Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekünk nagy Husqvarna van 3 mm-est használunk benne. Eddig a legjobb (röhögni fogsz) a szögletes Baumaxos bordó 3mm-es/ 700 Huf.
Na jó hazudok, a legjobb a gyári szürke Husqvarna damil volt, de annak métere, mint az aranylánc.
A narancssárga grassmaster nekem szívás. Szakad, beleég a fejbe kín vele a munka. A többit nem ismerem.
Lengő kaszához (Stihl FS450) ki milyen damilt használ?
Elfogyott a dobom, és kéne valamit venni ami tartós és nem fogy gyorsan. Eddig valami kerek zöldet használtam nagyon jó volt, sokáig bírta.
3 félét ajánlottak ákcijósba:
Stihl piros szögletes 2,7mm 220m 5400/dob
Nylgrass szögletes 2,7mm 170m 4200/dob
Grassmaster szögletes 2,7 200m 4200/dob
A helyi gizdaboltban gyorsba vettem 70m valami no name damilt de a mai nap el is fogyott az egész. Rettentő szar anyag volt, ráadásul folyton összeégett a fejben.
Ismeri, használta már valaki ezek közül a márkák közül valamelyiket?
így van, speditőr cég kirakta hogy autót keres, jelentkezett ez a csóka, hogy neki van egy autója, idejött, meg lett rakva, bélyegző, aláírás, minden ok, aztán 2 nap múlva meg mondják, hogy nem érkezett meg. akkor nézzünk utána, kiderül hogy pótot előző tulaja már xxx éve eladta, vontatón meg tök kamu rendszám volt, a cég, ami nevében bélyegzett, az meg egy nyelviskola valahol, soha nem foglalkozott ilyennel...
dehát mondom, sokan keresik, erős emberek is, szóval meglesz a csávó, 24 tonna repce nem a salamon kincse, meglássuk mit hoz a sztori. de soha többet így, személyi, ujjlenyomat, harapásminta, retina fénykép, hahaha.
igen, vagyis nem tértek el, ugyanakkor két ponttal lejjebb meg vevő megbízza eladót, hogy a szállítást megszervezze, és vevő ugyan ebben a szerződésben fizeti meg a szállítás díját.
tehát azt gondolom, hogy az árut kiadtuk, átadtuk, az rendben, de fuvar oldalon vagyunk, illetve hát a speditőr cég van gázban, mert mi arra az autóra raktuk föl, amit ők küldtek, innen kezdve télleg az ő felelősségük.
de annyira mocsok volt az ügy, kezdve onnan, hogy hamargyorsan, meg hárman intézkedtek vevő részéről, nem ide kell vinni, hanem oda, nap végén 5 percet nem volt hajlandó várni a mérlegesük a telephelyen, ott kellett aludjon a kocsi, és kevertékkavarták, szóval nem volt egyenes a dolog.
Teljesítés helye általános szabály szerint:
Ptk. 278. § (4) Gazdálkodó szervezetek egymás közötti szerződéseinél a teljesítés helye - ha a jogosult más helyet nem jelöl meg - a jogosult székhelye (telephelye), illetőleg, fuvarozó közbenjöttével történő teljesítés esetén, a rendeltetési állomás. Jogszabály ettől eltérően rendelkezhet.
A Ptk. maga eltér ettől a szabálytól mezőgazdasági termékértékesítési szerződés esetén, kimondva, hogy a teljesítés helye a termelő telephelye [421. § (3) bekezdés]. Ez a szabály irányadó akkor is, ha a teljesítés fuvarozó közbejöttével történik.
A teljesítés helyére vonatkozó jogszabály diszpozitív, tehát a felek eltérhetnek tőle. De ha jól értem, jelen esetben nem tértek el.
Akkor összegezzünk:
A csóka bejelentkezik a speditőrnél hamis névvel, adatokkal, hogy ő fuvart vállal. A speditőr rögzíti az adatait, aztán kiközvetíti, leadja a fuvaros által közölt (ál)rendszámot. A kamion begördül, megrakják és eltűnik? Érdekesen hangzik...
képek, videók tökéletesek, meglesz.
ha máshogy nem, amíg nem jelentkezik csóka, minden este ideposztolom a képét, gépnek, pótnak, ürgének. teleszórom vele a világot.
meghát speditőr telefonon többször is beszélt vele előzetesen, emilt is küldött a fuvaros, szóval gondolom így annyi nyomot hagyott maga után, mint földön a sár.
úgy szól a szerződés, hogy itt a telephelyen veszi át kocsira rakva, mérve, de a fuvart is én szerveztem, pontosabban egy speditőr, tehát én szállíttatom el neki a telephelyére.
szóval most akkor itt ugyan átadtam neki mérlegen, de mégis felelek érte, mert én szállíttatom. de esküszöm ők is benne vannak, annyit kavartak mondom, hogy már mindenki ki volt akadva, föl se vettem a telefont a végén már. nem érdekel, megy. utalt előleget, ma jött fizetni a maradékot, kifizette, fuvart is, délután meg bemondta, hogy nem ért oda egy kocsi. háááámondom, az cumi.
két nappal, mert a vevő reklamált, hogy nem érkezett meg. de ő is spíler, mert közbe meg kifizette az egészet. mondjuk érdekes a sztori, mert a szállítás alatt ezek annyit kevertek és kavartak, és egyfolytában hívogattak, hogy nem volt kóser a dolog.
nem ismerős valakinek egy fehér magnum vontató és egy szürke gabonás pótos szerelvény?
erősen úgy néz ki, hogy lelépett egy szerelvény repcével. telefonja kikapcsolva, rendszámok hamisak, bélyegzők szintén.
(üzenem neki, eléggé szépen vigyorgott a kamerákba, szóval megleszel öcsi, a térdeidre addig is vigyázz!!)
Nekem 63-mas évjáratu Fendt farmerem van meg a faternak is csak az enyim h.rakodós. 45 pacisak 3hengeresek de az MTZ 5.50-nél sokkal hatékonyabbak. Arrol nem is beszélve hogy fele annyit sem fogyaszt mint egy MTZ! 3liter/h! Egyikhez se kellett még soha hozzányulnunk annyi hogy a fateromén megállt az üzemóra mutotató 8900 üóránál!
mér egyszer meg volt hegesztve de akkor nem volt levéve ha jól emlékszem meg van rajta egy hernyócsavaros szorító! amivel lehetett rászoritani ne mozogjon de eddig bírta még nyomozom az árakat mi lenne de lehet heggesztés lesz belőle! de az nem egy életbiztosítás! az tuti
Szereld le a fehelet és keress meg egy hegesztéssel foglalkozó céget a környékeden.
Sokminden hegeszthető ami öntvény az is!
Láttam már satut is ami meg volt hegesztve és jó volt bírta a strapát.
Valószínű nem friss törés lehet valami egyszer elszabadult a difinél és az törte el.
este rakok csak annyi minden kapcsoló van benne hogy valszínű nehezebb legyártani mint egy bontottat szerzni osztrákból! de meglátjuk körbeérdeklődöm a gyártást is!
már elvolt repedve de meg volt papucsolva a hidraulikafedél öntvény...difi felett van... amiben a két emelőkar van, meg ehhez van fogatva belül az emelőkarok dugattyúja házastól mindenestől!. totál kettétört valószínű megheggesztenénk se bírná sokáig!
még esetleg használtba gondolkodok de nemtom lenne e valakinél egy alkatrésznek való 2000es....
ford dexta 2000 es trakihoz van valakinek katalogusa? vagy cikkszámai? vagy tud valaki valakit ahonnan lehet hozzá alkatrészhez jutni olcsóón lehetőleg?
Ha ilyenben gondolkozol akkor érdemes minél hamarabb szerezni egy regszámot és elkezdeni egy tanfolyamot. Évente 275000 Ft-ot lehet visszaigényelni, vagy max 4 tanfolyamot.
Akár még a T kategóriás jogsi is simán belefér, plusz egy másik tanfolyam az idén. Érdemes kihasználni, később nem tudni lesze hasonló támogatás
Szerintem valaki összekeveri a szezont a fazonnal
Létezik ÚMVP-s képzés amit az állam, EU támogat, a tanfolyam költségét 100% vissza lehet igényelni. Ez még a jövő évben él. Ehhez szükséges az MVH regszám (őstermelői).
De ez nem "akció", ez egy támogatási program. Lehet válogatni a képzések között.
Rendelet itt megtalálsz mindent. A képzések listája a lap alján a mellékletben van.
Gugliba becsapkodod az "ÚMVP képzések" keresőszavakat és találsz képző szervezeteket is.
Sziasztok!
Esetleg tudtok arról valamit, hogy olyan akció van ha most váltok ki őstermelőit akkor ingyenes mezőgazdasági képzéseken vehetek részt?Valami ilyesmit hallottam.
Válasz #2566. hozzászólásra
azok cseh számok,baja írja a gép,-alkatrész kereskedelmet,hát rákérdezünk.még egyszer köszönöm segítségeket jó éjt kívánok.
Kis segítséget kérnék, ha valaki tud a cseh Strom mezőgépgyártó cég magyarországi képviseletét vagy kereskedője címét.
A választ privát üzenetben kérem.
A vezeték hossza vagyis az ellenállása korlátozza a motor indulási áramát. Lehet nyugodtan használni csak lehet egy kicsit veszít a teljesítményéből a motor de ezt nem igazán tudod észerevenni.
13055 hozzászólás
Válasz #2604. hozzászólásra
Nekünk nagy Husqvarna van 3 mm-est használunk benne. Eddig a legjobb (röhögni fogsz) a szögletes Baumaxos bordó 3mm-es/ 700 Huf.
Na jó hazudok, a legjobb a gyári szürke Husqvarna damil volt, de annak métere, mint az aranylánc.
A narancssárga grassmaster nekem szívás. Szakad, beleég a fejbe kín vele a munka. A többit nem ismerem.
Lengő kaszához (Stihl FS450) ki milyen damilt használ?
Elfogyott a dobom, és kéne valamit venni ami tartós és nem fogy gyorsan. Eddig valami kerek zöldet használtam nagyon jó volt, sokáig bírta.
3 félét ajánlottak ákcijósba:
Stihl piros szögletes 2,7mm 220m 5400/dob
Nylgrass szögletes 2,7mm 170m 4200/dob
Grassmaster szögletes 2,7 200m 4200/dob
A helyi gizdaboltban gyorsba vettem 70m valami no name damilt de a mai nap el is fogyott az egész. Rettentő szar anyag volt, ráadásul folyton összeégett a fejben.
Ismeri, használta már valaki ezek közül a márkák közül valamelyiket?
Válasz #2600. hozzászólásra
így van, speditőr cég kirakta hogy autót keres, jelentkezett ez a csóka, hogy neki van egy autója, idejött, meg lett rakva, bélyegző, aláírás, minden ok, aztán 2 nap múlva meg mondják, hogy nem érkezett meg. akkor nézzünk utána, kiderül hogy pótot előző tulaja már xxx éve eladta, vontatón meg tök kamu rendszám volt, a cég, ami nevében bélyegzett, az meg egy nyelviskola valahol, soha nem foglalkozott ilyennel...
dehát mondom, sokan keresik, erős emberek is, szóval meglesz a csávó, 24 tonna repce nem a salamon kincse, meglássuk mit hoz a sztori. de soha többet így, személyi, ujjlenyomat, harapásminta, retina fénykép, hahaha.
Válasz #2601. hozzászólásra
igen, vagyis nem tértek el, ugyanakkor két ponttal lejjebb meg vevő megbízza eladót, hogy a szállítást megszervezze, és vevő ugyan ebben a szerződésben fizeti meg a szállítás díját.
tehát azt gondolom, hogy az árut kiadtuk, átadtuk, az rendben, de fuvar oldalon vagyunk, illetve hát a speditőr cég van gázban, mert mi arra az autóra raktuk föl, amit ők küldtek, innen kezdve télleg az ő felelősségük.
de annyira mocsok volt az ügy, kezdve onnan, hogy hamargyorsan, meg hárman intézkedtek vevő részéről, nem ide kell vinni, hanem oda, nap végén 5 percet nem volt hajlandó várni a mérlegesük a telephelyen, ott kellett aludjon a kocsi, és kevertékkavarták, szóval nem volt egyenes a dolog.
Válasz #2591. hozzászólásra
Teljesítés helye általános szabály szerint:
Ptk. 278. § (4) Gazdálkodó szervezetek egymás közötti szerződéseinél a teljesítés helye - ha a jogosult más helyet nem jelöl meg - a jogosult székhelye (telephelye), illetőleg, fuvarozó közbenjöttével történő teljesítés esetén, a rendeltetési állomás. Jogszabály ettől eltérően rendelkezhet.
A Ptk. maga eltér ettől a szabálytól mezőgazdasági termékértékesítési szerződés esetén, kimondva, hogy a teljesítés helye a termelő telephelye [421. § (3) bekezdés]. Ez a szabály irányadó akkor is, ha a teljesítés fuvarozó közbejöttével történik.
A teljesítés helyére vonatkozó jogszabály diszpozitív, tehát a felek eltérhetnek tőle. De ha jól értem, jelen esetben nem tértek el.
Válasz #2597. hozzászólásra
Akkor összegezzünk:
A csóka bejelentkezik a speditőrnél hamis névvel, adatokkal, hogy ő fuvart vállal. A speditőr rögzíti az adatait, aztán kiközvetíti, leadja a fuvaros által közölt (ál)rendszámot. A kamion begördül, megrakják és eltűnik? Érdekesen hangzik...
Válasz #2598. hozzászólásra
egyelőre "nyomozás érdekeire tekintettel", de ami késik, nem múlik. messziről szarom le a személyiségi jogait, tolvaj, fogják meg!!!
Válasz #2597. hozzászólásra
Ha nem veszi fel a telefont akkor már lehet feltenni a képeket az is már gyanús, a többiről amit írtál nem is beszélve.
Válasz #2595. hozzászólásra
képek, videók tökéletesek, meglesz.
ha máshogy nem, amíg nem jelentkezik csóka, minden este ideposztolom a képét, gépnek, pótnak, ürgének. teleszórom vele a világot.
meghát speditőr telefonon többször is beszélt vele előzetesen, emilt is küldött a fuvaros, szóval gondolom így annyi nyomot hagyott maga után, mint földön a sár.
Válasz #2594. hozzászólásra
úgy szól a szerződés, hogy itt a telephelyen veszi át kocsira rakva, mérve, de a fuvart is én szerveztem, pontosabban egy speditőr, tehát én szállíttatom el neki a telephelyére.
szóval most akkor itt ugyan átadtam neki mérlegen, de mégis felelek érte, mert én szállíttatom. de esküszöm ők is benne vannak, annyit kavartak mondom, hogy már mindenki ki volt akadva, föl se vettem a telefont a végén már. nem érdekel, megy. utalt előleget, ma jött fizetni a maradékot, kifizette, fuvart is, délután meg bemondta, hogy nem ért oda egy kocsi. háááámondom, az cumi.
Válasz #2593. hozzászólásra
Gondolom a rendőrség könnyebben jön rá mintha búza lenne, mert nem sok helyre lehet vinni, esetleg másik autóval.
Válasz #2593. hozzászólásra
HA kifizette, akkor nincs akkora gáz...
Válasz #2592. hozzászólásra
két nappal, mert a vevő reklamált, hogy nem érkezett meg. de ő is spíler, mert közbe meg kifizette az egészet. mondjuk érdekes a sztori, mert a szállítás alatt ezek annyit kevertek és kavartak, és egyfolytában hívogattak, hogy nem volt kóser a dolog.
Válasz #2591. hozzászólásra
Mennyivel később jöttél rá?
nem ismerős valakinek egy fehér magnum vontató és egy szürke gabonás pótos szerelvény?
erősen úgy néz ki, hogy lelépett egy szerelvény repcével. telefonja kikapcsolva, rendszámok hamisak, bélyegzők szintén.
(üzenem neki, eléggé szépen vigyorgott a kamerákba, szóval megleszel öcsi, a térdeidre addig is vigyázz!!)
Válasz #2583. hozzászólásra
Nekem 63-mas évjáratu Fendt farmerem van meg a faternak is csak az enyim h.rakodós. 45 pacisak 3hengeresek de az MTZ 5.50-nél sokkal hatékonyabbak. Arrol nem is beszélve hogy fele annyit sem fogyaszt mint egy MTZ! 3liter/h! Egyikhez se kellett még soha hozzányulnunk annyi hogy a fateromén megállt az üzemóra mutotató 8900 üóránál!
Válasz #2588. hozzászólásra
mér egyszer meg volt hegesztve de akkor nem volt levéve ha jól emlékszem meg van rajta egy hernyócsavaros szorító! amivel lehetett rászoritani ne mozogjon de eddig bírta még nyomozom az árakat mi lenne de lehet heggesztés lesz belőle! de az nem egy életbiztosítás! az tuti
Válasz #2577. hozzászólásra
Szereld le a fehelet és keress meg egy hegesztéssel foglalkozó céget a környékeden.
Sokminden hegeszthető ami öntvény az is!
Láttam már satut is ami meg volt hegesztve és jó volt bírta a strapát.
Valószínű nem friss törés lehet valami egyszer elszabadult a difinél és az törte el.
Valaki tud valahol eladó libák? Szolnok megyébe. (lehetőleg olcsóbban)
Köszi.
Válasz #2583. hozzászólásra
mtz egy tákolmány ezekhez képest
Válasz #2584. hozzászólásra
2 ezer eu körül lehet találni ami működik is
Válasz #2581. hozzászólásra
osztrák öreg bácsika volt neki az első tulaj csak azért volt elado mert meghalt a bácsi..... fater is csak akkor akarja eladni ......
Válasz #2582. hozzászólásra
ez kidolgozza az 50 est kétszer 36 lovas de többet ér 3 szor egy mtz nél!!!! meg fater nem válna meg tőle az bizti inkább megcsináljuk!
Válasz #2580. hozzászólásra
Add el veteránként,és vegyél egy öreg 50-est az árán.
Válasz #2580. hozzászólásra
az még istenes ha második gazdás Attól függ milyen volt az előző
Válasz #2578. hozzászólásra
meg hát 1966 os gyártású gép ......
második gazdás.... megemelt ez már pár dolgot....
Válasz #2578. hozzászólásra
áhh nem már elvolt repedve.... nehezli a függesztett disztriller tárcsát.....
Válasz #2577. hozzászólásra
Nem szorult ott meg valami ami elrepesztette?
Válasz #2576. hozzászólásra
Válasz #2575. hozzászólásra
este rakok csak annyi minden kapcsoló van benne hogy valszínű nehezebb legyártani mint egy bontottat szerzni osztrákból! de meglátjuk körbeérdeklődöm a gyártást is!
Válasz #2574. hozzászólásra
Képet róla!A mai világba sokminden javítható,vagy legyártható.
Válasz #2573. hozzászólásra
már elvolt repedve de meg volt papucsolva a hidraulikafedél öntvény...difi felett van... amiben a két emelőkar van, meg ehhez van fogatva belül az emelőkarok dugattyúja házastól mindenestől!. totál kettétört valószínű megheggesztenénk se bírná sokáig!
még esetleg használtba gondolkodok de nemtom lenne e valakinél egy alkatrésznek való 2000es....
Válasz #2572. hozzászólásra
Mi kellene?
ford dexta 2000 es trakihoz van valakinek katalogusa? vagy cikkszámai? vagy tud valaki valakit ahonnan lehet hozzá alkatrészhez jutni olcsóón lehetőleg?
Válasz #2570. hozzászólásra
Ha ilyenben gondolkozol akkor érdemes minél hamarabb szerezni egy regszámot és elkezdeni egy tanfolyamot. Évente 275000 Ft-ot lehet visszaigényelni, vagy max 4 tanfolyamot.
Akár még a T kategóriás jogsi is simán belefér, plusz egy másik tanfolyam az idén. Érdemes kihasználni, később nem tudni lesze hasonló támogatás
Válasz #2569. hozzászólásra
Lehet, én csak mástól hallottam,amúgy köszi.
Válasz #2568. hozzászólásra
Szerintem valaki összekeveri a szezont a fazonnal
Létezik ÚMVP-s képzés amit az állam, EU támogat, a tanfolyam költségét 100% vissza lehet igényelni. Ez még a jövő évben él. Ehhez szükséges az MVH regszám (őstermelői).
De ez nem "akció", ez egy támogatási program. Lehet válogatni a képzések között.
Rendelet itt megtalálsz mindent. A képzések listája a lap alján a mellékletben van.
Gugliba becsapkodod az "ÚMVP képzések" keresőszavakat és találsz képző szervezeteket is.
Sziasztok!
Esetleg tudtok arról valamit, hogy olyan akció van ha most váltok ki őstermelőit akkor ingyenes mezőgazdasági képzéseken vehetek részt?Valami ilyesmit hallottam.
Válasz #2566. hozzászólásra
azok cseh számok,baja írja a gép,-alkatrész kereskedelmet,hát rákérdezünk.még egyszer köszönöm segítségeket jó éjt kívánok.
Válasz #2565. hozzászólásra
a kapcsolatokba van egy pár telefonszám
Válasz #2563. hozzászólásra
ezt megtaláltam én is de a kereskedelmi képviselet üres/vagy én nem boldogulok honlappal/.
Válasz #2562. hozzászólásra
talán.jónak tűnik a strom mulcsozó, kellene egy az idei kukibetakarításra.majd telefonon érdeklődök.kössz az infót norbert.
Válasz #2561. hozzászólásra
Strom
Válasz #2561. hozzászólásra
Talán EZAZ??
Válasz #2560. hozzászólásra
nem privibe,hanem ide várom a címeket ha lehet,köszönöm.
Jó estét mindenkinek!
Kis segítséget kérnék, ha valaki tud a cseh Strom mezőgépgyártó cég magyarországi képviseletét vagy kereskedője címét.
A választ privát üzenetben kérem.
Előre is köszönöm.
Válasz #2558. hozzászólásra
ja meg nem gondolkodtam rendesen. bocsi
de azért megy neki a gépe.
Válasz #2556. hozzászólásra
ja bocsi, nem gondoltam, hogy 10 amperes van az óra alatt. Lehetséges az, hogy nem rendesen olvastam.
Válasz #2553. hozzászólásra
A vezeték hossza vagyis az ellenállása korlátozza a motor indulási áramát. Lehet nyugodtan használni csak lehet egy kicsit veszít a teljesítményéből a motor de ezt nem igazán tudod észerevenni.
Válasz #2555. hozzászólásra
elöbb inkább kérdezd mint hülyeséget irsz,tehetsz be akár 30amperost is a kamrába,ha a villanyóránál csak 10-es van szerinted melyik csap le