Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz envagyok2 #11816. hozzászólásáraVagy teszel be egy levegős mikrokapcsolót, ami a nagy szelepet vezérli a dugógéphez, annak elég, ha hozzáér az ombre.
Nekünk is ilyen mikrokapcsolók vannak a tartálykocsi ajtajain, ha véletlen valamelyik szelep nyitva marad, ajtólecsukásra zár mindent.
Sőt, nekünk nyitott ajtóval a pót fékjét sem oldja, pont azért, hofy esetleg felcsatolva ne induljon el a paraszt. 12baron megy.
Válasz mtz1221 #11824. hozzászólásáraJobbos az, de nem kell a kerékagyat b@sztatni, itt lenne a szomszédba, délutánra már tuskókon állna az egész kordé
Válasz envagyok2 #11817. hozzászólásáraFékolajjal ötsd meg, úgy hogy lehetőleg az agy-felni részt áztassa, hagyd 1 napot pihenni. Utána jó, ha kívülről is oda bírsz verni a felninek, vasból van, baja nem lesz, meg kell mozdulnia.
Én a 82-es hídjával szoptam orbitozáskor, 1 napig fékolajoztam, öntvény miatt nem mertem nagyon ütni a tokot, de azért adtam neki, ez másnap 10 percembe került, előző nap meg erőszakoltam, egy csigába került.
Válasz mtz1221 #11825. hozzászólásáravan ilyen bpw kerékagykupak kulcs, nagy kérdés, hogy ezt mennyire mered feszíteni. mondom, 0,5ös lemeznél nem nézek ki ebből többet.
a bal menet az nekem is rémlik valahonnan, hogy ezen mindegyik az, de ezt meg lehet nézni végszükség esetén, nem ezen múlik. mikor érkezel? hahah
Válasz envagyok2 #11823. hozzászólásáraWd40ezd pár napig, belül csak van zsír is tán. Én lehet egy keményfával kezdeném kalapálni. Csak nehogy úgy járj mint én 1x, hogy a bal oldalán balos volt minden.
Válasz mtz1221 #11809. hozzászólásáraemelő biztos nem, esetleg valami krokodil. gyere, azt üsd le, már két dolgod is van, ez meg, a 1221es tömb beépítése a másikba, hahahaha.
Válasz medikus #11815. hozzászólásáraaz asszony már nem érdekes, a gyerek... lassan falra mászok, én nem tudom ezt hogy lehet túlélni. 1 perc nem sok, de annyi nincs, hogy nyugalom lenne. 1 perc.
Válasz medikus #11810. hozzászólásáraezen agyalok, de nem kell levenni, hanem ott a helyén. emelőt nekitámasztani az agynak, átvetni rajta a kötelet, beakasztani a felnibe, és nyomatni. csak nem merem azt a kupakot megütni, megmozdítani, azt kb. 0,5ös lemezből lehet sajtolva, namost ha az a felni rá van rohadva, amit 6 éve a rohadt német össze-vissza cserélgetett, mikor eladta ezt a szemetet, akkor az a kupak, amihez jó eséllyel 20 éve hozzá se nyúlt, az milyen lehet? vettem ilyen bwp-s kulcsot, elvileg ezek üthetőek, rárakod, és kalapáccsal fordítod el, hányadik ütésnél szakadna be? és utána mit lehet ezzel csinálni, ki lehet vakarni a menetből a arabjait, lehet rá újat tenni? gondolom ilyen 1 mm-es menete lehet az agyba, azt ott hogy lehet majd helyreállítani? ezért nem merek hozzányúlni ahhoz. mert ha lejönne, akkor akár tengely végén ha kilóg, akár az agyon megtámasztani emelőt, és adj neki.
a többi kereket most leszedtem, átgumizom, összeforgatom tengelyenként az egyformákat, fölrakom, rárakok két bigbaget, és meghúzom így, ezen az agyon egy kerékkel, meg megtolatom derékszögbe kicsit lelazított anyákkal. ha így se ugrik le, akkor ledarabolom a gecibe.
Válasz Gumóka #11811. hozzászólásáraezt is megpóbálom majd, csak most a hétvégi aramegddonra készülök, mindent letetőzök, az egész birtokot, ide már sehovasekell sose egy mili víz se... nyakig úsznak a tehenek a sárba, valami tetőn dolgozok. csak zárójelbe, az összes trapézlermezes már elment szabadságra december közepén, sehol senki nem dolgozott már, és idén is csak jövő héten kezdenek nyitni, és utána hétre ígérnek gyártást. mekkora pénz lehet ebbe a dologba, amibe belefér egy hónap fszverés télen, meg két hónap nyáron?
Válasz Gumóka #11814. hozzászólásárafiatalok, és egy fojtószelepet belevariálni? túl nagy a nyomás?
nem homoszóróhoz kéne, hanem cölöpverőhöz, de ugyan ahhoz a kompresszorhoz meg levegőmennyiséghez.,ugye ott két kézzel fogná a paraszt a vasat, amit le kéne ütni, tetején 3 m magasan a 30 kilós dzsek hammerrel, pöcsével nyitná a levegőt, lábával meg pajzsot tart maga fölé, hogy semmi ne robbanjon rá. szóval ilyen környezetben egy golyós csapot mozgatni irreális elvárásnak tűnik.
Válasz medikus #11810. hozzászólásáraNem kell. Ha van még ráérő ideje, kis fékolaj kell az agyhoz, vagy meg kell a tőcsavaroknál melegíteni.
De én két spanival átlósan kikötöttem volna a traktorhoz mondjuk.
Két oldalról meg kell ütni, lejön az, csináltam pár ilyet
Válasz Maszek Zs #11806. hozzászólásárasehogy, tegnap fölfújattam légrugókat, kettőt rávágtam a barátság kedvéért, hátha megadta magát ebbe a pár napban, de nem ez történt, otthagytam...
s máris itt a következő kérdés. hogy hívhatják a légkalapácsnak azt a csapját, amit ha faszi meghúz, akkor jön a levegő, elenged, elzárja? mint a bezinkúton a pisztolyt? illetve a benzinkutas pisztoly vajon jó lenne levegőhöz, 7 bárt kibírhat? az se baj ha kicsi átjön rajta, de azért kb működjön.
Nekem volt ilyen esetem igaz teheraútó,de ez most mindegy. Pont meg volt rakva 60q-val viszarakták a külsőt is és nem huzták meg az anyát csak rákapatták. Mentem egy kört szlalomba. Ez segített. Vagy amit Medikus mondott vedd le agyastól+ sikítófűrész.
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraLocsold be gázolajjal kívül belül, , és másnap próba, vagy a csavarok között üssed a felnit / a gumi pereménél hiába ütöd , nem ott van megszorulva/ ha nem fér oda a kalapács akkor valami köracél darabot tegyék oda ami éppen kiér a tőcsavartól,
Válasz envagyok2 #11795. hozzászólásáraAzaz, legyen tengely irányban kifelé feszítve, lehet két spani is a felni lyukaiba akasztva. Folyamatosan elő legyen feszítve. belülről meg kínálni kell szépen.
Szopós, de engedni kell neki.
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraha rákötök kötelet felnire, és elkezdem oldalra cibálni? vagy ha 10 kilós kétkezesre meg se nyikkan, akkor ezt akár föl is lógathatom erre a felnire?
hogy érted, hogy spanifert kössek rá, feszítsem kifelé kicsit, és úgy üssem? volt már ilyen? már a felni se érdekel, csak kerüljön le innen valahogy...
Válasz csuti0 #11792. hozzászólásáraa kerékanya lejött, a felni van odarohadva, azt nem bírom leverni. most csak lazára visszatettem, hogy meghúzom a pótot traktorral, de kétlem, hogy ez bármit is segítene.
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraSzia!
Kétlem, de esetleg nem balmenet?
Nálunk a nagy gumisnál van komoly légkulcs,az vagy megindítja,vagy letépi tőből.
Üdv.: Csuti
Válasz R Sándor #11784. hozzászólásáraVillany szerelő brigád kb 40-50 Ft/nm fizetett (ha jól emlékszem a felmért terület nagyságára) idén tavasszal hasonlóan elkészített talaj összetaposásáért. Vagy hát vissza állítja(de majd mikor is?)
Kimentem 2x vagy 3x traktorral vagy 1,5 kilométerre, plusz erősen lehetett látni a kukoricán, hogy hol volt agyonvágva, szerencsére volt csapadék, mert amúgy még fél vagy 2/3 termés sem lett volna.
Szóval ha 200 méteren lejárták az 5 méter szélesen számolva 1000 nm, arra az 50000 nem irreális helyreállítási költség + a várható terméskiesés! (Amúgy meg illő lett volna a gazdát előre megkérdezni, hogy nem-e lehetne-e mondjuk ott utat verni?)
Válasz R Sándor #11784. hozzászólásáraNem tudom. Mit számolhatsz? Pl. Tárcsa fölrak, kivonul, xkm. 3szor megjárni, hazamegy,leszerel. Elvileg lesz eső, kiszellőztetett föld mèg teremthet is. Gázolaj,munkadíj, hasonlóan,ha ők neked dolgoznának, biztosan elkèrnènek 50ezret. Ez vagy sok, vagy kevès. Amiből ha nagyon akar, alkudhat egy kicsit. Ha nem tetszik nekik, legközelebb ne ajálgassák, hogy kifizetik, hanem csinálják meg olyanra mint volt. Az útèpitők szoktak szólni, hogy megtiporják a területet, beleegyezek e, amit majd helyreállitanak, vagy talajtcserèlnek. Betontörmelèk meg kavics átrakásakor a földbe sokat beletapostak. Meg is csinálták, leszedtèk kb. 150mèter hosszan 30centibe ,amibe tiszta földet hoztak.
12930 hozzászólás
Válasz envagyok2 #11816. hozzászólásáraVagy teszel be egy levegős mikrokapcsolót, ami a nagy szelepet vezérli a dugógéphez, annak elég, ha hozzáér az ombre.
Nekünk is ilyen mikrokapcsolók vannak a tartálykocsi ajtajain, ha véletlen valamelyik szelep nyitva marad, ajtólecsukásra zár mindent.
Sőt, nekünk nyitott ajtóval a pót fékjét sem oldja, pont azért, hofy esetleg felcsatolva ne induljon el a paraszt. 12baron megy.
Válasz envagyok2 #11826. hozzászólásáraPréselt lemez, de nem rottyanik az meg olyan könnyen.
Válasz mtz1221 #11824. hozzászólásáraJobbos az, de nem kell a kerékagyat b@sztatni, itt lenne a szomszédba, délutánra már tuskókon állna az egész kordé
Válasz envagyok2 #11817. hozzászólásáraFékolajjal ötsd meg, úgy hogy lehetőleg az agy-felni részt áztassa, hagyd 1 napot pihenni. Utána jó, ha kívülről is oda bírsz verni a felninek, vasból van, baja nem lesz, meg kell mozdulnia.
Én a 82-es hídjával szoptam orbitozáskor, 1 napig fékolajoztam, öntvény miatt nem mertem nagyon ütni a tokot, de azért adtam neki, ez másnap 10 percembe került, előző nap meg erőszakoltam, egy csigába került.
Válasz mtz1221 #11825. hozzászólásáravan ilyen bpw kerékagykupak kulcs, nagy kérdés, hogy ezt mennyire mered feszíteni. mondom, 0,5ös lemeznél nem nézek ki ebből többet.
a bal menet az nekem is rémlik valahonnan, hogy ezen mindegyik az, de ezt meg lehet nézni végszükség esetén, nem ezen múlik. mikor érkezel? hahah
https://convoytruck.ro/termek/bpw-hez-porsapka-kulcs-110-oval/?lang=hu
Válasz mtz1221 #11824. hozzászólásáraNincs az a kupak hernyócsavarral lebiztosítva ? Nagy csőfogóval le kell hogy jöjjön.
Válasz envagyok2 #11823. hozzászólásáraWd40ezd pár napig, belül csak van zsír is tán. Én lehet egy keményfával kezdeném kalapálni. Csak nehogy úgy járj mint én 1x, hogy a bal oldalán balos volt minden.
Válasz mtz1221 #11822. hozzászólásáranem az anya, az a védőkupak.
Válasz envagyok2 #11818. hozzászólásáraNe szívas már. Zsírban forgó agyrészben, nem lehet az anya rásülve.
Válasz envagyok2 #11818. hozzászólásáraÉrtem én!De roncsolás mentes módszerre gondoltam!
Válasz mtz1221 #11809. hozzászólásáraemelő biztos nem, esetleg valami krokodil. gyere, azt üsd le, már két dolgod is van, ez meg, a 1221es tömb beépítése a másikba, hahahaha.
Válasz medikus #11815. hozzászólásáraaz asszony már nem érdekes, a gyerek... lassan falra mászok, én nem tudom ezt hogy lehet túlélni. 1 perc nem sok, de annyi nincs, hogy nyugalom lenne. 1 perc.
Válasz medikus #11810. hozzászólásáraezen agyalok, de nem kell levenni, hanem ott a helyén. emelőt nekitámasztani az agynak, átvetni rajta a kötelet, beakasztani a felnibe, és nyomatni. csak nem merem azt a kupakot megütni, megmozdítani, azt kb. 0,5ös lemezből lehet sajtolva, namost ha az a felni rá van rohadva, amit 6 éve a rohadt német össze-vissza cserélgetett, mikor eladta ezt a szemetet, akkor az a kupak, amihez jó eséllyel 20 éve hozzá se nyúlt, az milyen lehet? vettem ilyen bwp-s kulcsot, elvileg ezek üthetőek, rárakod, és kalapáccsal fordítod el, hányadik ütésnél szakadna be? és utána mit lehet ezzel csinálni, ki lehet vakarni a menetből a arabjait, lehet rá újat tenni? gondolom ilyen 1 mm-es menete lehet az agyba, azt ott hogy lehet majd helyreállítani? ezért nem merek hozzányúlni ahhoz. mert ha lejönne, akkor akár tengely végén ha kilóg, akár az agyon megtámasztani emelőt, és adj neki.
a többi kereket most leszedtem, átgumizom, összeforgatom tengelyenként az egyformákat, fölrakom, rárakok két bigbaget, és meghúzom így, ezen az agyon egy kerékkel, meg megtolatom derékszögbe kicsit lelazított anyákkal. ha így se ugrik le, akkor ledarabolom a gecibe.
Válasz Gumóka #11811. hozzászólásáraezt is megpóbálom majd, csak most a hétvégi aramegddonra készülök, mindent letetőzök, az egész birtokot, ide már sehovasekell sose egy mili víz se... nyakig úsznak a tehenek a sárba, valami tetőn dolgozok. csak zárójelbe, az összes trapézlermezes már elment szabadságra december közepén, sehol senki nem dolgozott már, és idén is csak jövő héten kezdenek nyitni, és utána hétre ígérnek gyártást. mekkora pénz lehet ebbe a dologba, amibe belefér egy hónap fszverés télen, meg két hónap nyáron?
Válasz Gumóka #11814. hozzászólásárafiatalok, és egy fojtószelepet belevariálni? túl nagy a nyomás?
nem homoszóróhoz kéne, hanem cölöpverőhöz, de ugyan ahhoz a kompresszorhoz meg levegőmennyiséghez.,ugye ott két kézzel fogná a paraszt a vasat, amit le kéne ütni, tetején 3 m magasan a 30 kilós dzsek hammerrel, pöcsével nyitná a levegőt, lábával meg pajzsot tart maga fölé, hogy semmi ne robbanjon rá. szóval ilyen környezetben egy golyós csapot mozgatni irreális elvárásnak tűnik.
Válasz mtz1221 #11812. hozzászólásáraMert te ki vagy pihenve!
Nem zaklatnak a csajok!
Válasz envagyok2 #11805. hozzászólásáraKözvetlen vezérlésű pneumatikus szelep, vagy mechanikusan működtetett pneumatikus szelep.
Homokfúvóhoz kevés lesz, ha oda szeretnéd.
A kutas pisztolyok és szerelvényei ha jól tudom 3baron vannak hitelesítve.
Válasz medikus #11810. hozzászólására
Válasz Gumóka #11811. hozzászólásáraén 10 kilós kalapáccsal aláfeküdve, eddig mindet leszedtem még.
Válasz medikus #11810. hozzászólásáraNem kell. Ha van még ráérő ideje, kis fékolaj kell az agyhoz, vagy meg kell a tőcsavaroknál melegíteni.
De én két spanival átlósan kikötöttem volna a traktorhoz mondjuk.
Két oldalról meg kell ütni, lejön az, csináltam pár ilyet
Válasz mtz1221 #11809. hozzászólásáraLe kell venni agyastól és egy emelővel kinyomni!
Válasz envagyok2 #11807. hozzászólásáraVáz és agumi közé nem fér be egy hidraulikus emelő ?
Válasz Maszek Zs #11800. hozzászólására
Válasz Maszek Zs #11806. hozzászólásárasehogy, tegnap fölfújattam légrugókat, kettőt rávágtam a barátság kedvéért, hátha megadta magát ebbe a pár napban, de nem ez történt, otthagytam...
Válasz envagyok2 #11805. hozzászólásáraA kerék lejött? Ha igen .hogy?
s máris itt a következő kérdés. hogy hívhatják a légkalapácsnak azt a csapját, amit ha faszi meghúz, akkor jön a levegő, elenged, elzárja? mint a bezinkúton a pisztolyt? illetve a benzinkutas pisztoly vajon jó lenne levegőhöz, 7 bárt kibírhat? az se baj ha kicsi átjön rajta, de azért kb működjön.
Válasz medikus #11802. hozzászólásáraViszont a szelepet érdemes kikerülni
Válasz medikus #11802. hozzászólásáraNem lesz annak semmi baja, nem kell betojni, nagy az a felni, mire a gumihoz ér a meleg, már nem is olyan meleg.
Válasz JD 4630 #11801. hozzászólásáraAhhoz azért előtte nem árt leengedni a gumit!!
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraÓvatosan adnék neki acetilénnel, az szokott segíteni, esetleg kis pirítás aztán vizet neki.
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraAzért nem jön le mert a fekpadod egy poltikai kiáltvány!!!
Nekem volt ilyen esetem igaz teheraútó,de ez most mindegy. Pont meg volt rakva 60q-val viszarakták a külsőt is és nem huzták meg az anyát csak rákapatták. Mentem egy kört szlalomba. Ez segített. Vagy amit Medikus mondott vedd le agyastól+ sikítófűrész.
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraLocsold be gázolajjal kívül belül, , és másnap próba, vagy a csavarok között üssed a felnit / a gumi pereménél hiába ütöd , nem ott van megszorulva/ ha nem fér oda a kalapács akkor valami köracél darabot tegyék oda ami éppen kiér a tőcsavartól,
Válasz envagyok2 #11796. hozzászólásáraVedd le agyastól,és préseld ki belőle,akár egy emelővel!
Válasz envagyok2 #11795. hozzászólásáraAzaz, legyen tengely irányban kifelé feszítve, lehet két spani is a felni lyukaiba akasztva. Folyamatosan elő legyen feszítve. belülről meg kínálni kell szépen.
Szopós, de engedni kell neki.
Válasz medikus #11793. hozzászólásáravan olyanom, de ahogy mondom, nem az anyával van a gond, azt letekertem...
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraha rákötök kötelet felnire, és elkezdem oldalra cibálni? vagy ha 10 kilós kétkezesre meg se nyikkan, akkor ezt akár föl is lógathatom erre a felnire?
hogy érted, hogy spanifert kössek rá, feszítsem kifelé kicsit, és úgy üssem? volt már ilyen? már a felni se érdekel, csak kerüljön le innen valahogy...
Válasz csuti0 #11792. hozzászólásáraa kerékanya lejött, a felni van odarohadva, azt nem bírom leverni. most csak lazára visszatettem, hogy meghúzom a pótot traktorral, de kétlem, hogy ez bármit is segítene.
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraNyomaték sokszorozó! Vásárokban is kapható! Kamionosoknak is van!
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraSzia!
Kétlem, de esetleg nem balmenet?
Nálunk a nagy gumisnál van komoly légkulcs,az vagy megindítja,vagy letépi tőből.
Üdv.: Csuti
Válasz envagyok2 #11790. hozzászólásáraSzerintem vedd le a kerékanyákat!
Spaniferrel kösd ki a valamihez a felnit, belülről meg kezdd el nagykalapáccsal ütni.
hogy a rtks krva nyj gc pcsjba lehet ezt a felnit levenni? ami létezik a világon, azzal már ütlegeltem. le kell darabolni róla?
Válasz R Sándor #11787. hozzászólásáraKérj 200 eurót, abból már el bír az asszony menni a tescoba.
Válasz R Sándor #11787. hozzászólására2600 négyzetméterre 100 +áfa volt az eon kártérítése 2022-ben.
És az nem volt így összebarmolva őszintén.
köszönöm a segítségeket
Válasz R Sándor #11784. hozzászólásáraVillany szerelő brigád kb 40-50 Ft/nm fizetett (ha jól emlékszem a felmért terület nagyságára) idén tavasszal hasonlóan elkészített talaj összetaposásáért. Vagy hát vissza állítja(de majd mikor is?)
Kimentem 2x vagy 3x traktorral vagy 1,5 kilométerre, plusz erősen lehetett látni a kukoricán, hogy hol volt agyonvágva, szerencsére volt csapadék, mert amúgy még fél vagy 2/3 termés sem lett volna.
Szóval ha 200 méteren lejárták az 5 méter szélesen számolva 1000 nm, arra az 50000 nem irreális helyreállítási költség + a várható terméskiesés! (Amúgy meg illő lett volna a gazdát előre megkérdezni, hogy nem-e lehetne-e mondjuk ott utat verni?)
Válasz R Sándor #11784. hozzászólásáraNem tudom. Mit számolhatsz? Pl. Tárcsa fölrak, kivonul, xkm. 3szor megjárni, hazamegy,leszerel. Elvileg lesz eső, kiszellőztetett föld mèg teremthet is. Gázolaj,munkadíj, hasonlóan,ha ők neked dolgoznának, biztosan elkèrnènek 50ezret. Ez vagy sok, vagy kevès. Amiből ha nagyon akar, alkudhat egy kicsit. Ha nem tetszik nekik, legközelebb ne ajálgassák, hogy kifizetik, hanem csinálják meg olyanra mint volt. Az útèpitők szoktak szólni, hogy megtiporják a területet, beleegyezek e, amit majd helyreállitanak, vagy talajtcserèlnek. Betontörmelèk meg kavics átrakásakor a földbe sokat beletapostak. Meg is csinálták, leszedtèk kb. 150mèter hosszan 30centibe ,amibe tiszta földet hoztak.
Válasz .Richard. #11783. hozzászólásáraNa de mennyit kérjek szerinted? Nem akarom őket lehúzni de ne én dolgozzak már más hülyesége miatt ingyen.
Válasz R Sándor #11782. hozzászólására megfontolt egy banda. Pofátlanok így pofátlanul fizethetnek is.
Válasz .Richard. #11780. hozzászólásáraA 4 és főút mellett van közvetlenül.Semilyen papírja nincs a gépeknek,és úgy gondolták mennek ahol tudnak.
Hb3 égőnek a csatlakozása, nem szabványos valami ??? Lehet e olyan csatlakozó felet venni, ami egyezik a Hb3-ssal ???