Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR411.18 FtUSD396.67 FtCHF438.4 FtGBP496.77 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
ugy h csak direktbe lehet kapcsolni és csak 1,2,3 ban van összehangolva a racsnis kuplung által...4,5,6 ban elvileg szétkellene neki választani automatikusan,de kib@szottul nem működik még az ujaknál sem...
Ezt benézted, de nagyon, tény, hogy többféle áttételezés van, de gyárilag csak egyforma, ez 100%
Ha 2 különbözővel szereled, akkor feszt le fogja fogazni.
Nem csak az a baj , hogy automatába kapcsolod az elejét és direktbe kellene ? Mert némelyik traktor ez esetben csak akkor kapcsolja az elejét ha már a hátsó túlpörög , majd ha javul a helyzet kiold megint és így tovább...
UAZon egy foggal kevesebb van az első difitányérkeréken mint a hátsón hogy ne tolja el az elejét. Az eleje gyorsabb legyen. Más normális autóban egyforma áttételezés van. Trakinál meg nagyon nehéz kiszámolni szerintem mert a különböző kerékátmérő és gumikopás miattHa uj gumikra belövik hogy egyforma legyen a sebességük kopott gumiknál már változik a helyzet. De szereintem a takigyártók is arra törekednek hogy egyforma legyek a kerekek kerületi sebessége. Ha különbség van az csak feszültségek, kopást okoz.
13055 hozzászólás
Válasz #303. hozzászólásra
Oda megyek gumit venni.
Válasz #300. hozzászólásra
Ja, ha ahátulja kapar az eleje meg nincs bekapcsolva.
Válasz #301. hozzászólásra
hazai gyártású gumikon még igy van irva(ilyen mafla parasztok miatt mint én is pl)14.9(13)-28 vagy 16.9(14)-28 pl
Válasz #297. hozzászólásra
Pedig ugy nézki az lessz.
Válasz #297. hozzászólásra
mi????????????
Válasz #287. hozzászólásra
Az MTZ-nek is gyorsabb a hátulja.
Válasz #296. hozzászólásra
és kurva drága az az inditókulcs
Válasz #289. hozzászólásra
Az már 7-8 %-kal gyorsabb.
Válasz #292. hozzászólásra
Nem ezt mondtam?
De legalább az indítókulcsra John Deere van írva.
Válasz #291. hozzászólásra
14.9 ókori számozás szerint 13-as
Válasz #287. hozzászólásra
ugy h csak direktbe lehet kapcsolni és csak 1,2,3 ban van összehangolva a racsnis kuplung által...4,5,6 ban elvileg szétkellene neki választani automatikusan,de kib@szottul nem működik még az ujaknál sem...
Válasz #292. hozzászólásra
Fordítva azé jobhb vóna!
Válasz #291. hozzászólásra
Megmérte a gumis.
Válasz #286. hozzászólásra
azaz....csak JD néven fut de zetor gyártmány
Válasz #288. hozzászólásra
rohadt kicsi az a hátsó
azt meg h. 13as honét szippantottad ki?
Válasz #288. hozzászólásra
A Zetor kezelési könyvben benne szokott lenni hogy mit mivel párosíthatsz.
Válasz #288. hozzászólásra
14,9R24
Mondátok már meg,hogy a 16.9-34-es hátsóhoz előre a 13 col széles 24col átmérőjű
gyári felnire mekkora gumit vegyek?
Válasz #278. hozzászólásra
Hogy működik az úgy, hogy gyorsabb a hátulja?
Válasz #285. hozzászólásra
Ahogy mondod zöldre festett Zetor.
Válasz #281. hozzászólásra
Mivel mindkettő ugyanaz
Válasz #283. hozzászólásra
Rátapintottál a lényegre.
Válasz #282. hozzászólásra
lehet gumi mérettel van gond nálad?ha gond van?
Válasz #281. hozzászólásra
Nemtudom azé kérdezem,állitólag az enyém egyforma .
Válasz #280. hozzászólásra
zetoroké asszem 7%,de a JD2800 ugyanaz kb nem?
Válasz #278. hozzászólásra
Zetor9540.vagyJD 2800-ról van szó.
Válasz #277. hozzászólásra
Köszi már ez is segitség.Én 4-re emlékszem.Összejön ez , előbb-utobb.
Válasz #276. hozzászólásra
hát melyik traktornál?az IMT-nek gyorsabb a hátulja....ha elfelejted kikapcsolni transzport sebességekben kurvára morog az elsőmeghajtás reduktorjában a kuplung...
Válasz #276. hozzászólásra
5-7% ezt valami komcsi 40-éves jegyzetben ovastam tehát nem tom mennyire hiteles/aktuális
wyctor!tudsz-e nekem valamit mondani arra,hogy az összkerekes traktor eleje mennyivel gyorsabb a hátuljánál%-ban?Bekapcsolva.
deutz fahr agrofarm 100 alkatrész katalógusa nincs e véletlen valakinek???
Vagy valaki cserélt e már ilyen "vasban" TLT csonkot????
Válasz #273. hozzászólásra
Figyu, szerintem ha az első kerék 15% többet forog annak törés lesz a vége valahol !!!
Válasz #252. hozzászólásra
+15%
Válasz #271. hozzászólásra
Mittom én... Csak kérdezem . Az Mtz-nek van.
Válasz #270. hozzászólásra
Cseh hidas van kuplungja?Fát húztam vele ki kapart az eleje.
Válasz #267. hozzászólásra
A kuplungja(első hajtás ) nem gyenge már , nem csúszik ?
Az biztos hogy az eleje mindig gyorsabb ... de hogy mennyivel ?
Válasz #265. hozzászólásra
MF Pistit faggassátok ki a fergás topicka. Ő biztos tudni fogja hogy mi az irányelv. És azt is hogy mi a gyakorlat.
Válasz #263. hozzászólásra
Zetornak csak egyféleképp lehet kapcsolni.
Válasz #262. hozzászólásra
Ezt benézted, de nagyon, tény, hogy többféle áttételezés van, de gyárilag csak egyforma, ez 100%
Ha 2 különbözővel szereled, akkor feszt le fogja fogazni.
Válasz #262. hozzászólásra
Köszi én régen 4%-ra emlékszem,csak valaki erősitsen meg benne.
Válasz #262. hozzászólásra
bekapcsolva a traki eleje mindíg húz!
ez fix
Válasz #260. hozzászólásra
Nem csak az a baj , hogy automatába kapcsolod az elejét és direktbe kellene ? Mert némelyik traktor ez esetben csak akkor kapcsolja az elejét ha már a hátsó túlpörög , majd ha javul a helyzet kiold megint és így tovább...
UAZon egy foggal kevesebb van az első difitányérkeréken mint a hátsón hogy ne tolja el az elejét. Az eleje gyorsabb legyen. Más normális autóban egyforma áttételezés van. Trakinál meg nagyon nehéz kiszámolni szerintem mert a különböző kerékátmérő és gumikopás miattHa uj gumikra belövik hogy egyforma legyen a sebességük kopott gumiknál már változik a helyzet. De szereintem a takigyártók is arra törekednek hogy egyforma legyek a kerekek kerületi sebessége. Ha különbség van az csak feszültségek, kopást okoz.
Válasz #260. hozzászólásra
értem,tegyél rá ballonosabb gumit.
Válasz #259. hozzászólásra
Nem gyári méretű kerekek vannak rajta,és csak akkor hajt az eleje mikor a hátsó nagyon kapar.
Válasz #255. hozzászólásra
Nem nagy az eltérés ki vagy bekapcsolva, csak azt nem értem, hogy lehet ilyet kérdezni, és minek??????
Válasz #254. hozzászólásra
Gyorsabb is , de ez típus függő . Halottam már 30 %-ot is meg dupláját is ... De a Faxom se tudja igazából.
Válasz #256. hozzászólásra
nem tudom,egy kevéssel,de miért fontos ez?
Válasz #255. hozzászólásra
Üdv,Szabi.Mennyivel %-ban?