Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak622 FtBenzin árak607 FtEUR410.34 FtUSD386.4 FtCHF438.4 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz .Richard. #11222. hozzászólásáraJa látom a kèpen a stift helyet. Esetleg 2nagy csavarhúzó hegyet betenni a piros ház ès a meghalytoköröm mögè meg egy másik csavarhúzót meg az elöbbivel 180fokkal szembe. Mindkettövel kifelé feszíteni a megjhalytot. Aztán alu vagy valami puha dornival a tengelyt befelé ütni ha közèpen lehet. Gondolom a megjhalyto az egy cső közèpen. Így len is jönne. Olyan elven mint egy lehuzatoval.
Válasz csabahegeszt #11221. hozzászólásáraGázlámpa. Láng hegesztő. Megfogni a tengely másik felèt ezt még melegen csőfogoval megforgatni kifelé húzni. Vagy lehuzatoval. Vagy csinálni hozzá lehuzatot. Ha nagyon akaratoskodna elvágnám vágokorongal tengelyig. Összerakáskor meg behegeszteni a hornyot. Èn legalább is ezt követnèm el ellene.
Válasz Smallloser #11218. hozzászólásáraHát nincs szerncsém
Egyben van a tengely.
Kerestem a neten de nem találtam sehol róla .
Ezt a sz..rt nem tudom levenni a végéről.
Válasz medikus #11215. hozzászólásáraAkkor nem csak èngem szpat. Ezen van olyan,hogy kirántja a kezemböl nèha. Mindkèt fèlekèppen fel lehet rakni a tekercset. Most úgy van fenn, hogy a tekercs vas magja ami közèpen lesi a mágnest az forgásirány szerint elvileg utogyujtás fele van. Mert ha máskèpp rakom a trafot úgy kirántja a kezemből mintha nem is fogtam volna. Attól tartok kiszabja a berántot. Így csak finoman ránt vissza de így is ránt. 0.4a gyertyahèzag. Arra gondoltam lehet nagyobb kellene neki ,hogy kis fordulaton mikor meghuzom a berántot ne tudjon szikrázni így elvileg nem ránt vissza.
Válasz .Richard. #11214. hozzászólásáraEzek a mágnes gyújtások érdekes dolgokat produkálnak!Nálam is járt egy Ilo szívattyú motor,gyújtó trafó hibával! Az eredeti trafó 35 ezer!!Ezért tettem rá egy farmer fűrész trafót!Teljesen ugyan az!A gyújtás mégsem volt tökéletes,a lendkereket a főtengelyen már elraktam2mm odébb mint az eredeti ék van!Akkor beindult,de az is csak tortyogott!Végén megvettem az eredeti trafót,azzal meg jó lett!!Addig már a vállam majdnem generálra szorult a rángatástól!
Válasz medikus #11208. hozzászólásáraMedikus! Te mint villanyász! Mi lehet a hiba? Csináltam egy motoros gokartot a fiamnak. 60cöbcentis Hecht utánzat motor gödörfuró hajtoművel. Èlete 2 liter benzinje után leállitom. Többet semmi szikra nincs. Tőben a gyujtokábelen sincs. A hagyományos 2 kivezetèkes gyujtotrafoja van. Egy a nagyfesz gyertyakábel egy meg a saru a leállito. Motorfűrèszen ,Strauss damiloson mind ilyennel van szerelve. Van egy Strauss damilos. Annak a trafojával negyedgázon megy a gokart motor nagyobb fordulaton leszabályozza dadog. 3 gyertya is azt csinálja. Tehát trafó hiba. Visszarakom a strausra az meg újra pörög mint az őrült. Mièrt nem jó a gokarton? Amúgy ma vettem piacon 2500èrt egyet eddig fèl orát gond nélkül ment. Meg pörög is vele. Villanyszerelő kimèregette az ujhoz majdnem ugyanolyan èrtèket mèrt de nem tudni mennyinek kell lennie. Amúgy itt a kèrdès a strausè mièrt dadog másik motoron? Lendkerék meg mágnes ugyan az. Mágnes hèzagra èrzèketlen. Lehet beleèpitve valami ami miatt leszabályoz nagy fordulaton? A rossz trafora 9300rpm van írva. Ez szabályozza a maxot is?
Válasz termelo #11209. hozzászólásáraHát nem tudom, annál az y alakú merevítésnél minden zártszelvény elhajlott, ott van ami gyárilag íves azt nem tudom hogy lehetne megcsinálni.
Válasz sulla #11207. hozzászólásáraMi úgy oldottuk meg, hogy kivágtuk az elgörbült részeket és raktunk helyette hasonló falvastagságú anyagot. A méreteket a másik oldalról vedd fel hozzá...
Válasz medikus #11203. hozzászólásáraazt hittem ez a kihelyezett 3. körbe van bent, annak a gyorscsatlakozóit látni.
ha ez a gém zuhanásgátló szelepe, akkor meg pláne nem csesztetném 8700 ftlr...
Válasz gazda001 #11200. hozzászólásáraén először megnézém a feliratokat a kockán, mégis mi a csöcs lehet ez, lehet-e ilyet veni, nyilván lehet, és szerintem nem is nagy pénz, aztán ha cserélhető, akkor kicsavrnám azt, amelyikből folyik a lé. de biztos vagyok benne, hogy ha ott valmai átszakadt, vagy kirepedt, az életben nem találni cserealkatrészt, hanem 8700 ftból van egy új kocka...
ha meg új a gép, és mondjuk nagyon új, ahogy írod garis, és még mondjuk őjkora óta ereszt, akkor lehet először befelé tekerném, hátha csak nincs meghúzva.
Válasz envagyok2 #11199. hozzászólásáraNagyon úgy néz ki ha kinagyítom a képet, hogy kívülről van befele nyomva a lyuk. Lehet hogy igazad van. Melyik inbuszt tekerjem ki, felül van négy, oldalán pedig kettő?
Válasz gazda001 #11197. hozzászólásáravagy ez egy membránnal a szabad légnyomásra való kivezetése. az nem valami lökéscsillapító kocka? nem azért van, hogy az olajlökéseket csillapítsa? nem lehet abba valami membrános, rugós, akármi megoldás, aminek ez a szuszógója? máskülönben miért lenne itt egy ilyen megoldás?
Válasz medikus #11196. hozzászólásáraMás baja nincs. Gondoltam is rá, de az olaj folyamatosan szivárog, úgy nemigen lehet hegeszteni. Ezen kívül, ha ilyen pici lyukkal ki tud lyukadni, akkor biztos, hogy rendben van a falvastagág? Lehet valami gyári hibás porózus xar, na ha erre rámegyek hegesztővel, akkor abból csak nagyobb gáz lesz..... Na ezért nem mertem ma hegeszteni. Azon kívül pedig garis még. Holnap bejelentem. Senkinek nem volt még ilyen gondja?
KHR 80-as homlokrakodón a billentő gém működtető szelep alján a hasáb alakú tömb amibe a csövek vannak kötve kilyukadhat? Mert nálam úgy néz ki hogy kilyukadt, van egy pár tizedes lyuk rajta, amin szivárog az olaj. Olyan pici lyuk, hogy a 0,6-os CO drót nem megy bele. De hogyan és mitől lyukadhat az ki? Hogyan javítható, cserével?
Válasz mtz1221 #11190. hozzászólásáraazért kell bizgerálnom, mert egész európána nem kell előre fehér helyzetjező lámpa a pótkocsikra, csak ebbe az országba, és osztrákok nem is raknak rá, műszaki előtt meg muszáj. ez a széljelző elosztüója, gondoltam ezt lepattintom, és teszek fel ilyen gumis előre. hátra, oldalra világító széljelzőt, aztán lesegethetik a vizsgán...
(egyébkétn csak megjegyzem, hogy mekkora ökörség, mert pl. este, éjszaka gruber első széljelzője is világít az agyadba, ahányszor hátranézel, csak azt látod, semmit a gépből.)
Válasz Gumóka #11191. hozzászólásáraígy van, nálad a két pont, villanyvezeték elosztó, és tényleg ez kellett volna, ezerszer könnyebben végigbasztam volna, mint a másikkal. közbe megtaláltam, aspöck rendszerű, a azokat a két kék vackot kell középen szétpattintani, és úgy lehet vezetékhez hozzáférni. ezzel lehet könnyen megcsapolni egy meglévő vezetéket.
Válasz envagyok2 #11187. hozzászólásáraEz elosztó, ilyenekkel van szerelve a pótkocsik is nálunk, ilyen kellett volna neked a bálaszállítóra is.
Szétszedni azt én se tudom, hogy kell, nálunk szervíz csinálja.
Válasz envagyok2 #11187. hozzászólásáraMi a fenének kell ezt is piszkálnod, melyik gépen van ??? Többi ember le éli az életét hogy nem is tudja hogy van rajtuk, te meg minden héten buzerálod. Meny el jósnőhöz, vagy vegyél keleti gépeket.
Válasz envagyok2 #11187. hozzászólásáraHa jól nézem, akkor össze kell nyomni a két fekete müanyagot, hogy kibiztosítsad a vezetékeket.
Látnom kéne élőben. Hasonló van a Ssanyong kocsimon, abból gondolom, hogy talán így kell szétkapcsolni, ahogyan írtam.
Válasz Bárány #11182. hozzászólásáraÉn most felújítás után 15w-40-et raktam bele, mert gyári adatot nem találtam erre vonatkozóan. Működik.
Igaz, ami olajjal érintkezik, a dugattyúmembrán az desmopan, vagy mi a neve, ilyen átlátszó szilikonos valami.
Válasz mtz1221 #11180. hozzászólásáraTöbb szivattyúba is 4T motorolaj az előírás, pl. az én Agromehanikámba is.
Régebben a Gambettibe meg mindig hajtóműolajat tettem, és azzal is jó volt.
Nem olyan finnyásak ezek, talán a műanyag-, meg a gumialkatrészekhez igazítják.
Válasz mtz1221 #11180. hozzászólásáraEbben az esetben a 4T nem azt jelenti hogy 4 ütemű motor olaj kell bele?
Amit Gumóka írt 20w40 kétfokozatú motorolaj is 4 fokozatú.
Én 15w40 teszek bele.
Válasz mtz1221 #11178. hozzászólásáraGoogle magyar találatot nem is hoz, viszont 4T 20w40 olajat dobott be rá sokat. Az motorkerékpárba való, szerintem az lesz az.
12927 hozzászólás
Üdv!
S.O.S.
Krone RP 1250-ben cserélünk lánc kenő/tisztító olajat, szelepeket,pumpát,ecseteket..
Milyen olajjal kell feltölteni?
Hallottam sima 10w 40 motorolajról, de hajtóműolajról is....
Agrár jogban jártas jogászt keresek s.o.s. ben, nem értek egyet egy támogatási határozattal előre is köszönöm.
Válasz csabahegeszt #11224. hozzászólásáraVègülis jó. De lehet mèg rá kell melegíteni mert fogja a tengely. Gondolom nem kúpos.
Válasz .Richard. #11223. hozzászólásáraEzt találtam ki.
Odahegesztem az alátétet.
Ott sérül legkevésbé a dolog
Válasz .Richard. #11222. hozzászólásáraJa látom a kèpen a stift helyet. Esetleg 2nagy csavarhúzó hegyet betenni a piros ház ès a meghalytoköröm mögè meg egy másik csavarhúzót meg az elöbbivel 180fokkal szembe. Mindkettövel kifelé feszíteni a megjhalytot. Aztán alu vagy valami puha dornival a tengelyt befelé ütni ha közèpen lehet. Gondolom a megjhalyto az egy cső közèpen. Így len is jönne. Olyan elven mint egy lehuzatoval.
Válasz csabahegeszt #11221. hozzászólásáraGázlámpa. Láng hegesztő. Megfogni a tengely másik felèt ezt még melegen csőfogoval megforgatni kifelé húzni. Vagy lehuzatoval. Vagy csinálni hozzá lehuzatot. Ha nagyon akaratoskodna elvágnám vágokorongal tengelyig. Összerakáskor meg behegeszteni a hornyot. Èn legalább is ezt követnèm el ellene.
Azt már ki vettem.
De nem indul meg.
Válasz csabahegeszt #11219. hozzászólásáraBenne van a stift csak drotkorongozd le. A betett ábrán is úgy van.
Válasz Smallloser #11218. hozzászólásáraHát nincs szerncsém
Egyben van a tengely.
Kerestem a neten de nem találtam sehol róla .
Ezt a sz..rt nem tudom levenni a végéről.
Válasz csabahegeszt #11217. hozzászólásáraHa nincs szerencséd akkor egyben van a tengely ebben is. típus alapján google kiad képeket érdemes keresni pl:
Ezt hogyan tudom szétszedni?
Fahr rendteritő
Válasz medikus #11215. hozzászólásáraAkkor nem csak èngem szpat. Ezen van olyan,hogy kirántja a kezemböl nèha. Mindkèt fèlekèppen fel lehet rakni a tekercset. Most úgy van fenn, hogy a tekercs vas magja ami közèpen lesi a mágnest az forgásirány szerint elvileg utogyujtás fele van. Mert ha máskèpp rakom a trafot úgy kirántja a kezemből mintha nem is fogtam volna. Attól tartok kiszabja a berántot. Így csak finoman ránt vissza de így is ránt. 0.4a gyertyahèzag. Arra gondoltam lehet nagyobb kellene neki ,hogy kis fordulaton mikor meghuzom a berántot ne tudjon szikrázni így elvileg nem ránt vissza.
Válasz .Richard. #11214. hozzászólásáraEzek a mágnes gyújtások érdekes dolgokat produkálnak!Nálam is járt egy Ilo szívattyú motor,gyújtó trafó hibával! Az eredeti trafó 35 ezer!!Ezért tettem rá egy farmer fűrész trafót!Teljesen ugyan az!A gyújtás mégsem volt tökéletes,a lendkereket a főtengelyen már elraktam2mm odébb mint az eredeti ék van!Akkor beindult,de az is csak tortyogott!Végén megvettem az eredeti trafót,azzal meg jó lett!!Addig már a vállam majdnem generálra szorult a rángatástól!
Válasz medikus #11208. hozzászólásáraMedikus! Te mint villanyász! Mi lehet a hiba? Csináltam egy motoros gokartot a fiamnak. 60cöbcentis Hecht utánzat motor gödörfuró hajtoművel. Èlete 2 liter benzinje után leállitom. Többet semmi szikra nincs. Tőben a gyujtokábelen sincs. A hagyományos 2 kivezetèkes gyujtotrafoja van. Egy a nagyfesz gyertyakábel egy meg a saru a leállito. Motorfűrèszen ,Strauss damiloson mind ilyennel van szerelve. Van egy Strauss damilos. Annak a trafojával negyedgázon megy a gokart motor nagyobb fordulaton leszabályozza dadog. 3 gyertya is azt csinálja. Tehát trafó hiba. Visszarakom a strausra az meg újra pörög mint az őrült. Mièrt nem jó a gokarton? Amúgy ma vettem piacon 2500èrt egyet eddig fèl orát gond nélkül ment. Meg pörög is vele. Villanyszerelő kimèregette az ujhoz majdnem ugyanolyan èrtèket mèrt de nem tudni mennyinek kell lennie. Amúgy itt a kèrdès a strausè mièrt dadog másik motoron? Lendkerék meg mágnes ugyan az. Mágnes hèzagra èrzèketlen. Lehet beleèpitve valami ami miatt leszabályoz nagy fordulaton? A rossz trafora 9300rpm van írva. Ez szabályozza a maxot is?
Válasz ..,-:) #11210. hozzászólásáranem volt
Válasz termelo #11209. hozzászólásáraHát nem tudom, annál az y alakú merevítésnél minden zártszelvény elhajlott, ott van ami gyárilag íves azt nem tudom hogy lehetne megcsinálni.
Válasz sulla #11207. hozzászólásáraMajdnem minden javítható.
Egyedül azvember nem
Válasz sulla #11207. hozzászólásáraNem volt biztosítva !?
Válasz sulla #11207. hozzászólásáraMi úgy oldottuk meg, hogy kivágtuk az elgörbült részeket és raktunk helyette hasonló falvastagságú anyagot. A méreteket a másik oldalról vedd fel hozzá...
Válasz sulla #11207. hozzászólásáraIlyen árak mellett javítani kell!Kötelező!
Sziasztok!
Kinek mi a véleménye: szerintetek javítható lenne a képeken látható elhajlott permetező keret?
Sannye csörgess már meg.
Nem találom a telszámodat
Válasz medikus #11203. hozzászólásáraazt hittem ez a kihelyezett 3. körbe van bent, annak a gyorscsatlakozóit látni.
ha ez a gém zuhanásgátló szelepe, akkor meg pláne nem csesztetném 8700 ftlr...
Válasz gazda001 #11195. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=kalap%C3%A1cs&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwibvtHH5I7_AhWFR_EDHc2sAvgQ_AUoAXoECAEQAw&biw=1270&bih=590&dpr=1.51
Válasz envagyok2 #11202. hozzászólásáraAz egy kettős vezérlésű visszacsapó szelep!Olajnyomás nélkül nem mozdul a munkahenger:
Válasz gazda001 #11200. hozzászólásáraén először megnézém a feliratokat a kockán, mégis mi a csöcs lehet ez, lehet-e ilyet veni, nyilván lehet, és szerintem nem is nagy pénz, aztán ha cserélhető, akkor kicsavrnám azt, amelyikből folyik a lé. de biztos vagyok benne, hogy ha ott valmai átszakadt, vagy kirepedt, az életben nem találni cserealkatrészt, hanem 8700 ftból van egy új kocka...
ha meg új a gép, és mondjuk nagyon új, ahogy írod garis, és még mondjuk őjkora óta ereszt, akkor lehet először befelé tekerném, hátha csak nincs meghúzva.
Válasz gazda001 #11200. hozzászólásáraAhogy van,tegyél rá egy pontot!!Fel sem melegszik!
Válasz envagyok2 #11199. hozzászólásáraNagyon úgy néz ki ha kinagyítom a képet, hogy kívülről van befele nyomva a lyuk. Lehet hogy igazad van. Melyik inbuszt tekerjem ki, felül van négy, oldalán pedig kettő?
Válasz gazda001 #11195. hozzászólásáratekerd ki azt az imnusz csavart, és meglesz amegoldás
Válasz gazda001 #11197. hozzászólásáravagy ez egy membránnal a szabad légnyomásra való kivezetése. az nem valami lökéscsillapító kocka? nem azért van, hogy az olajlökéseket csillapítsa? nem lehet abba valami membrános, rugós, akármi megoldás, aminek ez a szuszógója? máskülönben miért lenne itt egy ilyen megoldás?
Válasz medikus #11196. hozzászólásáraMás baja nincs. Gondoltam is rá, de az olaj folyamatosan szivárog, úgy nemigen lehet hegeszteni. Ezen kívül, ha ilyen pici lyukkal ki tud lyukadni, akkor biztos, hogy rendben van a falvastagág? Lehet valami gyári hibás porózus xar, na ha erre rámegyek hegesztővel, akkor abból csak nagyobb gáz lesz..... Na ezért nem mertem ma hegeszteni. Azon kívül pedig garis még. Holnap bejelentem. Senkinek nem volt még ilyen gondja?
Válasz gazda001 #11195. hozzászólásáraHegeszd be,ha nincs baja!Egy csepp Co!
KHR 80-as homlokrakodón a billentő gém működtető szelep alján a hasáb alakú tömb amibe a csövek vannak kötve kilyukadhat? Mert nálam úgy néz ki hogy kilyukadt, van egy pár tizedes lyuk rajta, amin szivárog az olaj. Olyan pici lyuk, hogy a 0,6-os CO drót nem megy bele. De hogyan és mitől lyukadhat az ki? Hogyan javítható, cserével?
Küldök képet is
Válasz envagyok2 #11192. hozzászólásáraAddig én se tudtam, még a múltkor nem került szóba ez a szélességjelzős dolog nálad, aztán utána néztem, mi ez
Előre a leggyengébb 1 ledest vedd fehérből, nálunk is 1x rakott a szervíz 4 ledest, le is dobattam velük, éjjel a tükörben zavaró.
Válasz mtz1221 #11190. hozzászólásáraazért kell bizgerálnom, mert egész európána nem kell előre fehér helyzetjező lámpa a pótkocsikra, csak ebbe az országba, és osztrákok nem is raknak rá, műszaki előtt meg muszáj. ez a széljelző elosztüója, gondoltam ezt lepattintom, és teszek fel ilyen gumis előre. hátra, oldalra világító széljelzőt, aztán lesegethetik a vizsgán...
(egyébkétn csak megjegyzem, hogy mekkora ökörség, mert pl. este, éjszaka gruber első széljelzője is világít az agyadba, ahányszor hátranézel, csak azt látod, semmit a gépből.)
Válasz Gumóka #11191. hozzászólásáraígy van, nálad a két pont, villanyvezeték elosztó, és tényleg ez kellett volna, ezerszer könnyebben végigbasztam volna, mint a másikkal. közbe megtaláltam, aspöck rendszerű, a azokat a két kék vackot kell középen szétpattintani, és úgy lehet vezetékhez hozzáférni. ezzel lehet könnyen megcsapolni egy meglévő vezetéket.
Válasz envagyok2 #11187. hozzászólásáraEz elosztó, ilyenekkel van szerelve a pótkocsik is nálunk, ilyen kellett volna neked a bálaszállítóra is.
Szétszedni azt én se tudom, hogy kell, nálunk szervíz csinálja.
Válasz envagyok2 #11187. hozzászólásáraMi a fenének kell ezt is piszkálnod, melyik gépen van ??? Többi ember le éli az életét hogy nem is tudja hogy van rajtuk, te meg minden héten buzerálod. Meny el jósnőhöz, vagy vegyél keleti gépeket.
Válasz mtz1221 #11184. hozzászólásáraHeawy Duty! Strapabíró!
Válasz envagyok2 #11187. hozzászólásáraHa jól nézem, akkor össze kell nyomni a két fekete müanyagot, hogy kibiztosítsad a vezetékeket.
Látnom kéne élőben. Hasonló van a Ssanyong kocsimon, abból gondolom, hogy talán így kell szétkapcsolni, ahogyan írtam.
valaki tudja, hogy kell ezt a csatlakozót széthúzni? és egyáltalán, hol lehet ilyet vásárolni, hogy új vezetéket lehessen hozzá gyártani?
https://picclick.co.uk/Comet-Bp-40-k-Oil-Agip-Motor-Hd-144925436316.html
Válasz Bárány #11182. hozzászólásáraÉn most felújítás után 15w-40-et raktam bele, mert gyári adatot nem találtam erre vonatkozóan. Működik.
Igaz, ami olajjal érintkezik, a dugattyúmembrán az desmopan, vagy mi a neve, ilyen átlátszó szilikonos valami.
Ok kösz mindenkinek. A HD felirat zavart meg rajta, azt hittem van neki valami spéci jelentése. Akkor veszek valamilyen ásványi 20w/40-et és ráöntök.
Válasz mtz1221 #11180. hozzászólásáraPedig az kell bele, nekem még a pontos fajta is rajta van az adattáblán Agip 15 - 40 még még valamilyen számok
Válasz mtz1221 #11180. hozzászólásáraTöbb szivattyúba is 4T motorolaj az előírás, pl. az én Agromehanikámba is.
Régebben a Gambettibe meg mindig hajtóműolajat tettem, és azzal is jó volt.
Nem olyan finnyásak ezek, talán a műanyag-, meg a gumialkatrészekhez igazítják.
Válasz mtz1221 #11180. hozzászólásáraEbben az esetben a 4T nem azt jelenti hogy 4 ütemű motor olaj kell bele?
Amit Gumóka írt 20w40 kétfokozatú motorolaj is 4 fokozatú.
Én 15w40 teszek bele.
Válasz Gumóka #11179. hozzászólásáraAzokat megtaláltam én is. De miért kellhet a permetező pumpájába 4T olaj ???
Válasz mtz1221 #11178. hozzászólásáraGoogle magyar találatot nem is hoz, viszont 4T 20w40 olajat dobott be rá sokat. Az motorkerékpárba való, szerintem az lesz az.
HD olajnak van valami jelentése, milyet bírók ráönteni ?