Hirdetés
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Műtrágya árak új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- AKG támogatás új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Agrártámogatások kifizetése új
- Grubber új
- Eke minden mennyiségben új
Cikkajánló
Támogatott tartalom
859 hozzászólás
Az a baj, hogy a függesztőkarokon kel húzni, mert az alsó vonófejen húzva leér a tárcsa
Válasz #107. hozzászólásra
LE KELL SÚLYOZNI A TÁRCSA ELEJÉT,VAGY FÉKET TESZEL A TÁRCSÁRA,VAGY NEM A FÜGGESZTŐKAROKRÓL HÚZOD A TÁRCSÁT.
Segítségeteket szeretném kérni. A tárcsa fékezéskor felnyomja a hidraulika munkahengereket, egytengelyes a tárcsa.
#1. hozzászólás, Horváth Zoltán küldte be 2010-11-22 17:22:25-kor Segítségeteket szeretném kérni. Van egy 8130-as steyer-em, a hidraulikája egfyes működésű, ha az egytengelyes tárcsát ráakasztom, fékezéskor felnyomja a két munkahengert, ahogy billenk a tárcsa. Hogy tudnám ezt megoldani?
Úgy érzem, valami készül idehaza Steyr traktormárka téren...
Talán valaki elkezd vele fogalkozni?
Részletek hamarosan itt az oldalon:D
Nyár elején láttam egy új bukócsöves Steyrt Kolozsváron az nagyon tetszett.
Régebben azt hallottam róla, hogy ha felkerül egy használt a géppiac oldalunkra, akkor egyből telefonálnak az osztrák gazdák, hogy jönnek megvenni.
Válasz #101. hozzászólásra
kasz koposokat kérdezd.
ők adtak el ilyet!
Egy biztos,az ujaknál már megoldódott az elsö hid probléma és a hátsó féltengely is erösebb,nem szerette az ikerkereket. Igazából engem az érdekelne h nehéz terepen meg van e a katalógusban leirt lóerö.
Válasz #101. hozzászólásra
nem vagy egyedül, ez engem is érdekelne.
Érdekelne h nyúzott e már itt valaki Case v Steyr variós gépeket 6000 órán keresztül? Tapasztalatok?
Érdekelne engemet hogy a steyr-288 típusu traktorokon eredetileg volt-e pótkocsi billentés??? Meg még annyit hogy levegőrendszert lehet-e rá tenni???
Válasz #98. hozzászólásra
Szerintem ehhez se drágább az alkatrész mint máshoz. Nekem egy nagyon hasonló fergim van 13000órával, kellett már költeni rá de még így is egy új traki árának töredékéből van egy megbízható traktorom. És nyugodtan alszom, nem kell félnem hogy elviszi a bank a kérót ha valami nem jön össze.
Válasz #91. hozzászólásra
Kétlem , hogy 16 év alatt csak 6500 ü.ó.-át ment volna , mert ilyen traktort nem azért vesznek , hogy nézegessék. Az ára az kecsegtető, de ha javitani kell az elég zsebbenyúlós dolog egy ilyen gépnél.
Válasz #91. hozzászólásra
9170-ről tudok nyilatkozni. 62q az önsúlya, a 4 mechanikus fokozat szinkron, az irányváltó nem. De csak megszokás kérdése. Az irányváltó karon lévő gombokkal lehet vezérelni az ehr-t, meg egy kihelyezett elektronikus hidraulika kört. Nagyon kényelmes szántásnál, hogy nem kell ide-oda nyúlni. Automata első-hátsó difi ki-be kapcsolás hidraulika kiemeléskor leengedéskor. Nem evett sokat. 2000-es névleges fordulatszámú, nem kell pörgetni. 40-es váltó. 32/32 fokozat. Csendes a fülkéje, elég tágas. Ergonómiailag jól elrendezett. (szubjektív) A fordulókör sugara lehetne picit kisebb. A sárvédő gyári felfogatása nulla, többször ledobta magáról. Egyszerűen a reszketéstől leszakad. Nem éreztem hiányát a nagyobb kerekeknek se elöl, se hátul, legalább a sárvédő és a kerék elég messze van egymástól, nem volt olyan habarék, ahol azt kellett volna figyelni, hogy beragad-e. Nem úgy, mint pl. a mai Magnumok, 900-as Variók. Ami gond volt vele: egyszer szétment valami az első hídban, 1x volt elektromos gond az ehr-rel (egy mágnesszelep ment ki), 1x a power fokozatok egy vezeték elrágása miatt nem működtek. Az adagolón kiment egy mágnes, ami leállításkor elzárta a gázolajat, ezt leszereltük, és így nem állt le a slusszkulccsal, hanem egy bowdent kellett bekötni. Más gond nem volt a gép egy részével sem. Bár csak 5000 óráig ment nálunk.
Válasz #95. hozzászólásra
Mfpistinél is van hozzá alkatrész.
Válasz #91. hozzászólásra
Tudtommal az Invest kft az importőr, én az Agro Békés-t próbálnám meg alkatrész ügyben.
Fiúk szerintem kár ezen vitatkozni. A Same, Lamborgini, és a Deutz Fahr az Argo csoporté. A különbség annyi, hogy más a színük. De ezek szerint aki rendesen bánik a géppel, annak beválik a same, meg a többi is, aki meg olyan, az meg szétgyilkolja a jd-t is. Az Agco-nál meg lassan minden márka = MF. A kombájnok, meg a traktorok is. Mostmár az S Valtra is. Ez van.
Válasz #91. hozzászólásra
Azt kérdezed ami fent an az aprók között? Kérdezt Mfpistit a burkolaton kívül dettó ferga. Azthiszem a 3690-es megfelelője. Szerintem jó. Csak azt nem értem hogy miért 26colos kerekekkel van szerelve az eleje. Legalább is mait én láttam az azzal volt. 200pacinál már más gyártók felteszik a 30colos gumikat előre hátra meg 42eseket. Amúgy ügyes gépnek néz ki. Valmet motor. 4power fokozat 2x4 mechanikus fokozat, mechanikus irányváltó.
Válasz #90. hozzászólásra
Bakki!
Nem én írtam, idézet volt:))))
Milyen traktor a STEYR 9190,minden infó érdekel.Alkatrészt ki forgalmaz hozzá?
Válasz #73. hozzászólásra
na most aztán tényleg hiteles írást dobtál...
Ne mond már,hogy ugyanazzal a 4-es ekével szántanál úgy mint a Rába....naneeee....
Hallottam,hogy jó kis gépek a 150-es Deutz-ok, meg persze megy a 4ekével ha nem menne csúnya is lenne...
De tényleg Te totál egy kalap alá veszed a 3 általad említett gépet.... biztos vagyok benne,hogy a 210-es NH is sokkal jobban húzza a 4-et mint egy 150lóerős gép. Nekünk is volt 150lovas gépünk Deutz motorral(Same) optimális körülmények között tűrhetően szántott, de mihelyst szárazabb vagy sarasabb volt a talaj kifújt. Most a 220le-s MF ami majdnem 100mázsa 5-ös Rabewerk ekét húz, de most levettünk egy fejet,mert az olvadó hó mancsot okoz és a partokon az 5 fejjel a sebességből és/vagy a mélységből kellett volna spórolnunk. node az nem minőségi munka ugye...
ja és megnézném ha ezzel a nagy ekével megbírna moccanni a kis deutz.
nem kötözködöm, de vannak tények.
ja és eke-eke között is van különbség ugye.
vannak ezek az alkaromnyi vastag vázú 4 és akár 5 fejes ekék is....szerintem ezek semmire sem jók, itt nálunk egyből elhajlana a vázuk,mint ahogyan el is hajlott már több mindenkinek...ugyanekkor a nagy Rabe meg 30mázsa, szóval 5ször olyan nehéz, 45-öt fog egy ekefej és 28-30centi mélyen fut(meg akár mélyebben is ha kell)
Frizi ebbe kérdezd meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Válasz #85. hozzászólásra
Sztem apuci vette a bizonyítványt:)
Válasz #81. hozzászólásra
Majd ha elvégeztad ugathatsz, itt jópár ember többet tud mint amit te fogsz ha kijártad a sulit, az éltre nem tanitanak meg sehol.
háh megmarom magam! ha van iwiwed nézd meg a nevem tudod! mert tte tán már megetted a kenyered javát?
Válasz #84. hozzászólásra
Szerintem sincs, vagy komoly gáz van ha valaki ilyen helyesírással eleve középsuliig eljut.
Válasz #81. hozzászólásra
Hagyjuk Helyettem, Csak a legdurvábbak. Sztem éretségid sincs!
tudod fehér ember nem felejt! csaak zavar h nem hiszed el! pedig ne juh neeee :)
Válasz #81. hozzászólásra
HAGYJUK! De már írtam hogy felejtsd el!
jólvan főnök én leszarom idegeskedj itt magadnak. amógy nem ezt tanulom mint mg gépészmérnök á dehogy majd te tudod hejettem és leugatsz! nem én kezdtem de szerintem hagyyuk abba mert ennek semmi értelme!
Válasz #79. hozzászólásra
Figyelj! Ezek ilyen legendák, hogy más milyen motorral mennek orroszországba a traktorok, mert , hogy volt a második világháborúba, meg ilyenek. Ezeknek csak az ilyen egyszerű csávók dölnek be, mint Te! Akí annyira nem tud írni, hogy még én is észreveszem. Pedig nem vok egy penge Én se:))
jólvan én nemgyőzködlek te majd biztos jobban tudod onna az ország másik végéből egy 323-massal!
Válasz #77. hozzászólásra
Nem vetítesz, Te elhiszed , amit írsz. De ez attól még mese. Legalább is sokminden belőle.
Válasz #76. hozzászólásra
Jólvan! de rosszul esett mert azt hiszed vetítek de nem! én se vonok le rólad konzekvenciát mert nem ismerlek!
Válasz #75. hozzászólásra
Felejtsd el!
Válasz #74. hozzászólásra
neked most mi a bajod nem hejesirni járok ide hanem h beszélgessek én nem akarok veszekedni. de te most mért baszogatsz?
Válasz #72. hozzászólásra
És nem kell miden pletykának felülni!
Válasz #72. hozzászólásra
Te:
Sziasztok! Egyet értek Ernő papával!
Viszont nekünk egy Deutz-fahr traktorunk van
Agroton 150 mk3 (2002-es évjárat)
Mi rettenetesen nehéz kötött talajon gazdálkodunk és nagyon megvagyunk elégedve mind a traktor mind a motor megbizhatóságával és teljesitményével. épp most vettünk egy Deutz-Fahr agrovector teleszkópos rakodót mert a deutz az csak deutz,és ha traktort veszünk mi csak Deutz-Fahr-t fogunk mert annyira megszerettük! Eggy rendkivül nyomatékos és kategóriájában verhetetlen traktor a miénk szerintem mert nállunk a nagy rábák is 4 fejjel szántanak! és a 210 es New holland is és mi is higgyétek el tényleg jó, és hogy a Deutz-Fahr,
van e olyan jó mint a Fendt Hát a fendt Talán van olyan jó mint a deutz! Egyébként ez a mottóm. üdv Megyesi Ákos
Meg még egy csomó mást se!
Válasz #71. hozzászólásra
mert én sokat hallottam mármint történetet! ki nem tudja leirni az agrotront?
Válasz #68. hozzászólásra
De basszus ez a csávó mindig legendákat mesél, és még az agrotront se bírja leírni helyesen.
húú tényleg most én jól irtam le? biztos
Válasz #67. hozzászólásra
ilyen ez a popszakam
Válasz #66. hozzászólásra
Ha tudnád hányszor leirtam rosszul. Pedig ültem rendesen suliban.
Válasz #65. hozzászólásra
pff
Válasz #62. hozzászólásra
Ilyen!
Válasz #64. hozzászólásra
Én már nem tudom de velem lehet vitatkozni
Válasz #63. hozzászólásra
Veled vitatkoztam a deutz-motornál meg a steyr-nél ugye?
Válasz #62. hozzászólásra
Sajna mostanában megkeveredtek kicsit a dolgok
Válasz #61. hozzászólásra
annyi érted h a deutzot legalább is az agrotronokat Lauingenben rakják össze és legalább remélem arra odafigyelnek én a same- letojom mert szégyellem hogy ehhez tartozunk! na de ez van! mikor vettük a Claas-t volt egy gyárlátogatás ki harsevinkelbe és apa ment az axiállal és a claas gyárban azt mondta Németet alig látott tele van törökkel mert ugye az az olcsó munkaerő! és a német csak ott ált felette és felügyelt! ugyhogy ijen ez.
Válasz #60. hozzászólásra
Pedig most már sok olyan traki van amit Same Deutz és Lambó néven egyaránt árulnak és én nem hiszem hogy külön külön gyárban gyártanák őket. A nagy tulaj viszont a Same. Nekem volt lehetőségem kipróbálni egy Lambo Evo 100-at de az olasz hanyagságot leszámitva nem rossz csak drága.
hát nekem is hányingerem van a same-tol meg a lambótol mondjuk a hürlimmann nem nagy vizet zavar de mindenki azt mondja hogy a same meg a lambó ugyan az mint a duci(deutz)
de én nem szeretném elhinni sőt nem akarom oszt nesze a potyolínó betette a kezét a jó Deutz-omba hogy szakadnának meg! egyébként ugytudom h csak pénzzel a fejlesztésre mert fejleszteni az Árja fejleszt ha minden igaz! legalább is remélem! láttam olyat Laverda konbájnba hogy a magtartájba egy komplett krova készletet hagytak benne az olyaszok na most a tulaj nem merte beinditani a cséplőt mer fét h mi lehet még benne!