Hirdetés
- Kinek milyen a repce, illetve a búza? új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- MTZ 1221 traktor új
- Körbálázót, de milyet? új
- Claas Lexion vélemények új
- Gázolaj jövedéki visszaigénylés új
- Munkabérek a mezőgazdaságban új
- Kukorica vetőmagok új
- Búza gyomirtása új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
235 hozzászólás
Sziasztok!
Akad köztetek olyan szaki aki egy ilyet tudna nekem építeni?
https://www.youtube.com/watch?v=Uvw00AE9iGk
Meg egy hasonló is érdekelne, de ez csak a későbbiekben:
https://www.youtube.com/watch?v=D7GP0WEgJYs
Válasz #83. hozzászólásra 155-160 mm. Ez kb:750-770 tengelyfordulat.
Segítséget szeretnék kérni,van egy 400-as szalagfűrészem amin a meghajtott tárcsa 300 milliméteres a motor fordulata 1450.A kérdésem az lenne hogy mekkora tárcsa kell a motorra.
Válasz #81. hozzászólásra
Nem, az fix. Függő, párhuzamosság stimmeljen a vázhoz.
Az alsó keréknél is kell a dőlésszabályzó?
Mindenkinek Boldog Újévet Kívánok!
Válasz #78. hozzászólásra Ilyet is láttam már régen de, nem tudom megmondani milyen fűrészen volt pedig gyári volt.
+ egy megoldás: Nekem két oldalról van támasztva a felső kerék tengelye egy U alakú bölcsőben. Kényelmesen elölről lehet a dőlést szabályozni.
A 72 ben csak a döntésről beszéltem.Természetes hogy két orsó kell az állításokhoz!
Válasz #75. hozzászólásra
Erről a megoldásról beszéltem!
Van még egy megoldás.Ez az első fűrészem volt. Nem tudom mennyire kivehető de, ezen is a kerékdőlés zsanéros megoldású csak függőleges. Ez egy H alak a két felén 40x40-es csuszkával,középen a feszítő orsóval.
Üdv!
Szerintem keveredik a két szalagfűrész szupport megoldása. A 60-as hsz-ben lévőnél lehet az ajánlott módon megoldani a döntést.
Válasz #72. hozzászólásra Mindenképpen kettő csavar kell mert, az egyikkel a magasságot a másikkal a dőlést állítod.Fordítva nem jó, ha jól értelmeztem az írásod.
Válasz #71. hozzászólásra
Ha ezt a zsanért a két függőlegesen mozgó csőre hegeszted,tehát nem felülre,akkor elég csak egy csavar orsó vízszintesen, ami kitámasztja a zsanért .Tehát a lógó zsanér fülön van a tengely,a csavar meg tolja elfele, vagy engedi közelebb a függőleges állítóhoz.
Válasz #68. hozzászólásra Jövőre lefényképezem neked de ha akarod le is rajzolhatom.Egy rögtönzött "műszaki" rajz:
Válasz #65. hozzászólásra Mindegyik alumíniumból öntött. A súlyukat ne kérdezd mert, nem mértem egyiket sem.
Válasz #64. hozzászólásra Igen 600-as.A két tengelyközép távolsága felső állásban 121cm.
Válasz #66. hozzászólásra
Csak az nem látható, hogy állít kerékdőlést!
Válasz #63. hozzászólásra A belső illesztett cső végére van hegesztve 10-es kazánlemezből egy zsanérhoz hasonló szerkezet aminek a felső feléhez hozzá van hegesztve a tengely.A másik felén a két zsanér között van egy erős rugó amiben egy 16-os csavar van.A csavar feszítésével,lazításával lehet állítani a dőlést.Nem tudom ezzel a leírással érthető volt-e?
Látható,alamínijum.
Válasz #62. hozzászólásra
Germiun az ékszijtárcsák milyen anyagból készültek ? Egyik képen csöves külös a másikon lulak vannak benne ? Kb milyen súlyúak ?
Válasz #60. hozzászólásra
thx.
Mekkora a távolság a két keréktengely között?(Tudom, hogy nem tudod pontosan megadni, a feszítés miatt.) Ha jól látom, hogy ez 500-600 as szalagfűrész
válasz 62-es hozzászoláshoz
Felsőkerék billentésé,hogy van megoldva.
Válasz #60. hozzászólásra A kép lemaradt
Válasz #60. hozzászólásra Ezt csináltam utoljára de, ezen nem sok látszik.Ez egy 120mm-es szuportal van megcsinálva.Egy vastagfalú csőben mozog egy másik illesztett cső ékpályán.Az illesztett cső be van fenekelve és ebbe van az orsó menet a menetes szárral.Ennek az a hátránya hogy teljesen esztergályos munka!
Válasz #59. hozzászólásra Hali!Rajzom nincs egyik munkámról sem de, fényképek vannak.Pl:
Válasz #58. hozzászólásra
Hali!
Szalagfűrész kerék feszítésén gondoltam. Csak érdeklődni szeretnék, hogy hogy van kialakítva a feszítés. De ha van rajzod az egész fűrészről, azt megköszönném. Üdv.
Válasz #57. hozzászólásra Helló!Nem is nagyon fogsz találni!Ha esetleg érdekel egy-két dologban talán tudok segíteni.Üdv!
Sziasztok!
Tudtok-e valahonnan egy 600-as szalagűrész "építési" tervrajzt?
Nem találok neten sehol.
Válasz #55. hozzászólásra Ebben igazad van,minimum 600-ast kell csinálni és ne rázzon,mindegyik kerék legyen kicentírozva és oldalirányba se üssön így nem szaggatja a lapot .Én egy szezonban tűzifának Kb:5-600 köböt nyomok falun.
Válasz #54. hozzászólásra
A kisebb átmérőjű töri a lapot. Sokkal többet kibír a fűrészlap, ha legalább 600-as kerék van a fűrészen. Az enyémen 500-as kerekek vannak, 50m3 fát vágok vele minden évben a házba, meg a fóliák fűtésére, immár 20 éve használjuk. Évente 7-8 lapot nulláz le, ha 600-as lenne, fele ennyit. Az a gond, hogy berepedezik, 2-3 javítás után kuka.
Engem az érdekelne, tud-e valaki eladó masszív, öntvény vázas, 800-as kerekekkel szerelt gépet esetleg?
Válasz #53. hozzászólásra
Azon is gondolkodtam, meg nézegetem, egy 500-as elég lenne, vagy netán kisebb is.
Válasz #50. hozzászólásra Elnézést, hogy közbeszólok!Pár hozzászólást olvasva én inkább előnyben részesítem a szalagfűrészt.A körfűrész elég veszélyes!Pár szalagfűrészt csináltam és szerintem kardános vagy villanymotoros sokkal biztonságosabb!Ilyen fűrészt a MÉH telepen vett anyagból olcsón meglehet csinálni!Üdv!
Válasz #50. hozzászólásra
pl.ez http://szerszampiac.hu/ipari_gep/faipari-gepek/bt_lc_400_1_ronkvago
Válasz #49. hozzászólásra
Hinta fűrészbe nem gondolkodtál? Pl http://szerszampiac.hu/ipari_gep/faipari-gepek/korfuresz_hintafuresz_700_as_uj
Válasz #48. hozzászólásra
Állítólag van olyan církula motor amire rálehet tenni a lapot, az asztalom meg van, eszek, s elkezdek keresgélni.
Válasz #48. hozzászólásra
Az nekem is van csak összedarabolni itthon, konyhakészre.
Válasz #47. hozzászólásra
Stihl 018,és 039
Válasz #46. hozzászólásra
Egy fotót a Te vágószerkezetedről, milyen a jó,netán készen veszed?
Válasz #42. hozzászólásra
Ezek a tákolmányok kiakasztanak,ha egy munkavédelmis meglátná
Válasz #44. hozzászólásra
Sanyi bátya! Ha ezt 50-ért megkapod, akkor azonnal vedd meg! A lap legyen legalább 400-as, és a motor 3 kW, vagy ha 220-as akkor nagyobb. Csak a motorok 30 körül vannak használtban.
Válasz #43. hozzászólásra
Tudom én a cirkuláról beszéltem, csak ebben a topikban.
Válasz #42. hozzászólásra
A képen nem szalagfűrész, hanem körfűrész van.
A szalagfűrészről azt mondják, hogy sokkal biztonságosabb, és hatékonyabb.
Bár a Stihl-el 35 q fát platón 1,5 óra alatt felvágtunk és a kerítés mellé körbe raktuk. (hárman)
A sofőr nem akarta elhinni, hogy üres az autója.
Naponta kb 100 mázsát vágnak össze szalaggal. Függ sok mindentől, de .....
Válasz #41. hozzászólásra
Ezt néztem ki, vagy megcsinálom az enyémet, az ár is reális.
Moderátor által módosítva: 2015-07-01 14:51:52
Válasz #40. hozzászólásra
Miért ne lenne.
Egy vagy három fázisú motorral kéred. Itt van mellettem a MÉH telep. Ott minden van, mi szem szájnak ingere.
Válasz #39. hozzászólásra
Gondolom azon motor sincs, meg valami használhatót, egy fotó?
Válasz #38. hozzászólásra
Tudok eladót.
Igaz már benőtte a dudva, de asztalos használta, amíg élt.
Válasz #37. hozzászólásra
Netán valakinek egy eladó,mert megvan az asztal a tengely, csinálnom kellene keretet meg összeszerelni, de nincs időm.
Cirkulának mekkora fordulat kellene? Gondolom a lap nagysága is befolyásolja?
sziasztok van egy 600 as asztalosiparban használt nagyon jó állapotú szalagfűrészem steller is van rajta én alakitattam át gardán hajtásosra ha valakit érdekel