Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz apuci #9485. hozzászólásáralassan 30 éve szántokmég olyan nem volt,hogy nem tudtam ekét beállítani.ez kifogott rajtam.nyomtáv,karok hossza egyforma..
Válasz .Richard. #9484. hozzászólásáraEz is lehet meg esetleg az is hogy nem egyforma a két traktornak a nyomtávja!( ami az előző gazdájánál húzta és ami most)
Válasz magnum76 #9483. hozzászólásáraEkenád beljebb van a kormánylemezhez képest igy nincs támasztás a barázdafalon. De ez csak az én véleményem látatlanban. Ha esetleg a fara balra van álitva a vonorészhez képest talán segit. De akkor a nád nem lesz párhuzamos a fallal.
sziasztok..segítsetek!vettem egy 3 fejes vogel váltva forgató ekét.ami négy fejes volt,csak levágták gerendát és levették a negyedik fejet..akárhogy állítom..mindig farol..ha jó a föld szépen jön a traktor után,,ha keményet fog farol..ha fel emelem a végén vagy 20 centit visszugrik a szántott felé..mi lehet a gond?arra gyanakodom,hogy a felfogatása az eketoronyra más lehet a 3 fejesé mint a négy fejesé?azért nem tudom a támadáspontot jól beállítani?jól fordít amúgy...egyformán dob a 3 fej..a dőlés is jó..kivéve,,hogy néha tapsol a mankóskerék
Válasz fexco #9475. hozzászólásáraszürke is lesz,telemegy lassan vízzel párával.Kocsi kerékagyát sem zsírozzuk évente,mégis bírja.Ha zavar a szürkesége vegyél ep-s nlgi3 vagy 4-est,az jobban bírja a vizet.
Válasz mtz1221 #9468. hozzászólásáraÉn úgy tudom balástyán homok földek vannak,de a videó elején is látszik a földúton amikor vonul ki hogy homok föld.
Válasz B.Bali #9466. hozzászólásáraAkkor valamit nagyon tud,vagy mellé beszél.Már alapból a 13,6/20-as elsőkerekek is problémások szoktak lenni 80 lóerőnél is,a difi szöghajtásainak.Meg nincs itt mellé beszélés a 90 lovat sem bírja kötöttben a hagyományos 2X9-es váltó.De lehet hogy ricsinek lesz igaza és nagyon könnyű művelésű a földje vagy 2500 rpm-en van üzemeltetve,és nem megy nyomaték a váltó/difi részére.
Válasz B.Bali #9466. hozzászólására1. A videon a föld amit kivánni lehet annyira jo. 2. Évi 500ora vegyesben biztos kibirja. De kötött földben ha nem rak rá még egy traktornyi sulyt a kerekére akkor ezzel az ekével nem szánt. Ha nem rak rá akkor igy egyhelyben megrugatja 8dikban is 6hengeres motorral. De az eke nem fog mozdulni. Ha lesulyozza akkor szétszedi magát. Ez az ami biztos. Jo földjei lehetnek. De gondolom ezzel huz is egy 6méteres kombinátort ami azért már megfogja. Itt az omlos föld ami szerencséje lehet. Gondolom maxra forog a motor 2500at 'ami azért pottal majdnem 50km . Az azért nem rossz!
Válasz mtz1221 #9457. hozzászólásáraOromhegyesen láttam egy merci motoros mtz-t, igaz annak csak a hátulja maradt az. Ha jól emlékszem Volvo elsőhídja és fülkéje volt.
Válasz B.Bali #9451. hozzászólásáraNagyon okosak.Itt is megy ez a játék annál aki szereti havonta cserélni a kuplungot meg évente a motort kivéve minden porcikáját.
Válasz Nyomasek Bobo #9455. hozzászólásárade, csak a köppenyrész kicsit is kitágul, utánna a tengely kitolható belőle. ugyanez forditva is igy müködik, hogy a tengelyt mélyhütőbe teszik, mig a forditóközpontot felhevitik és préssel beletolják.
10055 hozzászólás
Válasz 5465 #9504. hozzászólásáraSzépen leforgatja!
Válasz DelPiero #9499. hozzászólásáraNem olyan szép, mint a tiéd, de hatékony
Válasz F-A-R-M-E-R \ #9500. hozzászólásáraEuropal 7, 6140r-el
Válasz Sz_Pisti #9501. hozzászólásáraSoha!
Válasz DelPiero #9499. hozzászólására Idővel majd belejössz...
Válasz DelPiero #9499. hozzászólásáraEz hányas europal?? Mivel húzód??
Válasz Nyomasek Bobo #9494. hozzászólásáranem vario.xms 1000.
Válasz Megmondó #9496. hozzászólásáraHa betétes akkor rakjon mind a 6 rá betétet. Nálunk is csak így lehet szántani a régebbi típusú vogelokkal.
Válasz magnum76 #9483. hozzászólásáraharmadig fejre rakdrá a 4. ekenádat! utána nincsgond! Ha megvan!
Válasz magnum76 #9483. hozzászólásáraTegyél fel fotót!
Válasz magnum76 #9483. hozzászólásáraVario az eke???
Válasz .Richard. #9491. hozzászólásáraÉn meg lassan 40,igaz akkor még csak egy tz-4k-14b-vel a fólia sátrakban.
Válasz .Richard. #9491. hozzászólásárane szívjátok a vérem
Válasz apuci #9490. hozzászólására31év. És nincs olyan ami még nem volt. Kivéve a tolatva szántást.
Válasz magnum76 #9487. hozzászólásáraAkkor próbálgasd,amit előttem írt Richard is gond lehet!
Válasz .Richard. #9486. hozzászólásáraIgen,ilyesmire.
Válasz magnum76 #9487. hozzászólására csak a nád vékony.
Válasz apuci #9485. hozzászólásáralassan 30 éve szántokmég olyan nem volt,hogy nem tudtam ekét beállítani.ez kifogott rajtam.nyomtáv,karok hossza egyforma..
Válasz apuci #9485. hozzászólásáraLehet. Mindjuk ha a vonoszárral teszi oldalra akkor a fara is elmegy valamennyit. Ha erre gondolsz.
Válasz .Richard. #9484. hozzászólásáraEz is lehet meg esetleg az is hogy nem egyforma a két traktornak a nyomtávja!( ami az előző gazdájánál húzta és ami most)
Válasz magnum76 #9483. hozzászólásáraEkenád beljebb van a kormánylemezhez képest igy nincs támasztás a barázdafalon. De ez csak az én véleményem látatlanban. Ha esetleg a fara balra van álitva a vonorészhez képest talán segit. De akkor a nád nem lesz párhuzamos a fallal.
sziasztok..segítsetek!vettem egy 3 fejes vogel váltva forgató ekét.ami négy fejes volt,csak levágták gerendát és levették a negyedik fejet..akárhogy állítom..mindig farol..ha jó a föld szépen jön a traktor után,,ha keményet fog farol..ha fel emelem a végén vagy 20 centit visszugrik a szántott felé..mi lehet a gond?arra gyanakodom,hogy a felfogatása az eketoronyra más lehet a 3 fejesé mint a négy fejesé?azért nem tudom a támadáspontot jól beállítani?jól fordít amúgy...egyformán dob a 3 fej..a dőlés is jó..kivéve,,hogy néha tapsol a mankóskerék
Válasz határjáró #9476. hozzászólásárazöld vogel-noot az egyik fele
Válasz mtz1221 #9478. hozzászólásáraKabbe
Én csak nézem hogy készül
Válasz fexco #9470. hozzászólásáraÈn naponta 15-20-at pumpálok bele, ezt ajánlották.
Válasz mtz1221 #9477. hozzászólásárao.k,!
Válasz határjáró #9476. hozzászólásáraNyomasek csinálja őket,emiatt sokat nem adnák értük.
Válasz fexco #9475. hozzászólásáraszürke is lesz,telemegy lassan vízzel párával.Kocsi kerékagyát sem zsírozzuk évente,mégis bírja.Ha zavar a szürkesége vegyél ep-s nlgi3 vagy 4-est,az jobban bírja a vizet.
Amazone ekét használ valaki? Azok milyenek lehetnek?
Válasz mtz1221 #9473. hozzászólásáracsapágyas.szezont leszirozva kezdem,közbe1xzsirzok.50et nyomtam bele most.akko kezdett kijönni,elég szürke cucc....
Válasz mtz1221 #9468. hozzászólásáraÉn úgy tudom balástyán homok földek vannak,de a videó elején is látszik a földúton amikor vonul ki hogy homok föld.
Válasz fexco #9470. hozzászólásáraCsapágy vagy persely van benne ? Ha csapágyas akkor 1 x telenyomod évente és annyi.
Válasz Bobo77 #9462. hozzászólásáraIgen pöttinger.
Válasz mtz1221 #9468. hozzászólásáraT150esre valo az az eke. Kötöttben 4 fejjel az is csuszkál. Akkor a közel 4tonnás mtz? Ott a földben van a titok.
forditót milyen időközönként szoktátok zasirozni?ha már téma?és mennyit nyomtok bele?????
Válasz mtz1221 #9468. hozzászólásáraNem tudom miaz igaz, de a turbó le van butítva, ahogy olvastam a kommenteket
Válasz B.Bali #9466. hozzászólásáraAkkor valamit nagyon tud,vagy mellé beszél.Már alapból a 13,6/20-as elsőkerekek is problémások szoktak lenni 80 lóerőnél is,a difi szöghajtásainak.Meg nincs itt mellé beszélés a 90 lovat sem bírja kötöttben a hagyományos 2X9-es váltó.De lehet hogy ricsinek lesz igaza és nagyon könnyű művelésű a földje vagy 2500 rpm-en van üzemeltetve,és nem megy nyomaték a váltó/difi részére.
Válasz B.Bali #9466. hozzászólására1. A videon a föld amit kivánni lehet annyira jo. 2. Évi 500ora vegyesben biztos kibirja. De kötött földben ha nem rak rá még egy traktornyi sulyt a kerekére akkor ezzel az ekével nem szánt. Ha nem rak rá akkor igy egyhelyben megrugatja 8dikban is 6hengeres motorral. De az eke nem fog mozdulni. Ha lesulyozza akkor szétszedi magát. Ez az ami biztos. Jo földjei lehetnek. De gondolom ezzel huz is egy 6méteres kombinátort ami azért már megfogja. Itt az omlos föld ami szerencséje lehet. Gondolom maxra forog a motor 2500at 'ami azért pottal majdnem 50km . Az azért nem rossz!
Válasz mtz1221 #9457. hozzászólásáraA gazdája azt írja, 4 éve így használja gond nélkűl
Válasz Nyomasek Bobo #9463. hozzászólásáraPont az én kocsikkal mentünk
Válasz mtz1221 #9461. hozzászólásáraKét éven is voltunk, asszem' a 9. és a 10. Rendezvényen.
Emlékeim szerint '16-ba és '17-be voltunk
Az idén készültünk, de ugye elmaradt, tavaly meg nem értünk oda, meg előtte se.
Sört azért hoztunk haza is
Válasz mtz1221 #9461. hozzászólásáraMindig a sofőröket akarod itatni
Válasz Nskype #9436. hozzászólásáraNálam régen tizen éve előfordult ilyen!Pöttinger?
Válasz Gumóka #9460. hozzászólásáraMiért nem pöktél egy emailt hogy jártál ott ? Meg ittunk volna egy rendes minőségi szerb sört.
Válasz mtz1221 #9457. hozzászólásáraOromhegyesen láttam egy merci motoros mtz-t, igaz annak csak a hátulja maradt az. Ha jól emlékszem Volvo elsőhídja és fülkéje volt.
Válasz mtz1221 #9457. hozzászólásáraAkkor jól rémlik, hogy vajdasági videón láttam ilyet először.
Válasz JOSEY #9456. hozzászólásáraA fordítva részt heti 3x látom
Válasz B.Bali #9451. hozzászólásáraNagyon okosak.Itt is megy ez a játék annál aki szereti havonta cserélni a kuplungot meg évente a motort kivéve minden porcikáját.
Válasz Nyomasek Bobo #9455. hozzászólásárade, csak a köppenyrész kicsit is kitágul, utánna a tengely kitolható belőle. ugyanez forditva is igy müködik, hogy a tengelyt mélyhütőbe teszik, mig a forditóközpontot felhevitik és préssel beletolják.