Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz csoppika #9151. hozzászólásáraHogy legyen összehasonlítási alap. Az itteni edzett csapok 40HRC körül. A 10.9es csavar 30egynehány HRC körül van.
A cementált simán repedhet hegesztés miatt. És ha valamiért nincs rendesen megtámasztva.
Válasz mtz1221 #9150. hozzászólásáraVan gyáriban mondjuk pl ez nem lesz pontos cikkszám!(fene se jegyzi meg)...de legyen Amazone logósWX400 (ez van beleütve) kormánylemez, ami IQ logós PK801234(ez a beütött megy az utángyártottat áruló alkatrészeshez) ez a kettő nem cementált, de ugyanott készül, ugyanolyan anyagból...Keménysége 52HRC kb.
Aztán van ami csak gyáriban van Amazone logós WX400K, ami cementált az első oldala, 61HRC kb., a hátulja, hogy ne törjön, az ugyanúgy 52HRC. A kemény réteg olyan 1.2-2mm körüli. Ezért nem veszek meg olyan használt ekét, ahol a kormànylemeznek majd felesbe 2 színe van. Az hamarabb lyukad. Ugye a kb 8mmből lekopott már a szélén 2, meg még minimum 2 a puhább anyagból... Most nekem original frank van a sanderum ekén. Ez tuti nem cementált.
Új ekére olyat rakunk, amivel kéri a vevő. Nem mindre megy cementált. Kivétel a sávos, az gyáriban csak cementált van, viszont az utángyártott az mind sima(ez nagyon ritkán megy a soron, normál IQ parts kormánylemez viszont elég sűrűn)
Válasz csoppika #9149. hozzászólásáraHa jól értem akkor bírsz venni ott gyártott gyári amazone ekevasat ami olyan mint az újonnan eladott ekéken.Meg gyártanak viszont eladóknak is más néven,ami nem ér semmit ???
Válasz csoppika #9145. hozzászólásáraAmit ráraktok azok cementáltak,hol készülnek ???Hegesztettem pár napja frankos ekevasakat keményfémmel,a melegtől kijöttek az alakzatok amivel fogva volt hőkezeléskor.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9144. hozzászólásáraAgroAlfánál vettem ekevasat és orrbetétet nem vészes áron, most a munkahenger csapágy esett szét, ahhoz az Agrokert ajánlották.
A mienk kb. 10 éves, a cikkszámok változtak, de vittem mintát, és simán megtalálták a megfelelőt.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9144. hozzászólásáraIQ parts(IQ"cikkszám", logóval bélyegzett itt készül, régebben premium parts(pp"éscikkszám") logóval mentek itt az utánvyártásra szánt darabok. Cementált utángyártottba itt nincs!
Nézd meg az axialost...
A logót...
Vogel noot kormanylemez ekevas stb vasarlas elott allok.
Helyzet az, hogy amazone neven fut a gyari es kb duplaja mint amit az axial gyart.
Ketto kozott esetleg jo minosegu alkatresz vagy milyet erdemes felrakni?
Válasz gjoni #9135. hozzászólásáraEgy buta kérdés ismét.
Elő hántoloval könnyebb húzni az ekét?
Nekem csak egy sima 80 as van.
Annak segitség lenne vagy inkább nem?
Bocs a kérdésért?
Válasz gjoni #9133. hozzászólásáraMa én is szántottam ,42mm-eső után mèg mindíg hoz fel csontszáraz földet.Ma idáig 10mm,egy pár nap pihi a szántással.
Válasz sörhas #9130. hozzászólásáraNo, akkor mondom a vogel noot beállítást. A nád oldalára tegyél egy vonalzót . Az ekevas hegye kb 20mm-el kintebb áll. A felső része már csak olyan 5-8mm. A kormánylemez oldala meg max 5mm áll kintebb. Itt is használnak még a 12mm vastag nádra hátul egy plusz 12mm vastag plecsnit, hogy jobban támasszon...
Válasz sörhas #9130. hozzászólásáraHosszú,egy irányba legyen az ekevas széle a náddal.Vagy flexet neki,vagy a nádra tenni még valamit hogy szélesebb legyen.
Válasz mtz1221 #9127. hozzászólásáraAzt kerestem én is , hogy az ekevas mennyire van a kormánylemeztől. De nem igazán van olyan kép. Alig kivehető az egyiken, de jóval elöbbre van a sarka mint kéne a kormánylemeztől..
Válasz .Richard. #9126. hozzászólásáraValamelyik képen kivehető hogy az ekevas szélétől kb 2 centivel beljebb van a nád.Na azt viheti ahová csak akarja.
Válasz .Richard. #9125. hozzászólásáraNa,meg van a kép Is az elejeről. Ott tudod barázdafelé vinni a nádat ,úgy, hogy a vonòtengelyt a tartòjában baloldalt hátra állítod,jobb oldalt meg előre. Így az egész eke balra helyeződik a haladás irányhoz képest. Azt lehet jó. Is lesz.
Válasz sörhas #9124. hozzászólásáraPróbáld úgy állítani mikor szánt ,hogy a nád támasza a barázda falat. Ha hézagolod az ekkevas orra felé, barázda felé ,akkor jobban párhuzamba áll majd haladáskor a nád a fallal. Kicsit szebben néz ki. Persze ha nix z tengely akkor csak hézagoloval tudod a barázda felé vinni. Az eke elejéről nem volt kép.
Válasz Szabi. #9120. hozzászólásáraRendszeres totális használatnál nem tartasz attól, hogy az bekerül a talajba a növény maradványain keresztül és előbb-utóbb ez a főnövényeknél fog termés csökkenést okozni?
Válasz sörhas #9107. hozzászólásáraA nád feljebb legyen az ekevastól,Amit fotoztál arról hiányzik a ekenád betét ami szélesebb a nádtól két ekecsavarral teszed a nádra a hátsó két lyukba..vastagsága annyi legyen hogy a kormánylemez széléig érjen..pár mm érhet beljebb csak
Válasz Ares 826 #9119. hozzászólásáraTarló kezelés 3, 4 évente van, mint mindenkinél.
Itt megjegyezném, hogy nekem olcsóbb egy totális kezelés, mint, hogy azért túrjam meg a földet, mert zöldül, így próbálok vigyázni a kis vízre amit manapság kapunk. Azt vettem észre, hogy kevesebb a gaz az állományban, pl expresses naprát már 2 évben is sikerült fél dózissal megoldanom.
Persze csak imitálom a gazdálkodást és termelgetek szaros 7 tonnás gabonákat, 10 tonnás kukoricákat.......
Válasz Szabi. #9118. hozzászólásáraTermelsz is valamit vagy csak a támogatásra gyúrsz??? Azt le mered írni hogy mennyivel több glifót használsz évente mióta nem szántasz???
Válasz csoppika #9109. hozzászólására130-180mm széles lenne jó... Vagy az eketest után tegyél rá még egy plecsnit mondjuk az utolsó fejnél, egy 200mm széleset. A többinél meg az eketest után hegessz a nád tetejére még egy fele olyan vastag csíkot.
10059 hozzászólás
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9157. hozzászólásáraA gruberomon van duplaszív mindkettőből,hát ott kb egyfacok.
Válasz csoppika #9156. hozzászólásáraÉs hol ???
Válasz csoppika #9145. hozzászólásáraOriginal frank vagy iq parts legyen szerinted?
Válasz mtz1221 #9154. hozzászólásáraGyárit szerintem igen...drÁgán...
Válasz Tomi81 #9153. hozzászólásáraBeszállítótól jön...
Válasz csoppika #9152. hozzászólásáraAkkor használt ekére,ha akarnék sem tudnák cementált lemezt venni ???
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9144. hozzászólásáraKormánylemez Frankos van, elég jól bírja.
Viszont ekevasból inkább a gyárit venném.
Válasz csoppika #9151. hozzászólásáraHogy legyen összehasonlítási alap. Az itteni edzett csapok 40HRC körül. A 10.9es csavar 30egynehány HRC körül van.
A cementált simán repedhet hegesztés miatt. És ha valamiért nincs rendesen megtámasztva.
Válasz mtz1221 #9150. hozzászólásáraVan gyáriban mondjuk pl ez nem lesz pontos cikkszám!(fene se jegyzi meg)...de legyen Amazone logósWX400 (ez van beleütve) kormánylemez, ami IQ logós PK801234(ez a beütött megy az utángyártottat áruló alkatrészeshez) ez a kettő nem cementált, de ugyanott készül, ugyanolyan anyagból...Keménysége 52HRC kb.
Aztán van ami csak gyáriban van Amazone logós WX400K, ami cementált az első oldala, 61HRC kb., a hátulja, hogy ne törjön, az ugyanúgy 52HRC. A kemény réteg olyan 1.2-2mm körüli. Ezért nem veszek meg olyan használt ekét, ahol a kormànylemeznek majd felesbe 2 színe van. Az hamarabb lyukad. Ugye a kb 8mmből lekopott már a szélén 2, meg még minimum 2 a puhább anyagból... Most nekem original frank van a sanderum ekén. Ez tuti nem cementált.
Új ekére olyat rakunk, amivel kéri a vevő. Nem mindre megy cementált. Kivétel a sávos, az gyáriban csak cementált van, viszont az utángyártott az mind sima(ez nagyon ritkán megy a soron, normál IQ parts kormánylemez viszont elég sűrűn)
Válasz csoppika #9149. hozzászólásáraHa jól értem akkor bírsz venni ott gyártott gyári amazone ekevasat ami olyan mint az újonnan eladott ekéken.Meg gyártanak viszont eladóknak is más néven,ami nem ér semmit ???
Válasz mtz1221 #9148. hozzászólásáraA cementált is itt készül, de az utángyártásba nem megy. K a cikkszám végén...
Válasz csoppika #9145. hozzászólásáraAmit ráraktok azok cementáltak,hol készülnek ???Hegesztettem pár napja frankos ekevasakat keményfémmel,a melegtől kijöttek az alakzatok amivel fogva volt hőkezeléskor.
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9144. hozzászólásáraAgroAlfánál vettem ekevasat és orrbetétet nem vészes áron, most a munkahenger csapágy esett szét, ahhoz az Agrokert ajánlották.
A mienk kb. 10 éves, a cikkszámok változtak, de vittem mintát, és simán megtalálták a megfelelőt.
Válasz csoppika #9145. hozzászólásárahttps://www.pjcallanltd.com/spare-parts/premuim-parts
Válasz BMWs paraszt,JD fanatikus #9144. hozzászólásáraIQ parts(IQ"cikkszám", logóval bélyegzett itt készül, régebben premium parts(pp"éscikkszám") logóval mentek itt az utánvyártásra szánt darabok. Cementált utángyártottba itt nincs!
Nézd meg az axialost...
A logót...
Vogel noot kormanylemez ekevas stb vasarlas elott allok.
Helyzet az, hogy amazone neven fut a gyari es kb duplaja mint amit az axial gyart.
Ketto kozott esetleg jo minosegu alkatresz vagy milyet erdemes felrakni?
Válasz sörhas #9140. hozzászólására
Válasz sörhas #9140. hozzászólásáraA lapát fölé tegyél inkább beforgatót...Ha van sebesség, az is majd annyit ér, mint az előhántoló...
Válasz sörhas #9140. hozzászólásáraNehezebb
Válasz gjoni #9135. hozzászólásáraEgy buta kérdés ismét.
Elő hántoloval könnyebb húzni az ekét?
Nekem csak egy sima 80 as van.
Annak segitség lenne vagy inkább nem?
Bocs a kérdésért?
Válasz csoppika #9132. hozzászólásáraOké köszi.
Amint engedi az idő felvegyük és alakitgatunk rajta.
Mégegyszer köszi
Válasz gjoni #9137. hozzászólásáraLegalább lemossa a trutyit az ekéről addig :)
Válasz B.Bali #9136. hozzászólásáraPihi 52 mm eddigi
Válasz gjoni #9133. hozzászólásáraMa én is szántottam ,42mm-eső után mèg mindíg hoz fel csontszáraz földet.Ma idáig 10mm,egy pár nap pihi a szántással.
Válasz medikus #9134. hozzászólására
Válasz gjoni #9133. hozzászólásáraTolatva szántasz?
Válasz sörhas #9130. hozzászólásáraNo, akkor mondom a vogel noot beállítást. A nád oldalára tegyél egy vonalzót . Az ekevas hegye kb 20mm-el kintebb áll. A felső része már csak olyan 5-8mm. A kormánylemez oldala meg max 5mm áll kintebb. Itt is használnak még a 12mm vastag nádra hátul egy plusz 12mm vastag plecsnit, hogy jobban támasszon...
Válasz sörhas #9130. hozzászólásáraHosszú,egy irányba legyen az ekevas széle a náddal.Vagy flexet neki,vagy a nádra tenni még valamit hogy szélesebb legyen.
Válasz mtz1221 #9127. hozzászólásáraEzt hogy érted?
Rövid vagy hosszú?
Válasz .Richard. #9126. hozzászólásáraAzt már állitottuk csak még nem volt probálva.
Válasz mtz1221 #9127. hozzászólásáraAzt kerestem én is , hogy az ekevas mennyire van a kormánylemeztől. De nem igazán van olyan kép. Alig kivehető az egyiken, de jóval elöbbre van a sarka mint kéne a kormánylemeztől..
Válasz .Richard. #9126. hozzászólásáraValamelyik képen kivehető hogy az ekevas szélétől kb 2 centivel beljebb van a nád.Na azt viheti ahová csak akarja.
Válasz .Richard. #9125. hozzászólásáraNa,meg van a kép Is az elejeről. Ott tudod barázdafelé vinni a nádat ,úgy, hogy a vonòtengelyt a tartòjában baloldalt hátra állítod,jobb oldalt meg előre. Így az egész eke balra helyeződik a haladás irányhoz képest. Azt lehet jó. Is lesz.
Válasz sörhas #9124. hozzászólásáraPróbáld úgy állítani mikor szánt ,hogy a nád támasza a barázda falat. Ha hézagolod az ekkevas orra felé, barázda felé ,akkor jobban párhuzamba áll majd haladáskor a nád a fallal. Kicsit szebben néz ki. Persze ha nix z tengely akkor csak hézagoloval tudod a barázda felé vinni. Az eke elejéről nem volt kép.
Köszi mindenkinek a segitséget.
Amint kijavitom kiprobálom beszámolok.
Mégegyszer ezer köszönet.
Válasz VMisi #9122. hozzászólásáraEz valahol alá van támasztva ?
Más vegyszermaradvány az ugye egészséges ?
Szerintem bionak kell lenni, ott úgy is hivatalosan lehet a gazat termelni.
Válasz Szabi. #9120. hozzászólásáraRendszeres totális használatnál nem tartasz attól, hogy az bekerül a talajba a növény maradványain keresztül és előbb-utóbb ez a főnövényeknél fog termés csökkenést okozni?
Válasz sörhas #9107. hozzászólásáraA nád feljebb legyen az ekevastól,Amit fotoztál arról hiányzik a ekenád betét ami szélesebb a nádtól két ekecsavarral teszed a nádra a hátsó két lyukba..vastagsága annyi legyen hogy a kormánylemez széléig érjen..pár mm érhet beljebb csak
Válasz Ares 826 #9119. hozzászólásáraTarló kezelés 3, 4 évente van, mint mindenkinél.
Itt megjegyezném, hogy nekem olcsóbb egy totális kezelés, mint, hogy azért túrjam meg a földet, mert zöldül, így próbálok vigyázni a kis vízre amit manapság kapunk. Azt vettem észre, hogy kevesebb a gaz az állományban, pl expresses naprát már 2 évben is sikerült fél dózissal megoldanom.
Persze csak imitálom a gazdálkodást és termelgetek szaros 7 tonnás gabonákat, 10 tonnás kukoricákat.......
Válasz Szabi. #9118. hozzászólásáraTermelsz is valamit vagy csak a támogatásra gyúrsz??? Azt le mered írni hogy mennyivel több glifót használsz évente mióta nem szántasz???
Válasz Ares 826 #9117. hozzászólásáraÉn nem szántok és zsigereimből érzem, hogy már nem is szeretnék szántani a jövőben......
Válasz Szabi. #9111. hozzászólásáraAz "okosok" azt mondják nem kell szántani! De én nem hallgatok rájuk, te hogy vagy a dologgal??
Válasz Isssti #9114. hozzászólásáraEsetleg nem árt, ha az utolsó ekeszár merőleges a gerendára.
Válasz sörhas #9107. hozzászólásáraNem hosszabb a ekevas? Benne jár a barázda falba?
Válasz sörhas #9107. hozzászólásáraSzia, a barázdafal akkor lesz igazán szép ha az utolsó ekefej előtt van egy tárcsás csoroszja.
Válasz sörhas #9106. hozzászólásáraA hátsó szár jól meg van rogyva, ne csodálkozz, hogy nem támaszt ki eléggé...
Válasz csoppika #9109. hozzászólására130-180mm széles lenne jó... Vagy az eketest után tegyél rá még egy plecsnit mondjuk az utolsó fejnél, egy 200mm széleset. A többinél meg az eketest után hegessz a nád tetejére még egy fele olyan vastag csíkot.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLDowKFiXuOixMPiKALivByQsjvnnqa4oE