Gázolaj árak 621 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 408.83 Ft USD 385.8 Ft CHF 437.06 Ft GBP 489.24 Ft

Fórum

T-150K

Létrehozta: Vendég , 2008-02-02 18:00:09

Kedvencekhez Segítség

2219 hozzászólás
Nincs profilkép
#2219 Magister
2024-11-19 05:27:01

https://www.facebook.com/share/2K5CwEE3VAL8q4KZ/

Nincs profilkép
#2218 Mérnökferi
2022-12-09 14:13:28

T-150K eredeti V6-os motorhoz, a vízhűtőtől a kabinba vezető (a kabin fűtésére szolgáló) meleglevegő csövet keresek. Akinek van ilyen kérem jelentkezzen! Előre is köszönöm!

Nincs profilkép
#2216 Adri7
2022-11-04 22:39:29

Válasz R Sándor #2215. hozzászólásáraMeg oldódott, meg van az új kicsit másabb az állása, ami szerintem azért van mert az egyik diagonál, a másik radiál. Majd kiderül. Köszi.

Nincs profilkép
#2215 R Sándor
2022-11-03 16:43:56

Válasz Adri7 #2214. hozzászólásáraHivd fel a gumiarzenálos csókát segítőkész es tuti tudja,

Nincs profilkép
#2214 Adri7
2022-11-02 22:46:08

Válasz R Sándor #2213. hozzászólásáraAzért kérdeztem mert találtam olyan méretet hogy, 21.3/70R24 és ez egyezik a többivel? Köszi.

Nincs profilkép
#2213 R Sándor
2022-11-02 21:38:15

Válasz Adri7 #2210. hozzászólásárahttps://www.gumiarzenal.hu/index.php?route=filter&filter=category|79/coll_meret|28

Nincs profilkép
#2211 Adri7
2022-11-02 21:16:07

Sziasztok. 21.3 24 gumi magassága mindegyik egyforma segítsetek köszönöm.

Nincs profilkép
#2210 Adri7
2022-10-28 00:08:59

Sziasztok, T 150-re gumit keresek. Köszönöm a segítséget.

Nincs profilkép
#2209 Adri7
2022-10-17 21:04:00

Válasz krisz444 #2208. hozzászólásáraSzia, köszönöm a segítséget majd kereslek.

Nincs profilkép
#2208 krisz444
2022-10-16 06:57:43

Válasz Adri7 #2207. hozzászólásáraSzia!

Írok privátban.

Üdv
Krisz

Nincs profilkép
#2207 Adri7
2022-10-15 22:07:57

Sziasztok keresek elektromos rajzot T 150-hez jó privátban is köszönöm.

Nincs profilkép
#2205 Adri7
2022-10-13 20:38:55

Válasz vasvarikriszta #2204. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. Ez 12v akksi a fülkében.

Nincs profilkép
#2203 Adri7
2022-10-12 23:10:47

Válasz vasvarikriszta #2197. hozzászólásáraSzia elküldöd a fényképet és az infót, köszi.

Nincs profilkép
#2202 Adri7
2022-10-07 09:23:40

Válasz A.I. #2201. hozzászólásáraKöszi majd utána nézek.

Nincs profilkép
#2201 A.I.
2022-10-07 07:21:39

Válasz Adri7 #2198. hozzászólásáraSajnos nem tudom.
A jofogas-on láttam egy maz 500 hirdetés, lehet megkellene próbálni felhívni, hátha lefotózná az önindítót, esetleg hátha van rajta valami felirat!

Nincs profilkép
#2200 Adri7
2022-10-07 00:10:42

Válasz vasvarikriszta #2197. hozzászólásáraSzia erről már hallottam, mióta van átalakítva, hidegben indul, mekkora akksik vannak, előre is köszönöm a fényképet.

Nincs profilkép
#2199 Adri7
2022-10-06 23:58:25

Válasz mia motor #2196. hozzászólásáraSzia, érdekelne az önindító tipusa átalakítót honnan lehet beszerezni hová raktad az akksikat és ott át lett alakítva rendszer 24v-ra? Köszönöm.

Nincs profilkép
#2198 Adri7
2022-10-06 23:38:48

Válasz A.I. #2195. hozzászólásáraSzia, igazad van az 514 teljes 24v, de annak az önindítónak nem tudunk típust? Ami a Maz-on lehet.

Nincs profilkép
#2197 vasvarikriszta
2022-10-06 20:25:08

Válasz Adri7 #2194. hozzászólásáraszia nekünk a kismotor helyén van gyári átalakító rajta egy mtz önindító legkisebb átalakítás viszonylag olcsó ha szeretnéd lefényképezem neked.

#2196 mia motor
2022-10-06 19:49:21

Válasz Adri7 #2194. hozzászólásáraEzt már régen átalakítottuk önindítósra 24 voltos önindító ifa párhuzamkapcsoló

Nincs profilkép
#2195 A.I.
2022-10-06 19:47:53

Válasz Adri7 #2194. hozzászólásáraLehet nem jól emlékszem, de az 514 az 24 volt mindenhol, nem csak az indításnál, vagy az is soros párhuzamkapcsolós volt(már nem emlékszem).
IFA önindítóval én nem vagyok jóban, de szerintem talán a maz-ban ugyan ez a v6 van, az biztos, hogy ott nem kis motoros az indítás, tehát arra akarok kijukadni, hogy van gyárija is, gyanítom nincs túl bonyolítva, így minden alakítás nélkül jó lehet.

Nincs profilkép
#2194 Adri7
2022-10-06 16:16:37

Sziasztok. Át akarom szerelni én is a gépet önindítósra, na most itt a fórumon olvastam ennek mindenféle változatát. Én azt vontam le, hogy valószínűleg a 24v-os indítás a legerősebb, de én nem akarom átszerelni a rendszert. Így maradt a párhuzamkapcsolós megoldás, gondolom csak találok olyat ami bírja. Az 514 is csak működik így. Gondoltam Ifa önindítóra mert az van nekem de egyébként van többféle önindító is. Mondjátok már légyszíves erről véleményt minél többen, köszönöm.

Nincs profilkép
#2193 A.I.
2021-01-18 14:20:41

Válasz Ares 826 #2192. hozzászólásáraAz addig oké, hogy ne váltson a melós menet közben, talajon nem is piszkálgatta az ember, de mondjuk közúton 3/4gyel, amiben ment vagy 45km/hval, azzal nulláról indulni...
Mindegy, ez már a múlté, mondjuk most szemezek egy Rába motoros, hidro váltóssal, rendszámossal, meglátjuk!

Nincs profilkép
#2192 Ares 826
2021-01-18 14:08:38

Válasz A.I. #2191. hozzászólásáraDehogy nézte be a mérnök azt a váltót, sokkal olcsóbb volt a gyártás és ennyi. jó volt az csak ne akarj a traktoros menet közben váltani!

Nincs profilkép
#2191 A.I.
2021-01-18 14:00:15

Válasz Ares 826 #2190. hozzászólásáraHát, ha szar volt a kialakítás, akkor Szergej mérnök úr nézett be valamit, mert az gyári konstrukció volt, nem mi találtuk ki!
Nem volt előtte hidrováltós gépe az embernek, azt gondolta, hogy a mechanikus az olyan lesz, mint a faék, nem volt feltétlen nyerő elgondolás.
Hidrováltósnál a csoportoknál kuplungoltun 1től 3ig meg Raketírsmile smile, csak 1től 4ig használtuk kuplungolás nélkül!

Nincs profilkép
#2190 Ares 826
2021-01-18 13:03:15

Válasz A.I. #2189. hozzászólásáraOtt annál szarul volt kitalálva, annál csak álló helyzetben lehetett váltani recsegés nélkül! Azt nem lett volna szabad megvenni sem, csak a hidro váltósat, ott minden sebességet lehet váltani kuplongolás nélkül!

Nincs profilkép
#2189 A.I.
2021-01-18 10:49:12

Válasz Ares 826 #2187. hozzászólásáraLétezik olyan, amiben a négy fokozat nem hidraulikus, hanem mechanikus volt ilyenünk, szívünk vele nem keveset!
Nem tudjuk mi lehetett a gond, arra is gondoltunk, hogy valami el volt fúrva, gond volt az egytengelyűséggel! Nem mértük ki, de a csapágyakat érte, mindegy volt milyen minőség volt bele rakva! Pedig ez relatíve fiatal gép volt, mert már a nagyobb szögletes orra volt!
Volt egy nyomaték váltós is, az Rába motorral, meg orbittal, nyomaték váltóval, szerintem olajcsepegéseket leszámítva nem volt baja.

Nincs profilkép
#2188 Ares 826
2021-01-18 09:27:08

Válasz .Richard. #2185. hozzászólásáraEgy milit az első nap azt tuti nem csak miután lekopik a cementált rész pár nap után és utána annyi a belső és külső fogazásnak is kis időn belül!smile wackosmile wacko

Nincs profilkép
#2187 Ares 826
2021-01-18 09:24:39

Válasz A.I. #2186. hozzászólásáraMire gondolsz amikor azt írod hogy "manuális" váltó??? Létezik olyan is bennük hogy a hidró helyett tolókerekes a négy sebesség a váltó első részében. Na azon ha azt láttál javítani nem is csodálkozom mert azt csak úgymond "két kuplungolással" lehet talán recsegés nélkül váltani. Azt viszont talajmunkázásnál meg lehetetlen az tuti!smile wackosmile wackosmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistlingsmile whistling

Nincs profilkép
#2186 A.I.
2021-01-17 21:49:06

Válasz Ares 826 #2182. hozzászólásáraManuális váltót vagy 3szor láttam szétszedett kb 20 éve, erre már nem emlékszem.
Az biztos brutálisan mentek az zetor Crystal, meg az MTZ után, olyan volt, mintha rakéták ülnénksmile lol!

Nincs profilkép
#2185 .Richard.
2021-01-17 21:48:17

Válasz R Sándor #2181. hozzászólásáraMiért nem állit az ekén? Balra kormányoz. Miért nem 5 vagy 6os eke? Miért nem egy ivben fordul??smile lolmiért miért. Orákat lehet szántani kis parcellán kuplung nélkül. Habár náluk egybefüggő 100hektáros is kicsinek tűnhet. smile lol minden esetre nyirja egy kicsit a gépet ahol lehet. Egy nap alatt egy milit lerecsegtet a fogakon.

Nincs profilkép
#2184 A.I.
2021-01-17 21:45:02

Válasz R Sándor #2181. hozzászólásáraMiért megy hátra?
Ezt csinálja vetőgép is?
Jó Istenke erre találták ki a forgótsmile lol! Meg se kéne állnia, kuplung csak akkor kellene, ha hugyoznia kell, és akkora úr, hogy azt nem a gatyába, hanem a szabadban végzismile pimp.

Nincs profilkép
#2183 Ares 826
2021-01-17 21:02:30

Válasz Magister #2176. hozzászólásáraEzeknek a gépnek a motorvezérlő panelja a kettő kilós kalapács! Ha összefossa magát az adagoló oda neki jó nagyot és lehet már be is indul!smile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcool

Nincs profilkép
#2182 Ares 826
2021-01-17 21:00:17

Válasz A.I. #2178. hozzászólásáraA recsegtetés az csak állítási gond a nyeles tengely féken! Ha ha jól be van állítva nincs recsegés!smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2181 R Sándor
2021-01-17 20:04:33

Válasz Magister #2174. hozzászólására Nekem is volt 150 k hidrováltós vagy 3 szezonban dolgoztam vele
Ez a recsegés a csávó hibája vagy rossz kuplung beállítás, miért áll meg eke felvételkor meg lerakáskor ez rejtély ?? 3 -szor annyit kuplungol mint amit kéne forduláskor,?? És miért nem fordítja meg az ekét amíg hátrafelé megy??

Nincs profilkép
#2180 Magister
2021-01-17 19:02:49

Van gázos is...

https://youtu.be/axv9g47yznA

Nincs profilkép
#2179 Magister
2021-01-17 18:48:29

Válasz A.I. #2178. hozzászólásáraTökéletesen igazad van...

Nincs profilkép
#2178 A.I.
2021-01-17 18:39:03

Válasz Magister #2176. hozzászólásáraÜltem néhány évadot T150ben, volt 2 is. Ilyen még amolyan váltóval is!
Ez a recsegtetés állított a hátamon a szőrt, a öregjeink sem csináltak ilyet, meg ez a tolatgatva szántás...
Mi a pöcsnek kell nyírni a gépet, nem is rövid tábla úgy látom, miért nem hagy nagyobb forgót, aztán a váltót sem kellene kerregtetni!

Nincs profilkép
#2177 Mihály
2021-01-17 18:32:08

Válasz A.I. #2175. hozzászólására én a kerekeit kicserélném elől min. de hátul is szerintem kicsik ...smile oopssmile cowboy

Nincs profilkép
#2176 Magister
2021-01-17 18:25:31

Válasz A.I. #2175. hozzászólásáraMeg... de nem is megy ki hozzá a szerviz 200-ért...
Amúgy ha minden rendben van akkor nincs kerregés...

Nincs profilkép
#2175 A.I.
2021-01-17 18:22:29

Válasz Magister #2174. hozzászólásáraMinden váltásnál megszámolja a fogakatsmile thumbup!

Nincs profilkép
#2174 Magister
2021-01-17 18:04:27

https://youtu.be/XKOKY8hXqaY

Nincs profilkép
#2172 zt323
2021-01-17 13:28:13

Válasz Hús Futár #2171. hozzászólásáraUkrán oldalon kb.25000Eu.De onnan hogy lehet behozni arra én is kiváncsi lennék.

#2171 Hús Futár
2021-01-17 13:18:18

Válasz Hús Futár #2170. hozzászólásáraAz lehet de 35 km-re van az egyik Agrotec telephely és jóban vagyok a szervizesekkel és szinte minden van polcon vagy 1-2 napon belül .

#2170 Hús Futár
2021-01-17 12:54:04

Válasz Ares 826 #2167. hozzászólásáraBruttó 15 körül még érdekes lehetne számomra de he kinn ennyi akkor mire bekerül magyarba az 20+fás történet .

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Sajtóközlemény
Milyen támogatásokra számíthat a juhágazat?
Milyen támogatásokra számíthat a juhágazat?
Jövőre emelkedik az anyajuhtartás támogatására fordítható összeg.
Sajtóközlemény
Melyik magyar agrárterméket tudjuk eladni az Egyesült Királyságban?
Melyik magyar agrárterméket tudjuk eladni az Egyesült Királyságban?
Nagy István agrárminiszter Londonban tárgyalt.
Rackajuh anyák,  törpekecskék
Rackajuh anyák, törpekecskék

8.000 Ft

Tume Nova Kombi 3000+ Cultipack
Tume Nova Kombi 3000+ Cultipack

9.100.000 Ft

Baranyai FPB pótkocsi
Baranyai FPB pótkocsi

2.200.000 Ft

John Deere 3. Pont függesztő orsó
John Deere 3. Pont függesztő orsó

120.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]