Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Nabu #1684. hozzászólásáraÍrj nekem egy e-mailt vagy hívjál telefonon (mernokferikukacgmail.com)(harmincháromkilencvennégyhetvenhatötvenkettő), kollégámnak van 4db Rába motoros T-150-es. Ő maga csinálta az átépítéseket, mindent tud róla. Sok éve használja őket. Birják egy kuplung tárcsával is! Ebből is látszik milyen jó gépek! Amit irigylek tőle és, ha tudok szerezni két hidat én is megcsinálom, fix diffizár! IFA, levegős, tökéletes!!!
Engem érdekelne a kidobott motorod!
Válasz Zolii18 #1715. hozzászólásáraHúú.., még iskolában csináltunk ilyet (1990-ben). Ha jól emlékszem, a tlt és a hidraulika szivattyút kapcsoló karoknál fel kell venni egy kis lemezt, és az egyiket a megszokottal ellentétes irányba kapcsolva lesz egy szivattyú hajtva, ami olajnyomást ad a váltónak( és elvileg a kormánynak is).
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy a t-150-t hogyan lehet be húzni mert valami kapcsolóról hallottam hogy ha át van váltva akkor lehet behúzni , de nem tudom hogy mit kell átváltani vagy kapcsolni , valaki esetleg nem tudná nekem elmondani? A segítségeket előre is köszönöm!
Válasz falugazdász22 #1712. hozzászólásáraNem is vállalkozok komoly munkára...:-)))
Csak hobbiból csinálom... Mert szerinted(meg mások szerint is) , az enyém csak hobbi szint:-)))
250 lovas rábás t-150 valóban van egypár, a váltója el is bírja.
már ha nem kókányolta senki és nem lógnak benne a csapágyak meg ilyesmi..
https://www.youtube.com/watch?v=-HwmbJ8kujE
ez se gyenge :D
igazából azon múlik ki mennyire szereti rugdalni a kuplungot. aki nagyon az a 180 as motorral is hazavágja a váltót, aki eg tudja mit csinál az a 250 essel sem.
Válasz Ares 826 #1703. hozzászólásáraItt is van 250-es Rába motoros, de precíz a tulaj... Az öreg precíz, a fia meg fogorvos, és hobbiból traktorozik neki:-))) 80-120ha környékén művelnek vele csak...
Válasz Zolii18 #1704. hozzászólásáraFelsőzsolcán a Traktor-ker Kft-nél van a kínálatban gyári orbit én is azt akarok rá venni de még nem kérdeztem rá, hogy mibe kerül. Ha olyan rendszerű mint az MTZ-é akkor nem kell külön nyomásszabályozó szelep mint a Rábánál.
Válasz Magister #1701. hozzászólásáraLiazost még nem láttam. De 250-es Rába motorral már láttam és állítólag nem bántotta a váltót. Valljuk be elég masszív váltója és osztóműve van.
Válasz Nabu #1700. hozzászólásáraNekem nagyon tetszett a Liaz motoros verzió..
Szerintem 200 lovasnál erősebbet nem érdemes belerakni, bár láttam JAMZ-238-as motorral is...
Válasz Magister #1698. hozzászólásáraIgazán csak olyan motort érdemes traktorba tenni aminek folyamatos szabályozású az adagolója. Azt is számításba kell venni, hogy javítani mennyiből lehet. Ezért nyerő a Rába
mert ahhoz az alkatrész még megfizethető és jó minőségű.
Válasz Ares 826 #1697. hozzászólásáraTaláltam egy jó állapotban lévő Rába motort 150 ezerért még gondolom vagy 150-be bele kerül az összeépítés de így legalább lesz egy ütőképes gépem. A gyári motor feljavítása sem jött volna ki kevesebből.
Válasz Ares 826 #1689. hozzászólásáraLegszívesebben JAMZ motort tennék bele, de itt a Rába motort könnyebb és olcsóbb beszerezni. Azért cserélek motort mert már erősen eszi az olajat a kismotort is fel kellene újítani és az adagoló sem az igazi. Sokat kellene rákölteni és láttam pár Rába motorost dolgozni ami meggyőzött a cseréről.
A gép többi része szerintem jó konstrukció.
Válasz ural #1690. hozzászólásáranahát azért az öreg szmd 6 hengeresről sokmindent el lehet mondani de hogy szar lenne..
jó persze az adagoló nem egy csúcs rajta, tényleg gyorsan kopik.
de fogyasztása jó, ha nincsen rommá pörgetve.
és alapvetően egy jó nyomatékos motor.
Válasz Ares 826 #1692. hozzászólásáratalán egy leharcolt téeszes géppel találkoztak sokan. Azon lehet,hogy már nix mit javítani. múlt héten láttam egyet,simítózni. Érdekes is volt ilyen gépet látni. Kormány,miért van jobb oldalon? Ruszkik is jobboldalt közlekednek. talán ott volt hely?
Válasz Nabu #1688. hozzászólásáraMiért nem jó a gyári motor?? Miért ragaszkodnak sokan a cseréhez?? Te miért akarsz cserélni??? Mikor mindent lehet kapni még hozzá szerintem.
Válasz Ares 826 #1687. hozzászólásáraVan más megoldás is? Érdekelne. Azért kérdeztem, hogy akinek Rába motorral üzemel a gépje annál hogyan van megolva.
Válasz sanya08 #1685. hozzászólásáraEgy tárcsa a 180 pacinak szerinted az úgy meddig bírja?????? Valamiért a ruszkik kettőt terveztek, szerinted miért???
ÜDV .Egy bordás agy kell a lendkerékre a dióverő meghajtáshoz ,marad a rába lendkerék ,a t-150 kuplung tárcsa 1db,kell egy csepel teherautó kuplung szerkezet ,egy kinyomó csapágy toldó, azt hiszem még ezek a bazárok vannak is tel 20 3924573
Üdvözlök mindenkit! Segítséget kérnék. Most vettem ki a 150-esből az eredeti motort és egy Rába motort építenék be ami Claas Dominátorból való. Az lenne a kérdésem, hogy a kuplungot hogyan kell összehozni. 180-as Rába lendkereke kellene hozzá és annak a kuplungszerkezete? A dióverő tengely hajtása hogyan van megoldva?
Válasz Szőlész Zolka #1676. hozzászólásáraSzia! Képeket teszek holnap, a minőség a 20%-tól az újszerűig,az árat a küldött képek alapján megbeszéljük holnap, de igazából látnod kellene.
Válasz Szőlész Zolka #1671. hozzászólásáraSzia! Ha végképp nem találsz,akkor nálam van több darab SZK ill. T-150 felnin ,különböző állapotban.Tartalék gumik voltak,a gép leállítva.Tolna megye.
SOS-ben lenne szükségem egy 150-es gumira akár felnivel együtt! Heves megyéből írok szóval az volna a jó ha nem kéne elmenni érte kukutyinba de ha minden kötél szakad természetesen máris indulok érte!!!!
2219 hozzászólás
Válasz Zolii18 #1717. hozzászólásáraKattints rá a Pdf ikonra, automatikusan letöltődik. Részletesen le van írva, hogy kell csinálni!
Válasz Zolii18 #1717. hozzászólására
Válasz Nabu #1684. hozzászólásáraÍrj nekem egy e-mailt vagy hívjál telefonon (mernokferikukacgmail.com)(harmincháromkilencvennégyhetvenhatötvenkettő), kollégámnak van 4db Rába motoros T-150-es. Ő maga csinálta az átépítéseket, mindent tud róla. Sok éve használja őket. Birják egy kuplung tárcsával is! Ebből is látszik milyen jó gépek! Amit irigylek tőle és, ha tudok szerezni két hidat én is megcsinálom, fix diffizár! IFA, levegős, tökéletes!!!
Engem érdekelne a kidobott motorod!
Válasz Jakabjóska #1716. hozzászólásáraKöszönöm , holnap megpróbálkozom vele.
Válasz Zolii18 #1715. hozzászólásáraHúú.., még iskolában csináltunk ilyet (1990-ben). Ha jól emlékszem, a tlt és a hidraulika szivattyút kapcsoló karoknál fel kell venni egy kis lemezt, és az egyiket a megszokottal ellentétes irányba kapcsolva lesz egy szivattyú hajtva, ami olajnyomást ad a váltónak( és elvileg a kormánynak is).
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hogy a t-150-t hogyan lehet be húzni mert valami kapcsolóról hallottam hogy ha át van váltva akkor lehet behúzni , de nem tudom hogy mit kell átváltani vagy kapcsolni , valaki esetleg nem tudná nekem elmondani? A segítségeket előre is köszönöm!
Válasz Magister #1701. hozzászólásáraKÖSZÖNÖM
Válasz falugazdász22 #1712. hozzászólásáraNem is vállalkozok komoly munkára...:-)))
Csak hobbiból csinálom... Mert szerinted(meg mások szerint is) , az enyém csak hobbi szint:-)))
Ha a képen lévő traktor a tiéd ne vállalkozzál komoly munkára ez messze van a kelet europai színttől !!!!!!!!!!!!
Válasz falugazdász22 #1708. hozzászólásáraKolléga...Mennyit iszol mostanság? Normális hozzászólásaid száma közelít a nullához...
Válasz Ares 826 #1687. hozzászólásáraTapasztalat hogy sokat ki bír egy tárcsa ,nem fényképről ismerem a T-150 t
250 lovas rábás t-150 valóban van egypár, a váltója el is bírja.
már ha nem kókányolta senki és nem lógnak benne a csapágyak meg ilyesmi..
https://www.youtube.com/watch?v=-HwmbJ8kujE
ez se gyenge :D
igazából azon múlik ki mennyire szereti rugdalni a kuplungot. aki nagyon az a 180 as motorral is hazavágja a váltót, aki eg tudja mit csinál az a 250 essel sem.
Adja fel menjen meleg vizbe és áztassa a lábát
Válasz Ares 826 #1703. hozzászólásáraItt is van 250-es Rába motoros, de precíz a tulaj... Az öreg precíz, a fia meg fogorvos, és hobbiból traktorozik neki:-))) 80-120ha környékén művelnek vele csak...
Válasz Nabu #1705. hozzászólásáraKöszönöm , nekem az ár az nem lesz lényeg.
Válasz Zolii18 #1704. hozzászólásáraFelsőzsolcán a Traktor-ker Kft-nél van a kínálatban gyári orbit én is azt akarok rá venni de még nem kérdeztem rá, hogy mibe kerül. Ha olyan rendszerű mint az MTZ-é akkor nem kell külön nyomásszabályozó szelep mint a Rábánál.
Üdv mindenkinek! Valaki nem tudja megmondani hogy hol lehet venni orbitosra átalakító készletet?
A segítségeket előre is köszönöm!
Válasz Nabu #1702. hozzászólásáraAzt rengeteg ló bele, az sok nagyon.
Válasz Magister #1701. hozzászólásáraLiazost még nem láttam. De 250-es Rába motorral már láttam és állítólag nem bántotta a váltót. Valljuk be elég masszív váltója és osztóműve van.
Válasz Nabu #1700. hozzászólásáraNekem nagyon tetszett a Liaz motoros verzió..
Szerintem 200 lovasnál erősebbet nem érdemes belerakni, bár láttam JAMZ-238-as motorral is...
Válasz Magister #1698. hozzászólásáraIgazán csak olyan motort érdemes traktorba tenni aminek folyamatos szabályozású az adagolója. Azt is számításba kell venni, hogy javítani mennyiből lehet. Ezért nyerő a Rába
mert ahhoz az alkatrész még megfizethető és jó minőségű.
Válasz Ares 826 #1697. hozzászólásáraTaláltam egy jó állapotban lévő Rába motort 150 ezerért még gondolom vagy 150-be bele kerül az összeépítés de így legalább lesz egy ütőképes gépem. A gyári motor feljavítása sem jött volna ki kevesebből.
Válasz Nabu #1695. hozzászólásáraTegyél bele Liaz,Volvó, Merci vagy valamilyen kamion motort.
Van egy csomó videó fent a neten!!
Válasz Nabu #1695. hozzászólásáraEzeket a gondokat nem akkora pénzből lehetne korrigálni mint egy komplett motor csere ára, szerintem.
Válasz ural #1691. hozzászólásáraTörökszentmiklóson. Ismerjük egymást, tavaly voltunk nálad.
Válasz Ares 826 #1689. hozzászólásáraLegszívesebben JAMZ motort tennék bele, de itt a Rába motort könnyebb és olcsóbb beszerezni. Azért cserélek motort mert már erősen eszi az olajat a kismotort is fel kellene újítani és az adagoló sem az igazi. Sokat kellene rákölteni és láttam pár Rába motorost dolgozni ami meggyőzött a cseréről.
A gép többi része szerintem jó konstrukció.
Válasz ural #1690. hozzászólásáranahát azért az öreg szmd 6 hengeresről sokmindent el lehet mondani de hogy szar lenne..
jó persze az adagoló nem egy csúcs rajta, tényleg gyorsan kopik.
de fogyasztása jó, ha nincsen rommá pörgetve.
és alapvetően egy jó nyomatékos motor.
Válasz Ares 826 #1692. hozzászólásáratalán egy leharcolt téeszes géppel találkoztak sokan. Azon lehet,hogy már nix mit javítani. múlt héten láttam egyet,simítózni. Érdekes is volt ilyen gépet látni. Kormány,miért van jobb oldalon? Ruszkik is jobboldalt közlekednek. talán ott volt hely?
Válasz ural #1690. hozzászólásáraAztán miért is egy rakás sz...r??????
Válasz Nabu #1688. hozzászólásáraHelyileg hol laksz?
Válasz Ares 826 #1689. hozzászólásáraAzért mert a gyári motor az egy rakás sz..!
Válasz Nabu #1688. hozzászólásáraMiért nem jó a gyári motor?? Miért ragaszkodnak sokan a cseréhez?? Te miért akarsz cserélni??? Mikor mindent lehet kapni még hozzá szerintem.
Válasz Ares 826 #1687. hozzászólásáraVan más megoldás is? Érdekelne. Azért kérdeztem, hogy akinek Rába motorral üzemel a gépje annál hogyan van megolva.
Válasz sanya08 #1685. hozzászólásáraEgy tárcsa a 180 pacinak szerinted az úgy meddig bírja?????? Valamiért a ruszkik kettőt terveztek, szerinted miért???
Válasz sanya08 #1685. hozzászólásáraKöszi! Holnap hívlak.
ÜDV .Egy bordás agy kell a lendkerékre a dióverő meghajtáshoz ,marad a rába lendkerék ,a t-150 kuplung tárcsa 1db,kell egy csepel teherautó kuplung szerkezet ,egy kinyomó csapágy toldó, azt hiszem még ezek a bazárok vannak is tel 20 3924573
Üdvözlök mindenkit! Segítséget kérnék. Most vettem ki a 150-esből az eredeti motort és egy Rába motort építenék be ami Claas Dominátorból való. Az lenne a kérdésem, hogy a kuplungot hogyan kell összehozni. 180-as Rába lendkereke kellene hozzá és annak a kuplungszerkezete? A dióverő tengely hajtása hogyan van megoldva?
Válasz Szőlész Zolka #1682. hozzászólásáraElküldtem!
Válasz T.f. #168. hozzászólására
vakazoltan@gmail.com
Válasz T.f. #1680. hozzászólásáraNem megy át. Adj egy élő címet (akár privát üzenetben).
Válasz Szőlész Zolka #1676. hozzászólásáraA regisztrált E-mail címedre küldöm a képeket.
Na !!!
Indulhat a tavasz!
Válasz Szőlész Zolka #1676. hozzászólásáraSzia! Képeket teszek holnap, a minőség a 20%-tól az újszerűig,az árat a küldött képek alapján megbeszéljük holnap, de igazából látnod kellene.
Válasz T.f. #1675. hozzászólásáraSzia!! Mennyiért adnád a gumikat???? Tudsz róla képeket küldeni!????
Válasz Szőlész Zolka #1671. hozzászólásáraSzia! Ha végképp nem találsz,akkor nálam van több darab SZK ill. T-150 felnin ,különböző állapotban.Tartalék gumik voltak,a gép leállítva.Tolna megye.
Válasz Szőlész Zolka #1673. hozzászólásáraMeg gondolom jó fiatal lehet a gumi....vagy ahol ilyesmiket hirdetnek mind a monszun övezetben van
Válasz lycandog75 #1672. hozzászólásáraLáttam igen!! Ez viszont csak hiteget engem szerintem nincs is neki!! Más ötlet valakinek esetleg????
http://www.jofogas.hu/heves/530x610___21_3R24___T150_40463673.htm
Üdv Kedves T-150 tulajdonosok!!
SOS-ben lenne szükségem egy 150-es gumira akár felnivel együtt! Heves megyéből írok szóval az volna a jó ha nem kéne elmenni érte kukutyinba de ha minden kötél szakad természetesen máris indulok érte!!!!