Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD396.98 FtCHF444.25 FtGBP499 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ural #1618. hozzászólásáraNem!!! A landini az a cégé ahol dolgozom a 150-es a sajátom. Isten óvjon a Legendtől!!! Olyan mint a feneketlen kút amibe hányod a pénzt!!!
Válasz Nabu #1615. hozzászólásáraDe mivel ez egy pofonegyszerű blokk, a karbi pedig nagyon alap módon van felfüggesztve illetve mivel ráfolyásos az üzemanyag ellátása, lehet kisérletezni valami egész más 350 köbcenti körüli kétüteműnek a karbijával...
Az enyém jóideig működött egy lebutított trabantkarbival, utánna pedig 350 es Jawa volt rajta, utánna kompresszióvesztés a sz@r minőségű dugattyúgyűrűk sorozatos törése miatt...
Válasz Szőlész Zolka #1594. hozzászólásáraValószínűleg a karburátor membrán ki van keményedve. Indításkor amikor ráhúzod a szívatót a beömlő torokban olyan vákum keletkezik, hogy a membrán az emeltyűn keresztül kihúzza a tűszelepet és elkezd folyni a benzin. Ha beindult és elengeded a szívatót a járó motornál már elég vákum van ami fenntartja a benzin áramlást. Ha ki van keményedve a membrán, ami a mostani benzineknél hamar bekövetkezik a tűszelep nem tud kinyitni. Ha megnyomkodod alulról akkor nyitod a tűszelepet de beindul de le is áll. Röhej de az új karbi olcsóbb mint a javító készlete.
Válasz Szőlész Zolka #1608. hozzászólásáraEgy jó esztergájos meg tudja csinálni egy kismotor házból.Csak az áthajtó fogaskerekeket kell benne hagyni csinalnikel egy ojan belsö fogazatut ami rámegy az öninditó brendixére . Felhegeszteni a fülke felöli oldalán lévö fogaskerékre és még egy önindito felfogatopajzsot mtz meretüt.Azt 3 csavaral felkel rögzíteni ha gondolod holnap meg mérem a pajzs vastagságát kb 3,5 cm körül van.
Válasz gyula19780201 #1606. hozzászólásáraPontosan így van! Télen vannak árnyoldalai az elektromos indításnak, de egy 220 voltos motormelegítővel, illetve forróvizes felöntéssel ezek mind felejtősek és eltörpülnek azok mellett a dühöngéssel és problémakereséssel töltött órák mellett amik azzal telnek, hogy miért nem indul a kétütemű...
Ami valljuk be ha megbízható, akkor az összes önindítónál tovább teker!!
Na igen én se bánnám ha simán öninditos lenne viszont ez a hagyományos kismotoros inditású.
Egyébként mennyire nagy munka átalakitani illetve mikre van szükség hozzá????? Ja és ki tud ilyet csinálni???? A telszámot megköszönném!!!
Válasz Szőlész Zolka #1597. hozzászólására Én már eladtam a t150-est, mondjuk az enyém át volt alakítva Rába indítómotorosra de volt egy benzinmotor indítású jumzom, és sajna van tapasztalat az indítómotorral.egyébként Szabolcsban lakom itt Nyiregyen van hozzá elég sok minden ha kell telefonszám adok.
Köszönöm a tippet!! Egyébként honnan szoktátok az alkatrészeket vásárolni. Merről érdemes illetve milyen forrásból lehet jó minőségű cuccokat beszerezni????
Válasz Szőlész Zolka #1594. hozzászólására Ha az első fagyoknál kezdte a szarakodást akkor víz van az üzemanyagrendszerben és elállja a benzin úját ha ,olvad akkor dugulás végül is ugyan azt kell csinálni tisztítsd végig a benzin útját!! A szikraközt egy picit a megszokottnál kisebbre állítsd könnyebben áthúz.
Válasz Szőlész Zolka #1594. hozzászólásáraszikra van e, és persze a kérdés az hogy nem kap e túldús anyagot.mert akkor sem fog elindulni a úszik minden a benzinben mint az állat.
Tippeket szeretnék kérni hogy a kismotort miért nem tudom beinditani??? az öninditó hajt mint a veszett benzin van mégsem indul. A dúsitóját meg mikor megnyomkodtam folyt belőle a benzin. Ráadásul mikor a gyertyánál egy kis benzint fecskendeztem be akkor felzúgott de majd rögtön le is állt. Még csak újdonsült 150-es tulaj vagyok sajna. Mit gondoltokhol lehet a prücök?????
Válasz Mérnökferi #1592. hozzászólásáraa rögzitő alól a váznak ütközik fönt pedig csappal a karokhoz nincs ricni vagy ék szabadon kellene forogni a tengejen
Válasz Kolláth Tamás #1591. hozzászólásáraNézni, néztem nem látok alatta semmit, és hogy funkcióját be tudja tölteni mozognia kéne.
Azt hittem, valami gyakorló T-150-es kolléga jár erre és kapásból tudja a választ, addig nem akarok nekiállni nagykalapáccsal.
A láncfelkötés nem elegáns :-)
Válasz Mérnökferi #1589. hozzászólásáraVan a kis kar alatt ricni vagy ék? Már nem emlékszem rendesen de szerintem is a függesztés rögzítését szolgálná az a kar, de a ha a karokat lánccal a tengelyhez rögzíted akkor biztosan nem fog leengedni.
Szevasztok!
Segítségre volna szükségem!Nekünk van egy htz-17021-es traktorunk.A múlt héten vettünk hozzá duplakerék garnitúrát.Viszont hiányoznak hozzá azok az alkatrészek amik a kerékagyhoz csatlakoznak.A menetes szár ,a kampók és a távtartók meg vannak, csak ezek hiányoznak.Ha valakinek van ilyen vagy valakinél tud ilyet(4 db-t)eladót, engem érdekelne.Jelentkezéseket várom :zolee0913@vipmail.hu címen.
A hátsó felfüggesztés felső tengelyén (amin az emelőkarok és a harmadik pont támasztó orsója van), bal oldalt van egy átfúrt "kifli", ami az alváz végéhez tud támaszkodni. Na most ennek a "kiflinek" ugye szabadon kellene a tengelyen forogni, hogy ebben egy csapot átdugva reteszelni lehessen a hidraulika karok leengedését. Nekem ez a "kifli" együtt mozog a tengellyel, akkor csak rá van "gyógyulva" és kalapáccsal próbáljam megindítani?
Másik problémám: Úgy akarok egy jó T150-el egy rosszat elszállítani, hogy a két traktor hidraulika karjain, egy tengelyt átdugok és a rossz traktor hátulját megemelem. A vontatandó traktor, függőleges tengely körüli billenését, csapszeg bedugásával akadályozom meg. Kérdésem, azt hogy lehetne legegyszerűbben megakadályozni, hogy a vontatandó traktor hidraulika karjai felemelkedjenek és ezáltal nem tudom a hátulját megemelni? Feltételezzük, hogy a rossz traktornak a munkahengere hosszú úton átenged.
Köszönöm a válaszokat, talán érthető voltam?!
Válasz Kolláth #1573. hozzászólásáraÍrnál róla valamit, fénykép?
Milyen önindító van rajt, behúzótekercses?
Az az igazság, hogy kismotorom rengeteg van, inkább csak az önindító érdekelne, persze minden csak az árától függ :-)
Hol laksz? Légy szíves az előbb leírt e-mail címemre válaszolni!
Válasz T.f. #1572. hozzászólásáraHa jól értem, akkor neked van eladó CT 362-es?
Milyen állapotú, mennyiért adod, hol van? Legjobb magánba írsz: mernokferi@gmail.com
A katalógus SZT-352-est ír a T150-re, valójában az enyémen 362-es van jelenleg, ezek behúzótekercsesek.
A 355-ös és a 365-ös kézi kapcsolásúak, de ezek is jók, meg első pajzs cserével át lehet alakítani.
Válasz Mérnökferi #1571. hozzászólásáraSzia. Nem ismerem a T 150-et,de látásból úgy emlékszem,hogy a kismotor azonos a DT kismotorral.Ez esetben CT 362-es az elektromos önindító,ez van a DT, és kismotoros MTZ indítómotorján.(nem biztos,de nekem egyet úgy adtak,hogy valamelyik Zsigulival azonos).CT 362-esem van.
2219 hozzászólás
Válasz Szőlész Zolka #1619. hozzászólására Mivel van több baj a motorral vagy a váltóval???
Válasz ural #1618. hozzászólásáraNem!!! A landini az a cégé ahol dolgozom a 150-es a sajátom. Isten óvjon a Legendtől!!! Olyan mint a feneketlen kút amibe hányod a pénzt!!!
Válasz Szőlész Zolka #1613. hozzászólásáraNe haragudj de megkérdezlek neked 160Legended van most meg T150.esel dolgozol?
Válasz Nabu #1615. hozzászólásáraDe mivel ez egy pofonegyszerű blokk, a karbi pedig nagyon alap módon van felfüggesztve illetve mivel ráfolyásos az üzemanyag ellátása, lehet kisérletezni valami egész más 350 köbcenti körüli kétüteműnek a karbijával...
Az enyém jóideig működött egy lebutított trabantkarbival, utánna pedig 350 es Jawa volt rajta, utánna kompresszióvesztés a sz@r minőségű dugattyúgyűrűk sorozatos törése miatt...
Válasz Szőlész Zolka #1613. hozzászólásáraAz ismerös aki hozta csak tavasszal jön ukrajnából idénymunkára .
Válasz Szőlész Zolka #1594. hozzászólásáraValószínűleg a karburátor membrán ki van keményedve. Indításkor amikor ráhúzod a szívatót a beömlő torokban olyan vákum keletkezik, hogy a membrán az emeltyűn keresztül kihúzza a tűszelepet és elkezd folyni a benzin. Ha beindult és elengeded a szívatót a járó motornál már elég vákum van ami fenntartja a benzin áramlást. Ha ki van keményedve a membrán, ami a mostani benzineknél hamar bekövetkezik a tűszelep nem tud kinyitni. Ha megnyomkodod alulról akkor nyitod a tűszelepet de beindul de le is áll. Röhej de az új karbi olcsóbb mint a javító készlete.
Válasz Szőlész Zolka #1613. hozzászólására Hívd fel a számot amit adtam a csóka ukrajnábol települt át próbáld neki elmagyarázni mit szeretnél lehet tud sgíteni
Válasz gyula19780201 #1611. hozzászólásáraAnnyi pénzért érdekelne!! esetleg az a forrás még él vagy be tudok szerezni ilyet valamiféleképpen!???
Válasz Szőlész Zolka #1608. hozzászólásáraEgy jó esztergájos meg tudja csinálni egy kismotor házból.Csak az áthajtó fogaskerekeket kell benne hagyni csinalnikel egy ojan belsö fogazatut ami rámegy az öninditó brendixére . Felhegeszteni a fülke felöli oldalán lévö fogaskerékre és még egy önindito felfogatopajzsot mtz meretüt.Azt 3 csavaral felkel rögzíteni ha gondolod holnap meg mérem a pajzs vastagságát kb 3,5 cm körül van.
Válasz Szőlész Zolka #1608. hozzászólásáraNekem ukrajnból hozták hasonló mint itt a képen 13000ft volt + az öninditó.
Válasz Szőlész Zolka #1608. hozzászólásáraNekem ukrajnból hozták hasonló mint itt a képen 13000ft volt + az öninditó.
Válasz Szőlész Zolka #1608. hozzászólásáraÉn egy ehhez hasonló megoldást láttam az ukránoknál, ez saját "alkotás"
Válasz gyula19780201 #1606. hozzászólásáraÉs hol lehet ezeket a cuccokat megvenni?????
Válasz gyula19780201 #1606. hozzászólásáraPontosan így van! Télen vannak árnyoldalai az elektromos indításnak, de egy 220 voltos motormelegítővel, illetve forróvizes felöntéssel ezek mind felejtősek és eltörpülnek azok mellett a dühöngéssel és problémakereséssel töltött órák mellett amik azzal telnek, hogy miért nem indul a kétütemű...
Ami valljuk be ha megbízható, akkor az összes önindítónál tovább teker!!
Válasz Szőlész Zolka #1599. hozzászólásáraLehet hozzá kapni a kismotor hejére öninditó házat 12v magneton öninditót kell rá 2db150A aksi sorba kötve és indul.
Válasz Szőlész Zolka #1599. hozzászólására
Válasz rsándor #1603. hozzászólásáraKöszönöm szépen!!!!
Válasz Szőlész Zolka #1602. hozzászólására Az emiledre
Válasz rsándor #1601. hozzászólásáraEzt hogy kell érteni ?????
Válasz Szőlész Zolka #1599. hozzászólására A SZÁM MENT PRIVÁTBAN.
Válasz Szőlész Zolka #1599. hozzászólására Én ugy vettem és úgy is adtam el elektromos indítómotorosan.
Na igen én se bánnám ha simán öninditos lenne viszont ez a hagyományos kismotoros inditású.
Egyébként mennyire nagy munka átalakitani illetve mikre van szükség hozzá????? Ja és ki tud ilyet csinálni???? A telszámot megköszönném!!!
Válasz Szőlész Zolka #1597. hozzászólására Én már eladtam a t150-est, mondjuk az enyém át volt alakítva Rába indítómotorosra de volt egy benzinmotor indítású jumzom, és sajna van tapasztalat az indítómotorral.egyébként Szabolcsban lakom itt Nyiregyen van hozzá elég sok minden ha kell telefonszám adok.
Köszönöm a tippet!! Egyébként honnan szoktátok az alkatrészeket vásárolni. Merről érdemes illetve milyen forrásból lehet jó minőségű cuccokat beszerezni????
Válasz Szőlész Zolka #1594. hozzászólására Ha az első fagyoknál kezdte a szarakodást akkor víz van az üzemanyagrendszerben és elállja a benzin úját ha ,olvad akkor dugulás végül is ugyan azt kell csinálni tisztítsd végig a benzin útját!! A szikraközt egy picit a megszokottnál kisebbre állítsd könnyebben áthúz.
Válasz Szőlész Zolka #1594. hozzászólásáraszikra van e, és persze a kérdés az hogy nem kap e túldús anyagot.mert akkor sem fog elindulni a úszik minden a benzinben mint az állat.
Sziasztok!!
Tippeket szeretnék kérni hogy a kismotort miért nem tudom beinditani??? az öninditó hajt mint a veszett benzin van mégsem indul. A dúsitóját meg mikor megnyomkodtam folyt belőle a benzin. Ráadásul mikor a gyertyánál egy kis benzint fecskendeztem be akkor felzúgott de majd rögtön le is állt. Még csak újdonsült 150-es tulaj vagyok sajna. Mit gondoltokhol lehet a prücök?????
Válasz Mérnökferi #1592. hozzászólásáraa rögzitő alól a váznak ütközik fönt pedig csappal a karokhoz nincs ricni vagy ék szabadon kellene forogni a tengejen
Válasz Kolláth Tamás #1591. hozzászólásáraNézni, néztem nem látok alatta semmit, és hogy funkcióját be tudja tölteni mozognia kéne.
Azt hittem, valami gyakorló T-150-es kolléga jár erre és kapásból tudja a választ, addig nem akarok nekiállni nagykalapáccsal.
A láncfelkötés nem elegáns :-)
Válasz Mérnökferi #1589. hozzászólásáraVan a kis kar alatt ricni vagy ék? Már nem emlékszem rendesen de szerintem is a függesztés rögzítését szolgálná az a kar, de a ha a karokat lánccal a tengelyhez rögzíted akkor biztosan nem fog leengedni.
Szevasztok!
Segítségre volna szükségem!Nekünk van egy htz-17021-es traktorunk.A múlt héten vettünk hozzá duplakerék garnitúrát.Viszont hiányoznak hozzá azok az alkatrészek amik a kerékagyhoz csatlakoznak.A menetes szár ,a kampók és a távtartók meg vannak, csak ezek hiányoznak.Ha valakinek van ilyen vagy valakinél tud ilyet(4 db-t)eladót, engem érdekelne.Jelentkezéseket várom :zolee0913@vipmail.hu címen.
Válasz Kolláth Tamás #1588. hozzászólásáraKöszönöm, ez tényleg egyszerű!
Nem jár erre senki? A "kiflis" kérdésemre is szeretnék választ kapni!
Válasz Mérnökferi #1586. hozzászólásáraKösd le láncal a vonópadhoz a karokat.
Válasz Mérnökferi #1586. hozzászólásáraKösd le láncal a vonópadhoz.
Kollégák!
A hátsó felfüggesztés felső tengelyén (amin az emelőkarok és a harmadik pont támasztó orsója van), bal oldalt van egy átfúrt "kifli", ami az alváz végéhez tud támaszkodni. Na most ennek a "kiflinek" ugye szabadon kellene a tengelyen forogni, hogy ebben egy csapot átdugva reteszelni lehessen a hidraulika karok leengedését. Nekem ez a "kifli" együtt mozog a tengellyel, akkor csak rá van "gyógyulva" és kalapáccsal próbáljam megindítani?
Másik problémám: Úgy akarok egy jó T150-el egy rosszat elszállítani, hogy a két traktor hidraulika karjain, egy tengelyt átdugok és a rossz traktor hátulját megemelem. A vontatandó traktor, függőleges tengely körüli billenését, csapszeg bedugásával akadályozom meg. Kérdésem, azt hogy lehetne legegyszerűbben megakadályozni, hogy a vontatandó traktor hidraulika karjai felemelkedjenek és ezáltal nem tudom a hátulját megemelni? Feltételezzük, hogy a rossz traktornak a munkahengere hosszú úton átenged.
Köszönöm a válaszokat, talán érthető voltam?!
Válasz Adam98 #1584. hozzászólására
Sziasztok! t-150-es váltási séma képek érdekelnének (terep,mászó,országúti) köszönöm elöre is!
Válasz Mérnökferi #1581. hozzászólásáraBaz megye. Te meg a hirdetésed alapján Lenti. Ebből kifolyólag felejtős.
Válasz Nabu #1577. hozzászólásáraKöszönöm szépen, megérdeklődöm!
Válasz Kolláth #1573. hozzászólásáraÍrnál róla valamit, fénykép?
Milyen önindító van rajt, behúzótekercses?
Az az igazság, hogy kismotorom rengeteg van, inkább csak az önindító érdekelne, persze minden csak az árától függ :-)
Hol laksz? Légy szíves az előbb leírt e-mail címemre válaszolni!
Válasz T.f. #1572. hozzászólásáraHa jól értem, akkor neked van eladó CT 362-es?
Milyen állapotú, mennyiért adod, hol van? Legjobb magánba írsz: mernokferi@gmail.com
A katalógus SZT-352-est ír a T150-re, valójában az enyémen 362-es van jelenleg, ezek behúzótekercsesek.
A 355-ös és a 365-ös kézi kapcsolásúak, de ezek is jók, meg első pajzs cserével át lehet alakítani.
Válasz T.f. #1572. hozzászólásáraA benzines kismotor az egyforma minden MTZ, DT, T-150, Jumsz. De a Zsiga indító az totál más.
Válasz prütyi #1576. hozzászólásáraNagy start egyforma.
Válasz Mérnökferi #1568. hozzászólásáraSzia! A Zaporozsec önindítója ami passzol rá. Kérdés, hogy találsz-e még valamelyik autósboltban.
Válasz T.f. #1572. hozzászólásáraAz összes ladának ugyan az az önindítója.
Új motort vennék T150es be, ha tud Valaki megköszönném!
Új motort vennék T150es be, ha tud Valaki megköszönném!
Válasz Mérnökferi #1571. hozzászólásáraVan egy jumz traktorról lebontott komplett kismotorom önindítóval, ha érdekel egyben.
Válasz Mérnökferi #1571. hozzászólásáraSzia. Nem ismerem a T 150-et,de látásból úgy emlékszem,hogy a kismotor azonos a DT kismotorral.Ez esetben CT 362-es az elektromos önindító,ez van a DT, és kismotoros MTZ indítómotorján.(nem biztos,de nekem egyet úgy adtak,hogy valamelyik Zsigulival azonos).CT 362-esem van.
Válasz Ares 826 #1570. hozzászólásáraBármilyennek örülnék, még rossznak is, hátha meg tudnám javítani?!