Hirdetés
- Fiatal agrárvállalkozók induló támogatása c. pályázat - Minden Fiatal Gazda ide :) új
- Terményszárító és kapcsolódó berendezései új
- Japán kistraktorok új
- Osztatlan közös tulajdon megosztása új
- Juhtenyésztés új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Strip-till (Orthman) féle sávos művelésé a jövő! új
- AKG támogatás új
- Agrárkamara új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
Cikkajánló
Jelentős mennyiségű gabona megy külföldre
Tízmilliárd eurót meghaladó agrárexport: a gabona és a takarmány a növekedés...
Sajtóközlemény
2219 hozzászólás
Válasz #467. hozzászólásra
KSZKU-6 önjáró csőtőrőbe volt beépítve.Szintén ukrán gyármány
Válasz #467. hozzászólásra OK nézd meg milyen a turbó gyári számát a tuningolt motoron aztán ukrajnába szét lehet nézni háta van, meg egy kis füst meg egy kis plussz fordulatszám és lehet kész a tuning.
Válasz #466. hozzászólásra
Köszi megkaptam tegnap 2x is ha lesz arra utam megnézem persze ha megvan még. Főkép motorcserén meditálok. Nekem kevés a 165 ló.Tegnap bukkantam rá gyárilag tuningolt szmd 62 motor,mely szmd 72 néven fut,és 200 lovas.Sajna a könyveim nem tesznek emlitést rólla,silókombájnba használták.Azt tudom rólla, hogy a különbség a feltöltő nyomásban-turbóban,ill az adagolóban van
Válasz #465. hozzászólásra Na küldtem mégegyszer érdekel még egyáltalán?
Válasz #463. hozzászólásra
Ez a cimem de nem jött rá semmi, elkeverte a postás!!
Válasz #460. hozzászólásra Hogy kell megnézni ez a videot?
Válasz #461. hozzászólásra Elküldtem 1 pár dolgot a jamper@citromail.hu cimre a liaz traki elérhetőségéről vagy nem ez az emil cimed?
Ez a HTZ, ezt először rába motorral csinálták tatabányai cég árulta, aztán amikor a rába motort megszűntették, JD, és Deutz motorral nyomták, de azt hiszem becsődöltek.
Ez volt több bábolnai napokon is HTZ néven ha jól emléxem kék színben...
Az előt vettük a T-150-es rába motorst mi is emléxem rá, még mondtam is micsoda jó ketyere ez újonnan :)
Válasz #459. hozzászólásra
Nem kaptam emailt
ez már 1 egész új T-150es
Válasz #454. hozzászólásra Gyula az emilt megkaptad amit irtam a liaz trakirol?
Válasz #457. hozzászólásra Például?
Más új alkatrészek forrásai engem is érdekelnek nekem is
van ezekből 2 db.
Ha valakit érdekel T-150 porlasztó alsó ill. hidro váltós sebváltó elosztó vadi újjat tudok.
Válasz #454. hozzászólásra Akkor nem is vagyunk messze egymástol én meg szabolcsi vagyok az ukrán határtol 9 km-re ha majd valamikor ráérsz és meg tudod oldani a fénymásolást érekel el is megyek érte. Egy hete voltam ukrajnában szétnéztem a t-150-es cuccok között /nyedrága/
Válasz #453. hozzászólásra
Délborsodban Mezőkeresztesen lakom.Rajta leszek hogy a hasznos tartalmat valahogy megkapjátok, ez tuti hogy nem holnap lessz,de rajta leszek az ügyön
Válasz #451. hozzászólásra Gyula nem tudnád lefénymásolni ezeket a könyveket?/Gondolom nincs kedved mindhárom könyv minden lapját feltenni ide mert akkor innen mennél nyugdijba/ Szerintem akadna rá egy pár vevő köztük én is. Egyébként az ország melyik részén laksz?
Válasz #451. hozzászólásra
Egy ijet én is nézegetnék, hol lehet ijet szerezni. A régi gépek hamarosan nagy értékek lesznek, megmondom miért, én úgy látom a mostani agyon elektronikázott és szoftveres gépek lesznek az ipar és a mezőgazdaság feketelevese. Egy nagy napkitöréssel járó elektromos hullám az űrböl és minden megdöglik. Én azért megtartom a régi vasakat aztán lesz ami lesz.
Válasz #448. hozzászólásra
Szivesen bármikor !
http://acat.autodealer.ru/index.php?mark=5_16
Ez hasznos lehet sokmindenkinek!
Válasz #440. hozzászólásra Én most ősszel cseréltem el a zt-323-as trakimat egy t-150-re előtte soha nem ültem törzscsuklós trakiba 4-es ih függesztett ekét ratam rá /mert nincs más ezt egy féligfüggesztettböl alakitottam át már vagy 2 éve a zt-hez az 3 fejet birt huzni/aztán próba. Szerintem egy cseppet sem nehezebb szántani a 150-es el mint a hagyományos elsökerék kormnyzásuval csak egy dologra kell figyelni ha ráálsz a barázdára és a traki elöre nézve párhuzamosan áll a barázdával még a hátulja attol függetlenül lehet kereszbe is és akkor az eke is keteszbe van!
Válasz #442. hozzászólásra Köszi a képeket . Ez egy gépkönyv vagy valami szerelési utmutató?
Válasz #445. hozzászólásra
Nem tesója az annak a legcsekélyebb mértékben se.
Válasz #436. hozzászólásra
A porlasztócsucs gyárilag FD-22 négyfuratos zárt rendszerű ,pont ilyet nehéz találni,legalábbis pár éve sehol nem kaptam csak hasonlót.Az adagolóba az olaj mennyiségéről nem találok adatot a fölösleg ugyis kifolyik
a tulfolyón .
nekünk egy k 700 van a t150 nagyobbik tesója da ha a t 1500 komfortja olyan mint a k700-é akkor igaza van gyulának hogy akkor jó amikor ég
Válasz #439. hozzászólásra
A 150-es akkor jó ha füstöl:vagy dolgozik vagy meggyulladt
Válasz #440. hozzászólásra
Ha a vontatási középpontra is odafigyel a paraszt tökéletesen beállitható
Válasz #427. hozzászólásra
Vagyok
A at150-esen a fügesztett ekét belehet tökéletesre
álítani hogy derékba csuklik
Válasz #437. hozzászólásra
Más volt az égési kép és azért füstölt.
Válasz #436. hozzászólásra
Porlasztó csúcs más mint az MTZ-é de a nyitónyomás egyforma 175 bár.
Válasz #436. hozzászólásra
Mtz-be raktam t150 csúcsot,de nem ment vele,csak füstölt!sokára jöttem rá mi baja!
Még egy pár kérdést felteszek ha birjátok? A porlaszto, porlasztócsucs megeggyezik az mtz-vel?Mennyi a nyitónyomása?Az adagolóba mennyi olaj kell?
Válasz #434. hozzászólásra
Köszi .
Válasz #432. hozzászólásra
Maga az elv az bosch rendszerű csak két elemmel oldotta meg, a felújítás az megvan apró léből csak kevesen értenek hozzá mert össze kell forgatni a befecskendezézi idő miatt!!!! De csak egyszer kell rá jönni és otthon is ki lehet cserélni és nem kell hozzá adagolós!!!!!!
Válasz #432. hozzászólásra
Vagy csak a Rábások voltak ilyenek .
Válasz #431. hozzászólásra
Oké értem . Estleg nem láttál gyári motoron soros adagolót bosch rendszereset ?
Válasz #430. hozzászólásra
Mondtam az egész trükkös, két adagoló elem van ami forog körben állandóan és ahol rés van odatolja a cuccot.
Válasz #429. hozzászólásra
Soros vagy kör adagolója van a 150-esnek ?
Válasz #427. hozzászólásra
A ruszkik trükkösek voltak, a motornál a menetirány szerinti jobb oldali hengerek az 1-2-3 a bal pedig a 4-5-6, és a gyujtási sorrend 1-4-2-5-3-6 tehát az "erő" előről jár hátra állandóan nem tudom miért csinálták igy, mert a adagolóval bárhova tudták volna a cuccot nyomatni. De a két adagoló elemmel megoldották a hat henger kajáját, csak igy az adagoló éttartama rövidebb kb a fele!!!!!
Válasz #427. hozzászólásra
Ha jobb segítség nem lenne, akkor szelepváltás után tekersz 1 fordulatot és beállítod hengerekén.
Biztos van 1xrűbb is...
A szelep hézag állitásban tud valaki segiteni melyek a páros hengerek?Szelepváltásnál és gyujtásnál melyik henger melyiknek a párja?
Válasz #425. hozzászólásra
ja
Válasz #424. hozzászólásra
klónok ugymond
Válasz #423. hozzászólásra
full ikrek !még az ekék is
Válasz #422. hozzászólásra
jó kis fotó
Válasz #421. hozzászólásra
Válasz #420. hozzászólásra
hej de mennyire teccik ez apárba járos nagyon zsír
Válasz #417. hozzászólásra
Különben, ha a tűzfal levan szigetelve,akkor zaj sem,és meleg sem úgy ömlik befele,sokat jelent