Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.69 FtUSD396.2 FtCHF437.45 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ami a gépeden van a képen az a traki típus csak a futófelületig van mintázva. Ebben kevesebb a vászon és így lágyabb a rugózása, ezt tervezték a trakikra.
Hogy két fajta volt azt tudom, mikor ezt feszegettem a kerskedőknél nem kaptam biztatást mert álltalában ezt a tipust szállitják csak ,főképp teherbirásra nem mindegy ,de hidd el semmi gond velük,sem teherbbirásra sem kopásra.ha nem orosz akkor dupla ár azt nem tom hogy kétszer jobb-ecsinálok még ma képet közelről
Nekem nem sokat,nagyon elfogult vagyok mert hidd el a18 év alatt volt dolgom jobb rosszabb gumikkal le sem irom mennyivel nem hinnéd el.az imént leirtam mi lett a vége.Egyszer hozzájutottam egy garnitura 50% -os gumihoz felnivel eggyütt potom pénzért,külső sérülés nem láttszott rajta, bányában lajtos kocsit húzott a gép amin rajta volt. Ott nem volt megterhelve ,öreg volt már,1-2 év alatt kivégeztem őket.Ha hasznátgumisnál veszed bokszolják vulkanizálják néhol alig lehet észre venni.hisz azok a gumik már egyszer le lettek dobva.Nem mondom hogy nemlehet jókat kifogni,de ha hosszabb távra tervezel a géppel és van birtok is hozá érdemes újban gondolkodni.
Válasz #314. hozzászólásra
Melyik fajta gumit vetted? A trakit vagy kombájn, mert két típus van a vászonréteg más és a mitázat, a kombájnén a gumi oldaláig fut le szinte, a trakié pedig csak a futófelületig van mintázva.
Az uj gumiról:10 éve 105-e ért vettem darabját , az szk-ra.Négy éve vennem kellett kettöt,120-ért megkaptam,rá egy évre lecseréltema maradék kettőt,amit meg tudtam venni 100-ért áfával,és ugyanaz a tipusú volt,és ugyanott vásároltam csak épp eggyel kevesebb orosz kereskedő kezén ment keresztül,legalábbis ezt mondta az eladó. Azt tapasztaltam nagyon érdemes uánna járni mert akár 50-e külömbség is lehet eladónként,ugyanolyan tipusú guminál.Szerintem az orosz gumi jól birja ha megfelelő nyomással használják.500 ha szántás, lazitózás kb300 nehéztárcsa után még mindég azt mondom majdnem új.
Válasz #299. hozzászólásra
Én azért azt megnézném mi lenne akkor a városiakkal, hogy fosztanák ki a bevásárló központokat, és ki tudna menni melóba a jó BKV buszokkal.
Az egyik ismerös dolgozott ara fele!!Ök ikaruszal jártak dolgozni..ö mesélte hogy volt ojan hogy ha egy kicsit nagyobb hiba volt már rutinbol gyujtoták meg a potkereket az ut szélén!! Meg már szinte az utasok is tudták hogy hol is kell fákjázni a buszt hidegben!! Ott bevett szokás volt a lerobant soföröket felveni az ut széléröl mert ha ott hagyják akor végük!!
Ma már irtam hogy a haver is ijesmiröl számolt be Kanadábol!!Ök most nagyön örülnek az enyhe -15 nek!!Mert jön majd a -40 is!!Ha ez itt megtörténe tényleg megbénulna az ország!!!
Csak az orosz találékonyságról még annyit, hogy ők a katonáiknak még zsebbe melegítőt is kitaláltak hogy ne faggyon el a kezük és ha meg kell azt a bizonyos ravaszt is húzni a menjen. Vettem a vásárban egy manustól ilyen melegítőt, hasonló a működési elve mint az öngyujtönak. Egy injekcióstünyi benzint kell belenyomni vatta van benne és meggyujtani, a kézben vagy zsebben könnyen elfér a mérete akkora mint egy mobil és két órán keresztül nyomatja a meleget!!!!! Ku....a állat!! " A hülye ruszki jól kitalálta"
Válasz #291. hozzászólásra
Sándor ezt jol irtad hogy a HIDEGEL vivott háború szüleménye.. Valami kibb nagy teljesitményü fütö kájhárol is beszéltek az öreg gépészek de én már nem látam!!
Ehez a gumi ár témához mondjatok már valamit!Egyebként az enyém eredeti motoros de át van alakitva elektomos inditásura ha nem is olyan könnyen de igy is beindul
Válasz #283. hozzászólásra Nekem pont 4-es ih 10-720-as ekém van viszi elég jol 2/2-ben mármint a motor megy csak az a baj hogy a baloldali kerekek kipörögnek főleg a hátso,a difizárat majd megnézem de ahogy irták a többiek tökéletes ugy sem lessz ezért gondoltan a sulyozásra vagy a fagyállóra azért kérdezgetek kinek mi vált be.Az idén nagyon nehéz volt szántani vasárnap még a földek végében állt a viz ma reggelre meg kifagyott az eke !!! Lehet norális körülmények között menne rendesen.
Válasz #276. hozzászólásra
Nekem 1 7-8 mázsás betonsúly volt a hátulján,úgy pont jó volt.4 es ih eke való hozzá azzal nyargalna,nekem 5 ös volt de azzal csak küszködött.
Válasz #281. hozzászólásra
A fater mindég ezzel cseszeget, bár fagyállóval nem olyan macerás.Állitólag az orosz tartozékként adta hozzá a feltöltőt. Szerintem mind a négyet fel lehetne igy jelentős súly jönne össze, és a gépet sem terhelné fölöslegesen.Viszont nem mindegy hogy milyen szelep van a tömlőkben.
A hátsó rész meg súlyozása a legkönnyebb próba megoldás nálam bevált akár homokot zsákba 5 -6 q és meglátod én hígabb olajat használok hogy a lamellák jobban,hamarabb tapadjanak össze.
gyárilag is motorolaj-jellegű volt benne.
Válasz #271. hozzászólásra
A javitás költségeit később gázolajban visszakapod.Egyébként a hátsó részt nem árt megsulyozni,hallottam már rólla, bár nekem nincs, mert az orosz függesztett5×35-ös eke ill a lazitóm is elég súlyos.
Válasz #270. hozzászólásra Nagyon köszi az infot az elsö difizár elég jónak néz ki, a barázdás keréknyomban is látszanak kaparásnyomok,de a hátsó nulla a barázdás kerék csak gurul a bal oldali kerék meg pörög mint a ringispir , arra is gondoltam meg kéne sulyozni a bal hátuját valahogy
Ha még mmindég szét akarod szedni:olaj le, kardán le,bolygókerékház-fedél le,féltengelyek ki,ezek után kivehető abelső difiház,ha lebontod a csavarjait.Bakolj alá rendesen mert kézzel nem tartod meg.Ha szétszetted a b-difiházat akkor látod meg hogy mit kell cserélni,kereszttengelyt kis kúpkerékekkel,két nagykúpkereket,vagy a lamellákat,melyből 4 db legalább van azt hiszem ,nem emlékszem pontosan.Ugy gondolom elég erős szerkezet ugyhogy nem kell mindent cserélni.Árakról a boltot kérdezd.
2219 hozzászólás
Van valakinek piros rendszámos t 150-es mennyi vontatás van beleirva a forgalmiba? mennyi az amit sumákolás nélkül lehet? /mennyi a hivatalos/
Válasz #317. hozzászólásra
Ami a gépeden van a képen az a traki típus csak a futófelületig van mintázva. Ebben kevesebb a vászon és így lágyabb a rugózása, ezt tervezték a trakikra.
Válasz #315. hozzászólásra
Hogy két fajta volt azt tudom, mikor ezt feszegettem a kerskedőknél nem kaptam biztatást mert álltalában ezt a tipust szállitják csak ,főképp teherbirásra nem mindegy ,de hidd el semmi gond velük,sem teherbbirásra sem kopásra.ha nem orosz akkor dupla ár azt nem tom hogy kétszer jobb-ecsinálok még ma képet közelről
Válasz #288. hozzászólásra
Nekem nem sokat,nagyon elfogult vagyok mert hidd el a18 év alatt volt dolgom jobb rosszabb gumikkal le sem irom mennyivel nem hinnéd el.az imént leirtam mi lett a vége.Egyszer hozzájutottam egy garnitura 50% -os gumihoz felnivel eggyütt potom pénzért,külső sérülés nem láttszott rajta, bányában lajtos kocsit húzott a gép amin rajta volt. Ott nem volt megterhelve ,öreg volt már,1-2 év alatt kivégeztem őket.Ha hasznátgumisnál veszed bokszolják vulkanizálják néhol alig lehet észre venni.hisz azok a gumik már egyszer le lettek dobva.Nem mondom hogy nemlehet jókat kifogni,de ha hosszabb távra tervezel a géppel és van birtok is hozá érdemes újban gondolkodni.
Válasz #314. hozzászólásra
Melyik fajta gumit vetted? A trakit vagy kombájn, mert két típus van a vászonréteg más és a mitázat, a kombájnén a gumi oldaláig fut le szinte, a trakié pedig csak a futófelületig van mintázva.
Válasz #293. hozzászólásra
Az uj gumiról:10 éve 105-e ért vettem darabját , az szk-ra.Négy éve vennem kellett kettöt,120-ért megkaptam,rá egy évre lecseréltema maradék kettőt,amit meg tudtam venni 100-ért áfával,és ugyanaz a tipusú volt,és ugyanott vásároltam csak épp eggyel kevesebb orosz kereskedő kezén ment keresztül,legalábbis ezt mondta az eladó. Azt tapasztaltam nagyon érdemes uánna járni mert akár 50-e külömbség is lehet eladónként,ugyanolyan tipusú guminál.Szerintem az orosz gumi jól birja ha megfelelő nyomással használják.500 ha szántás, lazitózás kb300 nehéztárcsa után még mindég azt mondom majdnem új.
Válasz #312. hozzászólásra
Szia neked is!!Én is kilépek..
léptem barátaim!
jó éjt nektek
Válasz #310. hozzászólásra
figyelmezteti az embert hogy nem a trópuson élünk!!
Válasz #309. hozzászólásra
Hát igen ez a kisé mediterán telek már elfeledteték velünk hogy mi is az a KIB- tél!!
Válasz #308. hozzászólásra
én elhiszem !! nem is csudálkozom rajta!!!!!
napközben ugy összefagyott a gázos nivám hogy elég vólt becsiholni
Válasz #306. hozzászólásra
Most biztos!!Elöbb olvastam a neten.. Komoj friss infó!!
Válasz #305. hozzászólásra
Hát nem!!Ott az életet más szabájokal élik..
Válasz #304. hozzászólásra
akkor egész télen járnak a motorok ?
Válasz #303. hozzászólásra
Ott nem nagyon készül belőle gumitégla az óvodákba a játékkok alá.
Válasz #302. hozzászólásra
Vicelsz??!! Azok a buszok most is ott ketyegnek a garázsokban!!Utra készen..Igaz nem is merik megálitani mert nem tudnák beinditani ijen idöben!!
Válasz #301. hozzászólásra
akkor ott nem gond az ócska gumi
Válasz #299. hozzászólásra
Én azért azt megnézném mi lenne akkor a városiakkal, hogy fosztanák ki a bevásárló központokat, és ki tudna menni melóba a jó BKV buszokkal.
Válasz #300. hozzászólásra
Az egyik ismerös dolgozott ara fele!!Ök ikaruszal jártak dolgozni..ö mesélte hogy volt ojan hogy ha egy kicsit nagyobb hiba volt már rutinbol gyujtoták meg a potkereket az ut szélén!! Meg már szinte az utasok is tudták hogy hol is kell fákjázni a buszt hidegben!! Ott bevett szokás volt a lerobant soföröket felveni az ut széléröl mert ha ott hagyják akor végük!!
Válasz #291. hozzászólásra
a kirovetz is be volt fogva rendesen ilyenekre
Válasz #298. hozzászólásra
Ma már irtam hogy a haver is ijesmiröl számolt be Kanadábol!!Ök most nagyön örülnek az enyhe -15 nek!!Mert jön majd a -40 is!!Ha ez itt megtörténe tényleg megbénulna az ország!!!
Válasz #297. hozzászólásra
Na ott van csak igazi hideg!!! Náluk a miénk csak egy kicsi lehülés!!!!
Válasz #296. hozzászólásra
Hidd el mi is kitalálnánk valamit ha nekünk is anyira fázna a kezünk!!Mert az orosz tél kegyetlen!!!
Válasz #295. hozzászólásra
Csak az orosz találékonyságról még annyit, hogy ők a katonáiknak még zsebbe melegítőt is kitaláltak hogy ne faggyon el a kezük és ha meg kell azt a bizonyos ravaszt is húzni a menjen. Vettem a vásárban egy manustól ilyen melegítőt, hasonló a működési elve mint az öngyujtönak. Egy injekcióstünyi benzint kell belenyomni vatta van benne és meggyujtani, a kézben vagy zsebben könnyen elfér a mérete akkora mint egy mobil és két órán keresztül nyomatja a meleget!!!!! Ku....a állat!! " A hülye ruszki jól kitalálta"
Válasz #291. hozzászólásra
Sándor ezt jol irtad hogy a HIDEGEL vivott háború szüleménye.. Valami kibb nagy teljesitményü fütö kájhárol is beszéltek az öreg gépészek de én már nem látam!!
Válasz #293. hozzászólásra
Minimum 150 1 új abból indulj ki!
Ehez a gumi ár témához mondjatok már valamit!Egyebként az enyém eredeti motoros de át van alakitva elektomos inditásura ha nem is olyan könnyen de igy is beindul
Válasz #289. hozzászólásra
Most már csak az a kérdés, hogy minek ilyenkor beindítani????
A T-150 a hidegháború szerzeménye. Rakéta vontatásra találták ki.
Válasz #289. hozzászólásra
Na pont ez a fasza bennük nem számít a hideg, 50 AMPEROS aksi meg egy kis benzin és megy a paci!!!!
Kb etöl hidegebb idöben bizony még az inditó motora is nagy szügség lene!!Tudnak ezek az oroszok..
Válasz #287. hozzászólásra Szerinted mennyit ér egy kb 50% os gumi felnin? ha nem repedezett /nem ernyedt/
Válasz #284. hozzászólásra
CSak ne adj a gumikért sokat mert attól hogy nincs agyon kopva ,már nem fiatal!!!Ha erőt kell neki átvinni érhet meglepetés.
Sziasztok ha valakit érdekel eladó T150 gép rengeteg potalkatrészel eredeti motoros az írjon az alábbi cimre jacsmann@citromail.hu
Válasz #283. hozzászólásra Nekem pont 4-es ih 10-720-as ekém van viszi elég jol 2/2-ben mármint a motor megy csak az a baj hogy a baloldali kerekek kipörögnek főleg a hátso,a difizárat majd megnézem de ahogy irták a többiek tökéletes ugy sem lessz ezért gondoltan a sulyozásra vagy a fagyállóra azért kérdezgetek kinek mi vált be.Az idén nagyon nehéz volt szántani vasárnap még a földek végében állt a viz ma reggelre meg kifagyott az eke !!! Lehet norális körülmények között menne rendesen.
Ha van valakinek t.50eshez kopott gumija érdekel!
Válasz #276. hozzászólásra
Nekem 1 7-8 mázsás betonsúly volt a hátulján,úgy pont jó volt.4 es ih eke való hozzá azzal nyargalna,nekem 5 ös volt de azzal csak küszködött.
Válasz #281. hozzászólásra
A fater mindég ezzel cseszeget, bár fagyállóval nem olyan macerás.Állitólag az orosz tartozékként adta hozzá a feltöltőt. Szerintem mind a négyet fel lehetne igy jelentős súly jönne össze, és a gépet sem terhelné fölöslegesen.Viszont nem mindegy hogy milyen szelep van a tömlőkben.
Baloldali kerekek vizfeltöltésével /vagy fagyálló/ nem pobálkozott még valaki ?
Válasz #279. hozzászólásra
A féltengelyen egy napkerék van mely három bojgókereket hajt a fogaskoszoruban.
Válasz #275. hozzászólásra
A lehajtásbann hány napkerék van?
A hátsó rész meg súlyozása a legkönnyebb próba megoldás nálam bevált akár homokot zsákba 5 -6 q és meglátod én hígabb olajat használok hogy a lamellák jobban,hamarabb tapadjanak össze.
gyárilag is motorolaj-jellegű volt benne.
Válasz #276. hozzászólásra
Az igaz de az ekém ugy van beállitva hogy kicsit ráemelve huzom.Tervezem hogy ráépitek egy mtz hidroakkumlátoros antiszlippet.
Én is függesztett ekével szántok de amikor leteszem uszóba akkor az eke sulya nincs a gépen hanem a mélységállitó keréken van szerintem
Válasz #273. hozzászólásra
kb 50mm de csak a hajtást adja a kerék külön csapágyazáson fut.
Válasz #271. hozzászólásra
A javitás költségeit később gázolajban visszakapod.Egyébként a hátsó részt nem árt megsulyozni,hallottam már rólla, bár nekem nincs, mert az orosz függesztett5×35-ös eke ill a lazitóm is elég súlyos.
Ezekbenn a T-150 benn a féltengelyek milyen átmérőjüek?
Válasz #271. hozzászólásra
A legjobb megoldás az lenne ha feljavítanád a difizárat!Sokáig megtenné Mi is feljavítottuk az egyik gépét,azóta sárban is jobban lehet vele szántani
Válasz #270. hozzászólásra Nagyon köszi az infot az elsö difizár elég jónak néz ki, a barázdás keréknyomban is látszanak kaparásnyomok,de a hátsó nulla a barázdás kerék csak gurul a bal oldali kerék meg pörög mint a ringispir , arra is gondoltam meg kéne sulyozni a bal hátuját valahogy
Ha még mmindég szét akarod szedni:olaj le, kardán le,bolygókerékház-fedél le,féltengelyek ki,ezek után kivehető abelső difiház,ha lebontod a csavarjait.Bakolj alá rendesen mert kézzel nem tartod meg.Ha szétszetted a b-difiházat akkor látod meg hogy mit kell cserélni,kereszttengelyt kis kúpkerékekkel,két nagykúpkereket,vagy a lamellákat,melyből 4 db legalább van azt hiszem ,nem emlékszem pontosan.Ugy gondolom elég erős szerkezet ugyhogy nem kell mindent cserélni.Árakról a boltot kérdezd.