Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak611 FtBenzin árak600 FtEUR407.17 FtUSD380.08 FtCHF433.84 FtGBP490.68 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz mia motor #1959. hozzászólásáraA váltó javitásnál vigyázz mert jelekre van össze rakval ha elrakod baszhatod!Ha nincs törött gyűrű a vezérlő végénél akkor szedd szét a váltót! Én már eggy kettőt szét szedtem azért tudom!
Lógnak a kormánymunkahengerek a csapokon, a csapok meg az öntvényfülekben! Valaki már javított ilyet? A munkahenger fülekbe lehet venni, csapágyboltban, önbeálló perselyeket (nem tudom mi a hivatalos neve), de csapok helyett nagyobb átmérőjűt esztergáljak, vagy gyári újat vegyek, nincs abban túlméretes?
Üdv.konkrétan a hidrováltó javitása érdekelne a legjobban,mert most ki kellett vennem a motort,de akkor már ha kint van,akkor le a fülkét,ki a váltót is mert 1.fokozatba nincs olajnyomásom.
Válasz nikola #1940. hozzászólásáraAkkor most Kirovec vagy T-150? Lehet, hogy engem bármelyik opció érdekelne!Küldjél fényképet, fényképezz a belsejébe is, ha tudsz!
Harminc,394, hetvenhat, ötvenkettő
mernokferi@gmail.com
Válasz mona.peti #1936. hozzászólásáraVan egy ismerősöm, aki mind a négy traktorjába épített, IFA-ból. A telefonszámát meg tudom adni, ha érdekel, és akkor megtudnád vele beszélni, hogy vállalná-e. Nagy gyakorlata van a beépítésben és szerintem, már több évtizedes jó tapasztalata a használatban. Én is nagyon szeretnék ilyet, de...
Válasz Tomszi #1939. hozzászólásáraAzért írtam mert az emberke nem tapasztalja a difizár működését. A hézagolást nem lehet idővel elkerülni és akkor szántásnál kevésbé fog kaparni a hátsó bal kerék!
Válasz nikola #1940. hozzászólásárabocsi, nekem nix ilyenre szükségem! de mit árulsz? kirov hűtő, ami répakombiban volt, fóliát fűtött. mi fűtött mivel? a hűtő volt a fűtőtest?
Tisztelt t 150 tulajdonosok! Van eladó eredeti orosz hűtőm. Répakombájnba volt,talán 100 órát sem üzemelt.Fóliasátor fűtésére vettem, de csak 1 szezont ment.
Kollégák!!!!!
Segítségre lenne szükségem. Tudja-e valaki hogy hol vagy kinél lehet beszerezni újjonan htz-ket. Hirdet itt egy ceglédi csávó,bizonyos Mester József, tudtok-e róla valamit? Előre is köszönöm.
Válasz giga #1928. hozzászólásáraVan egy Rába motor javítási könyv elérhetőség a "Rába Steiger traktorok" 2570-es hozzászólásnál.
És T-150K alkatrész katalógus pdf. itt a 1759-es alatt.
Nagyon köszönöm a segitséget,sikerült megtalálni az alvázszámot a festék alatt volt.
Ma lecseréltük a olajat és a szüröket.Holnap
megprobáljuk beindítani a motort majd jelenkezek hogy sikerült vagy nem.
Válasz Mérnökferi #1926. hozzászólásárajó lessz az. lehúzogatod nyomatékra,
mentek majd vele pár kört meló gyanánt, áthúzod újra.. majdnem biztos hogy fog engedni kicsit még. aztán hegesztővel meg kellesz pöttyinteni hogy biztosan ottmaradjon és örök élet meg egy nap.
Válasz giga #1928. hozzászólásáraA gép bal oldalán elöl ahol a húzó kampo van a hátulján meg a jobb oldalon a hátsó váz elején ahol a kardán kapcsoló bovden megy hátra!
Üdvözlet mindenkinek!
Sikerült minap venni egy rába motoros t-150k-t,eléggé le van robbanva de szeretném feljavítani.Ehhez szeretnék segítséget kérni, ha esetleg valakinek van javítási könyve pdf-ben és azt esetleg rendelkezésemre bocsáltaná azt nagyon megköszöném.Volna még egy kérdésem
az alvázszámot hol keresem a gépen?
Az esetleges válaszokat elöre is köszönöm!
Válasz Mérnökferi #1926. hozzászólásáraA HABI árul ilyen csapágyakat nézzél be az oldalukra a "csapágyak" közé! Több márkát is forgalmaznak nézd végig mindet!
Haladok az alváz összecsavarozásával, a jobb oldal már kész! A rugótartó bak két felső szegecsének a kivételével, az összes kicserélve, 16db! 21,5mm-es fúróval felfúrtam, 22-es nem tövigmenetes (mélyhűtött) csavarokat belevertem. A csavarok sima része majdnem végig éri a furatot. Bízok benn, hogy jó lesz, mást úgyse tudok csinálni
Kérdésem: Lehet, ha igen hol, vásárolni a kormány munkahengerek "fülébe" perselyeket és csapszeget? Létezik ez valamilyen felújító készletben? Lógnak a munkahengerek!
Pár hónapja vettünk egy t-150k mechanikus váltós masinát. Még ismerkedünk a géppel, és nem tudjuk kivenni állandó összkerék hajtásból.
Mi lehet a probléma? Előre is köszi.
2218 hozzászólás
Válasz mia motor #1959. hozzászólásáraA váltó javitásnál vigyázz mert jelekre van össze rakval ha elrakod baszhatod!Ha nincs törött gyűrű a vezérlő végénél akkor szedd szét a váltót! Én már eggy kettőt szét szedtem azért tudom!
Kollégák!
Lógnak a kormánymunkahengerek a csapokon, a csapok meg az öntvényfülekben! Valaki már javított ilyet? A munkahenger fülekbe lehet venni, csapágyboltban, önbeálló perselyeket (nem tudom mi a hivatalos neve), de csapok helyett nagyobb átmérőjűt esztergáljak, vagy gyári újat vegyek, nincs abban túlméretes?
Válasz D-032-a #1964. hozzászólásáraOké köszönöm,megnézem
Válasz Ares 826 #1963. hozzászólásáraOké megnézem.meg még arra leszek kiváncsi,mit találok olajleeresztéskor,meg a szűrőkbe.
Válasz gabris22 #1961. hozzászólásáraAmeddig a magyar nyelvűt nem tudod beszerezni, esetleg addig is segítenek a rajzok, ábrák ebből a T 150 és T150K traktorok javitása orosz könyvből.
(A pdf olvasóban egy-egy oldalt text-re váltva, abból szövegrészeket fordítóba át lehet másolni.)
Ezek között találsz Online alkatrész katalógus-t, de lehet, hogy van letölthető is.
Válasz gabris22 #1960. hozzászólásáraMielőtt kivennéd a váltót nézd meg hogy a hasított gyűrűket épek vagy töröttek az alsó tengelyen a váltóban!
Válasz mia motor #1959. hozzászólásáraNem ahogy írtam másként van a dolog meg más a szűrő is!
kezelési útmutatóm az van.
Üdv.konkrétan a hidrováltó javitása érdekelne a legjobban,mert most ki kellett vennem a motort,de akkor már ha kint van,akkor le a fülkét,ki a váltót is mert 1.fokozatba nincs olajnyomásom.
Válasz Ares 826 #1958. hozzászólásáraNekem régi van miért a újabbak nem így vannak kötve a üzemanyag rendszer ??
Válasz mia motor #1954. hozzászólásáraEz a régi motor verzió, az 1990 utániak azok másként néznek ki!
Válasz gabris22 #1955. hozzászólásáraKonkrétan mire gondolsz gép könyv ??
Válasz mia motor #1954. hozzászólására
Jó estét kívánok.Nincs valakinek T150 javítási útmutatója esetleg??fontos lenne.Előre is köszönöm.
Válasz mia motor #1952. hozzászólására
Válasz mia motor #1952. hozzászólásárabeilleszt?
Válasz eugabesz #1951. hozzászólására
Válasz mia motor #1950. hozzászólásáraKöszönöm szépen.
Válasz eugabesz #1949. hozzászólásáraDélután le fotózom !!
Hello!
Valakinek nincs fényképe a szűrők tetején lévő csövek elhelyezkedéséről..sajnos nekem teljesen le van bontva és nem jövök rá,mit hová...
Válasz Mérnökferi #1946. hozzászólásáraRendben.
Válasz Mérnökferi #1946. hozzászólásáraSokan, Kirovecnek mondják a T-150K-t is, valakik Kiskirovecnek, mondjuk én is
Válasz nikola #1940. hozzászólásáraAkkor most Kirovec vagy T-150? Lehet, hogy engem bármelyik opció érdekelne!Küldjél fényképet, fényképezz a belsejébe is, ha tudsz!
Harminc,394, hetvenhat, ötvenkettő
mernokferi@gmail.com
Válasz mona.peti #1936. hozzászólásáraVan egy ismerősöm, aki mind a négy traktorjába épített, IFA-ból. A telefonszámát meg tudom adni, ha érdekel, és akkor megtudnád vele beszélni, hogy vállalná-e. Nagy gyakorlata van a beépítésben és szerintem, már több évtizedes jó tapasztalata a használatban. Én is nagyon szeretnék ilyet, de...
Válasz .Richard. #1941. hozzászólásáraIgen,kazán a sátor mellett,hűtő+ventillátor a sátorban.Így is szokás.
Válasz .Richard. #1941. hozzászólásáraLehet rá volt kötve a központi,meg volt rajta valamilyen elektromos ventilátor is.
Válasz Tomszi #1939. hozzászólásáraAzért írtam mert az emberke nem tapasztalja a difizár működését. A hézagolást nem lehet idővel elkerülni és akkor szántásnál kevésbé fog kaparni a hátsó bal kerék!
Válasz nikola #1940. hozzászólásárabocsi, nekem nix ilyenre szükségem! de mit árulsz? kirov hűtő, ami répakombiban volt, fóliát fűtött. mi fűtött mivel? a hűtő volt a fűtőtest?
Tisztelt t 150 tulajdonosok! Van eladó eredeti orosz hűtőm. Répakombájnba volt,talán 100 órát sem üzemelt.Fóliasátor fűtésére vettem, de csak 1 szezont ment.
Válasz Ares 826 #1938. hozzászólásáraCsak a kérdés nem ez volt
Egyébként teljesen igazad van.
Válasz Tomszi #1937. hozzászólásáraCsak sajnos megkopik idővel és ki kell hézagolni, én ezt tapasztaltam!
Válasz mona.peti #1936. hozzászólásáraMit akarsz belerakni??? Hisz van benne, gyárilag, elöl-hátul önzáró!
Van egy T-150k-
Az lenne a kérdésem hogy a difizárt hogy vagy hol tudnám belerakni vagy belerakatni??
Üdv!
Ha nem probléma a kezelési, javítási pdf-et küld már el nekem is ide:
poce@freemail.hu
Köszönöm!
Kollégák!!!!!
Segítségre lenne szükségem. Tudja-e valaki hogy hol vagy kinél lehet beszerezni újjonan htz-ket. Hirdet itt egy ceglédi csávó,bizonyos Mester József, tudtok-e róla valamit? Előre is köszönöm.
Válasz giga #1928. hozzászólásáraVan egy Rába motor javítási könyv elérhetőség a "Rába Steiger traktorok" 2570-es hozzászólásnál.
És T-150K alkatrész katalógus pdf. itt a 1759-es alatt.
Nagyon köszönöm a segitséget,sikerült megtalálni az alvázszámot a festék alatt volt.
Ma lecseréltük a olajat és a szüröket.Holnap
megprobáljuk beindítani a motort majd jelenkezek hogy sikerült vagy nem.
Válasz Mérnökferi #1926. hozzászólásárajó lessz az. lehúzogatod nyomatékra,
mentek majd vele pár kört meló gyanánt, áthúzod újra.. majdnem biztos hogy fog engedni kicsit még. aztán hegesztővel meg kellesz pöttyinteni hogy biztosan ottmaradjon és örök élet meg egy nap.
Válasz giga #1928. hozzászólásáraA bal elején oldalt, az "U" vasba van beütve, ha lefestették nehéz megtalálni.
Sok sikert a rendberakáshoz!
Válasz giga #1928. hozzászólásáraA gép bal oldalán elöl ahol a húzó kampo van a hátulján meg a jobb oldalon a hátsó váz elején ahol a kardán kapcsoló bovden megy hátra!
Üdvözlet mindenkinek!
Sikerült minap venni egy rába motoros t-150k-t,eléggé le van robbanva de szeretném feljavítani.Ehhez szeretnék segítséget kérni, ha esetleg valakinek van javítási könyve pdf-ben és azt esetleg rendelkezésemre bocsáltaná azt nagyon megköszöném.Volna még egy kérdésem
az alvázszámot hol keresem a gépen?
Az esetleges válaszokat elöre is köszönöm!
Válasz Mérnökferi #1926. hozzászólásáraA HABI árul ilyen csapágyakat nézzél be az oldalukra a "csapágyak" közé! Több márkát is forgalmaznak nézd végig mindet!
Kollégák!
Haladok az alváz összecsavarozásával, a jobb oldal már kész! A rugótartó bak két felső szegecsének a kivételével, az összes kicserélve, 16db! 21,5mm-es fúróval felfúrtam, 22-es nem tövigmenetes (mélyhűtött) csavarokat belevertem. A csavarok sima része majdnem végig éri a furatot. Bízok benn, hogy jó lesz, mást úgyse tudok csinálni
Kérdésem: Lehet, ha igen hol, vásárolni a kormány munkahengerek "fülébe" perselyeket és csapszeget? Létezik ez valamilyen felújító készletben? Lógnak a munkahengerek!
Köszönöm, ha segítetek!
Igen próbáltuk de nem sikerult...
Válasz safranyadam #1923. hozzászólására Lehet túl egyszerűt mondok, egy picit megmozdultál vele hátrafelé mielőtt ki akartad kapcsolni???
Sziasztok!
Pár hónapja vettünk egy t-150k mechanikus váltós masinát. Még ismerkedünk a géppel, és nem tudjuk kivenni állandó összkerék hajtásból.
Mi lehet a probléma? Előre is köszi.
Válasz Mérnökferi #1920. hozzászólásáraMintha Pincehelyen bontottak volna T150-est..
Válasz Mérnökferi #1920. hozzászólásáraAz nagyon karcsú, de sok szerencsét hozzá lehet találsz valahol annyiért.
Válasz Ares 826 #1917. hozzászólásáraMÉH telepes felvásárlási ár.
Válasz Mérnökferi #1915. hozzászólásárafel kell fúrni, össze kell huzatni és akkor az illesztett rész fog a csavaron tartani.
fellazulás ellen hegesztő..