Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Magister #7185. hozzászólásáraBocs, most olvastam. Nincs idő semmire mindig a hajtás. Egész délután felváltva traktoroztam vlagyiékkal, ganéjhordás volt, szétmaszatoltam a kukorica helyén. Hobbi, de ma röhögtünk rajta nem hobbi ez a kert hanem hóbort ;-)
De lesz még ilyen buli, mert a szomszéd is rágja a fülem, hogy vigyem már ki mert a gányérakás tetejéről belátja a fél falut dejólesz kitepsizni.
Szóval lesz alkalom fotóművészkedni rajtuk.
Ja most volt az amikor szétdriftelem a trágyát billentve kormányt pörgetve. De nem videózott az asszony, hogy lásd üzem közben de jól ment, nem akad az orbit mióta kicseréltem a gyári szivattyúban a szimmeringeket.
Válasz Magister #7183. hozzászólásáraGyárilag nekem az ns10ben van ami nem dupla hanem szimpla. Tehát fullgyári. Most nem emlékszem de nyilván van egy végnyomás szelep plusszban, de nemtom hol
Teljesen jól működik, szarszéthordáskor emelem a platót meg tekerem a kormányt, hogy minél jobban szétlöttyenjen az anyag. Raktam már róla videót fel?
Válasz Magister #7181. hozzászólásáraSzia. A kormányoszlop már készül, az eredeti a minta alapján, szögbe dönthetős lesz, középtájba a dönthető rész alá közvetlenül kerül beépítésre az E512 Orbit. Felette kardáncsukló, kormánykerék a tartótengelyével.
Most azon gondolkodom,--és valójában ez lenne a lényeg, hogy mi legyen a szivattyúval. A gyári szivattyú négybordás, balos NS10.
nem tudom mitévő legyek, mert van egy új Zil kormány szivattyúm és az felteszem a motor mellé, de ha szeretnék hátulra három pontot akkor útban lehet...
VAGY: marad a régi szivattyú, VAGY lesz egy nagyobb balos hatbordás talán NS 20..-30..szivattyú, de akkor annak felfogató konzol kell.
Illetve az utóbbi esetben egy szivattyú lát el mindent, akkor mi a helyzet a kormánnyal, nem csak mennyiség terén, hanem "elsőbbség" illetve nyomás viszonyok terén is..???
Alapból nincs semmi plusszom a gépekhez, de annyit akarok hozzászólni, hogy a faluban 3 traki van, 2 az enyém, egyiknek sem egyforma a kormányoszlopa...
Igaz nekem az egyik szervós, a másik meg ős, az fix kormányoszlopú. A kollega traktorja sem szervós, de neki is dönthető a kormányoszlop, csak valami komolyabb vasakból áll mint nekem a szervós. Nem nagyon figyelgettem, csak mikor felvonulás előtt után komázunk akkor szúrt szemet. A szervósamnál egy karral tudom dönteni, bár semmi értelme mert 1 pozíció van ami használható. Eggyel előrrébb dönthetném, hogy könnyebb legyen kihullani a gépből, de az üvegnek ütközik és abba a rovátkába már nem akad be. Ha így akarok kikászálódni akkor kiesek tényleg ha belekapaszkodok mert visszakettyen a megszokott tűzállásba. Ha meg hátrébb húznám magam felé, akkor igazi low rider lenne, viszont nem marad nekem hely, ledarálja a tököm.
Válasz Gyoszor #7177. hozzászólásáraTöbb éve már hogy a cukorrépát new holland traktor fronthidraulikán sorművelő kerekekkel ekézzük, 2 kerék gyúrja. Működik.
Válasz 1114 #7176. hozzászólásáraEz jó ötletnek tűnt nekem is egészen addig amíg rá nem jöttem, hogy akkor kellene egy-egy kapa a hátsókerék mögé is. Akkor meg minek?
Válasz 1114 #7171. hozzászólásáraHa visszakeresel a Homi nevű fórumtársunkra itt ebbe a topikba nekem tett fel képeket de hiába kerestem nem találom. Próbálgasd hátha neked sikerül.
Válasz Gyoszor #7170. hozzászólásáraOlyan felfüggesztést keresek amivel a gerendák alatt sorközművelőt tud emelgetni,nem 3 pontos hanem a sorközművelő gerendáját emeli.Az rs traktoron láttam paraleogamma emelő szerkezetet amivel sorközművelő, krumpli töltő volt működtetve.
Üdv mindenkinek! Érdeklődnék esetleg valakinek nincs e a t 16 hoz paraleogamma felfüggesztése eladó előre a vázhoz,az is sokat segítene ha el nem is adná,de fényképet készítene róla. Sorközművelőt szeretnék rászerkeszteni,ki hogyan oldotta meg?
Köszönöm előre is a segítséget!
Üdv
Találkozott már valaki olyannal, hogy t16m-nél menet közben ing az olajnyomás mint az ingaóra?
Ha egy helyben áll akkor megall egy helyben, de ahogy elindulok vele elkezd fel-le járni mint az inga.
Meg tudná valaki mondani mi lehet a baja?
Köszönöm!
Válasz Gumóka #7159. hozzászólásáraAz a lényeg, a gumit az üvegre is úgy kell ráfeszegetni, meg mindenhol fenékre üljön benne.
Ha egy helyen sikerül csak 10 centin is, tenyéréllel körbe rá tudod ütögetni.
A keretbe ugyanígy.
Válasz Bobi82 #7157. hozzászólásáraMegoldható egyedül is, csak erős kezed legyen.
Lehet meleg szappanos vízbe is tenni, én szilikonzsírt és hőlégfúvót használtam.
De lehet wd 40 is, szilikonzsír nem olcsó.
Elsőnek az éket kell befűzni a helyére.
Én úgy csináltam, üveg nélkül összekötöttem a gumikréder két végét dróttal, kicsi legyen a hézag.
Aztán kezdtem ráfejteni az üvegre körbe, nem lesz egyszerű, a lényeg az, a végére egyik sarka maradjon. Arra neked kell rájönni, hogyan csináld, nem igazán tudom leírni.
Hogy ne essen le az üvegről, ahol már ráraktad, én összefogtam gumipókkal átfűzve.
A keretbe van aki bálamadzaggal húzta be, én vastagabb kör alakú fűkasza damillal csináltam.
Bakon volt, az egyik fele bakra kötve, a másikat húztam. 20-30 centi húzás után rányomkodtam, beüljön amit behúztam.
Meg eleve próbáltam úgy berakni a keretbe, hogy ahol kezdek, a gumi két végénél, az nagyjából a keretbe legyen.
Fülkénél egyszerűbb volt, mint az ablak, ajtókereteknél, amit bakon húztam.
Rá kell jönnöd igazából, konkrétan nem lehet leírni.
Ne kalapáld a gumit se, csak kézzel nyomkodd.
Csinálhattam volna videót, de eszembe se jutott sajnos.
Válasz Maszek Zs #7156. hozzászólásáraÜdv! megnéztem az oroszokat,mi is így csináltuk,de szerintem nekünk a kreder utángyártott és nem áll meg az ablakon nekik megáll,illetve ők még szappanos vizet is használnak!
Válasz Bobi82 #7155. hozzászólásáraKérdezd Gumókát az MTZ-ésben. Ő most csinált ilyet. De ha minden igaz tegyél körbe madzagot és ahogy húzod ki beurik. De előbb kérdezd meg ott.
Üdv feszitoekes kredergumit hogyan kell berakni ?az üveget vele ,mert nem akar megallni a kreder az ablakon azért már alakulhat,meg villamosság és vizsga!
Válasz Magister #7153. hozzászólásáraKöszi!Kb 8-10 éve 5-600 órával ezelőtt az volt cserélve,meg egy pár fogaskerék a váltóban és csapágyak,de mostmár összefele rakjuk a motorban már bent az új csapágysor, és hüvely-dugó,már csak az új hengerfejre várunk ami passzol a szelepbemart dugóhoz,illetve kuplungtárcsára várunk,utána folytatjuk!
Válasz Bobi82 #7150. hozzászólásáraSzia. Ha, már ennyire bontasz, akkor érdemes lenne levenni a váltó fedelét és a nyelestengely behajtása alá kézzel benyúlni. Mer elszokott törni a nyelestengely öntvén csapágyháza. A darabja ott van alul...az meg nem jó!
Lehettem a kartert kipucoltam a szivacs alján van egy szűrő ami a karterba van csavarozva olyat lehet kapni?letörött a karterrol kivettem a nyomásállitó csavart golyót kimostam a centrifúgál szűrőt is szétszedttem kilucoltam új olajjal felöntve szépen meglett az olajnyomás 3 bár hidegen melegen 2.5 körül
7189 hozzászólás
Válasz Magister #7185. hozzászólásáraEllenőrzés nélkül segítem a projekted megvalósulását, csak megkésve
Sima egyszerű 10es szivattyú.
ELLENŐRZÉS NÉLKÜL SEGÍTÜNK PROJEKTJÁNAK MEGVALÓSÍTÁSÁT
Üdvözlünk mindenkit, segítünk önnek ellenszolgáltatás nélkül megvalósítani projektjeit, autót vásárolni, házat építeni, üzletet, üzletet, üzletet, egyetemet, betegeket, fogyatékkal élőket, árvákat stb. További információért forduljon hozzánk. E-mail: europesubvention08@gmail.com
KÖSZÖNÖM.
Válasz Magister #7185. hozzászólásáraBocs, most olvastam. Nincs idő semmire mindig a hajtás. Egész délután felváltva traktoroztam vlagyiékkal, ganéjhordás volt, szétmaszatoltam a kukorica helyén. Hobbi, de ma röhögtünk rajta nem hobbi ez a kert hanem hóbort ;-)
De lesz még ilyen buli, mert a szomszéd is rágja a fülem, hogy vigyem már ki mert a gányérakás tetejéről belátja a fél falut dejólesz kitepsizni.
Szóval lesz alkalom fotóművészkedni rajtuk.
Ja most volt az amikor szétdriftelem a trágyát billentve kormányt pörgetve. De nem videózott az asszony, hogy lásd üzem közben de jól ment, nem akad az orbit mióta kicseréltem a gyári szivattyúban a szimmeringeket.
Válasz Gyoszor #7184. hozzászólásáraSzia. Annak nagyon nagy hasznát venném ha a fontos részekről tennél fel fotót...
Válasz Magister #7183. hozzászólásáraGyárilag nekem az ns10ben van ami nem dupla hanem szimpla. Tehát fullgyári. Most nem emlékszem de nyilván van egy végnyomás szelep plusszban, de nemtom hol
Teljesen jól működik, szarszéthordáskor emelem a platót meg tekerem a kormányt, hogy minél jobban szétlöttyenjen az anyag. Raktam már róla videót fel?
Válasz Magister #7181. hozzászólásáraSzia. A kormányoszlop már készül, az eredeti a minta alapján, szögbe dönthetős lesz, középtájba a dönthető rész alá közvetlenül kerül beépítésre az E512 Orbit. Felette kardáncsukló, kormánykerék a tartótengelyével.
Most azon gondolkodom,--és valójában ez lenne a lényeg, hogy mi legyen a szivattyúval. A gyári szivattyú négybordás, balos NS10.
nem tudom mitévő legyek, mert van egy új Zil kormány szivattyúm és az felteszem a motor mellé, de ha szeretnék hátulra három pontot akkor útban lehet...
VAGY: marad a régi szivattyú, VAGY lesz egy nagyobb balos hatbordás talán NS 20..-30..szivattyú, de akkor annak felfogató konzol kell.
Illetve az utóbbi esetben egy szivattyú lát el mindent, akkor mi a helyzet a kormánnyal, nem csak mennyiség terén, hanem "elsőbbség" illetve nyomás viszonyok terén is..???
Válasz Magister #7181. hozzászólásáraRitkán nézek be sok a meló, bocs.
Alapból nincs semmi plusszom a gépekhez, de annyit akarok hozzászólni, hogy a faluban 3 traki van, 2 az enyém, egyiknek sem egyforma a kormányoszlopa...
Igaz nekem az egyik szervós, a másik meg ős, az fix kormányoszlopú. A kollega traktorja sem szervós, de neki is dönthető a kormányoszlop, csak valami komolyabb vasakból áll mint nekem a szervós. Nem nagyon figyelgettem, csak mikor felvonulás előtt után komázunk akkor szúrt szemet. A szervósamnál egy karral tudom dönteni, bár semmi értelme mert 1 pozíció van ami használható. Eggyel előrrébb dönthetném, hogy könnyebb legyen kihullani a gépből, de az üvegnek ütközik és abba a rovátkába már nem akad be. Ha így akarok kikászálódni akkor kiesek tényleg ha belekapaszkodok mert visszakettyen a megszokott tűzállásba. Ha meg hátrébb húznám magam felé, akkor igazi low rider lenne, viszont nem marad nekem hely, ledarálja a tököm.
Szóval príma. De allítható!
Sziasztok! Van valakinek felesleges kormányoszlop eladó? Illetve a t 25 ugyan az..??
Válasz Gepi #7179. hozzászólásáraNem értek hozzá :-)
Tz4kval akartam meghúzatni a kukoricámat, 1et kerültem benne, végülis baj nem volt mert mindenki életben maradt, de elővettem a rotációs kapát :-)))
Válasz Gyoszor #7177. hozzászólásáraTöbb éve már hogy a cukorrépát new holland traktor fronthidraulikán sorművelő kerekekkel ekézzük, 2 kerék gyúrja. Működik.
Válasz Gyoszor #7177. hozzászólásárahttps://youtu.be/xiJxuLQTQQg?si=iuPZaZ_xQYE2_52F
találtam neked
Válasz 1114 #7176. hozzászólásáraEz jó ötletnek tűnt nekem is egészen addig amíg rá nem jöttem, hogy akkor kellene egy-egy kapa a hátsókerék mögé is. Akkor meg minek?
Én ilyesmire gondoltam,tudom ami a képen van az rs de gondoltam t 16 hoz is létezhet valami hasonló felfüggesztés.
Válasz 1114 #7171. hozzászólásáraIlyenre gondolsz?
Válasz Maszek Zs #7173. hozzászólásáraNem biztos,hogy ő volt!!!
Válasz 1114 #7171. hozzászólásáraHa visszakeresel a Homi nevű fórumtársunkra itt ebbe a topikba nekem tett fel képeket de hiába kerestem nem találom. Próbálgasd hátha neked sikerül.
Válasz 1114 #7171. hozzászólásáraOlyat nem tudok
Válasz Gyoszor #7170. hozzászólásáraOlyan felfüggesztést keresek amivel a gerendák alatt sorközművelőt tud emelgetni,nem 3 pontos hanem a sorközművelő gerendáját emeli.Az rs traktoron láttam paraleogamma emelő szerkezetet amivel sorközművelő, krumpli töltő volt működtetve.
Válasz 1114 #7169. hozzászólásáraMagyarul egy fronthidraulika megoldást szeretnél látni?
Üdv mindenkinek! Érdeklődnék esetleg valakinek nincs e a t 16 hoz paraleogamma felfüggesztése eladó előre a vázhoz,az is sokat segítene ha el nem is adná,de fényképet készítene róla. Sorközművelőt szeretnék rászerkeszteni,ki hogyan oldotta meg?
Köszönöm előre is a segítséget!
Válasz brautigamrobert2 #7163. hozzászólásáraVan benne olaj elég?
Válasz Bobi82 #7165. hozzászólására
Válasz Bobi82 #7165. hozzászólására
Üdv. Tegnap levizsgazott a traki.
Válasz brautigamrobert2 #7163. hozzászólásáraSzia. Látom megtaláltad!
Üdv
Találkozott már valaki olyannal, hogy t16m-nél menet közben ing az olajnyomás mint az ingaóra?
Ha egy helyben áll akkor megall egy helyben, de ahogy elindulok vele elkezd fel-le járni mint az inga.
Meg tudná valaki mondani mi lehet a baja?
Köszönöm!
Köszönöm mindenkinek a segítséget nagy nehezen osszejott,az biztos ilyen kredert nem veszek tobbe
Válasz Gumóka #7160. hozzászólásáraKöszi!!!!
Válasz Gumóka #7159. hozzászólásáraAz a lényeg, a gumit az üvegre is úgy kell ráfeszegetni, meg mindenhol fenékre üljön benne.
Ha egy helyen sikerül csak 10 centin is, tenyéréllel körbe rá tudod ütögetni.
A keretbe ugyanígy.
Válasz Bobi82 #7157. hozzászólásáraMegoldható egyedül is, csak erős kezed legyen.
Lehet meleg szappanos vízbe is tenni, én szilikonzsírt és hőlégfúvót használtam.
De lehet wd 40 is, szilikonzsír nem olcsó.
Elsőnek az éket kell befűzni a helyére.
Én úgy csináltam, üveg nélkül összekötöttem a gumikréder két végét dróttal, kicsi legyen a hézag.
Aztán kezdtem ráfejteni az üvegre körbe, nem lesz egyszerű, a lényeg az, a végére egyik sarka maradjon. Arra neked kell rájönni, hogyan csináld, nem igazán tudom leírni.
Hogy ne essen le az üvegről, ahol már ráraktad, én összefogtam gumipókkal átfűzve.
A keretbe van aki bálamadzaggal húzta be, én vastagabb kör alakú fűkasza damillal csináltam.
Bakon volt, az egyik fele bakra kötve, a másikat húztam. 20-30 centi húzás után rányomkodtam, beüljön amit behúztam.
Meg eleve próbáltam úgy berakni a keretbe, hogy ahol kezdek, a gumi két végénél, az nagyjából a keretbe legyen.
Fülkénél egyszerűbb volt, mint az ablak, ajtókereteknél, amit bakon húztam.
Rá kell jönnöd igazából, konkrétan nem lehet leírni.
Ne kalapáld a gumit se, csak kézzel nyomkodd.
Csinálhattam volna videót, de eszembe se jutott sajnos.
Válasz Bobi82 #7155. hozzászólásáraNem egy emberes! Az éket is be kell tenni,mert utána nehéz lesz!
Válasz Maszek Zs #7156. hozzászólásáraÜdv! megnéztem az oroszokat,mi is így csináltuk,de szerintem nekünk a kreder utángyártott és nem áll meg az ablakon nekik megáll,illetve ők még szappanos vizet is használnak!
Válasz Bobi82 #7155. hozzászólásáraKérdezd Gumókát az MTZ-ésben. Ő most csinált ilyet. De ha minden igaz tegyél körbe madzagot és ahogy húzod ki beurik. De előbb kérdezd meg ott.
Üdv feszitoekes kredergumit hogyan kell berakni ?az üveget vele ,mert nem akar megallni a kreder az ablakon azért már alakulhat,meg villamosság és vizsga!
Válasz Magister #7153. hozzászólásáraKöszi!Kb 8-10 éve 5-600 órával ezelőtt az volt cserélve,meg egy pár fogaskerék a váltóban és csapágyak,de mostmár összefele rakjuk a motorban már bent az új csapágysor, és hüvely-dugó,már csak az új hengerfejre várunk ami passzol a szelepbemart dugóhoz,illetve kuplungtárcsára várunk,utána folytatjuk!
Válasz Bobi82 #7150. hozzászólásáraSzia. Ha, már ennyire bontasz, akkor érdemes lenne levenni a váltó fedelét és a nyelestengely behajtása alá kézzel benyúlni. Mer elszokott törni a nyelestengely öntvén csapágyháza. A darabja ott van alul...az meg nem jó!
Válasz Maszek Zs #7151. hozzászólásáraHonnan lövöd ezeket a jó ábrákat? Soha ne hagyd abba
Válasz Bobi82 #7150. hozzászólásáraTengelyen megtámasztott lehúzóval. De a csavarokat is ki kell venni azthiszem!
Üdv! A kinyomócsapágy előtti fogaskerék,hogy jön le mi fogja,hogy kinyomócsapágyat tudjunk cserélni? Köszönöm!
Válasz gabika82 #7147. hozzászólásáraakkor nem csak én törtem le..???????? Igen lehet kapni.De éppen vissza lehet hegeszteni is
Válasz gabika82 #7147. hozzászólására
Lehettem a kartert kipucoltam a szivacs alján van egy szűrő ami a karterba van csavarozva olyat lehet kapni?letörött a karterrol kivettem a nyomásállitó csavart golyót kimostam a centrifúgál szűrőt is szétszedttem kilucoltam új olajjal felöntve szépen meglett az olajnyomás 3 bár hidegen melegen 2.5 körül
Válasz gabika82 #7143. hozzászólásáraItt!!!
Válasz gabika82 #7143. hozzászólásáraNézd meg a szívócsövet a karterban, ill. szedd szétt a centrifugál szűrőt..
Válasz gabika82 #7143. hozzászólására A főtengely szíjjtárcsa felett
Válasz Maszek Zs #7142. hozzászólásáraAzokat hol találom az alján?
Válasz gabika82 #7141. hozzászólásáraNem a szelepek a szűrő házban? Ki kéne takarítani. Olyan mint az MTZ ez is orosz.
Válasz Maszek Zs #7140. hozzászólásáraNem volt.a traktor használva szerintem 2vagy 3 éve! Most vettem elinditottam és nem volt olajnyomás
Válasz gabika82 #7139. hozzászólásáraElőször is ott kezd majd a szűrő.
De hirtelen ment el vagy lassan?