Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2137. hozzászólásra Ha nem jég volt akkor baj van!!!!Vigyáz mert,ha le engeded az olajat valami mágnessel nyúlj be a lukon és jobbra nyúlj el.Onnan nem biztos,hogy ki jön magától az a valami.Egyébkénk a jég nem valószínű!De legyen szerencséd.Mert,ha jég van az nem olyan nagy baj.Én a helyedbe le engedném most az olajat.Mert szerintem a difin ami van fogas kerék az kapott fel valamit mert az leér a váltó aljáig és könnyen feltudja kapni ami ott van.
Meg jelöltem ott pörög a fogaskerék az aljától kb:5mm-re
Ma fura ilyesztö dolog történt.Be inditottam.Járt fél órát majd el mentem széné.Fél uton csunya fémes csörgés jött a seb váltóból.Meg álltam.aztán meg nem akart elindulni mintha a fogak össze akadtak volna.Kevés előre hátra mozgatás után elindult és simán meg járta a 15km-es utat.Befostam.de azota jól megy.Két dologra tudok gondolni vagy jég van az olajban,vagy valami fémet vett föl a vastag olajjal együtt.Mert ahogy melegedett az olaj abba maradt.Vagy kiolvadt vagy a meleg olaj engedte leesni az aljára.lefogom engedni az olajat a tavasszal,hogy mi jön ki belöle,addig meg úgy sem kell.VÉLEMÉNYETEKET VÁROM.
Nekem is még nem volt áttételes őninditom meg 100ah aksim addig mindig kellet a dekompresszort használni,de amióta lelettek rajta cserélve a dolgok minden pontosan beállitva(adagoló,szelephézag,porlasztó).Az nem azt jelenti,hogy a miénkbe nincs kompresszió sőt mikor porlasztó szervizelés volt akkor belet méretve a kompresszió és nagyon szép eredményt mutatott a kicsike.Szerintem a tieden gondolom még a nagy öreg öninditó van.Igaz hogy azok elpusztithatatlanok de a kis öninditó sokkal könnyebben elinditja.1000 szónak is egy a vége király gép a t-16m!
Akkor az enyémbe nagyon jó lehet a kompresszió, mert nyáron is csak dekompresszorral hajlandó átfordítani, anélkül 20ból 1 szer, ha épp egyik dugó se kompresszió ütem előtt áll meg, hanem messze, hogy legyen ideje lendületet venni illetve forró a motor :)
Bronzkefék jók, behúzórelé teljesen okés, rézdrót is van, nem melegszik semmi sehol, akksi zsír új, de majd még meg akarom támogatni egy kis kábelezéssel a dolgot. Kap egy direkt testet, illetve a fázist megduplázom keresztmetszetbe. Egyéb ötlet?
Miénk azért kéri a dekompresszort, de azért megteszi a fél órás munkáját minden héten ha nyár van ha fagyos tél, homlokrakodóval kirakja a trágyát mindenképp
Nekem mtz-be való olaj van benne de 3 másodperc múlva már 3.5bar mutat az óra.Nem is beszélve arról hogy még minuszban se nagyon kell használnom a dekompresszort.A háromponthoz meg csak annyit ,hogy vannak bontott eresek azoknak az alsó függesztő karait vázastól át kell rakni és már csak a harmadik pontot kell megoldani.Jó nézni ,hogy beindult a forum.A ruszkik sok fasza dolgot szoktak ezekre a kisgépekre csinálni.
Válasz #2125. hozzászólásra
Nem kell az oda ,dobd ki!!! Nincs már piszkos anyag. Sajnos messze van már az az idő amikor a ponton hidakból töltöttük a gépeket.
köszönöm segitségeteket.láttam kolléga a gépedet csak kicsit nehéz lemásolni.tulajdonképpen ezért szeretném megprobálni.ha nem vagyunk tul messze megkisérelném koppintani,hállásan.
Megnéztem az orosz fórumot, tényleg nagyon ügyesek.
A márkatársnak üzenem, aki a hátsó hárompontra kíváncsi, hogy tavaly március környékén tettem fel a képeket az enyémről, ami elvileg "gyári".
Válasz #2119. hozzászólásra Helló! Nekem T30-as van.Nyáron nekem is egyfokozatú DIESEL SAE 30 volt benne és mínusz 0-3 fokban 5-10 másodpec kellett hogy, az olajnyomás mutató elinduljon.Én ezt az olajat ledobtam és felöntöttem AGIP 15w-40-nel.Azóta jó!
Beindítás után kb mennyi másodperc múlva mozdul meg az olajnyomás mérő nektek?
Nézegettem, hogy sae 30as olajakat ír a könyv nyárra. 10w30asat tehetek bele? Most 15w40 van benne, magam sem tudom milyen márkájú. Viszont nem sokat dolgozik a gép, rendszeresen üzemi hőmérséklet alatt megy, csak néha hurcolok vele valamit, megy kb 1-2 km-et, aztán leállítom és pakolok. Ezért gondolkozok valami hígabban.
Tavasszal szoktam vele baronálni, akkor szokott csak 50 fok köré felmenni az olajhőmérséklet. Ha messzi megyek akkor 45 fok.
Biztos,hogy le kell veni.Tágits meg nyomó csövet,hogy nyom e olajat.Ha le kell venni nem lehet nagy ügy.csak egy féle képen tudod vissza tenni.a fogazatnál van egy szélesebb fog.csak ott tudod össze tenni.
Adagoló dugulásom lehet?
Traktor folyamatosan gyengült, végül megállt. Szűrők, csövek ellenőrízve. A traktor csak húzásra indul be, nem pörög ki, alapjáraton lefullad, erőtlen.
Adagolót hogy vegyem le, hogy visszarakáskor ne fájjon a fejem?
7189 hozzászólás
Válasz #2137. hozzászólásra Ha nem jég volt akkor baj van!!!!Vigyáz mert,ha le engeded az olajat valami mágnessel nyúlj be a lukon és jobbra nyúlj el.Onnan nem biztos,hogy ki jön magától az a valami.Egyébkénk a jég nem valószínű!De legyen szerencséd.Mert,ha jég van az nem olyan nagy baj.Én a helyedbe le engedném most az olajat.Mert szerintem a difin ami van fogas kerék az kapott fel valamit mert az leér a váltó aljáig és könnyen feltudja kapni ami ott van.
Meg jelöltem ott pörög a fogaskerék az aljától kb:5mm-re
Válasz #2137. hozzászólásra
Mi eddig még csak úgy jártunk hogy a váltó összeakadt, nemlehetett váltani, előremenetben ragadt
Ma fura ilyesztö dolog történt.Be inditottam.Járt fél órát majd el mentem széné.Fél uton csunya fémes csörgés jött a seb váltóból.Meg álltam.aztán meg nem akart elindulni mintha a fogak össze akadtak volna.Kevés előre hátra mozgatás után elindult és simán meg járta a 15km-es utat.Befostam.de azota jól megy.Két dologra tudok gondolni vagy jég van az olajban,vagy valami fémet vett föl a vastag olajjal együtt.Mert ahogy melegedett az olaj abba maradt.Vagy kiolvadt vagy a meleg olaj engedte leesni az aljára.lefogom engedni az olajat a tavasszal,hogy mi jön ki belöle,addig meg úgy sem kell.VÉLEMÉNYETEKET VÁROM.
sziasztok!
Bontott váltó alkatrésze van valakinek?
Válasz #2132. hozzászólásra
Nekem is még nem volt áttételes őninditom meg 100ah aksim addig mindig kellet a dekompresszort használni,de amióta lelettek rajta cserélve a dolgok minden pontosan beállitva(adagoló,szelephézag,porlasztó).Az nem azt jelenti,hogy a miénkbe nincs kompresszió sőt mikor porlasztó szervizelés volt akkor belet méretve a kompresszió és nagyon szép eredményt mutatott a kicsike.Szerintem a tieden gondolom még a nagy öreg öninditó van.Igaz hogy azok elpusztithatatlanok de a kis öninditó sokkal könnyebben elinditja.1000 szónak is egy a vége király gép a t-16m!
Válasz #2133. hozzászólásra
Ja, bocsi megvan. Ez házi gyártmány ugye? Milyen vasakból van összerakva?
Végülis működhet a dolog váz rövidítés nélkül is, ugye? Csak akkor nem olyan mozgékony a gép..
Válasz #2128. hozzászólásra
Balisimson: Erről a homlokrakodós gépről van képed valahol?
Válasz #2127. hozzászólásra
Akkor az enyémbe nagyon jó lehet a kompresszió, mert nyáron is csak dekompresszorral hajlandó átfordítani, anélkül 20ból 1 szer, ha épp egyik dugó se kompresszió ütem előtt áll meg, hanem messze, hogy legyen ideje lendületet venni illetve forró a motor :)
Bronzkefék jók, behúzórelé teljesen okés, rézdrót is van, nem melegszik semmi sehol, akksi zsír új, de majd még meg akarom támogatni egy kis kábelezéssel a dolgot. Kap egy direkt testet, illetve a fázist megduplázom keresztmetszetbe. Egyéb ötlet?
Amúgy repül a gépsárkány szépen. :))
Válasz #2126. hozzászólásra
Ki dobom csak enyhüljön az idö.
A t-gyop@freemail.hu-ra kűldj egy tel.számot hogy feltudjalak hivni!
Válasz #2124. hozzászólásra
Megnézheted a hárompontot és Kecskemét mellett vagyok.
Válasz #2127. hozzászólásra
Miénk azért kéri a dekompresszort, de azért megteszi a fél órás munkáját minden héten ha nyár van ha fagyos tél, homlokrakodóval kirakja a trágyát mindenképp
Nekem mtz-be való olaj van benne de 3 másodperc múlva már 3.5bar mutat az óra.Nem is beszélve arról hogy még minuszban se nagyon kell használnom a dekompresszort.A háromponthoz meg csak annyit ,hogy vannak bontott eresek azoknak az alsó függesztő karait vázastól át kell rakni és már csak a harmadik pontot kell megoldani.Jó nézni ,hogy beindult a forum.A ruszkik sok fasza dolgot szoktak ezekre a kisgépekre csinálni.
Válasz #2125. hozzászólásra
Nem kell az oda ,dobd ki!!! Nincs már piszkos anyag. Sajnos messze van már az az idő amikor a ponton hidakból töltöttük a gépeket.
Tegnap be inditottam a trakit.10.perc után szépen meg állt.egy finom szürö tiszta kocsonya.had pihenjen.jó idöben ki enged.
köszönöm segitségeteket.láttam kolléga a gépedet csak kicsit nehéz lemásolni.tulajdonképpen ezért szeretném megprobálni.ha nem vagyunk tul messze megkisérelném koppintani,hállásan.
Válasz #2122. hozzászólásra
Megnéztem az orosz fórumot, tényleg nagyon ügyesek.
A márkatársnak üzenem, aki a hátsó hárompontra kíváncsi, hogy tavaly március környékén tettem fel a képeket az enyémről, ami elvileg "gyári".
Válasz #2120. hozzászólásra
Hello!
Nézz körül itt: http://fermer.ru/forum/selskokhozyaistvennaya-tekhnika/59403
Nagyon ügyesek a kollégák!
Válasz #2119. hozzászólásra Helló! Nekem T30-as van.Nyáron nekem is egyfokozatú DIESEL SAE 30 volt benne és mínusz 0-3 fokban 5-10 másodpec kellett hogy, az olajnyomás mutató elinduljon.Én ezt az olajat ledobtam és felöntöttem AGIP 15w-40-nel.Azóta jó!
bocs,nem voltam egyértelmü.olyanra gondoltam amin munkahenger van és mozgathato.pl.eke vetögép.
Beindítás után kb mennyi másodperc múlva mozdul meg az olajnyomás mérő nektek?
Nézegettem, hogy sae 30as olajakat ír a könyv nyárra. 10w30asat tehetek bele? Most 15w40 van benne, magam sem tudom milyen márkájú. Viszont nem sokat dolgozik a gép, rendszeresen üzemi hőmérséklet alatt megy, csak néha hurcolok vele valamit, megy kb 1-2 km-et, aztán leállítom és pakolok. Ezért gondolkozok valami hígabban.
Tavasszal szoktam vele baronálni, akkor szokott csak 50 fok köré felmenni az olajhőmérséklet. Ha messzi megyek akkor 45 fok.
Válasz #2114. hozzászólásra
Nekem ilyen van.
Válasz #2116. hozzászólásra keresd azt a nevet,hogy MZ/X őneki a fotó albumába vannak még jó képek.
Válasz #2115. hozzászólásra Olvas vissza PJ tett fel képeket is.De,ha vissza olvasol ott már többen írnak ilyesmit nagyon sok jó ötlet van!!!!!!!!!
Válasz #2070. hozzászólásra
Helló!
mivel szoktátok az olajbetöltő csavart kinyitni?
Én olajpumpával szoktam beküldeni a nívócsavarnál. Eddig nem is tudtam melyik a betöltő csavar, rosszat meg nem akartam kinyitni a tetején
3 pontot szeretnék a gépre.tudna nekem valaki ebben segiteni?cégnév vagy valami mester tel.szám kellene
Válasz #2112. hozzászólásra
100000 re gondoltam,tatabányán lett köszörülve 2 éve tartalék motor volt azóta ment 2 hónapot.amúgy mennyiért vetted?Üdv
már ma voltunk venni 1 motort
de azért köszi
de mégis menyit kérsz érte??
Válasz #2109. hozzászólásra Ilyen létezik!!!!!!!
Ez elég bosszantó lehet!!!!
Válasz #2109. hozzászólásra
Én Veszprém megyei vagyok mennyit szánsz a motorra?Nekem van motorom,köszörült főtengellyel.
Komárom-Esztergom megye
Válasz #2107. hozzászólásra
Az nem semmi!!! a főtengely is tönkrement? Melyik megyében vagy?
kicsavarodott a fötengelyböl a az a végdugocsavar és belevert a hülybe meg a blokk oldalába és megrepedt
Válasz #2105. hozzászólásra
OK!
Mi a gondod? Miért kell másik motor?Mi a baja a tiednek?
én az árpynak mást köszöntem
én azt köszöntem neki amit belinkelt azt a motort
de neked is kösz a segitséget
Válasz #2103. hozzászólásra
M.R
Az Árpynak köszönöd a segítséget,és az én útbaigazításomat követed !!!!!!!
Nagyon szívesen a fel világosítást!!!!
sziasztok
mrnyibe kerül az a komplett motor???
Válasz #2101. hozzászólásra
Köszönöm, akkor neki ugrok! Amúgy nyom gázolajat, csak úgy tűnik keveset.
Válasz #2100. hozzászólásra
Biztos,hogy le kell veni.Tágits meg nyomó csövet,hogy nyom e olajat.Ha le kell venni nem lehet nagy ügy.csak egy féle képen tudod vissza tenni.a fogazatnál van egy szélesebb fog.csak ott tudod össze tenni.
Adagoló dugulásom lehet?
Traktor folyamatosan gyengült, végül megállt. Szűrők, csövek ellenőrízve. A traktor csak húzásra indul be, nem pörög ki, alapjáraton lefullad, erőtlen.
Adagolót hogy vegyem le, hogy visszarakáskor ne fájjon a fejem?
Már elkelt a felni
Válasz #2094. hozzászólásra
Két felnit gumi nélkül nem adod el?De a felnik is csak akkor érdekelnének ha hibátlanok,meg ocsó
Válasz #2096. hozzászólásra
Válasz #2095. hozzászólásra
Lemaradt!
Válasz #2090. hozzászólásra
Ha az enyémen mégegyszer javítani kell, inkább megveszem ezt!
Válasz #2093. hozzászólásra
Válasz #2092. hozzászólásra
Van egy teljesen felujitott T16m motorom elado
Válasz #2090. hozzászólásra
Megéri
Kicseréltem a fékszalagot a dobbal együtt.Kínlódtam annyit mint állat!Szívok annyit eszel a trakival mint állat,remélem meg éri!!!!!!!!!!!!!