Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.34 FtUSD390.63 FtCHF433.46 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz stefi69 #4786. hozzászólásáraha már ezt felhoztad. te mit gondolsz, miért pont egy önbeálló görgős csapágyat tettek oda és miért nem egy mélyhornyú golyós csapágyat?. mert szereléskor ha rosszul dolgozol akkor összerakásnál a nyelestengely elmozdítja és keresztbe fordul az egész és kész a baj
Válasz STamass #4782. hozzászólásáraA nagynyomású csöveken nem jön gázolaj, ha forgatod a motort? Én most kaptam szét az adagolót, összeraktam, pumpáltam rajta míg pisilt vissza a gázolaj a tartályba, aztán forgattam a motort kurblival tőgázon és jött az olaj. Nem vágom most hirtelen melyik az a két cső közti csavar, de ha a porlasztók közti résolaj csövet nyitod, akkor ott folyni fog mert amit a táp felszív olajat az ott megy vissza.
A sivatagi szűrőnél szív a tápszivattyú és a papírbetétesbe nyomja bele azon átmegy és bemegy az adagolóba felül alul meg egy kisebb furaton megy ki a tápszivattyú szívóágára. Bontsd meg sorban a csavarokat ha mindenütt gázolaj folyik mikor pumpálsz bugyborék nélkül akkor nem levegő baj lesz.. De ez a traki olyan gyorsan légteleníti magát, hogy ihaj. Kosz ilyesmi nem lehet az adagolóban? Elég nagy kosznak kéne lenni, hogy eltömítse egyébként.
Prpbalom legtelenìteni.kezi tapszivattyu felkemenyedik de a nyomocsovekben nincs anyag.adagolpnal sem jon ki azokra a csovekre.de ami a 2cso kozott van csavart kilazitom ott jon az anyag.mit kell h csinaljak??????
boltban feltöltve kapod az akksit, van hogy sok sok hónapig szépen becsomagolva áll.
legyártják, feltöltik, csomagolják és megy eladásra, importőrhöz, nagykerhez, kiskerhez, aztán hozzád.
vagy gondolj bele egy ceruza elembe amit megveszel, az sem merül le a polcon egyhamar.
Sziasztok!
Én úgy tudom, hogy egy jó akkumulátor is naponta 1%-át veszti a töltésének...
Én egy akkus csavarbehajtó töltőjéből csináltam "csepptöltőt"-bár ez nem egészen az....
A lényege, hogy nagyon kicsi amperral mozgatja az akkumat és mintegy --fékezi--az ön kisülést..
Vettem hozzá egy sima időkapcsolót azt beállítom és kb két hétig nem kell vele foglalkoznom.. kéthetente ráteszem a rendes akkutöltőm.. valójában ennyi lenne a dolog.
Válasz Gyoszor #4774. hozzászólásáraén tavaly vettem elemet összes gumigyűrűvel cserélve lett ugyanugy belefolyik az adagolóba a gázolaj másik adagoloim is ilyenek hetente lecserélem tiszta olajra
Válasz a2457 #4775. hozzászólásáraSzoktad méregetni mekkora áramerősséget tolnak a töltők az akksiba töltéskor? Van led a csepptöltődön ami elkezd halványodni a töltés vége felé, majd kialszik?
Kevésnek találom a 10 perc dologot, rengeteget foglalkoztam akksi töltéssel, de egy 154Ah akksi 10 perc 500mA áramot észre sem vesz. Persze attól függ mi a cél, hogy fel legyen-e töltve 100% közelire,azaz elérje a kapocsfeszültség a kb 14,0V-ot úgy, hogy a töltóáram 10mA alá menjen, vagy elég egy àtlagos 80% töltés, arra jó a napi fél óra.
Válasz Magister #4741. hozzászólásáracsepptöltőm van, de megmondom őszintén ha felvan töltve egy akksi, és csak simán lerakod úgy hogy lekened zsírral az érintkezőket akkor az hónapokig úgy is marad.
kb. az önkisülése egy normális még jó akksinak annyi hogy elég lenne naponta 10 percet töltened miliamperes erősséggel.
aztána hogy "fáradt" és kezd érdekesebb lenni az elektrolit benne (ólomszulfát felhalmozódás) egyre nagyobb az önkisülési árama.
Más. Volt egy kis barkácsolás ma:
Adagoló elemet cseréltem, de nem újat kapott, hanem egy használtat, ami jobbnak néz ki mint ami benne volt.
Közben kibeleztem az adagoló első részét, a röpsúlyhoz és rugókhoz nem nyúltam. A fogaskereket is kitaláltam hogy játszom vissza. Sokáig óvtam a pozíciót, de egyszer elgurult a gyógyszer és szétbontottam. Nem mellesleg vagy rosszul volt belőve, vagy első pillanatban pattant valamit lehet elugrasztottam egyből. Pedig be volt rögzítve. De sebaj. Beindult küllőre estére, mintha csak leállítottam volna és 5 perc múlva indítózok.
Kapott új szimmeringet a tengely és új O gyűrűket.
Nem tűnik erősebbnek, nem lett kevesebb a füstje sem, továbbra is okádja mint a gyárkémény, de remélem nem tunkolja többé a motorolajat gázolajjal. Illetve valamiért sokkal szebb a hangja!
Ha az adagolóban ezek után is gyűlik a gázolaj, akkor kap Habiból 17 ért egy adagoló elemet.
A próbapaddal még nem haladtam semmit, a lelkét vadászom, egy frekvenciaváltót. Egyet elvittek az orrom elől vaterán.
Válasz homi #4771. hozzászólásáraAz enyémmel az volt a tragédia, hogy a kiemelő karok a 3 db amit nyom a kinyomócsapágy, azokon vannak a beállító csavarok kontra anyával. Na ezek a csavarok egy egy pogácsán támaszkodnak fel amik szerintem forognának körbe, de nekem valamiért nem forogtak és egy egy bazi nagy lyukat ástak a csavarok ezekbe a pogácsákba. Annyira be kell tekerni a csavarokat a lyuk miatt, hogy a kontra anyának meszeltek.
mit volt mit tenni nélkülük beállítottam mindig, de mindig elforogtak a beállító csavarok mert nem fogta őket semmi. Aztán mikor nem pont egyszerre érinti ezeket a kis karokat a kinyomó csapágy, akkor mondjuk 2 oldalt már old a kuplung, de a 3adik még súrolja. Ezért folyamatosan felpörög a váltó ha pld kiveszed üresbe.
Esetleg még ezt ellenőrízd ha kimaradt volna. Nekem most olyan patent lett, ideiglenesen oldottam meg, de rögzítve vannak végre a beállító csavarok.
Válasz Myrrdin #4767. hozzászólásáraAz olajszint rendben nem tudom mire gondoljak miért nem állnak meg a kerekek a váltoban mihelyt lesz időm szétdöntöm alul elég olajos minden nem-e olajos a tárcsa és az ragad a laphoz vagy a lendkerékhez most egy 80-ast csinálok müszakira
Válasz STamass #4762. hozzászólásáraJa ilyenről már hallottam. Annyit tudok mondani, utazz el Kunszentmártonba, itt nekem nem kellett 2014 ben. Egyet telefonált az ügyintéző megtaláltuk együtt a könyvben hol van a ráakasztható eszközök listája, elkezdte sorolni a telefonba (nem tudom kinek) a krumpliszedő, sorközművelő, markoló stb és kész is voltam, mehettem fizetni a postára a csekkeket.
Válasz homi #4766. hozzászólásáraKépet tennél fel róla?
Venni nem akarok, csak a viszonyításnak...
Nekem is van traktorom, csak a mindenkori piaci árral szeretnék tisztában lenni..
Válasz homi #4765. hozzászólásáramelyik szinten? alsón vagy felsőn? a könyv 8,5 l ír, nem baj ha kicsit több van benne. és legyen sűrű. ha kell gépzsírral keverd tapasztalatom szerint ez segít.
Válasz Magister #4755. hozzászólásáraMár többet csináltam és ez nem volt jellemző egyszer sem ,volt nyomólap füle letörött ,villamozatótangelyről a kar törött le ,kinyomócsapágy, leszakadt ferodol, kiszakadt a tárcsa agya ugyhogy volt bajom már velük mivel a gazda lábtartonak használta a kuplungpedált de mivel megbetegedett elég az egyik azt is én használom fél éve az eladandó a télen lett felujítva ő alig ment évente50 orát
Válasz STamass #4756. hozzászólásáraVizsgabiztos? Okmányirodába menj egy T-16M gépkönyvvel (azzal amiben benne van hogy állítod a szelephézagot és természetesen ebben van benne, hogy hány féle munkaeszköz csatlakoztatható a gépre - ez az ADUÁSZ!) és egy alvázszámmal amit gyakorlatilag elég lett volna ha egy papírfecnire felírok, de én adásvételit vittem. Kell egy MVH regisztrációs szám és biztosítás is, de azért érdeklődd meg, hogy tényleg megcsinálják-e. Vagy neten köss bitosítást, és ha tényleg annyira komiszak, hogy elutasítanak (ami törvénytelen, mert a zöld rendszám önjáró alvázra kiadható) akkor le tudod mondani a biztosítást 14 napon belül, mert ehhez jogod van. Ja biztosításért ne fizess többet mint 7200/év. Én most kötöttem át, de 2 traktort és együttkötési kedvezménnyel valami 6200/év/traktor allianz.
Válasz Gyoszor #4752. hozzászólásáraUgyintezok 120.000ft csinaljak meg.hat en csapnam az asztalt de meg arra sem vette a faradtsagot a vizsgabitos,hpgy szemelyesen beszeljen velem csak szaladozott a kerdesekkel az ugyintezo csaj...
Válasz homi #4753. hozzászólásáraAz én gépem is ugyan ezt csinálja... van aki szerint ez t16 betegség.., ha majd lesz időm akkor én is megbontom...
Ha, nagyon leveszem az alapjáratot akkor kevésbé recseg, ill ha elötte mászóba rakom akkor szépen veszi a sebességeket!
Üdv mindenkinek ma megalázott szegény masinám mult héten észleltem a hibát nem emelt ki a kicsike kuplungja magyarul benyomott pedálnál recsegnek a kerekek ma kinyomócsapágy vissza alapra villák beállítva2mm-gr a csapágytól kuplungpedálholtjáték beállítva és ugyanugy viselkedik,nem állnak meg a kerekek a váltoban benyomott pedálnál várakozás után halk recsegéssel rakható be bármelyik fokozatba a motort most nincs időm kivenni a tárcsára gondolok mivel minden más jól dolgozik,ugyhogy nemtudom mitévő legyek amugy a másik gépemet kihasználatlanság miatt eladnám várom tanácsaitokat helyileg devecserből írok
Válasz STamass #4748. hozzászólásáraAddig üsd az asztalt míg ki nem adják! Nehogy pirosra rendszámozd, oltári nagy hülyeség lenne, 5 évente vagy 25-30 ezer forint a műszaki, plussz átnézik, plussz be kell vele sétálni, ha a saját településeden nincs, idő költség. Zöldre meg 3 évente 6500 és senki nem néz semmit, csak a rendszámot kell bevinni. Mondjuk kicsit undorító az indítási naplót irogatni, de ez van.
Nekem a platós piros, de lehet, hogy meg kéne próbálni zöldíteni... Kivéve, ha valahogy bele lehetne üttetni a forgalmiba valami vontatást. Pld egy 750kg a ráfutófékes kategóriában már sokat jelentene nekem..
Nem volt még műszakiztatva sosem(ez a baj) jó lenne egy kis rendszámocska csak ződet már nem adják könnyen itt.PEDIG ÖNJÁRÓ ALVÁZ,itt meg csak kombájnra adják :D de megoldható lenne..... köszi a segítséget majd rálesek.
Alvazszam merre lehet?elol nincs a kiralycsap felett.ahol lennie kene ott mind2 oldalon van ovalis kivagas vsgy kimaras olyan gyarinak nezki.hatul a fulken van beutes a harkovi onjaro alvaz cimken.az lehet az?
Sziasztok!
Ti mit szoktatok csinálni az akkuval amikor sokáig nem megy a gép?..én ezt csináltam..
Minden órában bekapcsol 15percre!
Az akkum feszültsége 12.75 körül van folyamatosan.. kb kéthetente merítem kicsit és nagy töltővel rá töltök!!
Ez csak miliamperral tölt, de folyamatosan szinten tartja az akkut.
7189 hozzászólás
Szeretném figyelmetekbe ajánlani.
ALDI akkumulátor töltő 02.29.-töl a boltokban.
Ami elvárást leirtatok,annak bőségesen megfelel, + 3 év garancia.
Válasz stefi69 #4786. hozzászólásáraha már ezt felhoztad. te mit gondolsz, miért pont egy önbeálló görgős csapágyat tettek oda és miért nem egy mélyhornyú golyós csapágyat?. mert szereléskor ha rosszul dolgozol akkor összerakásnál a nyelestengely elmozdítja és keresztbe fordul az egész és kész a baj
Válasz homi #4771. hozzászólásárahomi
A főtengelyben a kis csapágy is lehet a bűnös,vagy az őt védő porvédő.
Válasz STamass #4782. hozzászólásáraA nagynyomású csöveken nem jön gázolaj, ha forgatod a motort? Én most kaptam szét az adagolót, összeraktam, pumpáltam rajta míg pisilt vissza a gázolaj a tartályba, aztán forgattam a motort kurblival tőgázon és jött az olaj. Nem vágom most hirtelen melyik az a két cső közti csavar, de ha a porlasztók közti résolaj csövet nyitod, akkor ott folyni fog mert amit a táp felszív olajat az ott megy vissza.
A sivatagi szűrőnél szív a tápszivattyú és a papírbetétesbe nyomja bele azon átmegy és bemegy az adagolóba felül alul meg egy kisebb furaton megy ki a tápszivattyú szívóágára. Bontsd meg sorban a csavarokat ha mindenütt gázolaj folyik mikor pumpálsz bugyborék nélkül akkor nem levegő baj lesz.. De ez a traki olyan gyorsan légteleníti magát, hogy ihaj. Kosz ilyesmi nem lehet az adagolóban? Elég nagy kosznak kéne lenni, hogy eltömítse egyébként.
Válasz Magister #4783. hozzászólásáraPrpbalom akkor visszakeresni,remelem nincs messze
kosziii
Válasz STamass #4782. hozzászólására
Olvassd vissza én mit küzdöttem vele!!!
Ott van a megoldás!!!
Ha, kérdésed van írj rám..!!!!!
Prpbalom legtelenìteni.kezi tapszivattyu felkemenyedik de a nyomocsovekben nincs anyag.adagolpnal sem jon ki azokra a csovekre.de ami a 2cso kozott van csavart kilazitom ott jon az anyag.mit kell h csinaljak??????
boltban feltöltve kapod az akksit, van hogy sok sok hónapig szépen becsomagolva áll.
legyártják, feltöltik, csomagolják és megy eladásra, importőrhöz, nagykerhez, kiskerhez, aztán hozzád.
vagy gondolj bele egy ceruza elembe amit megveszel, az sem merül le a polcon egyhamar.
Válasz homi #4778. hozzászólásáraAkkor jó leszamilyen lesz. Én is hetente cseréltem. Legalább nem folyhat a blokkba mostmár.
Sziasztok!
Én úgy tudom, hogy egy jó akkumulátor is naponta 1%-át veszti a töltésének...
Én egy akkus csavarbehajtó töltőjéből csináltam "csepptöltőt"-bár ez nem egészen az....
A lényege, hogy nagyon kicsi amperral mozgatja az akkumat és mintegy --fékezi--az ön kisülést..
Vettem hozzá egy sima időkapcsolót azt beállítom és kb két hétig nem kell vele foglalkoznom.. kéthetente ráteszem a rendes akkutöltőm.. valójában ennyi lenne a dolog.
Válasz Gyoszor #4774. hozzászólásáraén tavaly vettem elemet összes gumigyűrűvel cserélve lett ugyanugy belefolyik az adagolóba a gázolaj másik adagoloim is ilyenek hetente lecserélem tiszta olajra
Válasz Gyoszor #4773. hozzászólásáraKöszi de ezt is kiküszöböltem alulrol átvizsgálva minden tökéletes és jól müködik
Válasz a2457 #4775. hozzászólásáraSzoktad méregetni mekkora áramerősséget tolnak a töltők az akksiba töltéskor? Van led a csepptöltődön ami elkezd halványodni a töltés vége felé, majd kialszik?
Kevésnek találom a 10 perc dologot, rengeteget foglalkoztam akksi töltéssel, de egy 154Ah akksi 10 perc 500mA áramot észre sem vesz. Persze attól függ mi a cél, hogy fel legyen-e töltve 100% közelire,azaz elérje a kapocsfeszültség a kb 14,0V-ot úgy, hogy a töltóáram 10mA alá menjen, vagy elég egy àtlagos 80% töltés, arra jó a napi fél óra.
Válasz Magister #4741. hozzászólásáracsepptöltőm van, de megmondom őszintén ha felvan töltve egy akksi, és csak simán lerakod úgy hogy lekened zsírral az érintkezőket akkor az hónapokig úgy is marad.
kb. az önkisülése egy normális még jó akksinak annyi hogy elég lenne naponta 10 percet töltened miliamperes erősséggel.
aztána hogy "fáradt" és kezd érdekesebb lenni az elektrolit benne (ólomszulfát felhalmozódás) egyre nagyobb az önkisülési árama.
Más. Volt egy kis barkácsolás ma:
Adagoló elemet cseréltem, de nem újat kapott, hanem egy használtat, ami jobbnak néz ki mint ami benne volt.
Közben kibeleztem az adagoló első részét, a röpsúlyhoz és rugókhoz nem nyúltam. A fogaskereket is kitaláltam hogy játszom vissza. Sokáig óvtam a pozíciót, de egyszer elgurult a gyógyszer és szétbontottam. Nem mellesleg vagy rosszul volt belőve, vagy első pillanatban pattant valamit lehet elugrasztottam egyből. Pedig be volt rögzítve. De sebaj. Beindult küllőre estére, mintha csak leállítottam volna és 5 perc múlva indítózok.
Kapott új szimmeringet a tengely és új O gyűrűket.
Nem tűnik erősebbnek, nem lett kevesebb a füstje sem, továbbra is okádja mint a gyárkémény, de remélem nem tunkolja többé a motorolajat gázolajjal. Illetve valamiért sokkal szebb a hangja!
Ha az adagolóban ezek után is gyűlik a gázolaj, akkor kap Habiból 17 ért egy adagoló elemet.
A próbapaddal még nem haladtam semmit, a lelkét vadászom, egy frekvenciaváltót. Egyet elvittek az orrom elől vaterán.
Válasz homi #4771. hozzászólásáraAz enyémmel az volt a tragédia, hogy a kiemelő karok a 3 db amit nyom a kinyomócsapágy, azokon vannak a beállító csavarok kontra anyával. Na ezek a csavarok egy egy pogácsán támaszkodnak fel amik szerintem forognának körbe, de nekem valamiért nem forogtak és egy egy bazi nagy lyukat ástak a csavarok ezekbe a pogácsákba. Annyira be kell tekerni a csavarokat a lyuk miatt, hogy a kontra anyának meszeltek.
mit volt mit tenni nélkülük beállítottam mindig, de mindig elforogtak a beállító csavarok mert nem fogta őket semmi. Aztán mikor nem pont egyszerre érinti ezeket a kis karokat a kinyomó csapágy, akkor mondjuk 2 oldalt már old a kuplung, de a 3adik még súrolja. Ezért folyamatosan felpörög a váltó ha pld kiveszed üresbe.
Esetleg még ezt ellenőrízd ha kimaradt volna. Nekem most olyan patent lett, ideiglenesen oldottam meg, de rögzítve vannak végre a beállító csavarok.
Válasz homi #4771. hozzászólásáraLehet egy picit be van rágódva a nyeles tengely és nehezebben csúszik a tengelyen.
Válasz Myrrdin #4767. hozzászólásáraAz olajszint rendben nem tudom mire gondoljak miért nem állnak meg a kerekek a váltoban mihelyt lesz időm szétdöntöm alul elég olajos minden nem-e olajos a tárcsa és az ragad a laphoz vagy a lendkerékhez most egy 80-ast csinálok müszakira
Válasz Gyoszor #4769. hozzászólásáraOk sztem felkeresem oket,eleg rugekonyak koszi
Válasz STamass #4762. hozzászólásáraJa ilyenről már hallottam. Annyit tudok mondani, utazz el Kunszentmártonba, itt nekem nem kellett 2014 ben. Egyet telefonált az ügyintéző megtaláltuk együtt a könyvben hol van a ráakasztható eszközök listája, elkezdte sorolni a telefonba (nem tudom kinek) a krumpliszedő, sorközművelő, markoló stb és kész is voltam, mehettem fizetni a postára a csekkeket.
Válasz homi #4766. hozzászólásáraKépet tennél fel róla?
Venni nem akarok, csak a viszonyításnak...
Nekem is van traktorom, csak a mindenkori piaci árral szeretnék tisztában lenni..
Válasz homi #4765. hozzászólásáramelyik szinten? alsón vagy felsőn? a könyv 8,5 l ír, nem baj ha kicsit több van benne. és legyen sűrű. ha kell gépzsírral keverd tapasztalatom szerint ez segít.
Válasz STamass #4761. hozzászólásáraIrányárat tudok írni 600000 megegyezhetünk bármilyen alkatrészt adok hozzá ha komolyan gondolod
Válasz Myrrdin #4763. hozzászólásáraAz is szinten van
Válasz Myrrdin #4763. hozzászólásáraAz is szinten van
Válasz homi #4753. hozzászólásáraelég olaj van váltóban?
Válasz Gyoszor #4757. hozzászólásáraOkmanyiroadas kuldott ofa h adjon egy papirt ami igazolja h ez kaphat zoldrendszsmot.
Válasz homi #4758. hozzászólásáraMennyiert adod?
Válasz Gyoszor #4757. hozzászólásáraKoszi probalkozom nagy erovel
Válasz Magister #4755. hozzászólásáraMár többet csináltam és ez nem volt jellemző egyszer sem ,volt nyomólap füle letörött ,villamozatótangelyről a kar törött le ,kinyomócsapágy, leszakadt ferodol, kiszakadt a tárcsa agya ugyhogy volt bajom már velük mivel a gazda lábtartonak használta a kuplungpedált de mivel megbetegedett elég az egyik azt is én használom fél éve az eladandó a télen lett felujítva ő alig ment évente50 orát
Válasz STamass #4754. hozzászólásáramég2év van rajta
Válasz STamass #4756. hozzászólásáraVizsgabiztos? Okmányirodába menj egy T-16M gépkönyvvel (azzal amiben benne van hogy állítod a szelephézagot és természetesen ebben van benne, hogy hány féle munkaeszköz csatlakoztatható a gépre - ez az ADUÁSZ!) és egy alvázszámmal amit gyakorlatilag elég lett volna ha egy papírfecnire felírok, de én adásvételit vittem. Kell egy MVH regisztrációs szám és biztosítás is, de azért érdeklődd meg, hogy tényleg megcsinálják-e. Vagy neten köss bitosítást, és ha tényleg annyira komiszak, hogy elutasítanak (ami törvénytelen, mert a zöld rendszám önjáró alvázra kiadható) akkor le tudod mondani a biztosítást 14 napon belül, mert ehhez jogod van. Ja biztosításért ne fizess többet mint 7200/év. Én most kötöttem át, de 2 traktort és együttkötési kedvezménnyel valami 6200/év/traktor allianz.
Válasz Gyoszor #4752. hozzászólásáraUgyintezok 120.000ft csinaljak meg.hat en csapnam az asztalt de meg arra sem vette a faradtsagot a vizsgabitos,hpgy szemelyesen beszeljen velem csak szaladozott a kerdesekkel az ugyintezo csaj...
Válasz homi #4753. hozzászólásáraAz én gépem is ugyan ezt csinálja... van aki szerint ez t16 betegség.., ha majd lesz időm akkor én is megbontom...
Ha, nagyon leveszem az alapjáratot akkor kevésbé recseg, ill ha elötte mászóba rakom akkor szépen veszi a sebességeket!
Válasz homi #4753. hozzászólásáraMuszakis a masik?
Üdv mindenkinek ma megalázott szegény masinám mult héten észleltem a hibát nem emelt ki a kicsike kuplungja magyarul benyomott pedálnál recsegnek a kerekek ma kinyomócsapágy vissza alapra villák beállítva2mm-gr a csapágytól kuplungpedálholtjáték beállítva és ugyanugy viselkedik,nem állnak meg a kerekek a váltoban benyomott pedálnál várakozás után halk recsegéssel rakható be bármelyik fokozatba a motort most nincs időm kivenni a tárcsára gondolok mivel minden más jól dolgozik,ugyhogy nemtudom mitévő legyek amugy a másik gépemet kihasználatlanság miatt eladnám várom tanácsaitokat helyileg devecserből írok
Válasz STamass #4748. hozzászólásáraAddig üsd az asztalt míg ki nem adják! Nehogy pirosra rendszámozd, oltári nagy hülyeség lenne, 5 évente vagy 25-30 ezer forint a műszaki, plussz átnézik, plussz be kell vele sétálni, ha a saját településeden nincs, idő költség. Zöldre meg 3 évente 6500 és senki nem néz semmit, csak a rendszámot kell bevinni. Mondjuk kicsit undorító az indítási naplót irogatni, de ez van.
Nekem a platós piros, de lehet, hogy meg kéne próbálni zöldíteni... Kivéve, ha valahogy bele lehetne üttetni a forgalmiba valami vontatást. Pld egy 750kg a ráfutófékes kategóriában már sokat jelentene nekem..
Válasz Maszek Zs #4750. hozzászólásáralehet.de bajos az ilyen papírmunka(számomra)
Válasz STamass #4748. hozzászólásáraAkkor lehet majd ott tesznek rá számot. A KPM-nél
Válasz Gyoszor #4744. hozzászólásáraKetten megfogtátok volna,és kivettétek volna,mire felhúztad a gépet!
Nem volt még műszakiztatva sosem(ez a baj) jó lenne egy kis rendszámocska csak ződet már nem adják könnyen itt.PEDIG ÖNJÁRÓ ALVÁZ,itt meg csak kombájnra adják :D de megoldható lenne..... köszi a segítséget majd rálesek.
Válasz STamass #4745. hozzászólásáraNekemaz újabbon a jobb f3k rudazatja fölé van beütve, a haátsókerék mögött a váltó oldalába.
Válasz STamass #4745. hozzászólásáraVolt már műszaki rajt?? Mert annak elől kéne lennie.
Alvazszam merre lehet?elol nincs a kiralycsap felett.ahol lennie kene ott mind2 oldalon van ovalis kivagas vsgy kimaras olyan gyarinak nezki.hatul a fulken van beutes a harkovi onjaro alvaz cimken.az lehet az?
Szaros trágyavillával az igazi a terepjáró blokk kivétel :D
Válasz Magister #4741. hozzászólásáraHa nagyon akarok valamit csinálni vele akkor ugyan ezt mint te de egyfolytában 2 napig.
Ezt csináltam a motorakksimnak is és 7 évig bírta. Másoknál 1,5 év múlva kifingik a drágább akku
Válasz Gyoszor #4739. hozzászólására
Sziasztok!
Ti mit szoktatok csinálni az akkuval amikor sokáig nem megy a gép?..én ezt csináltam..
Minden órában bekapcsol 15percre!
Az akkum feszültsége 12.75 körül van folyamatosan.. kb kéthetente merítem kicsit és nagy töltővel rá töltök!!
Ez csak miliamperral tölt, de folyamatosan szinten tartja az akkut.
T 16 akarok orbitot,milyen vezerloszrlepet kell vennem honnan kb mennyibe kerul?