Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ma ki baxot velem a kis piros.
Erdőn voltam akác fáért.
A fel pakolás után szépen indult.De mivel rossz sebességbe raktam rögtön meg is fulladt.
És utána az istenek sem tekerte meg az öninditó.Nem volt elég áram.
Végül meg rántottuk.
Haza értem.Utána vagy 10szer inditottam mindig tutin csinálta.
Üdv!
Igen átlesz építve az enyém is. Még nincs,van rengeteg más meló. Aki nekem szokta csinálni az adagolót ő képben mit,hogy meg mennyire! De télen jobban ráérek meg ő is. Ha csinálom akkor lesz adat meg kép. Egyenlőre annyit tudok két fajta van (meghajtásból)kúpos+ékes;meg olyan mint az MTZ. Esztergálni kell azt tudom mikor honnan azt nem.
Válasz Maszek Zs #4485. hozzászólásáraSzia!
Többször olvastam már, hogy az Mtz-50 adagoló jó a géphez.
Mit kell rajta átalakítani?
Kell forgácsolni?
Vannak rajzaid, leírásod?
Válasz Gyoszor #4482. hozzászólásáraÜdv!
Mind a kettöt dobd el jó messzire. Vagy szedd széljel réz;alu;vas! Tegyél rá 50-es MTZ-ét. Azzal nem lesz ilyen gond.
A bal oldali az nem ilyen volt az kúp+ékén illeszkedik. De,ha a jobb oldali van a gépeden akkor sokkal könnyebb fel tenni az 50-esét.
Válasz Gyoszor #4482. hozzászólásáraszerintem is vidd el mindkettőt, talán kapsz kedvezményt . de mivel padlás lelet biztos hogy az adagoló elemek be vannak rohadva tehát az kuka, tápszivattyú meg a másik gond. nem a javításukkal lesz a legnagyobb gondod hanem milyen minőségű alkatrészt tesz bele és honnan mert lehet hogy elmész vele 3 üzemórát és tele lesz az adagolóház vagy pedig 250 és még meg se látszik az olajszinten. sajnos az utángyártott alkatrészek nem a legjobbak de ez mtz így van.
Válasz Gyoszor #4482. hozzászólásáraSzerintem vidd el adagolóshoz őket.Ha rá köti az adagolópadra egyből kiderül hogy van-e esély a generálra.Az én adagolóm is fossa magából a hígult szlötyit embertelenül,de konkrétan a motorba nem engedi bele a gázolajat.Már ezer éve vettem egy komplett fejszelepet a nagytraktor kft-nél de még eszembe se jutott lecserélni ezt a kopott elemet mivel olyan erő van a motorba hogy azt elképzelni nem lehet.
Tudtam, hogy van a padláson adagolóm, még a markoló alapgépével kaptuk mikor vettük 1990ben, de nem volt hozzányúlva sosem. Most előkotortam, mindkettőről elmondható, hogy "fellelt" állapotban van, íme:
Kettő között a meghajtásban van különbség. Átmérőben ugyan az a bordás rész, csak máshol van a borda. Tehát valószínűleg felszerelhető mindkettő. Találkoztatok már ezzel a kétfajta csatlakozással? Elképzelhető, hogy a bal oldali volt fent a gépemen gyárilag (a koszból ítélve, az egész blokk úgy néz ki), csak valamiért raktak egy kisebb csatlakozósat fel és azért kotyog az adagolót meghajtó fogaskerék a markolón? Úgy emlékszem olyan kis bordásnak látszik hátulról a fordszám meghajtó felől. Még nem vettem le egy adagolót se.
Meg most így dilemmázok, hogy mit kéne csinálni. Ugye mindkét trakim adagolója tölti az olajteret gázolajjal elég rendesen ezért sűrűn cserélem az olajat, de a markolóé még a motorolajat is tölti gázolajjal, mert abba mindig szinten van csak felhígul, ezért sürgősen lépni kéne, viszont állandóan kell a gép.
Jó ötlet lenne elvinni valami adagolóshoz ezt a két adagolót, hogy csináljon valamelyikből egy nagyon jót? Vagy ilyen beporosodott ismeretlen működési hajlandóságú dolgokkal ne foglalkozzak, szereljem le ami rajta van és várjam ki a sorom?
Le akartam szerelni róluk a meghajtást, de nem jött le körmös lehúzóval. Egyiket meg is melegítettem, de semmi. Jó persze piaci a lehúzóm, de rá bírtam feszíteni bitangul óvatosan meg is kopogtattam, de nem pattant le. Meg akartam nézni hol van benne a szimmering. Illetve az O-gyűrűket akartam megnézni az adagoló elem körül, hogy mekkora kell bele, szerintem eléggé sanszos, hogy az a legbetegebb alkatrész az adagolóimban. Minden gumialkatrész/szimmering gyalázatos állapotban van a gépeimben amit még nem cseréltem.
Valakinek van kedve/ideje leírni, hogy kell elővarázsolni az O-gyűrűket, felül a nyomócsövek körül a 4 anyát kell leszedni, vagy hol van az? :D Lövetem nincs. Köszi!
Válasz Magister #4480. hozzászólásáraEgész jól ki van találva a gép. Ezért szeretem a T-16ost, hogy ilyen kis gazdaságokban annak alakítod ki aminek akarod. Nem kell elvárni tőle nagy teljesítményt, de rengeteget tud segíteni. Simán el tudom képzelni hogy ezt a méretű területet a T-16 előtt ásóval rugták fel. Csak aztán elgurult a gyógyszer meg valakiben volt annyi gógyi, hogy ezt összerakta, és bár még mindig le kell hajolni, de talán csak idő kérdése egy oldalra menő futószalag zsákolóval.
Mi is termeltünk régebben krumplit a mostani kukoricaföldem kb ennek fele, azt apuék ásták. Aztán meglett a TZ4K, aztán azzal szántottuk ki. Lett egy pár vágott
Nekem is volt ilyen gondom!
Én úgy oldottam meg, hogy amennyire lehetett széthúztam, és nagy nehezen lehajtottam az anyákat, majd kontraanyával vissza hajtottam a tőcsavarokat. Már magában szétszedni sem nagyon egyszerű, nem nagyon lehet hozzá férni!
Volt még az anti világból nagyon jó minőségű a hosszított önzáró anyacsavarom, na azzal raktam össze, meg az igazi ruszki rugós alátéttel.Természetesen kulcsot is kellet hozzá csinálnom.
Ha megfogadsz egy tanácsot akkor mielőbb megcsinálod, mert egyre rosszabb lesz és akkor már drága is lesz!!!!!!!
Válasz prütyi #4473. hozzászólásáraNekem meg a balos sonka beteg. Egyszer nekiestem nagy mellénnyel és hosszúpajszerral, nhogy szétszedem és műtök bele nagyobb menetet, de az nem is lett volna ó mert sztem nem fér el az anya, meg nem is jött szét. Kb 2 centit eltávolodott de tovább semmi. Akkoriban érdeklödtem,asszem kaptam rá választ is vidssza kéne olvasni. De akor skerült vmit tuningolni rajta, hogy most tűrhetőeen tartja,így azóta nem estem neki. De egyszer meg kell csinálnom.
Asonkàban van olaj de a fékben nem kéne hogy legyen, max ami kifolyik a váltóból.
Válasz Maszek Zs #4472. hozzászólásáranos nem ártana ki tudja hogy mennyire van állítva, meg mondom miér volt már rá példa hogy újra le kellett venni a vadi ÚJat és megnézetni mert ha jól emlékszem egyik márkatárs is így járt mert nem úgy ment a gép mint kellett volna és lehet ha visszaolvasnék az mtz topicba biztos hogy találna az ember ilyet is
Sziasztok! Trakimon a jobb oldali lehajtás csavarjai teljesen felvannak lazulva és egy két tőcsavar semmit nem is fog rajta. Az lenne a kérdésem ha az anyákat leveszem akkor lelehet venni a lehajtást úgy hogy mást ne keljen megbontani? Meg az olajat le kell engedni?
Válasz Myrrdin #4461. hozzászólására12.volt 45wattos.
mind kettö nem lehet rossz.
De hogy gyengén világít az tuti.
Mint régen a 45-ös MTZ ami csak dinamóról pislogott
Válasz ÖregDömperes #4455. hozzászólásáraegyszer már volt ilyen bajod? ,nem lehet hogy a tompi az kevesebb Watt min a refi? milyen izzó pontosan? halogénest esetleg?
Válasz Gyoszor #4456. hozzászólásáraTudom,hogy nehéz mit mondani rá.Csak keresgéléssel lehet meg találni.Ha jár a gép töltéssel sem erösödik fel a villágitás.Minden lámpa jól mükszik csak a tompitott nem.Aksi is jó.Indit mint a bolond.150-es.két éves.
Keresgélek tovább.Az tuti,hogy nincs meg a 12volt.mértem.
Eddig képben vagyok.De hol a manóba akadt el??Kérdezem magamtól is.
Válasz ÖregDömperes #4455. hozzászólásáraMeg kellene mérni a drótokban mekkora feszültség van. Digit multiméterrel. Először az akksin nézz egy referencia értéket, aztán a kapcsoló előtt majd kapcsoló után. Aztán a drótokon végig. Különben erre így nehéz mit mondani.
Üdv fiuk.
Mi lehet az oka,hogy a reflektor rendesen világit,a tompitott meg sokkal halványabban.
Már újra testeltem a lámpát is.Minden kötést meghúztam,fújtam kontak sprével.Semmi változás.Esetleg a kapcsolója lehet vacak??
Üdv Nektek.
Válasz bergistv #4443. hozzászólásáraEgyébként szerintem jó traki,legalábbis arra amire való. Szerda csütörtök beleraktam a markolóba meg a platósba 22 üzemóràt, szerdán 10töl este 10ig csüt meg du 1töl 11ig, kakihordás /szokásos/ elötte meg 1 hét vályog épület bontás, folyamatosan ment mindkét gép. Bontáskor a markoló többet, volt hogy 2 órát egyben üzemi fordulaton,a romot raktam össze amit leborogattam. Amihez nekem hozzá kellett nyúlni azt szerelni könnyű, otthon simán megoldható.
Válasz bergistv #4443. hozzászólásáraItt szeretném megköszönni dagadtmadar fórumos kollégának hogy összegyűjtötte ezeket a könyveket és mindenki számára elérhetővé tette. mint az ilyen esetre is
Meglett a hiba oka, az egyik bronzkefe nem ért a forgó részhez...Televolt az egész ház a bronz kefe porával kifújattam, kicsit át mozgattam most műkszik. Belülről nagyon jó állapotúnak néz ki az indítómotor.
Viszont van egy másik is, de az szerintem mtz-50-hez való.
Tényleg milyen különbségek vannak a régi típusú indítók között?????
Válasz harkovt16m #4434. hozzászólására120e ft-ból ha nincs csak egy adásvételid akkor is forgalomba tudod helyezni.Ezt a kis gépet meg nem nagy munka olyan állapotra hozni hogy kpm-es műszakira vigye az ember.
Válasz Gyoszor #4439. hozzászólására:) ha akarsz valamit télleg orbitálisat, jóbarátom /volt alkamazottam szervált egy hulladék t-16 ost, arra 24 voltos magneton került. (ez volt kéznél, bontásból maradt nekik.)
nekem a kicsiken 12voltos magneton van, megmondom őszintén 74 ampers aksikkal is tökéletesen indít mindkettő, dekompresszort persze használom, hiszen nem véletlen van.
hamar feltekeri rettenetes fordulatra, aztán már indulhat is.
7189 hozzászólás
Ma ki baxot velem a kis piros.
Erdőn voltam akác fáért.
A fel pakolás után szépen indult.De mivel rossz sebességbe raktam rögtön meg is fulladt.
És utána az istenek sem tekerte meg az öninditó.Nem volt elég áram.
Végül meg rántottuk.
Haza értem.Utána vagy 10szer inditottam mindig tutin csinálta.
Üdv!
Igen átlesz építve az enyém is. Még nincs,van rengeteg más meló. Aki nekem szokta csinálni az adagolót ő képben mit,hogy meg mennyire! De télen jobban ráérek meg ő is. Ha csinálom akkor lesz adat meg kép. Egyenlőre annyit tudok két fajta van (meghajtásból)kúpos+ékes;meg olyan mint az MTZ. Esztergálni kell azt tudom mikor honnan azt nem.
Válasz Maszek Zs #4485. hozzászólásáramúltkor írtad hogy ledobod te is és felteszed ezt, milyen eredményt lett?
Válasz Maszek Zs #4485. hozzászólásáraSzia!
Többször olvastam már, hogy az Mtz-50 adagoló jó a géphez.
Mit kell rajta átalakítani?
Kell forgácsolni?
Vannak rajzaid, leírásod?
Válasz Gyoszor #4482. hozzászólásáraÜdv!
Mind a kettöt dobd el jó messzire. Vagy szedd széljel réz;alu;vas! Tegyél rá 50-es MTZ-ét. Azzal nem lesz ilyen gond.
A bal oldali az nem ilyen volt az kúp+ékén illeszkedik. De,ha a jobb oldali van a gépeden akkor sokkal könnyebb fel tenni az 50-esét.
Válasz Gyoszor #4482. hozzászólásáraszerintem is vidd el mindkettőt, talán kapsz kedvezményt . de mivel padlás lelet biztos hogy az adagoló elemek be vannak rohadva tehát az kuka, tápszivattyú meg a másik gond. nem a javításukkal lesz a legnagyobb gondod hanem milyen minőségű alkatrészt tesz bele és honnan mert lehet hogy elmész vele 3 üzemórát és tele lesz az adagolóház vagy pedig 250 és még meg se látszik az olajszinten. sajnos az utángyártott alkatrészek nem a legjobbak de ez mtz így van.
Válasz Gyoszor #4482. hozzászólásáraSzerintem vidd el adagolóshoz őket.Ha rá köti az adagolópadra egyből kiderül hogy van-e esély a generálra.Az én adagolóm is fossa magából a hígult szlötyit embertelenül,de konkrétan a motorba nem engedi bele a gázolajat.Már ezer éve vettem egy komplett fejszelepet a nagytraktor kft-nél de még eszembe se jutott lecserélni ezt a kopott elemet mivel olyan erő van a motorba hogy azt elképzelni nem lehet.
Tudtam, hogy van a padláson adagolóm, még a markoló alapgépével kaptuk mikor vettük 1990ben, de nem volt hozzányúlva sosem. Most előkotortam, mindkettőről elmondható, hogy "fellelt" állapotban van, íme:
Kettő között a meghajtásban van különbség. Átmérőben ugyan az a bordás rész, csak máshol van a borda. Tehát valószínűleg felszerelhető mindkettő. Találkoztatok már ezzel a kétfajta csatlakozással? Elképzelhető, hogy a bal oldali volt fent a gépemen gyárilag (a koszból ítélve, az egész blokk úgy néz ki), csak valamiért raktak egy kisebb csatlakozósat fel és azért kotyog az adagolót meghajtó fogaskerék a markolón? Úgy emlékszem olyan kis bordásnak látszik hátulról a fordszám meghajtó felől. Még nem vettem le egy adagolót se.
Meg most így dilemmázok, hogy mit kéne csinálni. Ugye mindkét trakim adagolója tölti az olajteret gázolajjal elég rendesen ezért sűrűn cserélem az olajat, de a markolóé még a motorolajat is tölti gázolajjal, mert abba mindig szinten van csak felhígul, ezért sürgősen lépni kéne, viszont állandóan kell a gép.
Jó ötlet lenne elvinni valami adagolóshoz ezt a két adagolót, hogy csináljon valamelyikből egy nagyon jót? Vagy ilyen beporosodott ismeretlen működési hajlandóságú dolgokkal ne foglalkozzak, szereljem le ami rajta van és várjam ki a sorom?
Le akartam szerelni róluk a meghajtást, de nem jött le körmös lehúzóval. Egyiket meg is melegítettem, de semmi. Jó persze piaci a lehúzóm, de rá bírtam feszíteni bitangul óvatosan meg is kopogtattam, de nem pattant le. Meg akartam nézni hol van benne a szimmering. Illetve az O-gyűrűket akartam megnézni az adagoló elem körül, hogy mekkora kell bele, szerintem eléggé sanszos, hogy az a legbetegebb alkatrész az adagolóimban. Minden gumialkatrész/szimmering gyalázatos állapotban van a gépeimben amit még nem cseréltem.
Valakinek van kedve/ideje leírni, hogy kell elővarázsolni az O-gyűrűket, felül a nyomócsövek körül a 4 anyát kell leszedni, vagy hol van az? :D Lövetem nincs. Köszi!
Válasz Magister #4480. hozzászólásáraEgész jól ki van találva a gép. Ezért szeretem a T-16ost, hogy ilyen kis gazdaságokban annak alakítod ki aminek akarod. Nem kell elvárni tőle nagy teljesítményt, de rengeteget tud segíteni. Simán el tudom képzelni hogy ezt a méretű területet a T-16 előtt ásóval rugták fel. Csak aztán elgurult a gyógyszer meg valakiben volt annyi gógyi, hogy ezt összerakta, és bár még mindig le kell hajolni, de talán csak idő kérdése egy oldalra menő futószalag zsákolóval.
Mi is termeltünk régebben krumplit a mostani kukoricaföldem kb ennek fele, azt apuék ásták. Aztán meglett a TZ4K, aztán azzal szántottuk ki. Lett egy pár vágott
Láttátok, hogy az elején milyen szártépő(lánctépő) van.....
Egész jó az ötlet!!
Csak mi van ha szakad valami...
Azért ezek az Oroszok nem semmik!!
Nekem is volt ilyen gondom!
Én úgy oldottam meg, hogy amennyire lehetett széthúztam, és nagy nehezen lehajtottam az anyákat, majd kontraanyával vissza hajtottam a tőcsavarokat. Már magában szétszedni sem nagyon egyszerű, nem nagyon lehet hozzá férni!
Volt még az anti világból nagyon jó minőségű a hosszított önzáró anyacsavarom, na azzal raktam össze, meg az igazi ruszki rugós alátéttel.Természetesen kulcsot is kellet hozzá csinálnom.
Ha megfogadsz egy tanácsot akkor mielőbb megcsinálod, mert egyre rosszabb lesz és akkor már drága is lesz!!!!!!!
Válasz prütyi #4473. hozzászólásáraNekem meg a balos sonka beteg. Egyszer nekiestem nagy mellénnyel és hosszúpajszerral, nhogy szétszedem és műtök bele nagyobb menetet, de az nem is lett volna ó mert sztem nem fér el az anya, meg nem is jött szét. Kb 2 centit eltávolodott de tovább semmi. Akkoriban érdeklödtem,asszem kaptam rá választ is vidssza kéne olvasni. De akor skerült vmit tuningolni rajta, hogy most tűrhetőeen tartja,így azóta nem estem neki. De egyszer meg kell csinálnom.
Asonkàban van olaj de a fékben nem kéne hogy legyen, max ami kifolyik a váltóból.
Válasz Moderátor #4475. hozzászólásáraNa mi volt itt??Ilyen itt nem láttam mostanában.
Moderálási elveink miatt törölve: 2015-09-19 18:39:14
Válasz Maszek Zs #4472. hozzászólásáranos nem ártana ki tudja hogy mennyire van állítva, meg mondom miér volt már rá példa hogy újra le kellett venni a vadi ÚJat és megnézetni mert ha jól emlékszem egyik márkatárs is így járt mert nem úgy ment a gép mint kellett volna és lehet ha visszaolvasnék az mtz topicba biztos hogy találna az ember ilyet is
Sziasztok! Trakimon a jobb oldali lehajtás csavarjai teljesen felvannak lazulva és egy két tőcsavar semmit nem is fog rajta. Az lenne a kérdésem ha az anyákat leveszem akkor lelehet venni a lehajtást úgy hogy mást ne keljen megbontani? Meg az olajat le kell engedni?
Válasz Myrrdin #4470. hozzászólásáraVadi ujjat már ellenőrizni??
Ha halvány avilágitásod azért arrol a kis fekete dobozrol se feletkez meg a reléről
Válasz Maszek Zs #4469. hozzászólásárajah így már értem. még valami felszerelés előtt leellenőrzitek próbapadon?
Válasz Myrrdin #4468. hozzászólásáraDirekt soros 2-es adagoló,állítólag 90huf.
Válasz Maszek Zs #4467. hozzászólásáramár mint új mtz vagy direkt 2 soros adagolót? és mi pénz egy olyan?
Válasz Myrrdin #4466. hozzászólásáraNem az enyém.És ráadásul ujjat teszünk rá sorsosat!!
Válasz Maszek Zs #4463. hozzászólásáramost már jó helyre nyomja majd a gázolajadnem a házba
Válasz ÖregDömperes #4464. hozzászólásáraAzért ne gondold!!
Válasz Myrrdin #4461. hozzászólására12.volt 45wattos.
mind kettö nem lehet rossz.
De hogy gyengén világít az tuti.
Mint régen a 45-ös MTZ ami csak dinamóról pislogott
Üdv!!
Holnap leszedek egy adagolót és csere lesz egy sorosra.Kíváncsi vagyok milyen lesz.
Válasz ÖregDömperes #4460. hozzászólásáraMármint, hogy ugyanaz?
A tompított halványabb?
Akkor nagyon gyorsan becsukott szemmel hátrafelé hajítsd el azt az izzót...
Válasz ÖregDömperes #4455. hozzászólásáraegyszer már volt ilyen bajod? ,nem lehet hogy a tompi az kevesebb Watt min a refi? milyen izzó pontosan? halogénest esetleg?
Válasz Tomi81 #4459. hozzászólásáraSemmi.Ugyan az.
Válasz ÖregDömperes #4455. hozzászólásáraLehet az izzó rossz.
Cseréld már fel a tompított-reflektor kábelt. Úgy mit mutat?
Válasz Gyoszor #4456. hozzászólásáraTudom,hogy nehéz mit mondani rá.Csak keresgéléssel lehet meg találni.Ha jár a gép töltéssel sem erösödik fel a villágitás.Minden lámpa jól mükszik csak a tompitott nem.Aksi is jó.Indit mint a bolond.150-es.két éves.
Keresgélek tovább.Az tuti,hogy nincs meg a 12volt.mértem.
Eddig képben vagyok.De hol a manóba akadt el??Kérdezem magamtól is.
Csatlakozom az előttem szólóhoz!!!
Válasz ÖregDömperes #4455. hozzászólásáraMeg kellene mérni a drótokban mekkora feszültség van. Digit multiméterrel. Először az akksin nézz egy referencia értéket, aztán a kapcsoló előtt majd kapcsoló után. Aztán a drótokon végig. Különben erre így nehéz mit mondani.
Üdv fiuk.
Mi lehet az oka,hogy a reflektor rendesen világit,a tompitott meg sokkal halványabban.
Már újra testeltem a lámpát is.Minden kötést meghúztam,fújtam kontak sprével.Semmi változás.Esetleg a kapcsolója lehet vacak??
Üdv Nektek.
Válasz Barbár #4453. hozzászólásárapersze hogy vanszépen alá lehet feküdni és a fedelet levéve lehet a kinyomóvillákon is állítani
T16os traktornál a kuplungholtjátèkot azon a rudazaton lehet állítani ami bemegy a fülke padlólemeze álá,vagy máshol (is) van állítási lehetősèg?
Válasz Szilágyi László #4451. hozzászólásáraMég egypár ilyen dolgos nap és az enyém egy kivételével megfelel a kívánalmaknak!!
Csak a megye nem stimmel!!
Üdv!
Ha valaki tud Szabolcs/Hajdú/Borsod megyében eladó olcsó, javításra szoruló állapotú, papírokkal rendelkező T16M traktort, kérem jelezze!
Köszönöm!
Válasz bergistv #4443. hozzászólásáraEgyébként szerintem jó traki,legalábbis arra amire való. Szerda csütörtök beleraktam a markolóba meg a platósba 22 üzemóràt, szerdán 10töl este 10ig csüt meg du 1töl 11ig, kakihordás /szokásos/ elötte meg 1 hét vályog épület bontás, folyamatosan ment mindkét gép. Bontáskor a markoló többet, volt hogy 2 órát egyben üzemi fordulaton,a romot raktam össze amit leborogattam. Amihez nekem hozzá kellett nyúlni azt szerelni könnyű, otthon simán megoldható.
Válasz bergistv #4448. hozzászólásáranagyon helyes
Ha nehezen is, de sikerült letölteni a T-16 gépkönyvét. Köszönöm. (tanulmányozom)
Én is köszönöm!!
Életmentő tud lenni egy ilyen doksi!!
Válasz Myrrdin #4445. hozzászólásáraIgen, KÖSZÖNJÜK!
Válasz bergistv #4443. hozzászólásáraItt szeretném megköszönni dagadtmadar fórumos kollégának hogy összegyűjtötte ezeket a könyveket és mindenki számára elérhetővé tette. mint az ilyen esetre is
könyv
tessék itt megtalálod és letöltheted ha már ennyire kevesen reagáltak rá
Válasz bergistv #4443. hozzászólásáraNehari én nem tudom átküldeni, mert megőszülök mire feltölti. Sőt még el se kezdtem, de már őszülök :D
Ha lehet, kérek egy gépkönyvet (kezelési utasítást T-16-ról.) Szeretném megismerni, mielőtt vennék egyet.
Köszönettel: Berg István
bergistv@citromail.hu
Meglett a hiba oka, az egyik bronzkefe nem ért a forgó részhez...Televolt az egész ház a bronz kefe porával kifújattam, kicsit át mozgattam most műkszik. Belülről nagyon jó állapotúnak néz ki az indítómotor.
Viszont van egy másik is, de az szerintem mtz-50-hez való.
Tényleg milyen különbségek vannak a régi típusú indítók között?????
Válasz harkovt16m #4434. hozzászólására120e ft-ból ha nincs csak egy adásvételid akkor is forgalomba tudod helyezni.Ezt a kis gépet meg nem nagy munka olyan állapotra hozni hogy kpm-es műszakira vigye az ember.
Válasz Gyoszor #4439. hozzászólására:) ha akarsz valamit télleg orbitálisat, jóbarátom /volt alkamazottam szervált egy hulladék t-16 ost, arra 24 voltos magneton került. (ez volt kéznél, bontásból maradt nekik.)
nekem a kicsiken 12voltos magneton van, megmondom őszintén 74 ampers aksikkal is tökéletesen indít mindkettő, dekompresszort persze használom, hiszen nem véletlen van.
hamar feltekeri rettenetes fordulatra, aztán már indulhat is.