Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR411.02 FtUSD394.48 FtCHF438.79 FtGBP494.07 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Kérdés:
olajat szerettem volna cserélni a váltóban, így leengedtem a régi...inkább nem írom , hogy milyen volt..:-((
Víz, föld, sár.? valami olaj..
Na, meg egy fog..valahonnan..
Utána jártam, levettem a váltó fedelét hát belül is olyan volt, mint az olaj, rettentő olajsaras volt minden.
Megtaláltam azt a fogaskereket ahonnét hiányzott a letörött fog..naná, hogy legalul van..szerintem a "negyedik-hátramenetből" hiányzik.
Mi a véleményetek, cseréljem?
Mekkora meló kicserélni?
Azért vannak ettől értelmesebb zsaruk is.A dömperrel engem is állitotak meg.Azt kérdezte,hogy mi ez.Hadd nézze már körbe ilyet még nem látott.A másik alkalommal meg fel jelentettek.
Nem értem én ezt a zöld rendszámot.Nekem a kormányhivatal indokolta meg,hogy mért nem kaphat zöld számot.Igaz eszköz hordozó van rá irva,de még sem kaphat.
Köszönöm
Hát ja szép lassan felylödik a gazdságom és ezzel a legolcsóbb a szállítás nem sokkal van többe mint egy személy autóva 8-10 literrel elmegy százon.
A 400 kg-os saxonia vetőgépet simán megemelte. igaz az eleje televolt fával, de a a krumplivető is kb ennyi ha tele van töltve és áll rajt hátul egy ember
akkor az elejére 6-8 mtz órr súlyt szoktam tenni a plató helyett.
a vágóasztal kocsit kézzel simán megemelem ha rajt a vágóasztal akkor egy kis segítséggel, de 70-80 kg-nál nagyobb nyomás nincs rajta úgyhogy nem kellet volna súly az elejére csak akkor nem szabad hirtelen indulni mert könnyen két kerékre áll ha jól van beálítva a kuplung.
A rendőr nem büntethet meg mert a T-16-os hivatalosan speciális eszközhordozó traktor alváz, a gépkönyvében is ez szerepel ezért adható rá a zöld rendszám.
A vágóasztal kocsi pedig mezőgazdasági vontatmánynak minősül, ( ép úgy mint egy vontatott permetező vagy egy tárcsa) (A 3,20-as tárcsámat is ezzel a T-16-ossal hoztam haza.) és az egész országban így van. Sajnos sokszor bepróbálkoznak a rendőrök hátha megtudják vezetni az embert és megtudják büntetni. Ha közlekedünk tisztában kell lenni a törvénnyel, meg a rendeletekkel nekünk mert sajnos egy két rendőr nincs tisztában vele.
Adonyban hazafelé meg állított egy rendőr. Azt kérdezte, hogy mi ez a szerkezet, mikor mondtam neki, hogy vágóasztal, meg kérdezte, hogy az mire való, mondtam ,hogy búzát aratni, aztán megkérdezte, hogy a munkából megyek haza felé.
mondtam neki, hogy most vettem aztán elköszönt és jó utat kívánt.
Válasz #3812. hozzászólásra Gratulálok a rakomány és a vontatmányodhoz jólnézki szerencse hogy igy közlekedhetek ara felé itt Baranyában ha átmennék a kompon ilyen vontatmánnyal még a trakit is elvennék nemszolva a büntetésról,mikor megvettem az alföldön és eredet vizsga miatt átmentem vele Mohácsra fél város rendörje ezt bámulta mint egy úfot hát volt is bajom ,csak úgy izzott a forgalmija láttamozásra.
Az "inbusz" szerintem még működhetne is, de valószínűleg el kell vágnom a kulcs rövidebb szárát. a hosszabbra meg, toldást kell húznom..
Nézegettem a gépet és valószínűleg nem úszom meg a szétszedést.. bele van szakadva egy csavar is..:-((((((((((
Válasz #3804. hozzászólásra Elég körülményes a csavar anyák hozzáférése,az enyém is megvan repedve az illesztönél de már igy vettem ,önzáró anyát tettem rá azóta nem lazul ki,meglehetne probálni inbusz csavarral is de az mégneccesebb.
Persze jól hallottam mert az ülés mögé és a tank alá tettem be rossz szivacs párnákat
meg sokat nem kellett beszélni, mert előtte lefoglalóztam. Szerintem elég jól megbízható gép ha egy kicsit rendben van akkor jól elmegy. Elég szívós gépek ezek.
Tegnap reggel az Adonnyi komppal mentem Újlengyelbe egy vágóasztalért a kombájnhoz egyedül voltam a kompon csináltam pár képet vissza felé már többen voltunk volt pár kocsi is
Jól működött a gép, 233 kilómétert mentem vele internetestérképen mértem. 11 üzemóra ment bele.
Ne foglalkozzál a repedéssel minden csavar húzzál meg és dolgozzál vele, maradt még ott belül perem amit te nem látsz ami megtartja az egész oldalsó lehajtást. Néha nézzél rá a csavarokra és ennyi, nem 50 millás csoda tarki ez, a ruszki másra tervezte! A tájoló az csak a csavarok könnyebb bekapatásához van mert lehetne az egészet magasabbra vagy lentebb állítani!
A szuszogónyílást vissza alakítottam az eredeti, gyári állapotúra!!
Járattam és mentem is vele kb fél órát, ezidáig nem láttam problémát, nem nyomja ki az olajat..
Igazából, majd pár üzemóra után fog kiderülni, hogy milyen lett, vagy miért hegesztették le...
Ha van valakinek bontott és eladó baloldali fékháza eladó, lehet, hogy érdekelne!!
Tegnap vettem észre, hogy bal oldalon a lehajtás felfogató csavarjai fellazultak!!!
Ilyent én még nem láttam...
Igazából nem is ez a probléma, hanem az illesztő csapnál kicsit megrepedt az öntvény kb:20mm, de nem nyílt szét, és nem is tört ki darab belőle!!!
De,szerintem ezt meg tudom hegeszteni..
A csavarok egy részét, mivel nem nagyon lehet hozzáférni villás kulccsal át akarom alakítani belsőkulcsnyílásúra.
Mi erről a véleményetek, volt már olyan aki így csinálta meg?
Ha valakinek lenne egy robbantott ábrája az jól jönne nem szeretném fölöslegesen szét szedni a gépet..
de ha nyugotan akarsz aludni akkor ved le az adagolotés cseréldki a szimeringet párszáz forintos dolog én biztos hogy kicserélném.A aszuszogot meg furdki mert ha nem fúrod ki valamere az adagolóba keletkezett nyomásnak ki kell menie és szerinted merre fog kimenni a szimering felé szoval cseréld ki a szimeringet és furd ki a szuszogot
Köszönöm a válaszaitokat!!!
Hasonlóan gondolkodom én is..nincs jobb ötletem, kivárok meglátom, hogy mi lesz..
Az biztos, hogy az olajbeöntő csavaron van nekem a szuszogó nyílás!!!!
ez van az ember mindig találkozik olyannal amikor okosabbnak hiszik magukat a gyártónál.
nem sok gázolajat engedtél le mint írtad tehát akkor nem engedi be.töltsd fel és majd ellenőrizd pár üzemóra után. mint már írták megérzed majd az olaj szagán
Üdv!
Ha az olajba gázolaj lenne azt akkor érezni lehetne a szagán! Azt lehet azért heggesztették le mert ki szuszogott a gázolaj. Úgyhogy két lehetöség van:
1 rossz esetben bele folyik a motorba ekkor cseréld le az adagolót
2 jóestbe megjavították a leheggesztés elött
:D
De a T-16 adagoló szuszogója nem a motor fele van egy cső??
Ha elkopott az elem akkor szinte be sem indul a trakid. Lehet hogy a tápszivattyú enged át azért dugaszolták le, de a motorba csak akkor tud bemenni a gázolaj ha rossz az adagolón az első szimering. Csak úgy magától nem megy bele a gázolaj.
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni a következőre::
Végre rákerült a sor az olajcserére, a motorban ki is cseréltem, meg állítottam az olajnyomáson is..sokkal halkabb lett!!
DE!! Az adagolót is kezelésbe vettem és szeretettem volna benne olajat cserélni, hát nem nagyon volt benne semmi....:-((( csak egy kis gázolajos valami kb.:2ml szerintem ez semmi.
Gondoltam feltöltöm és akkor vettem észre, hogy valaki a beöntő nyílás szuszogóját lehegesztette!!! Tehát nem volt a külvilág felé nyomás kiegyenlítés..Szerintetek miért volt így? Nyomta ki a gázolajat? Beledolgozta a gázolajat a motor olajba vagy hová? Megjegyzem a motorolaj amit lecseréltem a motorból, szemre nagyon híg volt!!
7189 hozzászólás
Sziasztok!
Kérdés:
olajat szerettem volna cserélni a váltóban, így leengedtem a régi...inkább nem írom , hogy milyen volt..:-((
Víz, föld, sár.? valami olaj..
Na, meg egy fog..valahonnan..
Utána jártam, levettem a váltó fedelét hát belül is olyan volt, mint az olaj, rettentő olajsaras volt minden.
Megtaláltam azt a fogaskereket ahonnét hiányzott a letörött fog..naná, hogy legalul van..szerintem a "negyedik-hátramenetből" hiányzik.
Mi a véleményetek, cseréljem?
Mekkora meló kicserélni?
Válasz #3831. hozzászólásra
ez a hátsó három pont nagyon jó, bogarat ültettél a fülembe
Válasz #3835. hozzászólásra Ittis látszik nemegy országban élünk.
Válasz #3835. hozzászólásra
Azért vannak ettől értelmesebb zsaruk is.A dömperrel engem is állitotak meg.Azt kérdezte,hogy mi ez.Hadd nézze már körbe ilyet még nem látott.A másik alkalommal meg fel jelentettek.
Válasz #3828. hozzászólásra
Nem értem én ezt a zöld rendszámot.Nekem a kormányhivatal indokolta meg,hogy mért nem kaphat zöld számot.Igaz eszköz hordozó van rá irva,de még sem kaphat.
Válasz #3833. hozzászólásra
Köszönöm
Hát ja szép lassan felylödik a gazdságom és ezzel a legolcsóbb a szállítás nem sokkal van többe mint egy személy autóva 8-10 literrel elmegy százon.
Válasz #3828. hozzászólásra
Gratula múltkor a bálázo most meg vágórész!! átjárod keresztbe az országot
Válasz #3830. hozzászólásra
merre laksz? sajnos sok időm nem lett volna mert a kompra sietni kellet vissza. 4 kor ment az utolsó komp.
Válasz #3829. hozzászólásra
A 400 kg-os saxonia vetőgépet simán megemelte. igaz az eleje televolt fával, de a a krumplivető is kb ennyi ha tele van töltve és áll rajt hátul egy ember
akkor az elejére 6-8 mtz órr súlyt szoktam tenni a plató helyett.
a vágóasztal kocsit kézzel simán megemelem ha rajt a vágóasztal akkor egy kis segítséggel, de 70-80 kg-nál nagyobb nyomás nincs rajta úgyhogy nem kellet volna súly az elejére csak akkor nem szabad hirtelen indulni mert könnyen két kerékre áll ha jól van beálítva a kuplung.
Válasz #3828. hozzászólásra
ha mondtad volna hogy erre jársz megnéztem volna :D
Válasz #3828. hozzászólásra
Mennyit bír a trakid emelni ezzel a háromponttal? ha a ferde felhordó nem lett volna az elején hajlamos lett volna emelgetni az elejét nem?
A rendőr nem büntethet meg mert a T-16-os hivatalosan speciális eszközhordozó traktor alváz, a gépkönyvében is ez szerepel ezért adható rá a zöld rendszám.
A vágóasztal kocsi pedig mezőgazdasági vontatmánynak minősül, ( ép úgy mint egy vontatott permetező vagy egy tárcsa) (A 3,20-as tárcsámat is ezzel a T-16-ossal hoztam haza.) és az egész országban így van. Sajnos sokszor bepróbálkoznak a rendőrök hátha megtudják vezetni az embert és megtudják büntetni. Ha közlekedünk tisztában kell lenni a törvénnyel, meg a rendeletekkel nekünk mert sajnos egy két rendőr nincs tisztában vele.
Adonyban hazafelé meg állított egy rendőr. Azt kérdezte, hogy mi ez a szerkezet, mikor mondtam neki, hogy vágóasztal, meg kérdezte, hogy az mire való, mondtam ,hogy búzát aratni, aztán megkérdezte, hogy a munkából megyek haza felé.
mondtam neki, hogy most vettem aztán elköszönt és jó utat kívánt.
még jó hogy a rendőrök nem büntetek meg mert az zöd redszámal nem lehet vontatni
Válasz #3812. hozzászólásra Gratulálok a rakomány és a vontatmányodhoz jólnézki szerencse hogy igy közlekedhetek ara felé itt Baranyában ha átmennék a kompon ilyen vontatmánnyal még a trakit is elvennék nemszolva a büntetésról,mikor megvettem az alföldön és eredet vizsga miatt átmentem vele Mohácsra fél város rendörje ezt bámulta mint egy úfot hát volt is bajom ,csak úgy izzott a forgalmija láttamozásra.
Válasz #3824. hozzászólásra
Nem férnél hozzá a kulcs rövidebb részével sem, van olyan rész ahol a villással is pont elég meghúzni!
Válasz #3823. hozzászólásra
Az "inbusz" szerintem még működhetne is, de valószínűleg el kell vágnom a kulcs rövidebb szárát. a hosszabbra meg, toldást kell húznom..
Nézegettem a gépet és valószínűleg nem úszom meg a szétszedést.. bele van szakadva egy csavar is..:-((((((((((
Válasz #3822. hozzászólásra
Azt még szarabb lenne ott meghúzni! Erős ruszki rugósalátétet alá, és jól meghúzni!
Válasz #3804. hozzászólásra Elég körülményes a csavar anyák hozzáférése,az enyém is megvan repedve az illesztönél de már igy vettem ,önzáró anyát tettem rá azóta nem lazul ki,meglehetne probálni inbusz csavarral is de az mégneccesebb.
Király!!!!!
Elismerésem a gépnek és gazdájának is!
Válasz #3815. hozzászólásra
ez a hangszigetelési technika engem is érdekel te hogy valósítottad meg? mennyire hatásos? esetleg képet teszel fel?
Válasz #3818. hozzászólásra
Szerintem max 20 litert!
kíváncsi lennék mennyit fogyasztott ezalatt a táv alatt.
Válasz #3813. hozzászólásra
Szia!
Hát, nem semmi kirándulás volt!!!!!!!!!!!!!!
Jó volt nézegetni a képeket.
Gratula.
Válasz #3810. hozzászólásra
Bugyit milyet találtál, csipkéset vagy tangát??????????
Válasz #3814. hozzászólásra
Köszönöm
Persze jól hallottam mert az ülés mögé és a tank alá tettem be rossz szivacs párnákat
meg sokat nem kellett beszélni, mert előtte lefoglalóztam. Szerintem elég jól megbízható gép ha egy kicsit rendben van akkor jól elmegy. Elég szívós gépek ezek.
Válasz #3813. hozzászólásra
gratula hozzá! ekkora utat jól meg kell gondolni ezzel a géppel. csak egy kérdés mikor oda értél a hallottad amit az eladó beszélt?
Indulás előtt a Kutyám letesztelte, hogy jó -e a kerék csapágy.
http://youtu.be/keRYQI5XCyQ
Úton hazafelé
Várakozás a kompra
A kompon
Indulás haza
Úton odafelé
Tegnap reggel az Adonnyi komppal mentem Újlengyelbe egy vágóasztalért a kombájnhoz egyedül voltam a kompon csináltam pár képet vissza felé már többen voltunk volt pár kocsi is
Jól működött a gép, 233 kilómétert mentem vele internetestérképen mértem. 11 üzemóra ment bele.
Válasz #3804. hozzászólásra
Ne foglalkozzál a repedéssel minden csavar húzzál meg és dolgozzál vele, maradt még ott belül perem amit te nem látsz ami megtartja az egész oldalsó lehajtást. Néha nézzél rá a csavarokra és ennyi, nem 50 millás csoda tarki ez, a ruszki másra tervezte! A tájoló az csak a csavarok könnyebb bekapatásához van mert lehetne az egészet magasabbra vagy lentebb állítani!
Válasz #3806. hozzászólásra
Szia! Már megtörtént....sajna nincs neki.
Válasz #3804. hozzászólásra
Hívd fel MZ/X-et lehet még van is neki.
Válasz #3802. hozzászólásra
A szuszogónyílást vissza alakítottam az eredeti, gyári állapotúra!!
Járattam és mentem is vele kb fél órát, ezidáig nem láttam problémát, nem nyomja ki az olajat..
Igazából, majd pár üzemóra után fog kiderülni, hogy milyen lett, vagy miért hegesztették le...
Újabb probléma...
Ha van valakinek bontott és eladó baloldali fékháza eladó, lehet, hogy érdekelne!!
Tegnap vettem észre, hogy bal oldalon a lehajtás felfogató csavarjai fellazultak!!!
Ilyent én még nem láttam...
Igazából nem is ez a probléma, hanem az illesztő csapnál kicsit megrepedt az öntvény kb:20mm, de nem nyílt szét, és nem is tört ki darab belőle!!!
De,szerintem ezt meg tudom hegeszteni..
A csavarok egy részét, mivel nem nagyon lehet hozzáférni villás kulccsal át akarom alakítani belsőkulcsnyílásúra.
Mi erről a véleményetek, volt már olyan aki így csinálta meg?
Ha valakinek lenne egy robbantott ábrája az jól jönne nem szeretném fölöslegesen szét szedni a gépet..
Az ND-21/2-4 típusú adagolószivattyú rajza
Válasz #3800. hozzászólásra
de ha nyugotan akarsz aludni akkor ved le az adagolotés cseréldki a szimeringet párszáz forintos dolog én biztos hogy kicserélném.A aszuszogot meg furdki mert ha nem fúrod ki valamere az adagolóba keletkezett nyomásnak ki kell menie és szerinted merre fog kimenni a szimering felé szoval cseréld ki a szimeringet és furd ki a szuszogot
Válasz #3800. hozzászólásra
Holnap csinálok képet mire gondolok. Mert szerintem vanrajt egy túlfolyó amin tud szuszogni.
Köszönöm a válaszaitokat!!!
Hasonlóan gondolkodom én is..nincs jobb ötletem, kivárok meglátom, hogy mi lesz..
Az biztos, hogy az olajbeöntő csavaron van nekem a szuszogó nyílás!!!!
Válasz #3795. hozzászólásra
ez van az ember mindig találkozik olyannal amikor okosabbnak hiszik magukat a gyártónál.
nem sok gázolajat engedtél le mint írtad tehát akkor nem engedi be.töltsd fel és majd ellenőrizd pár üzemóra után. mint már írták megérzed majd az olaj szagán
Válasz #3797. hozzászólásra Az adagoló szuszogoja az olaj beöntö nyilás müanyag kupakja amiben van egy kis szivacs,,,1dl olaj kell bele..
Válasz #3795. hozzászólásra
Üdv!
Ha az olajba gázolaj lenne azt akkor érezni lehetne a szagán! Azt lehet azért heggesztették le mert ki szuszogott a gázolaj. Úgyhogy két lehetöség van:
1 rossz esetben bele folyik a motorba ekkor cseréld le az adagolót
2 jóestbe megjavították a leheggesztés elött
:D
De a T-16 adagoló szuszogója nem a motor fele van egy cső??
Válasz #3795. hozzászólásra
Ha elkopott az elem akkor szinte be sem indul a trakid. Lehet hogy a tápszivattyú enged át azért dugaszolták le, de a motorba csak akkor tud bemenni a gázolaj ha rossz az adagolón az első szimering. Csak úgy magától nem megy bele a gázolaj.
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni a következőre::
Végre rákerült a sor az olajcserére, a motorban ki is cseréltem, meg állítottam az olajnyomáson is..sokkal halkabb lett!!
DE!! Az adagolót is kezelésbe vettem és szeretettem volna benne olajat cserélni, hát nem nagyon volt benne semmi....:-((( csak egy kis gázolajos valami kb.:2ml szerintem ez semmi.
Gondoltam feltöltöm és akkor vettem észre, hogy valaki a beöntő nyílás szuszogóját lehegesztette!!! Tehát nem volt a külvilág felé nyomás kiegyenlítés..Szerintetek miért volt így? Nyomta ki a gázolajat? Beledolgozta a gázolajat a motor olajba vagy hová? Megjegyzem a motorolaj amit lecseréltem a motorból, szemre nagyon híg volt!!
BÚÉK!!
Boldog Újévet minden márkatársnak..
Boldog Újévet kívánok minden márkatársamnak illetve ruszki gép tulajdonosnak!
B.U.É.K. mindenkinek és sok hiba mentes üzemórát!!!
Válasz #3789. hozzászólásra
Minden forumtagnak B.U.É.K.Tegnap üvegeztem a gépezetet kiverte a fa az elejét