Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.74 Ft USD 401.77 Ft CHF 440.14 Ft GBP 494.56 Ft

Fórum

T-16M traktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-29 12:30:36

Kedvencekhez Segítség

7189 hozzászólás
Nincs profilkép
#3289 ÖregDömperes
2014-06-07 21:49:48

Válasz #3288. hozzászólásra

Ez a beszéd.A régi dugon nekem is ugyan ez van.
Ezért vagyok most meg kergülve.Amit most kapott az csak egy gyürü két éllel.De ettöl még a meg szakitásnál át folyhat és át is jön.A kettö az igazi elforgatva.Hol vedted?Van készletben vagy külön vedted?
Kezdek izgulni.smile hammer

Nincs profilkép
#3288 szeki 2
2014-06-07 21:40:17

Válasz #3287. hozzászólásra Az enyém most lett javitva a dugon egy krom kettö kompresszió és végü két olajlehuzó van elforgatva kb 90fokra egymástol de van olyan dugó is amin még plussz van a dubó szoknyáján is.bocsi hogy bele szóltam.

Nincs profilkép
#3287 ÖregDömperes
2014-06-07 21:12:22

Válasz #3286. hozzászólásra

Amit ki vettem dugattyút ott nem volt olaj.
Kicsit már kékesen füstölt,meg kevés olajat is kajált.De ez most nagyon nagyon sok.
Mi történik ha a régi dugoról át teszem a két olaj lehúzót?
Nem tudni,hogy most milyen készletet árulnak?Egy vagy két olaj lehúzósat?

#3286 ARES-826
2014-06-07 20:40:02

Válasz #3285. hozzászólásra

Hát a ruszkik csinálnak néha érdekes dolgokat, gyűrű 1 vagy épp 2 hát azt nem tudni mi a jó igazából. Ha jó a gyűrű akkor 1 is elég volna ,de ezt látni kellene!! T-150 betegsége hogy nem húzza le rendesen az olajat mert ott 1 kemény króm kompresszió és 2 kompresszió olajlehúzó van 1-ben és még 1 olajáteresztő!! Hát ott is szokott lenni olajvisszahordás fel az égéstérbe!!smile blinksmile blinksmile blink

Nincs profilkép
#3285 ÖregDömperes
2014-06-07 20:33:34

Nehogy már simán menjen minden.
Ma dolgozott a gép kevesett,és mind két ki pufogó tömitésnél meg jelent az olaj.Mind két olaj le húzó gyürü átengedne?Szét szedtem ismét,de a hengereket még nem húztam le.A dugattyúk teteje olajosak.Ez ép elég volt mára.
Viszont amit észre vettem,hogy nekem egy olaj lehuzó gyürü van benne.Ennyi volt a készletben.A régi dugattyún viszont kettö vékony van egymás mellett elforgatva.Akkor most mi a valós meg oldás?Az egy az már újabb meg oldás?Vagy a kettö kell?

#3284 ARES-826
2014-06-06 07:53:25

Válasz #3270. hozzászólásra

Látom azért még van aki nem a suli mellé járt hanem be is ment az órákra és figyelt is és megmaradtak a fejében a dolgok!!!!smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#3283 ÖregDömperes
2014-06-05 20:44:29

Válasz #3272. hozzászólásra

Nem sok mindent találtam rajta.Voler tipusu.series.lengyel gyártmány.

Nincs profilkép
#3282 ÖregDömperes
2014-06-05 20:39:39

Válasz #3279. hozzászólásra

Mindenkinek köszönöm a segitséget.Nagyon sokat segitettetek.
Délután be inditottamUgy nézem jó lett.Sehol nincs csöpögés.Egyenlőre.Holnap még a légszüröt teszem fel.
Szép éjszakát NEKTEK.

Nincs profilkép
#3281 Mérnökferi
2014-06-05 15:02:05

Válasz #3277. hozzászólásra
MTZ gyárilag ilyen!

Nincs profilkép
#3280 Mérnökferi
2014-06-05 15:00:40

Válasz #3275. hozzászólásra

Ezek szerint a miniszoknyás lányokba nem nagyon tudtál gyönyörködnismile smile

Nincs profilkép
#3279 Mérnökferi
2014-06-05 14:58:49

Válasz #3267. hozzászólásra
Már elkéstem a jó válasszal, de azért leírom: Nekem van egy villany rezsóm e célra, a csapszeget meg beszoktam tenni a fagyasztóba, had szívjon magába egy kis húsillatotsmile smile A mi mélyhűtőnkbe motorkerékpár főtengelytől kezdve már elég sok minden megfordultsmile smile
Még annó, anyósomnál a 4hengeres RS blokkot a konyhában, a tűzhelyen melegítettem, hogy a zsugorkötésű főtengelycsapágyat bele tudjam tenni , na annak azért volt illata!smile smile

Nincs profilkép
#3278 Gyoszor
2014-06-05 09:18:47

Válasz #3277. hozzászólásra

Már este kezdtem volna szabogatni, ugyan ez volt az ötlet :D de ha valaki megdobott volna ilyen csatokkal akkor nem igénytelenkedett volna ott laposvas, viszont annyira le van pukkanva az egész gép, hogy nem ez fogja rontani az összképet :)

Nincs profilkép
#3277 a2457
2014-06-05 01:24:45

Válasz #3276. hozzászólásra

csináld meg úgy hogy csavar húzza össze az alját a tetejével, nem kell oda rugó.
laposvas, kifúrod, heftelsz rá anyát.
alulról meg menetes szárat vagy komplett csavart.
rögzíted szárnyas anyával, aztán jóéjt :D
jóóóóvanaz.

Nincs profilkép
#3276 Gyoszor
2014-06-05 00:32:53

Teljesen véletlen nincs valakinek egy eladó légszűrőház alj amiben az olaj van? Igazából csak a csatok kellenének, előző tulajnak leszakadhatott, aztán hegesztett a légszűrő oldalára két laposvasat, kifúrta aztán rugóval húzatta fel a légszűrőházat tartó kengyelhez -- ami egy használt fékszalag és dróttal voltrögzítve :D

Na a drótot kiváltottam, megcsináltam frankó gyáriasra, mostmár a kerék mögött fogja a csavar, de az alja enyhénszólva is vicces a rugók a rezgéskor nyúlnak és ahogy jár a motor lötyög az olajtartó rész a légszűrő alatt :D

Tulajdonképp nekem egy nem használt hűtőlevegő terelő lemez is jó azon is van 3 ilyen csat.

Vagy bármi megoldás érdekel.

Az önindítót megtuningoltam 4db új bronzkefével, tegnap még alig bírta forgatni dekóval, most meg dekó nélkül is berugja a gépet mint a szélvész.
Annyit csináltam még, hogy minden illeszkedő felületet drótkoronggal felcsizoltam, hogy legyen rendesen test, meg a réz csavarokat is, azt is ami a villanymotorba megy be, meg a kis csavarokat is amik a bronzkeféket rögzítik. Minden fémtiszta lett aztán lemostam féktisztítóval és úgy össze.

#3275 Maszek Zs
2014-06-04 23:46:32

Válasz #3274. hozzászólásra

Jaj majd el felejtettem volt egy kis munka,de csak
az utolsó terit fényképeztem le. Nem vittük messzire!
A többit sokkal jobban meg raktuk!smile thumbupsmile thumbup

#3274 Maszek Zs
2014-06-04 23:39:54

Válasz #3273. hozzászólásra

A hengerfejet:110-130Nm-el
A hajtókart:100-120Nm-el
A fötengely nyugvó csapágyait 140-160Nm-el
Ennyivel kell ezeket a csavarokat meghůzni!!!
A szelep hézagot ůgy kéne
beállitani ide tekered a motort(nem a szelep váltáskor) majd be állítod az
elsö szelepet a ventilátor felöl. Tekersz rajt egy felet
be állitod a ventilátor felöl a harmadikat fél fordulat
ujra most a 4.-et fél fordulat és a 2.-at. Ha jól emlékszem
ezt így irja a szakirodalom.

Nincs profilkép
#3273 ÖregDömperes
2014-06-04 21:54:35

Válasz #3272. hozzászólásra

Nem tudom milyen a kulcs márkája.Kölcsönbe van nálam,de jónak tünik.
Holnap meg nézem és meg osztom veled.
Szép pattanós hanggal jelez.

#3272 Myrrdin
2014-06-04 21:42:43

Válasz #3271. hozzászólásra

semmi gond ,nem szégyen csak kellemetlen smile tongue am milyen nyomaték kulcsal csináltad?! ha szabad kérdezni?

Nincs profilkép
#3271 ÖregDömperes
2014-06-04 21:30:50

Válasz #3269. hozzászólásra

Köszönöm segitséged.
Akkor az a jel jó ami rajta van.
ILLENE TUDNOM.


Szégyelem Magamat.smile hammer

Nincs profilkép
#3270 homi
2014-06-04 20:53:28

Válasz #3268. hozzászólásra

Hajtókar csavarnak elég a16-18kp,amugy más csavaroknál átmérő+2-4kp ahol nincs nagyobbelőírva

Nincs profilkép
#3269 homi
2014-06-04 20:48:56

Válasz #3260. hozzászólásra
Amúgy Veszprém megyéből irogatok mellesleg a váltó oldalhajtásokkal lehet kb 8 mázsa ebből kifólyolag a szállítása sem egyszerü,a pénz is számított volna mivel a trakik alacsony nyugdijas édesapámé én csak szerelem őket .Az első henger legtöbb esetben a vezérmű felől értendő kedves dömperes

Nincs profilkép
#3268 ÖregDömperes
2014-06-04 20:29:44

Van még pár kérdésem.A henger fejeket 19-20.kp-tal húztam meg.Elég e?Nem mertem jobban húzni.
A hajtó kart menyire húzzam meg?
Elbizonytalanodtam.Melyik az egyes és kettes henger.Tudtommal a lendkerék felöl számolunk.De a rajta lévö jel az ellenkezöjét mutassa?
Szelep hézag állitása miatt kellene tudni.
Köszünöm.smile cowboy

Nincs profilkép
#3267 ÖregDömperes
2014-06-04 09:16:04

Köszönöm szépen a segitségeteket.Egyik már a helyén van.Simán ment minden.Gázon melegitettem fel.
Most van reggeli.Aztán megy a másik.Még egyszer köszönöm.
smile hammersmile hammersmile hammersmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile thumbupcoolsmile biggrin

Nincs profilkép
#3266 Gyoszor
2014-06-03 22:56:21

Válasz #3262. hozzászólásra

Lehetne hozzá barkácsolni egy csapszeg behúzató eszközt, valami csapszegfuratnál nagyobb csönek a végét kiflexeled dugattyú görbületének megfelelőre, bevégeled egyik oldalt abba egy 8as furat és 8as menetes szárral bele tudod húzatni. De hidegen ne csináld, én T-16ost nem csaszegeltem még, de minden motort melegítve szoktam, én "két kesztyűig" melegítem, kismotorét kézi gázmelegítővel, nagyobbat meg úgy szoktam, hogy rezsóra dobok valami fémlapot, arra megy a dugó. A helyén is csak a tetejét fűti. Elvezeti a hőt hamar.

Bele szokott esni, a húzató arra jó, ha megáll félúton, mert akkor gondolkozni kell, hogy mit csinálj vele. Kalapálásnál sokkal jobb.

Csapszeget nem szoktam fagyasztani, de a kettő együtt biztos még hatásosabb.

Nincs profilkép
#3265 Gyoszor
2014-06-03 22:48:50

Helló urak, van nekem ez a harci szekerem:

https://www.youtube.com/watch?v=htRq5ibjWpY

Állt egy pár évet legalább 10et a garázs szélében, ő volt a góré (kukoricát raktuk a platójára ősszel, tavasszal meg lemorzsoltuk, ennyi volt a dolga, fel van bakolva mert nincs rajta rendszám)

Most lenne dolga bőven, de nekem is van vele. Van ez az általam kétcsöcsűnek becézett üzemanyagszűrő, ami sztem általatok is ismert, mert a legtöbb T-16M-en ilyen van. Bocsi ezt nem fényképeztem le ezért le fogom írni smile blink Nézegettem, hogy kívülre nyomja a pumpa a gázolajat, az bemegy a szűrőbe és a középső csavar mellet megy át a fedélbe.

No az a bajom vele, hogy az aljában van egy rugó, azon egy 6os fakötésű alátét (de vékony), azon egy bakelit szerű nagy karika, kb szűrő átmérőjű, de a furat benne elég nagy és az anyag is vastag, kb 5 mili. Erre jön a szűrő. Rendben is van de a szűrőbe alul a csavar mentén simán bemegy a szűretlen gázolaj a gumigyűrű mellett mert lötyög a csavaron, felül meg kevés az a hézag a gumigyűrű és a csavarmenet között. Persze átmegy a gázolaj, mert a motor jár, de na. Valamim nem eredeti ebben? Pedig úgy néz ki mintha minden gyári lenne. A rajzot is néztem, hogy valami karika van a szűrő alatt. Hogy van ez tessékmondani???? smile sad Megnéztem pár új szűrőt, különféle beszerzésekből, de egyik se normális. Az a csavar ami felhúzza a szűrőházat az végig 6os átmérőjű nektek? Sztem annak legalább 8asnak kéne lenni alul, hogy tömítsen.

Második kérdés:
Ez a furat mindenki adagoló fedelén van?


Nekem az újon nincs, Meg sztem senkinek nincs mert akkor nem a beöntő szuszogóján folyna a gázolaj ha beereszti magába az adagoló.

Annyi a történet, hogy semmi nem jött ki az adagolóból mikor kitekertem a leeresztő csavart. Valszeg ezért halálozott el az AC pumpa, be van ragadva a dugattyú. Felöntöttem olajjal, kicsit a szint fölé sikerült és ezen a furaton jött ki az olaj, de azt hittem a tömítéssel van gond ezért leszereltem. De rakhattam vissza.

#3264 Myrrdin
2014-06-03 22:42:03

Válasz #3263. hozzászólásra

annyit mondanék hozzá, honnan tudom hogy túl meleg lett? rá köpsz sistereg smile lol

#3263 Maszek Zs
2014-06-03 22:28:02

Válasz #3262. hozzászólásra

ÜDV!!!
Én ůgy szokam csinálni zeeger gyürü ki és ki ütöm
Vissza meg konyha,gáz be,amikor nem birja el a kezem
a höt,kesztyü fel. Elötte berakom az eggyik zeegert
csapszeget is kipróbálpm mennyire lötyög a hajtókarba.
Na de vissza a meleg dugatyůhoz. Le veszem a gázról
egy tiszta köre bele a hajtókar és a csapszeg,amig
zeeger engedi,vissza a másik zeeger. Hagyd ki hülni
mehet a helyire. Csak ůgy tedd vissza a hajtókart ahogy volt.
Remélem sikerült segítenem:)
Ha kell fel is hivhatsz.
Tisztelettel

Nincs profilkép
#3262 ÖregDömperes
2014-06-03 20:44:31

Itt vagyok és jelentkezem Maszek Zs.
Segitségre van szükségem.Ma szét szedtem a trakit.Két éve meg van a hüvely garniturám és döntöttem bele rakom,vagyis raknám ha sikerül.Most ott tartok hogy szét van szedve a padon van a hajtó kar a dugatyuval együtt.Hogy kezdjek neki?Zéger gyürü ki,csapot ki ütni??
Hogy teszem bele az új csapot?Még ezt nem csináltam soha.Valamenyire fel kell melegiteni a dugatyut,hogy be menjen a csap?Kell kicsit ütögetni?Gázon melegitsem vagy tepsibe kevés benzinnel?
Láttam már úgy is hogy ki tették a forró napra és elég volt neki?Most az nincs.A gyürük azok adják magukat,azt tudom el kell forgatni öket.Minden infót meg köszönök.
Kicsit eszegette az olajat is,de nem ez az oka a cserének.Ha már van bele rakom.Amúgy nem zavar az a kis olaj fogyás.Van 100,liter.Meg alig megy a gép.idén 30.litert füstölt el.smile hammersmile thumbupcool

Nincs profilkép
#3260 Mérnökferi
2014-06-03 07:55:35

Válasz #3257 hozzászólásraVálasz #3257. hozzászólásra

Akkor sajnos lemaradtam róla!

Nem tisztem, hogy "homi" kollégát megvédjem, de az ő kérdései lehettek teljesen ártatlanok és érthetőek. Lehet, hogy ő nem a 100FT/kg-ot sokallta, hanem egyszerűen tudni szerette volna, hogy összesen hány kg-ról van szó, hogy tudja mennyi pénzt kell összeszednie a ládafiából. Mert ugye lehet akármilyen jó üzlet, ha nincs annyi az embernek, akkor hiába!
A másik kérdésével kapcsolatban: Bár azt mondják, Trianon óta nincs távolság Magyarországon, azért a mai üzemanyag árak mellett könnyen előfordul, hogy a benzin többe kerül mint a megvásárolandó tárgy. Az is előfordulhat, hogy az üzemanyag árat figyelembe véve már a "szomszéddal" is hasonlóan jó üzletet köthetünk.
Nyilván megérte ez a vásárlás annak, akinek erre szüksége van vagy ne adj Isten kupeckedik vele, de ezt akkor se lehet úgy számolni, hogy ebben ennyi és ennyi, ilyen és ilyen árú fogaskerék van. Sokszor leírtam már, hogy ezek és a többi szovjet gép méltánytalanul lenézett! Sajnos mi és a gépeink már a múlt! Egymás között még elkereskedhetünk, de már az én gyerekeim is azt számolják, hogy tudnak majd megszabadulni a gépeimtől! Ilyenkor nagyon jól hangzik ám a 100FT/kg-os ár amit helyben adnak érte! Különben el kell szállítani a MÉH telepre (pl. a "mozdonyomnál", Kirovecnél stb. nem egyszerű!), ott pedig levonás gumira, üvegre, olajra, szennyeződésre, nem adagolható méret, mennyi a lemez aránya stb.
Én is tudtam már vásárolni 100Ft/kg-os áron, sőt jóval ez alatt is "komplett, működőképes" traktort, de volt olyan hogy még az 50-60Ft/kg árat se tudtam megadni érte mert már nem volt rá keret! A szívem szakadt meg, mikor nekiestek a lángvágóval...


#3259 b.jani71
2014-06-03 06:10:38

Sziasztok!
Érdeklődöm mi az ára olyan T-16-nak, amelynek a váltója jó, a motornál nincs olajnyomás, az egyik hátsó kerék ki van repedve, a plató és hátsó hidraulikával van szerelve.

#3258 Maszek Zs
2014-06-02 20:42:51

Válasz #3257. hozzászólásra

A 100ft/kg nem sok ha csak a lehajtásba a két fogaskereket nézed! Ujjonnan 30000ft/db ebből mindjárt kettő van ben!!

#3257 stefi69
2014-06-02 19:09:12

Válasz #3255. hozzászólásra

A 100ft/kg-os ár nem sokat mond ? smile nonono Pl: a sima köracél kg-os ára 350-400ft . És a hulladék vasért adnak 55-60 ft/kg . Csak ennyit jelent!
De már másnap reggel el is vitték .

Nincs profilkép
#3256 Mérnökferi
2014-06-02 11:31:30

Válasz #3254. hozzászólásra

Légy szíves vedd fel velem a kapcsolatot!
E-mail: mernokferi@gmail.com
Tel: 30 háromkilencvennégy 76 ötvenkettő

Nincs profilkép
#3255 homi
2014-06-01 20:58:56

Válasz #3254. hozzászólásra
Az mégis mennyi mivel a kilo nem sokat mond és hol laksz??

#3254 stefi69
2014-05-30 15:25:47

Üdv.
Hátha valakit érdekel ! T-16-os komplett váltó,lehajtásokkal együtt /sonkákkal/, eladó! 100ft/kg !!!smile thumbup Nincs megbontva,nem hiányzik belőle semmi,2-hete még működött.

Nincs profilkép
#3253 Gyoszor
2014-05-29 00:46:05

Válasz #3251. hozzászólásra

Sztem nem érdemes gondolkodni ezen. Ha valamit emelni akarsz hátul akkor előre súly kell.

Ha baronálok vele már akkor félfékezni kell, hogy a szántáson beforduljak az almafa előtt. És úgy sem mindig sikerül maradéktalanul :D

Vagy felvehetném a gallydarálót :)

Nincs profilkép
#3252 dávidka234567
2014-05-24 21:27:01

a motor alatt nem viheted át mert akkor elfog mindenbe akadn

#3251 prütyi
2014-05-23 23:34:37

Válasz #3250. hozzászólásra

A tiédbe csak az nem tetszik hogy így nagyon messzire esik a súlypont a traktortól.Nem azt mondom hogy rossz ,mert a tied biztos hogy 2-szer akkora terhelést is simán kibír csak a tiédnél a munkaeszköznek nagyobb erőkara lesz a traktor hátuljára.A te módszereddel kéne valahogy úgy megoldani hogy az mtz karokat valahogy bentebb kéne tenni a motor alá(csak azt nem tudtam még kigondolni hogy az emelő tengely hogy vinném át a motor alatt hogy az mtz karok fölé érjenek).A harmadik pontot meg úgy oldanám meg mint az ukránok de úgy mint te,hogy az előröl jövő "u" vason lenne két emelvény és azokon két mtz kínai harmadikpontot azon összekötné egy tengely vagy zártszelvény közepén meg egy harmadikpont egyik menetes szárát lerövidíteni a menetes részt és egy anyával hozzáfogatni a zártszelvényhez.Lehet hogy hülyének fogtok nézni de én így csinálnám meg.A lényege az egésznek hogy mtz cuccokból kell megoldani és a súlypont minél közelebb kerüljön a traktorhoz.

#3250 mz/x
2014-05-21 20:55:12

Válasz #3246. hozzászólásra
Igen és még szerintem ami sonkára van bemerevítve még gyengének is találom szerintem sokkal jobb megoldás a hasa alatt végi vinni a merevítőt, így nem a sonkákon van a nagy teher a sonkák csak tartanak hanem teljesen az első gerenda húz.
12

#3249 Myrrdin
2014-05-21 19:42:12


valakit érdekel:

itt már több info van

http://kharkov.kha.slando.ua/obyavlenie/naveska-traktora-t-16-zadnyaya-s-gidrotsilindrom-ID5UiYT.html

Nincs profilkép
#3248 mucsijani
2014-05-21 19:05:12

Sziasztok!!!!
Teljesen egyetértek mz/x-szel.Horrorisztikus az ára a gyári hidraulikának.
Én RS-t szereltem rá,25 volt a komplett hátsó rész,ugyanennyi az U profil,
a többi részét nem számolom.legalább leköti magát vele az ember.

#3247 mz/x
2014-05-21 17:33:26

Ennyiért érdemes megépíteni ha mindent meg kell hozzá vened akkor se lehet több száznál az anyag költség és 1-2 napos munkával meg egy kis hegesztési tudással könnyen meg lehet építeni még az is belefér hogy elgyere hozzám megnézni hogy az enyimé milyen.

#3246 prütyi
2014-05-21 09:47:39

Válasz #3245. hozzászólásra

Kaptam árajánlatot!Seggre fogtok ülni tőle az biztos!460ezer+áfa.Ezek meg örültek?Abból az ember vesz egy mtz-t!Komolyan mondom ezek örültek.

#3245 Myrrdin
2014-05-20 23:09:48

Válasz #3244. hozzászólásra

jó ötlet! smile thumbup legalább tesztelnéd, mert elnézve ha csillagászati áron lenne akkor szerintem nem nagy anyag szükséglete lenne ahogy a képen elnézem ,és akkor az ár töredékébe kerülne smile hammersmile thumbupcool, egyedül ami sokat gondolkodtat az a lehajtásokra csavarozható alkatrész mert láttam már megoldva smile cursing más t16-on de sok a ?-jel , egyik így a másik úgy van megoldva de ha ezt nem is akkor 1966Ropi által csinált felfüggesztés jönsmile loveyesmile hammersmile cowboysmile w00tsmile lol

#3244 prütyi
2014-05-20 21:33:31

Válasz #3243. hozzászólásra

Ugyan az mint PJ márkatársunknak az eredetismile w00t.Ukránok gyártják rá.Kértem tőlük árajánlatot.Ha nem drága lehet hogy valamikor benevezek egyre.smile tonguep
hárompont

#3243 Myrrdin
2014-05-20 14:16:16

Ehez mit szóltok ?! van valakinek véleménye erről?!

http://www.traktor-ker.hu/nagyitott.php

Hátsó felfüggesztés kp

#3242 mz/x
2014-05-15 11:25:22

Üdv Fórumtársak!

Volt itthon anyagom és csináltam egy ujj hátsó 3pont felfüggesztést a T-16-oshoz.
Akit érdekelnek a részletek az az adatlapomon talál róla több képet.


Vettem rá új kipufogódobot T25-ösét egy kis átalakítással könnyen rá ment de még a garázsból se álltam ki és már keményen éget le róla az eredeti festése de úgy veszem észre, hogy ezzel a dobbal halkabb a motor hang.
1123

Nincs profilkép
#3241 Mérnökferi
2014-05-11 20:21:01

Válasz #3237. hozzászólásra
Szeretnélek megkérni, hogy a felfüggesztésről küldjél képet, olyat amit hátulról nézve készítettél.
Köszönöm!

#3240 Myrrdin
2014-05-04 17:47:39

Válasz #3239. hozzászólásra

elnézve smile aikidovan az a szög smile sweatdrophogy nagyjából ugyan azt kapta smile cursing mint ami a képen vansmile hammer

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Meglepő eredményt hozott az európai gazdák között végzett felmérés?
Meglepő eredményt hozott az európai gazdák között végzett felmérés?
Többek között arról kérdezték őket, mennyire elégedettek a pénzügyi támogatás...
Michael Horsch: A következő hat hónapban kilőnek a terményárak
Michael Horsch: A következő hat hónapban kilőnek a terményárak
A Horsch alapító tulajdonosának véleményét kérdeztük több témában.
Géderlaki 3,6m X tárcsa
Géderlaki 3,6m X tárcsa

990.000 Ft

Omikron OSK-5,5H Kombinátor
Omikron OSK-5,5H Kombinátor

1.990.000 Ft

Cobo légrugós ülés
Cobo légrugós ülés

130.000 Ft

Rabewerk Super Albatros 140M - 3+1
Rabewerk Super Albatros 140M - 3+1

1.450.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]