Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.39 FtCHF440.14 FtGBP493.34 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
megmondanám az öszite véleményemet de
1, nincs a környéken más aki csinálna ilyet csak a szomszéd megyébe
2, másnak megtudta/tudja csinálni csak nekem nem vagyok megeelégedve mert sok anyagot kap
3, a falunkból mindenki oda hordja és neki jó lett,
mind1
4, ezer1 ilyen adagolót csinált már mondta de akkor mért selejtből csinálja meg
Jól van köszi a pontosítást, tudod már ugy vagyok ezzel az adagolóval hogy nem éri meg már rá költeni mindig valami baja van az adagolós már 3x csinálta ,cserélte ki a fejszeleprészt meg amit még kellett és sose az igazi mindig tehát ezzel is megpróbálom
A T-16 adagolója az nem "köradagoló" !!! Egy db hagyományos elem forog körbe a tengelye körül és látja el mind a két hengert üzemanyaggal!! A T-150-nél meg kettő elem a 6 hengert látja el, igaz az élettartalma rövidebb sokkal mint a soros adagolóé, de akkor sem köradagoló!!
Nem kell Köz darab az mtz adagolóhoz.
De minden második elemet kell kivenni ha jol tudom a 2-4 elemet kell kiszedni
vannak fent képek a neten nézz utána.
Nem kell Köz darab az mtz adagolóhoz.
De minden második elemet kell kivenni ha jol tudom a 2-4 elemet kell kiszedni
vannak fent képek a neten nézz utána.
Megvettem a T-25ösét, meg a szelephimba szereltet, szelepeket, rugokat, gumi dugaszt a szelepemelő rúd csövéhez stb., majd jövő héten megy a javítás ezerrel.
Akinek a hagyományos adagoló helyett mtz 50 adagoló van fent, elárulná hogy kell e közdarab és ha igen hogy van megcsinálva? azt tudom már hogy a 3. és 4. elemet ki kell venni belöle mert hát minek mert ugye nekem ez a köradagoló nem jön be.
Mindenképp T-25-ösét tegyed bele. Ugyan a 80-as MTZ-é is belemegy de a T-25-sé 3 ágon porlaszt be a 80-sé pedig 5 ágon porlaszt. Nagyon csodálkozok a 150 báros beállításon. én 170 bárra állítottam éa nagyon szépen jár a motor, hidegben is tökéletesen indul, nem tudom a 150 bárral hidegben hogy fog elindulni.
Én ezt nem fogom tudni megmondani, mert nekem most ismeretlen állapotúak a porlasztóim. De természetesen leírom, hogy mennyi volt mennyi lett és hogy viselkedik a gép a régi önmagához képest! Csak érjek oda, hogy kiszedem őket.
Én is előtte állok ennek a beállításnak, mert kéken füstöl a traki, de szerencsére deka olaj nem fogy belőle.
Majd megálmodom mennyire állítsam be, de mindenképpen érdekes ez a 155. Megkérdezem én is a helyi "Pro"-t :D
Ma akartam egyébként kiszerelni a porlasztókat meg a TZ4K-mból is és elvinni, de ma Lada difi és önindító javítás volt -sikeresen frankó lett.
Nem igaz szerintem, mert ha 155bár a nyomás akkor több üzemanyag fog bejutni az égéstérbe nagyobb cseppekben, a kicsi nyomás miatt hosszabb lesz az égés is, keményebb lesz a motor hangja is!! Továbbá az égés is sokkal rosszabb lesz jobban fog a motor füstölni is kéken!!
Szerintem a gyári értéken jár a legjobban a motor. Meg ha nem gyári értéken van a porlasztó akkor az indítással gondok lehetnek
pláne ha kisebb a nyomás nincs elegendő porlasztás és ne mis elég finom.
Én gyári értékre állítottam és tökéletesen jár a motor. persze ahhoz a töltést és az adagolót is jól kell beállítani.
véleményeteket akarom kikérni ki mennyire szokta beállitani a pórlaszto nyomást azt tudom hogy a gyári érték 170+5 de máma voltam egy gépszerelönél azt monta álicsam be 155 re mert akkor finomaban fog járni a motr véleményeket kérek
Meghalt az üzemóra számlálóm. Nekem nem bowden kihajtás van, hanem az adagoló hajtása mögött egy fix üzemóra számláló. Meg lehet ezt henkelni? Igazából sosem volt jó mióta nálunk van a traktor, vagy legalábbis nem tudok róla. Azt hittem csak levették róla azt a lepkét, hogy ne forogjon, de rajta van minden, kapcsolódik is a meghajtó vashoz. ha forgatom fordulatonként kattogó hangot ad ki. Este olaj lefolyásra várva unalmamban kivettem, de annyira nem volt kedvem vele foglalkozni, nem láttam, hogy ki lehetne húzni a belét..
Én érzésre állítom be abszolút :) A 3 kinyomó villát nekem be kellett tekerni nyakig, mert a pogácsa aminek nekimennek az állító csavarok be van maródva.
Belőttem őket úgy, hogy egyszerre érjenek a kinyomó csapágyhoz, majd a TLTt meg valami 1 mmre lehetett nyilván belőni vagy 1,5 mert különben a szétkopott cuccok miatt ki se emelné, én meg használom azt is tehát kell.
Majd a végén meg a rudazattal beállítok egy akkora holtjátékot, hogy ha padlóig lenyomom a kuplungot, csak akkor oldjon a TLT. Ha nem használnám a TLT-t akkor meg úgy állítanám be, hogy ne is oldjon sosem, mert szervó kormányos a gépem és meg szokott mosolyogtatni mikor állok be a ház elé és tekerni kéne a kormányt mert nagyon közeledik a garázs :D de ha kinyomom a kuplungot akkor a kormányt meg se lehet mozdítani mert megáll az olajszivattyú.
Üdv én eddig még mindig új kinyomó villákkal raktam össze, és még egyszer se szabályoztam csak új kuplung tárcsát tettem bele.
és 54-56 mm volt a két kinyomó villa közti külömbség.
egy kérdésem lenne hozátok a t16os kuplungját azt ugy kell beáálítani hogy a kinyomo villákat 53 mm a tlt pedig 2m de hamár volt szabájozva meg már koptt akkór menyire kell?
egy kérdésem lenne hozátok a t16os kuplungját azt ugy kell beáálítani hogy a kinyomo villákat 53 mm a tlt pedig 2m de hamár volt szabájozva meg már koptt akkór menyire kell?
A váltóháznak a difivel fogaskerekekkel a kuplung kinyomószerkezetével váltó karral és burkoltatokkal, a hidrauika szivattyú és sonkák nélkül 65000 Ft A sonkák is megvannak még. A váltó a sonkák és a difi kitünő állapotban vannak.
A kradán még nem volt használva benne.
A váltóháznak a difivel fogaskerekekkel a kuplung kinyomószerkezetével váltó karral és burkoltatokkal, a hidrauika szivattyú és sonkák nélkül 65000 Ft A sonkák is megvannak még. A váltó a sonkák és a difi kitünő állapotban vannak.
A kradán még nem volt használva benne.
heló mzx tudnál nekem egy kicsit beszélni bővebben a permetezőről hogy mekkora a szivatyú teljesítménye meg milyen hosszú a keret akkor a hétvégéről meg majd beszélünk meg azt akarom még megkérdezni hogy a krumpli kipőrgetőd meg e van?
Valami bizti csak kéne, mert ha gond van megpiroslik a derót végig :)
Majd én is akarok a gallydarálóra, az etetőhöz egy pilácsot, ami a traki felé világít, de elrettent, hogy kell venni hozzá egy utánfutó aljzatot meg egy dugót. Illetve vezetéket is jobb lenne ha találnék itthon valamit, csak már nagyjából mindent ellőttem.
Attól még sajnos lehet benne kontakt hiba.
Bár én a múlt kor a zsír új kapcsolót 2 napig tudtam használni az Mtz-én utána se kép se hang rajta. Este sötétben haza felé és ez a helyzetjelző kapcsolom volt sajnos nem sok s....rt érnek a gagyi elektronikai cuccok. még jó, hogy a tompítottat meg a reflektort másik kapcsolóra kötöttem legalább előtem láttam az utat.
Hát valójába ez olyan kontár munka féle.
Plusz két lámpát tettem rá,biztositék nélkül.
Egy az egybe egyenesen az akkura kötve.Két száll madzag, negativ és pozitiv plusz egy kapcsoló.így nem terhel semmit sem csak az akkut.
A kapcsolód előtt valahol kontakt hiba van. Mikor felkapcsolod nyom egy szikrát és elmegy az áram, vagy annyira kicsi a keresztmetszet a korrodált részen, hogy annyi áram nem tud átmenni, hogy begerjessze a lámpát.
Nagy valószínűséggel a biztosíték táblában is lehet a baj.
Egyébként mekkora mécseseket akartál rátenni? 2x55W = 110W = 9,1Amper
Ehhez már külön biztosíték kell, gyárilag az összes lámpa + féklámpa + hátsó munkalámpa egy 20A biztosítékon van, ami egyébként kimértem legalább 20 Ampert fel is vesz pontosan, és a bekapcsolási löket meg szépen ki is tudja verni a biztit anélkül, hogy bármilyen zárlat lenne.
Erre a körre már rá se köthetsz semmit.
Én is most fagyasztottam oda az ujjam a csavarhúzóhoz evvel a problémával, mert ledalátunk egy plató gallyat, betolattam minden ok volt még ketyegett a traki és épp akkor verte ki a biztit mikor nyúltam a kézigázért, hogy leállítom. Mert világított minden és elfáradt épp a bizti.. Vettem egy új bizti táblát, de csak 16A-os biztosítékot kaptam rézből ezért a világítás szálát megdupláztam. Majd be kéne relézni, hogyha pld a hátsó helyzetjelző kiveri a biztit akkor attól még tompítottam és féklámpám legyen, hogy haza tudjak menni.
Ilyen volt
ilyen lett
Még maradt 2 szabad helyem is a reléknek külön biztit rakni. És mostmár a féklámpa sem együtt van a lámpákkal.
7189 hozzászólás
Válasz #3138. hozzászólásra
megmondanám az öszite véleményemet de
1, nincs a környéken más aki csinálna ilyet csak a szomszéd megyébe
2, másnak megtudta/tudja csinálni csak nekem nem vagyok megeelégedve mert sok anyagot kap
3, a falunkból mindenki oda hordja és neki jó lett,
mind1
4, ezer1 ilyen adagolót csinált már mondta de akkor mért selejtből csinálja meg
majd beszámolok majd mi lett a végeredmény
Válasz #3137. hozzászólásra
Ha egy adagolós ezt harmadszorra sem tudja megcsinálni akkor mond meg neki hogy egy béna f..sz!! Mi nem jó neked az adagolón???
Válasz #3135. hozzászólásra
Jól van köszi a pontosítást, tudod már ugy vagyok ezzel az adagolóval hogy nem éri meg már rá költeni mindig valami baja van az adagolós már 3x csinálta ,cserélte ki a fejszeleprészt meg amit még kellett és sose az igazi mindig tehát ezzel is megpróbálom
Válasz #3134. hozzászólásra
Köszi a választ!
Válasz #3131. hozzászólásra
A T-16 adagolója az nem "köradagoló" !!! Egy db hagyományos elem forog körbe a tengelye körül és látja el mind a két hengert üzemanyaggal!! A T-150-nél meg kettő elem a 6 hengert látja el, igaz az élettartalma rövidebb sokkal mint a soros adagolóé, de akkor sem köradagoló!!
Válasz #3131. hozzászólásra
Nem kell Köz darab az mtz adagolóhoz.
De minden második elemet kell kivenni ha jol tudom a 2-4 elemet kell kiszedni
vannak fent képek a neten nézz utána.
Válasz #3131. hozzászólásra
Nem kell Köz darab az mtz adagolóhoz.
De minden második elemet kell kivenni ha jol tudom a 2-4 elemet kell kiszedni
vannak fent képek a neten nézz utána.
Válasz #3130. hozzászólásra
Megvettem a T-25ösét, meg a szelephimba szereltet, szelepeket, rugokat, gumi dugaszt a szelepemelő rúd csövéhez stb., majd jövő héten megy a javítás ezerrel.
Akinek a hagyományos adagoló helyett mtz 50 adagoló van fent, elárulná hogy kell e közdarab és ha igen hogy van megcsinálva? azt tudom már hogy a 3. és 4. elemet ki kell venni belöle mert hát minek mert ugye nekem ez a köradagoló nem jön be.
Válasz #3129. hozzászólásra
Mindenképp T-25-ösét tegyed bele. Ugyan a 80-as MTZ-é is belemegy de a T-25-sé 3 ágon porlaszt be a 80-sé pedig 5 ágon porlaszt. Nagyon csodálkozok a 150 báros beállításon. én 170 bárra állítottam éa nagyon szépen jár a motor, hidegben is tökéletesen indul, nem tudom a 150 bárral hidegben hogy fog elindulni.
150 körül, de becsepegnek, kellenek új csúcsok. T-25é passzol bele?? Nyílt habi bolt Szarvason, mostmár nem 50 csak 15 km-re van tőlem.
Plussz megláttam, hogy a leghátsó szelepnél nagy a hézag. Kukás a himba és a szelep is, tehát lejöttek a hengerfejek :(
Én ezt nem fogom tudni megmondani, mert nekem most ismeretlen állapotúak a porlasztóim. De természetesen leírom, hogy mennyi volt mennyi lett és hogy viselkedik a gép a régi önmagához képest! Csak érjek oda, hogy kiszedem őket.
MAJD IRD LE HOGY NEKED MI LYEN LETT A VÉGEREDMÉNY NEKEM BEVÁLT FÜRGÉB LETT FINOMABAN IS JÁR
Én is előtte állok ennek a beállításnak, mert kéken füstöl a traki, de szerencsére deka olaj nem fogy belőle.
Majd megálmodom mennyire állítsam be, de mindenképpen érdekes ez a 155. Megkérdezem én is a helyi "Pro"-t :D
Ma akartam egyébként kiszerelni a porlasztókat meg a TZ4K-mból is és elvinni, de ma Lada difi és önindító javítás volt -sikeresen frankó lett.
170RŐL VETTEM VISSZA
Válasz #3123. hozzászólásra
És eredetileg mennyi volt a nyitónyomás? Valami értékelhetelenül rossz érték vagy pedig precíz 170 ről vettétek vissza 155re?
most belett állitva 155 re sokkal szebben jár a motor sokkal jobban húz és egyáltalán nem is füstöl szoval nagyon fasza
Válasz #3117. hozzászólásra
Nem igaz szerintem, mert ha 155bár a nyomás akkor több üzemanyag fog bejutni az égéstérbe nagyobb cseppekben, a kicsi nyomás miatt hosszabb lesz az égés is, keményebb lesz a motor hangja is!! Továbbá az égés is sokkal rosszabb lesz jobban fog a motor füstölni is kéken!!
Válasz #3118. hozzászólásra
Írtam egy emailt.
Válasz #3117. hozzászólásra
Szerintem a gyári értéken jár a legjobban a motor. Meg ha nem gyári értéken van a porlasztó akkor az indítással gondok lehetnek
pláne ha kisebb a nyomás nincs elegendő porlasztás és ne mis elég finom.
Én gyári értékre állítottam és tökéletesen jár a motor. persze ahhoz a töltést és az adagolót is jól kell beállítani.
Válasz #3118. hozzászólásra
santa.david@mailbox.hu
Sziasztok!
Eladásra szánok egy gyári rakódót t-16-os géphez. Ha érdekel valakit Írjon egy emilt.
véleményeteket akarom kikérni ki mennyire szokta beállitani a pórlaszto nyomást azt tudom hogy a gyári érték 170+5 de máma voltam egy gépszerelönél azt monta álicsam be 155 re mert akkor finomaban fog járni a motr véleményeket kérek
Válasz #3114. hozzászólásra
Mindenképp csővel állítsad, mert az adagoló felfogatásánál is lehet állítani a töltésen. nyugodtan hívj fel ha gondolod.
Válasz #3113. hozzászólásra
Mennyi egy új?
t16 hogy ha előtöltést állítok azt a ékszijtárcsán milyen betüvel jelölik vagy irásal meg hogy ha jere állitom akkor nem fog kopogni a traktor?
Válasz #3112. hozzászólásra
felejtsd el , nem lesz az már jó hiába maszekolod, vegyél újat
Meghalt az üzemóra számlálóm. Nekem nem bowden kihajtás van, hanem az adagoló hajtása mögött egy fix üzemóra számláló. Meg lehet ezt henkelni? Igazából sosem volt jó mióta nálunk van a traktor, vagy legalábbis nem tudok róla. Azt hittem csak levették róla azt a lepkét, hogy ne forogjon, de rajta van minden, kapcsolódik is a meghajtó vashoz. ha forgatom fordulatonként kattogó hangot ad ki. Este olaj lefolyásra várva unalmamban kivettem, de annyira nem volt kedvem vele foglalkozni, nem láttam, hogy ki lehetne húzni a belét..
Válasz #3108. hozzászólásra
erre gondolsz ?
Válasz #3106. hozzászólásra
Én érzésre állítom be abszolút :) A 3 kinyomó villát nekem be kellett tekerni nyakig, mert a pogácsa aminek nekimennek az állító csavarok be van maródva.
Belőttem őket úgy, hogy egyszerre érjenek a kinyomó csapágyhoz, majd a TLTt meg valami 1 mmre lehetett nyilván belőni vagy 1,5 mert különben a szétkopott cuccok miatt ki se emelné, én meg használom azt is tehát kell.
Majd a végén meg a rudazattal beállítok egy akkora holtjátékot, hogy ha padlóig lenyomom a kuplungot, csak akkor oldjon a TLT. Ha nem használnám a TLT-t akkor meg úgy állítanám be, hogy ne is oldjon sosem, mert szervó kormányos a gépem és meg szokott mosolyogtatni mikor állok be a ház elé és tekerni kéne a kormányt mert nagyon közeledik a garázs :D de ha kinyomom a kuplungot akkor a kormányt meg se lehet mozdítani mert megáll az olajszivattyú.
Sziasztok, van egy szinte új eladó 6.5*16-os Riverland gumim, akit esetleg érdekelne az írhat bátran:-) Köszi
Válasz #3107. hozzászólásra
Üdv én eddig még mindig új kinyomó villákkal raktam össze, és még egyszer se szabályoztam csak új kuplung tárcsát tettem bele.
és 54-56 mm volt a két kinyomó villa közti külömbség.
egy kérdésem lenne hozátok a t16os kuplungját azt ugy kell beáálítani hogy a kinyomo villákat 53 mm a tlt pedig 2m de hamár volt szabájozva meg már koptt akkór menyire kell?
egy kérdésem lenne hozátok a t16os kuplungját azt ugy kell beáálítani hogy a kinyomo villákat 53 mm a tlt pedig 2m de hamár volt szabájozva meg már koptt akkór menyire kell?
Válasz #3103. hozzászólásra
A váltóháznak a difivel fogaskerekekkel a kuplung kinyomószerkezetével váltó karral és burkoltatokkal, a hidrauika szivattyú és sonkák nélkül 65000 Ft A sonkák is megvannak még. A váltó a sonkák és a difi kitünő állapotban vannak.
A kradán még nem volt használva benne.
tel.: 06 30 5866381
Válasz #3103. hozzászólásra
A váltóháznak a difivel fogaskerekekkel a kuplung kinyomószerkezetével váltó karral és burkoltatokkal, a hidrauika szivattyú és sonkák nélkül 65000 Ft A sonkák is megvannak még. A váltó a sonkák és a difi kitünő állapotban vannak.
A kradán még nem volt használva benne.
tel.: 06 30 5866381
Válasz #3102. hozzászólásra
magáért a váltóház+ami benne van azért mennyit kérsz?!
Így néz ki a T-16-os megbontva:
Válasz #3100. hozzászólásra
Még nem kezdtünk neki.
Válasz #2909. hozzászólásra
Prütyi sikerült már felújítani a gépet?!
Válasz #3081. hozzászólásra
Bizonyára elkerülte becses figyelmedet, hogy érdeklődtem a motor iránt?!
nem tutam elküldeni priváltba ezért ide iromle Szent Imre ut 34 re kell akkor elszálitani köszönöm
Válasz #3096. hozzászólásra
priviben válaszoltam
heló mzx tudnál nekem egy kicsit beszélni bővebben a permetezőről hogy mekkora a szivatyú teljesítménye meg milyen hosszú a keret akkor a hétvégéről meg majd beszélünk meg azt akarom még megkérdezni hogy a krumpli kipőrgetőd meg e van?
Válasz #3090. hozzászólásra
majd ha sikerült megvalósítani a relézést ,akkor majd tehetnél fel képet mert kiváncsi vagyok majd a megoldásra mert én is gondlkodtam már ezen.
Válasz #3081. hozzászólásra
Ugye melegen 3,5 bar?
Motor, adagoló milyen állapotú? Kuplungszerkezet, tárcsák állapota?
Hova valósi vagy és mennyit gondoltál érte?
Válaszolj az e-mail címemre vagy telefonon: 30 háromkilencvennégy hetvenhat ötvenkettő
Válasz #3091. hozzászólásra
Valami bizti csak kéne, mert ha gond van megpiroslik a derót végig :)
Majd én is akarok a gallydarálóra, az etetőhöz egy pilácsot, ami a traki felé világít, de elrettent, hogy kell venni hozzá egy utánfutó aljzatot meg egy dugót. Illetve vezetéket is jobb lenne ha találnék itthon valamit, csak már nagyjából mindent ellőttem.
Válasz #3091. hozzászólásra
Attól még sajnos lehet benne kontakt hiba.
Bár én a múlt kor a zsír új kapcsolót 2 napig tudtam használni az Mtz-én utána se kép se hang rajta. Este sötétben haza felé és ez a helyzetjelző kapcsolom volt sajnos nem sok s....rt érnek a gagyi elektronikai cuccok. még jó, hogy a tompítottat meg a reflektort másik kapcsolóra kötöttem legalább előtem láttam az utat.
Ha érdekel van két jó állapotban lévő felni.
Válasz #3090. hozzászólásra
Hát valójába ez olyan kontár munka féle.
Plusz két lámpát tettem rá,biztositék nélkül.
Egy az egybe egyenesen az akkura kötve.Két száll madzag, negativ és pozitiv plusz egy kapcsoló.így nem terhel semmit sem csak az akkut.
Válasz #3087. hozzászólásra
A kapcsolód előtt valahol kontakt hiba van. Mikor felkapcsolod nyom egy szikrát és elmegy az áram, vagy annyira kicsi a keresztmetszet a korrodált részen, hogy annyi áram nem tud átmenni, hogy begerjessze a lámpát.
Nagy valószínűséggel a biztosíték táblában is lehet a baj.
Egyébként mekkora mécseseket akartál rátenni? 2x55W = 110W = 9,1Amper
Ehhez már külön biztosíték kell, gyárilag az összes lámpa + féklámpa + hátsó munkalámpa egy 20A biztosítékon van, ami egyébként kimértem legalább 20 Ampert fel is vesz pontosan, és a bekapcsolási löket meg szépen ki is tudja verni a biztit anélkül, hogy bármilyen zárlat lenne.
Erre a körre már rá se köthetsz semmit.
Én is most fagyasztottam oda az ujjam a csavarhúzóhoz evvel a problémával, mert ledalátunk egy plató gallyat, betolattam minden ok volt még ketyegett a traki és épp akkor verte ki a biztit mikor nyúltam a kézigázért, hogy leállítom. Mert világított minden és elfáradt épp a bizti.. Vettem egy új bizti táblát, de csak 16A-os biztosítékot kaptam rézből ezért a világítás szálát megdupláztam. Majd be kéne relézni, hogyha pld a hátsó helyzetjelző kiveri a biztit akkor attól még tompítottam és féklámpám legyen, hogy haza tudjak menni.
Ilyen volt
ilyen lett
Még maradt 2 szabad helyem is a reléknek külön biztit rakni. És mostmár a féklámpa sem együtt van a lámpákkal.