Gázolaj árak 647 Ft Benzin árak 628 Ft EUR 413.05 Ft USD 403.06 Ft CHF 439.56 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

T-16M traktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-29 12:30:36

Kedvencekhez Segítség

7189 hozzászólás
Nincs profilkép
#2839 dávidka234567
2013-12-10 15:19:00

köszi a képeket öregdömperes nagyon jo

Nincs profilkép
#2837 Sanyi74
2013-12-09 20:40:27

Válasz #2802. hozzászólásra
Nem is akár milyen darud van smile thumbupcool

Nincs profilkép
#2835 rinfadmin1984
2013-12-09 19:46:01

Sziasztok!

T-25-ös traktorra szeretnék szervokormányt. Ha valaki tud segíteni, akkor írjon vagy hívjon (06703352854)

Köszi!

Nincs profilkép
#2834 dávidka234567
2013-12-09 17:32:49

köszi a választ sokatsegitettél

Nincs profilkép
#2833 dávidka234567
2013-12-09 17:32:28

köszi a választ sokatsegitettél

Nincs profilkép
#2832 Gyoszor
2013-12-09 12:30:18

Válasz #2831. hozzászólásra

Pont ugyan ilyen az enyém is de az MDC 50 motorolaj nagyon jó, de CSAK NYÁRON!! És inkább erősen hosszan tartó munkára igénybevett gépbe. Én az enyémbe gondolokozok 10W40 vagy esetleg 10W30as olajban, mert beindítom elmegyek vele 500 métert és leállítom. Télen azzal az MDC50el inkább be se indítsd. 15w40 az tökéletes lenne bele. Mióta ez van a enyémben télen úgy indulunk, hogy dekompresszor, majd addig forgatom vele amíg meg nem mozdul az olajnyomás mutató, akkor megkönnyül az önindító elkezd gyorsabban forgatni és már indul is. Próbáld ki. Nekem kb 10-30 másodpercig kell forgatni most, hogy felvegye az olajat a szivattyú. De az MDC 50 mostani sűrűsége kb 250cSt. míg a 15W40és 120 cSt. Ideálist az 10 körül lenne, az MDC50 úgysem melegszik be annyira, hogy ilyen híg legyen. Még nyáron se. Öreg dömperes hazahozott vele 8 tonna fát akkor volt 70 fok az olaj. 100 foknak kéne lennie.

Az MDC egyfokozatú motorolaj télen nem szabadna használni, azt csak akkor lenne szabad beönteni, ha télen tennél bele valami 10W vagy 20W egyfokozatút. Nem nagy különbség van árban a kétfokozatú között és szerintem megtérül annyit úgysem használod, hogy leteljen az olajcsere periódus nyári időszakban. Asszem valami 480 üzemóra, könyv szerint, szerintem az irreálisan sok. Én évente lecserélem ha sokat megy, ha keveset, akkor megkockáztatom a két évet. Egyébként alapszabály mindenben az évenkénti olajcsere. Na a váltóban ezt nem tartom be de a motorokban igen.

Nincs profilkép
#2831 dávidka234567
2013-12-08 22:09:47

köszi segitséget

Nincs profilkép
#2830 MPA82
2013-12-08 20:58:01

Azért sokat fog rajta a hideg olaj is és ez miatt megnő az áramfelvétel, a kontakt hibánál pedig fokozódik az erő vesztés. Meg azért ha ment egy párpercet akkor aku frissen van töltve és magasabb a feszültség szint az is könnyebben teker még az ujj aksi is.
tuti vmi elektromos hibád van.
Egyszer Jártam csak úgy hogy az MTZ henger fej tömítésén befelé szivárgott a víz és nem akart indulni. kb 2-3 napig reggelente mert 3-4 dik napra már kifelé is szivárgott a víz kicseréltem a hengerfej tömítést és a hiba megoldódott.
de ilyen A T-16-oson nem lehet. a Hengerbe nem tud beszivárogni a víz.
A levegő meg összenyomható.
Az olaj szint meg gondolom megfelelő benne.
de azért még az önindító is lehet rossz bár arra kicsi az esély.
inkább érintkezési hiba lehet.

Nincs profilkép
#2829 dávidka234567
2013-12-08 20:33:34

de érdekes hidegen lasan tekeri meg megis fogja a motort miután bevan huzva ketyegegy kicsit utána ugytekeri mint a rosebb

Nincs profilkép
#2828 szeki 2
2013-12-08 20:31:44

Az erös fel fórrósodás kontakt hibára utal,szüntesd meg s jólessz,kapcsolodva az elöttem szólóhoz..

Nincs profilkép
#2826 MPA82
2013-12-08 20:15:14

Iktasd ki az áramtalanítót és jól csiszold meg a kábel sarukat és a csavarokat meg a test érintkező pontjait. Én is már jártam így és utána indult tökéletesen fontos még hogy a saruk is jól legyenek rápréselve a vezetékre.
Ha van nagy teljesítményű forrasztó pákád akkor bizonytalan kötés esetén érdemes a sarukat ráforrasztani a kábelre.

Nincs profilkép
#2825 dávidka234567
2013-12-08 20:03:16

egy párpercig tekertettem akkor az áramtalanitom forosodott fel meg a kábel ami ráment az áramtalanitora meg a minuszra

Nincs profilkép
#2824 MPA82
2013-12-08 19:48:23

Válasz #2823. hozzászólásra

Fontos, hogy a műszer sarkait az akku két ólom pontjára tegyed, a másik mérésnél pedig az ön indítóra egyik esetbe se a sarun mérjél. célszerű megmérni a feszültséget az önindítón a behúzó tekercs előtt és után is.
egyébként ha van valahol a rendszernek gyenge pontja akkor egy két hoszabb indítózás után lehet érezni a melegedést a kötéspontokon is

Nincs profilkép
#2823 MPA82
2013-12-08 19:44:40

Válasz #2822. hozzászólásra
Az áram az még jó hogy ugyan annyi én feszültséget írtam.
Hány volt a feszültség?

Nincs profilkép
#2822 dávidka234567
2013-12-08 19:34:11

az elöb néztem rámértem az öninditóhoz ott is meg vanaz áram pont annyit mtat mint az akumlátorban mért áram

Nincs profilkép
#2821 MPA82
2013-12-08 17:58:20

Az áttétes annyiból jobb, hogy kisebb az áram felvétele és kisebb aksi is elég hozzá.

Nincs profilkép
#2820 dávidka234567
2013-12-08 17:28:47

átéts öninditó jobb lenne?

Nincs profilkép
#2819 dávidka234567
2013-12-08 17:27:22

oké azért köszi

Nincs profilkép
#2818 MPA82
2013-12-08 17:23:02

Válasz #2817. hozzászólásra

közre játszik az olaj is mert hidegen sokkal nehezebb meg tekerni, de viszont gondolj bele hogy egy MTZ önindító van rajta, aminek kétszer akkora motort is vígan kellene tekernie. Biztos, hogy van vmi elektromos gond is.

Nincs profilkép
#2817 dávidka234567
2013-12-08 17:13:58

már kétszer behuztuk a traktor mikor egy kicsit megtöri az olajat meg megy egy párpercet utána ugytekerei mint a rosebb akkor ez biztos hogy nem az olaj?

Nincs profilkép
#2816 MPA82
2013-12-08 17:07:46

Válasz #2815. hozzászólásra

Ha ujj az akksi és rendesen fel van töltve a nagy önindítónak is nagyon gyorsan kellene tekernie az olajtól függetlenül.
Valószínű valamelyik főáramköri kötésed el van oxidálódva.
Bár én a múltkor az MTZ-én meg csináltam az össze kötést és egy hétig jo volt majd a legváratlanabb helyzetben adta meg magát az önindítóm. Sajnos csere lett a vége. de első körben fontos lenne megmérni, hogy az akkumlátor kapcsain és az ön indító kapcsain is ugyan annyi-e a feszültség.

Nincs profilkép
#2815 dávidka234567
2013-12-08 16:39:26

meg mégegy kérdésem lenne hozátok most vettem új 155A órás akumlátort a traktorba de ilyen időben mikor ki húzom a dekompreszort akkor lasan tekeri a motrot mikor meg vissza vágom neki a dekompreszort akkor meg fogja amotrot lehet attol hogy sűrű olajat tettem bele mdc 50 es olajat tettem bele amit ir a könyv egy átétes öninditó jobb lenne ,?

Nincs profilkép
#2814 dávidka234567
2013-12-08 16:36:16

öregdömeres tennél nekem felképet az üzem óra számlálódat hogyan raktad fel oda magad mellé meg a spirált hogyan vezeted el köszönöm

Nincs profilkép
#2813 dávidka234567
2013-12-08 16:34:48

köszönöm a válaszotokat

Nincs profilkép
#2810 homi
2013-12-08 13:47:10

Válasz #2808. hozzászólásra

Biztos legyél benne hogy az első henger legyen a sűrítési holtpont előtt,mert a beállitott jel az ékszíjtárcsán lehet máskor is !!!!!!

#2809 Myrrdin
2013-12-07 15:06:53

Válasz #2808. hozzászólásra

Senki nem tud semmit?smile hammersmile cursingsmile hammersmile hammersmile hammer

Nincs profilkép
#2808 dávidka234567
2013-12-06 18:44:53

levetem a nyomocsovet rátettem hejete a kapiláris csövet megtekertem párszor kézel hogy megjelenyen a csöbe a gázolajmajd utána levetem az olaj beöntöt majd letekertem a csavarokat és oda állitottam be mig ott a lenél megmozdult a csöbe a gázolaj

Nincs profilkép
#2807 homi
2013-12-06 18:34:37

Válasz #2806. hozzászólásra

A jellel együtt nézd meg hogy az első henger sűrítési üteme előtt legyen,ha ott van és a befecskendezés akkor kezdődik akkor jónak kell lenni.!!!!

Nincs profilkép
#2806 dávidka234567
2013-12-06 16:42:31

egy kérdés em lenne az elötöltés beállitásról. csináltunk egy kapilláris csövet ahogy irtátok oda tekertük gyári jelhez elis indult de nagyon kopog meg gyenge oda állitottam pedig a lenkereket ahol belevan karistova egy t1.,t2 jel várom a válaszokat előre is kösz

Nincs profilkép
#2805 szeki 2
2013-12-06 10:49:21

ez mind hasznos kis szerkezek igazán ember kimélö..

#2804 Alex
2013-12-05 22:26:44

Válasz #2773. hozzászólásra

Egy ilyen huzigálásban bármikor benne vagyok :D Szerintem ha egy tuskót kell kihúzni, vagy ha az IH 720-as ekefejjel állok neki szántani az jobban megviseli a lehajtásokat...smile devil Egyesben a Vlagyi 1300-1400-as fordulaton komolyabb erőlködés nélkül elássa magát ha nem tud elmozdulni.

Nincs profilkép
#2802 gumba
2013-12-05 20:56:13


Nincs profilkép
#2801 gumba
2013-12-05 20:54:22

Kép lemaradt.

Nincs profilkép
#2800 gumba
2013-12-05 20:51:49

Egy időben én is gondolkodtam, hogy eladom, de valószínű örökös kenyere lesz nálam.

Nincs profilkép
#2799 szeki 2
2013-12-05 20:27:37

nagyo jó kis gépek ezek.

Nincs profilkép
#2798 ÖregDömperes
2013-12-05 20:18:19

Jelentem a traki egy fuvarban haza hozott 8.erdei köbméter fát.
A gép birta de a pótkocsi nem.bal hátsó kerék durrant szét.
Lesznek képek is,ha a fiam itthon lesz.Egy szakaszon másodikban birta csak.emelkedö,kanyar és vizes homokban.a többi helyen 4dik és 5.ikbe ballagott.Az olaj 70.fokos volt.smile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbupsmile thumbup

Nincs profilkép
#2797 szeki 2
2013-12-03 20:47:41

Sok minden körülménytöl függ megprobálni lehet ,a vtz mel én is csináltam egy két trükös dolgot néha rajtam röhögtek az erdöben, montam menjenek ejöre én majd jövök utánnuk ,ök kinyomták a vágobol a sarat én meg mentem a kemény en utánnuk csak néztek a tükürben hogy állandoan ott vagyok mögöttük én meg mondtam nekik ha nem toltam volna őket akkor nem mentek volna ki a sárbol.

#2796 Maszek Zs
2013-12-03 20:44:55

Válasz #2793. hozzászólásra
Bocs nem jól írtam 2,5méter.Én most csináltattam és az volt 2500ft!!!!!

Nincs profilkép
#2795 ÖregDömperes
2013-12-03 20:37:12

Van egy találós kérdésem hozzátok.
Mernétek e vállalni a t-16 tal,hogy egy 6.tonnás hosszú platós potkocsit ki húztok 17km re az erdöbe homokon,dimbes dombos helyre.Ott rá pakoltok 8.erdei köbméter fát,majd irány haza felé?
Én ezt tervezem.Nem csak tervezem meg is próbálom csinálnismile cowboysmile aikido.

Nincs profilkép
#2794 szeki 2
2013-12-03 20:35:13

Nagyon jó megoldás mert az után gyártott hosszú az 7000 ért tudtam beszerezni a t25 ös é meg 2500 ft ..

Nincs profilkép
#2793 homi
2013-12-03 20:31:04

Válasz #2791. hozzászólásra
Hogyan lenne 5 méter az mtz-é sem rövidebb a menetek pedig egyformák,de ha tévedek bocsi!!!

Nincs profilkép
#2792 ÖregDömperes
2013-12-03 20:29:32

Válasz #2790. hozzászólásra

Én kivettem az órát,És magam mellé jobb oldalra tettem.egy lemezt hegesztettem két csavarral rögzitettem ls elég egy két méteres spirál.A régi helyét meg letakartam egy fehér lappal.

Nincs profilkép
#2791 homi
2013-12-03 20:25:57

Válasz #2790. hozzászólásra

Nekem a motoron van a számlálló csak az olajcseréhez kell nekem!!

#2790 Maszek Zs
2013-12-03 20:19:56

Válasz #2787. hozzászólásra
Be ütöd a netre,hogy bovden szerviz és amit a legközelebb találsz hozzátok azt fel keresed és el mondod mit akarsz és le gyártják!A Habi-nál nincs ilyen mert a T-16-ra ",5 méteres kell!

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
Marhatrágyát ilyen drágán még sohasem adhattak el
A régi közmondás szerint az ízlésről nem lehet vitatkozni.
Hirdetés
Hogyan juttassam ki a nitrogénműtrágyát, és melyik műtrágyát válasszam?
4 zsákos elszívó,  porelszívó,  forgácselszívó
4 zsákos elszívó, porelszívó,...

390.000 Ft

Lucernaszéna 120x130,  kb. 350 kg
Lucernaszéna 120x130, kb. 350 kg

17.000 Ft

Erdészeti csörlő
Erdészeti csörlő

630.000 Ft

GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ KULTIVÁTOR
GASPARDO 6 SOROS RUGÓSKAPÁS SORKÖZMŰVELŐ...

950.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]