Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak647 FtBenzin árak628 FtEUR413.74 FtUSD403.55 FtCHF440.33 FtGBP492.37 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Vigyázz mert a fékszallagja a t-25 ösnek hosszabb,mivel a müködtető része másabb.A szerelése attól nehéz hogy az egész féltengelyházzal együtt kell kivenni.
A kulcsszó a "mostani". A T-16os nem mostani. Itt nem nagyon kell variálni a turbónyomással és az intercoolerral sem. Pláne nem laptopot rádugva. De egyébként valamennyit lehet, erre való a gázpedál :)
Mire kevés egyébként a traki teljesítménye? Még nem igazán sikerült úgy leterhelni, hogy a motorerő kezdjen hervadni.
TiSZTELT T-16 OS TRAKTOROS TÁRSAK
ÉRDEKLÖDNÉK FÉKET KELLENE JAVITANOM A t 16-os trakin és a T 25-ÖS TRAki
fék alkatrésze jo-e a t-16-oséba és nehéz-e féket javitani
valaki tud-e elado gépkönyvet
Csak röhögjél, vazee. Nézd meg a mostani motorokat a trakikba sok típusnál a 120 pacitól 200 az a motor csak variállnak a kajával, túrbóval levegő visszahűtéssel stb..... !!
Üdvözlet mindenkinek!
Felújítás alatt álló T 16-os kis traktoromhoz keresek egy jobb oldali ajtót, mert nem tudom műszaki vizsgán átmegy-e anélkül. Kérem aki tud benne segíteni írja meg a telefonszámát a fórumon, vagy keressen e-mailben.
Tel.:06/30/5714-773
Válasz #2514. hozzászólásra
Azám lehet növelni a fogyasztáson de két hengeres ilyen motoron nem 5-10 lóerős teljesítményemelést tudsz elérni ,de felőlem odacsavargatod a te adagolódat ahova akarod pláne ha tudod melyik csavar mire szolgálSzeva!
Én is meg szoktam rakni de ez már majdnem tulzás,én a duna mellett lakom Újmohácson Mohács itt van minden féle terep félnék megszakitani a kis pirosat.
Válasz #2510. hozzászólásra
A hüvelyek egyformák a hengerfej és a dugattyúk kialakítása különböző ,ettől van a köbcentiméter különbség de nem néztem még pontosan gyári értékeket .Az adagolónak ehhez semmi köze nem lehet azon csak a mennyiségen,alapjáraton,szabályzó erősségén tudsz állítani.
Több mint 7 hektár kukoricám van. meg a krumpli elégrendesen leköt a kapálás meg a gyomírtózás. A vegyszerező nagyon jól működik a T-16-oson, kukoricában keveset tapos, mert jó keskenyek a gumik. az egyik T-16-osomon adagolót kell beállítatnom. sokat nézegetem már itt a forumon meg a T-25-os forumon, hogy a mi a külömbség a 25, 30 , 36 lóerős motorok között. Egy helyen azt olvastam, hogy csak adagoló beállítás kérdése, de sajnos ezt egy hivatalos helyen se találtam meg ebben szeretnék segítséget kérni, esetleg vannak külömböző hüvely átmérők ehez a motor típushoz?
előre is köszönöm.
Ami a képen látszik az jó út.De van benne pár kisebb emelkedö is.Egy hely volt ahol kicsit melegem lett.kb 100.méter hosszú 3-4.méter szint emelkedés.Ott meg fogta terep kettővel is.Ha nincs rajta az a 20g.fa biztos nem viszi föl a két kocsit.Kicsit vissza gurult,féltem hogy be bicskáznak.De terep eggyel és egy nagy fekete füsttel elindult.A dömper.65.g plusz a fa.
De itt nálunk az Alföldön nincsenek nagy dombok se.
Válasz #2507. hozzászólásra Mifelénk még a t-16-ost se kellene így megraknod.Ahogy elnézem a képet milyen hosszú egyenes út van mögötte.Nálunk a jobbik esetbe csak10 méter a szint különbség!!!
Hello.mz.Mi újság felétek?
Nálunk csend van.A traki dolgozik,nagyon keveset.
Volt egy kis sebváltó gondom,de egy kis segitséggel meg oldodott.
Miota itt van 50,órát ment.Fel van szerelve ventilátorral,rádióval,plusz üléssel.Van egy pár új gumim is.Kaptam hozzá új hüvelyt is,egy havertól.
Már beszéltünk telefonon Devecserben vagyok
de mondtad hogy hegesztve volt ,a mieink is hegesztve vannak de most nem is tudok mocorogni mivel estig dolgozok,jó lenne látni őket,vasba voltunk nézni tegnap de kár volt még elmenni is, a tuskok az erdőn agyonhajtogatták a peremeit.Ha tudsz képet megnézném a felniket, én nem tudok képet felrakni .Köszi
Tegnap próbáltam összeállítani két kereket de 4-ből nem sikerült,volt 2 mely jónak tűnt de sajna azokon a gumi nem kopott egyformán próbáltam állítani rajtuk de nem sikerült.Mivel ősszel műszaki a két új gumit jó felnire kéne felrakni a hegesztett sérült felniket sajnálom eldobni pótkeréknek jók volnának.A két új felni nagyon drága de nem tudtok valahol elfekvőben valakinél.KÖSZI
Köszönöm a sok jó tanácsot, sikeresen orvosoltam a problémát! A jobb oldalon kivettem a hézagoló gyűrűkből, de a baloldali az annyira be volt rohadva, hogy ott nem túl szakszerű megoldást alkalmazva. Betettem egy hézagolót a kúpos alátét és a csapágy közé. Úgy tűnik jó lett, de biztosat a hétvégi próbakor után tudok mondani!
Ami meglepett az olajszintező csavar! Az eredeti orosz festék volt rajta a menetig, de ez volt a beöntőnyílás csavarjánál is! Soha nem öntöttek bele olajat, csak valamikor az oroszok!
Most az üzemanyag tartályt kellene kitakarítanom valahogy! Tavaly a jó bevált, kavicsos módszert próbáltam, de nem vált be. Még mindég van rozsda benne!
Tudnál feltölteni képet, hogy miről is van szó, mert én így kép nélkül nem vagyok képben :) De érdekel minden porcikája a gépnek. A régebben folyó váltó szerelős képeket is lementettem eltettem.
A 8 10 mm nagyon sok, a hézagoló kivételével a kupgörgős csapágy hézagán hézagán tudsz csak állítani ,51-55 kulccsal kilazítottan tudod csak kivenni.A nagy fogaskerék oldalra sem mozoghat ennyit ,ezt a csapágy mögötti kúpos alátét akadályozza meg.Jól nézz körül,mi lehet az oka. A morgás több helyről jöhet,support ,váltó.
Válasz #2491. hozzászólásra Igaza van Myrrdinnek annak a fogaskeréknek nem szabad mozogni!!Azt úgy kell be állítani,hogy a kerékagy le lötyögjön de a fogaskerék se!!!!!!!Vigyázz mikor hézagolót akarsz ki venni!Mert ott ahol az a nagy anya van az a csapágy tartó öntvény és könnyen törik!!!!!
Ma megbontottam a keréklehajtást keresve azt a csúnya csattanó hangot! olaj az csak mutatóban volt benne, és annak az állaga is kissé fura! Ellenben azt tapasztaltam, hogy a kerékagy tengelyén lévő fogaskerék oldal irányban igen jelentőset kottyan, ez olyan 8-10mm, és pont olyan hangot ad amit keresek!
Teljesen nem bírtam szétszedni hogy szemrevételezzem, mert nincs olyan nagy kulcsom hogy levegyem a koronás anyát!
KÉRDÉS ennek a fogaskeréknek szabad kottyanni oldalirányba, ha igen mekkora a maximum!
Válasz #2489. hozzászólásra Azért vettem,ha éjfélkor akkor éjfélkor de megoldás legyen!!!Meg amikor szerelek valakinek és le kell szabályozni valamit dupla pénz megy az eszterga magától én meg 2 méterre tudok dolgozni mást!!!!
7189 hozzászólás
Válasz #2538. hozzászólásra
A belsejébe levő töltésállító lapnak a mükődtető lapját
Válasz #2536. hozzászólásra
Mit nem tudsz szerezni hozzá????????????
Válasz #2536. hozzászólásra
szerintem ne rakjál bele használt kopott alkatrészt elvileg ez egy adagoló
Válasz #2535. hozzászólásra
Hol vagytok ???
Kiderült az adagoló baja de sajna sehol sem találtam hozzá alkatrészt. Nem tud valaki adagolót bontva ???
Válasz #2534. hozzászólásra
Nekünk is ez a gép párositás van(T-16m,mtz-82)!Imádom mindkettőt csak egy 50-est akarunk melléjük szerezni.
tegnapi meló
Válasz #2531. hozzászólásra
Kettőt is, adjad léci!!
Válasz #2497. hozzászólásra
Letöltöttem a telómról pár darálós képet.
Ilyet darál, de elég vegyes. Felül maradnak ezek a hosszúk, alulra lepotyognak az aprók.
Válasz #2528. hozzászólásra
Mondjuk én nem permetezek vele, mert nincs mit. Mikor földet vittem akkor meg nem kerültem mély talajra.
Mindegy, ha fel akarod húzni egy kicsit, akkor haverom BMW-kre pakol turbókat hobbiból, megadjam a számát?
.
Válasz #2524. hozzászólásra
Vigyázz mert a fékszallagja a t-25 ösnek hosszabb,mivel a müködtető része másabb.A szerelése attól nehéz hogy az egész féltengelyházzal együtt kell kivenni.
Válasz #2525. hozzászólásra
Akkor a tiéd nem 16 hanem 66 lovas!!
Válasz #2526. hozzászólásra
Ez az igazság, nálam is így viselkedik de csak ha 5-ben permetelek vele!!
Válasz #2525. hozzászólásra
Permetezésnél néha nyöszörög mikor 3.vagy 4. -kel megyek és nagyobb emelkedő jön meg a talaj nagyon puha és a tartály még tele van.
Válasz #2522. hozzászólásra
A kulcsszó a "mostani". A T-16os nem mostani. Itt nem nagyon kell variálni a turbónyomással és az intercoolerral sem. Pláne nem laptopot rádugva. De egyébként valamennyit lehet, erre való a gázpedál :)
Mire kevés egyébként a traki teljesítménye? Még nem igazán sikerült úgy leterhelni, hogy a motorerő kezdjen hervadni.
TiSZTELT T-16 OS TRAKTOROS TÁRSAK
ÉRDEKLÖDNÉK FÉKET KELLENE JAVITANOM A t 16-os trakin és a T 25-ÖS TRAki
fék alkatrésze jo-e a t-16-oséba és nehéz-e féket javitani
valaki tud-e elado gépkönyvet
Válasz #2504. hozzászólásra
Helo MZ/X MI AZ ÁRA ÉS MIT TARTALMAZ AZ ELSÖ HID
A MESOGOMARISKA @GMAIL.COM E- MAIL CIMRE IRD MEG LÉGYSZI
Válasz #2516. hozzászólásra
Csak röhögjél, vazee. Nézd meg a mostani motorokat a trakikba sok típusnál a 120 pacitól 200 az a motor csak variállnak a kajával, túrbóval levegő visszahűtéssel stb..... !!
Üdvözlet mindenkinek!
Felújítás alatt álló T 16-os kis traktoromhoz keresek egy jobb oldali ajtót, mert nem tudom műszaki vizsgán átmegy-e anélkül. Kérem aki tud benne segíteni írja meg a telefonszámát a fórumon, vagy keressen e-mailben.
Tel.:06/30/5714-773
Válasz #2518. hozzászólásra
Ezt mondom én is régen már jártam úgy hogy a több anyagtól előbb beég a PORLASZTÓ ÉS KILYUKAD A DUGATTYÚ, a tulfogyasztásról nem is beszélve
én is hozzá szolok mzx nek szól a vebáruházban ott minőséget jelölik ha nagyobb köpcentit akarsz akkor furasd fel a gépet
Lehet növelni DE MINEK,ha jól be van állítva pont úgy jó!!!
Válasz #2514. hozzászólásra
Azám lehet növelni a fogyasztáson de két hengeres ilyen motoron nem 5-10 lóerős teljesítményemelést tudsz elérni ,de felőlem odacsavargatod a te adagolódat ahova akarod pláne ha tudod melyik csavar mire szolgálSzeva!
Válasz #2514. hozzászólásra
Tök jó beírások
Válasz #2510. hozzászólásra
Mit kell állítanod az adagolón???
Válasz #2511. hozzászólásra
Hát koma a mennyiséggel is lehet növelni a lóerőt, te ezt nem tudtad????
Én is meg szoktam rakni de ez már majdnem tulzás,én a duna mellett lakom Újmohácson Mohács itt van minden féle terep félnék megszakitani a kis pirosat.
Válasz #2511. hozzászólásra
Köszönöm a választ.
Akkor jol sejtettem, hogy van valami különbség mert a webáruház honlapján is vannak különböző dugok meg hüvelyek.
Válasz #2510. hozzászólásra
A hüvelyek egyformák a hengerfej és a dugattyúk kialakítása különböző ,ettől van a köbcentiméter különbség de nem néztem még pontosan gyári értékeket .Az adagolónak ehhez semmi köze nem lehet azon csak a mennyiségen,alapjáraton,szabályzó erősségén tudsz állítani.
Válasz #2505. hozzászólásra
Több mint 7 hektár kukoricám van. meg a krumpli elégrendesen leköt a kapálás meg a gyomírtózás. A vegyszerező nagyon jól működik a T-16-oson, kukoricában keveset tapos, mert jó keskenyek a gumik. az egyik T-16-osomon adagolót kell beállítatnom. sokat nézegetem már itt a forumon meg a T-25-os forumon, hogy a mi a külömbség a 25, 30 , 36 lóerős motorok között. Egy helyen azt olvastam, hogy csak adagoló beállítás kérdése, de sajnos ezt egy hivatalos helyen se találtam meg ebben szeretnék segítséget kérni, esetleg vannak külömböző hüvely átmérők ehez a motor típushoz?
előre is köszönöm.
Válasz #2508. hozzászólásra
Ami a képen látszik az jó út.De van benne pár kisebb emelkedö is.Egy hely volt ahol kicsit melegem lett.kb 100.méter hosszú 3-4.méter szint emelkedés.Ott meg fogta terep kettővel is.Ha nincs rajta az a 20g.fa biztos nem viszi föl a két kocsit.Kicsit vissza gurult,féltem hogy be bicskáznak.De terep eggyel és egy nagy fekete füsttel elindult.A dömper.65.g plusz a fa.
De itt nálunk az Alföldön nincsenek nagy dombok se.
Válasz #2507. hozzászólásra Mifelénk még a t-16-ost se kellene így megraknod.Ahogy elnézem a képet milyen hosszú egyenes út van mögötte.Nálunk a jobbik esetbe csak10 méter a szint különbség!!!
Válasz #2506. hozzászólásra
2,5köb van rajta.Nem veszélyes a kormányzás.Ezt nézd meg.13.köb.
Rendessen megvan pakolva, És a kormányzással mi van ?Földel megrakva alig alig lehet kormányozni,de ez nem semmi egy rakomány...
Válasz #2504. hozzászólásra
Hello.mz.Mi újság felétek?
Nálunk csend van.A traki dolgozik,nagyon keveset.
Volt egy kis sebváltó gondom,de egy kis segitséggel meg oldodott.
Miota itt van 50,órát ment.Fel van szerelve ventilátorral,rádióval,plusz üléssel.Van egy pár új gumim is.Kaptam hozzá új hüvelyt is,egy havertól.
Válasz #2502. hozzászólásra
megvan még az első híd
Válasz #2501. hozzászólásra
sajnos én se tudok képet felrakni de küldj egy emailt az mzvill@freemail.hu címre és küldök róla képet.
Válasz #2462. hozzászólásra
Tisztelt hirdetö érdekelne a traki elsö hid ha megvan
Válasz #2499. hozzászólásra
Már beszéltünk telefonon Devecserben vagyok
de mondtad hogy hegesztve volt ,a mieink is hegesztve vannak de most nem is tudok mocorogni mivel estig dolgozok,jó lenne látni őket,vasba voltunk nézni tegnap de kár volt még elmenni is, a tuskok az erdőn agyonhajtogatták a peremeit.Ha tudsz képet megnézném a felniket, én nem tudok képet felrakni .Köszi
Javított már közületek valaki kormányorbitot a T-16-os trakin????? Hol lehet kapni alkatrészt hozzá, a Vladimex kft kívül?????
Válasz #2498. hozzászólásra
nekem van 2újszerű állapotban lévő felnim te merre laksz én Székesfehérvár mellet.
Hívj telon és megbeszéljük.
tel.: 06 30 586 63 81
Tegnap próbáltam összeállítani két kereket de 4-ből nem sikerült,volt 2 mely jónak tűnt de sajna azokon a gumi nem kopott egyformán próbáltam állítani rajtuk de nem sikerült.Mivel ősszel műszaki a két új gumit jó felnire kéne felrakni a hegesztett sérült felniket sajnálom eldobni pótkeréknek jók volnának.A két új felni nagyon drága de nem tudtok valahol elfekvőben valakinél.KÖSZI
Válasz #2495. hozzászólásra Az se baj,ha te is teszel fel képet!!!
Köszönöm a sok jó tanácsot, sikeresen orvosoltam a problémát! A jobb oldalon kivettem a hézagoló gyűrűkből, de a baloldali az annyira be volt rohadva, hogy ott nem túl szakszerű megoldást alkalmazva. Betettem egy hézagolót a kúpos alátét és a csapágy közé. Úgy tűnik jó lett, de biztosat a hétvégi próbakor után tudok mondani!
Ami meglepett az olajszintező csavar! Az eredeti orosz festék volt rajta a menetig, de ez volt a beöntőnyílás csavarjánál is! Soha nem öntöttek bele olajat, csak valamikor az oroszok!
Most az üzemanyag tartályt kellene kitakarítanom valahogy! Tavaly a jó bevált, kavicsos módszert próbáltam, de nem vált be. Még mindég van rozsda benne!
Válasz #2491. hozzászólásra
Tudnál feltölteni képet, hogy miről is van szó, mert én így kép nélkül nem vagyok képben :) De érdekel minden porcikája a gépnek. A régebben folyó váltó szerelős képeket is lementettem eltettem.
Válasz #2491. hozzászólásra
A 8 10 mm nagyon sok, a hézagoló kivételével a kupgörgős csapágy hézagán hézagán tudsz csak állítani ,51-55 kulccsal kilazítottan tudod csak kivenni.A nagy fogaskerék oldalra sem mozoghat ennyit ,ezt a csapágy mögötti kúpos alátét akadályozza meg.Jól nézz körül,mi lehet az oka. A morgás több helyről jöhet,support ,váltó.
Válasz #2491. hozzászólásra Igaza van Myrrdinnek annak a fogaskeréknek nem szabad mozogni!!Azt úgy kell be állítani,hogy a kerékagy le lötyögjön de a fogaskerék se!!!!!!!Vigyázz mikor hézagolót akarsz ki venni!Mert ott ahol az a nagy anya van az a csapágy tartó öntvény és könnyen törik!!!!!
Válasz #2491. hozzászólásra
annak nem szabadna mozognia az én véleményem az de vegyél ki a hézagolóból egyet és húz utána az anyának akkor majd nem szabad mozognia
Ma megbontottam a keréklehajtást keresve azt a csúnya csattanó hangot! olaj az csak mutatóban volt benne, és annak az állaga is kissé fura! Ellenben azt tapasztaltam, hogy a kerékagy tengelyén lévő fogaskerék oldal irányban igen jelentőset kottyan, ez olyan 8-10mm, és pont olyan hangot ad amit keresek!
Teljesen nem bírtam szétszedni hogy szemrevételezzem, mert nincs olyan nagy kulcsom hogy levegyem a koronás anyát!
KÉRDÉS ennek a fogaskeréknek szabad kottyanni oldalirányba, ha igen mekkora a maximum!
Válasz #2489. hozzászólásra Azért vettem,ha éjfélkor akkor éjfélkor de megoldás legyen!!!Meg amikor szerelek valakinek és le kell szabályozni valamit dupla pénz megy az eszterga magától én meg 2 méterre tudok dolgozni mást!!!!