Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 406.01 Ft USD 390.17 Ft CHF 432.15 Ft GBP 488.28 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
Nincs profilkép
#20286 janko1973
2016-07-31 21:12:50

Válasz a2457 #20289. hozzászólásáraszia
közbe probálgatam
és ug nézzki hogy az irán válto a hunyo
néha van egyikbeis másikba is
néha nincs olyankor olyan csörgö hangja van

Nincs profilkép
#20285 a2457
2016-07-31 21:08:46

ez akkor pontosan ugyanaz gyakorlatilag mint a t-25, nemértem hogyan lehetséges amit leírsz...
az irányváltó gyakorlatilag egy külön váltó aminek a kimenő tengelyére van dugva a másik váltó. hogy terep vagy országút az mindegy, ha egyikbe van előre és hátramenet, akkor a másikban is van.

dehát azt mondod nicnsen, és nem a mászó fokozatról beszélünk, hanem terep/országút közt.


na erre valaki mondjon okosat mert lövésem sincsen.

Nincs profilkép
#20283 janko1973
2016-07-31 19:49:14

Válasz csoppika #20286. hozzászólásárahtz de a forgalmiba t-25 vlagyimirecvan irva

#20282 csoppika
2016-07-31 16:49:11

Válasz janko1973 #20285. hozzászólásáraMi ennek a pontos típusa? Illetve a fülkében a váltót lefotózhatnád...

#20279 csoppika
2016-07-31 10:08:51

Válasz janko1973 #20282. hozzászólásáraKép hozzáadása->tallózás(gépedről kiválasztod)->feltölt->beillesztés(a feltöltött kép lejjebb megjelenik kicsiben, mellette lesz az apró betűs "beilleszt")

Nincs profilkép
#20276 a2457
2016-07-30 22:43:43

Válasz janko1973 #20279. hozzászólásárahát, épp van t-25 ösöm, meg vtz-m is, mindkettő irányváltós.
namost ha azoknak a váltóját veszem alapul akkor gőzöm sincsen hogyan lehet hogy terepben nincsen irányváltó, országutiban meg van. mert gyakorlatilag 2 váltó van egymás után, az egyik az irányváltó. az hatja a másikat. a mászóra azért kérdeztem rá mert az a TLT hajtásról megy.

lefotóznád ezt a masinát, főleg a váltóját és a karokat ? csak a kíváncsiság végett.
amúgy ötletem az nincsen róla hogyan lehetséges hogy nincsen hátramenet.

Nincs profilkép
#20275 janko1973
2016-07-30 21:51:09

Válasz a2457 #20278. hozzászólásáraúgy gondolom igen csak ez már irány váltós
változat

Nincs profilkép
#20274 a2457
2016-07-30 18:37:58

akkor ez nagyon jó kérdés..
ebben a váltó ugyanaz mint a t25 ben amúgy ?

Nincs profilkép
#20273 janko1973
2016-07-30 16:08:25

Válasz a2457 #20276. hozzászólásáraszia én a felezöre gondolok
gyorsba van lassuba nincs
nem a mászora gondolok

Nincs profilkép
#20272 a2457
2016-07-30 15:42:38

Válasz janko1973 #20275. hozzászólásárana most.. páran futottak már bele, csak azért kérdek rá.
a terep neked melyiket jelenti?
mert mászóban tényleg nincsen hátramenet.

Nincs profilkép
#20271 janko1973
2016-07-30 14:57:20

szép napot az elmúlt napokban én is tulajdonosa lettem egy htz-nek.smile thumbup
vagyis egy t-25 reinkarnációnak
de a váltó valahogy nem ugy szuperál a hogy kéne ez irányváltós és ha terepbe rakom nincs rükvercsmile hammer.országútiba igen de terepbe nincs
nincs valakinek valami ötlete?smile helpsmilie

Nincs profilkép
#20270 vargaberci1
2016-07-29 15:14:44

Válasz csoppika #20273. hozzászólására:-) akkor valahogy csak felvarázsolom én is a súlyokat!

Más helyről valakinek valami tapasztalat?

#20269 csoppika
2016-07-29 12:25:46

Válasz atti212. #20271. hozzászólásáraÉn annak idején '96-ban repesztettem MTZ-550-el az M1 autópályán:-)))
Igaz még a kopóréteg nem volt rajtasmile lolsmile lolsmile lol
(és ugyanúgy bicegett a traktor, mint más úton)

Nincs profilkép
#20268 vargaberci1
2016-07-29 08:08:46

Válasz atti212. #20271. hozzászólásáraMennék én csak a DOLLY-s pótkocsit nehezen bírja még a kicsi! :-)

#20267 atti212.
2016-07-28 21:56:22

Válasz vargaberci1 #20270. hozzászólásáraHát ha sokat mész vele autópályán akkor végülis lehet belőle probléma smile thumbup

Nincs profilkép
#20266 vargaberci1
2016-07-28 21:04:01

Válasz Myrrdin #20269. hozzászólásáraigen, erre gondolok én is.
Félek hogy ha felrakom rázni ütni fog.

#20265 Myrrdin
2016-07-28 20:18:34

Válasz vargaberci1 #20268. hozzászólásáraItt azért felhívnám a figyelmed az orosz precizitásrasmile thumbup. Mert majd ha kiméred a távolságot hogy a felnitől x mm és beállítod a súlyokat, biztos lehetsz benne hogy lesz benne 1-2 mm vagy többsmile sneaky. Tehát hogy ne üssön smile cursing ennél a szerkezetnélsmile wacko mintha szélmalom harcot vívnálsmile laugh.

Nincs profilkép
#20264 vargaberci1
2016-07-28 16:13:04

Válasz atti212. #20267. hozzászólásáraGondolom pontosan kell kimérni,hogy ne üssön!?

#20262 atti212.
2016-07-28 14:23:39

Válasz vargaberci1 #20265. hozzászólásáraUgyanúgy mint az mtz-n csak ki kell fúrni a keréktárcsát.

Nincs profilkép
#20261 vargaberci1
2016-07-28 13:43:56

Válasz vargaberci1 #20262. hozzászólásáraFelrakását hogyan lehet megoldani?

#20259 atti212.
2016-07-28 11:31:23

Válasz vargaberci1 #20262. hozzászólásáraMtz keréksúly ! Sokat segít !smile thumbupcool

Nincs profilkép
#20258 vargaberci1
2016-07-28 09:44:23

Sziasztok,

Hátsó keréksúlyról valakinek valami tapasztalata van?

Kerestem visszafelé, mert tudom hogy volt róla szó, de nem találtam,

Köszönöm.
Üdv B

Nincs profilkép
#20257 Szentgyorgyi József
2016-07-28 07:42:51

Válasz atti212. #20259. hozzászólásáraA szelepbemart az abba a motorba kell amelyiknél az izzítógyertya a hengerfejben van a sima pedig a torok izzításosba.

#20256 stefi69
2016-07-27 23:03:57

Válasz t25bandit #20257. hozzászólásáraAnnyit nagyon megér !smile sneaky Én pár éve adtam el 1-et 30-ért kormány nélkül.Igaz kb 500üó volt benne,és közel 400km autózott a vevő miatta . Még van 1 300üó-s de ezt nem adnám el 60e ft-ét sem. Az utángyártott meg sem közelíti az eredeti minőséget!

#20255 atti212.
2016-07-27 22:48:51

Van valami különbség a szelepbemart dugattyúval és a sima dugattyúval szerelt motorok között ? Mi dönti el, melyik kell bele és miért ?

Nincs profilkép
#20254 ND
2016-07-27 11:01:03

Válasz a2457 #20255. hozzászólásáraköszi az instrukciókat

#20253 t25bandit
2016-07-27 08:11:26

Válasz huberkory #20256. hozzászólásáraHát a Habinál 60e.,én 25e-ért odaadnám.

Nincs profilkép
#20251 a2457
2016-07-26 21:47:27

Válasz ND #20254. hozzászólásárasokáig nem tart levenni az olajteknőt és megnézni a hajtókar csapágyat hogy hogyan érzi magát.
20 perc.
ha "karcos" akkor köszörülés, másik csapágysor.

érdemes a traki segge felőliét levenni, az fogja jobban mutatni ha hiszti van.

Nincs profilkép
#20250 ND
2016-07-25 16:39:23

Válasz atti212. #20253. hozzászólásáraMondjuk azt, hogy hirtelen jöttek a tünetek,
bár már nem most, így nem emléxek pontosan.

Nemrég kivettük a rugót a nyomáshatárolóból, akkor nem jött vele kosz. Jobban szét kellene szedni?
Állítottunk rajta, a hideg nagyobb lett, de a meleg nem változott.
Viszont az is igaz, hogy az olajszűrő sem ment mert eldugult a fúvóka vmi gumidarabtól.
Akkor lehet, hogy tényleg vmi szimmering ment szét?
Ha igen, akkor viszont ígyis-úgyis szét kell dobni a motort, nem?
Ha meg már szét van, akkor pár csapágy pluszban nem a világ

#20249 atti212.
2016-07-25 12:48:03

Válasz csoppika #20252. hozzászólásáraAkkor ilyenek voltak benne, hidegen volt még olaj, aztán szinte semmi. Ki gondolna ilyenre, de mégis kell mielőtt nagyon szétdobálja az ember a gépet. 1

#20248 csoppika
2016-07-25 12:39:35

Válasz atti212. #20251. hozzászólásáraNo meg nem mindegy, hogy hirtelen jött a tünet vagy fokozatosan...

#20247 atti212.
2016-07-25 12:35:12

Válasz ND #20249. hozzászólásáraA generátor alatt is érdemes belenézni a nyomáshatárolóba, egyszer olyat láttam, hogy tele volt szimeringrugó darabokkal és hasonló volt a jelenség. Nem nagy ügy szétszedni.

#20246 csoppika
2016-07-25 12:15:56

Válasz ND #20249. hozzászólásáraa: kopott olajszivattyú
b: motorgenerál következik (főtengely-hajtókar csapágy cserebere)
Ezek a tippjeim...

Nincs profilkép
#20245 ND
2016-07-25 12:12:55

Válasz dávidka234567 #20248. hozzászólásáraSziasztok,

és az mitől lehet, hogy hidegen 3fölött van az olajnyomás, ahogy elkezd melegedni rohamosan esik?
80fok fölött már csak 1200-1300 körül tartja az 1et, alapjáraton pedig alig kimutatható

előre is köszi

Nincs profilkép
#20244 dávidka234567
2016-07-25 11:33:55

Köszi majd kikerülom a gödröket amugy az volt az első hogy az órát kicseréltem a motor teljesen felvan ùjítva ùjcsapágysor van benne öntvény repedés nincs ha meg rossz lenne a csapágysor akor nem csinálná ezt

Nincs profilkép
#20243 Szentgyorgyi József
2016-07-25 10:49:52

Válasz dávidka234567 #20245. hozzászólásáraKerüld ki a gödröket. Én elsőként az órát cseréltem volna le mert az olajnyomás nemigen tud ugrálni.

Nincs profilkép
#20242 a2457
2016-07-24 22:28:56

Válasz dávidka234567 #20245. hozzászólásárafőtengely csapágyak hogy vannak ?
kuplung öntvény nincsen repedve, csavarok amik a motort tartják és maga a motortartó rész csavarjai megvannak e húzva ?
ezektől tud még lifetzni az olajnyomás ha csavarodik a masina.
mert lusták voltak egy rendes alvázat csinálni szegénynek :(

Nincs profilkép
#20241 dávidka234567
2016-07-24 22:09:47

Üdv felteszek egy kérdést ha belementem egy gödörbe le föl ugrált az olajnyomás ma levettük a kartert meg a motorolaj szivatyut se a szìvócsövön nemlattunk semmit se pedig a nyomo ágon hogy meglenne repedve vagy valami ja és hozzá teszem szivatyut is szétszedtuk jobb állapotban van mint amit mosvetem újat valakinek valami ötlete smile surrender

#20240 Maszek Zs
2016-07-24 18:12:01

Válasz tonero #20239. hozzászólásáraA munka hengeren nincs véletlenül az a biztonsági szelep(az a kispöcök) mert,ha van húzd ki úgy próba.

Nincs profilkép
#20239 Wendelke
2016-07-24 17:52:16

Válasz a2457 #20235. hozzászólásáraJól is jönne a három kör, de egyenlőre még nem szükséges. Sikerült szereznem egy hótoló lapot, annak a munkahengeréhez pont jó lenne, de ez is még a jövő zenéjesmile biggrin

Amíg ez a kétkörös vezérlő jól funkcionál, addig marad, de ha cserés lesz, akkor megfogadom a tanácsodatsmile wink

#20238 ÖSzabi
2016-07-24 12:50:57

Ha jól emlékszem akkor a munkahengernél is van két közcsavar a csöveknél azokat is nézd meg hogy nem-e került oda kosz!

Nincs profilkép
#20237 Szentgyorgyi József
2016-07-24 11:46:47

Válasz tonero #20239. hozzászólásáraCseréld meg a két csövet a munkahengernél akkor mit csinál?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Hirdetés
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
A Nuseed vetőmagok megérdemlik az esélyt
Extra hozzáadott értéket hordoznak.
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Spórolni a gyomirtóval, tervezni a munkát? Ebben is segít az AI!
Az adatalapú döntéshozatal forradalmasítja a mezőgazdaságot.
V-tárcsa
V-tárcsa

190.000 Ft

FLIEGL DK 180 MAXUM pótkocsi
FLIEGL DK 180 MAXUM pótkocsi

8.000.000 Ft

Regent 5 késes közép mély lazító
Regent 5 késes közép mély lazító

320.000 Ft

Vogel & Noot euro-grubber toldalékok gruber
Vogel & Noot euro-grubber toldalékok...

38.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]