Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD391.85 FtCHF441.7 FtGBP491.64 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Maszek Zs #20073. hozzászólásáraa 25.57.012 alkatrész van egyedül a hidraulika beöntő nyílásban.. ilyen fém, bögre alakú, aljában lyuk. méreteket előzőekben írtam.. nincs benne olyan kis lamellás szűrő amit te írtál..
nem tudsz esetleg boltot?
köszi
Válasz a2457 #20071. hozzászólásáraNyíregyházi Habinak írtam, azt írta hogy nincs nekik ilyen alkatrész.. esetleg tud valaki olyan boltot ahol T25-be tudok venni hidraulika szűrőt?
Válasz B_Csabo #20070. hozzászólásáraÉs,ha minden igaz KB 10db kell bele. De beírod a Habi Weboldalán azt a cikszámot amit irtam szerintem ki fogja adni.
sziasztok,
kis segítségre lenne szükségem.
T25-ömből hiányik a hidraulika olaj szűrő, és nem tudom milyen kell bele. szétszedtem, van benne egy persely, aminek a belső átmérője 76mm mélysége kb 75mm, alul van rajta egy lyuk. ezen az ábrán rajta is van 25.57.012-vel jelölve:
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/vtz/25/089.gif
a google első körben a 761.00.00.000 cikkszámú parír szűrőt deobta, de valahol megtaláltam hogy ennek a külső átmérője 95mm, ami nem megy elvileg bele.. másik amit találtam az ez:
http://www.mtz-traktor-alkatresz.hu/hu/mtz-szurok/hidr-szuro-fem-kpl-gyari.html
de az ábrán valahogy nem így néz ki..
tanácstalan vagyok , nem tudom mi kell bele, kérlek segítsetek
előre is köszi
üdv Csaba
Válasz tiboca69 #20066. hozzászólásáraPontosan így van én pont tegnap vittem vele bálát egy kb 3 kmen keresztül és sima ügy volt de persze a kormányzás nekem is tenyeres volt
Milyen súlyt lehet a karokkal emelni és pár 100m-t "szállítani"?
Láttam már bálát szállítani...
De mekkora az a súly, amit a hidraulika (és a traki) elbír:..?
Válasz Myrrdin #20064. hozzászólásáraennek a gardán megállásos dolognak a legjobb megoldás a szabadon futós gardán vagy olyan gardán toldat amiben be van építve a szabadon futó ez miatt a gardán nem áll meg mert a munka géptől kap hajtást. Lásd bálázo Len kereke SPC ventilátor ventilátoros permetező.
Válasz fulmination14 #20060. hozzászólásáraSzerintem a valós probléma az, ha menetközben valami oknál fogva be kell nyomnod a kuplung pedált akkor a kardán hajtást is kikapcsolod. Persze a kikapcsolt állapot addíg tart míg nyomod a kuplungot.
Én nem tudtam vele bálázni.
Válasz fulmination14 #20060. hozzászólásáraSzia!
Nekem nem rég azt mondták, hogy semmilyent. Illetve nagyon maximumon kellene dolgoznia a Vlagyinak,
az meg nem igazán jó...
De lehet, hogy itt vannak más tapasztalatok...
(Nem vagyok "profi". ;) )
Válasz nagy0szilard #20054. hozzászólásáraÉn a szűrőbe esztergáltam egy középen vállas perselyt..így nem tudja összenyomni a gumit és anyagot is kap...hasonlóképpen szívtam én is a géppel.
Még nézd meg a poharak tömítőgumiját...ÉS gondolkodás nélkül cseréld ki őket. sajnos nem tudod a poharakat mindíg egyformán vissza rakni így soha nem lesz tökéletes a tömítés..
Még egy ötlet: nézd meg a finomszűrő tetején a tankba vissza vezető csavart.. ki van fúrva???? Le tudja magát légteleníteni a rendszer?
Válasz Maszek Zs #20053. hozzászólásáraNem tudom, minden csavart, csatlakozást meghúztam ott nem kaphat, de holnap megprobalom a tömítést kicserélni amit ajánlott az elöző kolléga!
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni!! Finom gázolaj szűrőt cseréltem, illetve az adagolóba az olajat, szigorúan nívóig! Ezután az alapjáratom szép, de vagy szakaszosan vagy nem pörög fel a motor! Mi lehet az oka? Úgy nézem mikor az AC-t pumpálom a szívó ágon a tanknál levegőt szívna. Mi lehet a baj? Sajnos ebben az állapotába erőtlen is, előtte erős volt!
Válasz t25bandit #20047. hozzászólásáranincsen miért aggódni.
főleg ha ilyen friss..
100 üzemórás motoron még a csavarokat szokja az ember biztos ami biztos megnézni hogy nem lazult e fel semmi időközben...
ha rendesen fel lett újjítva ennek a motornak még így is van több ezer üzemórája mire kikönyököl. pajtásnak egy teherautóra szerelt darut hajt t-25 motor, hogy ne keljen a kamcsit bőgetni miatta (80% ban egyhelyben áll és daruzik csak) abban óra szerint van 4500 aztán az is szorult már meg nem egyszer ékszíj szakadás végett.
ez nem az a technika amit féltei kéne.
egyes egyedül az olajra kényes (saját tapasztalatom szerint, de lehet csak én fogtam ki t-25 ből meg vtz ből ami ilyen)
aztán annyi. igazából szorulás végett akkor van nagy baja ha telerakódik a ventillátorral átellenes henger hűtése (szóval ami messzebb van a ventitől, mert az kevesebb hűtést kap) és a hidegebb henger még tudja hajszolni.
de ha egyszerre melegszik be az egész és úgy szorul meg akkor csak megáll aztán kész.
mindíg eltervezem hogy megcsinálom hőmérséklet vezérelt elektromosra a hűtésüket dehát.. azt a lovat üti az ember ami húz is.. működnek rendesen, sose akad affinitás és idő az alakításra. pedig klaffán ki is találtam impulzus modulációsra hogy fokozatmentesen nőljön a ventifordulatszám hogy télen nyáron üzemmeleg legyen a gépezet.
aztán rájövök hogy ez amióta létezik ilyen és működik, nem kell túlgondolni :D
Mondjuk ez egy felújított motor,még 100 üzemórát sem ment,lehet azért szorult meg.Mindenesetre nem szedjük szét,nem füstöl úgyhogy talán gyűrűtörése sincs.Ha meg mégis akkor ott az új motor.
köszönöm válaszaitokat.
Válasz Wendelke #20041. hozzászólásáraTe tudod. "Majd az idő eldönti" akkor azt mondod ha leveszi a hengert akkor nem ez az életkép fogja fogadni?
de hogy megértsd a problémát ez az a kép, ami remélem jól látható, ennek a motorja szintén megszorult és kihűlt és tovább lett használva
Majd az idő eldönti, egy sima megragadástól nem feltétlenül kell, hogy baja legyen.
Gondolj arra, hogy sok bejáratós négyütemű, kétütemű gép amit szorosra illesztettek simán megragadhat, majd némi pihentetés után megy tovább.
Egyik cimbora mesélte, hogy a frissen összerakott, szorosra illesztett Lada motort így járatta be, többször megragadt neki, akkor pihenő, lehűlt, aztán tovább. Gyakorlatilag tökéletesre bejáródott, mondjuk a srác autószerelő, meg 25 éve történt.
Hát köszönöm a válaszotokat,akkor megy a gép tovább,nem szedjük szét.Egy olajcsere már lassan úgyis aktuális lesz.Olajnyomás is van erő is van benne úgyhogy...
Válasz Myrrdin #20035. hozzászólásáraanno énis erre tippeltem az enyémnél.
főleg hogy az iq betyárok ahogy megállt megijjedtek és megpróbáltak ráindítani.
aztán semmi baja nem lett.
megy úgy ahogy szokott.
persze kétségtelenül igazad van ilyen esetben a gyűrűtörésre szoktunk gondolni minden motor esetében, meg arra is hogy a hüvelynek dugattyúnak annyi.
de akárhonnan is nézzem 25 ló az nem egy egetrengető erő, főleg ha még dolgozol is vele.. úgyértem nem kell olyan "túl erős szorulás" ahhoz hogy megálljon a motor.
"kopást" egy ilyen művelet biztosan jelent,
de túl se kell reagálni.
ha indul, nincsen hirtelen nagy kartergáz, olajnyomás is megvan, erő is megvan akkor tényleg max egy olajcsere.
és nem azért mert fene nagy jó minőségű meg mittudomén milyen jó kis motor ez. hanem azért mert 2 hengerrel nem a legjobb a nyomatékelosztása és viszonylag kicsi a teljesítménye.
Ha van kompresszió és olajnyomás, nincs számottevő kartergáz, az olaj nem kopik jobban, mint általában, nincs kopogás akkor had menjen.. max egy olajcsere és kész.. majd, ha számottevően romlik az állapota akkor lesz érdemes javítani.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólására Szerintem nagy baja nem lett,ha erő van benne ugyan úgy indul számottevő károsodást nem szenvedhetett.Valamennyi kárt lehet,hogy elvisel,de ha időben észrevette akkor lehet,hogy megússzátok.Ezt,csak szétszedéssel lehetne megállapítani.A "vlagyi" sok mindent ki bír.
Ha nincs vele gond nem szedném szét.Esetleg egy újabb olajcserét kilátásba helyeznék.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólásáraSemmi baja nem lesz. A tz4k akár 20x is megragad mégsincs baja. Ha a meleg motort hirtelen megállítod és pár perc után próbálod elindítani akkor nincs sok esély rá mert a dugattyúnak és a hengernek nem egy a hőtágulása. A gyűrűknek meg szerintem semmi baja nincs mert nem azok szorultak meg hanem a dugattyúk.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólásáraAbban biztos lehetsz hogy a motor károsodást szenvedett. Semmi baja nincs és nem lett azt nem akarom elhinni. Hiába mondja valaki azt hogy nyugodtan használhatod tovább a gépet. Biztos lehetsz benne hogy nagy valószínűséggel gyűrű törés is lett a motorban.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólására
:) nyugalom.
Ez egy Vlagyi.
jó eséjjel a világon semmi baja nem lett.
indítsd el, mennyél vele egy kört, ha erő ugyanúgy van benne és indul ugyanúgy, akkor nem érdemes vele foglalkozni, nem lett semmi baja.
amúgy ez a valószínű, hogy semmi baja nem lett. Enyémmel körfűrészeltek és hogy vagy hogy nem, nem vették észre hogy valahogy elszakadt a hűtővetni ékszíja. ugyanúgy megállt a motor. kihült, el lett indítva friss ékszíjjal, azóta is boldogan csühög tovább.
ez olyan hogy a vlagyi az ilyen. sok hülyeséget elvisel. szeretem.
Képzeljétek a fater megsütötte a gépet.
Nem vette ki a ventilátortól a téli szűkítőt és úgy ment fel a hegyre venyigét zúzni 25 fokban.Nem vette észre,hogy az olaj már 120 fokos,aztán felfelé egyszer csak megállt a gép.
Utána egy óra múlva visszament,akkor meg elindult megint.
Azt mondja megint megy ,mint az óra,de szerintem akkor is maradandó károsodást szenvedett.
Gondoljátok,hogy jó lesz e így még,vagy ne kínozzuk tovább?
Azt mondja erő van benne,de ha valami egyszer megragad az szerintem...hát nem is tudom.
Esetleg van valami ötletetek,szedjük szét megnézni vagy ilyesmi?
Van egy gyári zsír új motorunk hozzá,lehet eljött az ideje beleszerelni?
25322 hozzászólás
Válasz B_Csabo #20074. hozzászólásáraTalán A Traktorker-nél Felsőzsolcán érdeklőd meg.Van oldaluk is ott is néz szét hátha megtalálod.
Válasz Maszek Zs #20073. hozzászólásáraa 25.57.012 alkatrész van egyedül a hidraulika beöntő nyílásban.. ilyen fém, bögre alakú, aljában lyuk. méreteket előzőekben írtam.. nincs benne olyan kis lamellás szűrő amit te írtál..
nem tudsz esetleg boltot?
köszi
Válasz a2457 #20071. hozzászólásáraNyíregyházi Habinak írtam, azt írta hogy nincs nekik ilyen alkatrész.. esetleg tud valaki olyan boltot ahol T25-be tudok venni hidraulika szűrőt?
Válasz B_Csabo #20070. hozzászólásáraÉs,ha minden igaz KB 10db kell bele. De beírod a Habi Weboldalán azt a cikszámot amit irtam szerintem ki fogja adni.
Válasz B_Csabo #20070. hozzászólásáraÜdv!
Ez amit írsz (25.57.012) ez nem tömítés? Mert,ha jól látom 54.57.020-A nem az inkább?
Válasz B_Csabo #20070. hozzászólásárahabi nevű bolt,
felhívod, vázolod hogy van egy t-25 ösöd és hidraulika szűrő kéne bele,
és ennyi.
sziasztok,
kis segítségre lenne szükségem.
T25-ömből hiányik a hidraulika olaj szűrő, és nem tudom milyen kell bele. szétszedtem, van benne egy persely, aminek a belső átmérője 76mm mélysége kb 75mm, alul van rajta egy lyuk. ezen az ábrán rajta is van 25.57.012-vel jelölve:
http://www.autosoft.ru/online/acat/data/vtz/25/089.gif
a google első körben a 761.00.00.000 cikkszámú parír szűrőt deobta, de valahol megtaláltam hogy ennek a külső átmérője 95mm, ami nem megy elvileg bele.. másik amit találtam az ez:
http://www.mtz-traktor-alkatresz.hu/hu/mtz-szurok/hidr-szuro-fem-kpl-gyari.html
de az ábrán valahogy nem így néz ki..
tanácstalan vagyok , nem tudom mi kell bele, kérlek segítsetek
előre is köszi
üdv Csaba
Válasz tiboca69 #20066. hozzászólásáraPontosan így van én pont tegnap vittem vele bálát egy kb 3 kmen keresztül és sima ügy volt de persze a kormányzás nekem is tenyeres volt
Én bálát hordok vele, simán emeli és viszi is! Ilyenkor mondjuk olyan mintha szervós lenne, néha lehet tenyerezni is
Válasz tiboca69 #20066. hozzászólásáraA könyvben 550 kg-ot említenek a "hidraulikus beakasztó rendszer teherbírására"
De ennél a súlynál már szerintem könnyen megy a hanyatt esés
Szia Mindenki! :)
Milyen súlyt lehet a karokkal emelni és pár 100m-t "szállítani"?
Láttam már bálát szállítani...
De mekkora az a súly, amit a hidraulika (és a traki) elbír:..?
:)
Válasz Myrrdin #20064. hozzászólásáraennek a gardán megállásos dolognak a legjobb megoldás a szabadon futós gardán vagy olyan gardán toldat amiben be van építve a szabadon futó ez miatt a gardán nem áll meg mert a munka géptől kap hajtást. Lásd bálázo Len kereke SPC ventilátor ventilátoros permetező.
Válasz gubamarcell99 #20063. hozzászólásáraez a beszéd. a pilótát tekintve meg van már a rutin, és nem is nagyon zavarja indulásnál a megálló kardán
Válasz fulmination14 #20059. hozzászólásáraÉn sem értek hozzá de ezen jónak tűnik:https://m.youtube.com/watch?v=V4te-cWbeCA
Válasz fulmination14 #20060. hozzászólásáraSzerintem a valós probléma az, ha menetközben valami oknál fogva be kell nyomnod a kuplung pedált akkor a kardán hajtást is kikapcsolod. Persze a kikapcsolt állapot addíg tart míg nyomod a kuplungot.
Én nem tudtam vele bálázni.
Válasz fulmination14 #20060. hozzászólásáraHa még nem kerestél vissza a fórumban, akkor olvasd át
http://www.agroinform.com/forum?function=search&module=forum&tid=93&mit=b%C3%A1l%C3%A1z%C3%B3&order=date-desc
Válasz fulmination14 #20060. hozzászólásáraSzia!
Nekem nem rég azt mondták, hogy semmilyent. Illetve nagyon maximumon kellene dolgoznia a Vlagyinak,
az meg nem igazán jó...
De lehet, hogy itt vannak más tapasztalatok...
(Nem vagyok "profi". ;) )
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnèk hogy milyen kiskocka bálázót bír el egy T-25-ös?
Válaszokat előre is köszönöm!
Válasz Gerimur #20057. hozzászólásáraMintha magamat látnám, csak az én maróm szép "sötétződ", de a te trakid szebb.
Válasz Gerimur #20057. hozzászólására
Tavaszi talajmarózás:
https://youtu.be/jJrXT18nQQIhttps://www.youtube.com/watch?v=yyB8-HIQxP8
üdv mindenkinek!VTZ 2048 Főtengely ki szedéséhez kell segítség.
Válasz nagy0szilard #20054. hozzászólásáraÉn a szűrőbe esztergáltam egy középen vállas perselyt..így nem tudja összenyomni a gumit és anyagot is kap...hasonlóképpen szívtam én is a géppel.
Még nézd meg a poharak tömítőgumiját...ÉS gondolkodás nélkül cseréld ki őket. sajnos nem tudod a poharakat mindíg egyformán vissza rakni így soha nem lesz tökéletes a tömítés..
Még egy ötlet: nézd meg a finomszűrő tetején a tankba vissza vezető csavart.. ki van fúrva???? Le tudja magát légteleníteni a rendszer?
Válasz Maszek Zs #20053. hozzászólásáraNem tudom, minden csavart, csatlakozást meghúztam ott nem kaphat, de holnap megprobalom a tömítést kicserélni amit ajánlott az elöző kolléga!
Válasz nagy0szilard #20052. hozzászólásáraValami levegősődésed van. Nem kapott fel valami koszt?
Válasz Myrrdin #20051. hozzászólására
A tömítő gumira gondolsz a tetejèn? Köszi a választ!
Válasz nagy0szilard #20050. hozzászólásáraMint már régebben megírták, az új gázolajszűrőből pöcköld ki a gumikat és tedd bele a régi szűrőből a gumikat.
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni!! Finom gázolaj szűrőt cseréltem, illetve az adagolóba az olajat, szigorúan nívóig! Ezután az alapjáratom szép, de vagy szakaszosan vagy nem pörög fel a motor! Mi lehet az oka? Úgy nézem mikor az AC-t pumpálom a szívó ágon a tanknál levegőt szívna. Mi lehet a baj? Sajnos ebben az állapotába erőtlen is, előtte erős volt!
Válasz Myrrdin #20046. hozzászólásáraHa szerencséje van akkor nem, ha meg nincs, akkor valami ilyesmi.
Legyünk optimisták!
De szerintem később úgy is ki fog derülni, mert lesz róla élménybeszámoló.
Válasz t25bandit #20047. hozzászólásáranincsen miért aggódni.
főleg ha ilyen friss..
100 üzemórás motoron még a csavarokat szokja az ember biztos ami biztos megnézni hogy nem lazult e fel semmi időközben...
ha rendesen fel lett újjítva ennek a motornak még így is van több ezer üzemórája mire kikönyököl. pajtásnak egy teherautóra szerelt darut hajt t-25 motor, hogy ne keljen a kamcsit bőgetni miatta (80% ban egyhelyben áll és daruzik csak) abban óra szerint van 4500 aztán az is szorult már meg nem egyszer ékszíj szakadás végett.
ez nem az a technika amit féltei kéne.
egyes egyedül az olajra kényes (saját tapasztalatom szerint, de lehet csak én fogtam ki t-25 ből meg vtz ből ami ilyen)
aztán annyi. igazából szorulás végett akkor van nagy baja ha telerakódik a ventillátorral átellenes henger hűtése (szóval ami messzebb van a ventitől, mert az kevesebb hűtést kap) és a hidegebb henger még tudja hajszolni.
de ha egyszerre melegszik be az egész és úgy szorul meg akkor csak megáll aztán kész.
mindíg eltervezem hogy megcsinálom hőmérséklet vezérelt elektromosra a hűtésüket dehát.. azt a lovat üti az ember ami húz is.. működnek rendesen, sose akad affinitás és idő az alakításra. pedig klaffán ki is találtam impulzus modulációsra hogy fokozatmentesen nőljön a ventifordulatszám hogy télen nyáron üzemmeleg legyen a gépezet.
aztán rájövök hogy ez amióta létezik ilyen és működik, nem kell túlgondolni :D
Mondjuk ez egy felújított motor,még 100 üzemórát sem ment,lehet azért szorult meg.Mindenesetre nem szedjük szét,nem füstöl úgyhogy talán gyűrűtörése sincs.Ha meg mégis akkor ott az új motor.
köszönöm válaszaitokat.
Válasz Wendelke #20041. hozzászólásáraTe tudod. "Majd az idő eldönti" akkor azt mondod ha leveszi a hengert akkor nem ez az életkép fogja fogadni?
de hogy megértsd a problémát ez az a kép, ami remélem jól látható, ennek a motorja szintén megszorult és kihűlt és tovább lett használva
Válasz nagy0szilard #20042. hozzászólására13-14 Volt környékén
Válasz t25bandit #20040. hozzászólásárajól van! de ha majd megbontod akkor írd meg mi lett az eredmény.
Válasz a2457 #20039. hozzászólására
Sziasztok! Nektek maximális fordulaton, világítás nélkül hány voltal tölt a generátor? Gyáriról van szó!
Válasz Myrrdin #20035. hozzászólására"Abban biztos lehetsz hogy a motor károsodást szenvedett"
Majd az idő eldönti, egy sima megragadástól nem feltétlenül kell, hogy baja legyen.
Gondolj arra, hogy sok bejáratós négyütemű, kétütemű gép amit szorosra illesztettek simán megragadhat, majd némi pihentetés után megy tovább.
Egyik cimbora mesélte, hogy a frissen összerakott, szorosra illesztett Lada motort így járatta be, többször megragadt neki, akkor pihenő, lehűlt, aztán tovább. Gyakorlatilag tökéletesre bejáródott, mondjuk a srác autószerelő, meg 25 éve történt.
Hát köszönöm a válaszotokat,akkor megy a gép tovább,nem szedjük szét.Egy olajcsere már lassan úgyis aktuális lesz.Olajnyomás is van erő is van benne úgyhogy...
Válasz Myrrdin #20035. hozzászólásáraanno énis erre tippeltem az enyémnél.
főleg hogy az iq betyárok ahogy megállt megijjedtek és megpróbáltak ráindítani.
aztán semmi baja nem lett.
megy úgy ahogy szokott.
persze kétségtelenül igazad van ilyen esetben a gyűrűtörésre szoktunk gondolni minden motor esetében, meg arra is hogy a hüvelynek dugattyúnak annyi.
de akárhonnan is nézzem 25 ló az nem egy egetrengető erő, főleg ha még dolgozol is vele.. úgyértem nem kell olyan "túl erős szorulás" ahhoz hogy megálljon a motor.
"kopást" egy ilyen művelet biztosan jelent,
de túl se kell reagálni.
ha indul, nincsen hirtelen nagy kartergáz, olajnyomás is megvan, erő is megvan akkor tényleg max egy olajcsere.
és nem azért mert fene nagy jó minőségű meg mittudomén milyen jó kis motor ez. hanem azért mert 2 hengerrel nem a legjobb a nyomatékelosztása és viszonylag kicsi a teljesítménye.
Ha van kompresszió és olajnyomás, nincs számottevő kartergáz, az olaj nem kopik jobban, mint általában, nincs kopogás akkor had menjen.. max egy olajcsere és kész.. majd, ha számottevően romlik az állapota akkor lesz érdemes javítani.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólására Szerintem nagy baja nem lett,ha erő van benne ugyan úgy indul számottevő károsodást nem szenvedhetett.Valamennyi kárt lehet,hogy elvisel,de ha időben észrevette akkor lehet,hogy megússzátok.Ezt,csak szétszedéssel lehetne megállapítani.A "vlagyi" sok mindent ki bír.
Ha nincs vele gond nem szedném szét.Esetleg egy újabb olajcserét kilátásba helyeznék.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólásáraSemmi baja nem lesz. A tz4k akár 20x is megragad mégsincs baja. Ha a meleg motort hirtelen megállítod és pár perc után próbálod elindítani akkor nincs sok esély rá mert a dugattyúnak és a hengernek nem egy a hőtágulása. A gyűrűknek meg szerintem semmi baja nincs mert nem azok szorultak meg hanem a dugattyúk.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólásáraAbban biztos lehetsz hogy a motor károsodást szenvedett. Semmi baja nincs és nem lett azt nem akarom elhinni. Hiába mondja valaki azt hogy nyugodtan használhatod tovább a gépet. Biztos lehetsz benne hogy nagy valószínűséggel gyűrű törés is lett a motorban.
Válasz t25bandit #20033. hozzászólására
:) nyugalom.
Ez egy Vlagyi.
jó eséjjel a világon semmi baja nem lett.
indítsd el, mennyél vele egy kört, ha erő ugyanúgy van benne és indul ugyanúgy, akkor nem érdemes vele foglalkozni, nem lett semmi baja.
amúgy ez a valószínű, hogy semmi baja nem lett. Enyémmel körfűrészeltek és hogy vagy hogy nem, nem vették észre hogy valahogy elszakadt a hűtővetni ékszíja. ugyanúgy megállt a motor. kihült, el lett indítva friss ékszíjjal, azóta is boldogan csühög tovább.
ez olyan hogy a vlagyi az ilyen. sok hülyeséget elvisel. szeretem.
Képzeljétek a fater megsütötte a gépet.
Nem vette ki a ventilátortól a téli szűkítőt és úgy ment fel a hegyre venyigét zúzni 25 fokban.Nem vette észre,hogy az olaj már 120 fokos,aztán felfelé egyszer csak megállt a gép.
Utána egy óra múlva visszament,akkor meg elindult megint.
Azt mondja megint megy ,mint az óra,de szerintem akkor is maradandó károsodást szenvedett.
Gondoljátok,hogy jó lesz e így még,vagy ne kínozzuk tovább?
Azt mondja erő van benne,de ha valami egyszer megragad az szerintem...hát nem is tudom.
Esetleg van valami ötletetek,szedjük szét megnézni vagy ilyesmi?
Van egy gyári zsír új motorunk hozzá,lehet eljött az ideje beleszerelni?
Válasz Ati88 #20030. hozzászólására
Megvan az eredménye a rendkívül esős márciusnak ! / időjárás előre jelzés anno /
Válasz Ati88 #20030. hozzászólására
https://youtu.be/X11bgr3HLqY
Mai meló!