Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD390.47 FtCHF443.26 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Wendelke #19621. hozzászólásáraIgazad van a toló jobb lenne. Ez valamivel olcsőbban kijött.Nekem kb:1Km van, amit húznom kellene.De,ha este mennek többen éjszakára dolgozni nem tudnak kimenni az utcából mert, nagy a hó.{ebben én is érintett vagyok}.
Mellékesen a toló is tervbe van sak az idő szab határt.
Sziasztok! Tavaly már kérdeztem,h milyen tipusú és forgásirányú a T30as hidraulika szivattyúja! Annyit tudnátok segíteni,h ha az NS10 helyett NS14 rakok fel akoor a töblet nyomás elbírja e a vezérműtöb, vmit,h 6 vagy 4 bordás e a tengelye!??? Előre is köszönöm a segítséget!
nagy erő, és viszonlyag kis teljesítmény, persze hogy lassú. de ha gyors lenne akkor meg erő nem lenne benne :D
mindenesetre érzékeny játékszer, ekkora erő simán kitépheti az elejét a gépnek ha arról van szó.
Válasz Gerimur #19615. hozzászólásáraSzép estét!Egy 5.5tonnás,4000W-os csörlő.Távirányító és vezetékes irányító.Főkapcsolónak egy szigetelt áramtalanítót raktam.Lassubb mint a hidraulikus.Mászóba lenne egysebességű a trakival,de a "kiskuplungot"nem nagyon kinozzuk vontatással.Húzott ki úgy,hogy egytengelyes hasán csúszott/kerekek nen is forogtak/3 erdei méter nyers cser ölfával a sárból.
Miért hóhúzó lett, a toló nem jobb? Azt tudom, hogy ezt egyszerűbb kivitelezni, nem kell plusz hidraulika az elejére, meg külön felfüggesztés. Csak ennyi az oka, vagy esetleg húzó még is jobb, mint a toló.
Válasz 44claasgarantos #19618. hozzászólásáraAz sem rossz ötlet, de ha mondjuk otthonról indulsz a Trakival, akkor én a hősugárzót egyszerűen beraknám a fülkébe kb. 10 perccel előbb mint az indulás, aztán a had menjen a 220-ról hosszabbítóval. Akkor mehet 2000W-on is, ha éppen olyan.
Ezt meg egy másik haver csinálta a Trabijával, amikor nem tudott otthon a garázsban parkolni, aztán kissé fagyosak voltak a téli éjszakák.
Válasz a2457 #19612. hozzászólására Még nem tudom,egyenlőre csak, terv.
Kisérletezünk még.
Szólóban működik,igaz hosszabb távon még a fűtéssel nem próbáltuk.
A motorolajos,hidraulikás fűtés annyi mint, halottnak csók.
Egyenlőre köszönöm mindenki segítségét!
Válasz Gerimur #19597. hozzászólásáraaz a baj hogy a számok nem tudnak hazudni..
de tény, ha csak gyorsabban be akarod fűteni a fülkét akkor megérhet egy próbát. viszont agy reményeket nem fűznék hozzá.
talán vtz-ről is lehet lesni, valami kis radiátorba benyomatni ennek is a motorolaját.
az sem gyorsabb, de legalább extra fűtés a levegőn kívül.
mtz generátort nem erőltetném, édesmindegy mit írnak rá, nemigen ad le kakaót. inkább egy személyautóét próbálnám rá, valami olyat amiben van bika is.
100A minimum. de szerintem jó lesz az 120 asnak is amire rábíznék ilyesmit.
és még így sem 1000 wattra utaznék hanem inkább csak 500 ra.
ugyanis alapjáraton kevesebbel fog tölteni, hidegindítás után meg már csak nem pörgeted üvegen a kéthengerest.
Válasz Gerimur #19595. hozzászólásáraGerimur!Nekem egy 4000W-os elektromos csörlő van felszerelve. 155A/h aksi van,járó motornál használjuk,generátor 30A/h -val tölt ilyenkor. Egy mentés után 10 perc után áll vissza szokásos töltésre.A megfelelő kábel,biztosíték,főkapcsoló nagy összeg volt.
Egy használt tolólapot vettünk,szezonon kívül hengerlés árba.Ha kész lesz az átalakítás teszek fel képet.
Válasz suzy1958 #19605. hozzászólásáraNekem így sikerült megoldani mert nem kaptam eredetit.Landini fülketartó kis átalakítással, és puhább mint az eredeti,azóta nem remeg a fülke.
Válasz papp.janos #19599. hozzászólására Még nincs teljesen kész de,csak a jövő héten tudom folytatni.Festés előtt lefotózom.
5mm-es vaslemezből van,2méter széles,50cm magas.A hátuljára még fel kell hegeszteni a merevítéseket mert, csak félig van kész.Hengereltetni akartam csak a környéken nem találtam olyat aki ilyen vastag lemezt meghengerelt volna.
Válasz Wendelke #19598. hozzászólására A hengerektől meg van a fűtésem és viszonylag jó is.De így előbb meleg lenne a kabinban.Vagy esetleg mind a kettőt megcsinálni.
Nekem 155AH-ás akksi van a traktorba,tennék rá 1000W-os generátort {lehet nem is kellene}és kisebb teljesítményű hősugárzót.Nem is kellene neki egyfolytában menni mert, ha a gép megmelegszik ki is lehetne kapcsolni.
Üdv. Mindenkinek ! Segítséget kérnék , T25 traktoromhoz keresek új 2 db. fülketartó gumibakot , esetleg ha valaki tudna segíteni hol kapható , nem találom sem a Habinál se egyik Webáruháznál sem . Előre is köszömöm .Sz. József
Válasz prütyi #19601. hozzászólásáraKöszi a választ! Azért kérdeztem, mert az említett marót újítom fel és a gazdi miatt úgy néz ki rajtam marad. És hogy ezt megtartsam a T25 után vagy sem. De ha elkészül, kipórbálom földben, ha az az infó hogy elvileg bírnia kell...
Válasz papp.janos #19600. hozzászólásáraSzerintem a t-25 tlt keresztül többet tud a kisdutránál, de 160-as marót kutya kötelessége elvinnie legyen bulgár vagy lengyel.
Srácok! Egy kérdésem lenne: UE28 Kisdutra után a gyári talajmaró milyen lenne T25 után? 160cm elvileg a munkaszélessége. És ez nem kapálja a földet, hanem marja. 80 -as MTZ-vel hajtották. T25 izomlázas lenne tőle?
Válasz Gerimur #19593. hozzászólásáraHello,
A hóhúzód egész jól sikerült az adott képek alapján. Tudnál még képeket felrakni? A hó ekének milyen vastag lapos vasat használtál? Ez az egész szerekezt milyen széles?
Válasz Gerimur #19595. hozzászólásáraRáadásul ilyen terhelésnél lehet, hogy a generátor sem tudna 13.2 V-ot, és még hamarabb lemerülne az egész cucc.
Felteszel még egy generátort, ami tud mondjuk 100 A-t, az elviszi az 1000 W-os hősugárzót az inverteren keresztül.
Gyenge a fűtésed Gerimur? Te nem csináltad meg a légfűtést a hengerekről?
Van egyébként 12 V-ról működtethető hősugárzó is, amikor Trabim volt, szereztem egyet, bár csak arra volt jó, hogy az ablakra fújt egy kis meleg levegőt.
Válasz a2457 #19596. hozzászólására
Köszönöm az információt, kipróbáljuk majd élesben is.A puding próbája az evés.{nem tudom mikor}.
A végeredmémőnyről beszámolok.
Válasz Gerimur #19595. hozzászólásáraez leginkább azért van mert a fúró ritkán veszi fel azt az 1200 wattot. csak ha nyélgázon van, és lefojtod 0 fordulatra.
55AH @ 13.2 V = 726Wh
max ennyit tud egy órán át az 55 AH akksi.
ebből leugranak a veszteségek is.
szinuszos inverter nagyon igazán nem kell ha egy sima radiátorban gondolkodsz.
szinuszosra csak akkor van szükség ha vellanymotor miatt kell.
szóval simán lemerülne hamar az akksi valós 1000 watt terheléstől.
még ha megy közbe a generátor akkor is.
mondjuk max 300 wattal tudna szegény tölteni normális keretek közt, az 55 AH akksid nagyjából 1 óra alatt lemerülne csontra járó motor és működő generátorral is.
Szerintetek szinuszos inverterrel{2000W}milyen fűtést lehetne csinálni a kabinban egy 1000W-os hősugárzóval?
Akku+inverter+hősugárzó=meleg.
Az 1200W-os fúrógépet agész nap vitte személyautó 55AH-rás akkuról.
Válasz Myrrdin #19590. hozzászólásáraMost nem értem vissza néztem a videót amit feltettél és ugyan ilyen ekével szántol ! Akkor az se a te videód? Ez rejtély marad na mindegy !
Válasz gjoni #19588. hozzászólásáratisztázzunk valamit én nem akarom élezni ezt az osztályharcot mint ami itt megy általában vagy nem ez az én véleményem ezért halott ez a fórum talán ki tudja mindenki nagyon jó gazdája és "tud" de mikor kiírnak egy kérdést és/vagy 24 óra elteltével sem érkezik válasz nos egy kicsit elgondolkodtató már megbocsáss de ezek után nincs miről beszélnünk mint már korábban olvasva a szomszéd fórumon ignore on
Válasz gjoni #19581. hozzászólására
igazad van, 100 mm mélyen búzatarlóban igen. de mi a helyzet a kukorica tarlóban?, kombájn után nem állnák be vele egyből még talán tárcsázottba de sajna ez nem egy 40 milliós gép
25322 hozzászólás
Válasz cb_kicsiogre #19624. hozzászólásáraMi NS10-et tettünk fel.Ha ,jól emlékszem ballos.De, ebben nem vagyok biztos.Már régen volt.
Válasz Gerimur #19625. hozzászólására Bocs, a helyesírási hibákért de,telefonról írok!
Válasz Wendelke #19621. hozzászólásáraIgazad van a toló jobb lenne. Ez valamivel olcsőbban kijött.Nekem kb:1Km van, amit húznom kellene.De,ha este mennek többen éjszakára dolgozni nem tudnak kimenni az utcából mert, nagy a hó.{ebben én is érintett vagyok}.
Mellékesen a toló is tervbe van sak az idő szab határt.
Sziasztok! Tavaly már kérdeztem,h milyen tipusú és forgásirányú a T30as hidraulika szivattyúja! Annyit tudnátok segíteni,h ha az NS10 helyett NS14 rakok fel akoor a töblet nyomás elbírja e a vezérműtöb, vmit,h 6 vagy 4 bordás e a tengelye!??? Előre is köszönöm a segítséget!
Válasz sines68 #19622. hozzászólására:) 5.5 tonna gyakorlatilag nem sokkal kevesebb mint a szerelvény tömege, persze hogy kihúz bárhonnan :D
nagy erő, és viszonlyag kis teljesítmény, persze hogy lassú. de ha gyors lenne akkor meg erő nem lenne benne :D
mindenesetre érzékeny játékszer, ekkora erő simán kitépheti az elejét a gépnek ha arról van szó.
Válasz Gerimur #19615. hozzászólásáraSzép estét!Egy 5.5tonnás,4000W-os csörlő.Távirányító és vezetékes irányító.Főkapcsolónak egy szigetelt áramtalanítót raktam.Lassubb mint a hidraulikus.Mászóba lenne egysebességű a trakival,de a "kiskuplungot"nem nagyon kinozzuk vontatással.Húzott ki úgy,hogy egytengelyes hasán csúszott/kerekek nen is forogtak/3 erdei méter nyers cser ölfával a sárból.
Válasz Gerimur #19620. hozzászólásáraHali!
Miért hóhúzó lett, a toló nem jobb? Azt tudom, hogy ezt egyszerűbb kivitelezni, nem kell plusz hidraulika az elejére, meg külön felfüggesztés. Csak ennyi az oka, vagy esetleg húzó még is jobb, mint a toló.
Válasz papp.janos #19599. hozzászólására Festés előtti képek:
Válasz 44claasgarantos #19618. hozzászólásáraAz sem rossz ötlet, de ha mondjuk otthonról indulsz a Trakival, akkor én a hősugárzót egyszerűen beraknám a fülkébe kb. 10 perccel előbb mint az indulás, aztán a had menjen a 220-ról hosszabbítóval. Akkor mehet 2000W-on is, ha éppen olyan.
Ezt meg egy másik haver csinálta a Trabijával, amikor nem tudott otthon a garázsban parkolni, aztán kissé fagyosak voltak a téli éjszakák.
tegyél bele egy benzin vagy gázolajos kályhát
Válasz a2457 #19612. hozzászólására Még nem tudom,egyenlőre csak, terv.
Kisérletezünk még.
Szólóban működik,igaz hosszabb távon még a fűtéssel nem próbáltuk.
A motorolajos,hidraulikás fűtés annyi mint, halottnak csók.
Egyenlőre köszönöm mindenki segítségét!
Válasz atis26 #19613. hozzászólására Nézd át a vezetékeket,és a relét.
Válasz sines68 #19610. hozzászólására Patent géped van,"irigy vagyok rá".
A turbó mennyit jelent rajt?
A csörlőröl tudnál adni bővebb információt?
Válasz atis26 #19613. hozzászólásáraÖsszeégett a kábel egy másikkal!
Sziasztok folyamatosan világit az irányjelzőm mi lehet a baja?
Válasz Gerimur #19597. hozzászólásáraaz a baj hogy a számok nem tudnak hazudni..
de tény, ha csak gyorsabban be akarod fűteni a fülkét akkor megérhet egy próbát. viszont agy reményeket nem fűznék hozzá.
talán vtz-ről is lehet lesni, valami kis radiátorba benyomatni ennek is a motorolaját.
az sem gyorsabb, de legalább extra fűtés a levegőn kívül.
mtz generátort nem erőltetném, édesmindegy mit írnak rá, nemigen ad le kakaót. inkább egy személyautóét próbálnám rá, valami olyat amiben van bika is.
100A minimum. de szerintem jó lesz az 120 asnak is amire rábíznék ilyesmit.
és még így sem 1000 wattra utaznék hanem inkább csak 500 ra.
ugyanis alapjáraton kevesebbel fog tölteni, hidegindítás után meg már csak nem pörgeted üvegen a kéthengerest.
Válasz sines68 #19610. hozzászólásáraEz egy csoda masina még turbós is ? Nem semmi!
Válasz Gerimur #19595. hozzászólásáraGerimur!Nekem egy 4000W-os elektromos csörlő van felszerelve. 155A/h aksi van,járó motornál használjuk,generátor 30A/h -val tölt ilyenkor. Egy mentés után 10 perc után áll vissza szokásos töltésre.A megfelelő kábel,biztosíték,főkapcsoló nagy összeg volt.
Egy használt tolólapot vettünk,szezonon kívül hengerlés árba.Ha kész lesz az átalakítás teszek fel képet.
Válasz suzy1958 #19605. hozzászólásáraNekem így sikerült megoldani mert nem kaptam eredetit.Landini fülketartó kis átalakítással, és puhább mint az eredeti,azóta nem remeg a fülke.
Válasz suzy1958 #19605. hozzászólásáraFelsőzsolcán a Traktorker-nél próbáltad?
T30-hoz én is ott kaptam csak.Amit a Habinál árultak az nem olyan volt.
Válasz papp.janos #19599. hozzászólására Még nincs teljesen kész de,csak a jövő héten tudom folytatni.Festés előtt lefotózom.
5mm-es vaslemezből van,2méter széles,50cm magas.A hátuljára még fel kell hegeszteni a merevítéseket mert, csak félig van kész.Hengereltetni akartam csak a környéken nem találtam olyat aki ilyen vastag lemezt meghengerelt volna.
Válasz Wendelke #19598. hozzászólására A hengerektől meg van a fűtésem és viszonylag jó is.De így előbb meleg lenne a kabinban.Vagy esetleg mind a kettőt megcsinálni.
Nekem 155AH-ás akksi van a traktorba,tennék rá 1000W-os generátort {lehet nem is kellene}és kisebb teljesítményű hősugárzót.Nem is kellene neki egyfolytában menni mert, ha a gép megmelegszik ki is lehetne kapcsolni.
Üdv. Mindenkinek ! Segítséget kérnék , T25 traktoromhoz keresek új 2 db. fülketartó gumibakot , esetleg ha valaki tudna segíteni hol kapható , nem találom sem a Habinál se egyik Webáruháznál sem . Előre is köszömöm .Sz. József
Válasz prütyi #19601. hozzászólásáraKöszi a választ! Azért kérdeztem, mert az említett marót újítom fel és a gazdi miatt úgy néz ki rajtam marad. És hogy ezt megtartsam a T25 után vagy sem. De ha elkészül, kipórbálom földben, ha az az infó hogy elvileg bírnia kell...
Azt akartam irni 1000w generátornál nagyobat is kapni
Szia gerimur szerintem a fűtésed kivitelezhető csak egy 1000w atos mtz generátort kell vened vagy agyobat
Válasz papp.janos #19600. hozzászólásáraSzerintem a t-25 tlt keresztül többet tud a kisdutránál, de 160-as marót kutya kötelessége elvinnie legyen bulgár vagy lengyel.
Srácok! Egy kérdésem lenne: UE28 Kisdutra után a gyári talajmaró milyen lenne T25 után? 160cm elvileg a munkaszélessége. És ez nem kapálja a földet, hanem marja. 80 -as MTZ-vel hajtották. T25 izomlázas lenne tőle?
Válasz Gerimur #19593. hozzászólásáraHello,
A hóhúzód egész jól sikerült az adott képek alapján. Tudnál még képeket felrakni? A hó ekének milyen vastag lapos vasat használtál? Ez az egész szerekezt milyen széles?
Válasz Gerimur #19595. hozzászólásáraRáadásul ilyen terhelésnél lehet, hogy a generátor sem tudna 13.2 V-ot, és még hamarabb lemerülne az egész cucc.
Felteszel még egy generátort, ami tud mondjuk 100 A-t, az elviszi az 1000 W-os hősugárzót az inverteren keresztül.
Gyenge a fűtésed Gerimur? Te nem csináltad meg a légfűtést a hengerekről?
Van egyébként 12 V-ról működtethető hősugárzó is, amikor Trabim volt, szereztem egyet, bár csak arra volt jó, hogy az ablakra fújt egy kis meleg levegőt.
Válasz a2457 #19596. hozzászólására
Köszönöm az információt, kipróbáljuk majd élesben is.A puding próbája az evés.{nem tudom mikor}.
A végeredmémőnyről beszámolok.
Válasz Gerimur #19595. hozzászólásáraez leginkább azért van mert a fúró ritkán veszi fel azt az 1200 wattot. csak ha nyélgázon van, és lefojtod 0 fordulatra.
55AH @ 13.2 V = 726Wh
max ennyit tud egy órán át az 55 AH akksi.
ebből leugranak a veszteségek is.
szinuszos inverter nagyon igazán nem kell ha egy sima radiátorban gondolkodsz.
szinuszosra csak akkor van szükség ha vellanymotor miatt kell.
szóval simán lemerülne hamar az akksi valós 1000 watt terheléstől.
még ha megy közbe a generátor akkor is.
mondjuk max 300 wattal tudna szegény tölteni normális keretek közt, az 55 AH akksid nagyjából 1 óra alatt lemerülne csontra járó motor és működő generátorral is.
Szerintetek szinuszos inverterrel{2000W}milyen fűtést lehetne csinálni a kabinban egy 1000W-os hősugárzóval?
Akku+inverter+hősugárzó=meleg.
Az 1200W-os fúrógépet agész nap vitte személyautó 55AH-rás akkuról.
Válasz Gerimur #19593. hozzászólására Bocsi,de hóhúzó akar lenni.
Nekem a T30-után lengyel kettes ekém van,semmi gondom vele.Kukorica csutkát is leforgatja.{a kézi vágásut is}.Sőt a maróm is az.
Nem értem feleslegesen miért veszekedtek.Kinek a pap,kinek a lánya?
De,viszont a mai munkám:
Válasz Myrrdin #19590. hozzászólásáraMost nem értem vissza néztem a videót amit feltettél és ugyan ilyen ekével szántol ! Akkor az se a te videód? Ez rejtély marad na mindegy !
Válasz Myrrdin #19590. hozzászólásáraTe beteg vagy gyógyíttasd ki magad!
Válasz gjoni #19588. hozzászólásáratisztázzunk valamit én nem akarom élezni ezt az osztályharcot mint ami itt megy általában vagy nem ez az én véleményem ezért halott ez a fórum talán ki tudja mindenki nagyon jó gazdája és "tud" de mikor kiírnak egy kérdést és/vagy 24 óra elteltével sem érkezik válasz nos egy kicsit elgondolkodtató már megbocsáss de ezek után nincs miről beszélnünk mint már korábban olvasva a szomszéd fórumon ignore on
Válasz Myrrdin #19587. hozzászólásáraMekkora hantás vagy belinkelsz itt egy gyári oldalt! Még ekéd sincs !
Válasz Myrrdin #19587. hozzászólásáraEredj már T 25 ilyen ekével ne nevetes ,hát ez tényleg 10 cm mélyen viheted
Válasz gjoni #19586. hozzászólásáranyugodtan. itt is van 2 ekefej. magyar vas magyar földbe, többet ér véleményem szerint mint a lengyel.
Válasz Myrrdin #19584. hozzászólásáraMegnézném a tied milyen eke!
Válasz Myrrdin #19584. hozzászólásáraE csak 20 cm mélyen szeret menni ,és igen leforgatja a kukoricát tárcsázva !
Válasz gjoni #19581. hozzászólására
igazad van, 100 mm mélyen búzatarlóban igen. de mi a helyzet a kukorica tarlóban?, kombájn után nem állnák be vele egyből még talán tárcsázottba de sajna ez nem egy 40 milliós gép
Válasz Myrrdin #19582. hozzászólásáracsak nyugodtan
Válasz gjoni #19580. hozzászólásárazavaró egy kicsit és ha az adminnak bejön, majd gyorsabban pörgetem tovább az írásod.
Válasz Myrrdin #19579. hozzászólásáraHa nem tudnád ez az igazi bevált eke T-25 után !
Válasz Myrrdin #19579. hozzászólásáraTegyél panaszt ellenem !
Válasz gjoni #19578. hozzászólásáraa hirdetés helye nem itt van
eladó 06703371798