Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz ÖSzabi #19385. hozzászólására Én a gyári méret alapján ólomból öntöttem,lefestettem.
A gyári 18kg.
Kb: gyári méretekkel az enyém egyik garnítúra 2x23kg, a másik 2x25kg lett.{Ha jól emlékszem}.
Válasz munkacsykl #19377. hozzászólásárakeress egy esztergályos és csináltass vele vagy ha tudsz valamilyen megoldást akkor csináld azt. én például egy bontott ifa kcr daruról szereltem le
Válasz munkacsykl #19377. hozzászólásáraMár "meg bocsáss",de ezekért a gumikért én egy fillért nem adnék!
Ezt nem is neked írtam.
Én kidobott asztali fúrógépről szedtem le a gombokat és tettemm fel a karokra.
Sokkal kényelmesebb.
Ha akarod holnap lefényképezem.
Válasz Gerimur #19376. hozzászólásáraSzia!
Én miattam lehet bakelitből is, teljesen mindegy, meg én sem adnék érte pénzt, de zavar a hiánya. Így akár fizetek érte, csak legyen.
Ezért keresem
Üdv
Sziasztok!
3 db gumi gombot keresek a karok végére: kézigázra, hidraulika karra.
Sehol nem kapok kereskedőnél. MTZ-t vettem egyet próbára, de nagy lett.
Köszönöm
Válasz Maszek Zs #19351. hozzászólásáraEzt a hirdetést már törölték, de azért köszi! Úgy döntöttem hogy nem veszem meg azt a bontott vlagyit, egyelőre marad csak a zetor!
Válasz papp.janos #19364. hozzászólásáraA 150-160 cm széles a javasolt, konkrétan az Akpil vagy lengyel néven lévő 160-s maró. Azt többen használják, de dicsérték a bolgár marókat is.
Válasz Gerimur #19361. hozzászólásáraAz jó . Nagy "sumák"a biztosító ,mert az ilyen eseteknél miért nem az évforduló előtt küldi ki az ajánlatát. Hol az érdek képviselet ,rengeteg ember jár így! És majd jövőre is elfelejted és stb stb.
Keresnék T-25 után talajmarót! Tudtok esetleg valami eladót, vagy javaslatot adni hogy milyet lenne jó utánna venni? Melyik az amivel szépen dolgozik és mekkora a megfelelő munkaszélesség? (160cm)? Köszi a segítségetek előre is!
Válasz stefi69 #19360. hozzászólására Már utána jártam, csak annyi a probléma,hogy 2011 november elején vásároltam a trakit és a biztosítást a hó végén kötöttem meg.
Így a kalkulátor azt dobta ki,hogy csak 2016 szeptemberben válthatok.Válthattam volna idén szeptemberben is,csak elmaradt.
4800ft+ba lett volna.
A tavasszal vett utánfutómmal is így jártam,{1700+ba}lett volna,de ennél februárban válthatok.
Válasz Gerimur #19326. hozzászólásáraEmelkedett volna 4800+BA -ró 5400+Ba -ra De van olcsóbb ajánlat,ugyan az mint az idei tehát újra kötöm. Nekem 6db forgalmim van és összesen BA-val 2100ft-ot emelkedik. De minden évben a legjobb ajánlatra kötöttem meg.Innen a PC mellöl,mert a biztosítós "haver" mindig azt mondta,hogy nem sok az a 1-2000ft / forgalmi azért ne kössük át. Azóta saját magam csinálom.
Válasz munkacsykl #19357. hozzászólásáraMegkeresed azt az alkatrészt ami hasonlít arra amit vettél Olyat keress ami nem sima áteresztőcsavar. Szerintem Bü-vizsgán is tétel a diesel tüzelőanyagellátó rendszer. Amúgy ahhoz hogy jó vagy rossz ahhoz semmi köze ahhoz hogy kéthetente használod, ha jó akkor 2 hónap állás után is jó.
Na rendes leszek, segítek is: az adagoló belső felén van, annak a vékonyabb csőnek a másik végén ami a tápszivattyú szívó oldalára jön vissza (ezen vezeti vissza a fölös gázolajat).
Üdvözlet!
Az én traktoromat általában 2 hetente használom, így az én nyomástartóm sem működik. Most vettem egy nyomástartó szelepet a HABi-nál, de nem tudom, hogy hogyan kell kicserélni, melyik a nyomástartó szelep.
Köszönöm, ha valaki tud segíteni. Esetleg a csatolt kép alapján tudna valaki segíteni? Köszönöm.
Válasz Myrrdin #19350. hozzászólásáraSzerelő hozott új adagolót, volt neki otthon egy. Azt mondta nem kell rajta semmit allítni, gyarilag be van allitva. Egyeduli nehezseg az volt hogy a traktoron az adagoló nem 7 fogas kerék csatlakozású, hanem egy tarcsa volt rajta furatokkal a pereméhez közel, mondta hogy nem is látott még ilyet T25-ön. Mast nem kellett cserélni.
Válasz Myrrdin #19350. hozzászólásáraSzerelő hozott új adagolót, volt neki otthon egy. Azt mondta nem kell rajta semmit allítni, gyarilag be van allitva. Egyeduli nehezseg az volt hogy a traktoron az adagoló nem 7 fogas kerék csatlakozású, hanem egy tarcsa volt rajta furatokkal a pereméhez közel, mondta hogy nem is látott még ilyet T25-ön. Mast nem kellett cserélni.
üdv. az új L200 motorját hegesztettem co-val kuplung felöl a blokkból kitört egy 15 cm sarok darab.én kigyököltem 6mm mélyen ugy heg, kb 30mm varrat,kihül tovább újra 3cm.stb... meglehet csinálni .most is megy
Válasz ÖSzabi #19315. hozzászólásáraÜdv!
Ez sincs olyan messze
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/vladimirec-t25-elado/h_6567957
Válasz Myrrdin #19346. hozzászólásáraA sok olajnak nem volt köze a fogaskeréktöréshez, hanem a fönti beöntőkupak alatt van egy csapagy, az teljesen be volt allva, és megszorult a benne forgo tengely, azon tört el a fogaskerék. Probléma elhárítva, most még csak az eső állna meg.
Válasz zolyko #19343. hozzászólásáranos igen, ez a legegyszerűbb kicserélni de még a bontott is letörhet és lehet drága is nem annyira mint az új. ha ismersz hegesztőt,lakatost és ha van benned némi műszaki érzék akkor a legjobb ha megcsináljátok nem muszáj pont úgy mint a képen de az töredéke árral megoldanád
Válasz Attila1020 #19333. hozzászólásárahogyan lehet megcsinálni hogy tele öntöd olajjal? hogy ha már az idegesített hogy 1 nap alatt telenyomja gázolajjal és akkor még csodálkozol hogy kinyomja a szuszogón.
Válasz Attila1020 #19335. hozzászólásáraÉn a T-25-ön még sose légtelenítettem az adagolót, pedig volt már megbontva a rendszer. A nyomástartó szelep kivétele miatt meg főleg nem, amikor felépül a nyomás úgyis visszaengedi a felesleget. A nyomócsöveket szintén nem szoktam, úgyis dekompresszorral indítok.
25336 hozzászólás
Mit nem tudunk itt a forumon?
Válasz stefi69 #19389. hozzászólásárahogyan cserével?
Válasz sancynagy #19384. hozzászólásáraIgen lehet ! Bár látom itt a fórumon nem igen tudják. Majd ezután.
Válasz quiet #19387. hozzászólásárajó viedok.
bár első féket én nem tennék rá.
kuplung beállítás hasznos oktató anyag
adagolót még nem vettem rá
https://www.youtube.com/watch?v=kzkQd8-oYKY
https://www.youtube.com/watch?v=vf1GHkZpe28
https://www.youtube.com/watch?v=UuWoSXaqGPc
https://www.youtube.com/watch?v=2f5axMhplFw
Válasz ÖSzabi #19385. hozzászólására Én a gyári méret alapján ólomból öntöttem,lefestettem.
A gyári 18kg.
Kb: gyári méretekkel az enyém egyik garnítúra 2x23kg, a másik 2x25kg lett.{Ha jól emlékszem}.
Most találtam ezt a hirdetést, hátha valakit érdekel.
http://www.jofogas.hu/fejer/T_25_os_orrsuly_39438218.htm
Sziasztok! Érdeklődnék,hogy a t25-ösön a kormányholtjátékon lehet-e állítani.
Válasz Gerimur #19382. hozzászólásáraJól néz ki, megpróbálom én is.
Kösz.
Válasz munkacsykl #19380. hozzászólásáraAz igért kép a gombokról:
Válasz Myrrdin #19379. hozzászólásáraKöszönöm az ötletet. Az a helyzet, hogy tényleg zavar a gombok hiánya.
Válasz Gerimur #19378. hozzászólásáraKöszönöm, szívesen megnézem.
Válasz munkacsykl #19377. hozzászólásárakeress egy esztergályos és csináltass vele vagy ha tudsz valamilyen megoldást akkor csináld azt. én például egy bontott ifa kcr daruról szereltem le
Válasz munkacsykl #19377. hozzászólásáraMár "meg bocsáss",de ezekért a gumikért én egy fillért nem adnék!
Ezt nem is neked írtam.
Én kidobott asztali fúrógépről szedtem le a gombokat és tettemm fel a karokra.
Sokkal kényelmesebb.
Ha akarod holnap lefényképezem.
Válasz Gerimur #19376. hozzászólásáraSzia!
Én miattam lehet bakelitből is, teljesen mindegy, meg én sem adnék érte pénzt, de zavar a hiánya. Így akár fizetek érte, csak legyen.
Ezért keresem
Üdv
Válasz munkacsykl #19374. hozzászólására Az a "gumigomb" bakelitből van, 10-es menettel.
Válasz imbuszkulcs #19373. hozzászólására Már "meg bocsáss",de ezekért a gumikért én egy fillért nem adnék!
Sziasztok!
3 db gumi gombot keresek a karok végére: kézigázra, hidraulika karra.
Sehol nem kapok kereskedőnél. MTZ-t vettem egyet próbára, de nagy lett.
Köszönöm
Sziasztok!
Van 2 eladó kopott hátsó gumim ha valakit érdekel:
http://www.jofogas.hu/heves/9_5_32_es_meretu_kopott_traktorgumi_elado_39280206.htm
Válasz Maszek Zs #19351. hozzászólásáraEzt a hirdetést már törölték, de azért köszi! Úgy döntöttem hogy nem veszem meg azt a bontott vlagyit, egyelőre marad csak a zetor!
Válasz papp.janos #19364. hozzászólásáraSzia! Nekem bolgár 110-es volt hozzá! Szépen dolgozik vele! A maróm még meg is van, ha esetleg érdekel.
Talajmaró
Válasz Gerimur #19368. hozzászólásáraKöszönöm a segítséged!
Válasz Wendelke #19366. hozzászólásáraKöszönöm a segítséged!
Válasz papp.janos #19364. hozzászólására
Szia!
Nekem lengyel 160-as akpil van és szépen dolgozik
Válasz stefi69 #19365. hozzászólásáraEz után jobban odafigyelek,nem felejtem el!
Válasz papp.janos #19364. hozzászólásáraA 150-160 cm széles a javasolt, konkrétan az Akpil vagy lengyel néven lévő 160-s maró. Azt többen használják, de dicsérték a bolgár marókat is.
Válasz Gerimur #19361. hozzászólásáraAz jó . Nagy "sumák"a biztosító ,mert az ilyen eseteknél miért nem az évforduló előtt küldi ki az ajánlatát. Hol az érdek képviselet ,rengeteg ember jár így! És majd jövőre is elfelejted és stb stb.
Keresnék T-25 után talajmarót! Tudtok esetleg valami eladót, vagy javaslatot adni hogy milyet lenne jó utánna venni? Melyik az amivel szépen dolgozik és mekkora a megfelelő munkaszélesség? (160cm)? Köszi a segítségetek előre is!
Válasz zolyko #19337. hozzászólásáraFelsőzsolcán kapható minden.
Válasz zolyko #19337. hozzászólásáraBenne van az alvázszám.Műszakin nem megy át.
Válasz stefi69 #19360. hozzászólására Már utána jártam, csak annyi a probléma,hogy 2011 november elején vásároltam a trakit és a biztosítást a hó végén kötöttem meg.
Így a kalkulátor azt dobta ki,hogy csak 2016 szeptemberben válthatok.Válthattam volna idén szeptemberben is,csak elmaradt.
4800ft+ba lett volna.
A tavasszal vett utánfutómmal is így jártam,{1700+ba}lett volna,de ennél februárban válthatok.
Válasz Gerimur #19326. hozzászólásáraEmelkedett volna 4800+BA -ró 5400+Ba -ra De van olcsóbb ajánlat,ugyan az mint az idei tehát újra kötöm. Nekem 6db forgalmim van és összesen BA-val 2100ft-ot emelkedik. De minden évben a legjobb ajánlatra kötöttem meg.Innen a PC mellöl,mert a biztosítós "haver" mindig azt mondta,hogy nem sok az a 1-2000ft / forgalmi azért ne kössük át. Azóta saját magam csinálom.
Válasz Tomszi #19358. hozzászólásáraKöszönöm, talán meg tudok vele birkózni.
Üdv
Válasz munkacsykl #19357. hozzászólásáraMegkeresed azt az alkatrészt ami hasonlít arra amit vettél Olyat keress ami nem sima áteresztőcsavar. Szerintem Bü-vizsgán is tétel a diesel tüzelőanyagellátó rendszer. Amúgy ahhoz hogy jó vagy rossz ahhoz semmi köze ahhoz hogy kéthetente használod, ha jó akkor 2 hónap állás után is jó.
Na rendes leszek, segítek is: az adagoló belső felén van, annak a vékonyabb csőnek a másik végén ami a tápszivattyú szívó oldalára jön vissza (ezen vezeti vissza a fölös gázolajat).
lemaradt
Üdvözlet!
Az én traktoromat általában 2 hetente használom, így az én nyomástartóm sem működik. Most vettem egy nyomástartó szelepet a HABi-nál, de nem tudom, hogy hogyan kell kicserélni, melyik a nyomástartó szelep.
Köszönöm, ha valaki tud segíteni. Esetleg a csatolt kép alapján tudna valaki segíteni? Köszönöm.
Válasz Myrrdin #19350. hozzászólásáraSzerelő hozott új adagolót, volt neki otthon egy. Azt mondta nem kell rajta semmit allítni, gyarilag be van allitva. Egyeduli nehezseg az volt hogy a traktoron az adagoló nem 7 fogas kerék csatlakozású, hanem egy tarcsa volt rajta furatokkal a pereméhez közel, mondta hogy nem is látott még ilyet T25-ön. Mast nem kellett cserélni.
Válasz Myrrdin #19350. hozzászólásáraSzerelő hozott új adagolót, volt neki otthon egy. Azt mondta nem kell rajta semmit allítni, gyarilag be van allitva. Egyeduli nehezseg az volt hogy a traktoron az adagoló nem 7 fogas kerék csatlakozású, hanem egy tarcsa volt rajta furatokkal a pereméhez közel, mondta hogy nem is látott még ilyet T25-ön. Mast nem kellett cserélni.
üdv. az új L200 motorját hegesztettem co-val kuplung felöl a blokkból kitört egy 15 cm sarok darab.én kigyököltem 6mm mélyen ugy heg, kb 30mm varrat,kihül tovább újra 3cm.stb... meglehet csinálni .most is megy
az autó.persze nem minmindegy mennyire kényes helyen van a törés!!Válasz Myrrdin #19348. hozzászólására
Válasz ÖSzabi #19315. hozzászólásáraÜdv!
Ez sincs olyan messze
http://www.agroinform.com/aprohirdetes_adatlap/gep/traktor-45-le-alatt/vladimirec-t25-elado/h_6567957
csak nézz rá azt meg látod
Válasz Attila1020 #19349. hozzászólásáraelég gyorsan ki lett javítva. adagolós csinálta? és mi lett még cserélve/javítva?
Válasz Myrrdin #19346. hozzászólásáraA sok olajnak nem volt köze a fogaskeréktöréshez, hanem a fönti beöntőkupak alatt van egy csapagy, az teljesen be volt allva, és megszorult a benne forgo tengely, azon tört el a fogaskerék. Probléma elhárítva, most még csak az eső állna meg.
Válasz zolyko #19343. hozzászólásáranos igen, ez a legegyszerűbb kicserélni de még a bontott is letörhet és lehet drága is nem annyira mint az új. ha ismersz hegesztőt,lakatost és ha van benned némi műszaki érzék akkor a legjobb ha megcsináljátok nem muszáj pont úgy mint a képen de az töredéke árral megoldanád
Válasz Attila1020 #19345. hozzászólásáraaz nem jó, fölég most szezonba
Válasz Attila1020 #19333. hozzászólásárahogyan lehet megcsinálni hogy tele öntöd olajjal? hogy ha már az idegesített hogy 1 nap alatt telenyomja gázolajjal és akkor még csodálkozol hogy kinyomja a szuszogón.
Válasz Tomszi #19344. hozzászólásáraA problémát egy az adagoloban letört fogaskerékfog okozta, ugyhogy adagolocsere lesz a vége.
Válasz Attila1020 #19335. hozzászólásáraÉn a T-25-ön még sose légtelenítettem az adagolót, pedig volt már megbontva a rendszer. A nyomástartó szelep kivétele miatt meg főleg nem, amikor felépül a nyomás úgyis visszaengedi a felesleget. A nyomócsöveket szintén nem szoktam, úgyis dekompresszorral indítok.
Válasz stefi69 #19342. hozzászólásáraigen,jó megoldás.de ha tudsz egy ilyen házat érdekelne.
Válasz zolyko #19341. hozzászólásáraKeresd ki ,visszamenőleg a 2012.12.31. van fent 1 kép. Az jó megoldás !