Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz stefi69 #18790. hozzászólásáraazért a -kalibrált- nyomatékkulcs nem luxus, főleg ha valaki szerelésből él.
ahol fontos a jó feszültség elosztás ott nyomatékra húzok +10 fok.
elvileg a t-25 és hasonló rendes, nem hisztis motorok beérik jóval kevesebb törődéssel is, de nyugodtabb vagyok így.
főleg ha darunak a csavarjairól van szó :)
Válasz czferi #18778. hozzászólásáraHa kipufogó toroknál jön az olaj ott nem csak felkapott mennyiségről van szó ! És a jó motornak nem szabad felkapnia az olajat,ha felkapja ott már bajok vannak. Nagy a valószínűsége ,hogy a szelepvezetők mellett folyik be az olaj ,és még hozzá a kipufogó szelepnél.Meg lehet tudni,ha leveszed a szelephimbát.És a szelepet megfogod egy patent fogóval,majd erősen megrángatod oldal irányba,hogy mennyit mozog,elvileg nem szabad kotyogásnak sem lennie.
Ja és én is ,és 1-2 nagy szerelő akit tudok ,pl a T-25 hengerfejet kb 50-60cm karon ,úgy jó izomból ,2x-3x lehúzom.
"20-kg-al"
Válasz Myrrdin #18787. hozzászólásáraHelló Myrrdin!Csak a motort szeretném eladni!Traktor nem eladó!Azért kérdeztem a fórum társakat.A hirdetés az enyém!Csak nem vagyok tisztában az árakkal.Persze írhattam volna jóval kevesebbet is!Akkor újra érdeklődnék a fórum társaktól,hogy mit tartanak reálisnak?
Sziasztok!Csak egy kérdésem lenne hozzátok?Hirdetek itt is egy T-25-ös 22,5Kw/30Le-ös dizel motort+hozzá egy sachs kuplungot .Mi lenne a reális ára?Előre is köszönöm a válaszokat István.
Válasz czferi #18783. hozzászólására Szia!
Akkor az szivárgott menet közben is.Lehet hogy, egy kevés olajat felkapott.A kipufogónál szivároghat az olajlehúzó gyűrűk miatt is.
Használd tovább és ha ugyanúgy folyik a kipufogónál és fogy a motorból az olaj akkor gyűrű gond lesz.
Válasz Gerimur #18780. hozzászólásáraSzia Gerimur!
Megnéztem pontosan a kipufogó tömitésnél folyt .Kicseréltem a kipufogó és a szívó tömitést is. Csak azt nem tudom mért álló motornál szivárgott???
Válasz a2457 #18781. hozzászólásáraez van . de majd ha kapunk képet a hibáról akkor letisztul minden de nem értelek hiába van itt háttérelméletbe is belátás ha szerencsétlen előbb cselekszik mint kérdez . a könyv kb 110Nm ír hengerfejre amit maganak lementettem képet és vissza emlékezve a trakin M14 10,9 csavar van több mint 180Nm kellene meghúzni, (korábban egy márkatárs írta hogyan raktak erre a ø13 anyagra 14-es menetet emlékeim szerint) ja és teljesen ez a fórum halott néha több nap is eltelik míg írnak
Válasz Myrrdin #18775. hozzászólásáraigazából inkább együtt jó a kettő.
a táblázatból kiderül mennyire kell meghúzni, de önmagában az azért kevés ha korrektek akarunk lenni. a cikkből kiderül miért kell ennyire húzni.
mondjuk a kép így sem teljes, de szerintem azért jobb ha van a háttérelméletbe is belátás.
mivel én nem vagyok gépész, nyilván szükségem van ilyen háttéranyagokra :D
Válasz czferi #18778. hozzászólására Szia!
A hengerfejcsavaroknak csak akkor húzz utána ha meggyőződtél róla hogy, valóban onnan folyik az olaj.A kipufogótömítésnél és a csonknál is jöhet ha túl alacsony fordulatszámon van üzemeltetve a gép.Felkaphatja az olajat.
Válasz czferi #18778. hozzászólásárainkább fotózd le szerintem. többet mond.
olajat klafán féktisztítóval lehet eltüntetni, hogy lehessen is látni hogy akkor most mégis honnan folyik az olaj.
Válasz Gerimur #18773. hozzászólásáraMegpróbálok utána húzni. De ma lemostam még egyszer megtörölgettem és olyan lehetséges,hogy a kipufogó tömítésnél jön az olaj?? Mert úgy láttam mintha onnan folyna rá a hengerre.
Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!!!!!!!!
Már egy ideje néha előfordult, hogy VTZ-met nehezen indította az önindító. Gyanús volt, hogy töltés van, meg pl. 15-ből 4x nehezen tekerte a motort az önindító. Na tegnap már az önindító fura hangokat adott ki. Aztán meg is jelent a füst. Leszedtem, aztán úgy kotyog benne minden, hogy csak na.
Aztán kapott egy Magneton indítót, na azzal meg már majd kiugrik a motor a helyéről.
Válasz czferi #18771. hozzászólására Szia!
Én is voltam így.
Az összes tőcsavarnak utána húztam 20Nm-el és utána jó lett.Próbáld meg.Ha ez után sem lenne jó akkor hengertalptömítés csere.
Nem drága csak időigényes.
Válasz czferi #18771. hozzászólásáraSzia!
Én már csináltam ilyent.......
Nézd, meg a T16-os topikban...van némi buktató benne, de nem vészes..bizti, hogy a henger talpaknál szivárog és nem a nyomórudak csöveinél?
Nem túl drága a javítás inkább munka igényes...a hengerek könnyen lejönnek és könnyen vissza is mennek.
A tőcsavarok meghúzásánál vigyázz ne járj úgy mint én..
Sziasztok fórumtársak!
Egy kis segítséget kérnék tőletek már megint A hengertalpnál kicsit szivárog az olaj.A réztömítés kellene kicserélni? Ahhoz nagyon szét kell szedni a motort? Érdemes hozzá nyúlni vagy amíg nem nagyon szivárog hagyjam.
Válasz Bognár Attila #18762. hozzászólásáraÜdv!
Ez a bér munka attól függ menyire van konkurencia.Gépet meg,ha akarsz venni
Át mész az ágaprító ágdaráló topikba ott meg keresed Tubica nevét rákattintasz a nevére neki vannak képei aprítóról.Szerintem az jó is én láttam működni ilyent és jó !!Meg szerinte nem árt rá egy lendkerék mondjuk 3 MTZ-é.Különben is 5-6cm fákat már nem aprítani kell hanem kulizni.
Röviden ennyi
Válasz Bognár Attila #18766. hozzászólásárajajj ez nagyon cuki darab :D
van egy hasonló caravaggio vagy milyen most nállam, a kertész pajtásom szerválta. a metszésből származó hulladékot darálom le neki.
pontosabban erőgépet adok hozzá.
megmondom őszintén ilyen méretű aprító nemigen szapora. de ezt biztosan elviszi a t-25 ös :D
az 5 centi vastag akácot azért nem venném készpénznek.
ami a fiat ducattoba befér neki ághulladék, annak nagyjából a 4 szeresét tudja ledarálni egy teljes nap alatt.
kb 5-6 literrel pöfög a traki ennyit.
s mindent ami elágazik el kell vágnia szerencsétlennek.
szerintem megkéne nézned egyet élőben, meg hogy mennyire szapora mielőtt beleugranál.
ha olyan helyen élsz..lehetséges hogy egy körfűrész és egy traktorral hajtott hasítógép inkább kifizetődő beruházás.
70 es lappal szerelt körfűrészt hajtottam t-25 el.
annyit kellett tennem hogy az ékszíjjtárcsákon megváltoztattuk az áttételt, hgy ne 350 es, hanem 450 es kardán kelljen neki.
egy darus kamion+pótkocsija méretű szerelvény méteres akácot a testvéremmel kényelmesben alig 5 óra alatt fevágtunk 33 centis kuglira vele.
sajnos árat nemtudok mondani mert a fűrészt maganak vettem, és egy ismerrősnek vágtam össze a tüzelőjét...
Válasz Bognár Attila #18764. hozzászólásáralátod ez remek kérdés.
halvány gőzöm sincsen...
sokmindentől függ, mert ha ágas-bogas akkor nem nagyon szokott boldogulni vele az aprító.
megen más ha puha vagy ha keményfa, vagy csak kerti hulladék.
az előző h.sz. em kicsit gépelési hibás.
szóval 5 centiig biztosan elbírja a t-25.
a keményet is.
Válasz Bognár Attila #18762. hozzászólásáraGLO w-8 ast 50 lovass géppel hajtottam, zt vitte szépen.
az 8 centi vastagságig evett meg fát.
t-25 szerintem o5 centiig megtudja oldani.
ha vigyázni akarsz rá akkor a kardánon legyen hardi tárcsa, és nyomaték határoló kuplung.
300 nm körül lehet amit biztonságosan a kardánra le tud adni. ekkorára belőtt kardánkuplung kéne rá.
ha hardi meg azért hogy ne verje szét magában a csapágyakat.
Válasz Bengas #18753. hozzászólásáraÜdv!
Már bocs,hogy bele szólók de milyen adagolós lehet ő? De az esztergálás attól függ,hogy milyen a meghajtása az adagolódnak.Én nem rég beszéltem az adagolóssal de ő azt mondta mindent meg csinál viszem a rossz 50-es adagolót;egy kis pénzt pár nap múlva,ha arra járok mehetek érte.Vagy a jobbik estebe,ha sikerül olyan időpontot meg beszélni meg is csinálja rögtön !Te is keress egy ilyen adagolóst!! Nekem ő is 60KM-re van de,ha azt mondja jó akkor az jó is!!
Válasz Bengas #18753. hozzászólásáraazt most az istenért se tudom neked megmondani hogy honnan és mennyit kell leszedni mert nálunk az adagolós csinálta . ha kell egyáltalán de ha majd jön valaki aki rutinosabb a témában majd ír addig is olvass vissza a hozzászólásokban már tárgyalva volt
Válasz Myrrdin #18752. hozzászólásáraNincs nagy választék adagolósból,már elvittem.
Mondtam neki az esztergálást nem nagyon van képbe.Ami elől az adagolón négy csavarral van fogatva abból 10 mm levenni?
Válasz Bengas #18749. hozzászólásáranos esztergálni kell egy kicsit, de ha jó adagolóshoz viszed akkor neked megcsinálja készre ha már belövi és kiiktatja az adagoló elemeket
Válasz Andris77 #18743. hozzászólásáraazthiszem jobb lenne akkor elvinned egy adagolóshoz.
csöveket is leszedted (nagynyomásút, ami a porlasztó felé megy) ?
Válasz Andris77 #18741. hozzászólásárakérdés hogy biztosan bemegy e a cucc az adagolóba.
egy -nem mtz- adagoló kb. 5 órát ellopott az életemből, a gépi üzemagyagpumpa szelepe alá bement valami kis koszféleség és nem csinált benne nyomást, ezért nem is jött belőle üzemanyag.
25336 hozzászólás
Válasz stefi69 #18790. hozzászólásáraazért a -kalibrált- nyomatékkulcs nem luxus, főleg ha valaki szerelésből él.
ahol fontos a jó feszültség elosztás ott nyomatékra húzok +10 fok.
elvileg a t-25 és hasonló rendes, nem hisztis motorok beérik jóval kevesebb törődéssel is, de nyugodtabb vagyok így.
főleg ha darunak a csavarjairól van szó :)
Válasz czferi #18778. hozzászólásáraHa kipufogó toroknál jön az olaj ott nem csak felkapott mennyiségről van szó ! És a jó motornak nem szabad felkapnia az olajat,ha felkapja ott már bajok vannak
. Nagy a valószínűsége ,hogy a szelepvezetők mellett folyik be az olaj ,és még hozzá a kipufogó szelepnél.Meg lehet tudni,ha leveszed a szelephimbát.És a szelepet megfogod egy patent fogóval,majd erősen megrángatod oldal irányba,hogy mennyit mozog,elvileg nem szabad kotyogásnak sem lennie.![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
Ja és én is ,és 1-2 nagy szerelő akit tudok ,pl a T-25 hengerfejet kb 50-60cm karon ,úgy jó izomból ,2x-3x lehúzom.
"20-kg-al"
Válasz Dutrás-Pisti #18788. hozzászólásáracsak a motor![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
az egy 100e körül mennek még jó múltkor Mz/x is ennyiért hirdette
Válasz Myrrdin #18787. hozzászólásáraHelló Myrrdin!Csak a motort szeretném eladni!Traktor nem eladó!Azért kérdeztem a fórum társakat.A hirdetés az enyém!Csak nem vagyok tisztában az árakkal.Persze írhattam volna jóval kevesebbet is!Akkor újra érdeklődnék a fórum társaktól,hogy mit tartanak reálisnak?
Válasz Dutrás-Pisti #18786. hozzászólásáraerre gondolsz? traktor diesel![smile phone](/oldforum/images/smiles/phone.gif)
ez az árban is látszódnia kellene
érdekes gép de sokat változtatak rajta a videokat nézve, milyen traki volt ez eredetileg?? rendszámot nem látok rajta
Sziasztok!Csak egy kérdésem lenne hozzátok?Hirdetek itt is egy T-25-ös 22,5Kw/30Le-ös dizel motort+hozzá egy sachs kuplungot .Mi lenne a reális ára?Előre is köszönöm a válaszokat István.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz czferi #18783. hozzászólásárahengerfej is lehet
Válasz czferi #18783. hozzászólására Szia!
Akkor az szivárgott menet közben is.Lehet hogy, egy kevés olajat felkapott.A kipufogónál szivároghat az olajlehúzó gyűrűk miatt is.
Használd tovább és ha ugyanúgy folyik a kipufogónál és fogy a motorból az olaj akkor gyűrű gond lesz.
Válasz Gerimur #18780. hozzászólásáraSzia Gerimur!
Megnéztem pontosan a kipufogó tömitésnél folyt .Kicseréltem a kipufogó és a szívó tömitést is. Csak azt nem tudom mért álló motornál szivárgott???
Válasz a2457 #18781. hozzászólásáraez van
. de majd ha kapunk képet a hibáról akkor letisztul minden de nem értelek hiába van itt háttérelméletbe is belátás ha szerencsétlen előbb cselekszik mint kérdez
. a könyv kb 110Nm ír hengerfejre amit maganak lementettem képet és vissza emlékezve a trakin M14 10,9 csavar van több mint 180Nm kellene meghúzni, (korábban egy márkatárs írta hogyan raktak erre a ø13 anyagra 14-es menetet emlékeim szerint
) ja és teljesen ez a fórum halott
néha több nap is eltelik míg írnak
Válasz Myrrdin #18775. hozzászólásáraigazából inkább együtt jó a kettő.
a táblázatból kiderül mennyire kell meghúzni, de önmagában az azért kevés ha korrektek akarunk lenni. a cikkből kiderül miért kell ennyire húzni.
mondjuk a kép így sem teljes, de szerintem azért jobb ha van a háttérelméletbe is belátás.
mivel én nem vagyok gépész, nyilván szükségem van ilyen háttéranyagokra :D
Válasz czferi #18778. hozzászólására Szia!
A hengerfejcsavaroknak csak akkor húzz utána ha meggyőződtél róla hogy, valóban onnan folyik az olaj.A kipufogótömítésnél és a csonknál is jöhet ha túl alacsony fordulatszámon van üzemeltetve a gép.Felkaphatja az olajat.
Válasz czferi #18778. hozzászólásárainkább fotózd le szerintem. többet mond.
olajat klafán féktisztítóval lehet eltüntetni, hogy lehessen is látni hogy akkor most mégis honnan folyik az olaj.
Válasz Gerimur #18773. hozzászólásáraMegpróbálok utána húzni. De ma lemostam még egyszer megtörölgettem és olyan lehetséges,hogy a kipufogó tömítésnél jön az olaj?? Mert úgy láttam mintha onnan folyna rá a hengerre.
Előre is köszönöm a segítséget mindenkinek!!!!!!!!
Már egy ideje néha előfordult, hogy VTZ-met nehezen indította az önindító. Gyanús volt, hogy töltés van, meg pl. 15-ből 4x nehezen tekerte a motort az önindító. Na tegnap már az önindító fura hangokat adott ki. Aztán meg is jelent a füst. Leszedtem, aztán úgy kotyog benne minden, hogy csak na.![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Aztán kapott egy Magneton indítót, na azzal meg már majd kiugrik a motor a helyéről.
Válasz Myrrdin #18775. hozzászólására"20nm" --> jam, mondasz valamit.
annyit puszta kézzel is tudok :D
Válasz a2457 #18774. hozzászólásáraérdekes cikk ,bár ez a táblázat is segítség:
![2](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20150702153619_csavar_megh_z_si_nyomat_k.jpeg)
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
20Nm
bámulatos módon találtam egy magyar cikket ami valami csoda folytán hasznos is.
bár élek a gyanúperrel hogy külföldi tudomány lefordítva :D
mindenesetre érdemes elolvasni.
ezt
Válasz czferi #18771. hozzászólására Szia!
Én is voltam így.
Az összes tőcsavarnak utána húztam 20Nm-el és utána jó lett.Próbáld meg.Ha ez után sem lenne jó akkor hengertalptömítés csere.
Nem drága csak időigényes.
Válasz czferi #18771. hozzászólásáraSzia!![smile w00t](/oldforum/images/smiles/w00t.gif)
![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile devil](/oldforum/images/smiles/devil.gif)
Én már csináltam ilyent.......
Nézd, meg a T16-os topikban...van némi buktató benne, de nem vészes..bizti, hogy a henger talpaknál szivárog és nem a nyomórudak csöveinél?
Nem túl drága a javítás inkább munka igényes...a hengerek könnyen lejönnek és könnyen vissza is mennek.
A tőcsavarok meghúzásánál vigyázz ne járj úgy mint én..
Sziasztok fórumtársak!
A hengertalpnál kicsit szivárog az olaj.A réztömítés kellene kicserélni? Ahhoz nagyon szét kell szedni a motort? Érdemes hozzá nyúlni vagy amíg nem nagyon szivárog hagyjam.
Egy kis segítséget kérnék tőletek már megint
Köszi A2457 és Maszek Zs.
Válasz Maszek Zs #18768. hozzászólásáraa lendkerék tényleg hasznos ötlet :)
Válasz Bognár Attila #18762. hozzászólásáraÜdv!
!!Meg szerinte nem árt rá egy lendkerék mondjuk 3 MTZ-é.Különben is 5-6cm fákat már nem aprítani kell hanem kulizni.![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Ez a bér munka attól függ menyire van konkurencia.Gépet meg,ha akarsz venni
Át mész az ágaprító ágdaráló topikba ott meg keresed Tubica nevét rákattintasz a nevére neki vannak képei aprítóról.Szerintem az jó is én láttam működni ilyent és jó
Röviden ennyi
Válasz Bognár Attila #18766. hozzászólásárajajj ez nagyon cuki darab :D
van egy hasonló caravaggio vagy milyen most nállam, a kertész pajtásom szerválta. a metszésből származó hulladékot darálom le neki.
pontosabban erőgépet adok hozzá.
megmondom őszintén ilyen méretű aprító nemigen szapora. de ezt biztosan elviszi a t-25 ös :D
az 5 centi vastag akácot azért nem venném készpénznek.
ami a fiat ducattoba befér neki ághulladék, annak nagyjából a 4 szeresét tudja ledarálni egy teljes nap alatt.
kb 5-6 literrel pöfög a traki ennyit.
s mindent ami elágazik el kell vágnia szerencsétlennek.
szerintem megkéne nézned egyet élőben, meg hogy mennyire szapora mielőtt beleugranál.
ha olyan helyen élsz..lehetséges hogy egy körfűrész és egy traktorral hajtott hasítógép inkább kifizetődő beruházás.
70 es lappal szerelt körfűrészt hajtottam t-25 el.
annyit kellett tennem hogy az ékszíjjtárcsákon megváltoztattuk az áttételt, hgy ne 350 es, hanem 450 es kardán kelljen neki.
egy darus kamion+pótkocsija méretű szerelvény méteres akácot a testvéremmel kényelmesben alig 5 óra alatt fevágtunk 33 centis kuglira vele.
sajnos árat nemtudok mondani mert a fűrészt maganak vettem, és egy ismerrősnek vágtam össze a tüzelőjét...
Válasz a2457 #18765. hozzászólásáraAzért valami támpontot adhatnál.
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
3 ezer/óra?
Esetleg véletlenül - szándékosan - ha a Jófogásra tévednél és az Üllésen 180 ezerért kínált ágaprítót meglátnád és véleményeznéd, nagyon leköteleznél.
Válasz Bognár Attila #18764. hozzászólásáralátod ez remek kérdés.
halvány gőzöm sincsen...
sokmindentől függ, mert ha ágas-bogas akkor nem nagyon szokott boldogulni vele az aprító.
megen más ha puha vagy ha keményfa, vagy csak kerti hulladék.
az előző h.sz. em kicsit gépelési hibás.
szóval 5 centiig biztosan elbírja a t-25.
a keményet is.
glo-w8 ashoz azt írják 30 ló kell neki amúgy.
Válasz a2457 #18763. hozzászólásáraKöszi A.
Szerinted mennyit lehet bér munkánál kérni, ha én etetem az aprítót + enyém a gép, az üzem anyag + aprító + kopás? Ft/óra?
Válasz Bognár Attila #18762. hozzászólásáraGLO w-8 ast 50 lovass géppel hajtottam, zt vitte szépen.
az 8 centi vastagságig evett meg fát.
t-25 szerintem o5 centiig megtudja oldani.
ha vigyázni akarsz rá akkor a kardánon legyen hardi tárcsa, és nyomaték határoló kuplung.
300 nm körül lehet amit biztonságosan a kardánra le tud adni. ekkorára belőtt kardánkuplung kéne rá.
ha hardi meg azért hogy ne verje szét magában a csapágyakat.
Helló!
Olyan kérdésem lenne, hogy használ-e valaki ágaprítót a T25-össel?
A 8 késes változat mennyire terheli a gépet, károsítja valamilyen mértékben?
Az a tervem, hogy veszek kardános aprítót és munkát vállalok vele.
Vagy ez hülyeség?
Köszi. Szép estét.
Válasz Myrrdin #18760. hozzászólásáraHajdúszoboszló.
Válasz Bengas #18753. hozzászólásáramerre laksz?
Válasz a2457 #18757. hozzászólásáramint már írta nincs sok választás
Válasz a2457 #18757. hozzászólására![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
nyomjad a kezébe mindkét adagolót.
ez helyett azt akarom feltenni.
a régit mintának hoztam, a szükséges forgácsoláshoz legyen min mérni.
szakembernek ettől több nem kell.
ha képtelen rá akkor keress mást.
Válasz Bengas #18753. hozzászólásáraÜdv!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
!Te is keress egy ilyen adagolóst!! Nekem ő is 60KM-re van de,ha azt mondja jó akkor az jó is!!
Már bocs,hogy bele szólók de milyen adagolós lehet ő? De az esztergálás attól függ,hogy milyen a meghajtása az adagolódnak.Én nem rég beszéltem az adagolóssal de ő azt mondta mindent meg csinál viszem a rossz 50-es adagolót;egy kis pénzt pár nap múlva,ha arra járok mehetek érte.Vagy a jobbik estebe,ha sikerül olyan időpontot meg beszélni meg is csinálja rögtön
Válasz Bengas #18753. hozzászólásáraazt most az istenért se tudom neked
megmondani hogy honnan és mennyit kell leszedni
mert nálunk az adagolós csinálta
. ha kell egyáltalán
de ha majd jön valaki aki rutinosabb a témában majd ír
addig is olvass vissza a hozzászólásokban már tárgyalva volt ![smile laugh](/oldforum/images/smiles/laugh.gif)
Válasz atis26 #18751. hozzászólásáraÍrtam privátban, majd nézd meg!
Válasz Myrrdin #18752. hozzászólásáraNincs nagy választék adagolósból,már elvittem.
Mondtam neki az esztergálást nem nagyon van képbe.Ami elől az adagolón négy csavarral van fogatva abból 10 mm levenni?
Válasz Bengas #18749. hozzászólásáranos esztergálni kell egy kicsit, de ha jó adagolóshoz viszed akkor neked megcsinálja készre ha már belövi és kiiktatja az adagoló elemeket
Válasz Arpy #18750. hozzászólásáraIgen érdekelne hol található , milyen állapotban van és mennyi az ára?Esetleg képet tudnál fel tenni róla?köszi
Válasz atis26 #18748. hozzászólásáraÜdv. atis!
Használt érdekelne? Mert nekem van 2db használt 11.2x28-as.
Stefi!Érdeklődök mit kel alakítani az MTZ 50 adagolón hogy beférjen?
Sziasztok nincsen valakinek 1db hátsó gumia eladó
Válasz Myrrdin #18746. hozzászólásáraigen
fènykèpezten a szètszedèst
ès utàna annak a segitsègèvel raktam össze
Válasz Andris77 #18741. hozzászólásárabiztos hogy jól kötöttél rá minden csövet?![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
Válasz a2457 #18744. hozzászólásáramàr mindent csövet leszedtem 3s kitisztitottam
szòval csak az adagolòval lehet gond
köszönöm a sigìtsèget a2457
Válasz Andris77 #18743. hozzászólásáraazthiszem jobb lenne akkor elvinned egy adagolóshoz.
csöveket is leszedted (nagynyomásút, ami a porlasztó felé megy) ?
Válasz a2457 #18742 hozzászólásá
igen bemegy
Válasz Andris77 #18741. hozzászólásárakérdés hogy biztosan bemegy e a cucc az adagolóba.
egy -nem mtz- adagoló kb. 5 órát ellopott az életemből, a gépi üzemagyagpumpa szelepe alá bement valami kis koszféleség és nem csinált benne nyomást, ezért nem is jött belőle üzemanyag.