Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.25 FtUSD395.1 FtCHF445.24 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz czferi #18676 hozzászóláhozzászólá Olvass vissza!volt itt Ilyen! Nix gàzolaj,vagy van,csak levegőt kap a tank ès a tàpszivattyù között valahol. Milyen szaki nyúltak le a pènzed? A tüneteid alapjàn,odasem basztt,csak bontott...
Sziasztok!
Ma a szerelötöl elhoztam a trakit szelep hézagot állitot és porlasztó alsót cserélt. Amiért elvittem dadogás, rangatás és terhelés alatt nem vette a fordulatot. 20perc után vissza kellett húzni az istenek nem akart menni. Utánna az adagolót szedtük le és adagolós fogja megnézni.
Szerintetek mi lehet a gépessel????
Válasz czferi #18662. hozzászólására Ha eddig jó volt és a takarítás után jelentkezett a probléma akkor valószínú hogy, tömitetlenség, valahol levegősödik.Nézd át mégegyszer.
Válasz csikkon #18661. hozzászólásáraezt pontosabban is leírhatnád mert már nem a gyári helyen van a dugaljzat és még hova van beütve? emlékeim szerint a váltóházba is beleütötték
Válasz czferi #18662. hozzászólásáraSzia!
Csak egy ötlet..a finomszűrőnél lesz a bibi..Elösször is nézd meg, hogy a vissza vezető csavaron van-e lyuk..az enyémen nem volt..ergo nem tudta teljesen légteleníteni a rendszer magát..
Másodszor, nézd meg, hogy a szűrő hogyan illeszkedik az öntvényhez.. nekem a szűrőben lévő gumibetétben kb:9mm volt a lyuk, ahogy felhúzattam a csavarral úgy össze is szorult..
Esztergáltattam bele egy betétet és így már tökkkkéletes.. megszűnt minden bibi..Lehet, hogy neked is valami ilyen a gond..engem nagyon meg sz....atott
Sziasztok!
Nagyon fontos kérdésem lenne a csapathoz! Hengerhüvelyt és hengerfejet cserélek a T-30on és szeretném tudni,hogy mekkor nyomatékkal kell meghúzni a tőcsavarokat? Előre is köszi!
Válasz czferi #18662. hozzászólásáraha ezer százalék hogy tényleg minden rendbe az üzemanyag ellátás felől, akkor adagoló.
terhelés nélkül hogyan pörög fel?
hirtelen gázadásra hogyan válaszol ?
porlasztók tuti jók ?
Válasz laposag #18657. hozzászólásáraszia az az állapot ától függ.. mekkora én most adtam el egyet reggel meghirdetem délben elvitték vetem helyette másikat
Sziasztok! Nem biztos hogy ide illik,de megkérdezem. Van egy talajmaróm eladó. T25-ös és 50-es mtz után használtuk gyümölcsösbe. Régi gép(GGZ). Teljesen jól működik. Mennyit kérhetnék érte kb? Mennyit ér?
Válasz czferi #18653. hozzászólásáraDugulás van a rendszerben. Vedd ki a tankból a búvárcsövet,és nézd át /fújd / az egész rendszert,közcsavarokat is ! És ha már itt tartasz,takarítsd ki a tankot is!!!
Sziasztok! A minap T-25 csak ugy magátol elkezdett bedadogni és megállt. majd szűrő és vadi új tápszivattyú csere után beindult és 5 perc múlva megint megállt.Innentől kezdve még a kézi tápszivattyúval sem lehet felpupálni nem kap üzemanyagot se az új se a régi tápszivattyúval.
Szerintetek mi lehet a gond???????
Válasz kamus #18643. hozzászólásárapontosabban hol csepeg? ha csövek végénél a csavaroknál szivárog akkor lágyítsd ki a réz gyűrűket és húzd vissza ha meg kézi tápszivattyúnál akkor csavard szét és cserélj gumigyűrűt
Válasz Myrrdin #18641. hozzászólásáraAmi engem illet, a rohadt tápszívattyúm csepeg. A trakira rá lett szerelve egy MTZ adagoló, de sajna a tápszívattyú csepeg. Lehet venni, pár e HUF-ért, de azt mondják a minősége annak sem valami jó. Mit tehetnék vele?
Válasz Myrrdin #18641. hozzászólására:D naná.
Vlagyi az nem mtz, nem kell túl sűrűn piszkálni, elég egyszer rtendesen, aztán utánna már csak olajcserekor kell esetleg ezt-azt.
s nem csillivilli nyugati gép hogy folyton valami hibakódot dobáljon a semmire.
Válasz Myrrdin #18639. hozzászólásáraaz velük a baj hogy kilazulnak, kicsi a kontakt felületük ezért megégnek néha, bizonytalan az érintkezés.
ez sokszor fejvakaráshoz vezet.
persze van akinek bevállik, és van aki nagyívben tesz rá ahogy van :)
a képen lengő biztosítékfoglalat van, ezek -ahogy a neve is mutatja- lógnak a kábel végén.
pont ezt a típust nem ismerem mondjuk. amiket én használok azok másabbak, csavarral záródnak. egy hengert kell elképzelni aminek van egy csavaros kupakja. ebbe megy a bizti, sose fog kilazulni és nem is lesz kontaktos.
a jobb fajták lég és vízmentesen záródnak, oxidáció sem okoz problémát innentől kezdve.
mivel lóg a vezetéken így rezgéstől sem lazul fel soha, érzéketlen ilyesmire.
jól szerelhető, jól hozzáférhető, stabil kontaktot biztosít és nem ég be ennek okán.
Hú, már sokat szenvedtem a régi huzalos biztosítékokkal, most végre összejött az átalakítás végre.
Ez tűnt a legpraktikusabb megoldásnak hirtelen..vagy végleg. :)
Válasz schongabor #18632. hozzászólására Szia!
Sortávnak a 220cm elég.Én a havernak ugyan ilyen szőlősortávot művelek 160-as talajmaróval,tárcsával.Simán elfér benne.
Válasz schongabor #18632. hozzászólására220 ban el fogsz férni.
de nagyon kell figyelni hogy tartsad is ezt a telepítési távolságot, egyenes sorok legyenek és teljesen párhuzamosak.
Válasz Matyika01 #18627. hozzászólásáraés akkor ha nem viszed el felújítani vagy csinálod meg te a javítást hanem veszel bele másik blokkot úgy olcsóbban jössz ki?
25322 hozzászólás
Válasz czferi #18676 hozzászóláhozzászólá Olvass vissza!volt itt Ilyen! Nix gàzolaj,vagy van,csak levegőt kap a tank ès a tàpszivattyù között valahol. Milyen szaki nyúltak le a pènzed? A tüneteid alapjàn,odasem basztt,csak bontott...
Sziasztok!
Ma a szerelötöl elhoztam a trakit szelep hézagot állitot és porlasztó alsót cserélt. Amiért elvittem dadogás, rangatás és terhelés alatt nem vette a fordulatot. 20perc után vissza kellett húzni az istenek nem akart menni. Utánna az adagolót szedtük le és adagolós fogja megnézni.
Szerintetek mi lehet a gépessel????
Válasz laposag #18657. hozzászólásáraSzia! Érdekelne ,merre található?
Válasz balazscsik #18665. hozzászólására 20Nm bőven elég!
Válasz czferi #18662. hozzászólására Ha eddig jó volt és a takarítás után jelentkezett a probléma akkor valószínú hogy, tömitetlenség, valahol levegősödik.Nézd át mégegyszer.
Válasz Myrrdin #18671. hozzászólására Hidraulika tömb tetején van.{sík felület}.
Ha volt már cserélve akkor nincs bent.Bele kell ütni.
Válasz csikkon #18661. hozzászólásáraezt pontosabban is leírhatnád mert már nem a gyári helyen van a dugaljzat és még hova van beütve? emlékeim szerint a váltóházba is beleütötték
Válasz a2457 #18668. hozzászólásáraEgyet értek.
Válasz czferi #18662. hozzászólásáraSzia!
Csak egy ötlet..a finomszűrőnél lesz a bibi..Elösször is nézd meg, hogy a vissza vezető csavaron van-e lyuk..az enyémen nem volt..ergo nem tudta teljesen légteleníteni a rendszer magát..
Másodszor, nézd meg, hogy a szűrő hogyan illeszkedik az öntvényhez.. nekem a szűrőben lévő gumibetétben kb:9mm volt a lyuk, ahogy felhúzattam a csavarral úgy össze is szorult..
Esztergáltattam bele egy betétet és így már tökkkkéletes.. megszűnt minden bibi..Lehet, hogy neked is valami ilyen a gond..engem nagyon meg sz....atott
Válasz ÖregDömperes #18666. hozzászólásáraelvileg 190 től 210 ig bármi lehet nyugodtan.
220 sem hiszem hogy gondot okozna.
Válasz balazscsik #18665. hozzászólásáraLinkeltem már ide szerelési útmutatót. Mentsd le, biztosan jó lesz valamire.
csaó
Válasz balazscsik #18665. hozzászólásáraKönyv szerint 22-vel.Én ezt sokallottam.20-ra húztam meg.Semmi baja nincs.Még nem húztam utána sem.
Válasz dárk #12585. hozzászólásárat25 a hengerfej csavarokat mennyi Nm-rel kell meghúzni??
Sziasztok!
Nagyon fontos kérdésem lenne a csapathoz! Hengerhüvelyt és hengerfejet cserélek a T-30on és szeretném tudni,hogy mekkor nyomatékkal kell meghúzni a tőcsavarokat? Előre is köszi!
Válasz czferi #18662. hozzászólásáraha ezer százalék hogy tényleg minden rendbe az üzemanyag ellátás felől, akkor adagoló.
terhelés nélkül hogyan pörög fel?
hirtelen gázadásra hogyan válaszol ?
porlasztók tuti jók ?
Sziasztok!
Minden kitakaritva szűrök kicserélve Gázolaj lecserélve és terhelés alatt nem birja fel venni a fordulatot szerintetek mi lehet vele????
Válasz Myrrdin #18660. hozzászólásárahátul van az alvázszám, a dugaljzat felfogo laposvas alatt
Sokan kérdezték már de menjünk biztosra a t25-nél hol lehet megtalálni az alvázszámot? mennyi helyre van beütve?
Válasz laposag #18657. hozzászólásáraszia az az állapot ától függ.. mekkora én most adtam el egyet reggel meghirdetem délben elvitték vetem helyette másikat
kérni kérhetsz csak nembiztos meg agyák kb 100.000ft mifelénk enyiért menek
Sziasztok! Nem biztos hogy ide illik,de megkérdezem. Van egy talajmaróm eladó. T25-ös és 50-es mtz után használtuk gyümölcsösbe. Régi gép(GGZ). Teljesen jól működik. Mennyit kérhetnék érte kb? Mennyit ér?
Válasz Myrrdin #18655. hozzászólására
Válasz czferi #18653. hozzászólásáramielőtt még bármit megbontasz előtte tankold meg már volt ilyen
true story
Válasz czferi #18653. hozzászólásáraDugulás van a rendszerben. Vedd ki a tankból a búvárcsövet,és nézd át /fújd / az egész rendszert,közcsavarokat is ! És ha már itt tartasz,takarítsd ki a tankot is!!!
Sziasztok! A minap T-25 csak ugy magátol elkezdett bedadogni és megállt. majd szűrő és vadi új tápszivattyú csere után beindult és 5 perc múlva megint megállt.Innentől kezdve még a kézi tápszivattyúval sem lehet felpupálni nem kap üzemanyagot se az új se a régi tápszivattyúval.
Szerintetek mi lehet a gond???????
Válasz fiatal24 #18651. hozzászólásárafogsz egy csavarhúzót és "kipattintod" a szimeringet
A szimering csere műveleti sorrendjét is szeretném megkérdezni.
Válasz dávidka234567 #18649. hozzászólására:)
ezen jót nevettem, köszönöm :D
ki
Üdv.
Kérdezni szeretném,hogy a kardánkihajtásnál a szimeringet ki lehet cserélni a tömb levétele nélkül?
Válasz Myrrdin #18645. hozzászólásáraSzia,
Ha jól látom, akkor a kézinél... Megpróbálkozom a gumigyűrűcserével! Talán ma veszek is!
Köszi!
kár érte
Válasz Arpy #18644. hozzászólására
Válasz kamus #18643. hozzászólásárapontosabban hol csepeg? ha csövek végénél a csavaroknál szivárog akkor lágyítsd ki a réz gyűrűket és húzd vissza ha meg kézi tápszivattyúnál akkor csavard szét és cserélj gumigyűrűt
Ajjaj..
T-25 baleset helyszínelés
Válasz Myrrdin #18641. hozzászólásáraAmi engem illet, a rohadt tápszívattyúm csepeg. A trakira rá lett szerelve egy MTZ adagoló, de sajna a tápszívattyú csepeg. Lehet venni, pár e HUF-ért, de azt mondják a minősége annak sem valami jó. Mit tehetnék vele?
Válasz Myrrdin #18641. hozzászólására:D naná.
Vlagyi az nem mtz, nem kell túl sűrűn piszkálni, elég egyszer rtendesen, aztán utánna már csak olajcserekor kell esetleg ezt-azt.
s nem csillivilli nyugati gép hogy folyton valami hibakódot dobáljon a semmire.
mindenkinek megy a gép?, alig pörögnek itt az események
Válasz Myrrdin #18639. hozzászólásáraaz velük a baj hogy kilazulnak, kicsi a kontakt felületük ezért megégnek néha, bizonytalan az érintkezés.
ez sokszor fejvakaráshoz vezet.
persze van akinek bevállik, és van aki nagyívben tesz rá ahogy van :)
a képen lengő biztosítékfoglalat van, ezek -ahogy a neve is mutatja- lógnak a kábel végén.
pont ezt a típust nem ismerem mondjuk. amiket én használok azok másabbak, csavarral záródnak. egy hengert kell elképzelni aminek van egy csavaros kupakja. ebbe megy a bizti, sose fog kilazulni és nem is lesz kontaktos.
a jobb fajták lég és vízmentesen záródnak, oxidáció sem okoz problémát innentől kezdve.
mivel lóg a vezetéken így rezgéstől sem lazul fel soha, érzéketlen ilyesmire.
jól szerelhető, jól hozzáférhető, stabil kontaktot biztosít és nem ég be ennek okán.
ez a jó megoldás.
Válasz Arpy #18637. hozzászólásáramesélhetnél már egy kicsit erről az átalakításról? mi akar ez lenni ? mi baj a régi biztikkel?
Válasz Arpy #18637. hozzászólásáraa lengő bizti teljesen jó megoldás,
eleve ilyennek kéne lennie.
érzéketlen a rezgéssel szembe.
Hú, már sokat szenvedtem a régi huzalos biztosítékokkal, most végre összejött az átalakítás végre.
Ez tűnt a legpraktikusabb megoldásnak hirtelen..vagy végleg. :)
Válasz Myrrdin #18629. hozzászólásáraSajnos többe kerül!
Válasz stefi69 #18631. hozzászólására hmm majdnem
Válasz schongabor #18632. hozzászólására Szia!
Sortávnak a 220cm elég.Én a havernak ugyan ilyen szőlősortávot művelek 160-as talajmaróval,tárcsával.Simán elfér benne.
Válasz schongabor #18632. hozzászólására220 ban el fogsz férni.
de nagyon kell figyelni hogy tartsad is ezt a telepítési távolságot, egyenes sorok legyenek és teljesen párhuzamosak.
Köszönöm a válaszokat! Csak 600 négyszögőlről van szó, ezért a legkisebb sortávot szeretném belőni, ami még elég.
220 centiben gondolkodok, akkor lenne kb 30-30 cm jobbról és balról. Elméletben elég lehet, de gyakorlatban a fene tudja...
Válasz dávidka234567 #18630. hozzászólásáraHa jól emlékszem az 2 hengeres volt. Nem pedig 3.
ha vissza lapozol akkor valaki árult egy zsírúj ládás motort
Válasz Matyika01 #18627. hozzászólásáraés akkor ha nem viszed el felújítani vagy csinálod meg te a javítást hanem veszel bele másik blokkot úgy olcsóbban jössz ki?
Válasz a2457 #18626. hozzászólásáraKöszönöm holnap hivom öket!