Válasz _NB_ #24630. hozzászólásáraUtolsó próba előtt a tanksapkát is meglazítottam. (Itt olvastam, hogy a szuszogó rendesen meg tudja szívatni az embert.)
A szuszogón kívül van más szellőzése is a taknnak?
Válasz okooszi #24631. hozzászólásáraMelyik oldalon van a finomszűrő? Ha a szivón, érthető lenne. Ha a nyomón,akkor kissé sántit az irásod! Ha légteleniteni lehetet, akkor átenged. Ha pedig nem enged át- nincs légtelenités! De amikor bármely szűrőt beteszünk valahova, ellenőrizni kell4 Lehet sérült, a tömités szakadt, vagy a furat nem megfelelő, stb.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraMég eszembe jutott, hogy cseréltem gázolaj finom szűrőt, gyári papírt raktam bele. Nem értem ki a faluból, megállt.tápszivattyuval légtelenites, elindult de hamar megállt. Nem ment át rendesen az üzemanyag az új szűrőn, kidobtam, minden oké. Nekem egy autó üzemanyag szűrőn keresztül szívja, úgyhogy nem is kell bele.
Válasz t25bandit #24625. hozzászólásáraKöszi a választ!
Van, és még töltöttem is rá. A búvárcsövet is kiszedtem. Minden csövet újratömítettem. Légtelenítés után kb. 20 perc és leállt.
A résolajcsőnél (a hollandis felénél)könnyezett egy picit. (Tényleg csak egy-két cseppet.) Amikor megvettem, akkor a hollandinál rendesen csepegett és mégsem állt le.
A biztonság kedvéért kicserélem. A héten elvileg megjön.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraVan benn gázolaj?
Vicc volt!
Mi teletankoltuk és akkor nem levegősödött le,aztán ahogy fogyott belőle a gázolaj egyszer csak megint lelevegősödött.Kb a tank felénél olyan 20-25 liter körül megint lelevegősödött egy kis állás után,de menet közben sosem.
Kicseréltünk mi is minden tömítést tápszivattyút is,de mégsem lett jó.
Azután vettem rá egy használt adagolót és azóta tökéletesen működik.Nem azt akarom mondani,hogy az adagolód szar,de nem tudom hol lehet nálad a probléma.
Volt,hogy a búvárcsövet ette meg a rozsda nálunk.Azt nem nézted meg?
Válasz okooszi #24623. hozzászólásáraOdáig jutottam, hogy követtem a gázolaj útját és lelazítottam sorba a csöveket és légtelenítettem. Legvégül a porlasztóhoz vezető csatlakozókat lazítottam fel. Néhány indítás után elkapta és beindult. Na de, kb. 20 perc után lehörgött és megállt. (Hiába nyomtam neki gázt.) Megvártam, hogy visszahűlve mit csinál. Elsőre elindult, de egyből le is hörgött, aztán el sem indult. Közben rám sötétedett, aztán úgy hagytam.
Válasz ND #24607. hozzászólásáraTőlük ma sikerült megrendelnem mindent, mindkét fogaskereket, csapágyat, szimeringet. Holnap elv itt lesz. Segítőkészek nagyon. Köszönöm a címet.
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy az adagolón van-e légtelenítő csavar?
Kicseréltem a tápszivattyút, + a fölötte lévő csavar alátéteit (Folyton csepegett) és utána nem akart elindulni.
A finomszűrőnél lévő (adagolóhoz visszajövő) csövet meglazítottam a légtelenítéshez. Ott szépen megjelent a gázolaj.
Válasz t25bandit #24611. hozzászólásáraKöszi a választ! Azért kérdezgetem, mert nálunk nincs egy egyenes hely sem. (pl. ahol most áll a traktor, ott a váltóolaj cserénél, 10 liter betöltése után majd egy centire volt a szint a nívótól.)
Válasz Wendelke #24614. hozzászólásáraKöszi!! Láttam már ezt...úgy nézet ki, mint ami már a világháborúban is járt...
Csak azt nem értem, hogy ez hogy illeszkedik a másikhoz?? A csavarok okésak, de,hogy lesz az központos??
Válasz stefi69 #24601. hozzászólásáraNem dehogy is, ezt a t*k*m tudja melyik orosz oldalról mentettem állítólag erre fel lehet tenni az mtz szivattyúját.
Válasz t25bandit #24587. hozzászólására1,1 liter, vagy 0,3? (Több helyen is ezt olvastam.) Egyébként pont ez a következő folyamat, amit el szeretnék végezni.
Most jövök a habibol. Nincs raktáron sem hidraulika meghajtó fogaskerék. Valakinek ötlet hol lehetne venni?
Addig a felverődéseket megcsiszolom a másikon, azt megy vissza új csapágyakkal. Ez van, kell menni permetezni. Remélem bírja.
Válasz Csavargó #24603. hozzászólásáraSzerintem töltsd le a szerelési útmutatót, az alapján sikerül. Én még nem cseréltem ezen, de gondolom vannak jelek, azt kell összeállítani.
Sziasztok!Egy kis segitségre lenne szükségem.Az adagolót szeretném lecserélni a t25 trakimrol,és az lenne a kérdésem hogy hogyan kell visszarakni a másikat.Itt a meghajtásra gondolok,hogy jó helyen legyen,vagy csak egyféle képen passzol a helyére?ElŐre is köszi a segitséget!
Válasz stefi69 #24592. hozzászólásáraNekem t16 van és szeretnék rá orbitot. Van ZIL kormányszivattyúm azt szeretném hajtatni.
Igazából a megoldás érdekelne.
Válasz okooszi #24598. hozzászólásáraNem kell . Fél nap ,meg az esztergályos ideje .Kocsit meg csinálsz. Ha rögtönzött és olcsó kell akkor,4db nagyobb csapágy,1db kazán lemez,2db egymásba csúszó cső , 1db U vagy szög vas.Ennyi !
Válasz Gepi #24596. hozzászólására"Elbeszélünk egymás mellett." Az előbbi képeden nem figyeltem eléggé,hogy a külső az a nagy szivattyú. Így pont elég . az 1 nagy is elég lenne. Mert én a motorhoz szoktam rakni a kormány szivattyút .Így gondoltam én is átalakítani s kiváltani a gyári szivattyút. Szép munka!
Válasz Gepi #24597. hozzászólásáraKöszönöm. A fülkét le kell venni? Mekkora munka a kuplungozás, szerszámok vannak, de amivel alá lehet támasztani és gurul az nincs.
Válasz okooszi #24595. hozzászólásáraMinden féle képpen szét kell húzni. Mi most kuplungoztunk és legnagyobb meglepetést az okozta hogy nincs két éve kék szimeringet raktunk bele aszem sog van beleütve és ugyan olyan kő kemény lett mint ami gyárit mi kiszedtünk. Csapágyakkal nem lesz gondod mert lehet őket kapni a megfelelő boltban.
Válasz stefi69 #24593. hozzászólásáraÍgy van így van kell egy jobbos meg egy balos szivattyú de ha akarsz spórolni akkor veszel egy balost és átfordítod a belsejét. A gyári öntöttvasház működteti a szervót amit mi kalapáltunk össze az meg a gyári hidraulika rendszerét. Igen lemezből csináltuk. Nem tudom a t-16 iker szivattyúját de a traktorkernél biztos van de nem tudom van e elég hely. Nekem meg azért kellett cserélni mert eltörött a kormány tengely a toldásnál és mondom ha már ennyire szét kell bontani akkor repül bele ez a rendszer.
Előszedtem az orosz műszaki szótáram segítségül és megkérdeztem a goggle barátunkat meg youtube-n is. Minden szemetet most kiadott csak azt nem amit kellene de nálam ez így szokott lenni ilyen a szerencsém. De mivel karantén van önkéntesen van idő megoldjuk.
Úgy néz ki szerencséd van az oroszok már megcsinálták, szóval nem lehetetlen. De egyet nem értek az egy dolog hogy felcsavarozod ezt a hajtóműházat és kapsz 1 kicsi ns14-s és egy nagy ns-32 szivattyút na de hogy a végére is tudnál még felcsavarozni még egyet? Itt már nagyon komoly hidraulika szivattyú fetisizmussal van dolgunk ha már ennyi szivattyút fel lehet csavarozni
Válasz t25bandit #24594. hozzászólásáraA kéfeltöltéshez nem nagyon értek. A nagy "csak" kisebb mértékben sérült, szerintem megpróbálom egy új kicsivel összerakni. A kicsiből az egyik fog majdnem teljesen hiányzik, és több másik is sérült. Szezon után úgyis szetszedem, cserélek kuplungot, szimeringeket, féket. Az a baj, hogy a garázsom bejárata alacsony, nem fér be. Át kell alakítani. Nem akarom szabad ég alatt szerelni. A hajtásház csapágait is cserélni kell. Az orosz csapágyak szabványosak?
Válasz okooszi #24591. hozzászólásáraElűnt egygolyó?
A nagy fogaskereket kiszedni?Hát még nem csináltam,de valószínű igen szét kell húzni,de óriási munka akkor.Képet nem tudsz róla mutatni,hogy mennyire sérült?
Válasz Gepi #24588. hozzászólására mit hajtatsz róla. Az elejéről rakj fel légyszi képet. Az Orosz youtube-n én is láttam,de távoli volt a felvétel. 1 b,1 j-forgásu szivattyúval ? A házat lemezből hegesztettétek ? A T-16-nak volt gyárilag iker szivattyúja,de nem találtam még rá. Van hogy csinálok T-25 re orbit kormányt,és azzal egyszerűbb lenne. Én most azon agyalok,hogyan lehetne feltenni az MTZ hidró szivattyút,mert kellene a nagyobb teljesítmény .
Válasz t25bandit #24587. hozzászólásáraKöszönöm. Szétszedtem. A fogaskerék fogaiból van lepattanva. Kb 2 éve szivattyút javítottam, eltűnt egy golyó a kapcsoló részből. Most találta meg a fogaskerék... A belső nagy kereket ki lehet szedni úgy, hogy ne kelljen széthúzni a gépet?
25336 hozzászólás
Válasz Maszek Zs #24633. hozzászólásáraSzia!
Jó ötletnek tűnik! Köszi!
Válasz okooszi #24632. hozzászólásáraAzt, hogy lehet megnézni? (Mármint, hogy törött?)
Nálam, pumpálás közben puhul fel.
Válasz _NB_ #24630. hozzászólásáraUtolsó próba előtt a tanksapkát is meglazítottam. (Itt olvastam, hogy a szuszogó rendesen meg tudja szívatni az embert.)
A szuszogón kívül van más szellőzése is a taknnak?
Válasz t25bandit #24629. hozzászólásáraRendben! Csak legyen már jó.
Válasz okooszi #24631. hozzászólásáraMelyik oldalon van a finomszűrő? Ha a szivón, érthető lenne. Ha a nyomón,akkor kissé sántit az irásod! Ha légteleniteni lehetet, akkor átenged. Ha pedig nem enged át- nincs légtelenités! De amikor bármely szűrőt beteszünk valahova, ellenőrizni kell4 Lehet sérült, a tömités szakadt, vagy a furat nem megfelelő, stb.
Sziasztok 9.5x32-es felni valakinek? Köszönöm előre is
Válasz peter.domafoldi #24628. hozzászólásáraÜdv!
Úgy kezd tegyél rá egy infúziót. Addíg menny az adagolótól a tank felé míg meg nem lessz a hiba.
Válasz okooszi #24631. hozzászólásáraMeg egyszer eltörött a tápszivattyú tengelye, akkor is megállt, ha felpumpaltam elindult, de hamar meg is állt.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraMég eszembe jutott, hogy cseréltem gázolaj finom szűrőt, gyári papírt raktam bele. Nem értem ki a faluból, megállt.tápszivattyuval légtelenites, elindult de hamar megállt. Nem ment át rendesen az üzemanyag az új szűrőn, kidobtam, minden oké. Nekem egy autó üzemanyag szűrőn keresztül szívja, úgyhogy nem is kell bele.
Válasz peter.domafoldi #24628. hozzászólásáraHol "szellőzik" a tank,kap elég levegőt?
pl: tanksapka nélkül is leáll 20perc után ?
Válasz peter.domafoldi #24628. hozzászólásáraMajd írd meg,ha jó lesz,hogy mi volt a probléma.
Kíváncsi is lennék meg talán okosabb is,hátha később jó lenne.
Válasz t25bandit #24625. hozzászólásáraKöszi a választ!
A búvárcsövet is kiszedtem. Minden csövet újratömítettem. Légtelenítés után kb. 20 perc és leállt.
Van, és még töltöttem is rá.
A résolajcsőnél (a hollandis felénél)könnyezett egy picit. (Tényleg csak egy-két cseppet.) Amikor megvettem, akkor a hollandinál rendesen csepegett és mégsem állt le.
A biztonság kedvéért kicserélem. A héten elvileg megjön.
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraJa még annyi,hogy mi a réz tömítések helyett alumíniumot tettünk,puhább fém jobban tömít,de tényleg csak egyszer használatos
Válasz peter.domafoldi #24624. hozzászólásáraVan benn gázolaj?
Vicc volt!
Mi teletankoltuk és akkor nem levegősödött le,aztán ahogy fogyott belőle a gázolaj egyszer csak megint lelevegősödött.Kb a tank felénél olyan 20-25 liter körül megint lelevegősödött egy kis állás után,de menet közben sosem.
Kicseréltünk mi is minden tömítést tápszivattyút is,de mégsem lett jó.
Azután vettem rá egy használt adagolót és azóta tökéletesen működik.Nem azt akarom mondani,hogy az adagolód szar,de nem tudom hol lehet nálad a probléma.
Volt,hogy a búvárcsövet ette meg a rozsda nálunk.Azt nem nézted meg?
Válasz okooszi #24623. hozzászólásáraOdáig jutottam, hogy követtem a gázolaj útját és lelazítottam sorba a csöveket és légtelenítettem. Legvégül a porlasztóhoz vezető csatlakozókat lazítottam fel. Néhány indítás után elkapta és beindult. Na de, kb. 20 perc után lehörgött és megállt. (Hiába nyomtam neki gázt.) Megvártam, hogy visszahűlve mit csinál. Elsőre elindult, de egyből le is hörgött, aztán el sem indult. Közben rám sötétedett, aztán úgy hagytam.
Van valakinek tippje, hogy mit nézzek meg rajt?
Válasz peter.domafoldi #24621. hozzászólásáraNekem tápszivattyú csere után simán indult, adagolót nem légtelenítettem, csak ahol te is.
Válasz ND #24607. hozzászólásáraTőlük ma sikerült megrendelnem mindent, mindkét fogaskereket, csapágyat, szimeringet. Holnap elv itt lesz. Segítőkészek nagyon. Köszönöm a címet.
Sziasztok!
Tudnátok nekem segíteni abban, hogy az adagolón van-e légtelenítő csavar?
Kicseréltem a tápszivattyút, + a fölötte lévő csavar alátéteit (Folyton csepegett) és utána nem akart elindulni.
A finomszűrőnél lévő (adagolóhoz visszajövő) csövet meglazítottam a légtelenítéshez. Ott szépen megjelent a gázolaj.
Válasz t25bandit #24611. hozzászólásáraKöszi a választ! Azért kérdezgetem, mert nálunk nincs egy egyenes hely sem. (pl. ahol most áll a traktor, ott a váltóolaj cserénél, 10 liter betöltése után majd egy centire volt a szint a nívótól.)
Válasz ND #24618. hozzászólásáraIgen!
Meg illeszkedő felületekkel, vagy illesztő szeggel...
Válasz Magister #24617. hozzászólásáraPl esztergán kpontosan illesztve?
Válasz Wendelke #24614. hozzászólásáraKöszi!! Láttam már ezt...úgy nézet ki, mint ami már a világháborúban is járt...
Csak azt nem értem, hogy ez hogy illeszkedik a másikhoz?? A csavarok okésak, de,hogy lesz az központos??
Válasz Adrián m #24613. hozzászólásáraHa nem jó a kúp mérete, akkor sehogy sem.
Jártam már így
Válasz Magister #24602. hozzászólásáraSzerintem ezt keresed!
ékszíjtárcsa
Válasz stefi69 #24601. hozzászólásáraNem dehogy is, ezt a t*k*m tudja melyik orosz oldalról mentettem állítólag erre fel lehet tenni az mtz szivattyúját
.
Válasz peter.domafoldi #24606. hozzászólásáraAmúgy meg van az oldalán nívó csavar is.Most fejből én sem tudom pontosan mennyi is kellene bele.
Köszi mindenkinek. Körül kérdezek.
Válasz okooszi #24605. hozzászólásárahttp://www.spenkft.hu/
Válasz okooszi #24605. hozzászólásáraNagytraktor Kecskemét
Válasz okooszi #24605. hozzászólásáraTraktorker Felsőzsolca?
Válasz t25bandit #24587. hozzászólására1,1 liter, vagy 0,3? (Több helyen is ezt olvastam.) Egyébként pont ez a következő folyamat, amit el szeretnék végezni.
Most jövök a habibol. Nincs raktáron sem hidraulika meghajtó fogaskerék. Valakinek ötlet hol lehetne venni?
Addig a felverődéseket megcsiszolom a másikon, azt megy vissza új csapágyakkal. Ez van, kell menni permetezni. Remélem bírja.
Válasz Csavargó #24603. hozzászólásáraSzerintem töltsd le a szerelési útmutatót, az alapján sikerül. Én még nem cseréltem ezen, de gondolom vannak jelek, azt kell összeállítani.
Sziasztok!Egy kis segitségre lenne szükségem.Az adagolót szeretném lecserélni a t25 trakimrol,és az lenne a kérdésem hogy hogyan kell visszarakni a másikat.Itt a meghajtásra gondolok,hogy jó helyen legyen,vagy csak egyféle képen passzol a helyére?ElŐre is köszi a segitséget!
Válasz stefi69 #24592. hozzászólásáraNekem t16 van és szeretnék rá orbitot. Van ZIL kormányszivattyúm azt szeretném hajtatni.
Igazából a megoldás érdekelne.
Válasz Gepi #24596. hozzászólásáraAz 1 kép,a 2.kép egyezik.De a 3 . képen nem az elöző képeken szereplö konzol van. Át variáltátok ?
Válasz okooszi #24598. hozzászólásáraNem kell . Fél nap ,meg az esztergályos ideje .Kocsit meg csinálsz. Ha rögtönzött és olcsó kell akkor,4db nagyobb csapágy,1db kazán lemez,2db egymásba csúszó cső , 1db U vagy szög vas.Ennyi !
Válasz Gepi #24596. hozzászólására"Elbeszélünk egymás mellett." Az előbbi képeden nem figyeltem eléggé,hogy a külső az a nagy szivattyú. Így pont elég . az 1 nagy is elég lenne. Mert én a motorhoz szoktam rakni a kormány szivattyút .Így gondoltam én is átalakítani s kiváltani a gyári szivattyút. Szép munka!


Válasz Gepi #24597. hozzászólásáraKöszönöm. A fülkét le kell venni? Mekkora munka a kuplungozás, szerszámok vannak, de amivel alá lehet támasztani és gurul az nincs.
Válasz okooszi #24595. hozzászólásáraMinden féle képpen szét kell húzni. Mi most kuplungoztunk és legnagyobb meglepetést az okozta hogy nincs két éve kék szimeringet raktunk bele aszem sog van beleütve és ugyan olyan kő kemény lett mint ami gyárit mi kiszedtünk. Csapágyakkal nem lesz gondod mert lehet őket kapni a megfelelő boltban.
Válasz stefi69 #24593. hozzászólásáraÍgy van így van kell egy jobbos meg egy balos szivattyú de ha akarsz spórolni akkor veszel egy balost és átfordítod a belsejét. A gyári öntöttvasház működteti a szervót amit mi kalapáltunk össze az meg a gyári hidraulika rendszerét. Igen lemezből csináltuk. Nem tudom a t-16 iker szivattyúját de a traktorkernél biztos van de nem tudom van e elég hely. Nekem meg azért kellett cserélni mert eltörött a kormány tengely a toldásnál és mondom ha már ennyire szét kell bontani akkor repül bele ez a rendszer.

. De mivel karantén van önkéntesen van idő megoldjuk.

Előszedtem az orosz műszaki szótáram segítségül és megkérdeztem a goggle barátunkat meg youtube-n is. Minden szemetet most kiadott csak azt nem amit kellene de nálam ez így szokott lenni ilyen a szerencsém
Úgy néz ki szerencséd van az oroszok már megcsinálták, szóval nem lehetetlen. De egyet nem értek az egy dolog hogy felcsavarozod ezt a hajtóműházat és kapsz 1 kicsi ns14-s és egy nagy ns-32 szivattyút na de hogy a végére is tudnál még felcsavarozni még egyet? Itt már nagyon komoly hidraulika szivattyú fetisizmussal van dolgunk ha már ennyi szivattyút fel lehet csavarozni
Válasz t25bandit #24594. hozzászólásáraA kéfeltöltéshez nem nagyon értek. A nagy "csak" kisebb mértékben sérült, szerintem megpróbálom egy új kicsivel összerakni. A kicsiből az egyik fog majdnem teljesen hiányzik, és több másik is sérült. Szezon után úgyis szetszedem, cserélek kuplungot, szimeringeket, féket. Az a baj, hogy a garázsom bejárata alacsony, nem fér be. Át kell alakítani. Nem akarom szabad ég alatt szerelni. A hajtásház csapágait is cserélni kell. Az orosz csapágyak szabványosak?
Válasz okooszi #24591. hozzászólásáraElűnt egygolyó?
A nagy fogaskereket kiszedni?Hát még nem csináltam,de valószínű igen szét kell húzni,de óriási munka akkor.Képet nem tudsz róla mutatni,hogy mennyire sérült?
Válasz Gepi #24588. hozzászólására
mit hajtatsz róla. Az elejéről rakj fel légyszi képet. Az Orosz youtube-n én is láttam,de távoli volt a felvétel. 1 b,1 j-forgásu szivattyúval ? A házat lemezből hegesztettétek ? A T-16-nak volt gyárilag iker szivattyúja,de nem találtam még rá. Van hogy csinálok T-25 re orbit kormányt,és azzal egyszerűbb lenne. Én most azon agyalok,hogyan lehetne feltenni az MTZ hidró szivattyút,mert kellene a nagyobb teljesítmény .
Válasz Magister #24589. hozzászólásáraNem létezik.
2 db-ból van,össze van csavarozva gyárilag is. Nekem van valahol 1db ,ha érdekel megnézem.
Válasz t25bandit #24587. hozzászólásáraKöszönöm. Szétszedtem. A fogaskerék fogaiból van lepattanva. Kb 2 éve szivattyút javítottam, eltűnt egy golyó a kapcsoló részből. Most találta meg a fogaskerék... A belső nagy kereket ki lehet szedni úgy, hogy ne kelljen széthúzni a gépet?