Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR413.39 FtUSD393.08 FtCHF444.84 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Oda van írva /ciklus!! Habár 92-be végeztem azóta én nemis állítottam adagolót de szerintem 1ciklus az szerintem 100 porlasztást jelent minden hengerre!!
arra vlt bizva megnéztem tegnap nem mozog eggyik sem vittem 30 mázsa fát fölnek fölfelé 1600 dadog is semmi erö más baj van már szerrelöműlyehbe elvittem a motorját ennyi megbizhatok ma álnak neki és majd lássuk mi lessz
Volt egy kis elmaradásom de most sikerült.
Az adagolószivattyú beállítása:
1. Szereljük fel az adagolószivattyút a próbapadra.
2. Ellenőrizzük:
- A szivattyú megbízható felerősítését,
- A kapcsolódás játékát /a játék legfeljebb 1°lehet/
- az adagolóba az olajszintet
3. kössük be az üzemanyag ellátást; majd tökéletesen légtelenítsük!!!
4. A kézi tápszivattyúval nyomjuk fel 1,5-3 bár-ra
5. Kézzel forgassuk meg a próba pad hajtótengelyét, amíg a nyomócsőcsonkból a tüzelőanyag kezd kifolyni. Majd csatlakoztassuk a nyomócsöveket a porlasztóhoz.
6. Rögzítsük a gázkart max állásba. Kapcsoljuk be a próbapadot(Az adagoló tengelye nem működhet ellenkező irányba!)Járassuk 400-600 fordulaton, amíg a felfogó csészébe tiszta üzemanyag kezd meg jeleni. Ha levegős állítsuk le és légtelenítsük újra!!
7. Állítsuk be az indítási adag mennyiséget min:150mm3/ciklus/ Indítási fordulatszámon /50 ford/min.
8. Állítsuk be a próbapad fordulat számát: A fordulatszászabályozó működésbe lépésének kezdetére (ami 900ford/min) ennek az üzem anyag mennyiségnek 59-62mm3/ciklus kell lenni. Ha nem így van akkor erre kell állítani.900-as fordulatnál magasabb fordulatnál vegye el az üzem anyagot.
9. üresjárati anyag mennyiség 20mm3/ciklus
Végére annyit,hogy én csinálom akkor jobban tudom de magyarázni nem tudok csak kritizálni!!!Meg mint a barátom mondta ebbe okos ember hibát nem talál!!!
Viccet félre téve remélem érthető voltam!
Amikor én megvettem {3éve}kellett a törzskönyv,{előző tulaj rendezte}forgalmi, és a biztosítás{évi:11.000} szerződése.Érvényes forgalminak és biztosításnak kellett lenni.Az átírásra 10.400-Ft fizettem.Ebből 6.000 volt az új forgalmi.
Én használom talajmarózásra,tárcsázásra,{mindkettő 160-as},szárvágásra,tüzifa fűrészelésre,pótkocsizásra,krumpli szedésre,szántásra meg ami van...munka mellett közel 3Ha-on.Amit ezen felül írtál arra megfelel.
Most ez is olyan, hogy ki mekkora területre használja? Elbír szerintem 3-4 hektárral is, de ha 5-öt csinálsz, akkor annyival. Bár akkor már inkább MTZ.
A T/25-ös inkább kertészeti traktor, mint szántóföldi.
Az MTZ-nél lassabb, a japónál gyorsabb.
Amit a hengerfejjel csináltatok annak a műveletnek neki sem álltam volna.Ha a szelepveztető csak úgy kiesik akkor már nem szerelem vissza, hanem az egész hengerfej szemét.
Fogadni mernék, szétszedés után a szelepvezető úgyan olyan "szar" mint volt.Külső hőmérővel mutat a hengerfej közel 200°C-ot.
Bizd hozzáértő szerelőre!
Sziasztok.
Kérdezném hogy ilyen partoldalas területek fűnyírásához mennyire lehet kiszélesíteni és leültetni a t25-öt? Esetleg akinek van képe, ilyen állapotban az is érdekelne, köszönöm.
Nekem van T/25-ösöm. Tavaly vettem, pont 1 éve. A méretekről annyit, hogy kb 150 cm széles. kb 240 cm magas. Súlya 2 tonna.
Nekem jó pár évig volt TZ4K-m, illetve van egy Lada motoros, összkerekes maszek járgányom is. Na, most a T/25-ös ezeknél jóval "nagyobb". Teljesen más érzés, mint pl: a Te japó trakid, ami kb a TZ4k kategóriája. Itt nem ráülsz a gépre, hanem felmászol rá. Ahová befértél eddig a kis japóval, oda a T/25-össel, vagy nem , vagy csak nehezen fogsz. A trakidhoz lévő eszközök mind kicsik lesznek a T/25-öhöz, vagyis ha nem is kicsik, de elbírna attól nagyobbat is. Igazából szerintem a T/25 átmenet a japó kistraki és az 50-es MTZ között. Szőlőbe, gyümölcsösbe, bodzába, erdőre jobb, mint a japó. Kiskertekbe rosszabb.
Szerintem a normális állapotú, rendszámos gépek 900 ezertől kezdődnek. Leírom miért.
Egy hátsó gumi 75 ezer és mindjárt kell belőle 2, ha kopottak. Ha valami költeni kell, pörögnek a 10 ezrek és annak többszörösei. Szerintem megéri drágábban venni jó gépet, mint leharcoltat olcsóbban és azt felújítgatni.
És már el is érkeztem az én nagy dilemmámhoz.
A tavaly vett trakimba 1 év alatt 6 üzemórát sikerült beletenni. Úgy alakult az élet, hogy nem kell használnom, mert nincs már mire.
Most adjam el? Vagy tartsam meg, úgy hogy nem használom?
Én évek óta nézem az apróhirdetéseket, olvasom a japán trakis és T/25-ös fórumot. Ez a hobbim, ezzel kapcsolódok ki.
Azt tapasztalom, hogy a jó gépnek megkérik az árát. A rosszat, vagy leharcoltat meg lehet venni olcsóbban, de kérdés a végösszeg mennyi lesz majd?
Ez az én véleményem. Nem akartam az észt osztani, mások biztosan máshogy gondolják. Te meg majd eldöntöd Neked mi a legjobb.
Hali ha visszakeresel találsz pár ötletet, megoldást. Én is most télen akarom átalakítani szervósra. Vettem hozzá használtan E-512-ről származó kormányorbitot, kormánymunkahengert, illetve Zil szervószivattyút.
A szivattyút az elülső ékszíjtárcsára szerelhető ékszíjtárcsával akarom hajtatni. A szivattyúnak kell egy konzol, illetve a csöveket kell majd méretre gyártatni.
A kormányorbitnak szintén kell egy konzol, ami a kormánygép helyére megy, valamint kell a kormánymunkahengernek egy rögzítési pont, képeken találsz ilyent. Illetve a munkahenger végét kell majd átalakítanom állíthatóra, mert jelenleg csak csapos kivitelű.
sziasztok a közeljövőben tervezek egy t-25-t venni mondana valaki pár jó szót az érdekében?méretek érdekalnak leginkább és mekkora területre ajánlott és milyen munkavégzésre??? SOS.Mire figyeljek oda a vételnél???
Van egy t-25 traktorom.Szeretném àtalakitani szervókormányosra.Aki esetleg csinált ilyet vagy van ötlete hogy lehet ezt megcsinálni ?Erre a
e-mail cimre leirja martonandras97@gmail.com
annak előre is köszönöm.
ki mire esküszik. ez igaz de jól megnézve ezeknek a gépek gyártását Harkovban történt ami meg ugyebár ukrán. ki gyárt még hzzá alkatrész tudja valaki az ukránokon kivül? lengyelek? eredeti orosz már nincs csak az elfelejtett raktárakban esetleg.
25322 hozzászólás
Válasz #17725. hozzászólásra
Az ágaprítot vele adják??? Legyen sok hiba mentes üzemóra!!
Válasz #17725. hozzászólásra
Vélemény az 1 kép alapján???
Szép.
Amúgy:"A szépség az árcédulánál kezdődik."
Mennyibe került?
Válasz #17724. hozzászólásra
mármint a trakiról, ha minsen ok holap du.az udvaron dübörög
Válasz #17723. hozzászólásra
Igen.
Válasz #17722. hozzászólásra
gondolom vélemény?
Válasz #17721. hozzászólásra
Jól látom, hogy a fűtést oldották meg PVC lefolyó csővel? Vagy az más lenne?
Válasz #17720. hozzászólásra
ez lenne elvileg
Válasz #17719. hozzászólásra
ok
Válasz #17715. hozzászólásra
Oda van írva /ciklus!! Habár 92-be végeztem azóta én nemis állítottam adagolót de szerintem 1ciklus az szerintem 100 porlasztást jelent minden hengerre!!
Válasz #17716. hozzászólásra
Meg ebbe az országba nincs távolság! Mi lábon jöttünk egy MTZ-vel 170KM -ert. Egy cimborám
kb 120KM jött kombájnal egy 516-al. Légy bátor!!!!
Válasz #17716. hozzászólásra
Állapotról egy képet!? Majd.
Válasz #17713. hozzászólásra
nyugi döntöttem a szállítást kell még megoldani
Válasz #17707. hozzászólásra
et eddig jo is csak itt nem adtál lökethosszt hogy 200 löketen mennyit prudokáljon
Válasz #17691. hozzászólásra
arra vlt bizva megnéztem tegnap nem mozog eggyik sem vittem 30 mázsa fát fölnek fölfelé 1600 dadog is semmi erö más baj van már szerrelöműlyehbe elvittem a motorját ennyi megbizhatok ma álnak neki és majd lássuk mi lessz
Válasz #17709. hozzászólásra
mire vársz még ? vedd meg a 80-as mellé tökéletes párosítás,
Válasz #17709. hozzászólásra
mire vársz még ? vedd meg a 80-as mellé tökéletes párosítás,
Válasz #17710. hozzászólásra
Mi csak ötleteket adhatunk pozítiv vagy nagatív a de végdöntés, hogy megéri vagy nem az a tied !!!!!!
Válasz #17709. hozzászólásra
Ezt neked kell eldöntened!!
Válasz #17701. hozzászólásra
alig aludtam mit csináljak szerintetek?
Válasz #17707. hozzászólásra
Bocs még egy adat le maradt:
Az első henger előbefecskendezési szöge az adagoló főtengelye szerint 57+-1°
Volt egy kis elmaradásom de most sikerült.
Az adagolószivattyú beállítása:
1. Szereljük fel az adagolószivattyút a próbapadra.
2. Ellenőrizzük:
- A szivattyú megbízható felerősítését,
- A kapcsolódás játékát /a játék legfeljebb 1°lehet/
- az adagolóba az olajszintet
3. kössük be az üzemanyag ellátást; majd tökéletesen légtelenítsük!!!
4. A kézi tápszivattyúval nyomjuk fel 1,5-3 bár-ra
5. Kézzel forgassuk meg a próba pad hajtótengelyét, amíg a nyomócsőcsonkból a tüzelőanyag kezd kifolyni. Majd csatlakoztassuk a nyomócsöveket a porlasztóhoz.
6. Rögzítsük a gázkart max állásba. Kapcsoljuk be a próbapadot(Az adagoló tengelye nem működhet ellenkező irányba!)Járassuk 400-600 fordulaton, amíg a felfogó csészébe tiszta üzemanyag kezd meg jeleni. Ha levegős állítsuk le és légtelenítsük újra!!
7. Állítsuk be az indítási adag mennyiséget min:150mm3/ciklus/ Indítási fordulatszámon /50 ford/min.
8. Állítsuk be a próbapad fordulat számát: A fordulatszászabályozó működésbe lépésének kezdetére (ami 900ford/min) ennek az üzem anyag mennyiségnek 59-62mm3/ciklus kell lenni. Ha nem így van akkor erre kell állítani.900-as fordulatnál magasabb fordulatnál vegye el az üzem anyagot.
9. üresjárati anyag mennyiség 20mm3/ciklus
Végére annyit,hogy én csinálom akkor jobban tudom de magyarázni nem tudok csak kritizálni!!!Meg mint a barátom mondta ebbe okos ember hibát nem talál!!!
Viccet félre téve remélem érthető voltam!
menyhárt lacinál szákszenden van eredeti orosz cucok hozá
Válasz #17703. hozzászólásra
A Habinál szerintem van minden.Az anyag minőség mármint az alkatrésznek nem túl biztató.De nem az ő bajuk szerintem.
Válasz #17703. hozzászólásra
Üdv!
A műszaki 20000FT
Forgalmi 6000FT
Törzskönyv 20000Ft
Nekem legalább is Kb 1 éve
Válasz #17702. hozzászólásra
alkatrész ellátás van???
Válasz #17701. hozzászólásra
Arra szerintem tökéletes választás.
Válasz #17700. hozzászólásra
igazán a 80-as mellé lenne kisegítő gépnek
Válasz #17697. hozzászólásra
Amikor én megvettem {3éve}kellett a törzskönyv,{előző tulaj rendezte}forgalmi, és a biztosítás{évi:11.000} szerződése.Érvényes forgalminak és biztosításnak kellett lenni.Az átírásra 10.400-Ft fizettem.Ebből 6.000 volt az új forgalmi.
Válasz #17698. hozzászólásra
Törzskönyv??
Válasz #17697. hozzászólásra
Eredet vizsga nincs.
Okmányiroda kb 12-15 ezer volt, talán.
A biztosítás kb 11.000Ft/év
Válasz #17696. hozzászólásra
Nagyon gondolkodom a dolgon mennyibe kerül egy átiratás?traki
Válasz #17694. hozzászólásra
Munkától függ.Kb:1 l/h.
Válasz #17694. hozzászólásra
amúgy bejön a traki...
Válasz #17693. hozzászólásra
kicsit idegenkedem tőle jó így volt a jappival is nem ismertem azelőtt hamar a szívemhez nőtt....fogyasztása mennyi KB?
Válasz #17690. hozzászólásra
Én használom talajmarózásra,tárcsázásra,{mindkettő 160-as},szárvágásra,tüzifa fűrészelésre,pótkocsizásra,krumpli szedésre,szántásra meg ami van...munka mellett közel 3Ha-on.Amit ezen felül írtál arra megfelel.
Válasz #17690. hozzászólásra
Most ez is olyan, hogy ki mekkora területre használja? Elbír szerintem 3-4 hektárral is, de ha 5-öt csinálsz, akkor annyival. Bár akkor már inkább MTZ.
A T/25-ös inkább kertészeti traktor, mint szántóföldi.
Az MTZ-nél lassabb, a japónál gyorsabb.
Válasz #17686. hozzászólásra
Amit a hengerfejjel csináltatok annak a műveletnek neki sem álltam volna.Ha a szelepveztető csak úgy kiesik akkor már nem szerelem vissza, hanem az egész hengerfej szemét.
Fogadni mernék, szétszedés után a szelepvezető úgyan olyan "szar" mint volt.Külső hőmérővel mutat a hengerfej közel 200°C-ot.
Bizd hozzáértő szerelőre!
Válasz #17689. hozzászólásra
bála hordás kaszálás, rendsodrózás stb... ami a "paraszti munkához kell"
mekkora területtel bír el???
Válasz #17688. hozzászólásra
Elsősorban azt kell belőnöd, hogy mire kell használnod a gépet.
Válasz #17684. hozzászólásra
Köszi nagy dilemma ez igazad van nem is tudom izé....
Válasz #17685. hozzászólásra
a lehajtásokat vízszintesre lehet állítani hogy a kerék ne érjen bele a sárvédőbe. és a keréktárcsákkal is lehet variálni hogy széles legyen
viszema vlagyit szervizbe motor ki szakszervit egy kis fahodrdás és minden a régi bajra ált vissza
Sziasztok.
Kérdezném hogy ilyen partoldalas területek fűnyírásához mennyire lehet kiszélesíteni és leültetni a t25-öt? Esetleg akinek van képe, ilyen állapotban az is érdekelne, köszönöm.
Válasz #17682. hozzászólásra
Szia Dani.
Nekem van T/25-ösöm. Tavaly vettem, pont 1 éve. A méretekről annyit, hogy kb 150 cm széles. kb 240 cm magas. Súlya 2 tonna.
Nekem jó pár évig volt TZ4K-m, illetve van egy Lada motoros, összkerekes maszek járgányom is. Na, most a T/25-ös ezeknél jóval "nagyobb". Teljesen más érzés, mint pl: a Te japó trakid, ami kb a TZ4k kategóriája. Itt nem ráülsz a gépre, hanem felmászol rá. Ahová befértél eddig a kis japóval, oda a T/25-össel, vagy nem , vagy csak nehezen fogsz. A trakidhoz lévő eszközök mind kicsik lesznek a T/25-öhöz, vagyis ha nem is kicsik, de elbírna attól nagyobbat is. Igazából szerintem a T/25 átmenet a japó kistraki és az 50-es MTZ között. Szőlőbe, gyümölcsösbe, bodzába, erdőre jobb, mint a japó. Kiskertekbe rosszabb.
Szerintem a normális állapotú, rendszámos gépek 900 ezertől kezdődnek. Leírom miért.
Egy hátsó gumi 75 ezer és mindjárt kell belőle 2, ha kopottak. Ha valami költeni kell, pörögnek a 10 ezrek és annak többszörösei. Szerintem megéri drágábban venni jó gépet, mint leharcoltat olcsóbban és azt felújítgatni.
És már el is érkeztem az én nagy dilemmámhoz.
A tavaly vett trakimba 1 év alatt 6 üzemórát sikerült beletenni. Úgy alakult az élet, hogy nem kell használnom, mert nincs már mire.
Most adjam el? Vagy tartsam meg, úgy hogy nem használom?
Én évek óta nézem az apróhirdetéseket, olvasom a japán trakis és T/25-ös fórumot. Ez a hobbim, ezzel kapcsolódok ki.
Azt tapasztalom, hogy a jó gépnek megkérik az árát. A rosszat, vagy leharcoltat meg lehet venni olcsóbban, de kérdés a végösszeg mennyi lesz majd?
Ez az én véleményem. Nem akartam az észt osztani, mások biztosan máshogy gondolják. Te meg majd eldöntöd Neked mi a legjobb.
csaó
Válasz #17681. hozzászólásra
Hali ha visszakeresel találsz pár ötletet, megoldást. Én is most télen akarom átalakítani szervósra. Vettem hozzá használtan E-512-ről származó kormányorbitot, kormánymunkahengert, illetve Zil szervószivattyút.
A szivattyút az elülső ékszíjtárcsára szerelhető ékszíjtárcsával akarom hajtatni. A szivattyúnak kell egy konzol, illetve a csöveket kell majd méretre gyártatni.
A kormányorbitnak szintén kell egy konzol, ami a kormánygép helyére megy, valamint kell a kormánymunkahengernek egy rögzítési pont, képeken találsz ilyent. Illetve a munkahenger végét kell majd átalakítanom állíthatóra, mert jelenleg csak csapos kivitelű.
sziasztok a közeljövőben tervezek egy t-25-t venni mondana valaki pár jó szót az érdekében?méretek érdekalnak leginkább és mekkora területre ajánlott és milyen munkavégzésre??? SOS.Mire figyeljek oda a vételnél???
sziasztok !
Van egy t-25 traktorom.Szeretném àtalakitani szervókormányosra.Aki esetleg csinált ilyet vagy van ötlete hogy lehet ezt megcsinálni ?Erre a
e-mail cimre leirja martonandras97@gmail.com
annak előre is köszönöm.
Válasz #17679. hozzászólásra
ki mire esküszik. ez igaz de jól megnézve ezeknek a gépek gyártását Harkovban történt ami meg ugyebár ukrán. ki gyárt még hzzá alkatrész tudja valaki az ukránokon kivül? lengyelek? eredeti orosz már nincs csak az elfelejtett raktárakban esetleg.
ki mire esküszik. ebben a boltban megkérdezik oroszt vagy utángyártottat
http://tz4k.boltaneten.hu/kinalat/23_t_25/
Válasz #17677. hozzászólásra
jó oké köszi