Válasz Magister #24589. hozzászólásáraA ménken kétsoros ékszíjtárcsa van gyárilag és egy légkompresszort hajt,de hogy hol lehet beszerezni azt nem tudom.
Válasz stefi69 #24583. hozzászólásáraEgy orosz videóban láttuk ezt a megoldást és "lemásoltuk" ezt a mini hajtóműházat és így van a szervó szivattyú meghajtva.
Válasz okooszi #24586. hozzászólásáraMég jó,hogy van benne olaj!Kb annyi amennyi kifolyt belőle,de van annak egy leeresztő csvarja alul.ha jól tudom 1.1liter megy bele.
Fémreszelék?Szét kell szedni,akkor derül ki mi a baj.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni.Tegnap fémes hangot kezdett adni a traki. A hidraulika szivattyutol hallom. Levettem a meghajtás oldal fedelét, kifolyott kb másfél liter olaj. Ez normális? Plusz az olajban sok csillogó fém részecske van. Mi lehet a gond.
Válasz andrejkovics.b #24581. hozzászólásáraBeonto nyílás hörgőszeleppel=ott kell beleonteni a kenőolajat, miután kicsavartad. Kb. 1dl motorolaj kell bele. De először engedd le ami benne van, a legalsó csavarral. A szintellenőrző csavar az oldalsó, a hajtotengely vonalában van asszem. Át szokott engedni, ilyenkor ez az olaj felhigul gazolajjal.
A segítségeteket szeretném kérni!
Nemrég óta van egy T25-A trakim és az a gond vele hogy az adagolón folyik a gázolaj. Gépkönyv szerint az valamiféle beöntő nyílás a hörgő szeleppel de én csak szivacsot láttam benne. Esetleg valakinek van erről bővebb infója hogy mi célt szolgál?
Sziasztok,
A sonkának ebben az állapotában melyik csavart kell nívóként használni?
Mennyi olaj megy bele? (Olvastam itt, hogy 1,5 liter. Én 3 litert eresztettem le róla.)
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy foglalkozós T-25-ös trakit, amit egy helyi mtz fan átnézett nekem, és meg is ígérte, hogy segít majd felújítani, javítgatni...
Eddig volt romantikus a történet. Az ember eltűnt.
Szóval, van most egy trakim, egy láda szerszámom, egy 140mm-es satum, néhány youtube videó a fejemben... oszt ennyi!
Tudnátok nekem segíteni az motorolaj cserében? (A váltó, hidraulika... olaj cseréjét majd később, hogy ne legyen túl sok az információ.)
Az olaj megvan, leeresztés, feltöltés szerintem menni fog, de az hogy közben mire kell figyelnem, abban jól jönne a tanácsotok.
Köszönöm szépen!
Ui: Ez gyári munkahenger a trakin? Milyen javítókészlet kell hozzá?
Válasz Adrián m #24553. hozzászólásáraSzia.
Én karmantyúval váltottam ki, de ha találsz oda illő szimeringet az is jó így a zsirt éppen kiengedi zsirzáskor de koszt nem enged be.
Válasz Gepi #24551. hozzászólásáraAz.
Erdőtelepítést csinálok saját részre, 10000db gödör 7 hektár a gyári munkahenger szivárgott, gondoltam lecserélem egy újra ne legyen gond, és lett, amikor a gödörfúrót lefelé nyomattam csatant egyet és elment az erő belölle, amikor elkezdtem nézni mivan vele egyszercsak kiszaladt a munkahenger bele az üvegbe.
Viszavittem garanciába, szónélkül kicserélték, de az üveg 8000-be fájt nekem.
Kéthete meg a munkahenger alsó szem szakadt le sajnos túlerőltettem, nedves agyagos föld túlsok volt emeléskor.
Csak egy jó tanács, ha valaki véletlenül gödörfúrózni szeretne és új munkahengere van előtte inkább szedje szét és győződjön meg róla, hogy minden ok, mert így járhat., a Habi kicserélte a munkahengert de az üveget nem.
Válasz Lala5995 #24545. hozzászólásáraNa várjál, azt tudom hogy a VTZ a Vlagyimiri traktorgyar, az gyártotta a T25-ot is, a T25 utódját meg ezzel a tipusnevvel árulták.
A képen lévő meg a T25 nevű? Mert annak nézem, az utód motorja már fekete.
A gázolajszűrő papirbetétes, https://webaruhaz.habi.hu/termekek/2753/T_25_gazolajszurobetet_OBGF_97_62_0.html a Habinál is van.
A kompreszor a gyárban került rá újkorában ezzel kérte az első gazdája akitöl én vettem, ezért irtam , hogy gyári kompreszoros egyépként 1994-es évjárat. Sőt a szívósor is ritka darab mert azon is van egy csatlakorás ahonnan a kompreszor szivhatná a levegőt.
Válasz Adrián m #24544. hozzászólásáraA fedél alatt a sebességváltó tengely nyulványa van. Amely az oldalsó TLT tengely.Oda is lehet kardánt tenni. Valószinüleg nem 6 bordás. 8 bordás lehet. De elképzelhető, hogy 6 bordás. A könyv is ir róla. Nem 540 fordulatu!
Válasz Rabó001 #24543. hozzászólásáraA VTZ-n van ez a fajta kompresszor. Ezen kívül az LTZ55-ön. Amelynek a motorja a VTZ gyártmány. A VTZ pedig a Vladimir traktorgyár. Tehát a T 25 is ott készült. A Magyaroknak nem kellett fékkel. Utána barkácsoltak rá. A finomszűrő kapható akár a Habinál is. Olyan, mintha az MTZ szűrőt félbevágnánk. Miénken is ilyen van. A tömités a sivatagi szűrőé.
Válasz bengilaszlo #24541. hozzászólásáraIlyet még nem láttam. Én ami legfekes T25-ot láttam, azon elöl a szijtarcsarol volt meghajtva a kompresszor is, maga a kompresszor meg asszem a bal oldalon volt, de ebben nem vagyok biztos. De ékszíjas meghajtású volt az biztos, asszem az elöl lévő szijtarcsan meg is van a helye az ékszíjnak.
Ez a tiéd? Milyen gázolaj szűrő van rajta? Milyen betét van benne, mert külsőre olyan mint a durvaszűrő.
Válasz Adrián m #24516. hozzászólásáraSzia. Az én gépem gyárilag légfékes, kompreszor az adagoló elé van szerelve mint az VTZ-nél és az LTZ-nél a nyomásszabályozó és a vezérlőszelep pedig az 50-es MTZ-ről kapta igy 4t-t huzhat hivatalosan.
25336 hozzászólás
Válasz Magister #24589. hozzászólásáraA ménken kétsoros ékszíjtárcsa van gyárilag és egy légkompresszort hajt,de hogy hol lehet beszerezni azt nem tudom.
Urak!
Lenne egy kérdésem, létezik T25 motorhoz olyan főtengelyvégi ékszíjtárcsa ami dupla soros??
Szervó szivattyút szeretnék hajtani.
Válasz stefi69 #24583. hozzászólásáraEgy orosz videóban láttuk ezt a megoldást és "lemásoltuk" ezt a mini hajtóműházat és így van a szervó szivattyú meghajtva.
Válasz okooszi #24586. hozzászólásáraMég jó,hogy van benne olaj!Kb annyi amennyi kifolyt belőle,de van annak egy leeresztő csvarja alul.ha jól tudom 1.1liter megy bele.
Fémreszelék?Szét kell szedni,akkor derül ki mi a baj.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni.Tegnap fémes hangot kezdett adni a traki. A hidraulika szivattyutol hallom. Levettem a meghajtás oldal fedelét, kifolyott kb másfél liter olaj. Ez normális? Plusz az olajban sok csillogó fém részecske van. Mi lehet a gond.
Köszönöm!
Válasz t25bandit #24580. hozzászólásáraKözelebb lennél már mennék is érte !
Válasz Gepi #24577. hozzászólásáraAkkor ez egyedi alkotmány. Honnét van a hajtás ? /motor / Mit működtet ? Kormányt ?
Válasz andrejkovics.b #24581. hozzászólásáraBeonto nyílás hörgőszeleppel=ott kell beleonteni a kenőolajat, miután kicsavartad. Kb. 1dl motorolaj kell bele. De először engedd le ami benne van, a legalsó csavarral. A szintellenőrző csavar az oldalsó, a hajtotengely vonalában van asszem. Át szokott engedni, ilyenkor ez az olaj felhigul gazolajjal.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni!
Nemrég óta van egy T25-A trakim és az a gond vele hogy az adagolón folyik a gázolaj. Gépkönyv szerint az valamiféle beöntő nyílás a hörgő szeleppel de én csak szivacsot láttam benne. Esetleg valakinek van erről bővebb infója hogy mi célt szolgál?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Ha esetleg érdekelne valakit,van két gumim jó állapotban kb 3cm profillal.Voltyre 12,4/28as.20000/db.
Válasz peter.domafoldi #24578. hozzászólásáraSzívesen.
Válasz t25bandit #24576. hozzászólásáraKöszi! Jó-fej vagy, hogy segítesz!
Válasz stefi69 #24570. hozzászólásáraT-25
Válasz peter.domafoldi #24575. hozzászólásáraElég.Ha beleér a fogaskerék,akkor az már felhordja.De önts bele 1.5 litert,nem lesz semmi baja
Válasz t25bandit #24573. hozzászólásáraKöszönöm szépen!
Mennyi kell bele? Amikor elkezdtem feltölteni 9dl után elérte azt a szintet. (Az nem kevés?)
Válasz stefi69 #24571. hozzászólására240.
Válasz peter.domafoldi #24572. hozzászólásáraAz 1.est.
Sziasztok,

A sonkának ebben az állapotában melyik csavart kell nívóként használni?
Mennyi olaj megy bele? (Olvastam itt, hogy 1,5 liter. Én 3 litert eresztettem le róla.)
Válasz t25bandit #24565. hozzászólására


300 ?
Válasz Gepi #24569. hozzászólására" felesleges , nem kell piszkálni " !

melyik gépröl van ez a kép ? azt látom hogy Orosz .
Válasz stefi69 #24523. hozzászólásáraÍgy ni:

Válasz Tom250 #24564. hozzászólásáraKöszi!
Talán összejön.
Na sikerült képet feltölteni-)
Nézzetek mim van.:Gyári zsír Új Most csomagoltam ki a ládából.Van hozzá egy csomó alkatrész,még a könyve és a papírjai is megvannak.







Válasz peter.domafoldi #24563. hozzászólásáraHa feltöltötted akkor a kép alatt lesz egy "Beilleszt" gomb, azzal be tudod illeszteni.
Mi a titka a kép feltöltésének?
Kiválasztottam, feltöltöttem és semmi. (Egyedül címet nem adtam neki.)
Talán most sikerül.
A kép lemaradt.
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy foglalkozós T-25-ös trakit, amit egy helyi mtz fan átnézett nekem, és meg is ígérte, hogy segít majd felújítani, javítgatni...
Eddig volt romantikus a történet. Az ember eltűnt.
Szóval, van most egy trakim, egy láda szerszámom, egy 140mm-es satum, néhány youtube videó a fejemben... oszt ennyi!
Tudnátok nekem segíteni az motorolaj cserében? (A váltó, hidraulika... olaj cseréjét majd később, hogy ne legyen túl sok az információ.)
Az olaj megvan, leeresztés, feltöltés szerintem menni fog, de az hogy közben mire kell figyelnem, abban jól jönne a tanácsotok.
Köszönöm szépen!
Ui: Ez gyári munkahenger a trakin? Milyen javítókészlet kell hozzá?
Válasz Adrián m #24553. hozzászólásáraSzia.
Én karmantyúval váltottam ki, de ha találsz oda illő szimeringet az is jó így a zsirt éppen kiengedi zsirzáskor de koszt nem enged be.
Válasz stefi69 #24556. hozzászólásárap.adrian88@citromail.hu
Válasz Adrián m #24553. hozzászólásáraEsztergáltatsz műanyagból,v keresel hasonló méretű szimeringet.
Válasz Adrián m #24540. hozzászólásáraTudok,adj email cimet. Nem igérem,hogy azonnal. 1000 a munka.
Válasz Adrián m #24553. hozzászólásáratengely T-25 (nemez) 7.31.107
https://atc.prom.ua/p37245671-koltso-osi-tsapfy.html
Ha találsz filcet valahol, abból vágj! Vagy próbáld meg valahol beszereztetni!
A könyök tengely alatt van a támcsapágy az alatt van valamilyen tömítés azt mivel vàlthatom ki?
Válasz Gepi #24551. hozzászólásáraAz.
a gyári munkahenger szivárgott, gondoltam lecserélem egy újra ne legyen gond, és lett,
amikor a gödörfúrót lefelé nyomattam csatant egyet és elment az erő belölle, amikor elkezdtem nézni mivan vele egyszercsak kiszaladt a munkahenger bele az üvegbe.
Erdőtelepítést csinálok saját részre, 10000db gödör 7 hektár
Viszavittem garanciába, szónélkül kicserélték, de az üveg 8000-be fájt nekem.
Kéthete meg a munkahenger alsó szem szakadt le sajnos túlerőltettem, nedves agyagos föld túlsok volt emeléskor.
Mi történt?
hidrosilány munkahenger?
Csak egy jó tanács, ha valaki véletlenül gödörfúrózni szeretne és új munkahengere van előtte inkább szedje szét és győződjön meg róla, hogy minden ok, mert így járhat.
, a Habi kicserélte a munkahengert de az üveget nem.
Válasz Lala5995 #24545. hozzászólásáraNa várjál, azt tudom hogy a VTZ a Vlagyimiri traktorgyar, az gyártotta a T25-ot is, a T25 utódját meg ezzel a tipusnevvel árulták.
A képen lévő meg a T25 nevű? Mert annak nézem, az utód motorja már fekete.
Válasz Rabó001 #24543. hozzászólásáraSzia.
Igen a gép az enyém én nyúzom szegényt de szervizre is odafigyelek.
A gázolajszűrő papirbetétes, https://webaruhaz.habi.hu/termekek/2753/T_25_gazolajszurobetet_OBGF_97_62_0.html a Habinál is van.
A kompreszor a gyárban került rá újkorában ezzel kérte az első gazdája akitöl én vettem, ezért irtam , hogy gyári kompreszoros egyépként 1994-es évjárat. Sőt a szívósor is ritka darab mert azon is van egy csatlakorás ahonnan a kompreszor szivhatná a levegőt.
Válasz Lala5995 #24546. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Adrián m #24544. hozzászólásáraA fedél alatt a sebességváltó tengely nyulványa van. Amely az oldalsó TLT tengely.Oda is lehet kardánt tenni. Valószinüleg nem 6 bordás. 8 bordás lehet. De elképzelhető, hogy 6 bordás. A könyv is ir róla. Nem 540 fordulatu!
Válasz Rabó001 #24543. hozzászólásáraA VTZ-n van ez a fajta kompresszor. Ezen kívül az LTZ55-ön. Amelynek a motorja a VTZ gyártmány. A VTZ pedig a Vladimir traktorgyár. Tehát a T 25 is ott készült. A Magyaroknak nem kellett fékkel. Utána barkácsoltak rá. A finomszűrő kapható akár a Habinál is. Olyan, mintha az MTZ szűrőt félbevágnánk. Miénken is ilyen van. A tömités a sivatagi szűrőé.
Válasz bengilaszlo #24541. hozzászólásáraIlyet még nem láttam. Én ami legfekes T25-ot láttam, azon elöl a szijtarcsarol volt meghajtva a kompresszor is, maga a kompresszor meg asszem a bal oldalon volt, de ebben nem vagyok biztos. De ékszíjas meghajtású volt az biztos, asszem az elöl lévő szijtarcsan meg is van a helye az ékszíjnak.
Ez a tiéd? Milyen gázolaj szűrő van rajta? Milyen betét van benne, mert külsőre olyan mint a durvaszűrő.
Válasz bengilaszlo #24541. hozzászólásáraNagyon szépen köszönöm a képeket és az információt!!
Válasz Adrián m #24516. hozzászólásáraSzia. Az én gépem gyárilag légfékes, kompreszor az adagoló elé van szerelve mint az VTZ-nél és az LTZ-nél a nyomásszabályozó és a vezérlőszelep pedig az 50-es MTZ-ről kapta igy 4t-t huzhat hivatalosan.

