Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.56 FtUSD400.96 FtCHF441.31 FtGBP497.51 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Segítség kellene t-25 üzemeltetési gépkönyv kellene, javítási és alkatrész katalogus van de az még nncs. végiglapoztam ezt a fórumot de ahova fel lett töltve már azt írja hogy "fájl nem létezik" . valaki tud élő linket küldeni?
Vladimirec T25 tulajdonos lettem, es erdeklodnek hogy hol lehet hozza gepkonyvet szerezni, ha lehet magyar nyelven. Szuksegem lenne ra a szakszeru karbantartashoz, mert ez az elso traktormom, szoval nincs meg veluk tapasztalatom. Segitsegeteket elore is koszonom.
Egy kis segítséget szeretnék kapni töletek.
Szeretnék magamnak egy vtz 2048 a t !
Van most egy jó állapotú t-25-öm szabad szerintettek kicserélni??
Egy elsö kerék hajtás miatt ?? Ér a dupla lóerö annyit???
Sziasztok!
Valaki rakott már be MTZ gumival ablakot?
Nekem sehogy sem akar össze jönni,ugyanis az üveggel együtt nem fér be a keretbe, pedig oldalanként 1.2cm-rel nagyobb a keret.A T25-ös gumijának a keret felőli része szélesebb a takarás miatt és a vastagságuk sem egyforma.A két gumi nem egyezik.
Sziasztok. Meg volt a szürö csere és pöcre indult köszönöm a segítséget. Ma megkerestek azzal,h napraforgot akarnak bugŕzni és mennyek a trakival ők meg a potkocsin verik a bugát. Szerintetek mennyit lehet kérni egy napra? Regeltöl estig kb 8 óra
Gerimur megoldása a vonógömbre jó. Ha a traktor vonópadjára egy papíros, minősített csavaros vonógömböt teszel, és a terhelési indexnek megfelelő a vontatmány, akkor abba nehéz belekötni.
De a hegesztgetett autó vonóhorogba viszont könnyű.
azt mondom neked hogy nem kell tőle félni, szűrők poharát feltöltöd összerakáskor, ami jótanácsot tudok adni az az hogy egyúttal kézi tápszivattyút is cseréld ki. semmibe nem fáj, ellenben tutira tudsz majd légteleníteni.
én úgy szoktam hogy csak a kézipumpával tolom neki ameddig a tankba nem hallom hogy visszatolja, egyik vlagyin sem vettem le nagynyomású csövet. dekompresszoral pár másodperc alatt kidolgozza magából a levegőt.
másik.
visszafolyásgátló cuccot érdemes lehet venni, elméletileg az egyik átmenőszemes csavarban van gyárilag de azt ki szokták herélni mert néha nem olyan jó hogy van.
simán menni fog, nincsennek benne titkok.
Válasz #16743. hozzászólásra
Szia!
Nekem semmi gondom nem volt a szűrő csere után, pöccre indult.
{Az 50-es MTZ-é jó bele}.Összerakásnál a szűrő poharába öntöttem gázolajat
és úgy tettem vissza.A szűrőn légtelenítő csavar kilazítva és kézi tápszivattyúval addig pumpáltam amíg megnem jelent a gázolaj.Ha tovább pumpálod a tankba kell hallani bugyborékoló hangot.Utána porlasztóknál nyomócső le és dekompresszorral hajtattam a gázolaj megjelenéséig.Nyomócső vissza és indult is.Ennyi tömören.
Válasz #16739. hozzászólásra
Szia!
Nem tudom hogy, a házilag készített húzót elfogadlák-e műszakin de,szerintem nem.Nekem is le kellett vennem az MTZ átalakítást és vissza rakni a gyári húzót.Műszaki után ment vissza az MTZ .
Jelenleg nekem így van megoldva:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék töletek. Gázolaj szűröt betétet szeretnék cserélni T-25 trakin. Az lenne a kérdésem ha légtelenittem könnyen be fog indulni Nekem 2db papir betétes szűrö megy bele és hallottam ,hogy csere után lehet,hogy nehezebben indul. Elöre is köszönöm a segítséget
Válasz #16740. hozzászólásra
Menet fúrás kizárva vagy fel volt már vagy csak simán ilyen keskeny a falvastagsága a hátsóhídnak!
Te félre értettél mert csak egy kicsit tud többet!!!!!
De nem haragszok a kukacoskodásodért sőt szeretek olyan emberekkel beszélgetni akivel lehet!!!!!!Az igaz,hogy az alkatrész minőségre jobb mint az ukrán,de amikor nekem Zetorom volt akkor még ilyen nem volt,hogy rossz csak jó volt. Amúgy máshoz nem kellett nyúlnom csak a hidraulikájához!Meg vigyázni kellett a sebváltóra mert hamar kilehetett emelni a sebességből!!!!!Meg tehetetlen volt az eke előtt.
Szia!
A hengerfej után volna a következő kérdés!
Így néz ki a húzó!Szóval a kampó alá oda volna szépen esztétikusan heggesztve egy szgk. vonóhorog(hogy tudjak vele vontatni olyan utánfutót is) és hogy az műszakin hivatalos volna-e?
A forgalmiba bejegyzett vontatási súlyok ugye passzolnak, csak az, hogy házilag volna megoldva.
6011 szerintem egy kicsivel tud többet a taljon mint T-25
Meg talán az a hidraulika!! Mert a mienk volt talán öreg
nem tudom de amikor 10 csavar fogja le a hátsóhid
fedelet és abból 5 meg van szakadva de még abban a
fedélbe van mukahenger komplett emelő szerkezettel!!
Hát nem túl bíztatató azon ülni! Kényelem viszont a Zetoré!!!
ÖSZabi
A vizsga meg lessz egy százasból! Én a helyedbe nem
gondolknék Zetoron nekem volt 6011-em de :(
nem jött be!!! Inkább vegyél mégegy T-25. Szerintem maradj
a régi jól bevált gépnél!! Meg gondolj arra a gép csere munkagép
cserére ad okot!! Egy igaz a Zetor motornak nincs párja!!
De ez nem minden!!!
Válasz #16734. hozzászólásra
Szia!
Azt hiszem neked javasoltam a 20Kp-os utánhúzást.
Nekem is kifújt a hengertalpnál és a hengerfejnél is. Én úgy voltam vele vagy jó lesz vagy nem ha, nem lesz jó utánhúzás után sem, szétszedem.
Ha szakad valami akkor mindenképp szédszedem.De,jó lett.
Az ajtót én kerestem és még keresem is.
Ezt a számot már felhívtam de, az ajtó már nem volt meg.
Emlékszel kb. egy éve küszködtem a hengerfej kifújással?Próba ide - próba oda, hát felszívtam magam, és a nyomatékkulcsot 20K-ra felspanoltam.Láss csodát, "tökéletes"
Igaz féltem, hogy valami szakadni fog, de bírta az orosz
A gépkönyve tizen....valamit írt, azért nem is mertem erre gondolni!
Szóval megoldódott!
Sziasztok!
Lassan eltelik egy év, hogy hozzászólok!De azért mindennap olvasok rólatok!
Szóval nem tudom, hogy jól emlékezem-e? valakit érdekelt T-25 ajtó, vagy fülke.Ha aktuális, akkor az olx-en én épp belebotlottam.Tel sz:20/3505123
(Gyöngyösön bontanak)
Remélem tudtam segíteni!
nem arról van szó hogy nem érdemes,
én csak azt mondom hogyha van lehetőség idővel valami másabb paripára váltani akkor megéri elgondolkodni rajta.
ettől független a t-25 házkörül egy álom.
körfűrészt hajtani, hasítót hajtani, kispótkocsizni, könnyű talajmunkára,
(behúzni az mtz-t télen... ehm..)
de erősebb igénybevételre alkatrész minőségi okok miatt inkább próbálnám kiváltani valamivel.
el mondjuk nem adom amim van, becsületesen kidolgozták magukat.
azt azért nem vitatom a t-25 ösököért irreális árat kér mindenki.
nyilván, akinek volt/van az mindenki szereti és nehéz szívvel adná csak el.
ez tiszta sor és érthető is.
igazából aki kicsit is megfontolt anyagilag annak a t-25 kidolgozza a zetort második gépnek. és talál utánna a t-25 nek olyan melót amiben sose fog elkopni. ott a kimagasalóan jó fogyasztása még továbbra is kamatozó befektetéssé teszi.
t25/t30 mellett egy 60 lovas kis zetor azért jó páros.
főleg mert nem kerülsz bele az mtz mókuskerékbe :D
Ha bevált a T-25, akkor miért vennél másik márkájút. Ezt ismered, szereted, akkor szerintem ez a legjobb választás!
A lehangolódásomat pedig arra értem, hogy nehogy megijesszétek a jelenlegi T-25 tulajokat, mert igenis érdemes még velük foglalkozni!
műszaki megoldások terén az orosz meg a zetor technika nagyon közel áll egymáshoz.
de a minőséget nem lehet összehasonlítani sem.
nem véletlen szeretik mtz re is a cseh turbót, cseh önindítót, stb...
erdőn is az lkt a legbeváltabb vonszoló, az is cseh. motorja elnyűhetetlen zetor.
énse szívesen cserélném le a t-25 öst a helyedben,
az szól melette hogy szántóföldi munkában azért jobb a zetor, meg kényelmesebb. nem utolsó szempont hogy ha javítani kell és kell cserélned alktarészt akkor nem roszabb minőségűt kapsz mint amivel eredetileg szerelték.
én szeretem a t-25 öst, meg a vtz-t is, de ahogy javítom egyre roszabbak, mert a beépített utánygyártott mókolt alkatrészek nem olyan jók mint az eredeti. bárhogy igyekszem amit cserélni kell rajta az sose lesz olyan jó mint volt.
Valószínű hogy eladom a mostani T25-öst és lesz helyette egy másik T25 ami műszakis, de ugyanakkor feleltettette az érdeklődésemet a zetor is amit most mutattál 5611-es zetorokat már régebben is nézegettem!
Nekem az a bajom velük hogy nem tudom hogy beférnek-e a gyümölcsösbe illetve a málnába, ugyanakkor meg az mellettük szól hogy a szántóföldi munkákban hatékonyabbak mint a T25 és én mind a kettővel foglalkozok kis mennyiségben! Az megint csak ellenük szól hogy tudtommal az alkatrész drágább hozzájuk mint a T25-höz vagy az MTZ-hez!
De majd utána nézek a Zetornak is a biztonság kedvéért.
Egy biztos, a mostani T25-öst el kell adjam és kell egy műszakis gép!
Hozzáteszem hogy nem szívesen válok meg a kis gépemtől mert nagyon szeretem, ez volt az első traktorom!
ez rendben meg minden, de rettenetesek az árak.
nem látom be pl. hogy a t-30 / ltz 55/a val egyező elsőhídnak a kormánymunkahenger és az irányítókar közti gömbcsukló része miért kerül többtízezer forintba. hogy egy példát mondjak csak.
első hídnak állítható a nyomtávja ugye, van az a rész ami becsúszik a féltengelytokba emiatt, na ami abban van szimmering nekem sokszor kiment, rájöttem hogy lötyög már kicsit ez a becsúszó toldat s attól.
arra a vasdarabra olyan árat mondtak hogy megérlelődött bennem hogy annyiért lassan akár le is gyártathatom egyedi darabként.
t-25 még egyenlőre jobban áll alkatrész ellátással, van hozzá sokminden.
de utángyártott roszminőségű darabok.
lásd pl. hidraulika tömböt, az eredetiben bronz a bele amiben a "furulyák" vannak, amit most kapszu az teli aluminium.
nyilván a tizedét sem bírja ki.
25322 hozzászólás
Válasz #16776. hozzászólásra
T25A
t25A2
T25A3
Típusú traktorokhoz
Válasz #16775. hozzászólásra
Van valami könyvem (Műszaki leírás és üzemeltetési utasítás) a címe de169 old. Most nincs időm be szkennelni.
Válasz #16774. hozzászólásra
most szereztünk egy ilyen traktort és nagyon sok a ?
Válasz #16773. hozzászólásra
Mire vagy kíváncsi?Lehet tudok segíteni.
Üdvözletem!
Segítség kellene t-25 üzemeltetési gépkönyv kellene, javítási és alkatrész katalogus van de az még nncs. végiglapoztam ezt a fórumot de ahova fel lett töltve már azt írja hogy "fájl nem létezik" . valaki tud élő linket küldeni?
Válasz #16769. hozzászólásra
Szeva. 85 körüli kiadás, de 94 ben lett elösször forgalomba helyezve. Kereken 1 milla volt. 4 hengeres 60 lovas
Udvozletem Mindenkinek!
Vladimirec T25 tulajdonos lettem, es erdeklodnek hogy hol lehet hozza gepkonyvet szerezni, ha lehet magyar nyelven. Szuksegem lenne ra a szakszeru karbantartashoz, mert ez az elso traktormom, szoval nincs meg veluk tapasztalatom. Segitsegeteket elore is koszonom.
Udv Attila!
Válasz #16766. hozzászólásra
3 v 4 hengeres ?
Válasz #16766. hozzászólásra
Hali. Jó állapotú ! Mikori évjárat , kb 75 körüli? Ára ,1.2m ?
Válasz #16767. hozzászólásra
Nem, azokat majd szépen lassan cserélem le, meg van olyan ami marad mert jó ehhez is!
Válasz #16766. hozzászólásra
Meg vetted a munka gépeket is hozzá?
Srácok, megváltam a kis vlagyomtól! :(
Ez lett helyette:
Válasz #16763. hozzászólásra
Szerintem megéri erősebb gépet venni ha ki tudod használni, a 4×4 pedig sosem árt!
Válasz #16751. hozzászólásra
Nekem is az van minden gond nélkül viszi !!
Hello mindenki!
Egy kis segítséget szeretnék kapni töletek.
Szeretnék magamnak egy vtz 2048 a t !
Van most egy jó állapotú t-25-öm szabad szerintettek kicserélni??
Egy elsö kerék hajtás miatt ?? Ér a dupla lóerö annyit???
Sziasztok!
Nem tud valaki jó áron egy pár 8,3x20 gumikat t-30-hoz?
Köszi.
Válasz #16758. hozzászólásra
szia Gerimur,
mi a belső oldalon a keret felőli részről levágtunk pár mm-t
Válasz #16759. hozzászólásra
Szia!
Sajnos nem, pedig nekem sem ártana már
Válasz #16723. hozzászólásra
Üdv!
Tegnap véletlenül nem Te szántottál Markaz után nemsokkal szőlőben?
Sziasztok!
Valaki rakott már be MTZ gumival ablakot?
Nekem sehogy sem akar össze jönni,ugyanis az üveggel együtt nem fér be a keretbe, pedig oldalanként 1.2cm-rel nagyobb a keret.A T25-ös gumijának a keret felőli része szélesebb a takarás miatt és a vastagságuk sem egyforma.A két gumi nem egyezik.
Válasz #16756. hozzászólásra
engem érdekel. be tudod scannelni?
Válasz #16755. hozzászólásra
A kép lemaradt
Sziasztok T-25 tulajdonosok!
Nagyszülőknél történt kutakodás eredménye az alábbi traktor ismertető. 2 oldalas színes.
Ha valakit érdekel jelezze és megegyezünk
Válasz #16753. hozzászólásra
Álló késsel jobban dolgozik az enyémen is van
Válasz #16752. hozzászólásra
Szia
álló kést tegyek fel szerinted vagy nem szükséges?
Válasz #16751. hozzászólásra
Simán elbírja ,még négysorost is vittem vele igaz terep egyben !
Sziasztok!
Szerintetek a 160 cm szárzuzót csutka vágásánál elbirja a t-25 traki?? Nem fogja meg nagyon?? Elöre is köszönöm a segítséget!!
Köszi szépen a húzóval kapcsolatos hozzászólásokat, okosan ki kell találnom a megoldást!!!
Sziasztok. Meg volt a szürö csere és pöcre indult köszönöm a segítséget. Ma megkerestek azzal,h napraforgot akarnak bugŕzni és mennyek a trakival ők meg a potkocsin verik a bugát. Szerintetek mennyit lehet kérni egy napra? Regeltöl estig kb 8 óra
Válasz #16744. hozzászólásra
Gerimur megoldása a vonógömbre jó. Ha a traktor vonópadjára egy papíros, minősített csavaros vonógömböt teszel, és a terhelési indexnek megfelelő a vontatmány, akkor abba nehéz belekötni.
De a hegesztgetett autó vonóhorogba viszont könnyű.
Válasz #16743. hozzászólásra
azt mondom neked hogy nem kell tőle félni, szűrők poharát feltöltöd összerakáskor, ami jótanácsot tudok adni az az hogy egyúttal kézi tápszivattyút is cseréld ki. semmibe nem fáj, ellenben tutira tudsz majd légteleníteni.
én úgy szoktam hogy csak a kézipumpával tolom neki ameddig a tankba nem hallom hogy visszatolja, egyik vlagyin sem vettem le nagynyomású csövet. dekompresszoral pár másodperc alatt kidolgozza magából a levegőt.
másik.
visszafolyásgátló cuccot érdemes lehet venni, elméletileg az egyik átmenőszemes csavarban van gyárilag de azt ki szokták herélni mert néha nem olyan jó hogy van.
simán menni fog, nincsennek benne titkok.
Válasz #16745. hozzászólásra
A válaszod ötös.
Válasz #16743. hozzászólásra
Szia!
Nekem semmi gondom nem volt a szűrő csere után, pöccre indult.
{Az 50-es MTZ-é jó bele}.Összerakásnál a szűrő poharába öntöttem gázolajat
és úgy tettem vissza.A szűrőn légtelenítő csavar kilazítva és kézi tápszivattyúval addig pumpáltam amíg megnem jelent a gázolaj.Ha tovább pumpálod a tankba kell hallani bugyborékoló hangot.Utána porlasztóknál nyomócső le és dekompresszorral hajtattam a gázolaj megjelenéséig.Nyomócső vissza és indult is.Ennyi tömören.
Válasz #16739. hozzászólásra
Szia!
Nem tudom hogy, a házilag készített húzót elfogadlák-e műszakin de,szerintem nem.Nekem is le kellett vennem az MTZ átalakítást és vissza rakni a gyári húzót.Műszaki után ment vissza az MTZ .
Jelenleg nekem így van megoldva:
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék töletek. Gázolaj szűröt betétet szeretnék cserélni T-25 trakin. Az lenne a kérdésem ha légtelenittem könnyen be fog indulni Nekem 2db papir betétes szűrö megy bele és hallottam ,hogy csere után lehet,hogy nehezebben indul. Elöre is köszönöm a segítséget
Ha T-25, akkor legyen vízálló!!
Kattintsatok a linkre. 2.40-től kezdődik az "átúszás".
https://www.youtube.com/watch?v=mXe3Il1O3SM
Válasz #16740. hozzászólásra
Menet fúrás kizárva vagy fel volt már vagy csak simán ilyen keskeny a falvastagsága a hátsóhídnak!
Te félre értettél mert csak egy kicsit tud többet!!!!!
De nem haragszok a kukacoskodásodért sőt szeretek olyan emberekkel beszélgetni akivel lehet!!!!!!Az igaz,hogy az alkatrész minőségre jobb mint az ukrán,de amikor nekem Zetorom volt akkor még ilyen nem volt,hogy rossz csak jó volt. Amúgy máshoz nem kellett nyúlnom csak a hidraulikájához!Meg vigyázni kellett a sebváltóra mert hamar kilehetett emelni a sebességből!!!!!Meg tehetetlen volt az eke előtt.
Amúgy meg bocs az off-ér
Válasz #16738. hozzászólásra
akkor menetfúrás, és 5 helyett 10 fogja ahogy kell.
persze hogy többet tud talajon, 60 lovas nem 25.
de mi volt vele a baj ?
kényelmesebb,erősebb, motorja megbízható.
nem kukacoskodok, csak kérdezem mi volt a baj neked a 6011 zetorral ?
(azonkívül hogy bűűűűűn ronda)
tervezés/konstrukciós hibákra gondolok csak.
Válasz #16735. hozzászólásra
Szia!
A hengerfej után volna a következő kérdés!
Így néz ki a húzó!Szóval a kampó alá oda volna szépen esztétikusan heggesztve egy szgk. vonóhorog(hogy tudjak vele vontatni olyan utánfutót is) és hogy az műszakin hivatalos volna-e?
A forgalmiba bejegyzett vontatási súlyok ugye passzolnak, csak az, hogy házilag volna megoldva.
Válasz #16737. hozzászólásra
6011 szerintem egy kicsivel tud többet a taljon mint T-25
Meg talán az a hidraulika!! Mert a mienk volt talán öreg
nem tudom de amikor 10 csavar fogja le a hátsóhid
fedelet és abból 5 meg van szakadva de még abban a
fedélbe van mukahenger komplett emelő szerkezettel!!
Hát nem túl bíztatató azon ülni! Kényelem viszont a Zetoré!!!
Válasz #16736. hozzászólásra
kíváncsi volnék mibaj a zetorral...
Válasz #16729. hozzászólásra
ÖSZabi
A vizsga meg lessz egy százasból! Én a helyedbe nem
gondolknék Zetoron nekem volt 6011-em de :(
nem jött be!!! Inkább vegyél mégegy T-25. Szerintem maradj
a régi jól bevált gépnél!! Meg gondolj arra a gép csere munkagép
cserére ad okot!! Egy igaz a Zetor motornak nincs párja!!
De ez nem minden!!!
Válasz #16734. hozzászólásra
Szia!
Azt hiszem neked javasoltam a 20Kp-os utánhúzást.
Nekem is kifújt a hengertalpnál és a hengerfejnél is. Én úgy voltam vele vagy jó lesz vagy nem ha, nem lesz jó utánhúzás után sem, szétszedem.
Ha szakad valami akkor mindenképp szédszedem.De,jó lett.
Az ajtót én kerestem és még keresem is.
Ezt a számot már felhívtam de, az ajtó már nem volt meg.
Halli Gerimur!
Emlékszel kb. egy éve küszködtem a hengerfej kifújással?Próba ide - próba oda, hát felszívtam magam, és a nyomatékkulcsot 20K-ra felspanoltam.Láss csodát, "tökéletes"
Igaz féltem, hogy valami szakadni fog, de bírta az orosz
A gépkönyve tizen....valamit írt, azért nem is mertem erre gondolni!
Szóval megoldódott!
Sziasztok!
Lassan eltelik egy év, hogy hozzászólok!De azért mindennap olvasok rólatok!
Szóval nem tudom, hogy jól emlékezem-e? valakit érdekelt T-25 ajtó, vagy fülke.Ha aktuális, akkor az olx-en én épp belebotlottam.Tel sz:20/3505123
(Gyöngyösön bontanak)
Remélem tudtam segíteni!
Válasz #16731. hozzászólásra
nem arról van szó hogy nem érdemes,
én csak azt mondom hogyha van lehetőség idővel valami másabb paripára váltani akkor megéri elgondolkodni rajta.
ettől független a t-25 házkörül egy álom.
körfűrészt hajtani, hasítót hajtani, kispótkocsizni, könnyű talajmunkára,
(behúzni az mtz-t télen... ehm..)
de erősebb igénybevételre alkatrész minőségi okok miatt inkább próbálnám kiváltani valamivel.
el mondjuk nem adom amim van, becsületesen kidolgozták magukat.
azt azért nem vitatom a t-25 ösököért irreális árat kér mindenki.
nyilván, akinek volt/van az mindenki szereti és nehéz szívvel adná csak el.
ez tiszta sor és érthető is.
igazából aki kicsit is megfontolt anyagilag annak a t-25 kidolgozza a zetort második gépnek. és talál utánna a t-25 nek olyan melót amiben sose fog elkopni. ott a kimagasalóan jó fogyasztása még továbbra is kamatozó befektetéssé teszi.
t25/t30 mellett egy 60 lovas kis zetor azért jó páros.
főleg mert nem kerülsz bele az mtz mókuskerékbe :D
Válasz #16729. hozzászólásra
Ha bevált a T-25, akkor miért vennél másik márkájút. Ezt ismered, szereted, akkor szerintem ez a legjobb választás!
A lehangolódásomat pedig arra értem, hogy nehogy megijesszétek a jelenlegi T-25 tulajokat, mert igenis érdemes még velük foglalkozni!
műszaki megoldások terén az orosz meg a zetor technika nagyon közel áll egymáshoz.
de a minőséget nem lehet összehasonlítani sem.
nem véletlen szeretik mtz re is a cseh turbót, cseh önindítót, stb...
erdőn is az lkt a legbeváltabb vonszoló, az is cseh. motorja elnyűhetetlen zetor.
énse szívesen cserélném le a t-25 öst a helyedben,
az szól melette hogy szántóföldi munkában azért jobb a zetor, meg kényelmesebb. nem utolsó szempont hogy ha javítani kell és kell cserélned alktarészt akkor nem roszabb minőségűt kapsz mint amivel eredetileg szerelték.
én szeretem a t-25 öst, meg a vtz-t is, de ahogy javítom egyre roszabbak, mert a beépített utánygyártott mókolt alkatrészek nem olyan jók mint az eredeti. bárhogy igyekszem amit cserélni kell rajta az sose lesz olyan jó mint volt.
Köszönöm a hozzászólásokat!
Valószínű hogy eladom a mostani T25-öst és lesz helyette egy másik T25 ami műszakis, de ugyanakkor feleltettette az érdeklődésemet a zetor is amit most mutattál 5611-es zetorokat már régebben is nézegettem!
Nekem az a bajom velük hogy nem tudom hogy beférnek-e a gyümölcsösbe illetve a málnába, ugyanakkor meg az mellettük szól hogy a szántóföldi munkákban hatékonyabbak mint a T25 és én mind a kettővel foglalkozok kis mennyiségben! Az megint csak ellenük szól hogy tudtommal az alkatrész drágább hozzájuk mint a T25-höz vagy az MTZ-hez!
De majd utána nézek a Zetornak is a biztonság kedvéért.
Egy biztos, a mostani T25-öst el kell adjam és kell egy műszakis gép!
Hozzáteszem hogy nem szívesen válok meg a kis gépemtől mert nagyon szeretem, ez volt az első traktorom!
Válasz #16727. hozzászólásra
ez rendben meg minden, de rettenetesek az árak.
nem látom be pl. hogy a t-30 / ltz 55/a val egyező elsőhídnak a kormánymunkahenger és az irányítókar közti gömbcsukló része miért kerül többtízezer forintba. hogy egy példát mondjak csak.
első hídnak állítható a nyomtávja ugye, van az a rész ami becsúszik a féltengelytokba emiatt, na ami abban van szimmering nekem sokszor kiment, rájöttem hogy lötyög már kicsit ez a becsúszó toldat s attól.
arra a vasdarabra olyan árat mondtak hogy megérlelődött bennem hogy annyiért lassan akár le is gyártathatom egyedi darabként.
t-25 még egyenlőre jobban áll alkatrész ellátással, van hozzá sokminden.
de utángyártott roszminőségű darabok.
lásd pl. hidraulika tömböt, az eredetiben bronz a bele amiben a "furulyák" vannak, amit most kapszu az teli aluminium.
nyilván a tizedét sem bírja ki.