Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR403.55 FtUSD391.08 FtCHF429.92 FtGBP484.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #16540. hozzászólásra
Szia!
Akkor előfordulhat hogy, valamelyik csapágy.
Szerintem egyenlőre hagyjad ha, erősödne a hang akkor utána kell járni mielőtt nagyobb baj lenne.
Bontott kuplungról vannak képeim ha, érdekel feltöltöm de, az írásaimban találsz róla képeket.
Most hallgattam álló helyzetben is hallani, kinyomott meg felengedett kuplungnál is. Valami valahol fellazulhatott szerintem, mert csak 1400es fordulaton hallani.
Válasz #16538. hozzászólásra
Szia!
Vedd le a bal oldalon levő kis ablakot és nézd meg hogy, a kinyomócsapágyak kiengedett kuplungnál forognak-e. Ha igen akkor állíts a kuplungon.Bár ennyi üzemóránál még nem szabadna rendetlenkednie.
A kinyomócsapágyon van egy zsírzógomb,próbáld meg nyomjál bele párat de, csak keveset ne hogy, a tárcsa is zsíros legyen.
Kuplungot kb. mikor kell állítani vagy cserélni? Most van 1300 üó. a gépben, de valami halk zörejt kezdtem hallani 1400es fordulatszámon minden sebességben. Olyasmihez tudnám hasonlítani mint a terepfokozatban lévő váltóhang, csak sokkal halkabb. (ha ventilátort vagy rádiót kapcsolom már nem is hallani, tehát tényleg halk).
Arra is gondoltam h. valami csak meglazult, úgy hogy ha van valakinek valami tippje szívesen fogadom.
Válasz #16534. hozzászólásra
Szia!
Hidegen:3,5, melegen:2,5 olajnyomás az jó.Nekem is néha melegen ingadozik de, 2 alá nem megy.
A barátomnál is volt ilyen "cicergés" és annyit csinált hogy, hidegen ráállított a szabályzóra hogy, érje el a 4-et. Igaz hidegen nagyobb lett az olajnyomás de, melegen változatlan maradt.
Szerintem amíg 1 alá nem megy ne foglalkozz vele.
Szerintem szükségtelen vastagabb olaj bele.
a szabályzót már néztem nincs benne semmi felakadva, olajnyomás kezdetben 3,5 majd melegebb olajnál 2,5! utána kezd el ingadozni magasabb motorfordulatnál 2-3 között és remegteti a szabályzó golyót! nagyon alacsony fordulatnál-éppen csak ketyeg a motor- újra tartja a 3 -at nincs ingadozás!
Válasz #16530. hozzászólásra
Szia!
Trükköt nem tudok de, amikor megvettem nekem is kifújt. Minden hengercsavarnak utána húztam 20Kp-al és azóta jó.
Nekem a második hengertalp tömítésénél könnyezik egy kicsit de, amíg nem lesz súlyosabb addig nem bántom.
Hello!
Igen, nagyon megvagyok elegedve a trakival, csak most a henger fejjel kuzdunk, 3eve sikra lett koszorultetve de sajnos most megint elkezdett kifujni! Nem tudsz vmi trukkot amivel kilehet ezt a problemat kuszobolni?
Válasz #16520. hozzászólásra
Szia!
Én is azt javasolnám hogy, motormosóval egyszer mosasd át a motort.
Utána öntsd fel olajjal.{15w40 turbódiesel}.Ez az olaj az egyik legjobb neki.
Nem írtad hogy, mennyi az olajnyomásod? Én a nyomás szabályzó szelepet is megnézném.
Válasz #16527. hozzászólásra
Szia!
Nekem is ilyen gépem van, kilenc leveles tárcsával csak, nekem hátul sima lapok vannak. Ettől függetlenül szépen dolgozik.{pedig jól elvannak kopva a lapok}Nekem is dombnak felfele megfogja a gépet.
A trakival meg vagy elégedve,jól működik?
Jah a munkat illetoen, vegyes munkat csinalok, de nagyobb reszt szantot, tarlot, makfoldet meg tok foldet csinalok vele es nagyon szep munkat vegez! Sokal jobb, hogy elol hatul csipkes lapok vannak mert en szerintem es a tapasztalatom szerint finomabb munkat vegez, viszont jobban is fogja a traktort!
Hello ND!
A wiraxnal rendeltuk, 9leveles es elol hatul csipkes lapok mint latod. Kenyelmessen elfogja a trakit! En megvagyok elegedve vele mert eleg nagy az onsulya es rendessen bele megy a foldbe, meg a kemeny foldbe is! Eppen pont hatar eset a sulya trakinak mert ha domb oldalba dolgozok vele es nem figyelek hamar hanyatt donti a gepet! Az arat illetoen 240ezer volt kiszallitassal "afa nelkul" persze!
tetszik a tárcsád. Honnan van, és mibe fájt, ha szabad érdeklődni?
milyen munkát végez? dolgozik is keményebb földön, vagy csak fut a föld tetején?
úgy néz ki, nekem is kellene egy, azért érdeklődök
Üdv mindenkinek! Tudna valaki segíteni? Nemrég vettem egy 94 -es évjáratú T25-öst! Kb 4 évet állt! Még beindítás előtt lecseréltem az olajat, papírszűrőt+gázolajszűrőt. 5-6 üzemóra után elkezdett ingadozni az olajnyomás miközben remegtette a nyomásszabályzó golyót,ezt a zizegést járó motornál is lehet hallani! Levettük az olajteknőt, szivattyúval minden rendben! újra Lecseréltem az olajat+ szűrőt, de hiba újra előjön mikor az olajhőfok eléri a kb 40 fokot. Hidegebb motornál semmi gond, nem füstöl szépen jár! 15W 40-es olajat tetem bele, változtatnom kellene ezen???
Üdvözlettel: S. László,,,Tel 06306272781 Visszahívom!
Üdv mindenkinek!
Meg van a hiba mért nem hajtott egy katanás után a TLT. Szét tört a TLT-t
meghajtó tengelyen a hüvely. Nagy nehezen tudtam venni egyet remélem jó lesz. bár a habinál azt monták nem is tudnak rendelni
Köszönöm a segítséget
Válasz #16510. hozzászólásra
Szia!
A T30-as szervóba motorolaj kell gyárilag.
Én a szervóba,hidraulikába,motorba 15w40 turbódiesel olajat öntök.
A 20L-es kannából kb: 3L marad.
Üdv Mindenkinek!
Érdeklődnék hogy, valaki nem tud-e T25-ös traktorra ajtót.
Már több helyen érdeklődtem de, nem jártam sikerrel.
A Traktor-kernél van csak csillagászati áron.Amennyiért adják annyit nem ér
Válasz #16514. hozzászólásra Tarlóhántás helyett valami ötlet engem is érdekelne eke nélkül de nem találok semmi érdekesset ami megfelelő lenne e géphez nekem Vtz 2048 as tornádom van ez a tarló kezelés mindig ilyen probléma számomra a kalászosban és a kukoricában is...
Válasz #16510. hozzászólásra
Hidraulika v motorolaj, kinek melyik a szimpatikus. Az orosz a hidraulikába motorolajat ír. És a tartályon biztosan van valami jelölés,jól nézd meg és megtalálod,vagy 1 kiálló lemez,v bemélyedés ,stb.
Ritkán írok mert nem sok időm van netezni. Most is csak infóra jut időm, megtudná nekem valaki írni, hogy a T-30-as szervójába milyen olaj kell? Mert most cserélek tömlőket meg egyebeket, és a gépkönyvébe ne találom, hogy milyen olaj kell bele mert szeretném lecserélni az olajat is!
Szia ÖSzabi! Ha jól emlékszem talán korábban te tanácsoltad hogy tárcsa helyett grúbert nézzek a T-25 után. Legtöbbször kalászos utáni tarlóápolásra valamint kalászos előtti magágykészítésre használnám, ezért kerestem korábban tárcsát. A grúbert is használhatnám mindkettőre? Esetleg tavasszal is kukorica elé? Milyen kapák jöhetnének szóba? Körbejártam egy kicsit a témát és láttam a szárnyas kapákat, hát abból nem tudom mennyit bírna el, de vannak a szárnynélküliek is, azokból biztosan kellene legalább 5 db. Van valakinek ötlete ezzel a témával kapcsolatban?
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Hiába bekepcsolom TLT nem hajt. Tegnap szárvágózás közbe kattant egyet és nem hajtott továb.Mi lehet a gond? A kapcsoló hüvely tört el??? Előre is köszönöm a segítséget.
Zoltán vagyok, uj vagyok a forumon . Azt szeretnem kerdezni hogy t25 kistraktor utan 150cm japan talajmaro megfeleloen tudna dolgozni mert nekem szukseges volna hogy a kereknyomokat is eltakarja es erre gondoltam mivel ez nem olyan sulyos meg eddig sehol nem talaltam ra utalast hogy akar kisebb nagyobb atalakitassal mukodne e .A valaszt elore is koszonom
megteszi, 20w akármi ha van belőle az jó lessz.
amikor 100 óra után engeded le előfordulhat hogy sötétebb mint amire számítasz. ha ez így van akkor egy ilyen motormosós adalékot még meglehet játszani. nívón látni fogod.
xando motormosó megteszi, mielőtt leengeded majd megnézed a nívót.
100 üzemóra után még szépnek kell lennie az olajnak, ha nem az, akkor mehet bele 2-3 tasak, aztán hagyod egy órát menni 1200-1300 as fordulaton.
közbe ez a cucc kimossa a sz@rt a motorból ha vanbenne,
aztán melegen le is tudod engedni hamar.
A mi gépünkbe mindig MDC volt beletöltve mégis elment 6000-et,úgyhogy szerintem ennél jobb nincs meg nem is kell bele.Bejáratásnál meg még olcsóbbat tettem bele,azt viszont 50 üó.után lecseréltem.A következő olajcsere 100 üó-nál volt,meg a szelephézag állítás is.Járatni nem igen járattuk,csak annyit,hogy párszor felmentünk vele a hegyre üresen meg permeteztünk vele a nyáron,de az abszolút nem volt megeröltető neki szerintem.Eleinte elég gyengusz volt,de most a 100.üó-ra után már sokkal erősebb.Fater mondta,hogy új korában is gyenge volt,de később megjött bele az erő.
az lessz az.
meg hűtésre fokozottan figyelni, de nyilván nem kellek ilyet mondani :D
első két olajcserénél egy fillért se sajnálj rá.
hosszútávon behozza magát bőséggel.
a 100 üzemórás olajcserénél még eetleg olajteknőt le lehet venni,
megnézni nincsen e benne huncutság. friss cuccoknak kell idő mire összereszelődnek :D
leeresztő csavar hegyire a mágnes komát ha még nem tetted fel, akkor legszebb ideje. lehetőleg valami cudar erős legyen.
2 komponensű epoxy megfogja és az olaj meg hőálló is.
Válasz #16498. hozzászólásra A bejáratásnál fontos a jó minöségü olaj megfelelő menyiségben kifogástalan állapotú légszürö 60 üzem óra kiméletes fokozatos terhelés 100 üzemóránál olaj csere 200 üzemóra szelephézag ellenörzés az góó tőbbi használattol függö és a gépkönyv szerint......
Sziasztok!
Szervó nélküli kormányművel kapcsolatban kérdezném, hogy miért annyira nehéz tekerni? Természetesen a gömbfejek, könyöktengelyek bezsírozva. Különösen tolatáskor nagyon nehéz kitekerni a végállásba, onnan vissza pedig magától visszapörög, ha mozog valamerre a gép. Lehetséges, hogy állítani kell a kormányművön vagy valahol máshol szorul?
Köszi a válaszokat
25336 hozzászólás
Válasz #16540. hozzászólásra
Szia!
Akkor előfordulhat hogy, valamelyik csapágy.
Szerintem egyenlőre hagyjad ha, erősödne a hang akkor utána kell járni mielőtt nagyobb baj lenne.
Bontott kuplungról vannak képeim ha, érdekel feltöltöm de, az írásaimban találsz róla képeket.
Most hallgattam álló helyzetben is hallani, kinyomott meg felengedett kuplungnál is. Valami valahol fellazulhatott szerintem, mert csak 1400es fordulaton hallani.
Válasz #16538. hozzászólásra
Szia!
Vedd le a bal oldalon levő kis ablakot és nézd meg hogy, a kinyomócsapágyak kiengedett kuplungnál forognak-e. Ha igen akkor állíts a kuplungon.Bár ennyi üzemóránál még nem szabadna rendetlenkednie.
A kinyomócsapágyon van egy zsírzógomb,próbáld meg nyomjál bele párat de, csak keveset ne hogy, a tárcsa is zsíros legyen.
Sziasztok!
Kuplungot kb. mikor kell állítani vagy cserélni? Most van 1300 üó. a gépben, de valami halk zörejt kezdtem hallani 1400es fordulatszámon minden sebességben. Olyasmihez tudnám hasonlítani mint a terepfokozatban lévő váltóhang, csak sokkal halkabb. (ha ventilátort vagy rádiót kapcsolom már nem is hallani, tehát tényleg halk).
Arra is gondoltam h. valami csak meglazult, úgy hogy ha van valakinek valami tippje szívesen fogadom.
Válasz #16532. hozzászólásra
Hello!
Köszi az infot, akkor így dolgozok vele tovább aztán ha nagyon gáz lesz akkor újra felköszörültetem a hengerfejet!
Válasz #16534. hozzászólásra
Szia!
Hidegen:3,5, melegen:2,5 olajnyomás az jó.Nekem is néha melegen ingadozik de, 2 alá nem megy.
A barátomnál is volt ilyen "cicergés" és annyit csinált hogy, hidegen ráállított a szabályzóra hogy, érje el a 4-et. Igaz hidegen nagyobb lett az olajnyomás de, melegen változatlan maradt.
Szerintem amíg 1 alá nem megy ne foglalkozz vele.
Szerintem szükségtelen vastagabb olaj bele.
Szerintem kár vele foglalkozni, nekem is ilyen alapjáraton 3, 1500ös fordulaton meg beáll 2-re. Közötte meg így ugrál nekem is.
Válasz #16529. hozzászólásra
a szabályzót már néztem nincs benne semmi felakadva, olajnyomás kezdetben 3,5 majd melegebb olajnál 2,5! utána kezd el ingadozni magasabb motorfordulatnál 2-3 között és remegteti a szabályzó golyót! nagyon alacsony fordulatnál-éppen csak ketyeg a motor- újra tartja a 3 -at nincs ingadozás!
Válasz #16524. hozzászólásra
köszönöm,motormosót már kipróbáltam, most olajszűrőt cseréltem megint, remélem kitisztul, vagy megpróbálom a sűrűbb olajat!
Válasz #16530. hozzászólásra
Szia!
Trükköt nem tudok de, amikor megvettem nekem is kifújt. Minden hengercsavarnak utána húztam 20Kp-al és azóta jó.
Nekem a második hengertalp tömítésénél könnyezik egy kicsit de, amíg nem lesz súlyosabb addig nem bántom.
Moderálási elveink miatt törölve.
Mf-es (3146)
2014-08-09 11:48:22
Válasz #16528. hozzászólásra
Hello!
Igen, nagyon megvagyok elegedve a trakival, csak most a henger fejjel kuzdunk, 3eve sikra lett koszorultetve de sajnos most megint elkezdett kifujni! Nem tudsz vmi trukkot amivel kilehet ezt a problemat kuszobolni?
Válasz #16520. hozzászólásra
Szia!
Én is azt javasolnám hogy, motormosóval egyszer mosasd át a motort.
Utána öntsd fel olajjal.{15w40 turbódiesel}.Ez az olaj az egyik legjobb neki.
Nem írtad hogy, mennyi az olajnyomásod? Én a nyomás szabályzó szelepet is megnézném.
Válasz #16527. hozzászólásra
Szia!
Nekem is ilyen gépem van, kilenc leveles tárcsával csak, nekem hátul sima lapok vannak. Ettől függetlenül szépen dolgozik.{pedig jól elvannak kopva a lapok}Nekem is dombnak felfele megfogja a gépet.
A trakival meg vagy elégedve,jól működik?
Jah a munkat illetoen, vegyes munkat csinalok, de nagyobb reszt szantot, tarlot, makfoldet meg tok foldet csinalok vele es nagyon szep munkat vegez! Sokal jobb, hogy elol hatul csipkes lapok vannak mert en szerintem es a tapasztalatom szerint finomabb munkat vegez, viszont jobban is fogja a traktort!
Válasz #16523. hozzászólásra
![smile karateka](/oldforum/images/smiles/karateka.gif)
Hello ND!
A wiraxnal rendeltuk, 9leveles es elol hatul csipkes lapok mint latod. Kenyelmessen elfogja a trakit! En megvagyok elegedve vele mert eleg nagy az onsulya es rendessen bele megy a foldbe, meg a kemeny foldbe is! Eppen pont hatar eset a sulya trakinak mert ha domb oldalba dolgozok vele es nem figyelek hamar hanyatt donti a gepet! Az arat illetoen 240ezer volt kiszallitassal "afa nelkul" persze!
Válasz #16523. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Engem is érdekelne milyen munkát végez, mert én is szeretnék venni egyet.
Válasz #16520. hozzászólásra
megkéne próbálni valami motormosót,
hátha valami régi dzsuva miatt van a probléma.
ha nem akarja úgyse akkor olajszivattyú csere.
gondolom én :D
sűrűbb olajat is tehetsz bele főleg nyáron,
turbodiesel ét.
de 40 fokon még nem kéne neki tüneteket produkálni evvel sem.
Válasz #16522. hozzászólásra
Szia Kicsiogre,
tetszik a tárcsád. Honnan van, és mibe fájt, ha szabad érdeklődni?
milyen munkát végez? dolgozik is keményebb földön, vagy csak fut a föld tetején?
úgy néz ki, nekem is kellene egy, azért érdeklődök
előre is köszi
Hali srácok!![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140808113502_20140803_115602.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140808113604_20140803_115623.jpg)
Végre van egy kis időm képet feltölteni a műszerről!
www.traktor-ker.hu -n szinte mindent meg tudtok venni igaz a habi-s árakhoz képest drágábban , de az alkatrészek is komolyabbnak tűnnek!
nem véleményt nyilvánítottam, csak infót akartam adni!
üdv S. Laci
Üdv mindenkinek! Tudna valaki segíteni? Nemrég vettem egy 94 -es évjáratú T25-öst! Kb 4 évet állt! Még beindítás előtt lecseréltem az olajat, papírszűrőt+gázolajszűrőt. 5-6 üzemóra után elkezdett ingadozni az olajnyomás miközben remegtette a nyomásszabályzó golyót,ezt a zizegést járó motornál is lehet hallani! Levettük az olajteknőt, szivattyúval minden rendben! újra Lecseréltem az olajat+ szűrőt, de hiba újra előjön mikor az olajhőfok eléri a kb 40 fokot. Hidegebb motornál semmi gond, nem füstöl szépen jár! 15W 40-es olajat tetem bele, változtatnom kellene ezen???
Üdvözlettel: S. László,,,Tel 06306272781 Visszahívom!
Sziasztok!T-25 be akarok szervot tenni!Valaki megtudná mondani,hogy mennyiből jönne ki?
Üdv mindenkinek!![smile lol](/oldforum/images/smiles/lol.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Meg van a hiba mért nem hajtott egy katanás után a TLT. Szét tört a TLT-t
meghajtó tengelyen a hüvely. Nagy nehezen tudtam venni egyet remélem jó lesz. bár a habinál azt monták nem is tudnak rendelni
Köszönöm a segítséget
Válasz #16510. hozzászólásra
Szia!
A T30-as szervóba motorolaj kell gyárilag.
Én a szervóba,hidraulikába,motorba 15w40 turbódiesel olajat öntök.
A 20L-es kannából kb: 3L marad.
Üdv Mindenkinek!
Érdeklődnék hogy, valaki nem tud-e T25-ös traktorra ajtót.
Már több helyen érdeklődtem de, nem jártam sikerrel.
A Traktor-kernél van csak csillagászati áron.Amennyiért adják annyit nem ér
Köszönöm!
Válasz #16514. hozzászólásra Tarlóhántás helyett valami ötlet engem is érdekelne eke nélkül de nem találok semmi érdekesset ami megfelelő lenne e géphez nekem Vtz 2048 as tornádom van ez a tarló kezelés mindig ilyen probléma számomra a kalászosban és a kukoricában is...
Válasz #16509. hozzászólásra
Vegyél, vagy csinálj egy kombinátort baromi erős kapákkal, a gruber nem ennek a gépnek való.
Majd itt :http://hu.ushareimg.com/view.php?filename=191t_30_szer.png
kép
Válasz #16510. hozzászólásra
A kiálló csavar ,a nívópálca nem ?
Nivó
Válasz #16510. hozzászólásra
Hidraulika v motorolaj, kinek melyik a szimpatikus. Az orosz a hidraulikába motorolajat ír. És a tartályon biztosan van valami jelölés,jól nézd meg és megtalálod,vagy 1 kiálló lemez,v bemélyedés ,stb.
Sziatok srácok!
Ritkán írok mert nem sok időm van netezni. Most is csak infóra jut időm, megtudná nekem valaki írni, hogy a T-30-as szervójába milyen olaj kell? Mert most cserélek tömlőket meg egyebeket, és a gépkönyvébe ne találom, hogy milyen olaj kell bele mert szeretném lecserélni az olajat is!
Válasz #16506. hozzászólásra
Szia ÖSzabi! Ha jól emlékszem talán korábban te tanácsoltad hogy tárcsa helyett grúbert nézzek a T-25 után. Legtöbbször kalászos utáni tarlóápolásra valamint kalászos előtti magágykészítésre használnám, ezért kerestem korábban tárcsát. A grúbert is használhatnám mindkettőre? Esetleg tavasszal is kukorica elé? Milyen kapák jöhetnének szóba? Körbejártam egy kicsit a témát és láttam a szárnyas kapákat, hát abból nem tudom mennyit bírna el, de vannak a szárnynélküliek is, azokból biztosan kellene legalább 5 db. Van valakinek ötlete ezzel a témával kapcsolatban?
Válasz #16507. hozzászólásra
elejével beleállsz egy árokba hogy a segge magasan legyen.
aztán kiszeded hátul a bordás tengelyt, ha annak nincsen baja akkor kapcsolóhüvely.
Üdv mindenkinek!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Hiába bekepcsolom TLT nem hajt. Tegnap szárvágózás közbe kattant egyet és nem hajtott továb.Mi lehet a gond? A kapcsoló hüvely tört el??? Előre is köszönöm a segítséget.
Válasz #16505. hozzászólásra
Szia! Ha rá tudod akasztani akkor biztos hogy elhúzza! 160cm-es bolgár marókat szoktak vele húzni.
Sziasztok!
Zoltán vagyok, uj vagyok a forumon . Azt szeretnem kerdezni hogy t25 kistraktor utan 150cm japan talajmaro megfeleloen tudna dolgozni mert nekem szukseges volna hogy a kereknyomokat is eltakarja es erre gondoltam mivel ez nem olyan sulyos meg eddig sehol nem talaltam ra utalast hogy akar kisebb nagyobb atalakitassal mukodne e .A valaszt elore is koszonom
Válasz #16503. hozzászólásra
Üdv!
Írtam email-en üzenetet! Kérlek majd olvasd el!
Válasz #16501. hozzászólásra
megteszi, 20w akármi ha van belőle az jó lessz.
amikor 100 óra után engeded le előfordulhat hogy sötétebb mint amire számítasz. ha ez így van akkor egy ilyen motormosós adalékot még meglehet játszani. nívón látni fogod.
xando motormosó megteszi, mielőtt leengeded majd megnézed a nívót.
100 üzemóra után még szépnek kell lennie az olajnak, ha nem az, akkor mehet bele 2-3 tasak, aztán hagyod egy órát menni 1200-1300 as fordulaton.
közbe ez a cucc kimossa a sz@rt a motorból ha vanbenne,
aztán melegen le is tudod engedni hamar.
A mi gépünkbe mindig MDC volt beletöltve mégis elment 6000-et,úgyhogy szerintem ennél jobb nincs meg nem is kell bele.Bejáratásnál meg még olcsóbbat tettem bele,azt viszont 50 üó.után lecseréltem.A következő olajcsere 100 üó-nál volt,meg a szelephézag állítás is.Járatni nem igen járattuk,csak annyit,hogy párszor felmentünk vele a hegyre üresen meg permeteztünk vele a nyáron,de az abszolút nem volt megeröltető neki szerintem.Eleinte elég gyengusz volt,de most a 100.üó-ra után már sokkal erősebb.Fater mondta,hogy új korában is gyenge volt,de később megjött bele az erő.
A jó minőségű olaj... ti mit értetek ez alatt? Én a gépekbe a Chaloils-ot rakom. Habisat. Az jó lesz, nem?
Válasz #16499. hozzászólásra
az lessz az.
meg hűtésre fokozottan figyelni, de nyilván nem kellek ilyet mondani :D
első két olajcserénél egy fillért se sajnálj rá.
hosszútávon behozza magát bőséggel.
a 100 üzemórás olajcserénél még eetleg olajteknőt le lehet venni,
megnézni nincsen e benne huncutság. friss cuccoknak kell idő mire összereszelődnek :D
leeresztő csavar hegyire a mágnes komát ha még nem tetted fel, akkor legszebb ideje. lehetőleg valami cudar erős legyen.
2 komponensű epoxy megfogja és az olaj meg hőálló is.
Válasz #16498. hozzászólásra A bejáratásnál fontos a jó minöségü olaj megfelelő menyiségben kifogástalan állapotú légszürö 60 üzem óra kiméletes fokozatos terhelés 100 üzemóránál olaj csere 200 üzemóra szelephézag ellenörzés az góó tőbbi használattol függö és a gépkönyv szerint......
Tehát a lényeg az, hogy tapasztalatokra lennék kíváncsi!![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Pár vélemény érdekelne..
Aki már cserélt hüvely garnitúrát, a bejáratást hogyan kezdte, és azután a bizonyos idő után állítottatok-e valamin?
A motor erejével meg vagytok elégedve, aki cserélt már garnitúrát?
És itt látható amint édesapám,hogy gondoskodik a gépről.![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140726161602_201309161276.jpg)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140726161655_201309191297.jpg)
Válasz #16490. hozzászólásra
Szia!
csinos kis gép :)
Válasz #16493. hozzászólásra
lehet a kerékösszetartásod nemjó.
Sziasztok!
Szervó nélküli kormányművel kapcsolatban kérdezném, hogy miért annyira nehéz tekerni? Természetesen a gömbfejek, könyöktengelyek bezsírozva. Különösen tolatáskor nagyon nehéz kitekerni a végállásba, onnan vissza pedig magától visszapörög, ha mozog valamerre a gép. Lehetséges, hogy állítani kell a kormányművön vagy valahol máshol szorul?
Köszi a válaszokat
Válasz #16491. hozzászólásra
Hu,ha ijen szerelvényem lenne ![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)