Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD389.71 FtCHF442.28 FtGBP495.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nos, agyaltam azon én is, de úgy vagyok vele, ha már ezek így kiszakadnak, akkor már nagyon nagy dolognak kell lennie. Egyszer beraktam egy képet egy VTZ-nek a leszakadt hátuljáról. Az számomra elrettentő kép volt, bár ott furcsállom, hogy nem a 2 csavar illetve a csap tartója szakadt le, hanem az egész váltóház hátulja. Hallottam olyanról is, hogy ezeket az újabb masinákat már nem abból az erős öntvényből faragják, mint az elődjeiket. Persze ez lehet pletyka is.
Amúgy így kezdődött, maradék hulladékvasaimból eszkábáltam ezt össze:
Az oldal 3szögeket azért raktam, hogy húzásra a 4 csavart terhelje, egyszerre.
Ez nagyon jó,és hasznos dolog,mert és láttam már letört öntvény a csapnál,és az alsó csavarok is sokszor kiszakadnak. "kiszoposodnak " Jól megcsináltad ! Ettől már csak akkor lett volna jobb ,ha alul a csavaroknál kerek "pogácsa " tartót csinálsz. De így is 100%-os.
Csináltam 3. pont tartó erősítést. :
Felül is rögzítve van a tömb tetején lévő csavarokhoz, plusz még a váltóház tetején is csináltam tartót. Így össze vannak kötve.
Kis telefonos segítség munka közben, és meg lett a leeresztő csavar.
Fatér kicsit teletankolta, azért köpködött. Még jó hogy nem lett nagyobb baj.
Üdv B
Válasz #15851. hozzászólásra
Ez így van. MTZ adagolóval jobban jársz. Csak ilyet használtan is kb:30-ért kapsz és nem biztos hogy, jó.+ kell egy közdarab közé.
A T25-höz való soros adagolóval nincs tapasztalatom.
Akinek ilyen van megírhatná a tapasztalatait.
Azért mert T-25 Sajnos ez jellemző ezekre az adagolókra."Az elem mellett belenyomja a gázolajat a házba".De csak akkor ha 50-100üzemóra elteltével telik meg. Mert elvileg 50 pár üó-ránként le kellene engedni az adagolóból az "olajat" és újra feltölteni a megfelelő szintig motor olajjal. Ha kb50üó alatt v hamarabb nyomja a szuszogón az olajat akkor nagyon kopott az adagoló elem,cserére szorul. Ez a hibája T-25 kör adagolónak,nagyon gyenge része a trákinak.Mtz adagolót kell rárakni,ha rossz az elem,mert az új elemek is gyenge minőségűek. Adagolósok szerint a T-25 adagolója olyan mint a Zaporozec, és a Mtz meg mint a Lada.
Válasz #15846. hozzászólásra
Szia!
Átereszti az adagoló elem a gázolajat{típus hiba} megtelik az adagoló forgattyús háza híg trutyival.
Én 45-50 üzemóránként lecserélem az adagolóban az olajat. {1dl motorolaj}.
Én is dolgozok ilyen géppel nekem is gond. Amikor az adagolós kicserélte az elemeket akkor egy jó pár évig bírta, most megint csepeg. A gép 18 éves és 580 órás
ZF-be szoktam hőkezeltetni. Magánszemélynek is vállalnak fémmegmunkálást, és hőkezelést is, (bordamarást nem).
Anyagot adni kell (BC3).
Hőkezelést nagyon olcsón csinálják ~350Ft/kg
Megmunkálási árat nem tudok mert nekem bordát, és fogat is kellett marni.
A fogmarást meglehetne oldani csak a hőkezeléssel van a probléma.{legalábbis felénk}
Csináltak gyári után méret azonos kereket,hőkezelték és egy tavasz után kihegyesedtek! Hasonló eset történt a kapákkal is.{Japán maró volt}
Válasz #15831. hozzászólásra
Szia!
Ez a barátommal egyeztetve nagyon hasonlít az Ő barátjának a marójára. Az láncos volt.Szerinte ez egy Bolgár maró.
Én ehhez nem tudok hozzá szólni mert, nem vagyok benne biztos.
Válasz #15830. hozzászólásra
Hello! Fogaskerekek vannak benne.(egyenes fogazásu) Felső hiányzik oldalát még nem értem rá lebontani akkor derül ki milyen meglepi van belül. Derékszög hajtásom is van egy elfekvőben csak azt elfelejtettem lefényképezni majd holnap. Elég erősnek tűnik. 1:1 ben hajt. Kapák természetesen cserések de előbb azt szeretném hogy forogjon. Köszi a segítségeteket!
Válasz #15821. hozzászólásra Csak egy kérdés,láncos vagy fogaskerekes a hajtás házad ? nem látni bele ? nekem van egy használt Bolgár 160 as derékszőg hajtásom az homlok fogaskerekes volt ...
Válasz #15823. hozzászólásra
Először nem árt az egyszerűbb hibalehetőségeket kizárni mielőtt nekiállnánk a nagyobb bontásnak. Ha az összekötő megmozdul akkor az előbb-utóbb retesz, tengely,hibához vezethet vagy esetleg elreped az összekötő.
25322 hozzászólás
Válasz #15876. hozzászólásra
Nos, agyaltam azon én is, de úgy vagyok vele, ha már ezek így kiszakadnak, akkor már nagyon nagy dolognak kell lennie. Egyszer beraktam egy képet egy VTZ-nek a leszakadt hátuljáról. Az számomra elrettentő kép volt, bár ott furcsállom, hogy nem a 2 csavar illetve a csap tartója szakadt le, hanem az egész váltóház hátulja. Hallottam olyanról is, hogy ezeket az újabb masinákat már nem abból az erős öntvényből faragják, mint az elődjeiket. Persze ez lehet pletyka is.
Amúgy így kezdődött, maradék hulladékvasaimból eszkábáltam ezt össze:
Az oldal 3szögeket azért raktam, hogy húzásra a 4 csavart terhelje, egyszerre.
Válasz #15875. hozzászólásra
Ez nagyon jó,és hasznos dolog,mert és láttam már letört öntvény a csapnál,és az alsó csavarok is sokszor kiszakadnak. "kiszoposodnak " Jól megcsináltad ! Ettől már csak akkor lett volna jobb ,ha alul a csavaroknál kerek "pogácsa " tartót csinálsz. De így is 100%-os.
Csináltam 3. pont tartó erősítést. :
Felül is rögzítve van a tömb tetején lévő csavarokhoz, plusz még a váltóház tetején is csináltam tartót. Így össze vannak kötve.
Válasz #15871. hozzászólásra
Válasz #15871. hozzászólásra
Áttételes. Jó is!
Most már felboríthatatlan lett a traktor!
Válasz #15868. hozzászólásra
Ha megkérlek kifejtenéd kicsit bővebben is?{ha nem titok}
Az új önindító :)
A napos idő meghozta a munka kedvet, kicsit javítgatunk a sárvédőkön :)
Válasz #15867. hozzászólásra
Nekünk tapos a rendből, kifordított kerekekkel.
Válasz #15867. hozzászólásra
Nekünk tapos a rendből, kifordított kerekekkel.
Válasz #15864. hozzászólásra
"Simán" nem . De kis forgácsolással igen.
Válasz #15848. hozzászólásra
165ös kaszát elbírja? a vágott rendet tapossa a130 as?
Válasz #15865. hozzászólásra
Kis telefonos segítség munka közben, és meg lett a leeresztő csavar.
Fatér kicsit teletankolta, azért köpködött. Még jó hogy nem lett nagyobb baj.
Üdv B
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Apám már bütyköli is.
:-)
Válasz #15862. hozzászólásra
Akkor simán rá lehet tenni? Mert az egyik ismerősömnek kellet nem tudom pontosan mekkora 0,8-10mm es közdarab.
Egy kölcsön vett kép alapján:
-3 ellenőrző
-4 leeresztő
Válasz #15856. hozzászólásra
Nem kell közé közdarab ! És a soros kéthengeres adagoló nagyon jóóóó.
Akkor így :http://kepfeltoltes.hu/view/140209/t-adag_www.kepfeltoltes.hu_.png
Na ! Vasárnap este nem dolgozik .
adagoló
Válasz #15854. hozzászólásra
A súlyhatárolós ülés Nagykanizsán a habinál: 19.500Ft.
Válasz #15853. hozzászólásra
A 13-as a leeresztő, és a 12-es az ellenőrző.
itt az adagoló
Válasz #15845. hozzászólásra
Szia!
nekem van egy 175 cm kaszám eladó T16-oson volt ugyanaz a motorja mit a T25-ösnek ezt jól viszi.
Válasz #15851. hozzászólásra
Ez így van. MTZ adagolóval jobban jársz. Csak ilyet használtan is kb:30-ért kapsz és nem biztos hogy, jó.+ kell egy közdarab közé.
A T25-höz való soros adagolóval nincs tapasztalatom.
Akinek ilyen van megírhatná a tapasztalatait.
Válasz #15853. hozzászólásra
Az adagoló alján v 1 csavar azt hiszem 14v15 k nyilású,és az oldalán is egy ugyan olyan ,az az ellenőrző szint.
Válasz #15852. hozzászólásra
Majd megkérdezem! ;)
Holnap felívom a pesti Habit! Kíváncsi vagyok mit mondanak!
Válasz #15851. hozzászólásra
Sziasztok
Hol lehet leengedni az olajat? képet tud valaki küldeni? Itt már láttam,de nem találom.
Válasz #15842. hozzászólásra
Tesód nem jár Dunaföldváron,a 6-os úton ott a Habinak a boltja . Ott a legolcsóbb az ülés. Vagy Kiskunhalason nem járnak.
Válasz #15846. hozzászólásra
Azért mert T-25 Sajnos ez jellemző ezekre az adagolókra."Az elem mellett belenyomja a gázolajat a házba".De csak akkor ha 50-100üzemóra elteltével telik meg. Mert elvileg 50 pár üó-ránként le kellene engedni az adagolóból az "olajat" és újra feltölteni a megfelelő szintig motor olajjal. Ha kb50üó alatt v hamarabb nyomja a szuszogón az olajat akkor nagyon kopott az adagoló elem,cserére szorul. Ez a hibája T-25 kör adagolónak,nagyon gyenge része a trákinak.Mtz adagolót kell rárakni,ha rossz az elem,mert az új elemek is gyenge minőségűek. Adagolósok szerint a T-25 adagolója olyan mint a Zaporozec, és a Mtz meg mint a Lada.
Válasz #15846. hozzászólásra
Szia!
Átereszti az adagoló elem a gázolajat{típus hiba} megtelik az adagoló forgattyús háza híg trutyival.
Én 45-50 üzemóránként lecserélem az adagolóban az olajat. {1dl motorolaj}.
Válasz #15847. hozzászólásra
5800 üzórás
Geri! 130-as viszi de taposni fog ja a rendet .Nekem is probléma !
Én is dolgozok ilyen géppel nekem is gond. Amikor az adagolós kicserélte az elemeket akkor egy jó pár évig bírta, most megint csepeg. A gép 18 éves és 580 órás
Sziasztok!
Az adagoló szúszógólyán miért nyomja ki az olajat ( de lehet gázolaj, mert híg)?
Túl öntöttem volna, és a felesleget dolgozza ki?
Köszi a válasz!
Üdv:B
Sziasztok most vettem egy t-25-öst és érdeklődnék hogy mekkora kasza lenne jó hozzá mekkorát bírna el.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=269406133125712&set=a.269406103125715.61241.220990561300603&type=1&theater
Válasz #15842. hozzászólásra
17.000 körül van mechanikus rugózású mtz ülés bele.
Sziasztok!
Hol tudok venni új ülést a gépbe?
Köszi a valaszt.
Üdv B
Sziasztok!
Hol tudok venni új ülést a gépbe?
Köszi a valaszt.
Üdv B
Válasz #15838. hozzászólásra
Nézz fel az Apródra, múltkor négy is volt fent.
Válasz #15838. hozzászólásra Nekem van de saját készittésü.
nem tudtok valakinek eladó egytengelyes pótkocsit eladót
Válasz #15836. hozzászólásra
ZF-be szoktam hőkezeltetni. Magánszemélynek is vállalnak fémmegmunkálást, és hőkezelést is, (bordamarást nem).
Anyagot adni kell (BC3).
Hőkezelést nagyon olcsón csinálják ~350Ft/kg
Megmunkálási árat nem tudok mert nekem bordát, és fogat is kellett marni.
A fogmarást meglehetne oldani csak a hőkezeléssel van a probléma.{legalábbis felénk}
Csináltak gyári után méret azonos kereket,hőkezelték és egy tavasz után kihegyesedtek! Hasonló eset történt a kapákkal is.{Japán maró volt}
Válasz #15834. hozzászólásra
Hmmm ugyanezen gondolkodom. Szerintem is egyszerübb lenne és talán elbírná valami duplasoros lánc!
Válasz #15831. hozzászólásra
(Lehet olcsóbb lenne átalakítani láncosra. Arany áron mérik a fogmarást + a hőkezelés.)
Válasz #15831. hozzászólásra
Szerintem a Tiéd nem láncos,hanem fogaskerekes.
Válasz #15831. hozzászólásra
Szia!
Ez a barátommal egyeztetve nagyon hasonlít az Ő barátjának a marójára. Az láncos volt.Szerinte ez egy Bolgár maró.
Én ehhez nem tudok hozzá szólni mert, nem vagyok benne biztos.
Válasz #15830. hozzászólásra
Hello! Fogaskerekek vannak benne.(egyenes fogazásu) Felső hiányzik oldalát még nem értem rá lebontani akkor derül ki milyen meglepi van belül. Derékszög hajtásom is van egy elfekvőben csak azt elfelejtettem lefényképezni majd holnap. Elég erősnek tűnik. 1:1 ben hajt. Kapák természetesen cserések de előbb azt szeretném hogy forogjon. Köszi a segítségeteket!
Válasz #15821. hozzászólásra Csak egy kérdés,láncos vagy fogaskerekes a hajtás házad ? nem látni bele ? nekem van egy használt Bolgár 160 as derékszőg hajtásom az homlok fogaskerekes volt ...
Válasz #15824. hozzászólásra
Ha megtudod szerezni a derékszöghajtást utána kapákat kell rá venned és akkor már jó lesz.De, mind ez nem lesz olcsó .
Válasz #15823. hozzászólásra
Először nem árt az egyszerűbb hibalehetőségeket kizárni mielőtt nekiállnánk a nagyobb bontásnak. Ha az összekötő megmozdul akkor az előbb-utóbb retesz, tengely,hibához vezethet vagy esetleg elreped az összekötő.