Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR404.69 FtUSD392.62 FtCHF430.85 FtGBP485.44 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Üdv Mindenkinek
Eljutottam oda sikerült a traki papírjait meg szerezni eredeti számla és vinném vizsgára ,de mivel kicseréltem a hátsó hidraulika házat azon volt az alváz szám esetleg tudja valaki ,hogy még hol találom vizsga bázison mondták ,hogy ahol be mennek a kábelek jobb oldalon ,de azt nem találom esetleg valaki képpel meg tudja mondani .Kösz
Üdv. Sanyi!
Igen, elfér kényelmesen! Egyedül csak a munkahenger sarkán lévő csavar illetve a tartókonzol külső része között van kisebb hézag. Olyan 15 mm.
Szia.
Egyik barátommal voltam Kocsordon a Wirax-nál nekik van lengyel kettes eke netto 160 ezer ért (oda is adják annyíért) és nem kell használtban gondolkodni ,persze ha nem valami akciós árú ! Mert ahogy nézegettem nagyon kitartanak vele egyébként !!
Szerintetek milyen ekét érdemes venni a géphez? Eddig egy régi osztrák kettes ekém volt ami felmondta a szolgálatot! Tavaszra akarok venni egy ekét csak nem tudom hogy milyet, én nagyon gondolkodom a lengyel kétfejes ekén szerintem az az egyik legjobb ehhez a géphez és elég jó áron vannak a használtak szerintetek is jó vagy esetleg van valakinek más
ötlete? Új ekét nem akarok venni mert lehet hogy 1-2 éven belül le lesz cserélve traki!
ÉN sem tudom beállítani a 130 as lengyel kaszát hogy ne tapossa a rendet szerintem amúgy se fér el a gép a 130cm lekaszált csíkba, meg rövid a kasza tartó szerkezete, az 1-es dobnak a fele dolgozik csak!
A felső részt (a 3. pont furatai ahol vannak, már régebben megcsináltam, csak ide alulra agyaltam, hogy hogyan is csináljam meg. Mert gondolkoztam olyanon is, hogy a vonópadomra támasztom ki, de helyhiány miatt megcsináltam így. ui.: próbáltam kicsit az esztétikai részére is adni, de nem akartam, hogy ez erősítés hiány rovására menjen persze.
Nos, agyaltam azon én is, de úgy vagyok vele, ha már ezek így kiszakadnak, akkor már nagyon nagy dolognak kell lennie. Egyszer beraktam egy képet egy VTZ-nek a leszakadt hátuljáról. Az számomra elrettentő kép volt, bár ott furcsállom, hogy nem a 2 csavar illetve a csap tartója szakadt le, hanem az egész váltóház hátulja. Hallottam olyanról is, hogy ezeket az újabb masinákat már nem abból az erős öntvényből faragják, mint az elődjeiket. Persze ez lehet pletyka is.
Amúgy így kezdődött, maradék hulladékvasaimból eszkábáltam ezt össze:
Az oldal 3szögeket azért raktam, hogy húzásra a 4 csavart terhelje, egyszerre.
Ez nagyon jó,és hasznos dolog,mert és láttam már letört öntvény a csapnál,és az alsó csavarok is sokszor kiszakadnak. "kiszoposodnak " Jól megcsináltad ! Ettől már csak akkor lett volna jobb ,ha alul a csavaroknál kerek "pogácsa " tartót csinálsz. De így is 100%-os.
Csináltam 3. pont tartó erősítést. :
Felül is rögzítve van a tömb tetején lévő csavarokhoz, plusz még a váltóház tetején is csináltam tartót. Így össze vannak kötve.
Kis telefonos segítség munka közben, és meg lett a leeresztő csavar.
Fatér kicsit teletankolta, azért köpködött. Még jó hogy nem lett nagyobb baj.
Üdv B
Válasz #15851. hozzászólásra
Ez így van. MTZ adagolóval jobban jársz. Csak ilyet használtan is kb:30-ért kapsz és nem biztos hogy, jó.+ kell egy közdarab közé.
A T25-höz való soros adagolóval nincs tapasztalatom.
Akinek ilyen van megírhatná a tapasztalatait.
Azért mert T-25 Sajnos ez jellemző ezekre az adagolókra."Az elem mellett belenyomja a gázolajat a házba".De csak akkor ha 50-100üzemóra elteltével telik meg. Mert elvileg 50 pár üó-ránként le kellene engedni az adagolóból az "olajat" és újra feltölteni a megfelelő szintig motor olajjal. Ha kb50üó alatt v hamarabb nyomja a szuszogón az olajat akkor nagyon kopott az adagoló elem,cserére szorul. Ez a hibája T-25 kör adagolónak,nagyon gyenge része a trákinak.Mtz adagolót kell rárakni,ha rossz az elem,mert az új elemek is gyenge minőségűek. Adagolósok szerint a T-25 adagolója olyan mint a Zaporozec, és a Mtz meg mint a Lada.
Válasz #15846. hozzászólásra
Szia!
Átereszti az adagoló elem a gázolajat{típus hiba} megtelik az adagoló forgattyús háza híg trutyival.
Én 45-50 üzemóránként lecserélem az adagolóban az olajat. {1dl motorolaj}.
Én is dolgozok ilyen géppel nekem is gond. Amikor az adagolós kicserélte az elemeket akkor egy jó pár évig bírta, most megint csepeg. A gép 18 éves és 580 órás
25336 hozzászólás
Válasz #15890. hozzászólásra
Szia!
A hidraulika tartályon kívűl még a kabin és a motor jobb oldalán lévő kis táblán van.
Üdv Mindenkinek
Eljutottam oda sikerült a traki papírjait meg szerezni eredeti számla és vinném vizsgára ,de mivel kicseréltem a hátsó hidraulika házat azon volt az alváz szám esetleg tudja valaki ,hogy még hol találom vizsga bázison mondták ,hogy ahol be mennek a kábelek jobb oldalon ,de azt nem találom esetleg valaki képpel meg tudja mondani .Kösz
http://www.youtube.com/watch?v=ygKRrLMU50Q&list=PL4233991812C38297&index=51
Válasz #15880. hozzászólásra
Üdv. Sanyi!
Igen, elfér kényelmesen! Egyedül csak a munkahenger sarkán lévő csavar illetve a tartókonzol külső része között van kisebb hézag. Olyan 15 mm.
Válasz #15886. hozzászólásra
![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
Sziasztok érdeklődnék mekkora kaszával dolgozna szépen?Választ előre is köszönöm:D
Válasz #15882. hozzászólásra
Szia.
Egyik barátommal voltam Kocsordon a Wirax-nál nekik van lengyel kettes eke netto 160 ezer ért (oda is adják annyíért) és nem kell használtban gondolkodni ,persze ha nem valami akciós árú ! Mert ahogy nézegettem nagyon kitartanak vele egyébként !!
http://www.wirax.gportal.hu/gindex.php?pg=33646533http://www.wirax.gportal.hu/gindex.php?pg=33646533
Válasz #15882. hozzászólásra![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Mi lesz a géppel ki nőtted??Mondtam én a közös ismerősünknek nálatok még a kerítés is kolbászból van!!!
http://www.youtube.com/watch?v=5hDZbroaQDc&feature=share![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #15882. hozzászólásra A Lengyel eke az egyik legjobb választás ehez a géphez nekem egy IMT 755 ös öm van az majdnem ojan jó de mégse ..
Sziasztok!
Szerintetek milyen ekét érdemes venni a géphez? Eddig egy régi osztrák kettes ekém volt ami felmondta a szolgálatot! Tavaszra akarok venni egy ekét csak nem tudom hogy milyet, én nagyon gondolkodom a lengyel kétfejes ekén szerintem az az egyik legjobb ehhez a géphez és elég jó áron vannak a használtak szerintetek is jó vagy esetleg van valakinek más
ötlete? Új ekét nem akarok venni mert lehet hogy 1-2 éven belül le lesz cserélve traki!
160 as kaszát nem próbálta senki? Elbírja vajon?
Válasz #15875. hozzászólásra
Szia.Jó az erősítés amit csináltál de a csapnak a vége elfér a munkahengertől.
Válasz #15867. hozzászólásra
sak!
ÉN sem tudom beállítani a 130 as lengyel kaszát hogy ne tapossa a rendet szerintem amúgy se fér el a gép a 130cm lekaszált csíkba, meg rövid a kasza tartó szerkezete, az 1-es dobnak a fele dolgozik c
Válasz #15877. hozzászólásra
A felső részt (a 3. pont furatai ahol vannak, már régebben megcsináltam, csak ide alulra agyaltam, hogy hogyan is csináljam meg. Mert gondolkoztam olyanon is, hogy a vonópadomra támasztom ki, de helyhiány miatt megcsináltam így. ui.: próbáltam kicsit az esztétikai részére is adni, de nem akartam, hogy ez erősítés hiány rovására menjen persze.
Válasz #15876. hozzászólásra
![smile wink](/oldforum/images/smiles/wink.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140211185332_img_4141.jpg)
Nos, agyaltam azon én is, de úgy vagyok vele, ha már ezek így kiszakadnak, akkor már nagyon nagy dolognak kell lennie. Egyszer beraktam egy képet egy VTZ-nek a leszakadt hátuljáról. Az számomra elrettentő kép volt, bár ott furcsállom, hogy nem a 2 csavar illetve a csap tartója szakadt le, hanem az egész váltóház hátulja. Hallottam olyanról is, hogy ezeket az újabb masinákat már nem abból az erős öntvényből faragják, mint az elődjeiket. Persze ez lehet pletyka is.
Amúgy így kezdődött, maradék hulladékvasaimból eszkábáltam ezt össze:
Az oldal 3szögeket azért raktam, hogy húzásra a 4 csavart terhelje, egyszerre.
Válasz #15875. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Ez nagyon jó,és hasznos dolog,mert és láttam már letört öntvény a csapnál,és az alsó csavarok is sokszor kiszakadnak. "kiszoposodnak " Jól megcsináltad ! Ettől már csak akkor lett volna jobb ,ha alul a csavaroknál kerek "pogácsa " tartót csinálsz. De így is 100%-os.
Csináltam 3. pont tartó erősítést. :
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140211161849_img_4144.jpg)
Felül is rögzítve van a tömb tetején lévő csavarokhoz, plusz még a váltóház tetején is csináltam tartót. Így össze vannak kötve.
Válasz #15871. hozzászólásra
Válasz #15871. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Áttételes. Jó is!
Most már felboríthatatlan lett a traktor!
Válasz #15868. hozzászólásra
Ha megkérlek kifejtenéd kicsit bővebben is?{ha nem titok}
Az új önindító :)
A napos idő meghozta a munka kedvet, kicsit javítgatunk a sárvédőkön :)
Válasz #15867. hozzászólásra
Nekünk tapos a rendből, kifordított kerekekkel.
Válasz #15867. hozzászólásra
Nekünk tapos a rendből, kifordított kerekekkel.
Válasz #15864. hozzászólásra
"Simán" nem . De kis forgácsolással igen.
Válasz #15848. hozzászólásra
165ös kaszát elbírja? a vágott rendet tapossa a130 as?
Válasz #15865. hozzászólásra
Kis telefonos segítség munka közben, és meg lett a leeresztő csavar.
Fatér kicsit teletankolta, azért köpködött. Még jó hogy nem lett nagyobb baj.
Üdv B
Sziasztok!
Köszönöm a válaszokat. Apám már bütyköli is.
:-)
Válasz #15862. hozzászólásra
Akkor simán rá lehet tenni? Mert az egyik ismerősömnek kellet nem tudom pontosan mekkora 0,8-10mm es közdarab.
Egy kölcsön vett kép alapján:![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20140209192603_tn_agroinform_20110307173033_dsc01474.jpg)
-3 ellenőrző
-4 leeresztő
Válasz #15856. hozzászólásra
Nem kell közé közdarab ! És a soros kéthengeres adagoló nagyon jóóóó.
Akkor így :http://kepfeltoltes.hu/view/140209/t-adag_www.kepfeltoltes.hu_.png
Na ! Vasárnap este nem dolgozik .![smile hammer](/oldforum/images/smiles/hammer.gif)
adagoló
Válasz #15854. hozzászólásra
A súlyhatárolós ülés Nagykanizsán a habinál: 19.500Ft.
Válasz #15853. hozzászólásra
A 13-as a leeresztő, és a 12-es az ellenőrző.
itt az adagoló
Válasz #15845. hozzászólásra
Szia!
nekem van egy 175 cm kaszám eladó T16-oson volt ugyanaz a motorja mit a T25-ösnek ezt jól viszi.
Válasz #15851. hozzászólásra
Ez így van. MTZ adagolóval jobban jársz. Csak ilyet használtan is kb:30-ért kapsz és nem biztos hogy, jó.+ kell egy közdarab közé.
A T25-höz való soros adagolóval nincs tapasztalatom.
Akinek ilyen van megírhatná a tapasztalatait.
Válasz #15853. hozzászólásra
Az adagoló alján v 1 csavar azt hiszem 14v15 k nyilású,és az oldalán is egy ugyan olyan ,az az ellenőrző szint.
Válasz #15852. hozzászólásra
Majd megkérdezem! ;)
Holnap felívom a pesti Habit! Kíváncsi vagyok mit mondanak!
Válasz #15851. hozzászólásra
Sziasztok
Hol lehet leengedni az olajat? képet tud valaki küldeni? Itt már láttam,de nem találom.
Válasz #15842. hozzászólásra
Tesód nem jár Dunaföldváron,a 6-os úton ott a Habinak a boltja . Ott a legolcsóbb az ülés. Vagy Kiskunhalason nem járnak.
Válasz #15846. hozzászólásra
Sajnos ez jellemző ezekre az adagolókra."Az elem mellett belenyomja a gázolajat a házba".
De csak akkor ha 50-100üzemóra elteltével telik meg. Mert elvileg 50 pár üó-ránként le kellene engedni az adagolóból az "olajat" és újra feltölteni a megfelelő szintig motor olajjal. Ha kb50üó alatt v hamarabb nyomja a szuszogón az olajat akkor nagyon kopott az adagoló elem,cserére szorul. Ez a hibája T-25 kör adagolónak,nagyon gyenge része a trákinak.Mtz adagolót kell rárakni,ha rossz az elem,mert az új elemek is gyenge minőségűek. Adagolósok szerint a T-25 adagolója olyan mint a Zaporozec, és a Mtz meg mint a Lada.
Azért mert T-25
Válasz #15846. hozzászólásra
Szia!
Átereszti az adagoló elem a gázolajat{típus hiba} megtelik az adagoló forgattyús háza híg trutyival.
Én 45-50 üzemóránként lecserélem az adagolóban az olajat. {1dl motorolaj}.
Válasz #15847. hozzászólásra
5800 üzórás
Geri! 130-as viszi de taposni fog ja a rendet .Nekem is probléma !
Én is dolgozok ilyen géppel nekem is gond. Amikor az adagolós kicserélte az elemeket akkor egy jó pár évig bírta, most megint csepeg. A gép 18 éves és 580 órás
Sziasztok!
Az adagoló szúszógólyán miért nyomja ki az olajat ( de lehet gázolaj, mert híg)?
Túl öntöttem volna, és a felesleget dolgozza ki?
Köszi a válasz!
Üdv:B
Sziasztok most vettem egy t-25-öst és érdeklődnék hogy mekkora kasza lenne jó hozzá mekkorát bírna el.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=269406133125712&set=a.269406103125715.61241.220990561300603&type=1&theater
Válasz #15842. hozzászólásra
17.000 körül van mechanikus rugózású mtz ülés bele.
Sziasztok!
Hol tudok venni új ülést a gépbe?
Köszi a valaszt.
Üdv B