Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #15733. hozzászólásra
Szia!
A szorulás nem biztos hogy, a rugótól van.Nekem pl: golyó törés volt.
Úgy tudom az MTZ-ből csak a golyó jó bele de,pontosan nem emlékszem már rá.A tárcsa nem jó mert az MTZ-é nagyobb. Én inkább ferrodoloztattam mert, az új ára elég húzós.
Válasz #15734. hozzászólásra
Szia!
Ameddig jó az olajnyomásod ne foglalkozz vele,nekem is néha csinál ilyet. Az olajnyomás esés a nyomáscsökkentő szelep miatt van.Ha fel megy a nyomás 4-4,5bar-ra legyőzi a rugó erőt és kinyit a szelep, ekkor vissza esik a nyomás kb:3bar-ig. Ez normális.
Sziasztok.
Ma vettem észre ,hogyha leállítom a gépet a motortól fura hang jön. A motorolaj adja ki a hangot mintha dugulás lenne vagy szűk keresztmetszet az olaj járatban és fura szürcsögő hangja van (levegős olaj áramlása) mint mikor kis levegő - kis olaj áramló hangja váltakozna míg vissza nem esik az olajnyomás nullára.
Mindenkié csinál ilyet? Bár meleg olajnál már megfigyeltem ,hogy ingadozik az olajnyomás mutató 3-4bár között kb900-as fordulaton. Amikor ingadozás közben felugrik 4bár-ra utána szisszen egyet és visszamegy 3-ra és így váltakozik.
Köszönöm szépen a segítséget gumi témában, akkor ezek alapján elkezdek keresgélni ilyen méretű gumit illetve felnit is. Ha valaki esetleg tud ilyen kereket akkor légyszíves jelezze.Köszi !
Üdv. Vördzsi!
Valóban, a vékonyabb inkább sárosabb helyen jobb. Jobb lenne neked a ballonosabb kerék. Nos erre a 32-es felnire, mint láttam egy hirdetésben, rámegy a 12.4-es R32-es gumi szépen. Húzós ára lesz, ezért inkább próbálkozz a mostanival. Ha meg tudod oldani azt, ami a cél, kínlódás (elásás nélkül) nélkül, akkor nem érdemes addig cserélni.
Szia!Szajktehernél kaptam eredeti vezértömböt 30000Eft elképzelhető,hogy van náluk Szajk Teher KFT Tel 0620936100/ 06303610000// 0669361000 elérhetőségük próbáld meg
Akkor nincs a tömbödön úszóhelyzet.Rajtad múlik hogy, cseréled vagy nem.A munkától függ hogy, kell vagy nem.A szivattyú csatlakozását szedd szét és cseréld ki a gumigyűrűt.
Hát én 12,4x28-ast javasolnám homokos területre.
Inkább a szélesebbet vedd meg nem fogod megbánni,persze ez attól is függ milyen kultúrában akarod használni.
Sziasztok! Köszi Gerimur és A2457 a válaszokat! Tegnap kipróbáltam, hogy kikapcsolt szivattyúnál, álló helyzetben, akkor valamikor lent marad a kar, és érezhetően három állása van. Előre emel, közép üres, hátra nyom (még a trakit is felemeli, és még tovább húzható, de nem marad ott, csak ha nincs nyomás alatt. Egyébként rendesen működik a hidraulika rendszer ( bár kicsit ereszt a szivattyú toldó elemnél). Szerintetek ez javítható kategória, vagy csere??
Üdv mindenkinek ! Örülök hogy megtaláltam ezt a fórumot.2013 nyarán vettem egy t-25-ös trakit . Eddig meg vagyok elégedve vele.Elég homokos területet művelek és a 9,5x32-es hátsókereket kicsit keskenynek találom.Olyan kérdésem lenne , hogy milyen szélesebb kereket lehetne rárakni , valaki tud e méretet is,vagy azt ,hogy milyen másik traktornak a kerekével lehetne kiváltani.A válaszokat előre is köszi.
Üdv. Attila!
Megmértem ismerősöm gépét, a következők a méretek:
- A földszinttől a tető magasságig olyan 240 cm a teljes magasság. Inkább picivel többet mondok, mert minimálisan egyenetlen a talaj, ahol mértem.
- A legalacsonyabb pont az emelőkarok tartója, az 30 cm-re van a földtől.
- Az elsőhíd és a váltó alja pedig 40-42 cm-re.
90% hogy a tömböd hibás.
Hydrosila mindíg ereszt, és hamar kikopik, utánna összedolgozik a két kar, akadnak a karok, lehetetlen vele finoman emelni vagy letenni.
eredetit énsem tudom hol kapsz, majdhogynem érdemesebb valami másét, vlagyiban van hely ilyesminek. sajnos úgy áll a helyzet hogy sok a roppant silány alkatrész a keleti gépekhez. És csak használat közben derül ki hogy mennyire silány.
Válasz #15713. hozzászólásra
Szia!
A 90-es évek elején valóban volt egy széria amelyikben a vezértömbön nem volt úszó helyzet de, ezeket akkor garanciában kicserélték.
Ha a kart lehúzod úszó helyzetbe és nem marad ott akkor valószínű nincs is bent. A Hydrosilával nincs tapasztalatom. Kb:28-30ezer forint.
Üdv mindenkinek! Szorgosan olvasom a fórumot, mert visszatérő t-25-ős gazda lettem. '94-ben vettem egy vad iúj trakit, de 2002-ben el kellett adnom. Most vásároltam ismét egy '92-es évjáratút. Olyan gondom van, hogy nincs úszó a vezértömbön. Tudom, hogy volt egy széria amelyből kihagyták, de azt hittem az régebbi típus volt. Szerintetek létezik, vagy csak rossz a vezértömböm. Hol kapok eredetit, mert azt olvastam, hogy a hydrosila nem igazán jó.
Válasz #15710. hozzászólásra
A második {volt amelyik az első éven} július-augusztus környékén leszáradt a levél és elpusztult a vessző és ezzel nem vagyok egyedül. De csak ez a fajta!. Egy szál sem maradt meg.Lehet hogy, a talajt nem bírja?
Válasz #15705. hozzászólásra
Kékfrankossal az a gondom hogy, nem marad meg
Sógorom adott két éven keresztül csak az a gond vele hogy1-2 évig él és utána elpusztul pedig csak 5km közöttünk a távolság. Az Oportó pedig gyönyörű és mindenki szereti itt a borát.{lágy ,nőies} Ezenkívül még kicsit színezem Kuruczvér-rel
Válasz #15704. hozzászólásra
Én is hajtom de, a legmegfelelőbb az Ursus traktoré lenne csak ilyet még itt a környéken nem találtam.{ezt korábban kérdeztem is csak nem jött válasz}
Egyenlőre a legmegfelelőbb az MTZ keréksúly.{Arpy módra vagy fordítva}
Válasz #15701. hozzászólásra
Ez így igaz!
Felénk MTZ orrsúlyt ,keréksúlyt már 4000-ezerért lehet venni.
Nem akarom reklámozni de, tőlünk 40km van. Néha hirdeti a neten is.
Somogy megye.
Tudom, nem ide kellene írni de, itt látom páran foglalkoznak szőlővel.
Engem érdekelne kb :35-40db Oportó {vörös} gyökeres vessző pótlásnak.Sajnos a környékünkön nem kaptam-kapok sehol.
Én csak hobbi szinten saját felhasználásra foglalkozok szőlővel.
Szerintem olyan helyszín kellene ahova mindenki viszonylag eltud jutni vlagyival vagy nélküle.Ha mindenki egyszerre indulna a trakival akkor az utolsó befutóra kellene várni max. 3 napot
Ehhez egy szervező és kommunikációs készséggel megáldott ember kell+ egy erre kiválasztott alkalmas helyszín.
25336 hozzászólás
Szépen havazik,közel 20cm esett eddig
Válasz #15734. hozzászólásra
nekem is mindkettő csinál így.
Válasz #15733. hozzászólásra
Szia!
A szorulás nem biztos hogy, a rugótól van.Nekem pl: golyó törés volt.
Úgy tudom az MTZ-ből csak a golyó jó bele de,pontosan nem emlékszem már rá.A tárcsa nem jó mert az MTZ-é nagyobb. Én inkább ferrodoloztattam mert, az új ára elég húzós.
Válasz #15734. hozzászólásra
Szia!
Ameddig jó az olajnyomásod ne foglalkozz vele,nekem is néha csinál ilyet. Az olajnyomás esés a nyomáscsökkentő szelep miatt van.Ha fel megy a nyomás 4-4,5bar-ra legyőzi a rugó erőt és kinyit a szelep, ekkor vissza esik a nyomás kb:3bar-ig. Ez normális.
Buco!Üzemmelegen az én gépem is szürcsög leállításkor.
Válasz #15732. hozzászólásra
Szia! Ha a forgás irány jó akkor tökmindegy hogy 4 vagy 6 bordás mert a habinál tudsz venni mind a kétfajta kapcsolóhüvelyt!
Válasz #15732. hozzászólásra
Szia tudtommal van 6 és 4bordás is. De szerintem a T-25 -é jobbos az Mtz-é meg balos forgású. A jumzé viszont jobbos. Itt nézd meg:
Sziasztok.
Ma vettem észre ,hogyha leállítom a gépet a motortól fura hang jön. A motorolaj adja ki a hangot mintha dugulás lenne vagy szűk keresztmetszet az olaj járatban és fura szürcsögő hangja van (levegős olaj áramlása) mint mikor kis levegő - kis olaj áramló hangja váltakozna míg vissza nem esik az olajnyomás nullára.
Mindenkié csinál ilyet? Bár meleg olajnál már megfigyeltem ,hogy ingadozik az olajnyomás mutató 3-4bár között kb900-as fordulaton. Amikor ingadozás közben felugrik 4bár-ra utána szisszen egyet és visszamegy 3-ra és így váltakozik.
Szép estét!Nem tudja valaki,MTZ féktárcsa rugó jó a T30-ra?Beszorult a fék.Ha nem lesz a beigért hó,szombat délután nekiesnénk.Garázs még nincs.
NS 16-os szivattyut fel lehet rakni a traktora elvileg a gyari szivattyu is 6 bordas ugye?vagy 4?
Köszönöm szépen a segítséget gumi témában, akkor ezek alapján elkezdek keresgélni ilyen méretű gumit illetve felnit is. Ha valaki esetleg tud ilyen kereket akkor légyszíves jelezze.Köszi !
Válasz #15720. hozzászólásra
Üdv. Vördzsi!
Valóban, a vékonyabb inkább sárosabb helyen jobb. Jobb lenne neked a ballonosabb kerék. Nos erre a 32-es felnire, mint láttam egy hirdetésben, rámegy a 12.4-es R32-es gumi szépen. Húzós ára lesz, ezért inkább próbálkozz a mostanival. Ha meg tudod oldani azt, ami a cél, kínlódás (elásás nélkül) nélkül, akkor nem érdemes addig cserélni.
Válasz #15714. hozzászólásra
Szia!Szajktehernél kaptam eredeti vezértömböt 30000Eft elképzelhető,hogy van náluk Szajk Teher KFT Tel 0620936100/ 06303610000// 0669361000 elérhetőségük próbáld meg
Válasz #15726. hozzászólásra
Akkor nincs a tömbödön úszóhelyzet.Rajtad múlik hogy, cseréled vagy nem.A munkától függ hogy, kell vagy nem.A szivattyú csatlakozását szedd szét és cseréld ki a gumigyűrűt.
Válasz #15720. hozzászólásra
Hát én 12,4x28-ast javasolnám homokos területre.
Inkább a szélesebbet vedd meg nem fogod megbánni,persze ez attól is függ milyen kultúrában akarod használni.
Sziasztok! Köszi Gerimur és A2457 a válaszokat! Tegnap kipróbáltam, hogy kikapcsolt szivattyúnál, álló helyzetben, akkor valamikor lent marad a kar, és érezhetően három állása van. Előre emel, közép üres, hátra nyom (még a trakit is felemeli, és még tovább húzható, de nem marad ott, csak ha nincs nyomás alatt. Egyébként rendesen működik a hidraulika rendszer ( bár kicsit ereszt a szivattyú toldó elemnél). Szerintetek ez javítható kategória, vagy csere??
Mivel ide nem jött össze a kép feltöltés tettem fel a galériámba.
Ha szóba jött a gumi téma:
Válasz #15720. hozzászólásra
11,2-28 szokott lenni még t-25ön. t-30on meg 12,4-28as van.
Válasz #15717. hozzászólásra
Szia Árpy!
Köszi, hogy megmérted a Vlagyi magasságát.
Kezdek osztani-szorozni, aztán meglátom mit dob ki az agyam.
Üdv mindenkinek ! Örülök hogy megtaláltam ezt a fórumot.2013 nyarán vettem egy t-25-ös trakit . Eddig meg vagyok elégedve vele.Elég homokos területet művelek és a 9,5x32-es hátsókereket kicsit keskenynek találom.Olyan kérdésem lenne , hogy milyen szélesebb kereket lehetne rárakni , valaki tud e méretet is,vagy azt ,hogy milyen másik traktornak a kerekével lehetne kiváltani.A válaszokat előre is köszi.
Válasz #15718. hozzászólásra
Üdv. Ludwig!
Hú, ez igen! Profi a felragasztó is!!
Üdv Árpy!
Nagyon szépen köszönöm a matricákat.
Nagyon jó kézügyességed van.
Itt vannak a képek, nekem nagyon tetszenek.
Válasz #15636. hozzászólásra
Üdv. Attila!
Megmértem ismerősöm gépét, a következők a méretek:
- A földszinttől a tető magasságig olyan 240 cm a teljes magasság. Inkább picivel többet mondok, mert minimálisan egyenetlen a talaj, ahol mértem.
- A legalacsonyabb pont az emelőkarok tartója, az 30 cm-re van a földtől.
- Az elsőhíd és a váltó alja pedig 40-42 cm-re.
Válasz #15713. hozzászólásra
90% hogy a tömböd hibás.
Hydrosila mindíg ereszt, és hamar kikopik, utánna összedolgozik a két kar, akadnak a karok, lehetetlen vele finoman emelni vagy letenni.
eredetit énsem tudom hol kapsz, majdhogynem érdemesebb valami másét, vlagyiban van hely ilyesminek. sajnos úgy áll a helyzet hogy sok a roppant silány alkatrész a keleti gépekhez. És csak használat közben derül ki hogy mennyire silány.
Szia Sanyi74!
Írtam email-t.
Válasz #15713. hozzászólásra
Szia!
A 90-es évek elején valóban volt egy széria amelyikben a vezértömbön nem volt úszó helyzet de, ezeket akkor garanciában kicserélték.
Ha a kart lehúzod úszó helyzetbe és nem marad ott akkor valószínű nincs is bent. A Hydrosilával nincs tapasztalatom. Kb:28-30ezer forint.
Üdv mindenkinek! Szorgosan olvasom a fórumot, mert visszatérő t-25-ős gazda lettem. '94-ben vettem egy vad iúj trakit, de 2002-ben el kellett adnom. Most vásároltam ismét egy '92-es évjáratút. Olyan gondom van, hogy nincs úszó a vezértömbön. Tudom, hogy volt egy széria amelyből kihagyták, de azt hittem az régebbi típus volt. Szerintetek létezik, vagy csak rossz a vezértömböm. Hol kapok eredetit, mert azt olvastam, hogy a hydrosila nem igazán jó.
Válasz #15692. hozzászólásra
Bero 85 Helló. Nem jött át a mail. De elérhetőséget találsz az adatlapom alatt.A hir....-ben . Még 2 van.
Válasz #15710. hozzászólásra
A második {volt amelyik az első éven} július-augusztus környékén leszáradt a levél és elpusztult a vessző és ezzel nem vagyok egyedül. De csak ez a fajta!. Egy szál sem maradt meg.Lehet hogy, a talajt nem bírja?
Válasz #15708. hozzászólásra
Kékfrankossal mi lett hogy nem bírta?
Válasz #15706. hozzászólásra
Én is azt a megoldást találtam jónak .
.
Válasz #15705. hozzászólásra
Kékfrankossal az a gondom hogy, nem marad meg
Sógorom adott két éven keresztül csak az a gond vele hogy1-2 évig él és utána elpusztul pedig csak 5km közöttünk a távolság. Az Oportó pedig gyönyörű és mindenki szereti itt a borát.{lágy ,nőies} Ezenkívül még kicsit színezem Kuruczvér-rel
Szia Gerimur.
Írtam emil-t.
Válasz #15704. hozzászólásra
Én is hajtom de, a legmegfelelőbb az Ursus traktoré lenne csak ilyet még itt a környéken nem találtam.{ezt korábban kérdeztem is csak nem jött válasz}
Egyenlőre a legmegfelelőbb az MTZ keréksúly.{Arpy módra vagy fordítva}
Válasz #15702. hozzászólásra
Kékfrankos nem jó ? Oportó az már ritka mint a kadarka legalább is felénk.
Válasz #15703. hozzászólásra
Még az a keréksúly kellene rá a gépemre.
Válasz #15701. hozzászólásra
Ez így igaz!
Felénk MTZ orrsúlyt ,keréksúlyt már 4000-ezerért lehet venni.
Nem akarom reklámozni de, tőlünk 40km van. Néha hirdeti a neten is.
Somogy megye.
Tudom, nem ide kellene írni de, itt látom páran foglalkoznak szőlővel.
Engem érdekelne kb :35-40db Oportó {vörös} gyökeres vessző pótlásnak.Sajnos a környékünkön nem kaptam-kapok sehol.
Én csak hobbi szinten saját felhasználásra foglalkozok szőlővel.
Válasz #15700. hozzászólásra
Csak azért írtam mert nekem 4db volt felrakva rá.Meg talán könnyeben lehet beszerezni mint a T25 súlyt.
Válasz #15699. hozzászólásra
Jó lenne a hozzá való felfogatással és tartóval.
Egy kis lakatos munka.
Nekem anno a K25-ön kombájn súlyok voltak.
Üdv mindenkinek.Csak egy gondolat MTZ orrsúly az nem jó?
Válasz #15676. hozzászólásra
Bocsi!
Legközelebb jobb képet is csinálhatnál
Én ilyen orrsúlyokat csináltam:
Válasz #15688. hozzászólásra
Egyet értek veled
Válasz #15686. hozzászólásra
Szerintem olyan helyszín kellene ahova mindenki viszonylag eltud jutni vlagyival vagy nélküle.Ha mindenki egyszerre indulna a trakival akkor az utolsó befutóra kellene várni max. 3 napot
Ehhez egy szervező és kommunikációs készséggel megáldott ember kell+ egy erre kiválasztott alkalmas helyszín.
Válasz #15689. hozzászólásra
Köszi az infót.
Igen betonból nem lenne olyan nehéz.
Válasz #15688. hozzászólásra
Szia! Stefi.
Írtam email, remélem megkaptad.
Ha nem tudsz adni elérhetőséget, érdekelnének a súlyok.
Válasz #15688. hozzászólásra
Szia! Stefi.
Írtam email, remélem megkaptad.
Ha nem tudsz adni elérhetőséget, érdekelnének a súlyok.