Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Total 15-40-es olajat néztem ki, szombaton ha minden jól megy, azt veszem meg.
Az olaj le lesz cserélve.
A traki szín tetejét majd átvariálom, hogy beférjen.Ilyen a belseje:
Üdv. Attila!
Én is gratulálok a géphez, remélem minden okés lesz!
Kellene egy email cím, elküldöm a szerelési kézikönyvet. Sok jó dolog van benne. Átolvasva, jól ki lehet ismerni a traktort!
Az olajat cseréld le feltétlenül az adagolóban, meg a motorban!
Válasz #15233. hozzászólásra
Szia.Le kell cserélni az olajat de a leghamarabb.Mert már nem olaj van benne hanem gázolaj.És az adagolónak az nem jó.Géped jónak néz ki.
ha nem félsz barkácsolni akkor nagyon nagyon komfortossá lehet tenni egy t-25 öst, amivel 5-6 hektárt művelni biztosan nem fárasztó :)
lassan külön weboladt keelene szentelni a t-25 /t-30 /vtz átalakításonak.
nekem csak egy rendes levegős buszülés kellene már csak bele..
s akkor meglenne az összes alkatrész, mehetne a nagy átfaragás.
az a helyzet az enyémet azt kaptam egy rokontól.
árverésen vette, több tétel volt egyszerre és ez is benne volt.
kigyulladt az előző tulajnál, nincsen benne ülés, nincsen töltés, mondhatni elggé odavan.. de motorikusan meg mechanikailag teljesen toppon van :D
orbiton énis gondolkodtam, nem lenne rosz...
off:
kitudja, talán egyszer még tubós t-25 öst is fogok látni :D
vagy légrugós fülkéset.
semm nem elképzelhetetlen...
Szia! Itt a szomszéd faluban is van egy LTZ, a tulaja sem szereti, plusz itt a faluban van egy gépszerelő szaki aki szokta csinálni nekem a T25- ön a nagyobb munkákat és ő szokta szerelni ezt a LTZ-t is. Ő mondta h katasztrofális gép és szerelni is nagyon xar mer szar gép felépítése!
Az ő szavaival élve: BA....MEG! Ilyen traktort soha ne vegyél! :)
Amúgy 5ha-ra szerintem a T25 is elég, én 6ha művelek a T25-el és még van bérmunka is!
Válasz #15218. hozzászólásra
Rendesen zsírozni kell az elejét,meg 1L több szelet szalonna a pilótának!
Egyébként itt már futnak átalakított szervós technikák a fórumozók között.
Válasz #15209. hozzászólásra
Szia!
Jelenleg az enyém keresztben van megoldva.Úgy szeretném megcsinálni ahogy az 50-es Mtz-é van.Meg van hozzá minden csak még nem volt időm neki állni. Talán majd a télen.
Így annyi hátránya van hogy, a talajmarónál ha teljesen felemelem akkor figyelni kell mert,eléri a kardánt de,üzem közben jó.
Ehhez hasonlóan akarom megcsinálni:
Tudom hogy van olyan rovat is de ott szidják csak.itt a fele olyan lőerős gépet meg dicsérik, de mindenki csak olyan munkát csinál vele amire való.én szántanék 2ha abba nem szakad bele.ha olyan szemszögből nézed akkor a vlagyi is gyenge ez se több 10 ha művelésre való.5 ha csak elbánik egy ilyen.
Ha megnézed a topicok listáját van külön ilyen topic.Én nem ajánlanám hacsak nem olcsó pénzért adják.Alkatrészellátás nehézkes amúgy sem egy jól sikerült konstrukció.Nehéz melókat nem szereti, permetezni kaszálni havat tolni ilyenekre találták ki.
Üdv tisztelt T25 tulajdonosok.szoktam olvasni a fórumot és úgy látom sokan szeretik ezt a gépet.venni akarok egy ltz 55a traktort.ahogy néztem hasonló mint a t 25 csak nagyobb erősebb de sok hasonlóságot látok.ha itt ennyire szeretik ezt a tipust akkor miért van az hogya a többielyen szidják azt ltz-t?sz
Ha kicsit vissza olvasol 4 ezer Ft/ db árat már jónak mondtak a fórumtársak. Azt is írták, hogy ritkán kapni.
Ha felteszed a kínál rovatba majd látod mennyein érdeklődnek rá.
Helló mindenki!Azt a tanácsot kaptam hogy itt kérdezzek!
Tudna valaki tanácsot adni?
MTZ 20kg-os súlyaim vannak 1mázsányi= 5db mennyiért tudnám értékesíteni?Köszönöm!
Hali Gerimur!
1-2 hónapja érdeklődtem afelől, hogy hogyan van neked átalakítva traki hátulja 50-re, most az érdekelne, hogy hogyan oldottad meg a gúzsolást, meglehet úgy mint az 50-nek vagy mit gyárilag a T-25-nek?
Amit én vettem szelepfedél tömítést az is nagy volt.
Úgy oldottam meg hogy, a tömítésből ollóval vágtam ki darabokat, rászabtam a fedélre és tömítő pasztával ráragasztottam.Utána megkentem a másik felét is, felraktam a helyére és kilágyított réz tömítő alátéttel lehúzattam. Később melegen is kicsit utána húztam. Jó lett!
Nem akarlak elkeseríteni de nekem még a gyári jobb volt. Itt lentebb írták hogy szerelés előtt áztasd meg a tömítést forróvízbe. Nekem ez kimaradt, így kb félóránként lehet utánhúzni a csavarokat mert a melegtől folyamatosan lágyul a tömítés.
Én is vettem új szelepfedelet és a korábbi tömítést rajta hagytam, annyira nem passzolt, hogy rögtön kinyomta az olajat...próbálok majd új tömítést tenni, remélem úgy passzos lesz!
Szia. Mind a kettőt szeretnénk venni. Idén -egy rotakapa (plusz amúgy sem gazdaságos 5óra 800öl terület+5000ft bér+üzemanyag vidd ki az embert meg a gépet=csőd ) kézi csonkázásra 15eft/ha ez megint nem járja. Muszáj fejleszteni mert ezt a vagyi tized idő alatt elvégzi ,némi beruházással.
Nincs arrafelé beütve semmi, pedig gyári a tömb az 100%.
Azon gondolkodtam viszont, hogy a generátor elbír 6 munkalámpát? Van nekem 2 gyári hátul meg 2 a tetőn. Még kettőt gondolnék viszont oda az indexek környékére előre, már ha elbírja a rendszer.
Válasz #15192. hozzászólásra
Szia!
Ez jó kérdés.Tudtommal az üzemóra a névleges fordulatszámhoz van igazítva.T25-nél 1800-as fordulaton való üzemelés 1óra hosszat az számít 1üzemórának. 900as fordulaton 1/2 üzemórámak.
Mtz-nél 2400-as fordulaton való üzemelés 1óra hosszat az számít 1üzemórának.
De lehet hogy, rosszul tudom.
Vlagyihoz rendeltem tőlük gömbcsuklókat nem passzoltak az eredeti helyére (a javító készlet viszont frankó), féklámpa kapcsoló kb az 5. fékezésre bemondta az unalmast, első felni még bírja, hbr-s tárcsalapok is bírják.
Tömítés garnitúrából mindig 2-t veszek, méretekkel nem volt gond, csak a darabszámokkal.
Lámpákkal, munkalámpákkal nincsen gond.
Habis alkatrészek minőségével kapcsolatban kinek milyen tapasztalatai vannak? Nekünk küldtek olyan fogaskereket, hogy nem ment rá a vadi új tengelyre, kicserélték, de az sem, így alakítani kellett, hogy ne álljon a meló, az egyik kúpfogaskerék meg olyan mint a tojás (természetesen csak beépítés után derült ki...), a váltó tömítéskészlet nevű csomagban a szükséges tömítések fele sincs benne, és többnyire a méret sem passzol, pl. a váltó-fedél alatti nagy tömítés széltében-hosszában 1-1,5cm kisebb volt, így többek között a lyukak sem stimmeltek. Azért remélem, az új fogaskerekek bírni fogják, ha már ennyit szívtunk vele...
25336 hozzászólás
Válasz #15236. hozzászólásra
Hali Árpy!
Elvileg küldtem mail-t, remélem megkaptad.
A fórumon keresztül küldtem el, de nem vagyok nagy számítógép zseni.
Majd csak odaért.
Válasz #15239. hozzászólásra
PL:
Te, Árpy, Gerimur, PBandi, Koppány Vezér, a2457, Gerimur és Mindenki aki eddig segített tapasztalattal, tanáccsal, ötlettel.
Válasz #15238. hozzászólásra
És ki az a mindenki
Válasz #15236. hozzászólásra
Köszi Mindenkinek!
Total 15-40-es olajat néztem ki, szombaton ha minden jól megy, azt veszem meg.
Az olaj le lesz cserélve.
A traki szín tetejét majd átvariálom, hogy beférjen.Ilyen a belseje:
Válasz #15215. hozzászólásra
Szia.Hogy ha ilyen bika a karok azért nem ártana meg erősíteni a munkahenger tartó fület.
Válasz #15232. hozzászólásra
Üdv. Attila!
Én is gratulálok a géphez, remélem minden okés lesz!
Kellene egy email cím, elküldöm a szerelési kézikönyvet. Sok jó dolog van benne. Átolvasva, jól ki lehet ismerni a traktort!
Az olajat cseréld le feltétlenül az adagolóban, meg a motorban!
Válasz #15233. hozzászólásra
Szia.Le kell cserélni az olajat de a leghamarabb.Mert már nem olaj van benne hanem gázolaj.És az adagolónak az nem jó.Géped jónak néz ki.
Válasz #15233. hozzászólásra
Szia.
Sok sikert hozzá!
A képről ez még csak a középső állásnak látszik.
Az olaj azért szivárog belőle.
Itthon van a traki.
Szerintem most magas állásban van.
Az már biztos, hogy a színbe nem fér be.
Van esetleg valakinek gépkönyve a géphez, vagy csak rutin alapján megy a szerelése?
Válasz #15228. hozzászólásra
Levegős gumipogácsa kéne alá.
Válasz #15225. hozzászólásra
3 köb!
nagyon szép rakomány..
Mtz-be már láttam olyat h. a gumibakot spirálrugóra cserélték, csak rudazatok nem tudom mennyire tolerálnák a szabadságot :D
ha nem félsz barkácsolni akkor nagyon nagyon komfortossá lehet tenni egy t-25 öst, amivel 5-6 hektárt művelni biztosan nem fárasztó :)
lassan külön weboladt keelene szentelni a t-25 /t-30 /vtz átalakításonak.
nekem csak egy rendes levegős buszülés kellene már csak bele..
s akkor meglenne az összes alkatrész, mehetne a nagy átfaragás.
az a helyzet az enyémet azt kaptam egy rokontól.
árverésen vette, több tétel volt egyszerre és ez is benne volt.
kigyulladt az előző tulajnál, nincsen benne ülés, nincsen töltés, mondhatni elggé odavan.. de motorikusan meg mechanikailag teljesen toppon van :D
orbiton énis gondolkodtam, nem lenne rosz...
off:
kitudja, talán egyszer még tubós t-25 öst is fogok látni :D
vagy légrugós fülkéset.
semm nem elképzelhetetlen...
Válasz #15217. hozzászólásra
Szia! Itt a szomszéd faluban is van egy LTZ, a tulaja sem szereti, plusz itt a faluban van egy gépszerelő szaki aki szokta csinálni nekem a T25- ön a nagyobb munkákat és ő szokta szerelni ezt a LTZ-t is. Ő mondta h katasztrofális gép és szerelni is nagyon xar mer szar gép felépítése!
Az ő szavaival élve: BA....MEG! Ilyen traktort soha ne vegyél! :)
Amúgy 5ha-ra szerintem a T25 is elég, én 6ha művelek a T25-el és még van bérmunka is!
Válasz #15221. hozzászólásra
Rendessen megpakoltátok! Menyi fér így rá, 3-3,5 köb?
Válasz #15223. hozzászólásra
Jó idő volt ma is..... öröm az erdő meló!
Válasz #15221. hozzászólásra
Mi is fát hordtunk!
Válasz #15220. hozzászólásra
ÁÁÁÁÁÁÁÁ dehogy!
Válasz #15219. hozzászólásra
Mai Vlagyis életkép!
Még az izomszervós változat!
Válasz #15219. hozzászólásra
Kemény vele a tolatás.
Válasz #15218. hozzászólásra
Rendesen zsírozni kell az elejét,meg 1L több szelet szalonna a pilótának!
Egyébként itt már futnak átalakított szervós technikák a fórumozók között.
Elég nehéz kormányzású, s fogású, alakította már át valaki valami könnyebbre?
Válasz #15216. hozzászólásra
Nem csak annyit dolgozna.van 2ha lucerna is azért gondolom hogy 5ha földel el kéne birnia.
Válasz #15214. hozzászólásra
Ha csak a 2 hektár szántásért vennéd, azért fölösleges. Én T-30al szántok 3-4 hektárokat.
Válasz #15209. hozzászólásra
Szia!
Jelenleg az enyém keresztben van megoldva.Úgy szeretném megcsinálni ahogy az 50-es Mtz-é van.Meg van hozzá minden csak még nem volt időm neki állni. Talán majd a télen.
Így annyi hátránya van hogy, a talajmarónál ha teljesen felemelem akkor figyelni kell mert,eléri a kardánt de,üzem közben jó.
Ehhez hasonlóan akarom megcsinálni:
Tudom hogy van olyan rovat is de ott szidják csak.itt a fele olyan lőerős gépet meg dicsérik, de mindenki csak olyan munkát csinál vele amire való.én szántanék 2ha abba nem szakad bele.ha olyan szemszögből nézed akkor a vlagyi is gyenge ez se több 10 ha művelésre való.5 ha csak elbánik egy ilyen.
Válasz #15212. hozzászólásra
Ha megnézed a topicok listáját van külön ilyen topic.Én nem ajánlanám hacsak nem olcsó pénzért adják.Alkatrészellátás nehézkes amúgy sem egy jól sikerült konstrukció.Nehéz melókat nem szereti, permetezni kaszálni havat tolni ilyenekre találták ki.
Üdv tisztelt T25 tulajdonosok.szoktam olvasni a fórumot és úgy látom sokan szeretik ezt a gépet.venni akarok egy ltz 55a traktort.ahogy néztem hasonló mint a t 25 csak nagyobb erősebb de sok hasonlóságot látok.ha itt ennyire szeretik ezt a tipust akkor miért van az hogya a többielyen szidják azt ltz-t?sz
Válasz #15210. hozzászólásra
Ha kicsit vissza olvasol 4 ezer Ft/ db árat már jónak mondtak a fórumtársak. Azt is írták, hogy ritkán kapni.
Ha felteszed a kínál rovatba majd látod mennyein érdeklődnek rá.
Helló mindenki!Azt a tanácsot kaptam hogy itt kérdezzek!
Tudna valaki tanácsot adni?
MTZ 20kg-os súlyaim vannak 1mázsányi= 5db mennyiért tudnám értékesíteni?Köszönöm!
Hali Gerimur!
1-2 hónapja érdeklődtem afelől, hogy hogyan van neked átalakítva traki hátulja 50-re, most az érdekelne, hogy hogyan oldottad meg a gúzsolást, meglehet úgy mint az 50-nek vagy mit gyárilag a T-25-nek?
Amit én vettem szelepfedél tömítést az is nagy volt.
Úgy oldottam meg hogy, a tömítésből ollóval vágtam ki darabokat, rászabtam a fedélre és tömítő pasztával ráragasztottam.Utána megkentem a másik felét is, felraktam a helyére és kilágyított réz tömítő alátéttel lehúzattam. Később melegen is kicsit utána húztam. Jó lett!
Válasz #15206. hozzászólásra
Nem akarlak elkeseríteni de nekem még a gyári jobb volt. Itt lentebb írták hogy szerelés előtt áztasd meg a tömítést forróvízbe. Nekem ez kimaradt, így kb félóránként lehet utánhúzni a csavarokat mert a melegtől folyamatosan lágyul a tömítés.
Válasz #15205. hozzászólásra
Én is vettem új szelepfedelet és a korábbi tömítést rajta hagytam, annyira nem passzolt, hogy rögtön kinyomta az olajat...próbálok majd új tömítést tenni, remélem úgy passzos lesz!
Rendben, köszönöm a segítséget!
Tömítésekről meg csak annyit hogy a gyári szelepfedél tömítés is van ahol kisebb van ahol nagyobb. AS szabvány szerint készülnek :D
Válasz #15197. hozzászólásra
Szia. Mind a kettőt szeretnénk venni. Idén -egy rotakapa (plusz amúgy sem gazdaságos 5óra 800öl terület+5000ft bér+üzemanyag vidd ki az embert meg a gépet=csőd ) kézi csonkázásra 15eft/ha ez megint nem járja. Muszáj fejleszteni mert ezt a vagyi tized idő alatt elvégzi ,némi beruházással.
Válasz #15199. hozzászólásra
Szia!
A fülke jobb elején van egy alumínium táblába beleütve. Ha az nem elég nekik műszakinál akkor a váltó jobb oldalán is be van ütve az öntvénybe.
Válasz #15201. hozzászólásra
Szia!
Szerintem a 6db munkalámpához az a 700W kevés lesz.
Én a helyedben minimum 1000W vagy az fölött gondolkodnék.
Nincs arrafelé beütve semmi, pedig gyári a tömb az 100%.
Azon gondolkodtam viszont, hogy a generátor elbír 6 munkalámpát? Van nekem 2 gyári hátul meg 2 a tetőn. Még kettőt gondolnék viszont oda az indexek környékére előre, már ha elbírja a rendszer.
Válasz #15199. hozzászólásra
Szerintem U ott ahol a T-25 ösnek.
Hátul a hidraulika tartály tetelyén,az olajbetöltő nyílás mellett a lapolt részen.
Sziasztok!
T-30ason hova van beütve az alvázszám? (tömbön belül ha abba van egyáltalán) Megvan a gyárilag felfestett is a segédvázon de azt nem fogadták el.
2400 ? nem sok az mtz-nek egy kicsit?
inkább tippelnék 2000 re.
Szia Buco!
Soraljművelő vagy csonkázó lesz-e ha nem vagyok túl kíváncsi.
Válasz #15192. hozzászólásra
Szia!
Ez jó kérdés.Tudtommal az üzemóra a névleges fordulatszámhoz van igazítva.T25-nél 1800-as fordulaton való üzemelés 1óra hosszat az számít 1üzemórának. 900as fordulaton 1/2 üzemórámak.
Mtz-nél 2400-as fordulaton való üzemelés 1óra hosszat az számít 1üzemórának.
De lehet hogy, rosszul tudom.
Válasz #15194. hozzászólásra
Vlagyihoz rendeltem tőlük gömbcsuklókat nem passzoltak az eredeti helyére (a javító készlet viszont frankó), féklámpa kapcsoló kb az 5. fékezésre bemondta az unalmast, első felni még bírja, hbr-s tárcsalapok is bírják.
Tömítés garnitúrából mindig 2-t veszek, méretekkel nem volt gond, csak a darabszámokkal.
Lámpákkal, munkalámpákkal nincsen gond.
Válasz #15189. hozzászólásra
Sziasztok,
Habis alkatrészek minőségével kapcsolatban kinek milyen tapasztalatai vannak? Nekünk küldtek olyan fogaskereket, hogy nem ment rá a vadi új tengelyre, kicserélték, de az sem, így alakítani kellett, hogy ne álljon a meló, az egyik kúpfogaskerék meg olyan mint a tojás (természetesen csak beépítés után derült ki...), a váltó tömítéskészlet nevű csomagban a szükséges tömítések fele sincs benne, és többnyire a méret sem passzol, pl. a váltó-fedél alatti nagy tömítés széltében-hosszában 1-1,5cm kisebb volt, így többek között a lyukak sem stimmeltek. Azért remélem, az új fogaskerekek bírni fogják, ha már ennyit szívtunk vele...
Sziasztok.
Használja valaki intenzíven a gép hidraulikáját pl: hiromotor?
Az üzemóra számláló szerintetek megegyezik?Köszönöm a tanácsokat.