Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR414.94 FtUSD395.57 FtCHF446.03 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Ma érdeklődtem T25 tulajoktól hőfok ügyben és mindenki azt mondta hogy 80°C fölé nem nagyon megy nekik.
Nekem nyáron 30 fokos melegben megy el 80°C-ig.
A motor tökéletesen,füstmentesen jár,erő van bent,szerintem tök felesleges piszkálgatnom hogy jobban melegedjen.
Válasz #14869. hozzászólásra Nem az adagoló miatt.Gerimur is jobb,ha utána néz annak a hőfoknak!!Mert azt nem hiszem el,hogy az olaj nem megy 65 foknál.Neked meg az a hőmérséklet pont jó!!!!!!
jó jó csak azt mondják az okosok hogy az adagoló miatt melegebb a társainál. Mivel nekem gyári soros adagoló van rajta,a fordulatom pedig 2450.( ez gyári be szabályozás) Én már a 95nek is nagyon örülök mert 30perc szántás alatt 120ban volt a mutató.
Igen, nem ártott már egy mélyebb művelés annak a kiskertnek. Tavasszal vettem új vasakat a régi IH 720-as ekefejre és szerettem volna kipróbálni milyen vele szántani. Az első 3 barázda ráment a beállításokra de utána már ment elég szépen.
Válasz #14851. hozzászólásra
Köszi az infót Maszek Zs. a töltést be állítottam és minden ok. max 95fokig megy fel az olaj. az olajnyomással már minden rendben. köszi még egyszer.
Válasz #14844. hozzászólásra
Üdv mindenkinek
Szaki04 Először is állítsd be a pontos töltést.Remélhetőleg meg szűnik a melegedés,és lehet,hogy az olaj nyomás is,ha nem akkor az olaj nyomás állítót szét kell szedni kitakarítani.Egyenlőre ennyi mert,ha nem szűnik meg semmi akkor szét kell szedni újra.Mert nem jól raktatok össze
valamit vagy bent hagytatok-e bent valamit???
Válasz #14845. hozzászólásra
Szia!
Az ékszíj mérete:9.5x1300 de, rá lehet tenni egy picivel szélesebbet is.
{10x1300; 11x1300}.
Az MTZ önindítót úgy tudom rá lehet tenni bár ebben nem vagyok biztos.
Az áttételes az jó rá. {jobs,magneton}.
Hellosztok! Olyan kérdésem lenne, hogy mi az ideális akkumulátor, vagyis hány amperórás, ami a minimum és jól indítja a T-25-öst? Jelenleg 180 ah-s van benne, de úgynézki meghalt. Előre is ksözönöm a választ.
Sziasztok.Érdeklődnék hogy meg tudja-e valaki mondani a hűtőventillátor ékszíjj méretét,mert szeretnék venni egy tartalékot. Ami fent van nem látszik rajta.ill.az MTZ indítómotor jó-e a T25-re.(a forgás iránya,felfogatása,stb.)
Azt megköszönném ha utána néznél. ez a melegedés jobban aggaszt,mert a csapágyakat megnéztem újra és minden rendben. remélem az olajnyomás be fog állni. bár az egyik szaki azt mondja hogy a vezérmű tengelynél is el mehet az olajnyomás mint a ZETOROKNÁL 6511 6011 stb.
Válasz #14842. hozzászólásra Nem az elő gyújtáson kell állítani!!Hanem pontosan be kell állítani!!!Ez az olaj nyomás probléma meg szerintem valami
nem úgy van össze rakva ahogy kell!!Este utána nézek pontosan.Ha gondolod?
Válasz #14830. hozzászólásra
Szia!
Ha a motort teljesen felújítottátok és írásod alapján nem szorul semmi és az adagolóhoz sem nyúltatok a hűtőventilátor hűt akkor szerintem először nézd meg hogy,az olajgomba jó-e,és az órád jól mér-e?
Ha ezek jók utána lehet keresgélni hogy,mi szorul, olajcsatornák tiszták-e?
Felújított motornál 1,5bár kicsit kevés. 1bár alá ne menjen.
Nekem 70-80°C fokon indításnál 2.2bár az olajnyomásom.
Hidegen indításnál 4bár.15W40-es turbódiesel olaj van bent.
Szerintem neked ez a jelenség nem az olajtól van,én is használtam több fajta olajat de,ugyan így melegedett és az olajnyomás sem változott.
Válasz #14838. hozzászólásra Üdv! Elnézést,hogy belekotyogok,de célszerű a befecskendezés időpontját is le ellenőrizni,legegyszerűbben pl kapilláris módszerrel.
Alacsony olajnyomás okozója lehet,hogy a túlnyomás szelep az olajteknőben valamiért nem jól működik(pl nem kellően megfeszített rugó,vagy valami kosz miatt nem tud zárni rendesen.
Olaj jó benne ? Nekem hidegen max 4 szokott lenni melegen alapjáraton meg kerek 3. Én motorba nem vagyok járatos de ha hangja is változott lehet gyűrűtörés.
Sziasztok fórumozók! A segítségeteket szeretném kérni. Az a gondom hogy a t-25ösm rendszerint túlmelegszik teljesen mindegy mit csinálok vele. Az olaj mindig felszökik 110-120 fokra és nem tudom az okát. A ventilátor rendesen hűt, nem szorul a motor, már több fajta olajat is kipróbáltam. Ja az olajnyomásom indításkor 6 80-90fokos olajnál 1,5. Ha valakinek van ötlete szívesen,és köszönettel fogadom akár itt akár a tamas810404@freemail.hu címen.
Válasz #14805. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a késő válaszadásért,de megszületett a kisfiam és emiatt nem tudtam gépközelbe kerülni.A traktoról érdeklődtem több embertől és azt mondták ,hogy a fogaskerekek elkoptak és emiatt dobálja ki a sebességet vagy a reteszelésnél van valami gubanc. Amint lehetséges a fülkét leszedem és a sebváltón a lemezt,hogy bele lássak a belsejébe.Majd teszek föl róla képet és megírom,hogy mire jutottam.
25322 hozzászólás
Nálam nyáron max 65-ig
Ma érdeklődtem T25 tulajoktól hőfok ügyben és mindenki azt mondta hogy 80°C fölé nem nagyon megy nekik.
Nekem nyáron 30 fokos melegben megy el 80°C-ig.
A motor tökéletesen,füstmentesen jár,erő van bent,szerintem tök felesleges piszkálgatnom hogy jobban melegedjen.
90 fok szerintem is sok.
sem vtz-m, sem t-25 ösöm nem melegszik ennyire fel, akármit is csináljak velük. Leszámítva ha retkesek a hűtőlamellák.
Sziasztok!
A nyári hőségben max. fordulaton kaszával, nem ment fel 70 fok főlé.
Válasz #14872. hozzászólásra
Én is szántottam a hétvégéken és hiába a jó idő, megy a gép 4-5 órát folyamatosan és 60-70 között megáll a hőfok!
Válasz #14871. hozzászólásra
Csak gondolj bele nincs olaj hűtő mi hűtené az olajat,mitől maradna 50 fokos????
Válasz #14870. hozzászólásra
Az adagolóhoz nem értek,csak azt tudom amit nekem mondtak. Úgy látom Maszek ZS ebben a témában penge vagy.
Válasz #14869. hozzászólásra Nem az adagoló miatt.Gerimur is jobb,ha utána néz annak a hőfoknak!!Mert azt nem hiszem el,hogy az olaj nem megy 65 foknál.Neked meg az a hőmérséklet pont jó!!!!!!
Válasz #14860. hozzászólásra
jó jó csak azt mondják az okosok hogy az adagoló miatt melegebb a társainál. Mivel nekem gyári soros adagoló van rajta,a fordulatom pedig 2450.( ez gyári be szabályozás) Én már a 95nek is nagyon örülök mert 30perc szántás alatt 120ban volt a mutató.
Válasz #14867. hozzászólásra
A gépszörny lemaradt.
Válasz #14856. hozzászólásra
Ez a hantos. Igaz már vagy 15 éve nem volt talajművelve.
Az pedig a gépszörny.
Válasz #14860. hozzászólásra
Most nekem is alig ment 60 közelébe, pedig nyáron a legkisebb munkától is már 80-nál áll a mutató.
Válasz #14861. hozzászólásra
Igen, nem ártott már egy mélyebb művelés annak a kiskertnek. Tavasszal vettem új vasakat a régi IH 720-as ekefejre és szerettem volna kipróbálni milyen vele szántani. Az első 3 barázda ráment a beállításokra de utána már ment elég szépen.
Szerintem ezeknél a motoroknál is fenn áll hogy amikor "bejáratós" akkor ez is ugyan úgy melegszik mint például a simson kismotorok.
Válasz #14854. hozzászólásra Nincs mit csak szólj!!!És persze az se utolsó szempont,hogy a gép jó legyen
Válasz #14812. hozzászólásra
Üdv. gyusza7!
Szeretném megkérdezni, hogy milyen márkájú a hátsó gumid? Ha jól látom ez 12.4-es?
Válasz #14855. hozzászólásra
Szuper!
Ez már tuti forgatás! A hantok nem számítanak, majd tavaszra rendbe jön. Mélyszántást igényeltek talán?
Az enyém ilyen időben szántásba sem ment föl 65-70°C foknál feljebb pedig, bent van a szűkítő is.
Válasz #14858. hozzászólásra
upsz a szöveg lemaradt :)
ezt sikerült összehozni ma délután
Válasz #14854. hozzászólásra
95 fok nem sok egy kicsit
Válasz #14855. hozzászólásra
Jó hantos.
Nah ennek már jó a dőlésszöge.
Ez pedig a végeredmény.
Válasz #14851. hozzászólásra
Köszi az infót Maszek Zs. a töltést be állítottam és minden ok. max 95fokig megy fel az olaj. az olajnyomással már minden rendben. köszi még egyszer.
Köszi Gerimur!
Válasz #14827. hozzászólásra
Erre küld 19ludwig92@citromail.hu.
Válasz #14844. hozzászólásra
Üdv mindenkinek
Szaki04 Először is állítsd be a pontos töltést.Remélhetőleg meg szűnik a melegedés,és lehet,hogy az olaj nyomás is,ha nem akkor az olaj nyomás állítót szét kell szedni kitakarítani.Egyenlőre ennyi mert,ha nem szűnik meg semmi akkor szét kell szedni újra.Mert nem jól raktatok össze
valamit vagy bent hagytatok-e bent valamit???
Válasz #14846. hozzászólásra
100-as
hülye egy kérdés, de biztosan van benne elég olaj ?
Válasz #14846. hozzászólásra
Szia!
Nekem 155Ah /870A-os van bent.
Télen is rendesen hajt.
Válasz #14845. hozzászólásra
Szia!
Az ékszíj mérete:9.5x1300 de, rá lehet tenni egy picivel szélesebbet is.
{10x1300; 11x1300}.
Az MTZ önindítót úgy tudom rá lehet tenni bár ebben nem vagyok biztos.
Az áttételes az jó rá. {jobs,magneton}.
Hellosztok! Olyan kérdésem lenne, hogy mi az ideális akkumulátor, vagyis hány amperórás, ami a minimum és jól indítja a T-25-öst? Jelenleg 180 ah-s van benne, de úgynézki meghalt. Előre is ksözönöm a választ.
Sziasztok.Érdeklődnék hogy meg tudja-e valaki mondani a hűtőventillátor ékszíjj méretét,mert szeretnék venni egy tartalékot. Ami fent van nem látszik rajta.ill.az MTZ indítómotor jó-e a T25-re.(a forgás iránya,felfogatása,stb.)
Válasz #14843. hozzászólásra
Azt megköszönném ha utána néznél. ez a melegedés jobban aggaszt,mert a csapágyakat megnéztem újra és minden rendben. remélem az olajnyomás be fog állni. bár az egyik szaki azt mondja hogy a vezérmű tengelynél is el mehet az olajnyomás mint a ZETOROKNÁL 6511 6011 stb.
Válasz #14842. hozzászólásra Nem az elő gyújtáson kell állítani!!Hanem pontosan be kell állítani!!!Ez az olaj nyomás probléma meg szerintem valami
nem úgy van össze rakva ahogy kell!!Este utána nézek pontosan.Ha gondolod?
Válasz #14840. hozzászólásra
Szia. az előgyújtásból már már vettem vissza,és nem változott semmi. megpróbálok keresni valakit aki ránéz az adagolóra.
Válasz #14830. hozzászólásra
Szia!
Ha a motort teljesen felújítottátok és írásod alapján nem szorul semmi és az adagolóhoz sem nyúltatok a hűtőventilátor hűt akkor szerintem először nézd meg hogy,az olajgomba jó-e,és az órád jól mér-e?
Ha ezek jók utána lehet keresgélni hogy,mi szorul, olajcsatornák tiszták-e?
Felújított motornál 1,5bár kicsit kevés. 1bár alá ne menjen.
Nekem 70-80°C fokon indításnál 2.2bár az olajnyomásom.
Hidegen indításnál 4bár.15W40-es turbódiesel olaj van bent.
Szerintem neked ez a jelenség nem az olajtól van,én is használtam több fajta olajat de,ugyan így melegedett és az olajnyomás sem változott.
Válasz #14838. hozzászólásra Üdv! Elnézést,hogy belekotyogok,de célszerű a befecskendezés időpontját is le ellenőrizni,legegyszerűbben pl kapilláris módszerrel.
Alacsony olajnyomás okozója lehet,hogy a túlnyomás szelep az olajteknőben valamiért nem jól működik(pl nem kellően megfeszített rugó,vagy valami kosz miatt nem tud zárni rendesen.
Válasz #14838. hozzászólásra
Üdv! Nekem 20w50 olaj van benne ez üzemeltetés közben 60fok, az olajnyomás1-1,2 . Indításnál az olajnyomás 1.5-1.6.
Válasz #14837. hozzászólásra
nem bántottuk.
Válasz #14836. hozzászólásra
Adagolóhoz nyúltatok ? Szegény keveréktől melegedhet. Ha meg nagyon meleg akkor már olajnyomás is leeshet.
Válasz #14835. hozzászólásra
ja... teljesen újak dugó gyűrű, minden.
Magára a hengerhüvelyre. http://webaruhaz.habi.hu/images/cikkek/38/38002.jpg
Válasz #14833. hozzászólásra
csapszeg persely? vagy mire gondolsz?
Hengerpersely maradt a gyári ? Mert kicsit oválisan kopik, aztán lehet az a baja. De vannak erre tőlem nagyobb szakértők várd meg Ők mit mondanak.
Válasz #14831. hozzászólásra
Szia új az olaj is meg a gyűrűk is most kapott új hajtókarokat, csapágyakat és főtengelyt is. 20w50es olajjal és 10w40es ugyan ez a helyzet.
Olaj jó benne ? Nekem hidegen max 4 szokott lenni melegen alapjáraton meg kerek 3. Én motorba nem vagyok járatos de ha hangja is változott lehet gyűrűtörés.
Sziasztok fórumozók! A segítségeteket szeretném kérni. Az a gondom hogy a t-25ösm rendszerint túlmelegszik teljesen mindegy mit csinálok vele. Az olaj mindig felszökik 110-120 fokra és nem tudom az okát. A ventilátor rendesen hűt, nem szorul a motor, már több fajta olajat is kipróbáltam. Ja az olajnyomásom indításkor 6 80-90fokos olajnál 1,5. Ha valakinek van ötlete szívesen,és köszönettel fogadom akár itt akár a tamas810404@freemail.hu címen.
Válasz #14805. hozzászólásra
Üdv!
Bocsi a késő válaszadásért,de megszületett a kisfiam és emiatt nem tudtam gépközelbe kerülni.A traktoról érdeklődtem több embertől és azt mondták ,hogy a fogaskerekek elkoptak és emiatt dobálja ki a sebességet vagy a reteszelésnél van valami gubanc. Amint lehetséges a fülkét leszedem és a sebváltón a lemezt,hogy bele lássak a belsejébe.Majd teszek föl róla képet és megírom,hogy mire jutottam.
Válasz #14819. hozzászólásra
Szia!
Akkor is meg kell terveztettni, ha ez egy gyári pótkocsi? Gyári hegyesztés, sorszámozott alváz stb.