Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.2 FtUSD400.32 FtCHF438.4 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Szia!
AP-251 van a trakim után, szerintem pont elég is neki. Nagyon jó kis pót, de csak hátra billent, nem légfékes( ha jól tudom az AP250 a légfékes). A mechanikus billentés nem a legjobb, de én feltuningoltam egy MBP munkahengerrel, így egész más. Szerintem jó választás a kis dacoshoz.
Köszi az ajánlásokat! Megnéztem az AP300-at, szép ára van, bár gondolom 1x kell megvenni, és ha vigyáz rá az ember szinte örökös! Jó volna egy ilyen, de lehet egy darabik még marad a lapátolás....
Üdv. kamus!
Én amit tudok neked ajánlani, azok a következők:
-Hódgép Farmer 03 3,5 t (3 oldalra billent)
-AP-251 (Ha jól tudom 2 tonnás) (Csak hátra billent)
-AP 300 (Nekem ilyen van, ez még kiváló utána!) (3 oldalra billent)
Az AP kocsik erős masszív kocsik azt állíthatom! A Hódgépnél már láttam meghajlított alvázat, mert a munkahenger az óriási alatta. De megfelelő használatnál az is teljes mértékben kiváló kocsi.
Én a napokban húztam EB-7-es pótkocsit. Az mindenféleképp nagy hozzá, nem igazán ajánlom. Elég jól nyomja a farát a gépnek. Mert alapból 2 tonna ha jól tudom a súlya az EB-nek. Az inkább maradjon az MTZ után.
Az általam felsorolt kocsik olyan 720-750 kg súly körül vannak. A Farmer 03 és az AP 300 az légfékes. A 251-et azt nem tudom.
Nekünk van egy Agrofix-03, ez egy 3t, légfékes, de sajnos fix. Néha jó lenne billenteni is. EB pótkocsi nem jó hozzá? Abból 4t a legkisebb? Valmi hasonló kellene...
Hosszú idő után most sikerült egy kicsit utolérni titeket a fórumon. Látom többeket is foglalkoztatott a hőmérséklet téma. Bennem is mostanában merült fel, hogy vajon nem rossz-e a műszer, mert sehogyan sem megy a hőmérséklet 60, esetleg 65 fok fölé? Szerintetek ez így lehetséges? Sem szántáskor, sem szártépőzéskor.
Na, kiderült a miénk is totál ilyen 350L-es Lengyel! Képeket lehet csak 7végén tudok készíteni, mert mire hazérek söté van...
Ha adsz email címet, oda átküldöm a részleteket. Amúgy hová valósi vagy?
Üdv: B.
Milyen permetező ez? Csak mert ha jól látom nekünk is van egy ilyen, de már jó ideje nem használtuk. Nem érdekelne esetleg donornak? Ha jól tudom van hozzá 2db kézi fújó is gyorscsatival, meg gyomirtozó keret is, bár az házi...
Üdv: Balázs
Válasz #14759. hozzászólásra
Sziasztok! Bocsi, hogy ide pofátlankodok, de megírnád a szárzúzód méretét és azt, hogy milyen kések vannak rajta? Előre is köszi!!
A munkahenger száron van nekünk, azzal állítjuk hogy mennyire engedje le pl. a kaszát úszóban. megnyomja azt a kis gombot a munkahengeren és akkor ott abban az állásban lezárja, nem engedi lejjebb.
Kalapácsok vannak rajta :)
Motor megjavult.
Most nincs kartergáz csövön füst, olajat eddig sem ette nállunk.
Szóval megy :) igaz sokat kap, pörög rendesen.
A trakink hidraolikája enged kicsit, és kímélve a rendszert pl, miután felemeltük a pótkocsit lezárjuk a munkahenger tetején lévő "pöcök" benyomásával. Ez két emberes mutatvány, mert csak úgy lehet lezárni, hogy engedni kell le a kart az egyik személynek, a másiknak meg be kell nyomni ez alatt a "pöcköt". Állítólag van valami szárnyas anyás kütyü amit rá kell szerelni a mozgó részre, és akkor ez lenyomná a pöcköt, így egy ember elég hozzá. Ismeri ezt valaki?
Tudtok erre megoldást?
Köszi előre is! Balázs
Hellosztok! Ha esetleg valakinek van kombinátorja T-25 után, legyen szíves nekem leírni milyen messze vannak a kapák egymástól és milyen széles? Előre is köszönöm.
volt melegedéssel problémája valakinek igen.
arra tudok még gyanakodni hogy a turbina oldali légterelőt amikor leveszik -hogy kipucolják a hűtő lamellákat - nemjól teszik vissza, nem illeszkedik a helyére rendesen, és emiatt csökken a hűtés hatásfoka.
nekem sem a t-25 öst, sem a vtz-t nem sikerült még 80 fokra felkűzdeni nyár közepén sem, semmivel.
sőt, gondolkoztam rajta hogy vellanyosra kéne megcsinálnom a hűtő turbinát, mert télen szinte megsem mozdul a mutató, amikor meg erősen dolgozik akkor is talán ha 40-50 fokra feltud szegény melegedni.
kézrátétellel is megnéztem, nem hazudik a mutató.
ha egy ilyen motor melegszik akkor bizony baj van.
Válasz #14747. hozzászólásra Gyuri 1975 köszönöm! Én a gépet nem szidom magamon keresem a hibát. Sokan lenézik az orosz technikát ,de bírják a strapát.
Válasz #14742. hozzászólásra
Üdv! Állóhelyzetben,sebességbe tételnél,ha mozdul a kerék,akkor a kuplung nem emel ki tökéletesen.Ennek több oka lehet:nem megfelelően beállított holtjáték(túl nagy),vagy a kuplungszerkezet 3db kinyomókarja nincs egyforma magasságba állítva, és amikor a kinyomócsapággyal működtetve van a nyomólap nem egyenletesen válik el a kuplungtárcsától (egy picit hozzá ér ). De lehet olyan is,hogy a nyeles tengelyen kopás van és a kuplungtárcsa nem tud könnyen elválni a lendkeréktől mert akad a kopási barázdában.Ezen hibák öszz jellemzője recsegő sebbváltó,nehézkes váltás,és szidjuk a sebváltót,holott a tengelykapcsoló a ludas.
Válasz #14740. hozzászólásra Köszönöm! Mai is volt legalább 100 váltásom előre hátra simán működött, egyszer megmakacsolta magát nem tudtam irány válton kapcsolni, le kellett állítanom a motort és akkor sikerült. 10 éve ezt a fokozatot használom( 2-es lassú) nehéz munkáknál. Amióta megvettem a gépet állóhelyzetben való sebesség kapcsolásnál a kerekek megmozdulnak Kuplung teljes benyomásánál. Tanácsot kértem már mástól is de nem tudták megmondani mi az oka. Még egyszer köszönöm a tanácsot , régebben is néztem már, és nem tudtam minek van az a rudazat ,
megpróbálom.
25336 hozzászólás
Válasz #14787. hozzászólásra
Szia!
Persze, átküldöm.
Nagyon köszönöm!
Válasz #14788. hozzászólásra
Szia.2718.- Habi
Helo!
Valaki véletlen nem tudja h. mennyibe kerül egy szelepfedél ?
Gyusza nekem is ap251em van hogy csináltad meg a munkahengeres részét le tudnád nekem fényképezni?
Válasz #14781. hozzászólásra
Szia!
AP-251 van a trakim után, szerintem pont elég is neki. Nagyon jó kis pót, de csak hátra billent, nem légfékes( ha jól tudom az AP250 a légfékes). A mechanikus billentés nem a legjobb, de én feltuningoltam egy MBP munkahengerrel, így egész más. Szerintem jó választás a kis dacoshoz.
Válasz #14784. hozzászólásra
Köszi az ajánlásokat! Megnéztem az AP300-at, szép ára van, bár gondolom 1x kell megvenni, és ha vigyáz rá az ember szinte örökös! Jó volna egy ilyen, de lehet egy darabik még marad a lapátolás....
Köszi: Balázs
Válasz #14781. hozzászólásra
Üdv. kamus!
Én amit tudok neked ajánlani, azok a következők:
-Hódgép Farmer 03 3,5 t (3 oldalra billent)
-AP-251 (Ha jól tudom 2 tonnás) (Csak hátra billent)
-AP 300 (Nekem ilyen van, ez még kiváló utána!) (3 oldalra billent)
Az AP kocsik erős masszív kocsik azt állíthatom! A Hódgépnél már láttam meghajlított alvázat, mert a munkahenger az óriási alatta. De megfelelő használatnál az is teljes mértékben kiváló kocsi.
Én a napokban húztam EB-7-es pótkocsit. Az mindenféleképp nagy hozzá, nem igazán ajánlom. Elég jól nyomja a farát a gépnek. Mert alapból 2 tonna ha jól tudom a súlya az EB-nek. Az inkább maradjon az MTZ után.
Az általam felsorolt kocsik olyan 720-750 kg súly körül vannak. A Farmer 03 és az AP 300 az légfékes. A 251-et azt nem tudom.
Nekünk van egy Agrofix-03, ez egy 3t, légfékes, de sajnos fix. Néha jó lenne billenteni is. EB pótkocsi nem jó hozzá? Abból 4t a legkisebb? Valmi hasonló kellene...
Válasz #14781. hozzászólásra
Szia!
TZ4-k pótkocsink van :)
Ráfutófékes 1t, de nem veszi észre :)
Milyen pótkocsit használtok T25 után? A trakin van levegő rendszer, ha jól tudom, max 3t-ig húzhat. Milyen billenős gyári pót van ilyesmi?
Üdv:B.
Válasz #14778. hozzászólásra
Szia.
andriskasanyi@freemail.hu Ide mindent
Jó napot Kollégák!
Hosszú idő után most sikerült egy kicsit utolérni titeket a fórumon. Látom többeket is foglalkoztatott a hőmérséklet téma. Bennem is mostanában merült fel, hogy vajon nem rossz-e a műszer, mert sehogyan sem megy a hőmérséklet 60, esetleg 65 fok fölé? Szerintetek ez így lehetséges? Sem szántáskor, sem szártépőzéskor.
Válasz #14776. hozzászólásra
Szia Sanyi,
Na, kiderült a miénk is totál ilyen 350L-es Lengyel! Képeket lehet csak 7végén tudok készíteni, mert mire hazérek söté van...
Ha adsz email címet, oda átküldöm a részleteket. Amúgy hová valósi vagy?
Üdv: B.
Válasz #14776. hozzászólásra
Ok meglesz. Bár én azt sem tudom, milyen a típusa, de mintha így nézne ki. Holnapra megnézem.
B.
Válasz #14768. hozzászólásra
Permetezőről csinálj egy pár képet.
Válasz #14773. hozzászólásra
Ja az más, bocsi és köszi.
Válasz #14772. hozzászólásra
Na ha volt korom azt most nállam kiköhögte
Válasz #14770. hozzászólásra
Nem.
Önkormányzaté a gép, (céges).
Gazos, elhanyagolt kaszálókat rakunk rendbe vele.
Üres portákat, útszéleket.
Válasz #14764. hozzászólásra
Kormosak lehetek a gyűrűk azért volt egy kicsit füst.
Válasz #14768. hozzászólásra
Szia Balázs!
Pilmet Lengyel 3.5hl gép.
Válasz #14769. hozzászólásra
Köszi! Az enyém is ilyen csak 20cm-el keskenyebb. Kukiszárat próbáltad zúzni?
Válasz #14766. hozzászólásra
125-ös, és kések helyett kalapácsokkal vettük.
Válasz #14763. hozzászólásra
Szia Sanyi,
Milyen permetező ez? Csak mert ha jól látom nekünk is van egy ilyen, de már jó ideje nem használtuk. Nem érdekelne esetleg donornak? Ha jól tudom van hozzá 2db kézi fújó is gyorscsatival, meg gyomirtozó keret is, bár az házi...
Üdv: Balázs
Á, értem!, akkor holnap felrakom én is!
Válasz #14759. hozzászólásra
Sziasztok! Bocsi, hogy ide pofátlankodok, de megírnád a szárzúzód méretét és azt, hogy milyen kések vannak rajta? Előre is köszi!!
Válasz #14762. hozzászólásra
A munkahenger száron van nekünk, azzal állítjuk hogy mennyire engedje le pl. a kaszát úszóban. megnyomja azt a kis gombot a munkahengeren és akkor ott abban az állásban lezárja, nem engedi lejjebb.
Válasz #14763. hozzászólásra
Szia Sanyi!
Kalapácsok vannak rajta :)
Motor megjavult.
Most nincs kartergáz csövön füst, olajat eddig sem ette nállunk.
Szóval megy :) igaz sokat kap, pörög rendesen.
Válasz #14759. hozzászólásra
Szia.Szépen leviszi,motor hogy bírja?
Válasz #14761. hozzászólásra
Szia,
Ok. A működése?? Ha meglazítom, tudok fel-le engedni, ha meghúzom, akkor nem? Vagy mi??
Elvileg meg van a kütyű, csak meg kell keresni...
Válasz #14760. hozzászólásra
Szia!
Holnp le tudom fotózni ha jó.
Sziasztok,
A trakink hidraolikája enged kicsit, és kímélve a rendszert pl, miután felemeltük a pótkocsit lezárjuk a munkahenger tetején lévő "pöcök" benyomásával. Ez két emberes mutatvány, mert csak úgy lehet lezárni, hogy engedni kell le a kart az egyik személynek, a másiknak meg be kell nyomni ez alatt a "pöcköt". Állítólag van valami szárnyas anyás kütyü amit rá kell szerelni a mozgó részre, és akkor ez lenyomná a pöcköt, így egy ember elég hozzá. Ismeri ezt valaki?
Tudtok erre megoldást?
Köszi előre is! Balázs
Sziasztok!
Esőben egy kis gaztalanítás a GEO masinával :)
Hellosztok! Ha esetleg valakinek van kombinátorja T-25 után, legyen szíves nekem leírni milyen messze vannak a kapák egymástól és milyen széles? Előre is köszönöm.
Válasz #14756. hozzászólásra
Télire tedd be a szűkítőt!
volt melegedéssel problémája valakinek igen.
arra tudok még gyanakodni hogy a turbina oldali légterelőt amikor leveszik -hogy kipucolják a hűtő lamellákat - nemjól teszik vissza, nem illeszkedik a helyére rendesen, és emiatt csökken a hűtés hatásfoka.
nekem sem a t-25 öst, sem a vtz-t nem sikerült még 80 fokra felkűzdeni nyár közepén sem, semmivel.
sőt, gondolkoztam rajta hogy vellanyosra kéne megcsinálnom a hűtő turbinát, mert télen szinte megsem mozdul a mutató, amikor meg erősen dolgozik akkor is talán ha 40-50 fokra feltud szegény melegedni.
kézrátétellel is megnéztem, nem hazudik a mutató.
ha egy ilyen motor melegszik akkor bizony baj van.
Nekem sikerült a kép feltöltés Szántás utáni hőmérséklet, mert láttam volt ilyen téma is.
Válasz #14753. hozzászólásra
Nem vagy egyedül
Miért nem lehet képet feltölteni?
Válasz #14751. hozzászólásra
Köszi a gyors választ.
Válasz #14750. hozzászólásra
2 tonna
Sziasztok!
Kérdésem a következő lenne mekkora súlya van a T25-nek plusz súlyok nélkül. Előre is köszi a választ.
Sziasztok!
Nem tudok képet feltölteni :(
Valami hiba van.
Válasz #14747. hozzászólásra Gyuri 1975 köszönöm! Én a gépet nem szidom magamon keresem a hibát. Sokan lenézik az orosz technikát ,de bírják a strapát.
Válasz #14742. hozzászólásra
Üdv! Állóhelyzetben,sebességbe tételnél,ha mozdul a kerék,akkor a kuplung nem emel ki tökéletesen.Ennek több oka lehet:nem megfelelően beállított holtjáték(túl nagy),vagy a kuplungszerkezet 3db kinyomókarja nincs egyforma magasságba állítva, és amikor a kinyomócsapággyal működtetve van a nyomólap nem egyenletesen válik el a kuplungtárcsától (egy picit hozzá ér ). De lehet olyan is,hogy a nyeles tengelyen kopás van és a kuplungtárcsa nem tud könnyen elválni a lendkeréktől mert akad a kopási barázdában.Ezen hibák öszz jellemzője recsegő sebbváltó,nehézkes váltás,és szidjuk a sebváltót,holott a tengelykapcsoló a ludas.
Válasz #14743. hozzászólásra
Kis költségvetésből készült hodjárónak nézem.
Mindíg is azt vallottam,hogy ez 1 űűűűrtechnika!
Válasz #14743. hozzászólásra
Akna szedő
Válasz #14743. hozzászólásra
Jégtörő....
Ez meg mi a frász??
Annyit látni, hogy T-45 -ös 3 hengeres traktor van rajta, de az ami alatta van, az?
Válasz #14740. hozzászólásra Köszönöm! Mai is volt legalább 100 váltásom előre hátra simán működött, egyszer megmakacsolta magát nem tudtam irány válton kapcsolni, le kellett állítanom a motort és akkor sikerült. 10 éve ezt a fokozatot használom( 2-es lassú) nehéz munkáknál. Amióta megvettem a gépet állóhelyzetben való sebesség kapcsolásnál a kerekek megmozdulnak Kuplung teljes benyomásánál. Tanácsot kértem már mástól is de nem tudták megmondani mi az oka. Még egyszer köszönöm a tanácsot , régebben is néztem már, és nem tudtam minek van az a rudazat ,
megpróbálom.