Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR410.51 FtUSD391.85 FtCHF441.7 FtGBP491.64 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Tom250 #24275. hozzászólásáraSemmi csak érdeklődtem hétvégén indítok s megpróbálom befogni a szivocsonkot h mit reagál hátha könnyebben megy ezt csak teszt
Válasz Adrián m #24272. hozzászólásáraNincs mit. A török fojtást miért szeretnéd a de kompresszor helyett? Ha nem működik a de kompresszor a gépeden akkor állítsd be a szelephézagot.
Válasz Adrián m #24270. hozzászólásáraHelló
Szerintem javítsd fel vagy cseréld ki a gépi tápszivattyút mert általában ott szokott az adagolóba befolyni a gázolaj.
Válasz Adrián m #24267. hozzászólásáraMindkettő egy elemes. Az egyik 4, a másik 2 hengeres motorra szerelhető. Az adagoló tengely mérete akkor fontos, ha nincs rajta a meghajtó. Amennyiben kompletten kapod, csak fel kell szerelni olajfeltöltés után! Azért jó előtte, mert az esetleges szimmering hiba miatt nem kell leszerelni.
Válasz Lala5995 #24260. hozzászólásáraA 17 mm s a 20 mm tengelyvégel azt jelenti h a körmös meghajtás alatti tengely az ék pályás mekkora? Mindegy melyiket veszem meg?
Válasz Adrián m #24259. hozzászólásáraUj adagolóba olaj kell és mehet a gépre. Felujitás sem rossz megoldás. Ha van aki szedett már szét olyan adagolót! Beállítani a felujitás után kell! Uj elvileg be van állítva.
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraAdagoloban kettő szimering van a hátsó nagyobb szimering mögött van gázolaj h át tud folyni az olaj helyéjre vagy az adagolo elem rossz?
Válasz Adrián m #24241. hozzászólásáraNem Newton-métert irnak! Fél méteren a megadott értékü Newtont! Amely csak fél Newton-méter! Lejjebb már másképpen adják meg! Ezért kell figyelmesen olvasni!280N fél méteren 140 Nm lesz!
Ukrán logika volt a könyv megirásakor...
Válasz Adrián m #24234. hozzászólásáraMindkettőnél 0,3 mm a hézag. Amikor a felső holtponton van a dugattyu, akkor állíthatod. Arra figyelj, hogy akkor kellene a porlasztónak befecskendezni( Vagyis kicsivel előbb)Ne akkor állítsd, amikor a szelep nyitva. Mivel a vezérlés: 1-2-0-0 (gyujtási sorrend) Ezért amikor valamelyik szelep a felső holtponton nyitva van, akkor egy teljes fordulatot fordits a főtengelyen! Addig nem érdemes visszarakni a porlasztót sem.
Porlasztási nyomás: 170 +_5 BarInkább 175 Bar legyen!
Válasz Tom250 #24231. hozzászólásáraSemmi gond örülök az észrevételeknek csak idom kevés jön a szezon mezőgazdaságba azt alig lesz idom ra én is szeretném patikara
Válasz Lala5995 #24227. hozzászólásáraÉn se arra gondoltam hogy katasztrofális állapotban van, de ha már ennyire szét van kapva, akkor lehet h megérné! Hogy ne kelljen pl.: 10 év múlva csak ezért szétszedni..
Válasz Adrián m #24226. hozzászólásáraAmikor összeraktad, milyen volt a csapágy? Lógott, mindenhol felfeküdt? Nem annyira rossz a főtengely a képek szerint. Deamikor a csapágy a helyén van jó lenne tudni, mekkora a hézag! Szineezőpasztával megkened vékonyan, amjd rakd össze! Utána forgasd át. Majd szedd szét! Ha csak kis felületen maradt épen a szinezőpaszta, akkor jó lesz. Ellenkező esetben kicsi lesz az olajnyomás. Felujitásnál( köszörülés) másik méretü csapágyak kellenek! Ha nincsenek forgásirányban hornyok a tengelyen, akkor van más megoldás is. A hónolás. De az óvatosan a siklócsapágynál!
25322 hozzászólás
Válasz Tom250 #24275. hozzászólásáraSemmi csak érdeklődtem hétvégén indítok s megpróbálom befogni a szivocsonkot h mit reagál hátha könnyebben megy ezt csak teszt
Válasz Adrián m #24274. hozzászólásáraEgyébként mi a baja a dekompresszornak?
Válasz Szentgyörgyi József #24273. hozzászólásáraCsak úgy gondoltam h könnyebb hajtani a motort ha nincs bent “levegő” mint hogy kipréselje a szelepen keresztül
Válasz Adrián m #24272. hozzászólásáraNincs mit. A török fojtást miért szeretnéd a de kompresszor helyett? Ha nem működik a de kompresszor a gépeden akkor állítsd be a szelephézagot.
Válasz Szentgyörgyi József #24271. hozzászólásáraRendben màr megvan az új tàpszivttyu kiprobalom köszönöm
Válasz Adrián m #24270. hozzászólásáraHelló
Szerintem javítsd fel vagy cseréld ki a gépi tápszivattyút mert általában ott szokott az adagolóba befolyni a gázolaj.
Válasz Lala5995 #24268. hozzászólásáraMindegy melyiket veszem mert a 20 as kicsit olcsobb
Válasz Lala5995 #24268. hozzászólásáraMindegy melyiket veszem mert a 20 as kicsit olcsobb
Válasz Adrián m #24267. hozzászólásáraMindkettő egy elemes. Az egyik 4, a másik 2 hengeres motorra szerelhető. Az adagoló tengely mérete akkor fontos, ha nincs rajta a meghajtó. Amennyiben kompletten kapod, csak fel kell szerelni olajfeltöltés után! Azért jó előtte, mert az esetleges szimmering hiba miatt nem kell leszerelni.
Válasz Adrián m #24266. hozzászólására
Válasz veszelka #24263. hozzászólására
Válasz Lala5995 #24260. hozzászólásáraA 17 mm s a 20 mm tengelyvégel azt jelenti h a körmös meghajtás alatti tengely az ék pályás mekkora? Mindegy melyiket veszem meg?
Válasz veszelka #24263. hozzászólásáraEz most jó kérdés lefényképezem felteszem
Válasz Adrián m #24262. hozzászólásáraSzia!
Milyenek az adagolók?
Állandó egyelemes,vagy többelemes?
Válasz Adrián m #24261. hozzászólásáraVan kettő adagolom azt nemtudom h ele lehetne adni érdekelne valakit?
Válasz Lala5995 #24260. hozzászólásáraAz a baj én nem merek hozzányúlni nem értek hozzá ezért gondolkodom az új ban
Válasz Adrián m #24259. hozzászólásáraUj adagolóba olaj kell és mehet a gépre. Felujitás sem rossz megoldás. Ha van aki szedett már szét olyan adagolót! Beállítani a felujitás után kell! Uj elvileg be van állítva.
Válasz Lala5995 #24256. hozzászólásáraHa véletlen új adagolot vennnék azzal van még teendő vagy egyből mehet a gépre?
Válasz Adrián m #24257. hozzászólásáraHabinal van készlet azokat kéne kicserélni?
Válasz Lala5995 #24256. hozzászólásáraMit tudnék tenni?
Válasz Adrián m #24255. hozzászólásáraNem a szimmering engedi át a gázolajat! Az adagolóelm kopott, vagy a tömitőgyürüje engedi a házna a gázolajat. Szimmeringet érdemes cseélni. De nem lesz jó az adagoló!http://agrotechtorg.ru/catalog_auto/getPartsByModelGroup.php?typeauto=4&mark=28&model=229&group=40
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraAdagoloban kettő szimering van a hátsó nagyobb szimering mögött van gázolaj h át tud folyni az olaj helyéjre vagy az adagolo elem rossz?
Válasz Adrián m #24253. hozzászólásáraSikerült szét szednem de tele van gázolajjal összerakhatom v valahol átengedheti a gázolajat??
Válasz Adrián m #24252. hozzászólására hogy tudom levenni az adagolo elejét szimeringet akarok cserélni mert folyik
Válasz Adrián m #24251. hozzászólásáraFotengely ékszij tárcsa hegesztheto? Az éknél kinyílt
Válasz Adrián m #24244. hozzászólásáraTz4 k kerek jó a t 25 re??
Válasz Sanyi74 #24248. hozzászólásáraKöszönöm
Válasz Adrián m #24234. hozzászólásárahideg motor és az érték jó0.3
Válasz Adrián m #24247. hozzászólásáraigen
Válasz Adrián m #24246. hozzászólásáraA centrifugal szűrőn a gomba a hőmérsékletet méri??
Válasz Maszek Zs #24245. hozzászólásáraRendben koszi
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraHát elég szarul adták meg! Mondjuk én lehúztam 180NM lesz ami lesz alapon
Válasz Adrián m #24243. hozzászólásáraDe kompresszor helyett próbált már valaki torok folytást beépíteni?
Válasz Lala5995 #24242. hozzászólásáraMegfelezem s úgy lehuzom.
Válasz Adrián m #24241. hozzászólásáraNem Newton-métert irnak! Fél méteren a megadott értékü Newtont! Amely csak fél Newton-méter! Lejjebb már másképpen adják meg! Ezért kell figyelmesen olvasni!280N fél méteren 140 Nm lesz!
Ukrán logika volt a könyv megirásakor...
Válasz Lala5995 #24239. hozzászólásáraSzóval a 280 nm er az 140 lesz?
Válasz Adrián m #24236. hozzászólásáraMotor ugyan az többit ne nézd.
Válasz Lala5995 #24238. hozzászólására54. oldalon láthatod, hogy a porlasztóleszorító anyánál mit ad meg! Ezért érdemes figyelni erre!
Válasz Lala5995 #24237. hozzászólásáraDe vigyázz vele! Mert fél méteres karon van megadva! A Nm pedig méterben számol! Igy felezni kell!
Válasz Adrián m #24236. hozzászólására52.oldal:https://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20171126113441_t25_traktorok_javitasi.pdf
Válasz Lala5995 #24235. hozzászólásáraA hengerfejet hajtokart s a fotengely anyáit mennyi nm-méterrel kel lehúzni?
Válasz Adrián m #24234. hozzászólásáraMindkettőnél 0,3 mm a hézag. Amikor a felső holtponton van a dugattyu, akkor állíthatod. Arra figyelj, hogy akkor kellene a porlasztónak befecskendezni( Vagyis kicsivel előbb)Ne akkor állítsd, amikor a szelep nyitva. Mivel a vezérlés: 1-2-0-0 (gyujtási sorrend) Ezért amikor valamelyik szelep a felső holtponton nyitva van, akkor egy teljes fordulatot fordits a főtengelyen! Addig nem érdemes visszarakni a porlasztót sem.
Porlasztási nyomás: 170 +_5 BarInkább 175 Bar legyen!
Válasz Adrián m #24233. hozzászólásáraSzelephézag 0.30 mind kettőnél, mi a módszere a beálitásnak?
Válasz Adrián m #24232. hozzászólásáraHello érdeklődnék a porlaszto nyomás hány bár?
Válasz Tom250 #24231. hozzászólásáraSemmi gond örülök az észrevételeknek csak idom kevés jön a szezon mezőgazdaságba azt alig lesz idom ra én is szeretném patikara
Válasz Adrián m #24230. hozzászólásáraNe haragudj hogy szóvátetten, csak én egy kicsit maximalista vagyok....
Ez egy fehérorosz gyártású gép, ez majd csak valamelyik ükunokádnál fog olyat produkálni, hogy csak padlógázoz csinál 1 Bár olajnyomást....
De még utána is elfog muzsikálni vagy még 15 évig!
Ez nem egy nyugati gép! Ez nem fogja összeszarni magát egy szúnyogfingtól..
Válasz Lala5995 #24229. hozzászólásáraÖssze raktam szépen forog nem lötyög s régi velsem lotyogot inkább a tamcsapagy kotyant kicsit
Válasz Tom250 #24228. hozzászólásáraIgazad van! De ő dönt, mennyit áldoz rá.
Válasz Lala5995 #24227. hozzászólásáraÉn se arra gondoltam hogy katasztrofális állapotban van, de ha már ennyire szét van kapva, akkor lehet h megérné! Hogy ne kelljen pl.: 10 év múlva csak ezért szétszedni..
Feltéve hogy hosszútávra tervez a trakival..
Válasz Adrián m #24226. hozzászólásáraAmikor összeraktad, milyen volt a csapágy? Lógott, mindenhol felfeküdt? Nem annyira rossz a főtengely a képek szerint. Deamikor a csapágy a helyén van jó lenne tudni, mekkora a hézag! Szineezőpasztával megkened vékonyan, amjd rakd össze! Utána forgasd át. Majd szedd szét! Ha csak kis felületen maradt épen a szinezőpaszta, akkor jó lesz. Ellenkező esetben kicsi lesz az olajnyomás. Felujitásnál( köszörülés) másik méretü csapágyak kellenek! Ha nincsenek forgásirányban hornyok a tengelyen, akkor van más megoldás is. A hónolás. De az óvatosan a siklócsapágynál!