Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Adrián m #24216. hozzászólásáraErre irtam, hogy rossz megoldás! A zsírt ugy tudod eljuttatni a csapágyba, ah kifurtad, goy egy kis hornyot csinálsz a furattól a csapágy közepéig furóval, marófejjel a házra.Akkor biztosan eljut a zsir.A gyárin máshogy van a furat. Ott dugóval lezárták a hátoldalonVagy furj egy lyukat a csapágy közepénél a tengely felé. Ez nem a legjobb megoldás, de jobb, mint zsir nélkül. Tehát egy furat a bal csapon + a csapágynak.
Válasz Adrián m #24214. hozzászólásáraA csapágy külső része egy vékony lemez. abba menetet vágni, anyát ráhegeszteni sem lesz egyszerú. A bejutó hő és kosz kinyirja a csapágyat.Üsd le és furd ki a házat, vagy vegyél egyet!
Válasz Adrián m #24207. hozzászólásáraNem régebbi! De nem a gyári.Üsd le a csapágyat és vegyél hozzá eredeti csapágyházat. Amely ki ven furva. Vagy furd ki te. Menetet is tudsz vágni. Bal oldali csapo teljesen átfurod 4-es furóval. Majd a csapágy helyén is, amig a kéte furat találkozik. Utána belefursz a 6-os menetnek a furatok találkozásáig. Menet és zsirzógomb. Vagy vehetsz egy olyant, amiben van.
Válasz Adrián m #24195. hozzászólásáraNem gond!. Ha nehezen menne a helyére, akkor érdemes lenne edzeni! Kissé zsugorodik, tartósabb lesz. Amennyiben most jó, szereld össze vele és sokáig birja majd!
Válasz Lala5995 #24192. hozzászólásáraVezérmű persely maradhat?? Másik kettő bronz perselyt dorzsaraztam a ballasztnal sonkanal ezt esztergalyossal szedetem ki
Válasz Adrián m #24186. hozzászólásáraA szivattyú meghajtó fogaskerekét vedd le a főtengelyről! A kuplung felőli részből a csapágyat, szimmeringet is cseréld ki! Ha már kész, ok.
Válasz Adrián m #24183. hozzászólásáraAcélból készitették. Jobb lett volna bronzból! De ennél furcsábbak is léteznek.
https://www.google.com/search?q=D37M-1002132A&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi2_sOC9bDnAhXkpYsKHTi3BgQQ_AUoAnoECAsQBA&biw=1280&bih=578
Válasz Adrián m #24177. hozzászólásáraÉn kiszedném a nagy csavarokat a főtengelyből. Ahova a hajtókar kerül.Ha ott sok kosz kerül, kezdheted majd előről! Ugyanolyan, mint az MTZ főtengely Nézd a képet!
25322 hozzászólás
Válasz Tom250 #24225. hozzászólásáraOk majd még atgondolom
Válasz Adrián m #24224. hozzászólásáraPedig ha már ennyire szét van szedve,
Hidd el megérné!
A Jumz-nak a főtengelyét (ami 4 hengeres) 19-ért csinálták meg
Ezt jóval olcsobban megcsinánák, és utána olyan lenne mint ha új lenne....
Legalábbis ami a csapágysort illeti
Gondold át!
Válasz Tom250 #24223. hozzászólásáraAz most sajnos elmarad
Válasz Adrián m #24177. hozzászólásáraNem akarlak elkeseíteni, de erre igencsak ráférne egy köszörulés!
legalábbis a fénykép alapján!!
Válasz Adrián m #24221. hozzászólásáraOtt és a hátsó felén bejut.
Válasz Adrián m #24220. hozzászólásáraA csapágy közepén tudd bemenni a zsír? Ott valami sárga lemez v papír szeruseg van
Válasz Lala5995 #24219. hozzászólásáraMajd megnézem H könnyebb
Válasz Adrián m #24216. hozzászólásáraErre irtam, hogy rossz megoldás! A zsírt ugy tudod eljuttatni a csapágyba, ah kifurtad, goy egy kis hornyot csinálsz a furattól a csapágy közepéig furóval, marófejjel a házra.Akkor biztosan eljut a zsir.A gyárin máshogy van a furat. Ott dugóval lezárták a hátoldalonVagy furj egy lyukat a csapágy közepénél a tengely felé. Ez nem a legjobb megoldás, de jobb, mint zsir nélkül. Tehát egy furat a bal csapon + a csapágynak.
Válasz Adrián m #24217. hozzászólására
Válasz Adrián m #24216. hozzászólására itt láttam
Válasz Lala5995 #24215. hozzászólásáraHa a hazát kifurom a csapagyba hogy jut zsír
Válasz Adrián m #24214. hozzászólásáraA csapágy külső része egy vékony lemez. abba menetet vágni, anyát ráhegeszteni sem lesz egyszerú. A bejutó hő és kosz kinyirja a csapágyat.Üsd le és furd ki a házat, vagy vegyél egyet!
Válasz Lala5995 #24213. hozzászólásáraMind a kettőre külön tennék??!
Válasz Adrián m #24212. hozzászólásáraUtána eldobhatod. Ha sikerülne, mi zsirozza a hüvelyt?
Válasz Lala5995 #24211. hozzászólásáraGondolom a csapagyra hegeszteni kell zsírzó gombot vagyis huvelyt amibe bele csavarom
Válasz Adrián m #24210. hozzászólásáraCsere, vagy fursz lyukat. Csapágyat és a hüvelyt is lehet azon keresztül kenni.
Válasz Lala5995 #24209. hozzászólásáraNem tudtam h az is jó bele már megvettem amilyen volt benne villát meg huvelyt + csapagyat is
Válasz Lala5995 #24208. hozzászólásáraHa nagynak találod a 4-est, furd 3-sal!
Válasz Adrián m #24207. hozzászólásáraNem régebbi! De nem a gyári.Üsd le a csapágyat és vegyél hozzá eredeti csapágyházat. Amely ki ven furva. Vagy furd ki te. Menetet is tudsz vágni. Bal oldali csapo teljesen átfurod 4-es furóval. Majd a csapágy helyén is, amig a kéte furat találkozik. Utána belefursz a 6-os menetnek a furatok találkozásáig. Menet és zsirzógomb. Vagy vehetsz egy olyant, amiben van.
Válasz Lala5995 #24206. hozzászólására enyém a régebbi
Válasz Adrián m #24205. hozzászólására
Válasz Lala5995 #24204. hozzászólásáraZsírzót érdemes a kinyomo csapagyba tenni? Ha igen h működik a be illesztése??
Válasz Adrián m #24203. hozzászólásáraA kupak biztositva van egy alátéttel. A fület visszahajtva, kupakot le. Majd utána lehet állítani.
Válasz Lala5995 #24202. hozzászólásáraAzt hogy lehet állítani??
Válasz Adrián m #24201. hozzászólásáraIgen. Ott is lehet kosz. Valószinüleg állítani is kell majd.
Válasz Adrián m #24200. hozzászólásáraOlaj nyomás szabályozott is levegyem?
Válasz Lala5995 #24199. hozzászólásáraHabinal van komplett arra kicserélem
Válasz Adrián m #24198. hozzászólásáraNem kell. De ne lógjon a tengelyen a himba! Fel lehet ujitani.
Válasz Adrián m #24197. hozzászólásáraHengerfej szelephimba rogzitesenel kell “0” gyűrű??
Válasz Lala5995 #24196. hozzászólásáraVégre johir köszönöm
Válasz Adrián m #24195. hozzászólásáraNem gond!. Ha nehezen menne a helyére, akkor érdemes lenne edzeni! Kissé zsugorodik, tartósabb lesz. Amennyiben most jó, szereld össze vele és sokáig birja majd!
Válasz Lala5995 #24194. hozzászólásáraAz elsőt cserelem amit fotozatam passzol minden hol csak acél persely az nem gond ?
Válasz Adrián m #24193. hozzászólásáraBelepróbáltad az acélperselyeket?
Válasz Lala5995 #24192. hozzászólásáraVezérmű persely maradhat?? Másik kettő bronz perselyt dorzsaraztam a ballasztnal sonkanal ezt esztergalyossal szedetem ki
Válasz Adrián m #24190. hozzászólásáraMire gondolsz?
Válasz Adrián m #24187. hozzászólásáraTalán itt is dörzsáraznod kell!? Amig a perselyek, csapo helyére kerülnek, addig a főtengely maradjon a polcon!
Válasz Lala5995 #24189. hozzászólásáraAzok megvannak csinaltadsak bronzból vagy nem muszály??
Válasz Adrián m #24186. hozzászólásáraA szivattyú meghajtó fogaskerekét vedd le a főtengelyről! A kuplung felőli részből a csapágyat, szimmeringet is cseréld ki! Ha már kész, ok.
Válasz Adrián m #24183. hozzászólásáraAcélból készitették. Jobb lett volna bronzból! De ennél furcsábbak is léteznek.
https://www.google.com/search?q=D37M-1002132A&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwi2_sOC9bDnAhXkpYsKHTi3BgQQ_AUoAnoECAsQBA&biw=1280&bih=578
Válasz Adrián m #24186. hozzászólásáraAkkor nyugodtan osszeszerelhetem ezzel??!!
Válasz Lala5995 #24185. hozzászólásáraKivettem mert dorzsaraztunk s ki kell újból pucolni
Válasz Adrián m #24181. hozzászólásáraKikerült a főtengely?
Válasz Adrián m #24183. hozzászólásáraKívül jó belül volt 1 mm
Válasz Lala5995 #24182. hozzászólásáraMert mondták bronz kellene de ami volt benne az is fém csak egy lyukvan nincs horony
Válasz Adrián m #24181. hozzászólásáraJő lesz, ha a furat jó helyre kerül. Méretben legyen jó!
Válasz Lala5995 #24180. hozzászólására ilyen fém perselyt kaptam a vezér műhöz ez jó bele vagy bronz kellene??
Válasz Adrián m #24179. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=C7suU9E7mAk
http://techspez.ru/traktor_t25_porshnevaya_i_kolenval.html
Válasz Lala5995 #24178. hozzászólásáraSimán bevan csavarva
Válasz Adrián m #24177. hozzászólásáraÉn kiszedném a nagy csavarokat a főtengelyből. Ahova a hajtókar kerül.Ha ott sok kosz kerül, kezdheted majd előről! Ugyanolyan, mint az MTZ főtengely Nézd a képet!
Válasz Adrián m #24172. hozzászólására kinagyitod jobboldalt látszik a hartokar olajzo lyuk abban ami van?!