Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Hello olyan kérdésem lenne ha a munkagépet emelem fel a gép hátuljával elvileg ha a felső holtpontra ér akkor a kart bent a fülkébe vissza kéne vennie középállásba.De ezt nem csinálja inkább megfogja a motort.Ez mitől lehet olaj túl híg?
Hello olyan kérdésem lenne ha a munkagépet emelem fel a gép hátuljával elvileg ha a felső holtpontra ér akkor a kart bent a fülkébe vissza kéne vennie középállásba.De ezt nem csinálja inkább megfogja a motort.Ez mitől lehet olaj túl híg?
Hali én minden nélkül használom a szártépőt 3 éve.Csak tényleg annyi benne a szivacs hogy hiába nyomom ki a kuplungot ha nem veszem ki a gardánt akkor tolt tovább az elején volt gond, de meg lehet szokni.Meg a másik cumi amíg a gép forog tovább nem lehet visszarakni a gardánt meg kell várni míg leáll a forgás.
Nem igazán mert ha benyomod a kuplungot és nem kapcsolod rögtőn szét akkor a szártépö lendülete fogja tovább vinni a traktort,tehát érdemes a váratlan eseményeket meg elözni...
Válasz #13683. hozzászólásra
Azért van ez mert egy egyszerű kapcsoló szerkezete van.Amikor kapcsolod a TLT-ét akkor egy bordás hüvelyt tolsz rá a másik tengelyre.A szabadonfutót a permetezőre gondoltam,a szivattyú és a ventilátor egység közé.
Szia Sanyi! Ha nincs szabadonfutó, akkor hogyan van az, hogy tovább forog a kardán? Nem értem. Mert egy MTZ-nél nem forog ám tovább, mert ott megfogja a fékszalag, tiszta sor. Akkor hogy van ez a T-25-nél? Mert ha nincs bekapcsolva a TLT, akkor kézzel is tudom forgatni a tengelyt.
Sziasztok!
Ma vettem észre h ki pupozodott az első gumim ezért gyorsan lekéne cserélnem de nem nagyon találok rajta pontos méretet mert már nem mai darab!tudnátok ebben segiteni,meg h holjutok hozzá a leggyorsabban?vagy inkább csak vadássszak a neten hátha találok. köszi elöre is a segitséget
Van aki szabadonfutó nélkül használ szártépőt? Csak azért kérdezem, mert nekem úgy tűnik, hogy a t-25 kardán kihajtása, mintha szabadonfutós lenne. Hiszen amikor kikapcsolom a permetezőt, akkor még egy kicsit forog vele a kardán. Ebből gondolom, hogy a szártépőhöz sem kell még plusszba szabadonfutó. Jól gondolom vagy teljesen rossz az elméletem?
Válasz #13675. hozzászólásra
Szia.Azért van a relé hogy az indító kapcsoló ne égjen szét.Az újra ráindítást nem akadályozza meg.Az újra indítás gátló maga a kapcsolóba van beépítve.
Válasz #13674. hozzászólásra
egy inditas gatlo relé ki lett iktatva mert az rosz volt..de az elvileg csak azt szabalyozta hogy mikor elindul a motor nem enged rainditani megegyszer nem?de az indito relé es az inditas gatlo relé az egy es ugyanaz?
3K - kék, narancssárga
0B - fehér
C - szürke, kék
CT - rózsaszín
+ - kék
ez kb a 4. gyújtáskapcsolóm... izzítás mindig van viszont mikor teljesen ráfordítom a kulcsot elöl az önindító felől hallok egy kattanó hangot. újrapróbálom 4-5.-re elindul de akkor se mindig az önindító most volt szerelőnél azt mondta semmi baja.szerintetek?
Válasz #13666. hozzászólásra Bocsi,hogy beleszólok. De szerintem biztos elvinné azt a 135-ös kaszát a Vlagyi.Nekünk is ilyen van vagy valami hasonló 185-ös be,csak felpörgetni nehéz az MTZ-nek de utána simán viszi.Előtte egy Németországból behozott John deere vitte de az csak 35-40 le-ös volt.És méter magas füvet vágtunk vele.Száz szónak is egy a vége:135-ös kaszát vígan viszi a Vlagyi!!!!Ja és ma voltam Pest felett egy t-30-al kaszáltak RM kaszával(és vígan vitte).Ez a kasza 165-ös és a t-30-ba is olyan motor van mint a t-25-be.
szia!
Ezzel simán boldogul! Tudtommal ebből a típusú kaszából még van aki a 160cm-est is húzza a vlagyival!
Amúgy a T25 szabvány 6 bordás kardánnal van szerelve, a tiéden hogy hogy 8 bordás van?
köszi a választ!
még annyit kérdeznék hogy az ablak 4 sarkában volt ilyen kis fém lemezke.
A gumi át volt fúrva és a 2db lemez összecsavarva! ahogy néztem az üveget tartotta a helyén! az feltétlenül szükséges visszarakni
Válasz #13656. hozzászólásra
Hali!
Nem nagy munka csak időigényes és aprólékos.A keretre rakd rá a gumiprofilt, utána illeszt bele az üveget és folyamatosan vezesd bele.A vége felé egy kicsit nehezebb lesz, de egy lapos csavarhúzóval aprólékosan be lehet feszegetni, csak vigyázni kell ne ,hogy megpattanjon az üveg.Előtte szilikon spray-vel fújd le az egészet. A sík üveget könnyebb beszerelni mint a domborút. A végén rakd bele a feszítőt.
Üdvözlet!
Holnap készülök szélvédőt beszerelni a trakeszba, de még soha nem csináltam! Van valami titka a beszerelésnek vagy esetleg valami praktika a könnyebb beszereléshez?
Múlt héten láttam Monoron egy T-25-öst egy kétengelyes pótkocsival. Kis dundi kerekekkel, majdnem nyomba futott a géppel. Szerintettek milyen potkocsi lehet? Még mindig keressek valami papíros bilenős potkocsit! Nem tudtok?
Még egy utolsó kérdés, aztán nem zaklatlak többet Nekem alacsonyban van a gépem, néhány hozzászólással korábban leírtam hogy szerintem melyik csavarok vonatkoznak rám a sonka esetében feltöltés-leeresztésnél és nivónál. Jól gondolom?
Válasz #13651. hozzászólásra
Szia!
A hidraulikába nyugodtan önthetsz motorolajat, semmi baja nem lesz.
A lehajtásokba hajtóműolaj kell.{80W90} vagy önthetsz bele vastagabb olajat is,az még jobb, csendesebb lesz a váltód és a lehajtásod. A sonkákba 1.5-1.5liter a váltóba 10liter kell.
Jó hogy szóba került a hidraulika olaj!Neked motorolaj van a hidraulikában? Nekem van még teljesen új motorolajam, olyan fajta amit Te is írtál (15w40), ha jó az bele akkor nem veszek külön hidraulika olajat. Működik vele rendesen a gép, emel és süllyeszt rendesen? Sonkába mit tettél? Holnap vagyok szabadnapos, fel is töltögetem szépen amit kell.
Válasz #13648. hozzászólásra
Hali!
A hidraulika leeresztő csavarja a tartály alján a kardán kapcsoló tengelyénél van de, ha a szivattyúról leveszed a tömlőket akkor is kifolyik az olaj. A szűrője ha hátul állsz a gép bal oldalán van. ha még bent van a betét azt is érdemes kipucolni.A beöntője a jobb oldalon van 22-es kulcs megy rá.A beöntő csavarjában van egy szuszogó azt is mosd ki.Ez mögött van a nívója 14-es kulcsnyílással.Légteleníteni nem kell.Kb:7 liter olaj megy bele.Tehetsz bele motorolajat is,az sűrűbb.{15w40}
hát, megmondom őszintén a leeresztő csavart sose kerestem rajta.
a beöntőt a hátulján találod, ha a traktor mögé állsz akkor a fülke vége alatt van felül. Elég hülye csavar, finoman szólva dögnagy a funkciójához képest.
Aztán szintén hátulról nézve baloldalt találod a szűrőjét ennek a hóbelebancnak. Ha már úgyis ott vagy nemárthat belenézni. Bár ha jóltudom senki sem szokta.
Én személy szerint 20w40 es motorolajat használok ilyen célokra.
Az autóknál használatos szervós ilyen olyan hiper szuper olaj túl vékony neki, azt nem ajánlom.
Általában szivattyú cserénél szoktam olajat leereszteni, a szivattyú szívó ágát leveszem s máris ömlik ha kell, ha nem.
Sajnálom ha nem elég részletes a leírás, ha nem találod ígysem a csavart akkor..
emitten van egy kép.
látod a két tömlőt ami a munkahengerre megy.
ahonnan indul, attól balra van a szűrő.
felülről tudod megbontani.
a beöntő csavar a képen látható gépen a pótkocsi elektromosság csatlakozó környékén találod.
Ha jól emlékszem nívós a csavar.
ééés.. talán 15-20 liter közt megy bele, de majd látod. Majdnem biztos hogy nívós az a csavar. Vagy két éve nem kellett a t-25-höz nyúlnom, nem emlékszem pontosan.
T25 ösbe szeretnék hirdaulika olajat cserélni..Érdeklödnék hol és mennyit kell beleöntei hol találom rajta a légtelenitö csavart amivel lehet légteleniteni a hidraulikát?
Segitségeteket elöre is köszönöm.Mert nem igen vagyok szaki és inkább érdeklödök töletek.
Köszönöm szépen Gerimur, nagy segítség ez nekem míg be nem szerzek egy könyvet hozzá!
Egyébként ahogy a képen látszik a legalacsonyabb állásban van a traktor, így akkor a sonkánál nyilván a 6-os a leeresztő,a 4-es a betöltő a 3-as pedig a szintjelző, legalább is nekem
Sziasztok!Nemrég lettem egy T 25 tulajdonosa. Segítséget szeretnék kérni. Próbáltam visszaolvasni (de túl sok a hozzászólás) és nem tudtam teljesen végignézni az olajfeltöltéses részeket, láttam hogy egyszer kétszer leírták már. Sajnos nekem egyik másik hozzászólás nem egyértelmű leírás alapján hogy mit hol kell betölteni-leengedni, annak könnyebb aki tudja. (lehet hogy én vagyok értetlen). Beillesztenék néhány képet megszámozva, ahogy láttam itt is néhány esetben. Lennétek olyan kedvesek és megírnátok hogy melyik a leeresztő, szintjelző, és betöltő nyílás a váltó, hidraulika tartály és a sonkák esetében.Remélem azokat a csavarokat számoztam amiknek ezekhez köze van, próbáltam kilogikázni melyikek lehetnek, meg nagyrészükön volt egy kis sárga festék, szerintem megjelölt csavarok lehettek még új korában, pont e célból. Nagyon hálás lennék, köszönöm szépen előre is a segítséget! Sajnos a traktor még elég koszos, remélem tudok majd időt keríteni a lemosásra.
25336 hozzászólás
Hello olyan kérdésem lenne ha a munkagépet emelem fel a gép hátuljával elvileg ha a felső holtpontra ér akkor a kart bent a fülkébe vissza kéne vennie középállásba.De ezt nem csinálja inkább megfogja a motort.Ez mitől lehet olaj túl híg?
Hello olyan kérdésem lenne ha a munkagépet emelem fel a gép hátuljával elvileg ha a felső holtpontra ér akkor a kart bent a fülkébe vissza kéne vennie középállásba.De ezt nem csinálja inkább megfogja a motort.Ez mitől lehet olaj túl híg?
Válasz #13678. hozzászólásra
Hali én minden nélkül használom a szártépőt 3 éve.Csak tényleg annyi benne a szivacs hogy hiába nyomom ki a kuplungot ha nem veszem ki a gardánt akkor tolt tovább az elején volt gond, de meg lehet szokni.Meg a másik cumi amíg a gép forog tovább nem lehet visszarakni a gardánt meg kell várni míg leáll a forgás.
Nem igazán mert ha benyomod a kuplungot és nem kapcsolod rögtőn szét akkor a szártépö lendülete fogja tovább vinni a traktort,tehát érdemes a váratlan eseményeket meg elözni...
Válasz #13682. hozzászólásra 6.00x16" az első gumi mérete.
Válasz #13684. hozzászólásra
Már értem. Köszi. Akkor viszont jól gondolom, hogy ha dolgozni szeretnék szártépővel, akkor azt megtehetem szabadonfutó közbeiktatása nélkül is?
Válasz #13682. hozzászólásra
szia!
webaruhaz.habi.hu-n találsz rá gumit szerintem jó áron :)
Válasz #13683. hozzászólásra
Azért van ez mert egy egyszerű kapcsoló szerkezete van.Amikor kapcsolod a TLT-ét akkor egy bordás hüvelyt tolsz rá a másik tengelyre.A szabadonfutót a permetezőre gondoltam,a szivattyú és a ventilátor egység közé.
Válasz #13681. hozzászólásra
Szia Sanyi! Ha nincs szabadonfutó, akkor hogyan van az, hogy tovább forog a kardán? Nem értem. Mert egy MTZ-nél nem forog ám tovább, mert ott megfogja a fékszalag, tiszta sor. Akkor hogy van ez a T-25-nél? Mert ha nincs bekapcsolva a TLT, akkor kézzel is tudom forgatni a tengelyt.
Sziasztok!
Ma vettem észre h ki pupozodott az első gumim ezért gyorsan lekéne cserélnem de nem nagyon találok rajta pontos méretet mert már nem mai darab!tudnátok ebben segiteni,meg h holjutok hozzá a leggyorsabban?vagy inkább csak vadássszak a neten hátha találok. köszi elöre is a segitséget
Válasz #13678. hozzászólásra
Érdemes rakni szabadonfutót,univerzálist 16000-ért lehet kapni.
Válasz #13678. hozzászólásra
Szia.TLT-én nincs semmilyen szabadon futó.
Válasz #13678. hozzászólásra
Ez engem is érdekelne.
Sziasztok!
Van aki szabadonfutó nélkül használ szártépőt? Csak azért kérdezem, mert nekem úgy tűnik, hogy a t-25 kardán kihajtása, mintha szabadonfutós lenne. Hiszen amikor kikapcsolom a permetezőt, akkor még egy kicsit forog vele a kardán. Ebből gondolom, hogy a szártépőhöz sem kell még plusszba szabadonfutó. Jól gondolom vagy teljesen rossz az elméletem?
Köszönettel, Bongyi
az igen jo akkor most mar tudom miert egett el a 4. gyujtasjapcsolom ..
Válasz #13675. hozzászólásra
Szia.Azért van a relé hogy az indító kapcsoló ne égjen szét.Az újra ráindítást nem akadályozza meg.Az újra indítás gátló maga a kapcsolóba van beépítve.
Válasz #13674. hozzászólásra
egy inditas gatlo relé ki lett iktatva mert az rosz volt..de az elvileg csak azt szabalyozta hogy mikor elindul a motor nem enged rainditani megegyszer nem?de az indito relé es az inditas gatlo relé az egy es ugyanaz?
Válasz #13673. hozzászólásra
Üdv!
Indítóreléd jó?
sziasztok jól van bekötve ez a gyújtáskapcsoló?
3K - kék, narancssárga
0B - fehér
C - szürke, kék
CT - rózsaszín
+ - kék
ez kb a 4. gyújtáskapcsolóm... izzítás mindig van viszont mikor teljesen ráfordítom a kulcsot elöl az önindító felől hallok egy kattanó hangot. újrapróbálom 4-5.-re elindul de akkor se mindig az önindító most volt szerelőnél azt mondta semmi baja.szerintetek?
Sziasztok!
Köszönöm a segítséget a fűkaszához!
Most még egy kis segítséget kérnék a következő 2 munkagéphez:
http://agroshop.hu/GEO%20kard%C3%A1nhajt%C3%A1s%C3%BA%20faapr%C3%ADt%C3%B3%20ECO%2016
http://agroshop.hu/GEO_g%C3%A9pek/GEO%20er%C5%91s%C3%ADtett%20sz%C3%A1rz%C3%BAz%C3%B3%20EFGC%20125
A kardán átalakító megoldódott, lehet hozzá kapni.
Ha ezek összejönnek akkor már rendesen lenne használva a Vlagyi :)
Sziasztok!
Ti milyen potkocsikkal dolgoztok a t-25-össel?
Válasz #13669. hozzászólásra
Szia.Pedig létezik és van.Igaz ennyim is 6 bordás.
Válasz #13666. hozzászólásra
Érdekes! :) Csak mert még én nem hallottam 8 bordás kardánról, 6 bordásról meg 16 ricnisről már igen de a 8 bordás nálam kimaradt!
Válasz #13666. hozzászólásra Bocsi,hogy beleszólok. De szerintem biztos elvinné azt a 135-ös kaszát a Vlagyi.Nekünk is ilyen van vagy valami hasonló 185-ös be,csak felpörgetni nehéz az MTZ-nek de utána simán viszi.Előtte egy Németországból behozott John deere vitte de az csak 35-40 le-ös volt.És méter magas füvet vágtunk vele.Száz szónak is egy a vége:135-ös kaszát vígan viszi a Vlagyi!!!!Ja és ma voltam Pest felett egy t-30-al kaszáltak RM kaszával(és vígan vitte).Ez a kasza 165-ös és a t-30-ba is olyan motor van mint a t-25-be.
Válasz #13666. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=TeNaIxQGYIg
Válasz #13665. hozzászólásra
Na ezt én sem tudom :)
Ezt 8 bordással vettük.
Válasz #13664. hozzászólásra
szia!
Ezzel simán boldogul! Tudtommal ebből a típusú kaszából még van aki a 160cm-est is húzza a vlagyival!
Amúgy a T25 szabvány 6 bordás kardánnal van szerelve, a tiéden hogy hogy 8 bordás van?
Sziasztok!
Segítsetek :) Ezt a méretű fűkaszát a Vlagyi tudná dolgoztatni?
(kardán a Vlagyin 8 bordás, így egy átalakító kell 6 bordára).
Gyártó: WIRAX
Típus: Z-069
Munkaszélesség [mm]: 1350
Teljesítmény [ha/h]: 1,4
Tányérok száma: 2
Vágópengék száma: 4
Föld feletti vágási magasság [mm]: 40
Munkateljesítmény [km/h]: 15
Traktor teljesítmény [PS]: 21
Kardán fordulat [UPS]: 540
Súly [kg]: 300
Szia Öszabi!
Sikerült beszerelned a szélvédőt?
Válasz #13661. hozzászólásra
Szia!
Nem! Annál nagyobb volt. Olyan volt mint egy MBP.
Válasz #13655. hozzászólásra
Szia!
Nem lehet Multicar pótkocsi?
Válasz #13659. hozzászólásra
Hali!
Én visszaraktam őket.
erre gondoltam!
Válasz #13657. hozzászólásra
köszi a választ!
még annyit kérdeznék hogy az ablak 4 sarkában volt ilyen kis fém lemezke.
A gumi át volt fúrva és a 2db lemez összecsavarva! ahogy néztem az üveget tartotta a helyén! az feltétlenül szükséges visszarakni
Válasz #13656. hozzászólásra
Hali!
Nem nagy munka csak időigényes és aprólékos.A keretre rakd rá a gumiprofilt, utána illeszt bele az üveget és folyamatosan vezesd bele.A vége felé egy kicsit nehezebb lesz, de egy lapos csavarhúzóval aprólékosan be lehet feszegetni, csak vigyázni kell ne ,hogy megpattanjon az üveg.Előtte szilikon spray-vel fújd le az egészet. A sík üveget könnyebb beszerelni mint a domborút. A végén rakd bele a feszítőt.
Üdvözlet!
Holnap készülök szélvédőt beszerelni a trakeszba, de még soha nem csináltam! Van valami titka a beszerelésnek vagy esetleg valami praktika a könnyebb beszereléshez?
Sziasztok!
Múlt héten láttam Monoron egy T-25-öst egy kétengelyes pótkocsival. Kis dundi kerekekkel, majdnem nyomba futott a géppel. Szerintettek milyen potkocsi lehet? Még mindig keressek valami papíros bilenős potkocsit! Nem tudtok?
Köszönöm mégegyszer Gerimur!
Még egy utolsó kérdés, aztán nem zaklatlak többet Nekem alacsonyban van a gépem, néhány hozzászólással korábban leírtam hogy szerintem melyik csavarok vonatkoznak rám a sonka esetében feltöltés-leeresztésnél és nivónál. Jól gondolom?
Szép estét, jó pihenést!
Válasz #13651. hozzászólásra
Szia!
A hidraulikába nyugodtan önthetsz motorolajat, semmi baja nem lesz.
A lehajtásokba hajtóműolaj kell.{80W90} vagy önthetsz bele vastagabb olajat is,az még jobb, csendesebb lesz a váltód és a lehajtásod. A sonkákba 1.5-1.5liter a váltóba 10liter kell.
minden gépemben motorolaj van a hidraulikában.
ami váltó meg keréklehajtás abba Hykomol K 80W90 olaj van.
mert oda az való.
Szia Gerimur!
Jó hogy szóba került a hidraulika olaj!Neked motorolaj van a hidraulikában? Nekem van még teljesen új motorolajam, olyan fajta amit Te is írtál (15w40), ha jó az bele akkor nem veszek külön hidraulika olajat. Működik vele rendesen a gép, emel és süllyeszt rendesen? Sonkába mit tettél? Holnap vagyok szabadnapos, fel is töltögetem szépen amit kell.
Válasz #13648. hozzászólásra
Hali!
A hidraulika leeresztő csavarja a tartály alján a kardán kapcsoló tengelyénél van de, ha a szivattyúról leveszed a tömlőket akkor is kifolyik az olaj. A szűrője ha hátul állsz a gép bal oldalán van. ha még bent van a betét azt is érdemes kipucolni.A beöntője a jobb oldalon van 22-es kulcs megy rá.A beöntő csavarjában van egy szuszogó azt is mosd ki.Ez mögött van a nívója 14-es kulcsnyílással.Légteleníteni nem kell.Kb:7 liter olaj megy bele.Tehetsz bele motorolajat is,az sűrűbb.{15w40}
Üdv!
hát, megmondom őszintén a leeresztő csavart sose kerestem rajta.
a beöntőt a hátulján találod, ha a traktor mögé állsz akkor a fülke vége alatt van felül. Elég hülye csavar, finoman szólva dögnagy a funkciójához képest.
Aztán szintén hátulról nézve baloldalt találod a szűrőjét ennek a hóbelebancnak. Ha már úgyis ott vagy nemárthat belenézni. Bár ha jóltudom senki sem szokta.
Én személy szerint 20w40 es motorolajat használok ilyen célokra.
Az autóknál használatos szervós ilyen olyan hiper szuper olaj túl vékony neki, azt nem ajánlom.
Általában szivattyú cserénél szoktam olajat leereszteni, a szivattyú szívó ágát leveszem s máris ömlik ha kell, ha nem.
Sajnálom ha nem elég részletes a leírás, ha nem találod ígysem a csavart akkor..
KÉP
emitten van egy kép.
látod a két tömlőt ami a munkahengerre megy.
ahonnan indul, attól balra van a szűrő.
felülről tudod megbontani.
a beöntő csavar a képen látható gépen a pótkocsi elektromosság csatlakozó környékén találod.
Ha jól emlékszem nívós a csavar.
ééés.. talán 15-20 liter közt megy bele, de majd látod. Majdnem biztos hogy nívós az a csavar. Vagy két éve nem kellett a t-25-höz nyúlnom, nem emlékszem pontosan.
Sziasztok.
T25 ösbe szeretnék hirdaulika olajat cserélni..Érdeklödnék hol és mennyit kell beleöntei hol találom rajta a légtelenitö csavart amivel lehet légteleniteni a hidraulikát?
Segitségeteket elöre is köszönöm.Mert nem igen vagyok szaki és inkább érdeklödök töletek.
Válaszotokat elöre is köszönöm.
Gábor
Köszönöm szépen Gerimur, nagy segítség ez nekem míg be nem szerzek egy könyvet hozzá!
Egyébként ahogy a képen látszik a legalacsonyabb állásban van a traktor, így akkor a sonkánál nyilván a 6-os a leeresztő,a 4-es a betöltő a 3-as pedig a szintjelző, legalább is nekem
Szép estét kívánok Neked!
Válasz #13645. hozzászólásra
Helló!
Váltó: 1-olajbeöntő-nívó
4-olajleeresztő
Sonka: 1-4-6 olajbeöntő-leeresztő a traktor három magasság beállítá
sához.
2-3-5 olajnívó a traktor három magasság beállításához.
Hidraulika: 1- olajbeöntő mögötte a nívó
2- hidraulikaolaj leeresztő
Sziasztok!Nemrég lettem egy T 25 tulajdonosa. Segítséget szeretnék kérni. Próbáltam visszaolvasni (de túl sok a hozzászólás) és nem tudtam teljesen végignézni az olajfeltöltéses részeket, láttam hogy egyszer kétszer leírták már. Sajnos nekem egyik másik hozzászólás nem egyértelmű leírás alapján hogy mit hol kell betölteni-leengedni, annak könnyebb aki tudja. (lehet hogy én vagyok értetlen). Beillesztenék néhány képet megszámozva, ahogy láttam itt is néhány esetben. Lennétek olyan kedvesek és megírnátok hogy melyik a leeresztő, szintjelző, és betöltő nyílás a váltó, hidraulika tartály és a sonkák esetében.Remélem azokat a csavarokat számoztam amiknek ezekhez köze van, próbáltam kilogikázni melyikek lehetnek, meg nagyrészükön volt egy kis sárga festék, szerintem megjelölt csavarok lehettek még új korában, pont e célból. Nagyon hálás lennék, köszönöm szépen előre is a segítséget! Sajnos a traktor még elég koszos, remélem tudok majd időt keríteni a lemosásra.
váltó
sonka
hidraulika
Válasz #13637. hozzászólásra
Szia.Váltó jobb oldalán találod a csavar feje fehérel van lefestve gyárilag.egy kicsit srégen áll a csavar.
Az ígért képek
Válasz #13640. hozzászólásra
hát én Sem mert nekem nincsT-25, de ruszki betzeszi a fülkébe minnt a T-16-nál. Van szemed keresgessél ne legyél béna!!