Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak651 FtBenzin árak635 FtEUR412.37 FtUSD402.25 FtCHF438.98 FtGBP489 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Köszönöm a segítséget.
Lehet hülyeséget kérdezek, de le lehet szedni gyárilag a T25-ös fülkéjét, vagy csak flex-szel szétvágni?
Igazából egy fülke nélküli gép lenne jó, mert az erdőben könnyebben menne a fák között.
A T25-ös 1-szer 25 le-nek, máskor 35 le-nek hírdetik.
Melyik az igaz? Méretre kisebb a T25-ös, mint az MTZ 50-es, vagy 82-es?
Válasz #13435. hozzászólásra
A neveden van vagy tízből olcsó átíratni hiszen lassú jármű a nyolcvankettest vagy 12 ezerért írták át forgalmi kell és törzskönyv ennyit kell fizetni csak körülbelül!
Szerintem erdőre jó kis gép lenne a T-25, főleg ha terhelve lesz a hátulja. Fürge gép szerintem. Esetleg ha T-25 lesz a kiszemelt, érdemes lenne rá szervót csinálni, abban biztos tudnak segíteni itteniek!
Alkatrész ügyileg meg lehet kapni hozzá alkatrészeket sokfelé.
Sziasztok! Feleslegessé vált egy pár T-25-höz való munkagép pl.:szántóföldi permetező 200 literes 6m keret,17 soros függesztett gabonavetőgép 1-2-es eke tárcsa szőlő kultivátor nagyobbra váltás miatt érd.soma0318@citromail.hu Baranya megye
Köszönöm, hogy hozzászoltál. Azt nem tudod esetleg kb mennyi költséget jelentene a névre írás?
Ugye azt még hozzá kell adni a vételárhoz, azzal is számolni kell.
Válasz #13430. hozzászólásra
Ha csak kis munkára kell akkor tökéletes tízezerből meg van a biztosítás B kategória az tökéletes alkatrész van hozzá kivéve a T-30-s ahhoz már nem nagyon van!
A célomat elértem, így egyszerűbb a helyzet, nem kell szerelgetni a vonószerkezeteket.
Amúgy az első teszt az erdőn van, jóféle rönköket húzogatok. Azért sokkal feszesebb, mint a keresztláncos megoldás.
Új tag vagyok a fórumon és teljes a tanácstalanságom.
Erdőt termelhetek ki hamarosan. Nem tarvágás, csak gyérítés. Egyedül dolgoznék egy tengelyes közelítő kocsival.
Az lenne a kérdésem, hogy a T25-ös erre a munkára alkalamas-e?
Mennyi egy évre a biztosítás és a súly adó?
Kell-e külön vezetői engedély hozzá? /nekem B. kat. van/
Milyen gyakran kell szerelni, drága-e az alkatrész?
A hírdetésekben látható 7-950 ezer Ft-os árak reálisak-e?
Esetleg más típusok jobbak lennének az erdőre? Van Valakinek jó tipp, ötlet a nehéz döntésemhez?
Mindenkinek köszönöm előre is a megtisztelő válaszát.
Üdv. stefi!
Rendben, megköszönöm a képeket, kíváncsi vagyok rá!
A tiéd 12.4-es?
Vacilláltam, hogy melyik legyen, de úgy vagyok vele, hogy ez ami most van 11.2-es nagyon megfelel. Eléggé nagy sarak szoktak lenni, így jobb nekem a vékonyabb gumi. Ha homokosabb részek lennének, akkor persze a 12.4-est venném.
Az órát szétszedtem. Minden forog benne ami a szamlálót hajtja.Sőt a számokból az első forog is és ott lehet eltőrve valami, mert mikor az első körbe ér, nem tudja átfordítani a másodikat. Szerintem azt a számot kellene cserélni, csak nem tudom mire? Honnan lehet olyat szerezni.
Válasz #13418. hozzászólásra
Szia.Nekem ugyan ez a méretű Front Special Taurus van nagyon meg vagyok elégedve nem mai gumi.Aszfalton járok sokat vele és nem nagyon kopik a köröm rajta,van még rajta sárdobó bordák a körmök között.
Válasz #13415. hozzászólásra
Az óra nem egyforma az MTZ-vel. De a belsejében az alkatrészek lehet,hogy megegyeznek. Szed szét és nézd meg,hogy mi a baja. Vedd le a spirált is és fúrógéppel hajtasd ,és meglátod,hogy müködik e a számláló része,és meddig.Lehet ,hogy csak szétesett valahol.
Válasz #13418. hozzászólásra
Hali. A MITAS nagyon jó gumi !!! "Jelenleg ez van a gépen". Szerintem a nagy nyugati márkák után ez a következő a ranglistán.Bár nem olcsó. Cseh gyártmány,de a Continentál cég a tulajdonos. A BKT -t én nem venném meg saját részre,Az 1-ik legolcsóbb gumi a piacon. Indiai a gyártó.
Hátsó külső gumi vétel előtt vagyok.
11.2xR28-asat akarok rá venni, mint ami most van a gépen. Na most..Én elég sokat járok erdőre, így a Taurus-t nem ajánlják, se az orosz típusú gumit.
Gumistól érdeklődtem és utána néztek, hogy a BKT és a Mitas gumi lenne a megfelelő.
Kérdezném, hogy nektek van-e valami tapasztalotok e kettő márkáról?
Válasz #13415. hozzászólásra
http://automuszer.eu/ Meg lehet a javítást náluk érdeklődni,de szerintem egyszerűbb venni MTZ-be valót,vinni kell a régit és mellétenni a boltinak,hogy a skála egyezik-e.A meghajtója az tuti(cikkszámra is) az 50-es MTZ-vel egyező.
A T-25-ös üzemóra számlálója típus specifikus? Vagy ha bemegyek egy MTZ alkatrész forgalmazóhoz, akkor tudok venni? Cserélt már valaki üzemóra számlálót? Van valami amire kell figyelni? Esetleg javítható a most benne lévő? A fordulatszámot méri, de az üzemórát nem.
Előre is köszi a segítséget!
Sziasztok! Feleslegessé vált egy pár T-25-höz való munkagép pl.:szántóföldi permetező 200 literes 6m keret,17 soros függesztett gabonavetőgép stb nagyobbra váltás miatt érd.soma0318@citromail.hu
Ne is mond ma voltam megnézni az utakat és holnap lesz a napja hogy rámerészkedek a vlagyival az útra. Mára már szikkadt valamit az út és én is megyek sarat dagasztani. Vettünk árverésen 1/2ha hárslevelűt és még mindig nincs a nevünkön ergo nem tudok benne semmit csinálni.
Válasz #13410. hozzászólásra
Szia.Van még rendesen de a szőlőkben is alig lehet mozogni gépel csak kézi munka.A rendes metszéssel el vagyok maradva,de most az összes szőlőt elő kell metszeni hogy a veszőbe ne menjen fel az erő.
Én most a sanyi74 tanácsára a szigeteléseket cserélem rajta és megfordult a fejembe, hogy egy nagy teljesítményű légbefújót teszek rá egy aktív szenes szűrővel. A nagy légnyomástól meg ha sikerülne jól leszigetelni a trakit hátha nem lehetne érezni a vegyszer szagot bent. Csak még külső nagy ventilátort nem tudom miről kéne szereznem.
Nem gondolom annak aki permetezik jó lenne,ez sajna nem az a kategoria,én még sosem permeteztem ,valamejik barátom szokta csinálni,szántani rotálni,vetni trágyáthordani,3,5t pottal szállitani,ett szoktam.
Sziasztok! Feleslegessé vált egy pár T-25-höz való munkagép pl.:szántóföldi permetező 200 literes 6m keret,17 soros függesztett gabonavetőgép stb nagyobbra váltás miatt érd.soma0318@citromail.hu
Sziasztok!
Egy csúnya kérdés...
Valaki próbált már vízhűtéses motort építeni T25-be? Egy 3 hengeres perkins motort el tudnék képzelni benne...
Valaki véleményezné az ötletemet -mielőtt lehülyéztek -?
Köszönöm
25336 hozzászólás
Válasz #13439. hozzászólásra
Persze ,hogy kisebb sokkal azért ne szedd le a fülkét esőben mi lessz
Köszönöm a segítséget.
Lehet hülyeséget kérdezek, de le lehet szedni gyárilag a T25-ös fülkéjét, vagy csak flex-szel szétvágni?
Igazából egy fülke nélküli gép lenne jó, mert az erdőben könnyebben menne a fák között.
A T25-ös 1-szer 25 le-nek, máskor 35 le-nek hírdetik.
Melyik az igaz? Méretre kisebb a T25-ös, mint az MTZ 50-es, vagy 82-es?
Válasz #13435. hozzászólásra
A neveden van vagy tízből olcsó átíratni hiszen lassú jármű a nyolcvankettest vagy 12 ezerért írták át forgalmi kell és törzskönyv ennyit kell fizetni csak körülbelül!
Válasz #13430. hozzászólásra
Szerintem erdőre jó kis gép lenne a T-25, főleg ha terhelve lesz a hátulja. Fürge gép szerintem. Esetleg ha T-25 lesz a kiszemelt, érdemes lenne rá szervót csinálni, abban biztos tudnak segíteni itteniek!
Alkatrész ügyileg meg lehet kapni hozzá alkatrészeket sokfelé.
Sziasztok! Feleslegessé vált egy pár T-25-höz való munkagép pl.:szántóföldi permetező 200 literes 6m keret,17 soros függesztett gabonavetőgép 1-2-es eke tárcsa szőlő kultivátor nagyobbra váltás miatt érd.soma0318@citromail.hu Baranya megye
Válasz #13434. hozzászólásra
Köszönöm, hogy hozzászoltál. Azt nem tudod esetleg kb mennyi költséget jelentene a névre írás?
Ugye azt még hozzá kell adni a vételárhoz, azzal is számolni kell.
Válasz #13430. hozzászólásra
Ha csak kis munkára kell akkor tökéletes tízezerből meg van a biztosítás B kategória az tökéletes alkatrész van hozzá kivéve a T-30-s ahhoz már nem nagyon van!
Válasz #13432. hozzászólásra
Üdv.!
Jó az észrevétel, hogy AP, de ez a 300-as változat.
Ez természetesen munkahengeres billentésű.
Árpy szat szertném kérdezniu neked a gép után az AP250 potkocsi van??? és hidrolikus bilentéső neked???
A célomat elértem, így egyszerűbb a helyzet, nem kell szerelgetni a vonószerkezeteket.
Amúgy az első teszt az erdőn van, jóféle rönköket húzogatok. Azért sokkal feszesebb, mint a keresztláncos megoldás.
Köszöntök az Urakat!
Új tag vagyok a fórumon és teljes a tanácstalanságom.
Erdőt termelhetek ki hamarosan. Nem tarvágás, csak gyérítés. Egyedül dolgoznék egy tengelyes közelítő kocsival.
Az lenne a kérdésem, hogy a T25-ös erre a munkára alkalamas-e?
Mennyi egy évre a biztosítás és a súly adó?
Kell-e külön vezetői engedély hozzá? /nekem B. kat. van/
Milyen gyakran kell szerelni, drága-e az alkatrész?
A hírdetésekben látható 7-950 ezer Ft-os árak reálisak-e?
Esetleg más típusok jobbak lennének az erdőre? Van Valakinek jó tipp, ötlet a nehéz döntésemhez?
Mindenkinek köszönöm előre is a megtisztelő válaszát.
A sonkákat békén hagytam. Csináltam neki külön tartót.
Elkészültem a külső feszítéssel, tesztelések folyamatban!
Válasz #13425. hozzászólásra
Üdv. stefi!
Rendben, megköszönöm a képeket, kíváncsi vagyok rá!
A tiéd 12.4-es?
Vacilláltam, hogy melyik legyen, de úgy vagyok vele, hogy ez ami most van 11.2-es nagyon megfelel. Eléggé nagy sarak szoktak lenni, így jobb nekem a vékonyabb gumi. Ha homokosabb részek lennének, akkor persze a 12.4-est venném.
Válasz #13421. hozzászólásra
Szia Stefi!
Az órát szétszedtem. Minden forog benne ami a szamlálót hajtja.Sőt a számokból az első forog is és ott lehet eltőrve valami, mert mikor az első körbe ér, nem tudja átfordítani a másodikat. Szerintem azt a számot kellene cserélni, csak nem tudom mire? Honnan lehet olyat szerezni.
Válasz #13422. hozzászólásra
De ha már gumit cserélsz,akkor nehogy 11,2-est rakj fel. Hanem 12,4-est !!!
Válasz #13422. hozzászólásra
Hali .1-2-nap ,türelmet és lesz kép.
Válasz #13418. hozzászólásra
Szia.Nekem ugyan ez a méretű Front Special Taurus van nagyon meg vagyok elégedve nem mai gumi.Aszfalton járok sokat vele és nem nagyon kopik a köröm rajta,van még rajta sárdobó bordák a körmök között.
Válasz #13420. hozzászólásra
Üdv. stefi!
Nagyon meggyőző a véleményed a MITAS-ról!
Egy fotót tudnál róla mutatni, hogy hogy néz ki? Most olyan 87 ezer körül vannak ezek.
Válasz #13415. hozzászólásra
Az óra nem egyforma az MTZ-vel. De a belsejében az alkatrészek lehet,hogy megegyeznek. Szed szét és nézd meg,hogy mi a baja. Vedd le a spirált is és fúrógéppel hajtasd ,és meglátod,hogy müködik e a számláló része,és meddig.Lehet ,hogy csak szétesett valahol.
Válasz #13418. hozzászólásra
Hali. A MITAS nagyon jó gumi !!! "Jelenleg ez van a gépen". Szerintem a nagy nyugati márkák után ez a következő a ranglistán.Bár nem olcsó. Cseh gyártmány,de a Continentál cég a tulajdonos. A BKT -t én nem venném meg saját részre,Az 1-ik legolcsóbb gumi a piacon. Indiai a gyártó.
Válasz #13418. hozzászólásra
Passzolok Árpy!
"Orosz" volt, van.
Vladimirec és más traktor tulajok!
Hátsó külső gumi vétel előtt vagyok.
11.2xR28-asat akarok rá venni, mint ami most van a gépen. Na most..Én elég sokat járok erdőre, így a Taurus-t nem ajánlják, se az orosz típusú gumit.
Gumistól érdeklődtem és utána néztek, hogy a BKT és a Mitas gumi lenne a megfelelő.
Kérdezném, hogy nektek van-e valami tapasztalotok e kettő márkáról?
ASzasztok az lenne a kérdésem,hogy a hátsó lehajtásnál hogy lehet kiszerelni a csapágyat???A difizár felöli oldalon
Válasz #13415. hozzászólásra
http://automuszer.eu/ Meg lehet a javítást náluk érdeklődni,de szerintem egyszerűbb venni MTZ-be valót,vinni kell a régit és mellétenni a boltinak,hogy a skála egyezik-e.A meghajtója az tuti(cikkszámra is) az 50-es MTZ-vel egyező.
Sziasztok!
A T-25-ös üzemóra számlálója típus specifikus? Vagy ha bemegyek egy MTZ alkatrész forgalmazóhoz, akkor tudok venni? Cserélt már valaki üzemóra számlálót? Van valami amire kell figyelni? Esetleg javítható a most benne lévő? A fordulatszámot méri, de az üzemórát nem.
Előre is köszi a segítséget!
Jó éjszakát!
Sziasztok! Feleslegessé vált egy pár T-25-höz való munkagép pl.:szántóföldi permetező 200 literes 6m keret,17 soros függesztett gabonavetőgép stb nagyobbra váltás miatt érd.soma0318@citromail.hu
Válasz #11771. hozzászólásra
monolit!
Múltkor amit linkeltél ide képet az új T-25-ről, most találtam az összkerekes változatról is képet.
Nekem tetszik.
Válasz #13411. hozzászólásra
Ne is mond ma voltam megnézni az utakat és holnap lesz a napja hogy rámerészkedek a vlagyival az útra. Mára már szikkadt valamit az út és én is megyek sarat dagasztani. Vettünk árverésen 1/2ha hárslevelűt és még mindig nincs a nevünkön ergo nem tudok benne semmit csinálni.
Válasz #13410. hozzászólásra
Szia.Van még rendesen de a szőlőkben is alig lehet mozogni gépel csak kézi munka.A rendes metszéssel el vagyok maradva,de most az összes szőlőt elő kell metszeni hogy a veszőbe ne menjen fel az erő.
Válasz #13289. hozzászólásra
Szia Sanyi74.
Van e még víz a kertedben?
Válasz #13408. hozzászólásra
Én most a sanyi74 tanácsára a szigeteléseket cserélem rajta és megfordult a fejembe, hogy egy nagy teljesítményű légbefújót teszek rá egy aktív szenes szűrővel. A nagy légnyomástól meg ha sikerülne jól leszigetelni a trakit hátha nem lehetne érezni a vegyszer szagot bent. Csak még külső nagy ventilátort nem tudom miről kéne szereznem.
Nem gondolom annak aki permetezik jó lenne,ez sajna nem az a kategoria,én még sosem permeteztem ,valamejik barátom szokta csinálni,szántani rotálni,vetni trágyáthordani,3,5t pottal szállitani,ett szoktam.
Válasz #13404. hozzászólásra
Szia Szeki.
A vtz-nek a fülkéje már tulnyomásos? Már mint légbefújás szempontjából.
gyárilag ezért tették a guzsláncot kivülre,nincs utba semminek.
Válasz #13401. hozzászólásra
Nálunk még azt csinálják hogy RS traktorba gázos Lada motort raknak.
Biztos meglehetne oldani,pénz s idö kérdése,mindjárt megoldodna a fűtési gondok és csendesseb is lenne talán.
Válasz #13399. hozzászólásra
Szia.Hát rendesen át kellene alakítani az első részt.Meg e éri az egész átalakítás.
Válasz #13401. hozzászólásra
http://www.youtube.com/watch?v=kgLiFo5Sqfc Meg lehet csinálni igaz ez egy VTZ motor.
Válasz #13399. hozzászólásra
Szia!
Mintha láttam volna már, de 3 hengeres léghűtésessel.
Az is orosz motor volt.
Sziasztok! Feleslegessé vált egy pár T-25-höz való munkagép pl.:szántóföldi permetező 200 literes 6m keret,17 soros függesztett gabonavetőgép stb nagyobbra váltás miatt érd.soma0318@citromail.hu
Sziasztok!
Egy csúnya kérdés...
Valaki próbált már vízhűtéses motort építeni T25-be? Egy 3 hengeres perkins motort el tudnék képzelni benne...
Valaki véleményezné az ötletemet -mielőtt lehülyéztek -?
Köszönöm
Válasz #13390. hozzászólásra
Tetszik, hogy ilyen univerzális a traki hátulja!
Ha kell bármit rá tudsz kapcsolni szerelgetés nélkül.
Válasz #13396. hozzászólásra
Szeki!
Köszönöm szépen a képeket!
Légfék mechanika a pótkocsihoz.
A hidraulikus EB húzó nyitva.
A húzó hegyek.
A függesztő bekötése megegyezik a gúzslánc bekötési magasságával. FONTOS!!!
Mivel, hogy letörött így oldottam meg. A jobb és baloldali csap kihúzásával súly nélkül levehető a húzó.