Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sajnos nem tudom teljesen pontosan kivágni, ez miatt van a minimális pontatlanság, de ennyit elnéztek remélem nekem!
Majd a festés után kíváncsian várom a motorháztető matricát is!
Hali!
Köszönöm mindenkinek a tippeket a hidraulikával kapcsolatban. Meg lett a hiba oka. A vezérlő tömb jobb felső részén levő nyakszelep ülésén kis gumidarabkák voltak.Dekompresszorral egy kicsit meghajtattam és olaj kihozta a még bent maradt darabokat.Elmostam,kicseréltem a gumigyűrűket, összeraktam és jó lett. Valószínű, hogy a tömlőben voltak a gumidarabok.Legközelebb összeszerelés előtt átfújatom a tömlőket.
Én a múltkor meghosszabbítottam a hashúzó kampó tartóját, így a középen való lánc összehúzást nem tudnám megcsinálni, ha meg szeretném oldani, hogy fent legyenek a karok is, és ne kelljen szerelgetnem.
De nem akarok átváltani másmilyen húzórészre, nekem ez a megfelelő. (Próbáltam mást is,de ez nekem a legstabilabb.)
Szerintem ha megcsinálom a láncfeszítést, akkor nem a sonkákhoz fogom kötni,hanem, mint amit az első képen küldtem, hasonlóképp fogom megoldani. Így nem a sonkákat terhelem. (Az nekem se szimpatikus)
Szia a fülke adattábláján lévő számot kell beütnöd a hidraulika tartály tetejébe, ha volt már cserélve a tartály akkor az újakon nem szokott rajta lenni. Nekem eredetvizsgán és kpm műszakin is ezt fogadták el.A képeken jól láthatók a számok és a helyeik.
Válasz #13371. hozzászólásra
Szia Gerimur! Ha levegős a rendszer akkor nem működő
állapotban szivárognia kellene ahol a levegőt beszívja. A
vákuum okozta dugulás magas fordulaton jelentkezik inkább, ekkor nagyobb az olaj áramlása. Nekem a következő tünetet produkálta: hidraulika emel, süllyeszt rendben. A következő emelésnél elejt, teljes gázzal lassan emel, megint jó ismét rossz. A hiba oka: a vez. tömb jobb felső részén található un. nyakasszelep beszorult egy gumi darab miatt. A szelepfedél levétele után kiszedtem a szelepet a kifolyó olajjal kijött a bűnös is. Volt már rá eset, hogy csak "kiköpte" a piszkot.
Válasz #13369. hozzászólásra
Ez nem hagyományos műszaki, mert a megyei közlekedésfelügyelet tart kihelyezett vizsgáztatást. Ha bukik a műszaki akkor rendszám sem lesz. Érdekes dolog, hogy szegény embert szívatják, ők meg hanyagul kezelik a papírozást. A váltó oldalán lévő szám ütött ergo ez tuti alvázszám. Bucó írta a hidraulika tartály tetején van valami szám de ott nekem nincs semmi. A trakin lévő számok egyikének sincs párja, hogy mi lesz ebből???
Szia Gerimur!
Milyen hidraulikus csovet tettél fel,újat vagy használtat? Volt rá példánk,hogy a használt csonél a cso
belseje a szívásnál elvált a kulso résztol,és így
leszukítette a cso belsejét vagy majdnem teljesen elzárta.Így természetesen kevesebb olaj jut az olajpumpába és alig mukodik a rendszer.
Továbbá a cso felszerelésénél nem vált e le egy pici
gumidarab a cso belsejébol, ami az elosztószelepe alá
kerulve elengedi az olajnyomást a tartályba vissza.
Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.
a képen jól látszik a vonó szár bekötési pontjának meg kell felelni a gózs lánc bekötési pontjával,három állitási pontja van, alsó közép és magas állás,a t25 ös nek a sonkája is ugyan igy állitható.A vtz 2048 asokét nem, az gyárilag közép állásban van.Az enyémen gyárilag van:hidraulikus EB kampó,állitható lengö huzó 5 pontos,mej forditható,fix potkocsi húzo,és forditható vonóléc potkocsi huzuval.a keresztbe rakott guzslánc ezeket és a bekötött kardán mozgását akadájozná munka közben..
Igen jól tudod az enyémen gyárilag a sonkán van guzsolva hiszen ez tolja a gépet ezen ál,erösebb mint a t 25 ösé töl ránézésre is más ,csak az enyém át van guzsolva a végén is mert ha a biztositó csap kiesik vagy eltörik akkor le ejthetö a föggesztrtt eszköz..megprobálok felteni képet..
Hali!
Segítséget szeretnék kérni! Kicseréltem a hidraulika tartály és a szivattyú között levő csövet ugyanolyan átmérőjű tömlőre.Azóta a hidraulika csak teljes gázon emel és süllyeszt.Terhelés alatt nem is működik!Előtte simán emelte-süllyesztette a szalagfűrészt. Átnéztem ,kipucoltam minden lehetséges helyet!
Válasz #13366. hozzászólásra
Hali. Az amit írsz ,az nem első forgalomba helyezés! Csak normál műszaki,árrendszámozással. De a rendszám miatt kell egy eredetvizsgálatot is csinálni. És ott szoktak problémázni az alvázszámmal. A váltó oldalán 50%-a gépen nem egyforma. Meg szokták jegyezni a dolgot,de még nem utasítottak el amiatt gépet. Ha a többi helyen jó!
Szerintetek létezhet az, hogy a sebességmérő óra a fordulatszámot méri, de az üzemóra számláló nem müködik? Mi lehet a baj? Járt már valaki hasonlóképpen?
Szia.
Én is most helyeztem forgalomba. Nekem a forgalmiba a fülkén lévő tábla száma és a hidraulika tartály tetején lévő számot nézték és fogadták el. A két számnak egyezni kell. A motornál meg a számon kívül nézték még a motorkódot, az a szám felett van beütve a táblán. A váltón nekem nem is keresték a számot.
Hali mindenkinek.
Egy kis segítséget kérnék. Most viszem a trakit első forgalomba helyező vizsgára, még háromszög rendszámos. A gondom az, hogy az igazoló lapon szereplő alvázszám és a váltó jobb felső sarkában lévő szám nem ugyanaz. Újonnan vásárolt első tulajdonosú nem alvázcserélt. Az igazolólapra a fülke plakettjén lévő számot írták. A kérdésem az lenne, hogy a fülkén lévő plakett a fülke sorozatszáma-e, vagy az a traktor adattáblája?
Van ennek létjogosultsága?
Én úgy gondolom, így is eléggé, levan terhelve a lehajtások csavarjai, a sonkát, és a felnit tartó, gépészet.
Nincs igazán szükség, még evvel is terhelni, ha csak valami speciális eset nem adódik.
Sziasztok!
Nekem kifele van feszítve a függesztő kar. Nem rossz megoldás de gyengébb mint a befele való feszítés! Nekem hasonló képpen van megoldva mint a 13352 hozzászólás képén, de kb 1,5-2 évente új csapot kell esztergáltassak mert vagy eltöri vagy annyira meggörbül hogy használhatatlan lesz! Nekem az a tapasztalatom hogy a szántás nem bírja, szántásnál én visszaszerelem befelé feszítésre!
Amúgy ha jól tudom akkor a VTZ-nek gyárilag kifele van feszítve a hátsó sonkának a kis belső deknijéhez!
Válasz #13354. hozzászólásra
Ezen a képen nem sokat látok, de szerintem nem nagyon szerencsés a sonkákat összekötni vagy ahhoz gúzsolni.
Vagy a géphez vagy az emelőszárakat érdemes összekötni.
Én is így látom, bár az lenne a legjobb, hogy a sonkákat összekötni, mint itt a képen:
De átugrok pillanatra a VTZ 2048-as fórumra, szeki-t megkérdezem, hogy mi a tapasztalata a külső feszítésről, mert neki kívül van, ha jól tudom.
Válasz #13348. hozzászólásra
Ez így van,de viszont külön tartót kell neki csinálni.
Én most azon töröm a fejem,hogy úgy csinálnám meg,hogy a kétoldali gyári tartót lecserélem hasonló alakúra,csak a furatokat teszem máshova {amit én vágok ki 15-20-as kazánlemezből} és abba teszek egy átmenő tengelyt aminek a két végére fel vannak fogatva az emelőkarok + egy munkahenger álátámasztással, és a gúzsláncot ahhoz fogatnám. Ez nekem minden munkagéphez passzolna.
De ha meg van csinálva pontosan, hogy amikor emel, akkor a lánc belső része, ami most kívül helyezkedne el, az egy vonalban van az emelőkar csapszegével.
Akkor van baj, ha a lánc belső része lejjebb helyezkedik el, mint az emelőkarok csapszegei.
Válasz #13346. hozzászólásra Hali!
Ez természetes, ha így van megoldva akkor törik vagy szakad valami. Akkor nem szaggat emeléskor, ha a feszítő ugyan azon tengelyen van mint az emelőkar.
Üdv lenne egy kérdésem van egy lepukkant T-25-ös hiányzik az egyik hátsógumi,oldalsószélvédő a motor úgy 10éve nem járt még a régi háromszög rendszám van rajta.Menyi lehetne érte adni?
Üdv.!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek arról, hogy amit a képen láttok emelőkar kifelé történő feszítés, jobb-e illetve egészséges-e a traktorra nézve?
Azért kérdezem, mert gondolkodtam azon, hogy én is átalakítom kifelé feszítésre, így akkor a hashúzó kampómat nem kellene le föl szerelgetnem, azt akkor rögzíteném. Az emelőkarok meg fent maradhatnának.
Szia!
Én két éve használom, de meg vagyok vele elégedve! Nekem még nem kellet hozzányúljak de, szerintem alkatrész lehet hozzá kapni ha nem akkor minta alapján legyártják a hozzáértők! Lucerna ügyben nem tudok mit mondani mert még nem vetettem vele, de biztos hogy lehet vele vetni azt is mert mondták már nekem hogy vetetek ilyennel és táblázatban is benne van a lucerna! Az enyém 19 soros ezt még elbírja a t25, de ettől nagyobbat semmiképpen nem vennék rá. Ha nem száguldozik vele az ember akkor nincs gond. Én is hegyes dombos helyen lakom de nem volt vele még gondom.
25336 hozzászólás
Mienk az így néz ki.
Válasz #13387. hozzászólásra
Szia!
Használtat nem tudok.
Gumis azt mondta nagyon ritka, mindenki használja míg megy.
Újakat vettünk.
Válasz #13383. hozzászólásra
Szép napot mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék hogy nem e tud valaki eladó 9.5x32 gumit t25 traktorra.
Válasz #13383. hozzászólásra
Válasz #13384. hozzászólásra
Nem Te rontottad el hanem én a felragasztásnál. Kicsit kapkodtam és nem jól mértem ki a közepet
Válasz #13383. hozzászólásra
Nagyon szuper lett! Főleg az oldalsó részei!
Sajnos nem tudom teljesen pontosan kivágni, ez miatt van a minimális pontatlanság, de ennyit elnéztek remélem nekem!
Majd a festés után kíváncsian várom a motorháztető matricát is!
Szia Árpy!
Felraktam a szélvédő matricát. Egy kicsit a mértani közép elcsúszott, de ez legyen a legkevesebb. Ennyi szépséghiba talán belefér.
Köszönöm!
Hali!
Köszönöm mindenkinek a tippeket a hidraulikával kapcsolatban. Meg lett a hiba oka. A vezérlő tömb jobb felső részén levő nyakszelep ülésén kis gumidarabkák voltak.Dekompresszorral egy kicsit meghajtattam és olaj kihozta a még bent maradt darabokat.Elmostam,kicseréltem a gumigyűrűket, összeraktam és jó lett. Valószínű, hogy a tömlőben voltak a gumidarabok.Legközelebb összeszerelés előtt átfújatom a tömlőket.
Válasz #13365. hozzászólásra
Köszönöm a képeket, más fedelet raktak rá itt ahogy látom.
Válasz #13356. hozzászólásra
Én a múltkor meghosszabbítottam a hashúzó kampó tartóját, így a középen való lánc összehúzást nem tudnám megcsinálni, ha meg szeretném oldani, hogy fent legyenek a karok is, és ne kelljen szerelgetnem.
De nem akarok átváltani másmilyen húzórészre, nekem ez a megfelelő. (Próbáltam mást is,de ez nekem a legstabilabb.)
Szerintem ha megcsinálom a láncfeszítést, akkor nem a sonkákhoz fogom kötni,hanem, mint amit az első képen küldtem, hasonlóképp fogom megoldani. Így nem a sonkákat terhelem. (Az nekem se szimpatikus)
Válasz #13377. hozzászólásra
Szia a fülke adattábláján lévő számot kell beütnöd a hidraulika tartály tetejébe, ha volt már cserélve a tartály akkor az újakon nem szokott rajta lenni. Nekem eredetvizsgán és kpm műszakin is ezt fogadták el.A képeken jól láthatók a számok és a helyeik.
Válasz #13371. hozzászólásra
Szia Gerimur! Ha levegős a rendszer akkor nem működő
állapotban szivárognia kellene ahol a levegőt beszívja. A
vákuum okozta dugulás magas fordulaton jelentkezik inkább, ekkor nagyobb az olaj áramlása. Nekem a következő tünetet produkálta: hidraulika emel, süllyeszt rendben. A következő emelésnél elejt, teljes gázzal lassan emel, megint jó ismét rossz. A hiba oka: a vez. tömb jobb felső részén található un. nyakasszelep beszorult egy gumi darab miatt. A szelepfedél levétele után kiszedtem a szelepet a kifolyó olajjal kijött a bűnös is. Volt már rá eset, hogy csak "kiköpte" a piszkot.
Válasz #13369. hozzászólásra
Ez nem hagyományos műszaki, mert a megyei közlekedésfelügyelet tart kihelyezett vizsgáztatást. Ha bukik a műszaki akkor rendszám sem lesz. Érdekes dolog, hogy szegény embert szívatják, ők meg hanyagul kezelik a papírozást. A váltó oldalán lévő szám ütött ergo ez tuti alvázszám. Bucó írta a hidraulika tartály tetején van valami szám de ott nekem nincs semmi. A trakin lévő számok egyikének sincs párja, hogy mi lesz ebből???
Szia Gerimur!
Milyen hidraulikus csovet tettél fel,újat vagy használtat? Volt rá példánk,hogy a használt csonél a cso
belseje a szívásnál elvált a kulso résztol,és így
leszukítette a cso belsejét vagy majdnem teljesen elzárta.Így természetesen kevesebb olaj jut az olajpumpába és alig mukodik a rendszer.
Továbbá a cso felszerelésénél nem vált e le egy pici
gumidarab a cso belsejébol, ami az elosztószelepe alá
kerulve elengedi az olajnyomást a tartályba vissza.
Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.
a képen jól látszik a vonó szár bekötési pontjának meg kell felelni a gózs lánc bekötési pontjával,három állitási pontja van, alsó közép és magas állás,a t25 ös nek a sonkája is ugyan igy állitható.A vtz 2048 asokét nem, az gyárilag közép állásban van.Az enyémen gyárilag van:hidraulikus EB kampó,állitható lengö huzó 5 pontos,mej forditható,fix potkocsi húzo,és forditható vonóléc potkocsi huzuval.a keresztbe rakott guzslánc ezeket és a bekötött kardán mozgását akadájozná munka közben..
Igen jól tudod az enyémen gyárilag a sonkán van guzsolva hiszen ez tolja a gépet ezen ál,erösebb mint a t 25 ösé töl ránézésre is más ,csak az enyém át van guzsolva a végén is mert ha a biztositó csap kiesik vagy eltörik akkor le ejthetö a föggesztrtt eszköz..megprobálok felteni képet..
Válasz #13371. hozzászólásra
Szerintem is levegős.
Válasz #13371. hozzászólásra
Szia!
Nem lehet, hogy levegős lett a rendszer?
Hali!
Segítséget szeretnék kérni! Kicseréltem a hidraulika tartály és a szivattyú között levő csövet ugyanolyan átmérőjű tömlőre.Azóta a hidraulika csak teljes gázon emel és süllyeszt.Terhelés alatt nem is működik!Előtte simán emelte-süllyesztette a szalagfűrészt. Átnéztem ,kipucoltam minden lehetséges helyet!
Mi lehet a gond?
Válasz #13345. hozzászólásra
Kovacs22 !
Szeretnék privátban beszélni veled ! Megtennéd,hogy erre az emailra : kimi69@gmail.hu elküldöd az email címed.
Válasz #13366. hozzászólásra
Hali. Az amit írsz ,az nem első forgalomba helyezés! Csak normál műszaki,árrendszámozással. De a rendszám miatt kell egy eredetvizsgálatot is csinálni. És ott szoktak problémázni az alvázszámmal. A váltó oldalán 50%-a gépen nem egyforma. Meg szokták jegyezni a dolgot,de még nem utasítottak el amiatt gépet. Ha a többi helyen jó!
Sziasztok Kollégák!
Szerintetek létezhet az, hogy a sebességmérő óra a fordulatszámot méri, de az üzemóra számláló nem müködik? Mi lehet a baj? Járt már valaki hasonlóképpen?
Köszönettel, Bongyi
Válasz #13366. hozzászólásra
Szia.
Én is most helyeztem forgalomba. Nekem a forgalmiba a fülkén lévő tábla száma és a hidraulika tartály tetején lévő számot nézték és fogadták el. A két számnak egyezni kell. A motornál meg a számon kívül nézték még a motorkódot, az a szám felett van beütve a táblán. A váltón nekem nem is keresték a számot.
Hali mindenkinek.
Egy kis segítséget kérnék. Most viszem a trakit első forgalomba helyező vizsgára, még háromszög rendszámos. A gondom az, hogy az igazoló lapon szereplő alvázszám és a váltó jobb felső sarkában lévő szám nem ugyanaz. Újonnan vásárolt első tulajdonosú nem alvázcserélt. Az igazolólapra a fülke plakettjén lévő számot írták. A kérdésem az lenne, hogy a fülkén lévő plakett a fülke sorozatszáma-e, vagy az a traktor adattáblája?
Lefényképeztem nektek (VTZ 2048A).
A VTZ nél ahogy az ottani topikban láttam. A gépnek robosztusabb, átgondoltabb megerősített, anyaggal fejlesztették ki.
Van ennek létjogosultsága?
Én úgy gondolom, így is eléggé, levan terhelve a lehajtások csavarjai, a sonkát, és a felnit tartó, gépészet.
Nincs igazán szükség, még evvel is terhelni, ha csak valami speciális eset nem adódik.
Válasz #13361. hozzászólásra
Így van megcsinálva a VTZ-n is! Amúgy ilyen gúzsláncot a traktor-ker-nél láttam
Erre gondoltok?
A lengyeleknél meglehet rendelni de ha jól emlékszem a HABI nál is volt valami hasonló guzsláncos megoldás.
Sziasztok!
Nekem kifele van feszítve a függesztő kar. Nem rossz megoldás de gyengébb mint a befele való feszítés! Nekem hasonló képpen van megoldva mint a 13352 hozzászólás képén, de kb 1,5-2 évente új csapot kell esztergáltassak mert vagy eltöri vagy annyira meggörbül hogy használhatatlan lesz! Nekem az a tapasztalatom hogy a szántás nem bírja, szántásnál én visszaszerelem befelé feszítésre!
Amúgy ha jól tudom akkor a VTZ-nek gyárilag kifele van feszítve a hátsó sonkának a kis belső deknijéhez!
Ezt a megoldást javasolnám a munkahenger felfogatás továbbgondolására.ill a felfüggesztés tehermentesítésére.Ez csak egy ötlet.
És ha egy segéd lemezzel a mostani felfogatással társítanánk? Így innen lehetne az alsó furatból az előző, megoldás kombinációjával.Mit szóltok hozzá?
Válasz #13355. hozzászólásra
Hasonló képen mint ati212 egy régebbi képén, csak egy kis változtatással:
Válasz #13354. hozzászólásra
Ezen a képen nem sokat látok, de szerintem nem nagyon szerencsés a sonkákat összekötni vagy ahhoz gúzsolni.
Vagy a géphez vagy az emelőszárakat érdemes összekötni.
Válasz #13353. hozzászólásra
Én is így látom, bár az lenne a legjobb, hogy a sonkákat összekötni, mint itt a képen:
De átugrok pillanatra a VTZ 2048-as fórumra, szeki-t megkérdezem, hogy mi a tapasztalata a külső feszítésről, mert neki kívül van, ha jól tudom.
Válasz #13352. hozzászólásra
Ha jól látom ez csak egy vonalban van.Nehezebb munkagép függesztésnél nem törik el a tartó vagy görbül meg a tengely?
Válasz #13349. hozzászólásra
Hasonlóan oldanám meg:
Válasz #13341. hozzászólásra Szabi NAGYON SZÉPEN KÖSZI!!!!!Át jött!!!!
Válasz #13348. hozzászólásra
Ez így van,de viszont külön tartót kell neki csinálni.
Én most azon töröm a fejem,hogy úgy csinálnám meg,hogy a kétoldali gyári tartót lecserélem hasonló alakúra,csak a furatokat teszem máshova {amit én vágok ki 15-20-as kazánlemezből} és abba teszek egy átmenő tengelyt aminek a két végére fel vannak fogatva az emelőkarok + egy munkahenger álátámasztással, és a gúzsláncot ahhoz fogatnám. Ez nekem minden munkagéphez passzolna.
Válasz #13348. hozzászólásra
Árpy!
Vedd le a láncot az emelőkarról, köss rá egy "madzagot"
Próbáld ki. Nem a lánc szakad el ha nem jó
Válasz #13347. hozzászólásra
De ha meg van csinálva pontosan, hogy amikor emel, akkor a lánc belső része, ami most kívül helyezkedne el, az egy vonalban van az emelőkar csapszegével.
Akkor van baj, ha a lánc belső része lejjebb helyezkedik el, mint az emelőkarok csapszegei.
Válasz #13346. hozzászólásra Hali!
Ez természetes, ha így van megoldva akkor törik vagy szakad valami. Akkor nem szaggat emeléskor, ha a feszítő ugyan azon tengelyen van mint az emelőkar.
Válasz #13344. hozzászólásra
Szia Árpy!
Nekünk így volt a lánc, de emeléskor szakadt.
Üdv lenne egy kérdésem van egy lepukkant T-25-ös hiányzik az egyik hátsógumi,oldalsószélvédő a motor úgy 10éve nem járt még a régi háromszög rendszám van rajta.Menyi lehetne érte adni?
Üdv.!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek arról, hogy amit a képen láttok emelőkar kifelé történő feszítés, jobb-e illetve egészséges-e a traktorra nézve?
Azért kérdezem, mert gondolkodtam azon, hogy én is átalakítom kifelé feszítésre, így akkor a hashúzó kampómat nem kellene le föl szerelgetnem, azt akkor rögzíteném. Az emelőkarok meg fent maradhatnának.
Szabi! Köszönöm szépen erre az e-mailra megjött! A többit megírtam üzenetben!
Válasz #13340. hozzászólásra
Szia!
Én két éve használom, de meg vagyok vele elégedve! Nekem még nem kellet hozzányúljak de, szerintem alkatrész lehet hozzá kapni ha nem akkor minta alapján legyártják a hozzáértők! Lucerna ügyben nem tudok mit mondani mert még nem vetettem vele, de biztos hogy lehet vele vetni azt is mert mondták már nekem hogy vetetek ilyennel és táblázatban is benne van a lucerna! Az enyém 19 soros ezt még elbírja a t25, de ettől nagyobbat semmiképpen nem vennék rá. Ha nem száguldozik vele az ember akkor nincs gond. Én is hegyes dombos helyen lakom de nem volt vele még gondom.
Elméletileg elment mindenkinek!
Az előzővel az volt a baj hogy a citromail csak 5 Mega csatolmányt tud fogadni!