Gázolaj árak 639 Ft Benzin árak 631 Ft EUR 407 Ft USD 392 Ft CHF 433.28 Ft GBP 489.48 Ft

Fórum

T-25/A kistraktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-03 15:15:08

Kedvencekhez Segítség

25336 hozzászólás
Nincs profilkép
#13386 szeki 2
2013-04-07 17:13:14


Mienk az így néz ki.

#13385 Pakesz
2013-04-07 17:09:44

Válasz #13387. hozzászólásra

Szia!

Használtat nem tudok.
Gumis azt mondta nagyon ritka, mindenki használja míg megy.
Újakat vettünk.

Nincs profilkép
#13383 Medve1
2013-04-07 16:08:17

Szép napot mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék hogy nem e tud valaki eladó 9.5x32 gumit t25 traktorra.

#13381 Gerimur
2013-04-07 14:31:23

Válasz #13384. hozzászólásra
Nem Te rontottad el hanem én a felragasztásnál. Kicsit kapkodtam és nem jól mértem ki a közepetsmile cursing

Nincs profilkép
#13380 Árpy
2013-04-07 14:08:37

Válasz #13383. hozzászólásra

Nagyon szuper lett! Főleg az oldalsó részei! smile thumbupcool

Sajnos nem tudom teljesen pontosan kivágni, ez miatt van a minimális pontatlanság, de ennyit elnéztek remélem nekem! smile smile
Majd a festés után kíváncsian várom a motorháztető matricát is!

#13379 Gerimur
2013-04-07 13:46:44

Szia Árpy!
Felraktam a szélvédő matricát. Egy kicsit a mértani közép elcsúszott, de ez legyen a legkevesebb. Ennyi szépséghiba talán belefér.

Köszönöm!

#13378 Gerimur
2013-04-07 13:36:37

Hali!
Köszönöm mindenkinek a tippeket a hidraulikával kapcsolatban. Meg lett a hiba oka. A vezérlő tömb jobb felső részén levő nyakszelep ülésén kis gumidarabkák voltak.Dekompresszorral egy kicsit meghajtattam és olaj kihozta a még bent maradt darabokat.Elmostam,kicseréltem a gumigyűrűket, összeraktam és jó lett. Valószínű, hogy a tömlőben voltak a gumidarabok.Legközelebb összeszerelés előtt átfújatom a tömlőket.

Nincs profilkép
#13377 Árpy
2013-04-07 09:07:51

Válasz #13365. hozzászólásra

Köszönöm a képeket, más fedelet raktak rá itt ahogy látom.

Nincs profilkép
#13376 Árpy
2013-04-07 09:03:24

Válasz #13356. hozzászólásra

Én a múltkor meghosszabbítottam a hashúzó kampó tartóját, így a középen való lánc összehúzást nem tudnám megcsinálni, ha meg szeretném oldani, hogy fent legyenek a karok is, és ne kelljen szerelgetnem.
De nem akarok átváltani másmilyen húzórészre, nekem ez a megfelelő. (Próbáltam mást is,de ez nekem a legstabilabb.)

Szerintem ha megcsinálom a láncfeszítést, akkor nem a sonkákhoz fogom kötni,hanem, mint amit az első képen küldtem, hasonlóképp fogom megoldani. Így nem a sonkákat terhelem. (Az nekem se szimpatikus)

#13375 Bucó
2013-04-07 08:40:30

Válasz #13377. hozzászólásra

Szia a fülke adattábláján lévő számot kell beütnöd a hidraulika tartály tetejébe, ha volt már cserélve a tartály akkor az újakon nem szokott rajta lenni. Nekem eredetvizsgán és kpm műszakin is ezt fogadták el.A képeken jól láthatók a számok és a helyeik.

#13374 Álmos Gábor
2013-04-06 22:34:07

Válasz #13371. hozzászólásra
Szia Gerimur! Ha levegős a rendszer akkor nem működő
állapotban szivárognia kellene ahol a levegőt beszívja. A
vákuum okozta dugulás magas fordulaton jelentkezik inkább, ekkor nagyobb az olaj áramlása. Nekem a következő tünetet produkálta: hidraulika emel, süllyeszt rendben. A következő emelésnél elejt, teljes gázzal lassan emel, megint jó ismét rossz. A hiba oka: a vez. tömb jobb felső részén található un. nyakasszelep beszorult egy gumi darab miatt. A szelepfedél levétele után kiszedtem a szelepet a kifolyó olajjal kijött a bűnös is. Volt már rá eset, hogy csak "kiköpte" a piszkot.

#13373 Álmos Gábor
2013-04-06 22:10:11

Válasz #13369. hozzászólásra
Ez nem hagyományos műszaki, mert a megyei közlekedésfelügyelet tart kihelyezett vizsgáztatást. Ha bukik a műszaki akkor rendszám sem lesz. Érdekes dolog, hogy szegény embert szívatják, ők meg hanyagul kezelik a papírozást. A váltó oldalán lévő szám ütött ergo ez tuti alvázszám. Bucó írta a hidraulika tartály tetején van valami szám de ott nekem nincs semmi. A trakin lévő számok egyikének sincs párja, hogy mi lesz ebből???

Nincs profilkép
#13372 Kiskér
2013-04-06 22:06:13

Szia Gerimur!
Milyen hidraulikus csovet tettél fel,újat vagy használtat? Volt rá példánk,hogy a használt csonél a cso
belseje a szívásnál elvált a kulso résztol,és így
leszukítette a cso belsejét vagy majdnem teljesen elzárta.Így természetesen kevesebb olaj jut az olajpumpába és alig mukodik a rendszer.
Továbbá a cso felszerelésénél nem vált e le egy pici
gumidarab a cso belsejébol, ami az elosztószelepe alá
kerulve elengedi az olajnyomást a tartályba vissza.
Roviden ennyit.Tisztelettel Kiskér.

Nincs profilkép
#13371 szeki 2
2013-04-06 21:26:32

a képen jól látszik a vonó szár bekötési pontjának meg kell felelni a gózs lánc bekötési pontjával,három állitási pontja van, alsó közép és magas állás,a t25 ös nek a sonkája is ugyan igy állitható.A vtz 2048 asokét nem, az gyárilag közép állásban van.Az enyémen gyárilag van:hidraulikus EB kampó,állitható lengö huzó 5 pontos,mej forditható,fix potkocsi húzo,és forditható vonóléc potkocsi huzuval.a keresztbe rakott guzslánc ezeket és a bekötött kardán mozgását akadájozná munka közben..

Nincs profilkép
#13370 szeki 2
2013-04-06 21:01:51

Igen jól tudod az enyémen gyárilag a sonkán van guzsolva hiszen ez tolja a gépet ezen ál,erösebb mint a t 25 ösé töl ránézésre is más ,csak az enyém át van guzsolva a végén is mert ha a biztositó csap kiesik vagy eltörik akkor le ejthetö a föggesztrtt eszköz..megprobálok felteni képet..

#13369 Pakesz
2013-04-06 19:52:06

Válasz #13371. hozzászólásra

Szerintem is levegős.

Nincs profilkép
#13368 Bongyi
2013-04-06 19:32:39

Válasz #13371. hozzászólásra

Szia!
Nem lehet, hogy levegős lett a rendszer?

#13367 Gerimur
2013-04-06 19:15:11

Hali!
Segítséget szeretnék kérni! Kicseréltem a hidraulika tartály és a szivattyú között levő csövet ugyanolyan átmérőjű tömlőre.Azóta a hidraulika csak teljes gázon emel és süllyeszt.Terhelés alatt nem is működik!Előtte simán emelte-süllyesztette a szalagfűrészt. Átnéztem ,kipucoltam minden lehetséges helyet!

Mi lehet a gond?

#13366 stefi69
2013-04-06 17:43:42

Válasz #13345. hozzászólásra

Kovacs22 !
Szeretnék privátban beszélni veled ! Megtennéd,hogy erre az emailra : kimi69@gmail.hu elküldöd az email címed.

#13365 stefi69
2013-04-06 17:34:17

Válasz #13366. hozzászólásra
Hali. Az amit írsz ,az nem első forgalomba helyezés! Csak normál műszaki,árrendszámozással. De a rendszám miatt kell egy eredetvizsgálatot is csinálni. És ott szoktak problémázni az alvázszámmal. A váltó oldalán 50%-a gépen nem egyforma. Meg szokták jegyezni a dolgot,de még nem utasítottak el amiatt gépet. Ha a többi helyen jó!

Nincs profilkép
#13364 Bongyi
2013-04-06 17:30:02

Sziasztok Kollégák!

Szerintetek létezhet az, hogy a sebességmérő óra a fordulatszámot méri, de az üzemóra számláló nem müködik? Mi lehet a baj? Járt már valaki hasonlóképpen?

Köszönettel, Bongyi

#13363 Bucó
2013-04-06 13:54:28

Válasz #13366. hozzászólásra

Szia.
Én is most helyeztem forgalomba. Nekem a forgalmiba a fülkén lévő tábla száma és a hidraulika tartály tetején lévő számot nézték és fogadták el. A két számnak egyezni kell. A motornál meg a számon kívül nézték még a motorkódot, az a szám felett van beütve a táblán. A váltón nekem nem is keresték a számot.

#13362 Álmos Gábor
2013-04-06 13:27:43

Hali mindenkinek.
Egy kis segítséget kérnék. Most viszem a trakit első forgalomba helyező vizsgára, még háromszög rendszámos. A gondom az, hogy az igazoló lapon szereplő alvázszám és a váltó jobb felső sarkában lévő szám nem ugyanaz. Újonnan vásárolt első tulajdonosú nem alvázcserélt. Az igazolólapra a fülke plakettjén lévő számot írták. A kérdésem az lenne, hogy a fülkén lévő plakett a fülke sorozatszáma-e, vagy az a traktor adattáblája?

#13361 monolit
2013-04-06 10:22:53

Lefényképeztem nektek (VTZ 2048A).

#13360 quiet
2013-04-05 19:59:18

A VTZ nél ahogy az ottani topikban láttam. A gépnek robosztusabb, átgondoltabb megerősített, anyaggal fejlesztették ki.

#13359 quiet
2013-04-05 19:50:17

Van ennek létjogosultsága?
Én úgy gondolom, így is eléggé, levan terhelve a lehajtások csavarjai, a sonkát, és a felnit tartó, gépészet.
Nincs igazán szükség, még evvel is terhelni, ha csak valami speciális eset nem adódik.

#13358 ÖSzabi
2013-04-05 19:26:06

Válasz #13361. hozzászólásra

Így van megcsinálva a VTZ-n is! Amúgy ilyen gúzsláncot a traktor-ker-nél láttam

#13357 quiet
2013-04-05 19:08:29

Erre gondoltok?

#13356 quiet
2013-04-05 19:04:32

A lengyeleknél meglehet rendelni de ha jól emlékszem a HABI nál is volt valami hasonló guzsláncos megoldás.

#13355 ÖSzabi
2013-04-05 18:57:51

Sziasztok!
Nekem kifele van feszítve a függesztő kar. Nem rossz megoldás de gyengébb mint a befele való feszítés! Nekem hasonló képpen van megoldva mint a 13352 hozzászólás képén, de kb 1,5-2 évente új csapot kell esztergáltassak mert vagy eltöri vagy annyira meggörbül hogy használhatatlan lesz! Nekem az a tapasztalatom hogy a szántás nem bírja, szántásnál én visszaszerelem befelé feszítésre!
Amúgy ha jól tudom akkor a VTZ-nek gyárilag kifele van feszítve a hátsó sonkának a kis belső deknijéhez!

#13354 quiet
2013-04-05 18:23:02

Ezt a megoldást javasolnám a munkahenger felfogatás továbbgondolására.ill a felfüggesztés tehermentesítésére.Ez csak egy ötlet.

#13353 quiet
2013-04-05 18:16:13

És ha egy segéd lemezzel a mostani felfogatással társítanánk? Így innen lehetne az alsó furatból az előző, megoldás kombinációjával.Mit szóltok hozzá?

#13352 Gerimur
2013-04-05 18:01:48

Válasz #13355. hozzászólásra
Hasonló képen mint ati212 egy régebbi képén, csak egy kis változtatással:

#13351 Gerimur
2013-04-05 17:42:09

Válasz #13354. hozzászólásra
Ezen a képen nem sokat látok, de szerintem nem nagyon szerencsés a sonkákat összekötni vagy ahhoz gúzsolni.
Vagy a géphez vagy az emelőszárakat érdemes összekötni.

Nincs profilkép
#13350 Árpy
2013-04-05 17:29:33

Válasz #13353. hozzászólásra

Én is így látom, bár az lenne a legjobb, hogy a sonkákat összekötni, mint itt a képen:

De átugrok pillanatra a VTZ 2048-as fórumra, szeki-t megkérdezem, hogy mi a tapasztalata a külső feszítésről, mert neki kívül van, ha jól tudom.

#13349 Gerimur
2013-04-05 17:25:01

Válasz #13352. hozzászólásra
Ha jól látom ez csak egy vonalban van.Nehezebb munkagép függesztésnél nem törik el a tartó vagy görbül meg a tengely?

Nincs profilkép
#13348 Árpy
2013-04-05 17:07:30

Válasz #13349. hozzászólásra

Hasonlóan oldanám meg:

#13347 Maszek Zs
2013-04-05 16:41:59

Válasz #13341. hozzászólásra Szabi NAGYON SZÉPEN KÖSZI!!!!!Át jött!!!!

#13346 Gerimur
2013-04-05 16:10:10

Válasz #13348. hozzászólásra
Ez így van,de viszont külön tartót kell neki csinálni.
Én most azon töröm a fejem,hogy úgy csinálnám meg,hogy a kétoldali gyári tartót lecserélem hasonló alakúra,csak a furatokat teszem máshova {amit én vágok ki 15-20-as kazánlemezből} és abba teszek egy átmenő tengelyt aminek a két végére fel vannak fogatva az emelőkarok + egy munkahenger álátámasztással, és a gúzsláncot ahhoz fogatnám. Ez nekem minden munkagéphez passzolna.

#13345 Pakesz
2013-04-05 15:47:33

Válasz #13348. hozzászólásra

Árpy!

Vedd le a láncot az emelőkarról, köss rá egy "madzagot"
Próbáld ki. Nem a lánc szakad el ha nem jó smile rolleyes

Nincs profilkép
#13344 Árpy
2013-04-05 14:16:47

Válasz #13347. hozzászólásra

De ha meg van csinálva pontosan, hogy amikor emel, akkor a lánc belső része, ami most kívül helyezkedne el, az egy vonalban van az emelőkar csapszegével.
Akkor van baj, ha a lánc belső része lejjebb helyezkedik el, mint az emelőkarok csapszegei.

#13343 Gerimur
2013-04-05 13:38:57

Válasz #13346. hozzászólásra Hali!
Ez természetes, ha így van megoldva akkor törik vagy szakad valami. Akkor nem szaggat emeléskor, ha a feszítő ugyan azon tengelyen van mint az emelőkar.

#13342 Pakesz
2013-04-05 13:25:26

Válasz #13344. hozzászólásra

Szia Árpy!

Nekünk így volt a lánc, de emeléskor szakadt.

Nincs profilkép
#13341 kovacs22
2013-04-05 10:38:11

Üdv lenne egy kérdésem van egy lepukkant T-25-ös hiányzik az egyik hátsógumi,oldalsószélvédő a motor úgy 10éve nem járt még a régi háromszög rendszám van rajta.Menyi lehetne érte adni?

Nincs profilkép
#13340 Árpy
2013-04-05 08:38:57

Üdv.!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek arról, hogy amit a képen láttok emelőkar kifelé történő feszítés, jobb-e illetve egészséges-e a traktorra nézve?
Azért kérdezem, mert gondolkodtam azon, hogy én is átalakítom kifelé feszítésre, így akkor a hashúzó kampómat nem kellene le föl szerelgetnem, azt akkor rögzíteném. Az emelőkarok meg fent maradhatnának.

Nincs profilkép
#13339 Soma2
2013-04-04 22:42:01

Szabi! Köszönöm szépen erre az e-mailra megjött! A többit megírtam üzenetben!smile thumbup

#13338 ÖSzabi
2013-04-04 21:07:28

Válasz #13340. hozzászólásra

Szia!
Én két éve használom, de meg vagyok vele elégedve! Nekem még nem kellet hozzányúljak de, szerintem alkatrész lehet hozzá kapni ha nem akkor minta alapján legyártják a hozzáértők! Lucerna ügyben nem tudok mit mondani mert még nem vetettem vele, de biztos hogy lehet vele vetni azt is mert mondták már nekem hogy vetetek ilyennel és táblázatban is benne van a lucerna! Az enyém 19 soros ezt még elbírja a t25, de ettől nagyobbat semmiképpen nem vennék rá. Ha nem száguldozik vele az ember akkor nincs gond. Én is hegyes dombos helyen lakom de nem volt vele még gondom.

#13337 ÖSzabi
2013-04-04 20:57:17

Elméletileg elment mindenkinek!
Az előzővel az volt a baj hogy a citromail csak 5 Mega csatolmányt tud fogadni! smile rolleyes

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Trump feladta a leckét a mexikói szarvasmarhatartóknak
Pedig az USA feloldotta a mexikói szarvasmarhaimport tilalmát.
Még bővülhet a hazai napraforgó-termesztés, érdemes belevágni
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le Vízszintes tengelyű 25mm, dupla ékszíj tárcsával * EuroMotor M61-190F * Lapvibrátor, Aggregátor stb.
Benzines 4T Meghajtó Motor, 420cm³/15Le...

114.990 Ft

E-golf magánszemélytől eladó
E-golf magánszemélytől eladó

5.500.000 Ft

New Holland TD95
New Holland TD95

6.300.000 Ft

New Holland TH7.42 Elite - 0%Áfa-Leszállítva
New Holland TH7.42 Elite -...

26.350.000 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2025 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]