Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak648 FtBenzin árak634 FtEUR407 FtUSD390.32 FtCHF429.55 FtGBP486.38 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Eddig, aki az ismeretségemben cserélt hengert, dugót vagy motort újított fel mindenki panaszkodik hogy nem melegszik meg a motor. Szerintetek miért van ez?
Válasz #13174. hozzászólásra Szia Bucó!
Szántásnál 40-45fokos hőmérséklet az szerintem kevés.
Az olajnyomásoddal szerintem semmi gond, nekem is ezt csinálta amíg egy fokozatú olaj volt benne. Lecseréltem 15w-40re azóta hidegen 4-bár, melegen 2.8-3-bár.
Ha akarsz állítani rajta{bár szerintem nem kell} akkor a generátor alatt van egy rugós,golyós plombált állító azon tudsz állítani.Ez a szelep 1.5 és 4.5bár minimum és maximum nyomásra van állítva.4.5 bár felett kinyit hogy a szivattyút ne hogy túlterhelje.
Koppány Vezér!
Köszönöm a címet frissen gyorsan felhívtam.Sajnos csak egy gép volt eladás alatt, s azt már eladta egyben, már nincs belőle semmi. De azért köszönöm a segítséget.
nekem is van egy egytengejes trágya szorom .bekapcsolhato hajtással ,szinte mindent visz ,,még a traktort is tolja ha nem vigyázol még meg is boritja nemhiába szeretik a favágok és a kűlföldiek az egytengelyes potokat.
Van egy rokonom most hozott kintről magának egyet 300eft- ből ithol van neki. Ő szerinte még piros rendszámosra is le lehet vizsgásztatni, ha igen annyit én is adnék érte.
Simán vinné,jó kis tandem tengejes ha jóllátom nem terheli atrakesz hátulját de húzáskor támaszkodik is rá nemhiába húzzák szivesen a külföldiek még az erdön is...
Szia.
Ma megnéztem a könyvében és télre saw20 -as olajat ír nekem meg saw30-as van benne lehet,hogy ez is közrejátszik nálam.
Eldöntöttem holnap szét is húzzuk a kuplungozás miatt.
Érdemes új tárcsát belerakni vagy csak ferodolt cseréljün?
Már illesztő tengelyt is szereztem hozzá.
Motorolajat cseréltünk mi is.
De változatlan a motor olajnyomás :)
Hidegen 4, 4 felett.
Mikor a havat toltam és melegedett kicsit a motor akkor leesik 2,5-re is. Mikor a kocsit vittem műszakira ugyan ez volt. Kis fordulatnál melegen 3. ha kicsit nagyobb a fordulat mindjárt 2,5 re esik vissza. De nem hiányzik belőle olaj.
Pár éve voltam Székesfehérvár mellett Pátkán Vlagyi bontott alkatrészért.
Akkor volt a palinál fülke is 2-3 darab.
Hátha maradt még belőle valami......pl hátsó ablak keretestől.
Eddig 3 alá még sosem ment melegen ,ez szántásnál 40-45C hőmérsékletet jelentett. Ez az érték meleg alapjáratnál 800/p 3bár fordulaton 1800/p -nél 4-4.2bár.
Válasz #13168. hozzászólásra
Szia.Elégé munkás de nem vészes,szimering és tárcsa cserre.Az olaj nyomásra nem tudom a választ.Üzemi olajnyomás az mennyi ?
Bucó!
Az én gépemen legalul van egy furat benne egy sasaszeg.
Én is figyeltem a tavaly nyáron hogy a kuplungnál szivárog és oda folyik. Nekem is az következett volna hogy széthúzom a gépet,de az olaj csere után beállt.
Ha józanul végig gondolom, akkor valahova valóban elfolyik, (tömörtelen a rendszer) az olaj, de olyan nagy mértékben, mint ahogy írtad, folynia kell, akkora nyomáskülönbség mellett.Én is azt gondolom, inkább most legyél, túl a nehezén, mint a főszezonba amikor szükséglesz rá.
Köszönöm.
A körbe tartó kengyelről tudsz valami okosat? Már azon gondolkodtam, hogy egy karosszériáshoz beálítok, és ha lessz üveg, akkor vele készítetek eggyet...
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. A Vlagyin a hátsó kis ablak, és a tartó kengyele, ami befogja a gumival, nekem hiányzik. Már eleve így vettem a kis gépet, de nem találok hozzá, sem ablakot, sem keretet.(még a pontos méretét sem igazán tudom ill a Habi.nál sem).Ha tudjátok a méreteket, vagy valakinek felesleges darabja van, azt szívesen venném.Az idei munkákhoz készítem a gépet, és a hozzá kapcsolódó Mg eszközöket. Lassan haladok az időjárás miatt, de tavasz végére, amikorra a permetezés idő eljön, készszeretnék lenni.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Az elmúlt három napban kocsiztam a trakival, és tegnap este meg egy haveromat kellett kihúzni a sárból. Ott észrevettem ,hogy megcsúszik a kuplung ha nagyot fognak a kerekek a sárban. Már a utolsó kocsinál is éreztem ,hogy a parton nem nagyon haladok 6-ba. Ma reggel leellenőriztem a kuplungon a hézagokat, de mind a három 2mm egyformán. Akkor vettem észre ,hogy megjelent az olaj a váltó meg a motor találkozásánál baloldalt lent. Beindítottam ,hogy arrébb álljak és akkor láttam meg az olajnyomás órát, hogy 1bar-ral kevesebb a tegnapihoz képest.
Kérdésem: lehet ,hogy a szimeringet kinyomta és ezért kissebb az olajnyomás, és a kuplung meg az olajtól csúszik meg?
Válasz #13156. hozzászólásra Hali!
Én még csak most kezdek marózni de, én 5000-5500/óra -át mondtam.Ez nem tudom hogy, reális-e?{majd kiderül}
A kis RÁBA tulajok is sacc/kb ennyit kérnek,de ez attól is függ, hogy mennyire lejtős a terület. Nekik meg csak 1m-es a marójuk.Ha nagyon lejtős akkor csak lefele dolgozik,felfele üresjárat a hajtása miatt.
T-25 kis trektor has magyaságát a mod is lehotoség van rá legy alacsonyabra kel álitani mertez álltal fógyestet monkagyépekel (bermetezó,vetógép) nem ágaskodik iletve nem emeli fel az első kerekeit meg alacson has magyaság alat is be lehet meni a térdigy éro kukuricápa és füszer paprikába. Kerék ki forditása figyelni kel ha ekét huz anál pogyrémásab kukoricánál pon tozépot menyen a sór közöt nem kel a makszimomra ki förditani.
Üdv. green!
Érdemes közép magas állásba állítani és a hátsó kerekeket kifordítani!
Tehát a hátsó sonkák 45°ban álljanak. Persze ehhez az első kerekeket is hozzá kell állítani.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy érdemes e a T-25-ös hasmagasságát lejjebb állítani? Mert jelenleg a mienkének teljesen fel van nyomatva, és hát nem is valami stabil így! Válaszotokat előre is köszi.
Semi köze az öntvény ház hoz.Alól a vonólap három 24 -es csapjából jön fel 45 fokos szögben,kiszerkesztve hogy a vonófei levételekkor minden eszközt lehet használlni. A legelső 15 -éve dolgozik 3,5t pótkocsivval minden hiba nélkűl.
Válasz #13144. hozzászólásra
Igen emlékszem.
Néztem a rögzítését a vonó fejnek,amit készítettetek.
Jól néz ki.
De felénk ilyet műbizonylat nélkül nem fogadnának el műszakin,az tuti.
Koppány ha vissza emlékszel a levegő rendszert a tiedet másoltam le,a vonórészt itt a városban nagyon stabil másként nem is lehetne műszakiztatni. Nálunk 4 t25 is így vontat 2 tengelyes pótkocsit. Holnap csinálok képeket,este felrakom.
Igen, nem lehet az olyan masszív, vagy nem igazán lehet megbízni benne, ha magába van oda felszerelve a vonófej.
Ez egy VTZ-nek a hátulja, szerintem hasonló lehetett, leterhelhették a 3. pontot. Így kiszakadhatott a váltóház hátulja.
Válasz #13140. hozzászólásra
Ok!
A harmadik pont helyére lehet feleszkábálnia fejet,de az szerintem nem erre lett kitalálva.
Vlagyival légfékes 2 tonna terhelhetőségű 1 tengelyes kocsit húztam gyári kampóval.
Az való neki,nem 8 tonna.
Katintsatok a bengasra a hozzászóllásomnáll.Ott már láttok képeket a vonó felszerelésről. Amúgy a 8 tonna nem azt jellenti hogy annyitkell hogy cibálljon.A jogszabály szerint a vontató össz .súlyának 4 szeresét átmennő fékkel.
25336 hozzászólás
Válasz #13182. hozzászólásra Szerintem simán vinné.
De nem számít kéttengelyesnek? A traktorral tudomásom szerint kéttengelyest nem vontathatsz.
Eddig, aki az ismeretségemben cserélt hengert, dugót vagy motort újított fel mindenki panaszkodik hogy nem melegszik meg a motor. Szerintetek miért van ez?
Válasz #13174. hozzászólásra Szia Bucó!
Szántásnál 40-45fokos hőmérséklet az szerintem kevés.
Az olajnyomásoddal szerintem semmi gond, nekem is ezt csinálta amíg egy fokozatú olaj volt benne. Lecseréltem 15w-40re azóta hidegen 4-bár, melegen 2.8-3-bár.
Ha akarsz állítani rajta{bár szerintem nem kell} akkor a generátor alatt van egy rugós,golyós plombált állító azon tudsz állítani.Ez a szelep 1.5 és 4.5bár minimum és maximum nyomásra van állítva.4.5 bár felett kinyit hogy a szivattyút ne hogy túlterhelje.
Koppány Vezér!
Köszönöm a címet frissen gyorsan felhívtam.Sajnos csak egy gép volt eladás alatt, s azt már eladta egyben, már nincs belőle semmi. De azért köszönöm a segítséget.
nekem is van egy egytengejes trágya szorom .bekapcsolhato hajtással ,szinte mindent visz ,,még a traktort is tolja ha nem vigyázol még meg is boritja nemhiába szeretik a favágok és a kűlföldiek az egytengelyes potokat.
Válasz #13184. hozzászólásra
Van egy rokonom most hozott kintről magának egyet 300eft- ből ithol van neki. Ő szerinte még piros rendszámosra is le lehet vizsgásztatni, ha igen annyit én is adnék érte.
Simán vinné,jó kis tandem tengejes ha jóllátom nem terheli atrakesz hátulját de húzáskor támaszkodik is rá nemhiába húzzák szivesen a külföldiek még az erdön is...
Heló Bucó
Szerintem simán bírná
Sziasztok.
Szerintetek jó lenne egy ilyen a wlagyi után, bírná húzni földön?http://www.hasznaltauto.hu/potkocsi/wm_meyer/wm_meyer_rk-5310937
Válasz #13179. hozzászólásra
Szia.
Ma megnéztem a könyvében és télre saw20 -as olajat ír nekem meg saw30-as van benne lehet,hogy ez is közrejátszik nálam.
Eldöntöttem holnap szét is húzzuk a kuplungozás miatt.
Érdemes új tárcsát belerakni vagy csak ferodolt cseréljün?
Már illesztő tengelyt is szereztem hozzá.
Válasz #13179. hozzászólásra
Sanyi!
Ha beállt a hőfok (üzemi) és növelem a fordulatot akkor is csökken 1-1,5 a nyomás.
Az a lényeg szerintem hogy van
Bucó,Pakesz.Nálam is ugyan így van az olajnyomás,hidegen nagyobb melegen kisebb.
Válasz #13164. hozzászólásra
Komolyabb üveges cég letudja gyártani hozzá az üveget és egyben meg is edzik azt.
ez még elfogad hato nyomás még a 1,5is szép fehér tájra ébredtünk megint .
Sziasztok!
Motorolajat cseréltünk mi is.
De változatlan a motor olajnyomás :)
Hidegen 4, 4 felett.
Mikor a havat toltam és melegedett kicsit a motor akkor leesik 2,5-re is. Mikor a kocsit vittem műszakira ugyan ez volt. Kis fordulatnál melegen 3. ha kicsit nagyobb a fordulat mindjárt 2,5 re esik vissza. De nem hiányzik belőle olaj.
Válasz #13173. hozzászólásra
Hali Qiet!
Pár éve voltam Székesfehérvár mellett Pátkán Vlagyi bontott alkatrészért.
Akkor volt a palinál fülke is 2-3 darab.
Hátha maradt még belőle valami......pl hátsó ablak keretestől.
Csörgesd meg!
Szentgyörgyi József
Telefonszám: +36204232886
Válasz #13172. hozzászólásra
Eddig 3 alá még sosem ment melegen ,ez szántásnál 40-45C hőmérsékletet jelentett. Ez az érték meleg alapjáratnál 800/p 3bár fordulaton 1800/p -nél 4-4.2bár.
Plexit nem szeeretnék, inkább az eredetit vagy ahhoz hasonlót.
Válasz #13168. hozzászólásra
Szia.Elégé munkás de nem vészes,szimering és tárcsa cserre.Az olaj nyomásra nem tudom a választ.Üzemi olajnyomás az mennyi ?
Bucó!
Az én gépemen legalul van egy furat benne egy sasaszeg.
Én is figyeltem a tavaly nyáron hogy a kuplungnál szivárog és oda folyik. Nekem is az következett volna hogy széthúzom a gépet,de az olaj csere után beállt.
Ha józanul végig gondolom, akkor valahova valóban elfolyik, (tömörtelen a rendszer) az olaj, de olyan nagy mértékben, mint ahogy írtad, folynia kell, akkora nyomáskülönbség mellett.Én is azt gondolom, inkább most legyél, túl a nehezén, mint a főszezonba amikor szükséglesz rá.
Válasz #13167. hozzászólásra
Én a helyedben vágatnék oda egy plexi lapot , lehet még olcsóbb is lenne. Én náluk szoktam rendelni plexit.
http://www.mkiplexi.hu/?meretre-vagott-plexi-lapok.html
Válasz #13167. hozzászólásra
Én az enyémet most raktam vissza és úgy emlékszem U alakú a keret de holnap megnézem neked. Körbe meg ablak gumi van.
Válasz #13166. hozzászólásra
Szia
Az nagy munka? Meg még mindig nem jöttem rá miért ilyen nagy az olajnyomásom.? Hidegen 5 felé is hajlamos menni.
Köszönöm.
A körbe tartó kengyelről tudsz valami okosat? Már azon gondolkodtam, hogy egy karosszériáshoz beálítok, és ha lessz üveg, akkor vele készítetek eggyet...
Válasz #13163. hozzászólásra
Szia. Szimering cserre.Gépet szét kell húzni,lendkerék le.
Válasz #13164. hozzászólásra
Szia
A haveromnak is ugyan ilyen gondja van az ablakkal, ő kamaz kis ablakot rak bele. Holnap rákérdezek mi a pontos menete és megírom.
Sziasztok!
Segítségeteket kérném. A Vlagyin a hátsó kis ablak, és a tartó kengyele, ami befogja a gumival, nekem hiányzik. Már eleve így vettem a kis gépet, de nem találok hozzá, sem ablakot, sem keretet.(még a pontos méretét sem igazán tudom ill a Habi.nál sem).Ha tudjátok a méreteket, vagy valakinek felesleges darabja van, azt szívesen venném.Az idei munkákhoz készítem a gépet, és a hozzá kapcsolódó Mg eszközöket. Lassan haladok az időjárás miatt, de tavasz végére, amikorra a permetezés idő eljön, készszeretnék lenni.
A segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok!
Az elmúlt három napban kocsiztam a trakival, és tegnap este meg egy haveromat kellett kihúzni a sárból. Ott észrevettem ,hogy megcsúszik a kuplung ha nagyot fognak a kerekek a sárban. Már a utolsó kocsinál is éreztem ,hogy a parton nem nagyon haladok 6-ba. Ma reggel leellenőriztem a kuplungon a hézagokat, de mind a három 2mm egyformán. Akkor vettem észre ,hogy megjelent az olaj a váltó meg a motor találkozásánál baloldalt lent. Beindítottam ,hogy arrébb álljak és akkor láttam meg az olajnyomás órát, hogy 1bar-ral kevesebb a tegnapihoz képest.
Kérdésem: lehet ,hogy a szimeringet kinyomta és ezért kissebb az olajnyomás, és a kuplung meg az olajtól csúszik meg?
Válasz #13154. hozzászólásra
Szia Árpi.
Megkaptam a matricát csak még nem tudtam fölragasztani a rossz idő miatt, ha meglesz teszek föl képet.
Köszönöm.
Válasz #13160. hozzászólásra
Szia.Te szántasz ?
http://www.youtube.com/watch?v=goHSnVIxyGU
T-25 szántás
Válasz #13156. hozzászólásra Hali!
Én még csak most kezdek marózni de, én 5000-5500/óra -át mondtam.Ez nem tudom hogy, reális-e?{majd kiderül}
A kis RÁBA tulajok is sacc/kb ennyit kérnek,de ez attól is függ, hogy mennyire lejtős a terület. Nekik meg csak 1m-es a marójuk.Ha nagyon lejtős akkor csak lefele dolgozik,felfele üresjárat a hajtása miatt.
5500-6000Ft/óra volt legalább is én enyiért csináltam.
Sziasztok!
Valaki fog idén bérbe talajmarózni? Ti menyiért csináljátok? Területre vagy órabérbe csináljátok?
T-25 kis trektor has magyaságát a mod is lehotoség van rá legy alacsonyabra kel álitani mertez álltal fógyestet monkagyépekel (bermetezó,vetógép) nem ágaskodik iletve nem emeli fel az első kerekeit meg alacson has magyaság alat is be lehet meni a térdigy éro kukuricápa és füszer paprikába. Kerék ki forditása figyelni kel ha ekét huz anál pogyrémásab kukoricánál pon tozépot menyen a sór közöt nem kel a makszimomra ki förditani.
Válasz #13153. hozzászólásra
Üdv. green!
Érdemes közép magas állásba állítani és a hátsó kerekeket kifordítani!
Tehát a hátsó sonkák 45°ban álljanak. Persze ehhez az első kerekeket is hozzá kell állítani.
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy érdemes e a T-25-ös hasmagasságát lejjebb állítani? Mert jelenleg a mienkének teljesen fel van nyomatva, és hát nem is valami stabil így! Válaszotokat előre is köszi.
Válasz #13137. hozzászólásra
Szia.
Neked hol írták bele a forgalmiba,kpm műszakin vagy sima vizsga után az okmányirodában?
Amúgy nagyon okés a vonófejed.
Válasz #13144. hozzászólásra
Ez tényleg jól van meg csinálva a vonófejMég ezt a meg oldást még nem láttam.Mindig tanulók új megoldást.
Válasz #13142. hozzászólásra
Azt én is érzem mert kampóval 4t. húzók de elég neki.
Válasz #13146. hozzászólásra
Üdv. Bengas!
Emlékszem a képekre, amiket még feltettél, nekem nagyon tetszik ez a megoldás!
Az nagyon masszív úgy az tuti!
Válasz #13143. hozzászólásra
Szia. Ezt nagyon meg rángatták mert sima húzástól így nem szakad ki.De nagyon szörnyű látvány.
Semi köze az öntvény ház hoz.Alól a vonólap három 24 -es csapjából jön fel 45 fokos szögben,kiszerkesztve hogy a vonófei levételekkor minden eszközt lehet használlni. A legelső 15 -éve dolgozik 3,5t pótkocsivval minden hiba nélkűl.
Válasz #13144. hozzászólásra
Igen emlékszem.
Néztem a rögzítését a vonó fejnek,amit készítettetek.
Jól néz ki.
De felénk ilyet műbizonylat nélkül nem fogadnának el műszakin,az tuti.
Koppány ha vissza emlékszel a levegő rendszert a tiedet másoltam le,a vonórészt itt a városban nagyon stabil másként nem is lehetne műszakiztatni. Nálunk 4 t25 is így vontat 2 tengelyes pótkocsit. Holnap csinálok képeket,este felrakom.
Válasz #13142. hozzászólásra
Igen, nem lehet az olyan masszív, vagy nem igazán lehet megbízni benne, ha magába van oda felszerelve a vonófej.
Ez egy VTZ-nek a hátulja, szerintem hasonló lehetett, leterhelhették a 3. pontot. Így kiszakadhatott a váltóház hátulja.
Válasz #13140. hozzászólásra
Ok!
A harmadik pont helyére lehet feleszkábálnia fejet,de az szerintem nem erre lett kitalálva.
Vlagyival légfékes 2 tonna terhelhetőségű 1 tengelyes kocsit húztam gyári kampóval.
Az való neki,nem 8 tonna.
Katintsatok a bengasra a hozzászóllásomnáll.Ott már láttok képeket a vonó felszerelésről. Amúgy a 8 tonna nem azt jellenti hogy annyitkell hogy cibálljon.A jogszabály szerint a vontató össz .súlyának 4 szeresét átmennő fékkel.