Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.33 FtUSD389.71 FtCHF439.95 FtGBP489.96 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Adrián m #24120. hozzászólásáraIgen. Ha esztergáltatsz, vidd a hajtókarokat is! Kissé melegítsd a hajtókart és mehet be a persely. Ha jó esztergályos, a dörzsárazást is meguszhatod!
Válasz Adrián m #24116. hozzászólásáraD37M1004115 cikkszámut kellett volna kapnod! Réz lenne a legjobb. Ha van bent legalább 1 mm vastagságban réz, akkor jó.Habiban réz van a képen. Azzal könnyebb dolgozni.
Válasz Adrián m #24116. hozzászólásáraVan bent réz? Valószinüleg szükséged lesz dörzsárra! Ha van réz bent, akkor jó lesz. A besajtolás után kell a furatot elkészíteni!
Válasz Adrián m #24092. hozzászólásáraSzia. Látom küzdesz..ha már szétszeded a ventilátort a tengelyét(cső tengely) is meg kellene középen szabályozni, mert általában csak úgy hagyták hengerelve..az enyém ütött majd négy milimétert..nem csoda ha csapágyas lett..
Válasz Lala5995 #24101. hozzászólásáraHa majd az összerakáshoz érsz: A főtengelyt mindenképpen mosd át! Ha tudod, szedd ki a csavarokat az olajvezeték körül! Minden furatot moss át! Blokkon is. Utána levegővel fuvasd ki!Sok lerakódás lesz.
Válasz Lala5995 #24100. hozzászólásáraVéletlen nemtudom a szimering számot mert ha enged ott tud befojni a kartelba, a többi nem jó akkor adagolos történet csak szeretnék mindent rendben összerakni
Válasz Adrián m #24094. hozzászólásáraAddig kellene, ameddig a 3 kör alaku rész magasodik. Szintbe a fekete résszel a fényes részt. A 4. hely akör alaku csap. Ha magas lesz, le tudod köszörülni.
Válasz Adrián m #24092. hozzászólásáraNem tudom az árát. Talán van az országban. Hegesztő biztosan akad. A csapágy:180504 c9 ( 20X 47)
http://agrotechtorg.ru/catalog_auto/getPartsByModelGroup.php?typeauto=4&mark=28&model=229&group=50#
Katalógus
https://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20171121140849_katalog_cza_ci_i_jednostek_monta_owych_t_25a.pdf
Válasz Lala5995 #24091. hozzászólásáraHa nem tusz venni, vidd el aluhegesztőhöz!Ahol kopott, ott hegessze fel! Hegeszthető anyag. Az adagolómeghajtásnál is a három pontot.
Válasz Adrián m #24086. hozzászólásáraA páratlan fokozat a terep. A mászó is két fokozat. Abban is terep, orszáut. De abban csak előre megy a traktor az irányváltó állásától függetlenül. Mi az országutiban szoktunk indulni pótkocsi nélkül. 4 és a 6. Ha pótkocsival megyünk: 3, 5, majd a 6. Ha nehéz terep 1, 2.
Válasz Lala5995 #24080. hozzászólásáraHa a perselyezésig eljutsz, ird meg! Amennyiben sima lesz a két vége, akkor sem lesz gond! A perselynek kissé kint kellene lenni a fogaskerékből!
Válasz Lala5995 #24079. hozzászólásáraA HABI-nál előfordulhat, hogy nincs az sem. Perselyt szerzel bele. Majd a fogaskereket melegítsd fel akár kályha tetején! A perselyt fagyasztóba rakod és utána mehet össze. Ha jó az átfedés, megszorul, ahogy kell! A furat utána már nem lényeg. Legyen egy horony a perselyben! A végén egy kis kifutás az olajnak. 1mm-es elég a persely végén. Ott már kijut az olaj, ami a többi fogaskerék szórásához kell.
25322 hozzászólás
Válasz Adrián m #24122. hozzászólásáravagy most akarod belerakni?
Válasz Adrián m #24122. hozzászólásáraSzia!
Ezt a kuplungtárcsát szedted ki belőle?
Válasz Lala5995 #24123. hozzászólásáraMásik oldalát is láthatom?
Válasz Adrián m #24122. hozzászólásáraKissé fura. De jó lehet. Majd a szerelésnél elválik. A kiálló résznek kell előre állni!
Válasz Lala5995 #24121. hozzászólására domború a tárcsa közepe amit kaptam egyenes lehet h ezt így szétbarmoltál
Válasz Adrián m #24120. hozzászólásáraIgen. Ha esztergáltatsz, vidd a hajtókarokat is! Kissé melegítsd a hajtókart és mehet be a persely. Ha jó esztergályos, a dörzsárazást is meguszhatod!
Válasz Lala5995 #24118. hozzászólásáraHabiba vettem ez volt legfeljebb esztergáltatok. Bronz az jo lehet!
Válasz Lala5995 #24117. hozzászólásáraRéz persely volt benne kiszedtem s újat teszek s csak ilyet kaptam egy lyuk elégrá?
Válasz Adrián m #24116. hozzászólásáraD37M1004115 cikkszámut kellett volna kapnod! Réz lenne a legjobb. Ha van bent legalább 1 mm vastagságban réz, akkor jó.Habiban réz van a képen. Azzal könnyebb dolgozni.
Válasz Adrián m #24116. hozzászólásáraVan bent réz? Valószinüleg szükséged lesz dörzsárra! Ha van réz bent, akkor jó lesz. A besajtolás után kell a furatot elkészíteni!
Válasz Adrián m #24114. hozzászólására ezt a perselyt adták a hajtokarhoz jó ez mert réz volt benne egy lyukkal?
Válasz Adrián m #24114. hozzászólásáraEgy kis segítség!https://www.youtube.com/watch?v=04XWzLFog38
Válasz Adrián m #24113. hozzászólásáraMajd megnézem köszönöm
Válasz Magister #24112. hozzászólásáraJa az csapágyas igaz
Válasz Adrián m #24111. hozzászólásáraNEM, a motor hűtő ventilátorára..arra anagyra ami a motort hűti
Válasz Magister #24110. hozzászólásáraA fűtés ventilatorra gondolsz
Válasz Adrián m #24092. hozzászólásáraSzia. Látom küzdesz..ha már szétszeded a ventilátort a tengelyét(cső tengely) is meg kellene középen szabályozni, mert általában csak úgy hagyták hengerelve..az enyém ütött majd négy milimétert..nem csoda ha csapágyas lett..
Válasz Lala5995 #24107. hozzászólásáraKoszi
Válasz Adrián m #24106. hozzászólásáraTélen nem nagyon használod. Nem kell!
Válasz Lala5995 #24105. hozzászólására16X30X4 Orosz méretben, amely 16X 30X 10
Válasz Adrián m #24104. hozzászólására ezt kihagyom gondolom nem probléma
Válasz Lala5995 #24103. hozzászólására 1-16H30-4
http://agrotechtorg.ru/catalog_auto/getPartsByModelGroup.php?typeauto=4&mark=28&model=229&group=40#p895450
Válasz Lala5995 #24103. hozzászólásáraRendben
Válasz Lala5995 #24101. hozzászólásáraHa majd az összerakáshoz érsz: A főtengelyt mindenképpen mosd át! Ha tudod, szedd ki a csavarokat az olajvezeték körül! Minden furatot moss át! Blokkon is. Utána levegővel fuvasd ki!Sok lerakódás lesz.
Válasz Lala5995 #24100. hozzászólásáraVéletlen nemtudom a szimering számot mert ha enged ott tud befojni a kartelba, a többi nem jó akkor adagolos történet csak szeretnék mindent rendben összerakni
Válasz Lala5995 #24100. hozzászólásáraEzt is használhatod forditóval:
http://agrotechtorg.ru/catalog_auto/getTypes.php?mark=28
Válasz Adrián m #24099. hozzászólásáraIgen. Nem nehéz cserélni! Van tömitéskészlet hozzá.
Válasz Lala5995 #24097. hozzászólásáraMegpróbálom megoldani. Az adagolo szimeringet ki tudom cserélni? Elölről?
Válasz Adrián m #24094. hozzászólásáraAddig kellene, ameddig a 3 kör alaku rész magasodik. Szintbe a fekete résszel a fényes részt. A 4. hely akör alaku csap. Ha magas lesz, le tudod köszörülni.
Válasz Adrián m #24095. hozzászólásáraOlajhiánytól kopott el. Ha igy hagyod, egyenetlen lesz a járás. Tovább fog kopni.
Válasz Adrián m #24092. hozzászólásáraNem tudom az árát. Talán van az országban. Hegesztő biztosan akad. A csapágy:180504 c9 ( 20X 47)
http://agrotechtorg.ru/catalog_auto/getPartsByModelGroup.php?typeauto=4&mark=28&model=229&group=50#
Katalógus
https://www.agroinform.hu/data/forum/documents/agroinform_20171121140849_katalog_cza_ci_i_jednostek_monta_owych_t_25a.pdf
Válasz Adrián m #24094. hozzászólásáraMitől kaphatott el?
Válasz Lala5995 #24093. hozzászólásáraMennyire kéne felhegeszteni? A vezérmutengelynél?
Válasz Lala5995 #24091. hozzászólásáraHa nem tusz venni, vidd el aluhegesztőhöz!Ahol kopott, ott hegessze fel! Hegeszthető anyag. Az adagolómeghajtásnál is a három pontot.
Válasz Lala5995 #24091. hozzászólásáraKomplett elejét? Az mennyi? Ventilator csapágy számot tudsz?
Válasz Adrián m #24090. hozzászólásáracserélni kellene! Nagy lesz vele a hézag a vezérmútengelynél.
Válasz Adrián m #24089. hozzászólásáraEzekkel a kopasokkat elkerülni javítani? Maradhat?
Válasz Adrián m #24088. hozzászólására
Válasz Lala5995 #24087. hozzászólására
Válasz Adrián m #24086. hozzászólásáraA páratlan fokozat a terep. A mászó is két fokozat. Abban is terep, orszáut. De abban csak előre megy a traktor az irányváltó állásától függetlenül. Mi az országutiban szoktunk indulni pótkocsi nélkül. 4 és a 6. Ha pótkocsival megyünk: 3, 5, majd a 6. Ha nehéz terep 1, 2.
Válasz Lala5995 #24085. hozzászólásáraA sebességek hogy vannak a trakin mert nem igazodom el a táblázaton?
Traktorkernél van fogaskerék!
D37M-1006240
Vezérmű fogaskerék Z=51 cikkszámmal. Talán akad alátét és persely is!
Válasz Adrián m #24083. hozzászólásáraTalálsz még! Véletlenül találtam rá én is!
Válasz Lala5995 #24082. hozzászólásáraKöszi a videokat
Válasz Lala5995 #24081. hozzászólásra
Amennyiben bronz persely van a fogaskerék mögött, akkor nem kell kiállni a perselynek! Egy videó, amely segithet. A második videón találsz egy segítséget a kuplung beállításhoz! 35 mm körüli érték. Ha további videókat is megnézed, érteni fogod a szerelését! Segítek, amiben tudok!https://www.youtube.com/watch?time_continue=179&v=nnVT8DCkKtY&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?v=5yzbbzKITN8
Válasz Lala5995 #24080. hozzászólásáraHa a perselyezésig eljutsz, ird meg! Amennyiben sima lesz a két vége, akkor sem lesz gond! A perselynek kissé kint kellene lenni a fogaskerékből!
Válasz Lala5995 #24079. hozzászólásáraA HABI-nál előfordulhat, hogy nincs az sem. Perselyt szerzel bele. Majd a fogaskereket melegítsd fel akár kályha tetején! A perselyt fagyasztóba rakod és utána mehet össze. Ha jó az átfedés, megszorul, ahogy kell! A furat utána már nem lényeg. Legyen egy horony a perselyben! A végén egy kis kifutás az olajnak. 1mm-es elég a persely végén. Ott már kijut az olaj, ami a többi fogaskerék szórásához kell.
Válasz Adrián m #24078. hozzászólásáraHa nem akarsz fogaskereket venni, nézz meg egy új fogaskereket!
Válasz Adrián m #24077. hozzászólásáraMeg találtam árván furva
Válasz Adrián m #24076. hozzászólásáraAmire rámegy azt hívják csapnak előtte meg az alatét, fogja