Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.67 FtUSD390.93 FtCHF432.71 FtGBP500 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #12635. hozzászólásra A dekompresszor az önindító és a generátor mögött van. Egy laposvassal van összekötve a két csap sasszeg biztosítással.A laposvas fülke felőli oldalán van egy 6mm-es rúd aminek a vége a kormányoszlop alatt ér véget.Ezzel a karral kapcsolod ki-be a dekompresszort.
Egy rajz róla:
Jó kis tárcsák....én is nagyon gondolkozok hogy veszek....a kultivátor nagyon kényes, minden vacak kis vékony szál kórot összeszed és eltömiti, meg (talán?) sok is neki.170cm es 7 kapával. Csak jobb lenne egy 150-160 as tárcsa, ki is forgatja a gazt. Szerintem jobb a szőlőbe mint a kulti, meg tán a T25 is könnyebben viszi.
Válasz #12637. hozzászólásra
Kösz. De azért a dupla váz jobb lenne.Nem valami nehéz tárcsám van a kötöttben alig megy le oda kellene plusz súly,de a homok meg nyeli.
Jó masszív váza van, az enyémet már a régi géppel eltörtem egyszer csak 40x100-as zárt szelvény. Az enyémet Mezőcsáton gyártotta egy manusz(Gábor Gábor) a fórum neve azt hiszem.
Köszönöm a válaszod,de tartok tőle, hogy nem fog menni, mert elég kezdő vagyok bármilyen motorszerelésben.
Addig értettem, hogy el tudom végezni a porlasztók vizsgálatát, de amennyiben azok jók akkor a szelepek beállításánál problémák adódhatnak.
Gondolok arra, hogy azt sem tudom melyik a dekompresszor csap és, hogy kellene kinéznie, és akkor mit és hogyan kell állítani!
Válasz #12628. hozzászólásra Hali! A dekompresszor csap alaphelyzetben lapolt felével felfele áll.{szelepállításkor így kell neki állni} Kihúzott helyzetben a csapok elfordulnak és hengeres részükkel felemelik a szelepemelőt az a szeleprudat és a himbák kitámasszák a szívó szelepet.Így állítsd be a hézagot. Próbáld meg kivenni a porlasztókat, csavard fel a nyomócsövekre és indíts rá. Ha jó a porlasztó akkor ködszerüen permetez.
Válasz #12630. hozzászólásra Hali! Nekem 160-as,2x9 leveles van de ahhoz képest hogy, elég jól el vannak kopva a lapok még jól dolgozik és könnyen viszi a gép. Sajnos már megérett a lapok cseréje.
Már én is gondoltam ,hogy csak tengelyt veszek és a távtartókat szélesítem meg,így megmaradna a 2*8lap. De így sűrűn meg nagyon szépen dolgozik, bár könnyeben beragad. Nekem még a súlyával vannak gondjaim túl könnyű és a zöldmunka után az erősebb vesszőket nem vágta át. Azóta tettem rá 80kg súlyt, kíváncsi leszek idén rá.
Szia!Érdekes példa amit írtál, de az igazság az, hogy a dekompresszor nem tudom, hogy milyen állásban volt, mert még azt sem tudtam, hogy nézni ill. figyelni kéne!
Szívesen beállítom a szelephézagot még egyszer, de kérlek lépésről-lépésre írd meg, hogy ezt a műveletet hogyan kell csinálnom.
Köszönöm
Szia 130cm széles volt eredetileg de én széthúztam 155-re, de így nagyon csíkol. Venni akarok még rá lapokat meg szélesebb tengelyt, hogy a két sor takarja egymást.A lapok 460-asok.
Válasz #12614. hozzászólásra
Hali.
Ha a nyomócső végén ott az olaj,akkor jól légtelenítettél.
Ha minden jelre került vissza a vezérlésnél,akkor elvileg az is OK!
Szelephézag?
Csak ötletelek.....nem-e kihúzott dekompresszornál állítottatok.
Volt már rá példa.
Néhány kép és adat a kultivátorról.
Kapaszár: 700mm*30mm*60mm
Váza: 100mm*100mm*3mm zárt szelvény
Kapák: 320mm szélesek
Gruber: 800mm szélesek
A két kapasor egymás mögött 60cm-re helyezkedik el.
Remélem tudtam segíteni, ha még kédésetek van irjatok.
A 40. oldalra ha visszapörgeted a fórumot, akkor találsz 3 képet a permetezőről. Aznap nem dolgozott, ahogy látszik az egyik képen, pont elkezdett szakadni az eső..nade most már mindegy... (Ne nézd a környezetet a képen, azóta már sokminden javult a házon meg a környezeten is....viacolor, vakolás...stb)
Az egész porlasztó új, nem csak a csúcsok, és azt mondták, hogy gyárilag be vannak állítva.
Sajnos ezen a ponton elakadtam, de tovább próbálkozom az indítással!
Válasz #12614. hozzászólásra
ha minden jelen van és fönt van a g- olaj akkor indulnia kell am a porlasztó csúcsokat is rendbe raktad? mert ha nincs beállítva 175re és véletlen csak pisál akkor azért sem indulhat...
Válasz #12613. hozzászólásra
Köszönöm a válaszod,du. újra megpróbálom,de a magasnyomású csövet már megbontottuk a porlasztónál és ott jött a gázolaj.Nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán nem máshol kell a hibát keresni. A vezérlésnél
mindent jelre raktunk stb...
Meg lehet valahogy állapítani, hogy rendesen légtelenítettem-e?
Hy! hát ha meg volt bontva az üzemanyagrendszer.. akkor nagyon nehezen légtelenedik le, esetleg vedd le az egyik magasnyomású csövet az adagolóról ami a porlasztó felé megy..és nézd meg hogy odáig eljutott már a g- olaj. annó én is jártam hasonló cipőben de egyszer csak elindult.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, T-25 új tulajdonos vagyok, és semmilyen más traktorom sem volt soha. Teljes motorgenerál után vagyunk, új főtengely,csapágyak,hengerek, dugók, gyűrűk,tápszivattyú stb...
Motorolajjal feltöltve,elvileg légtelenítve,( a két darab gázolajszűrőt kiiktattam, mert nincs gumitömítésem és az egyikből még a rugó is hiányzik, így folyt belőle a gázolaj, ennek okán a cső közvetlenül az adagolóba megy)
A dekompresszorral indítás, légtelenítés,154 AH vadonatúj akkumulátor és nem indul.
Próbálkozás tovább, már dekompresszor nélkül, de nem indul.A kipufogón sem jön füst, bár az is teljesen új.
Akku lemerült, és nem hallottam a hangját. Mi lehet a gond?
Esetleg nem légtelenítettem rendesen? A segítségeteket kérem!
Köszönöm
Én a minap egyeztettem le egy 300 literes függesztett axi. ventis permetezőt. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek ki fogja-e bírni, hogy teli tartállyal vonulgatok kb. 10 km-t? Vagy esélyes a munkahenger fülének törése?
Amit néztem lochmannt azt eredetileg magas fák és széles sortávhoz tervezték. A venti is 90cm +2 sebesség meg egy nagy böszme szivattyú. Az nem neki való.
Igazából az a legnagyobb bajom a 1000l-el, hogy nehéz van egy területem ami elég meredek és fosok nehogy kanyarodásnál fellökjön ráadásul az alsó út is féloldalgós. Meg nem beszél arról ha elindulok fölfelé oda meg erő kell.
Néztem már 600-as függesztettet,hogy csinálok alá futóművet de az meg nagyon magas lenne, akkor mag azt borigatnám.
Én is most akarok venni egy axit a gép után és már 2db 1000l ki is próbáltam, DE meghajtani mind a kettőt megtudja (kertitox , lochmann) egyenesen kemény talajon elhúzza de mikor kap egy ki terhelést (nagyobb nyomás, puha művelt föld) vége a dalnak csak küszködik.A lochmannt nagyobbik fordulaton már köszködve pörgeti. Én is egy 600- ast keresek inkább, szerintem nem neki való az 1000l-es.
Sokat számit a ventilátor átmérője is,de az biztos hogy az 1000literes axiál sok a T-25-nek!Mi 2048-as VTZ-vel húzzuk az 1000literes Nobilit,75cm-es ventilátorral de az is megtudja fingatni!
650-es kertitox axit húzok a trakival, elég komoly terepviszonyok között,gond nélkűl. Ha egyszer bepörgette a ventilátort a gép akkor nem lesz gond a továbbiakban. (Hacsak nem muszáj a kardánt ki-be kapcsolgatni, mert akkor eléggé kuplung gyilkos a helyzet. )
Ha tennél fel képet a permetezőről úgy pontosabbat lehetne mondani.
25336 hozzászólás
Válasz #12635. hozzászólásra A dekompresszor az önindító és a generátor mögött van. Egy laposvassal van összekötve a két csap sasszeg biztosítással.A laposvas fülke felőli oldalán van egy 6mm-es rúd aminek a vége a kormányoszlop alatt ér véget.Ezzel a karral kapcsolod ki-be a dekompresszort.
Egy rajz róla:
A többi sanyi74 leírása alapján.
Jó kis tárcsák....én is nagyon gondolkozok hogy veszek....a kultivátor nagyon kényes, minden vacak kis vékony szál kórot összeszed és eltömiti, meg (talán?) sok is neki.170cm es 7 kapával. Csak jobb lenne egy 150-160 as tárcsa, ki is forgatja a gazt. Szerintem jobb a szőlőbe mint a kulti, meg tán a T25 is könnyebben viszi.
Válasz #12637. hozzászólásra
Kösz. De azért a dupla váz jobb lenne.Nem valami nehéz tárcsám van a kötöttben alig megy le oda kellene plusz súly,de a homok meg nyeli.
Válasz #12634. hozzászólásra
Jó masszív váza van, az enyémet már a régi géppel eltörtem egyszer csak 40x100-as zárt szelvény. Az enyémet Mezőcsáton gyártotta egy manusz(Gábor Gábor) a fórum neve azt hiszem.
Válasz #12635. hozzászólásra
Keresd meg 10843 írásomat.
Válasz #12633. hozzászólásra
Köszönöm a válaszod,de tartok tőle, hogy nem fog menni, mert elég kezdő vagyok bármilyen motorszerelésben.
Addig értettem, hogy el tudom végezni a porlasztók vizsgálatát, de amennyiben azok jók akkor a szelepek beállításánál problémák adódhatnak.
Gondolok arra, hogy azt sem tudom melyik a dekompresszor csap és, hogy kellene kinéznie, és akkor mit és hogyan kell állítani!
Válasz #12630. hozzászólásra
Így néz ki az ennyim.
Válasz #12628. hozzászólásra Hali! A dekompresszor csap alaphelyzetben lapolt felével felfele áll.{szelepállításkor így kell neki állni} Kihúzott helyzetben a csapok elfordulnak és hengeres részükkel felemelik a szelepemelőt az a szeleprudat és a himbák kitámasszák a szívó szelepet.Így állítsd be a hézagot. Próbáld meg kivenni a porlasztókat, csavard fel a nyomócsövekre és indíts rá. Ha jó a porlasztó akkor ködszerüen permetez.
Válasz #12592. hozzászólásra
Köszi Gabika!
Válasz #12630. hozzászólásra Hali! Nekem 160-as,2x9 leveles van de ahhoz képest hogy, elég jól el vannak kopva a lapok még jól dolgozik és könnyen viszi a gép. Sajnos már megérett a lapok cseréje.
Válasz #12629. hozzászólásra
Már én is gondoltam ,hogy csak tengelyt veszek és a távtartókat szélesítem meg,így megmaradna a 2*8lap. De így sűrűn meg nagyon szépen dolgozik, bár könnyeben beragad. Nekem még a súlyával vannak gondjaim túl könnyű és a zöldmunka után az erősebb vesszőket nem vágta át. Azóta tettem rá 80kg súlyt, kíváncsi leszek idén rá.
Válasz #12627. hozzászólásra
Nekem 150 -es van 2x8 leveles .
Válasz #12625. hozzászólásra
Szia!Érdekes példa amit írtál, de az igazság az, hogy a dekompresszor nem tudom, hogy milyen állásban volt, mert még azt sem tudtam, hogy nézni ill. figyelni kéne!
Szívesen beállítom a szelephézagot még egyszer, de kérlek lépésről-lépésre írd meg, hogy ezt a műveletet hogyan kell csinálnom.
Köszönöm
Válasz #12626. hozzászólásra
Szia 130cm széles volt eredetileg de én széthúztam 155-re, de így nagyon csíkol. Venni akarok még rá lapokat meg szélesebb tengelyt, hogy a két sor takarja egymást.A lapok 460-asok.
Válasz #12623. hozzászólásra
Engem a tárcsád érdekel hogy milyen a mérete?
Válasz #12614. hozzászólásra
Hali.
Ha a nyomócső végén ott az olaj,akkor jól légtelenítettél.
Ha minden jelre került vissza a vezérlésnél,akkor elvileg az is OK!
Szelephézag?
Csak ötletelek.....nem-e kihúzott dekompresszornál állítottatok.
Volt már rá példa.
Válasz #12623. hozzászólásra
Köszi képek le mentve...át küldve a cimbinek
Válasz #12622. hozzászólásra
A kép lemaradt
Tisztelt Papa maci és Gáborász!
Néhány kép és adat a kultivátorról.
Kapaszár: 700mm*30mm*60mm
Váza: 100mm*100mm*3mm zárt szelvény
Kapák: 320mm szélesek
Gruber: 800mm szélesek
A két kapasor egymás mögött 60cm-re helyezkedik el.
Remélem tudtam segíteni, ha még kédésetek van irjatok.
Szia Bongyi!
A 40. oldalra ha visszapörgeted a fórumot, akkor találsz 3 képet a permetezőről. Aznap nem dolgozott, ahogy látszik az egyik képen, pont elkezdett szakadni az eső..nade most már mindegy... (Ne nézd a környezetet a képen, azóta már sokminden javult a házon meg a környezeten is....viacolor, vakolás...stb)
Válasz #12619. hozzászólásra
Köszönöm a segítséget,du. írok, hogy sikerült-e beindítanom!
Válasz #12618. hozzászólásra
tápszivattyúval gondolom fölpumpáltad, azután már ki kell hogy dolgozza magából
tekertesd dekompival többször és pumpálj rá még. menni kell annak
Válasz #12617. hozzászólásra
Az adagolót hogyan kell légteleníteni?
Válasz #12616. hozzászólásra
az lehet hogy uj de én nem vennék rá mérget hogy tutira be is vannak lőve
jó lett volna ha berakás előtt leellenőrzöd őket.
Válasz #12615. hozzászólásra
Az egész porlasztó új, nem csak a csúcsok, és azt mondták, hogy gyárilag be vannak állítva.
Sajnos ezen a ponton elakadtam, de tovább próbálkozom az indítással!
Válasz #12614. hozzászólásra
ha minden jelen van és fönt van a g- olaj akkor indulnia kell am a porlasztó csúcsokat is rendbe raktad? mert ha nincs beállítva 175re és véletlen csak pisál akkor azért sem indulhat...
Válasz #12613. hozzászólásra
Köszönöm a válaszod,du. újra megpróbálom,de a magasnyomású csövet már megbontottuk a porlasztónál és ott jött a gázolaj.Nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán nem máshol kell a hibát keresni. A vezérlésnél
mindent jelre raktunk stb...
Meg lehet valahogy állapítani, hogy rendesen légtelenítettem-e?
Válasz #12612. hozzászólásra
Hy! hát ha meg volt bontva az üzemanyagrendszer.. akkor nagyon nehezen légtelenedik le, esetleg vedd le az egyik magasnyomású csövet az adagolóról ami a porlasztó felé megy..és nézd meg hogy odáig eljutott már a g- olaj. annó én is jártam hasonló cipőben de egyszer csak elindult.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni, T-25 új tulajdonos vagyok, és semmilyen más traktorom sem volt soha. Teljes motorgenerál után vagyunk, új főtengely,csapágyak,hengerek, dugók, gyűrűk,tápszivattyú stb...
Motorolajjal feltöltve,elvileg légtelenítve,( a két darab gázolajszűrőt kiiktattam, mert nincs gumitömítésem és az egyikből még a rugó is hiányzik, így folyt belőle a gázolaj, ennek okán a cső közvetlenül az adagolóba megy)
A dekompresszorral indítás, légtelenítés,154 AH vadonatúj akkumulátor és nem indul.
Próbálkozás tovább, már dekompresszor nélkül, de nem indul.A kipufogón sem jön füst, bár az is teljesen új.
Akku lemerült, és nem hallottam a hangját. Mi lehet a gond?
Esetleg nem légtelenítettem rendesen? A segítségeteket kérem!
Köszönöm
Válasz #12610. hozzászólásra
Azt akartam írni hogy bírja.
Válasz #12607. hozzászólásra
Borja.
Válasz #12607. hozzászólásra
Szia!
300 litereset simán kibírja! Nekem is 300 literes van hozzá és eddig még semmi gondom sem volt vele!
Válasz #12590. hozzászólásra
Gáborász!
Tudnál feltenni képet a házilag készített alvázas permeteződről?
Köszi
Jó estét mindenkinek!
Én a minap egyeztettem le egy 300 literes függesztett axi. ventis permetezőt. Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek ki fogja-e bírni, hogy teli tartállyal vonulgatok kb. 10 km-t? Vagy esélyes a munkahenger fülének törése?
Köszi
Válasz #12601. hozzászólásra
Azt hiszem valahol Tálya környékén árultak használt tartályokat majd utána érdeklődök az ottani ismerősömnél.
Amit néztem lochmannt azt eredetileg magas fák és széles sortávhoz tervezték. A venti is 90cm +2 sebesség meg egy nagy böszme szivattyú. Az nem neki való.
Válasz #12603. hozzászólásra
Igazából az a legnagyobb bajom a 1000l-el, hogy nehéz van egy területem ami elég meredek és fosok nehogy kanyarodásnál fellökjön ráadásul az alsó út is féloldalgós. Meg nem beszél arról ha elindulok fölfelé oda meg erő kell.
Néztem már 600-as függesztettet,hogy csinálok alá futóművet de az meg nagyon magas lenne, akkor mag azt borigatnám.
Válasz #12600. hozzászólásra
Fél oldalasan országúti 4-ben.
Válasz #12600. hozzászólásra
Terep 3-om.
Válasz #12596. hozzászólásra
Szia Bucó Én azon gondolkodók hogy a 3,5hl Pilmettet meg csinálnám 7hl-ra vontatottra.Csak a tartállyal vagyok bajban.
Válasz #12598. hozzászólásra
Szia te hanyadikba permetezel?
Válasz #12597. hozzászólásra
Mármint melyiket?
Ha a váltóra gondolsz t/3
Válasz #12583. hozzászólásra
Szia.10hl-permetező sok neki,a ventilátor és a szivattyú vissza fogja.
Válasz #12596. hozzászólásra
Melyik sebességi fokozatban próbáltad?
Válasz #12583. hozzászólásra
Szia!
Én is most akarok venni egy axit a gép után és már 2db 1000l ki is próbáltam, DE meghajtani mind a kettőt megtudja (kertitox , lochmann) egyenesen kemény talajon elhúzza de mikor kap egy ki terhelést (nagyobb nyomás, puha művelt föld) vége a dalnak csak küszködik.A lochmannt nagyobbik fordulaton már köszködve pörgeti. Én is egy 600- ast keresek inkább, szerintem nem neki való az 1000l-es.
Válasz #12594. hozzászólásra
Mennyi fokozata a van a venti hajtóműjének?
2+1üres? Melyik fokozatban mennyit fordul?
A venti lapátok állíthatóak?
Válasz #12583. hozzászólásra
Sokat számit a ventilátor átmérője is,de az biztos hogy az 1000literes axiál sok a T-25-nek!Mi 2048-as VTZ-vel húzzuk az 1000literes Nobilit,75cm-es ventilátorral de az is megtudja fingatni!
Válasz #12583. hozzászólásra
Üdv!
650-es kertitox axit húzok a trakival, elég komoly terepviszonyok között,gond nélkűl. Ha egyszer bepörgette a ventilátort a gép akkor nem lesz gond a továbbiakban. (Hacsak nem muszáj a kardánt ki-be kapcsolgatni, mert akkor eléggé kuplung gyilkos a helyzet. )
Ha tennél fel képet a permetezőről úgy pontosabbat lehetne mondani.
Esetleg a ventilátor helyett turbó fúvókák?
Miben akarod használni szőlő/gyümölcsös(térállás?)?
Válasz #12589. hozzászólásra
Az alsó csavar a nívója!
A leeresztőcsavar a kuplungharang alján van!
Válasz #12583. hozzászólásra
Szia Soto.
1 szezont végignyomtam vele,de szegénykémnek sok volt.
Szivattyú+böhöm ventillátor,és még haladni is kell vele.
Szántóföldibe elvinné,de így axiba fingatja a motort.