Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR406.01 FtUSD390.17 FtCHF432.15 FtGBP488.28 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
nekem is ez a fajta fütés mod van vtz be ,ami a képen látható,csak nekem az olaj szürövel együtt a baj csak az hogy az ojaj nem akarodzik fel melegedni még 50 ven fokra sem meg takarással sem tehát igy meleget sem lehet csinálni a fülkében..
Üdv. Nándi!
Még nem kerestem, de ha megtalálom a képeket, persze, rakok fel, de..
Őszintén szólva semmit érő volt.. bár egy próbát megért a tapasztalatért!
Akkor lenne értelme az olajnyomás szabályzótól bevinni az olajat, ha a vissza vezető ág közvetlenül a motorblokkba menne vissza és nem a léghűtés olajhűtő csöveibe!
Mert így nem igazán melegszik fel az olaj.
A VTZ-ken is úgy van megoldva (meg az újabb T30-asokon), hogy van egy csap, ami lehetővé teszi, hogy az olaj a fülkébe menjen, majd közvetlenül a motorblokkba térjen vissza.:
Pl. egy kép:
Válasz #12183. hozzászólásra
Szia NÁNDI!
Van az olajos fűttés a T 25-re de nem ajánlom ha végígnézed a fórumot találsz képet is róla.Bontóba kellene körülnézni teherautókba használt WEBASTO vagy EBENSPEKER kabinfúttésre használt kályhát javasolnék!Fogyasztásuk 1-2 deci gázolaj óránként,termosztáttal szabályozhatók.
Vannak szivargyujtós olcsó kínai ventilátorok is ami a hajszárító 12.V-os változata,Ha szerencséd van 1 szezont kibírnak aztán dobhatod el!
Nekem is van a t-30-asom.Szeretnék bele fűtést.
Van valakinek ötlete?
A hűtőlevegő befúvásos módszert már ismerem.
Tud valaki valami gyári megoldást?
Ha jól láttam az alkatrész katalógusban van ilyen csak nem találok sehol.
Köszi.
Sziasztok. Van egy TALEX 165-ÖS dobkaszám,amit elcserélnék egy vízszintes tengelyű szárzúzóra. Fű nyíráshoz kellene. Ha tudna segíteni valaki, hogy T-25 után mekkora zúzót érdemes rakni,/fű nyíráshoz/
Hali
én már mindenhonnan kicserélgettem a réz alátéteket alura, mert hiába lágyítod ki akkor is elég kemény marad
igaz az alu szinte csak egyszer használatod de nem bontja az ember minden nap és azt legalább meg is tudod huzigálni az áteresz csavart mert az alu jól elkenődik alatta
A T25-ön a vezértömbből alul 2db fém csőnél folyik az olaj :)
El volt repedve a cső nyaka fent, meg lett hegesztve.
Azóta 2x cseréltem alátétet az üreges csavarnál, de még mindig engedi az olajat :(
Réz alátét, ki van lágyítva az alátét.
Van erre valami praktikus megoldás?
Válasz #12165. hozzászólásra Mi a Holder traktorba beszereltük a 45 Le-s Mitsubishi motorját, csak egy közdarab a kuplunghoz és némi apróság lett megváltoztatva.Kb 10-15 százalékos dombon a 100l-es axiált félgázon hozta.Előtte nem bírt feljönni.Azok a gépek nagyon ellettek találva.{árba is!}
Válasz #12164. hozzászólásra Hali! Nem rendeltem mert, nem tudok ott lenni minden piacon csak akkor ha szabad vagyok.{vasárnap}Ez két havonta egyszer van,és ő sincs ott mindegyiken.Ki kell fogni a lehetőséget. Sajnos a mait elmosta az eső!Ha tudsz szerezni kettő hátsó engem érdekelne kompletten.
Szia Gerimur!
Rendeltél magadnak búrát a piacon?
Egy barátom mondta, hogy a kamazán is ilyen lámpák vannak a héten megyek megnézem, viszem az enyém próbának mert 20km-re van egy kamaz bolt hátha ott kapok ilyeneket.
Nekem nem rég van t-25, de azt már állíthatom hogy sokkal nyomatékosabban dolgozik a gardán mint egy golf 1.6d motor. Én fahasgatásra használtam mind a kettőt de a t-25 alapjáraton míg a golf motor min félgázon hajtotta ugyan azt a hasítót "kicsit erőlködve".
Hajtattam velük körfűrészt is de szintén a t-25 a jobb, hiába van a golf motorban 60le. A fogyasztás viszont kb ugyan az.
Remélem tudtam segíteni.
Válasz #12160. hozzászólásra Egy kis apró hibának tűnő jelenség is mekkora munkával jár!Amikor szét van szedve akkor látni hogy, mit kell még javítani, cserélni.
Néha tud meglepetést okozni. Bízzunk benne hamarosan összejön a technika!
nekem olyan gondom volt hogy a nyeles tengely támcsapágya ami a lendkerékbe van az tört össze, meg persze az említett alátét is. így nekem is kimászott a nyeles tengely a helyéről
Válasz #12158. hozzászólásra Akkor mi volt a problémád?Nekem egy éve eltörött a nyeles tengely végén a seeger gyűrű és eltörött a belsőbordás alátét amit bedarált a sebváltó szimmeringjébe. Először azt hittem motor olaj folyik a harang alsó lyukán de,kiderült váltó olaj.Amíg minden alkatrészt beszereztem egy hónapig szét volt tolva a szerkezet.Mindenből újat kapott és nem volt olcsó!!!Azóta mindenből kettőt veszek.{ha lehet}
Válasz #12155. hozzászólásra Én is úgy gondolom, bár amit lehet be szerzek,ki tudja mit hoz a jövő? Enni nem kér!
Van olyan aki K25,3011-es alkatrészeket bespájzolt a 60-as években sőt, egész traktort, most pedig árulja. A Neten nincs fent az öreg tata.
Szia bucó! Ma voltunk a bolhán és volt Uaz hátsó lámpa, csak az a baj hogy,a beépíthető kúpos hátsó részű volt nem a ferde.1000ft-ért adta darabját.A búra miatt meg is vettem volna, csak az volt a probléma hogy, rendelésre hozta
T25-öt nem ismerik azért itt kérdezek.Fórumról persze tudok ott vagyok az összesbe.Egyszerűbb, kinek mi kell végeredmény attól függ a gépezet, a 10cm re darabolós már kész van, de nekem a darálósra kell.
Hello minden t25 tulajdonos.
Van nekem egy videom egy ismerősnél vettem fel egy T25 el hajtja az ágaprítót. Én is építek egy aprítót, csak stabil motoros meghajtáson agyalok.
Fogyasztás érdekelne engem. Mtznél ugy van megadva hogy 162 g/LEóra, azaz 50x0,16=8 liter lenne max. T25 nél meg akkor 4liter max krafton. Mennyire reális ez a fogyasztási érték szerintetek?
A leírások szerint egy mtz 60% erőt tud leadni a TLT-n.
Ha a videon a motor kb 20lovat teljesített, és annak is 60%-a ment ki hátra, akkor egy 15 lovas motor főtengelyről hajtva elég lehetne? Bár nincs tartaléka..
Két verzió elött állok:
-Egy kéthengeres valami traktoros motor, dutra,k25,t25,slavia, stb drága de tuti kis fordulatú nyomatékos.
-Autóból dizel motor, kotla merci motor 2000res, golf motor már 40eFt ért van váltóstól.Csak fogyasztás behatárolása nem egyszerű. Lehetne még td motor, kiindulva a tdi motornak jó a hatásfoka, pl 6literre 110lo, miközben a régi dizele meg 6 literre 60lovat nyomtak. Az új passat96os pl elektromos vízmelegítő segíti elérni a megfelelő hőfokot mert kevesebb hőt termel, jobb a hatásfoka.
Tippek ötletek?
A t-30 -as ezért peoblémás gép.Mert eddig sem sok alkatrész volt hozzá,de most hogy az Interusz nem foglalkozik az orosz alkatrészekkel ,még ennyi sem lesz! És a gépek egyre jobban öregednek,szaporodik az Üó-ra,egyre több alkatrész kell.
Ezért a T-25 ,vagy ha kevés akkor MTZ-552. Ezekhez van minden!Még bontottan is.
Válasz #12142. hozzászólásra Szerintem mindenki úgy vegyen gépet amivel eltudja látni a gazdaságát,persze ebbe az anyagi is beleszámít.Nekem ez a kis gép nagyon megfelel minden szempontból mint alkatrész mint fenntartás.Nekem a K25-ös megfelelt csak annak nem volt műszakija.Így meg rizikós volt vele közlekedni.
Én is azért vettem t-25 mert ennyi pénzért erre futotta na meg van hozzá legalább alkatrész+ jelen gazdaságomnak induló traktornak tökéletesen megteszi. Megoldható lett volna 4mft -ig egy nyugati traktor de inkább területbe fektetem ezt az összeget. Barátomnak van egy keskeny Mf-je de egy olajgomba 47eft meg harmadjára sikerült a szerviznek hoznia (1 hónapot állt miatta mert letiltott a számítógép).Kuplungja 200eft.
t-25=
Válasz #12140. hozzászólásra Ezekhez a gépekhez nem is sok cucc van ha van az is magyarnál.MTZ alkatrész az van.
Sajnos a T30-hoz is majdnem mindent úgy kell megrendelni mert,ami nyílott HABI ott szinte semmi nincs hozzá.T25-höz van.
25336 hozzászólás
Üdv.Érdeklődnék,hogy köradagolóban komplett adagolócserénél be kell e lövetni padon az adagolót újra?
Üdv.MTZ 622 Tudtok valamit róla?
nekem is ez a fajta fütés mod van vtz be ,ami a képen látható,csak nekem az olaj szürövel együtt a baj csak az hogy az ojaj nem akarodzik fel melegedni még 50 ven fokra sem meg takarással sem tehát igy meleget sem lehet csinálni a fülkében..
Válasz #12184. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130111055835_100_0581.jpg)
Üdv. Nándi!
Még nem kerestem, de ha megtalálom a képeket, persze, rakok fel, de..
Őszintén szólva semmit érő volt.. bár egy próbát megért a tapasztalatért!
Akkor lenne értelme az olajnyomás szabályzótól bevinni az olajat, ha a vissza vezető ág közvetlenül a motorblokkba menne vissza és nem a léghűtés olajhűtő csöveibe!
Mert így nem igazán melegszik fel az olaj.
A VTZ-ken is úgy van megoldva (meg az újabb T30-asokon), hogy van egy csap, ami lehetővé teszi, hogy az olaj a fülkébe menjen, majd közvetlenül a motorblokkba térjen vissza.:
Pl. egy kép:
Nekem ülés fűtés van benne, és bőven elég.
Válasz #12183. hozzászólásra
Szia NÁNDI!
Van az olajos fűttés a T 25-re de nem ajánlom ha végígnézed a fórumot találsz képet is róla.Bontóba kellene körülnézni teherautókba használt WEBASTO vagy EBENSPEKER kabinfúttésre használt kályhát javasolnék!Fogyasztásuk 1-2 deci gázolaj óránként,termosztáttal szabályozhatók.
Vannak szivargyujtós olcsó kínai ventilátorok is ami a hajszárító 12.V-os változata,Ha szerencséd van 1 szezont kibírnak aztán dobhatod el!
Válasz #-75 hozzászólásra
![smile confused](/oldforum/images/smiles/confused.gif)
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Szia Árpy!
Megosztanád velem, hogy miként, és hova csatlakoztattad az előre menő, és a visszatérő olajat a fűtőradiátorhoz?
Tudnál küldeni képeket?
Köszi.
Sziasztok!
![smile helpsmilie](/oldforum/images/smiles/helpsmilie.gif)
Nekem is van a t-30-asom.Szeretnék bele fűtést.
Van valakinek ötlete?
A hűtőlevegő befúvásos módszert már ismerem.
Tud valaki valami gyári megoldást?
Ha jól láttam az alkatrész katalógusban van ilyen csak nem találok sehol.
Köszi.
Sziasztok. Van egy TALEX 165-ÖS dobkaszám,amit elcserélnék egy vízszintes tengelyű szárzúzóra. Fű nyíráshoz kellene. Ha tudna segíteni valaki, hogy T-25 után mekkora zúzót érdemes rakni,/fű nyíráshoz/![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130110210350_DSCF1677.JPG)
Szia jasi! Küldtem levelet az email címedre.1-2 hasznos dolog van benne alkatrész ügyben!
Válasz #12178. hozzászólásra
![smile biggrin](/oldforum/images/smiles/biggrin.gif)
![](https://static.agroinform.net/data/forum/images/TN_agroinform_20130110100003_81.jpg)
Repül a repül a........PTSZ-2
Válasz #12177. hozzászólásra
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Ami a Roburok után volt kis pótkocsi az príma neki.
Válasz #12177. hozzászólásra
Persze ,hogy nem bírja soká! PTSZ 2t a neki való
sziasztok az MBP 3,5 nagy a kis gép után??? vagy simán el fogja vinni??
Jó reggelt!
Szolnokon a HABI-nál van még 1db T30 kuplungtárcsa raktáron.
Válasz #12174. hozzászólásra
http://webaruhaz.habi.hu/
Üdv
Olyan kérdésem lenne T25-hez alkatrészt merre lehet kapni.A Vlagyimex már nem foglalkozik vele más céget nem igazán tudok a közelben.
Válasz #12172. hozzászólásra
Köszönöm a gyors választ!
Rézzel lett hegesztve.
Válasz #12170. hozzászólásra
mivel hegesztettétek a csövet? rézzel vagy co-val?
Válasz #12170. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
Hali
én már mindenhonnan kicserélgettem a réz alátéteket alura, mert hiába lágyítod ki akkor is elég kemény marad
igaz az alu szinte csak egyszer használatod de nem bontja az ember minden nap és azt legalább meg is tudod huzigálni az áteresz csavart mert az alu jól elkenődik alatta
Sziasztok.
A T25-ön a vezértömbből alul 2db fém csőnél folyik az olaj :)
El volt repedve a cső nyaka fent, meg lett hegesztve.
Azóta 2x cseréltem alátétet az üreges csavarnál, de még mindig engedi az olajat :(
Réz alátét, ki van lágyítva az alátét.
Van erre valami praktikus megoldás?
Válasz #12167. hozzászólásra Köszönöm szépen.Na megyek pihizni mert,holnap kezdődik a meló a hosszú szabadság lejárt!
Válasz #12165. hozzászólásra Mi a Holder traktorba beszereltük a 45 Le-s Mitsubishi motorját, csak egy közdarab a kuplunghoz és némi apróság lett megváltoztatva.Kb 10-15 százalékos dombon a 100l-es axiált félgázon hozta.Előtte nem bírt feljönni.Azok a gépek nagyon ellettek találva.{árba is!}
Válasz #12166. hozzászólásra
Oké ha találok írok mindenképp.
Válasz #12164. hozzászólásra Hali! Nem rendeltem mert, nem tudok ott lenni minden piacon csak akkor ha szabad vagyok.{vasárnap}Ez két havonta egyszer van,és ő sincs ott mindegyiken.Ki kell fogni a lehetőséget. Sajnos a mait elmosta az eső!Ha tudsz szerezni kettő hátsó engem érdekelne kompletten.
Válasz #12163. hozzászólásra
A régi gépen 1.6d motor+váltója+uaz terapvált volt de hiába. A t-25 időben és nyomatékban is sokkal jobb!!!
Válasz #12151. hozzászólásra
Szia Gerimur!
Rendeltél magadnak búrát a piacon?
Egy barátom mondta, hogy a kamazán is ilyen lámpák vannak a héten megyek megnézem, viszem az enyém próbának mert 20km-re van egy kamaz bolt hátha ott kapok ilyeneket.
Válasz #12162. hozzászólásra Nem a lóerő számít hanem a nyomaték,és az áttétel.
Válasz #12145. hozzászólásra
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile rolleyes](/oldforum/images/smiles/rolleyes.gif)
Szia dBase!
Nekem nem rég van t-25, de azt már állíthatom hogy sokkal nyomatékosabban dolgozik a gardán mint egy golf 1.6d motor. Én fahasgatásra használtam mind a kettőt de a t-25 alapjáraton míg a golf motor min félgázon hajtotta ugyan azt a hasítót "kicsit erőlködve".
Hajtattam velük körfűrészt is de szintén a t-25 a jobb, hiába van a golf motorban 60le. A fogyasztás viszont kb ugyan az.
Remélem tudtam segíteni.
Válasz #12160. hozzászólásra Egy kis apró hibának tűnő jelenség is mekkora munkával jár!Amikor szét van szedve akkor látni hogy, mit kell még javítani, cserélni.
Bízzunk benne hamarosan összejön a technika!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Néha tud meglepetést okozni.
Válasz #12159. hozzászólásra
nekem olyan gondom volt hogy a nyeles tengely támcsapágya ami a lendkerékbe van az tört össze, meg persze az említett alátét is. így nekem is kimászott a nyeles tengely a helyéről
Válasz #12158. hozzászólásra Akkor mi volt a problémád?
Nekem egy éve eltörött a nyeles tengely végén a seeger gyűrű és eltörött a belsőbordás alátét amit bedarált a sebváltó szimmeringjébe. Először azt hittem motor olaj folyik a harang alsó lyukán de,kiderült váltó olaj.Amíg minden alkatrészt beszereztem egy hónapig szét volt tolva a szerkezet.Mindenből újat kapott és nem volt olcsó!!!
Azóta mindenből kettőt veszek.{ha lehet} ![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Válasz #12156. hozzászólásra
![smile smile](/oldforum/images/smiles/smile.gif)
a hátulját nem ..
Válasz #12155. hozzászólásra Én is úgy gondolom, bár amit lehet be szerzek,ki tudja mit hoz a jövő? Enni nem kér!
Van olyan aki K25,3011-es alkatrészeket bespájzolt a 60-as években sőt, egész traktort, most pedig árulja. A Neten nincs fent az öreg tata.
Válasz #12154. hozzászólásra Köszi megkaptam! Küldtem választ.Egy kérdés: Te az egész hátulját szétbombáztad?
Válasz #12150. hozzászólásra
Az jó ár érte!
Válasz #12153. hozzászólásra
Привет! emailba küldöm a címet
Válasz #12117. hozzászólásra Szia jasi! Egy címet légy szíves adjál,hogy hova küldjem az alkatrészt!Üdv!
Válasz #12144. hozzászólásra Ezért amit lehet alkatrész bespájzolok tartalékba.Szépen gyűlik a gyűjtemény!![smile thumbup](/oldforum/images/smiles/thumbup.gif)
Szia bucó! Ma voltunk a bolhán és volt Uaz hátsó lámpa, csak az a baj hogy,a beépíthető kúpos hátsó részű volt nem a ferde.1000ft-ért adta darabját.A búra miatt meg is vettem volna, csak az volt a probléma hogy, rendelésre hozta![smile cursing](/oldforum/images/smiles/cursing.gif)
Válasz #12148. hozzászólásra Én tavaly januárban vettem tartalékba egy felújítottat 15-ért,igaz még nem volt kipróbálva de,megbízok a srácban.
T25-öt nem ismerik azért itt kérdezek.Fórumról persze tudok ott vagyok az összesbe.Egyszerűbb, kinek mi kell végeredmény attól függ a gépezet, a 10cm re darabolós már kész van, de nekem a darálósra kell.
Válasz #12107. hozzászólásra
Ma tettek fel az apródra egy köradagolót 20 ezerért szerintem megéri!!
Válasz #12145. hozzászólásra
ott van ettől egyszerűbb is meg gyorsabb is.
Válasz #12145. hozzászólásra
Van itt egy ágaprítós topik,ott biztos mindent meg tudnak neked válaszolni,nagyon értik a témát ott.
Hello minden t25 tulajdonos.
Van nekem egy videom egy ismerősnél vettem fel egy T25 el hajtja az ágaprítót. Én is építek egy aprítót, csak stabil motoros meghajtáson agyalok.
Fogyasztás érdekelne engem. Mtznél ugy van megadva hogy 162 g/LEóra, azaz 50x0,16=8 liter lenne max. T25 nél meg akkor 4liter max krafton. Mennyire reális ez a fogyasztási érték szerintetek?
A leírások szerint egy mtz 60% erőt tud leadni a TLT-n.
Ha a videon a motor kb 20lovat teljesített, és annak is 60%-a ment ki hátra, akkor egy 15 lovas motor főtengelyről hajtva elég lehetne? Bár nincs tartaléka..
Két verzió elött állok:
-Egy kéthengeres valami traktoros motor, dutra,k25,t25,slavia, stb drága de tuti kis fordulatú nyomatékos.
-Autóból dizel motor, kotla merci motor 2000res, golf motor már 40eFt ért van váltóstól.Csak fogyasztás behatárolása nem egyszerű. Lehetne még td motor, kiindulva a tdi motornak jó a hatásfoka, pl 6literre 110lo, miközben a régi dizele meg 6 literre 60lovat nyomtak. Az új passat96os pl elektromos vízmelegítő segíti elérni a megfelelő hőfokot mert kevesebb hőt termel, jobb a hatásfoka.
Tippek ötletek?
http://www.youtube.com/watch?v=vkNbOk3zuok
Válasz #12141. hozzászólásra
A t-30 -as ezért peoblémás gép.Mert eddig sem sok alkatrész volt hozzá,de most hogy az Interusz nem foglalkozik az orosz alkatrészekkel ,még ennyi sem lesz! És a gépek egyre jobban öregednek,szaporodik az Üó-ra,egyre több alkatrész kell.
Ezért a T-25 ,vagy ha kevés akkor MTZ-552. Ezekhez van minden!Még bontottan is.
Válasz #12142. hozzászólásra Szerintem mindenki úgy vegyen gépet amivel eltudja látni a gazdaságát,persze ebbe az anyagi is beleszámít.Nekem ez a kis gép nagyon megfelel minden szempontból mint alkatrész mint fenntartás.Nekem a K25-ös megfelelt csak annak nem volt műszakija.Így meg rizikós volt vele közlekedni.
Válasz #12141. hozzászólásra
![smile nonono](/oldforum/images/smiles/nonono.gif)
![smile thumbupcool](/oldforum/images/smiles/thumbupcool.gif)
Én is azért vettem t-25 mert ennyi pénzért erre futotta na meg van hozzá legalább alkatrész+ jelen gazdaságomnak induló traktornak tökéletesen megteszi. Megoldható lett volna 4mft -ig egy nyugati traktor de inkább területbe fektetem ezt az összeget. Barátomnak van egy keskeny Mf-je de egy olajgomba 47eft meg harmadjára sikerült a szerviznek hoznia (1 hónapot állt miatta mert letiltott a számítógép).Kuplungja 200eft.
t-25=
Válasz #12140. hozzászólásra Ezekhez a gépekhez nem is sok cucc van ha van az is magyarnál.MTZ alkatrész az van.
Sajnos a T30-hoz is majdnem mindent úgy kell megrendelni mert,ami nyílott HABI ott szinte semmi nincs hozzá.T25-höz van.