Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak618 FtEUR414.25 FtUSD395.1 FtCHF445.24 FtGBP500.5 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #12075. hozzászólásra
OK .Azt a módszert ismerem ,azt gondoltam hátha van valami egyszerűbb.Mert így elég macerás,hogy csak jpg -t enged feltölteni.
Válasz #12067. hozzászólásra Hali! Amit feltettél képet az nem a legjobb!Ezeken a gépeken csapszegdőlést,kerék utánfutást nem tudsz állítani.Ez mind gyári érték.Ezeket csak csapágy és persely cserével lehet korrigálni.Csak összetartást tudsz állítani. A kerék utánfutásra mondok egy hülye példát: egy talicskát a lépcsőn felhúzni vagy feltolni könnyebb? Ez az elmélet vonatkozik a kerék utánfutásra is!Egy-két példa:
Válasz #12065. hozzászólásra
A kép amit feltettél nagyon nem jó ,az nem azt ábrázolja. Igen az első kerekeknek van dőlés szöge .De nem mindegy melyik irányba. Ha a motor felé dől az nem jó ,mert a függő /könyök tengely + perselyei/ csapok ki vannak kopva.Ha szemből nézed az első hidat ,a kerekek aljánál a távolságnak kevesebbnek kell lennie mint felül.De ezt nem lehet állítani.Emeld meg az elejét ,majd egyik kézzel a kerék alját a másikkal a kerék tetejét fogd meg,és erőteljesen mozgasd meg .Alul a perselynél nem igen szabad lógásnak lenni. /minnél nagyobb ott a lógás annál jobban terpeszt/ . Rosszul kopik a gumi,nehezebb kormányozni,stb. .
köszönöm így már átlátom ami a lényeg! még olyan kéréssel fordulnék hozzád, hogy ami a lendkeréknél van csapágy, ami tulajdonkép a főtengely végében van, ez támasza meg a nyeles tengelyt... erről tudsz infót adni nekem? vagy a gyári cikk szám is jó, vagy hogy ez normál vagy önbeállós csapágy
Válasz #12056. hozzászólásra Ha minden a helyén van akkor egyik tengelyt sem szabad tudni kihúzni!Ugyan is a csőtengelyt a csapágy fogja a csapágyházzal a nyeles tengelyt pedig a váltó felőli részén levő belső bordás alátét a "normál"seeger gyűrűvel.Ezt csak egyben tudod kivenni.Nekem le kellett bontani az egészet mert nem tudtam kivenni a csapágyházat a harangból.Már írtam hogy, a 12-es tengely végén a 43-as belsőbordás alátét a 20-as fogaskerék és a 44-es seeger gyűrű van meg a 35-ös kapcsoló hüvely.
köszi a segítséget
de még kérdeznék ha nem gond
amikor a 12, tengelyt kihúztad a csőtengelyből akkor azon a tengelyen csak egy zéger van más nincs? mert nekem nincs ennyire bontva a gép a csőtengely a helyén van. és ez rendes zéger vagy csak egy acél gyűrű?
egyik ok még a táp szijatyú felpunpálása közben a visza fojo vezeték eltömödése a papirszürövel ellátott ház tetején lévö nyilás eltömödése mert igy egyfojtában túlnagy nyomáson tolgozik a tápszivatyú ennek egyik fö jele az ingadozó alapjárat... is és a túl nehéz légtelenitis,álo motornál nem nagy erövel való púnpálásnál halhatónak kell lenie hogy fojik vissza a gázolaj a tartájba minden egyes nyomás hatására...
Átenged az adagolóelem,és szép lassan feltelik a ház gázolajjal.
Nekem is engedett....30-50 üzemóránként leengedtem ezt a híg ramatyot,és feltöltöttem friss motorolajjal a nívóig. (1dl)
Ha nem "termel" sokat,kár megbontani.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az adagolón a nívócsavar helyére egy cső van szerkesztve, amin folyik a gázolaj. Miért telik meg az adagoló gázolajjal?
Válasz #12049. hozzászólásra Hali!Sajnos volt szerencsém közelebbről is megismerni a belsejét.A 12-es tengely bent van a csőtengelybe aminek a végén van a20-as fogaskerék,és a bordás alátét seeger gyűrű biztosítással.A másik felől{motor}pedig egy szimering.
Ha seeger gyűrű és bordás alátét eltörik akkor a csőtengelyben a nyeles tengely előre-hátra tud csúszkálni és hol hajt hol nem.Pár kép segítségül: Sajnos a katalógushoz magyar leírásom nincs.
Nagyon szépen köszönöm azt szeretném kérdezni hogy esetleg csináltad már itt a közepét a trakinak?
az érdekelne ami az első rajzon van 12. pontba van a nyeles tengely, azt te kihúztad a váltó felől? ez ugye egy bordás tengely mindkét irányba, egyik fele a kuplung tárcsába.. a másik a váltó felé megy be. az érdekelne hogy ami a váltó felé megy be azon a bordás részén van egy beszúrás, azon kell lennie egy acél gyűrűcskének?
Hali! azt szeretném kérdezni, nincs véletlenül valakinek robbantott rajz T 30 lendkerék-kuplungszerkezetről? ha van föl tudnátok ide tenni...? köszi előre is
Szia!
Nekem a régi traktorom hidraulikájának a szívó ágán a holander összerakáskor megrepedt és a farslevegő miatt állandóan behabzott. A 20 l tartályban kb. 15 l volt és turta az olajat a sapka szuszogóján. Egy hét kellett mire rájöttem. Nem t-25-ös volt!
25322 hozzászólás
Válasz #12075. hozzászólásra
OK .Azt a módszert ismerem ,azt gondoltam hátha van valami egyszerűbb.Mert így elég macerás,hogy csak jpg -t enged feltölteni.
Válasz #12074. hozzászólásra Igen.Lefényképeztem és feltöltöttem a gépre.Utána tallózás,feltöltés ,beilleszt.
Pakesz. Gerimur.
Ti hogyan tudtátok feltölteni ezeket a képeket az előbb?
Mert nekem csak JPG képet enged. Vagy lefényképeztétek?
Köszi a segítséget! BUÉK mindenkinek!
Válasz #12071. hozzászólásra Nincs mit!
Válasz #12069. hozzászólásra
Köszönöm a képeket!
Válasz #12068. hozzászólásra
Így van! Nekünk a motor felé dől.
Ha kezdődik a munka lefotózom.
A féltengely amin az első kerék van, az nem függőleges hanem hátra a motor felé van.
Válasz #12067. hozzászólásra Hali! Amit feltettél képet az nem a legjobb!Ezeken a gépeken csapszegdőlést,kerék utánfutást nem tudsz állítani.Ez mind gyári érték.Ezeket csak csapágy és persely cserével lehet korrigálni.Csak összetartást tudsz állítani. A kerék utánfutásra mondok egy hülye példát: egy talicskát a lépcsőn felhúzni vagy feltolni könnyebb? Ez az elmélet vonatkozik a kerék utánfutásra is!Egy-két példa:
Válasz #12065. hozzászólásra
A kép amit feltettél nagyon nem jó ,az nem azt ábrázolja. Igen az első kerekeknek van dőlés szöge .De nem mindegy melyik irányba. Ha a motor felé dől az nem jó ,mert a függő /könyök tengely + perselyei/ csapok ki vannak kopva.Ha szemből nézed az első hidat ,a kerekek aljánál a távolságnak kevesebbnek kell lennie mint felül.De ezt nem lehet állítani.Emeld meg az elejét ,majd egyik kézzel a kerék alját a másikkal a kerék tetejét fogd meg,és erőteljesen mozgasd meg .Alul a perselynél nem igen szabad lógásnak lenni. /minnél nagyobb ott a lógás annál jobban terpeszt/ . Rosszul kopik a gumi,nehezebb kormányozni,stb. .
Válasz #12066. hozzászólásra
Nem találtam jobbat :)
Csak nekem befelé dől a traktor alá.
Válasz #12065. hozzászólásra
Kerékdőlés szög , az kell neki ,mint az autóknál csak itt jobban látszik mert nagy a kerék.
Sziasztok!
Lehet hogy butaságot kérdezek, de a T25 első kerék tengelyének függőlegesnek kell lennie? Mintha pár centit eltérne a függőlegestől, a motor felé dől.
Válasz #12063. hozzászólásra Szívesen ha tudok máskor is!
Válasz #12059. hozzászólásra
köszönöm !!! nagyon sokat segítettél!
Válasz #12054. hozzászólásra
A gumi meg van,de nem eladó.egyenlöre.ólba van le tekarva.Magam sem tudom minek örizgetem.
Válasz #12059. hozzászólásra Esetleg még egy de, szerintem ez sem jobb.
Válasz #12059. hozzászólásra Sajnos nem nagyon látszik de,ha írsz email címet elküldöm.Üdv!
Válasz #12058. hozzászólásra Ezt a részt még nem kellett szétszednem de,küldök rajzot,cikkszámokkal.Remélem segít.
Válasz #12057. hozzászólásra
köszönöm így már átlátom ami a lényeg! még olyan kéréssel fordulnék hozzád, hogy ami a lendkeréknél van csapágy, ami tulajdonkép a főtengely végében van, ez támasza meg a nyeles tengelyt... erről tudsz infót adni nekem? vagy a gyári cikk szám is jó, vagy hogy ez normál vagy önbeállós csapágy
Válasz #12056. hozzászólásra Ha minden a helyén van akkor egyik tengelyt sem szabad tudni kihúzni!Ugyan is a csőtengelyt a csapágy fogja a csapágyházzal a nyeles tengelyt pedig a váltó felőli részén levő belső bordás alátét a "normál"seeger gyűrűvel.Ezt csak egyben tudod kivenni.Nekem le kellett bontani az egészet mert nem tudtam kivenni a csapágyházat a harangból.Már írtam hogy, a 12-es tengely végén a 43-as belsőbordás alátét a 20-as fogaskerék és a 44-es seeger gyűrű van meg a 35-ös kapcsoló hüvely.
Válasz #12051. hozzászólásra
köszi a segítséget
de még kérdeznék ha nem gond
amikor a 12, tengelyt kihúztad a csőtengelyből akkor azon a tengelyen csak egy zéger van más nincs? mert nekem nincs ennyire bontva a gép a csőtengely a helyén van. és ez rendes zéger vagy csak egy acél gyűrű?
egyik ok még a táp szijatyú felpunpálása közben a visza fojo vezeték eltömödése a papirszürövel ellátott ház tetején lévö nyilás eltömödése mert igy egyfojtában túlnagy nyomáson tolgozik a tápszivatyú ennek egyik fö jele az ingadozó alapjárat... is és a túl nehéz légtelenitis,álo motornál nem nagy erövel való púnpálásnál halhatónak kell lenie hogy fojik vissza a gázolaj a tartájba minden egyes nyomás hatására...
Válasz #9399. hozzászólásra
Ez a két kerék meg van e még, mert engem érdekelne? (30-2929743)
Válasz #12052. hozzászólásra
haj.
Átenged az adagolóelem,és szép lassan feltelik a ház gázolajjal.
Nekem is engedett....30-50 üzemóránként leengedtem ezt a híg ramatyot,és feltöltöttem friss motorolajjal a nívóig. (1dl)
Ha nem "termel" sokat,kár megbontani.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Az adagolón a nívócsavar helyére egy cső van szerkesztve, amin folyik a gázolaj. Miért telik meg az adagoló gázolajjal?
Válasz #12049. hozzászólásra Hali!Sajnos volt szerencsém közelebbről is megismerni a belsejét.A 12-es tengely bent van a csőtengelybe aminek a végén van a20-as fogaskerék,és a bordás alátét seeger gyűrű biztosítással.A másik felől{motor}pedig egy szimering.
Ha seeger gyűrű és bordás alátét eltörik akkor a csőtengelyben a nyeles tengely előre-hátra tud csúszkálni és hol hajt hol nem.Pár kép segítségül:
Sajnos a katalógushoz magyar leírásom nincs.
Válasz #12048. hozzászólásra
vagy esetleg ha ehez a 2 rajzhoz lenne magyar leírás is azt föltennéd még nekem? köszi
Válasz #12048. hozzászólásra
Nagyon szépen köszönöm azt szeretném kérdezni hogy esetleg csináltad már itt a közepét a trakinak?
az érdekelne ami az első rajzon van 12. pontba van a nyeles tengely, azt te kihúztad a váltó felől? ez ugye egy bordás tengely mindkét irányba, egyik fele a kuplung tárcsába.. a másik a váltó felé megy be. az érdekelne hogy ami a váltó felé megy be azon a bordás részén van egy beszúrás, azon kell lennie egy acél gyűrűcskének?
Válasz #12047. hozzászólásra Hali! Ha így megfelel akkor parancsolj.
Hali! azt szeretném kérdezni, nincs véletlenül valakinek robbantott rajz T 30 lendkerék-kuplungszerkezetről? ha van föl tudnátok ide tenni...? köszi előre is
Válasz #12040. hozzászólásra
Boldog békés ünnepeket!
T.ROB ez igen
Boldog karácsonyt
Válasz #12040. hozzászólásra
Válasz #12040. hozzászólásra
Válasz #12040. hozzászólásra
El Fanaticó!!!
Boldog Karácsonyt
Boldog Karácsonyt
Válasz #12037. hozzászólásra
Nekem meg van eladó ekém hozzá.Boldog Karácsonyt!
Egy kis traki a jófogásrolhttp://www.jofogas.hu/csongrad/Elado_T_25A_traktor_7503119.htm
Békés Boldog Karácsonyt mindenkinek!!!
Áldott,békés örömökben gazdag boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden fórumozónak.
Válasz #12026. hozzászólásra
Szia!Múlt héten én is így jártam,az enyémen maszek dugó van és mellette nyomta ki az olajat.
Válasz #12026. hozzászólásra
Szia!
Nekem a régi traktorom hidraulikájának a szívó ágán a holander összerakáskor megrepedt és a farslevegő miatt állandóan behabzott. A 20 l tartályban kb. 15 l volt és turta az olajat a sapka szuszogóján. Egy hét kellett mire rájöttem. Nem t-25-ös volt!
Boldog Karácsinyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!
Boldog Ünnepeket kívánok mindenkinek.
Válasz #12028. hozzászólásra Nem sok az olaj a minimumot is alig éri el.
Békés és Boldog Karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!
Válasz #12026. hozzászólásra
Ha sok olaj van benne akkor is ki tudja nyomni, a maximumnál feljebb ne töltsd.
Kellemes és Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek és az Ünnepi Lakomához Jó étvágyat!