Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak639 FtBenzin árak631 FtEUR407 FtUSD392 FtCHF433.28 FtGBP489.48 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #11435. hozzászólásra
Semmit,majd meg látod ,hogy lett-e belőle baj.Ha igen mutatni fogja magától.De egyébként a 100-fok nem túl magas
a léghűtéses gépeknél. A léghűtésesnél a 120 az az olyan ,mint a
víz hűtésesnél a 100. A víz hűtéseknél is csak azért
100-fok a max ,mert az felett nem igen van egyszerű
folyadék ami nem forr fel. A vízesnél sincs nagy baj
ha 100-vagy kicsit több.Ha megfől a motor az általában
sokkal több mint 100-fok,és hosszú ideig tart.
Válasz #11435. hozzászólásra
Szia.Az gáz ha magától meg állt és lett kartell gáz,a dugattyú és a gyűrű meg sült.Ha szerencséd van akkor elég csak a gyűrűket cserélni de ha nem minden csere.
Sziasztok!
Fontos mert munka van!!!!
Leesett a szíj,nem volt hűtés és megállt a gép.
(100 fokot mutatott az óra a zöld szélén volt)mikor magától leállt szárzúzás közben.)
Felraktam a szíjat,és indítottam.Nehézkesen de elindult.
A motor alatt, a kartergázcsövön(ha jól tudom) most füstöl a gép.Erő még van benn.Azt hittem megszorult de mégis elindult.
Szerintetek ilyenkor mi van?
Mit csináljak?
Hát nálunk a szivattyú tetején van a kapcsolója, egy fekete gomb van a karon.
A szivattyú tetején lévő szelep mögött van egy csap szerű karocska az a fűtés kapcsolója volt. (míg ki nem iktattuk)
Én 15W-40-es olajat tettem bele. Itt a fórumon mások is ezt ajánlották. Nekem kicsit több, mint 7 liter ment bele. Hidraulika olajból ha jól tudom 5 liter kell. A lehajtásokba pedig 1,5-1,5 lityi hajtómű olaj. Az adagoló kb. 1 dl olajat kíván. Jó bele a motorolaj.
Üdv
megtudnátok irni, hogy milyen tipusú olajat kell önteni a T25-be
motorba: mennyiség?
hidraulika: mennyiség? plusz hova (fülke alatt a TLT feletti nagy csavar?)
Hajtómüvekbe: mennyiség?
Az lenne a kérdésem, hogy hol található az a kis szelep, amivel a fűtést be lehet kapcsolni. Értem én, hogy semmit sem ér a cucc, csak kíváncsi vagyok. A kapcsolgatáshoz le kell szedni a burkolatot? Vagy mi a szösz?
Válasz #11418. hozzászólásra
Szia Gáborász.Jó a fülke meg az iker kerék,szerintem szántóra használják.Így eloszlik a gép fogása a talajon.Tapasztalom nincs.
Válasz #11426. hozzászólásra
Hali. Pedig ott van a helye.
De nincs ott semmi különös,mert a peremre kell
rápattintani.Raktam már fel képet ide,de nem tudom
mikor lehetett.Talán a tavasszal. Keress vissza.
Az a baj ezzel a fórummal ,hogy a hozzászólásokat törlik egy idő után,és így nagyon nehéz vissza keresni.
Tudok olyan embert aki leveszi a deknit ha megjön a
hűvös .És akkor a ventilátor nem nyomja rá a levegőt
a hengerekre. CSak úgy elég CSÚNYA.
Olyat is hallottam,hogy kisebb ékszíjjal és csak a
generátort hajtassa. /csak hallomás/
Nézegettem a fojtótárcsa helyét.
Hát nem tudom... nem találtam a helyét a ventilátor mögött!
Ha más nem lesz a ventilátor elé teszek fel valami szűkítőt.
Annyira nekem sem folyik, csak zavar, én is szeretem ha rendbe van a gép. Lehet nekem is csak tavasszal lesz a szerelésből valami, most már úgysem sokat fogom használni.
Szia!
Nem nyúltunk hozzá, valószínű a telet így dolgozza át.
A jövőhéten nem lesz rá időm, de utána megnézem az olajszintet a kerekeknél, mert picit szivárog csak.
Lehet már csökkent az olaj.
Indításról, nekünk egy kis aksi van benne, már most nehezen teker.
Nem tudom mit művel majd a hidegben. A gép egy színben áll.
Hali. Már egyszer leírtam itt a fórumon,hogy ha a
henger ,vagy a hüvelyt levesszük előtte nem árt össze
jelöni,mert a furat nem szabályos körre kopik.És ha
nem ugyan abba a helyzetbe kerül vissza ,akkor az ovális
rész miatt ,hézag keletkezik,és ez miatt csökken
a kompresszió.És ez pont elég ahhoz ,hogy nehezebben
gyulladjon az üzemanyag.Ezért sokan nem szeretik a
gyűrűzést sem, mert a henger már oválisra kopott,és
beleraksz egy kerek gyűrűt ,akkor mellette ott a hézag.
Üdv Mindenkinek! Pakesz, sikerült megoldani a keréknél az olajfolyást? Nekem is ilyen gondom van és egyre szembetűnőbb, azért is kérdezem. Szimering csere volt vagy csak a sonkát kell levenni és pasztával körbenyomni?
Lassan jönnek a hidegek és már tavaly is olyan gondom volt, hogy nehezen indult 0 fok körül, pedig 150es akksi van benne. Tavaly ősszel lett az egyik hengernél talptömítés cserélve és azóta indul nehezen. Van valakinek valami ötlete hogy mitől lehet ez?
Sziasztok. Most olvastam hogy a a T-25 re az oroszok gyártottak forgó rakodót, a PG-02 est. Ha valaki találkozott ilyen dologgal, dobjon fel róla valami infót, mert a net nem hoz semmit.
Gondolom nem az zavar hogy olcsóbb lesz a benzin (állítólag). Viccet félretéve remélem sikerül megoldani, vagy megoldódik magától, bármiről is van szó.
Tényleg jól néz ki az ikerkerék, meg az ablak....bírja egyáltalán a gép ezeket a kerekeket, meg amit húz vele(gondolom valami talajművelőt)?
Válasz #11414. hozzászólásra
Hali! A fülke nagyon jól meg van csinálva! Már én is agyaltam rajta,hogyan lehetne kivágni a tűzfalat és üveget rakni bele,sokszor jó lenne látni a gumit " de te látod a 30-AS bol" ez neked nem gond.A 25-ös nél nem látni a gumi tetejét
Tapasztalatból beszélek, persze minden a földtől függ.
Általában az a baj, hogy meglátszik a kerék nyoma a talajmunka után. Nagyon megsüllyed ugye mert keskeny a gumi, jól betapossa a földet maga után,(pl 1,8 as kombival forgolódsz a földön kb. 2 méterenként lesz egy 20centi széles betaposott nyomod ami ráadásul 5 centivel mélyebben van mint a föld síkja, ha vetsz bele mondjuk búzát ott tuti a föld tetején lesz az egész, ha szerencséd van lehet eltakarja a magtakaró, de pl napraforgónál ha ott lesz épp a sor akkor abból egy sem fog kijönni...) dimbes-dombos földön meg fölfelé ugye könnyen elkapar difivel is. Szántáshoz is keskeny elkapar, ha kocsizol vele és kis sár van megint csak megkapar... tavasszal szántott földön is elég szar a munkája sztem.
Dolgoztam 12,4 es t25 el is, 50 essel (13,6x38) 82 el (15,4x38)
16245 ös zetorral is na azon nem tudom milyen gumi van de jó széles az tuti
Ezért mondom, hogy elcserélném szélesre, mondjuk annyi előnye van, hogy állományban sem tapos sokat meg valamivel gyorsabb a kicsike :).
Válasz #11404. hozzászólásra
Szia.
Első körben nézd meg,hogy az irányváltó kart tögzítő csavar nincs e lelazulva.
13-as krovafejjel,hosszú toldóval oldalról hozzá lehet férni,nem kell megbontani mást.
Szép estét!
Ide is megírom, hátha tudtok segíteni:
Az lenne az egyik kérdésem, hogy T30 hátsó lehajtásnál mi a két kúpgörgős csapágyazás típusszáma? A másik, hogy ezeknél a kúpgörgős csapágyaknál mekkora csapágyhézagot kell beállítani? Mielőtt szétszedtem a lehajtást, a tengelynek volt némi lógása, amit a koronás anya meghúzásával lehetne korrigálni. Ehhez azonban tudni kellene, hogy milyen vastag hézagmérővel állítsam be a csapágyhézagot.
Köszönöm, ha válaszoltok.
üdv, tudna vki segíteni,
az irányváltó lötyög és nem lehet hátra menetbe rakni? Mi lehet a gond? Hogy lehet hozzáférni (a fülkéből leszedem alul a lemezt vagy az egész kabint le kell kapni? Elnézést az amatőr kérdésért, de az újszülőtnek minden ...
Köszönöm
Írtad hogy a 9.5 es hátsó gumi talajmunkára nem jó.Milyen talajmunkára gondolsz, és mit jelent a nem jó? Csak azért kérdezem (nem kötekvésből) mert nekem is ilyen hátsó van.Írtad hogy nem is talajmunkázol csak vegyszerezel. Azért nem talajművelsz mert próbáltad de nem ment a gumival, vagy meg se próbáltad, mondván hogy az a gumi nem jó?(szóval tapasztalat hogy nem megy ezzel a gumival, vagy csak gondolod hogy nem menne?)
Na hello, olvaslak titeket mindíg, de csak akkor irok ha tudok újat mondani,
Nekem is 9,5x32 gumi van a t25 ön talajmunkára nem jó csak vegyszerezek meg műtrágyát szórok vele.
Ennél rosszabban nézet ki az enyém amikor lecseréltem 2éve webshopból rendeltem 40ezer volt + felmentem érte Bp re. tyrex agrot vettem én is aránylag meg vagyok vele elégedve de a bordák szélei kicsit meghasadnak aztán letöredeznek, sztem. önjáró permetezőre való lehet.
Egyébként ha újra kezdhetném a vásárlást vennék egy 12,4x28 as gumit felnivel együtt...
Válasz #11392. hozzászólásra
Szia.Pakesz. Traktorhoz van két fajta körmös gumi. Aszfaltra és homokra.Csak az a baj,hogy a jelölésüket nem tudom.Nekem a gépem Front Special Taurus van, én úgy tudom,hogy ez aszfaltgumi. Erre csak a figyelmedet akarom felhívni,hogy nem mindig az olcsó a jó.
25336 hozzászólás
köszi a gyors reakciókat!
hol érdemes megrendelni a cuccokat a motorhoz?
mi a véleményetek az alu hengerről?
Válasz #11438. hozzászólásra
Ha ettől a szíj leeséstől lett gázas a motorod akkor
rossz az órád. Mert 100-foktól biztos,hogy nem megy tönkre a motor.
Válasz #11435. hozzászólásra
Semmit,majd meg látod ,hogy lett-e belőle baj.Ha igen mutatni fogja magától.De egyébként a 100-fok nem túl magas
a léghűtéses gépeknél. A léghűtésesnél a 120 az az olyan ,mint a
víz hűtésesnél a 100. A víz hűtéseknél is csak azért
100-fok a max ,mert az felett nem igen van egyszerű
folyadék ami nem forr fel. A vízesnél sincs nagy baj
ha 100-vagy kicsit több.Ha megfől a motor az általában
sokkal több mint 100-fok,és hosszú ideig tart.
Válasz #11435. hozzászólásra
A gépemnek a 2.hengernél gyűrű törése volt kartell gáz hirtelen jelenkezet,komp.motor generál lett.
Válasz #11435. hozzászólásra
Szia.Az gáz ha magától meg állt és lett kartell gáz,a dugattyú és a gyűrű meg sült.Ha szerencséd van akkor elég csak a gyűrűket cserélni de ha nem minden csere.
Sziasztok!
Fontos mert munka van!!!!
Leesett a szíj,nem volt hűtés és megállt a gép.
(100 fokot mutatott az óra a zöld szélén volt)mikor magától leállt szárzúzás közben.)
Felraktam a szíjat,és indítottam.Nehézkesen de elindult.
A motor alatt, a kartergázcsövön(ha jól tudom) most füstöl a gép.Erő még van benn.Azt hittem megszorult de mégis elindult.
Szerintetek ilyenkor mi van?
Mit csináljak?
Hát nálunk a szivattyú tetején van a kapcsolója, egy fekete gomb van a karon.
A szivattyú tetején lévő szelep mögött van egy csap szerű karocska az a fűtés kapcsolója volt. (míg ki nem iktattuk)
Válasz #11430. hozzászólásra
Szia!
Én eddig azt hittem, hogy azzal a kis karral a hidraulika szivattyút lehet kikapcsolni.
Válasz #11431. hozzászólásra
Hali!
Én 15W-40-es olajat tettem bele. Itt a fórumon mások is ezt ajánlották. Nekem kicsit több, mint 7 liter ment bele. Hidraulika olajból ha jól tudom 5 liter kell. A lehajtásokba pedig 1,5-1,5 lityi hajtómű olaj. Az adagoló kb. 1 dl olajat kíván. Jó bele a motorolaj.
Üdv
megtudnátok irni, hogy milyen tipusú olajat kell önteni a T25-be
motorba: mennyiség?
hidraulika: mennyiség? plusz hova (fülke alatt a TLT feletti nagy csavar?)
Hajtómüvekbe: mennyiség?
Köszönöm
Válasz #11429. hozzászólásra
Szia!
Ha az eredeti fűtésére gondolsz, az önindító felőli oldalon a hidraulika szivattyú tetején.
A belső felén vagy egy csap, kis kar.
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy hol található az a kis szelep, amivel a fűtést be lehet kapcsolni. Értem én, hogy semmit sem ér a cucc, csak kíváncsi vagyok. A kapcsolgatáshoz le kell szedni a burkolatot? Vagy mi a szösz?
Válasz #11418. hozzászólásra
Szia Gáborász.Jó a fülke meg az iker kerék,szerintem szántóra használják.Így eloszlik a gép fogása a talajon.Tapasztalom nincs.
Válasz #11426. hozzászólásra
Hali. Pedig ott van a helye.
De nincs ott semmi különös,mert a peremre kell
rápattintani.Raktam már fel képet ide,de nem tudom
mikor lehetett.Talán a tavasszal. Keress vissza.
Az a baj ezzel a fórummal ,hogy a hozzászólásokat törlik egy idő után,és így nagyon nehéz vissza keresni.
Tudok olyan embert aki leveszi a deknit ha megjön a
hűvös .És akkor a ventilátor nem nyomja rá a levegőt
a hengerekre. CSak úgy elég CSÚNYA.
Olyat is hallottam,hogy kisebb ékszíjjal és csak a
generátort hajtassa. /csak hallomás/
Nézegettem a fojtótárcsa helyét.
Hát nem tudom... nem találtam a helyét a ventilátor mögött!
Ha más nem lesz a ventilátor elé teszek fel valami szűkítőt.
Válasz #11424. hozzászólásra
Tudod engem nagyon zavar!
De mivel nem saját gép...
Sajnálom szegényt, már megkereste a cégnek a karbantartásra-javításra való költségeket.
Válasz #11422. hozzászólásra
Annyira nekem sem folyik, csak zavar, én is szeretem ha rendbe van a gép. Lehet nekem is csak tavasszal lesz a szerelésből valami, most már úgysem sokat fogom használni.
Válasz #11421. hozzászólásra
Akkor ez ellen nem nagyon tudok mit tenni
Válasz #11420. hozzászólásra
Szia!
Nem nyúltunk hozzá, valószínű a telet így dolgozza át.
A jövőhéten nem lesz rá időm, de utána megnézem az olajszintet a kerekeknél, mert picit szivárog csak.
Lehet már csökkent az olaj.
Indításról, nekünk egy kis aksi van benne, már most nehezen teker.
Nem tudom mit művel majd a hidegben. A gép egy színben áll.
Válasz #11420. hozzászólásra
Hali. Már egyszer leírtam itt a fórumon,hogy ha a
henger ,vagy a hüvelyt levesszük előtte nem árt össze
jelöni,mert a furat nem szabályos körre kopik.És ha
nem ugyan abba a helyzetbe kerül vissza ,akkor az ovális
rész miatt ,hézag keletkezik,és ez miatt csökken
a kompresszió.És ez pont elég ahhoz ,hogy nehezebben
gyulladjon az üzemanyag.Ezért sokan nem szeretik a
gyűrűzést sem, mert a henger már oválisra kopott,és
beleraksz egy kerek gyűrűt ,akkor mellette ott a hézag.
Válasz #11309. hozzászólásra
Üdv Mindenkinek! Pakesz, sikerült megoldani a keréknél az olajfolyást? Nekem is ilyen gondom van és egyre szembetűnőbb, azért is kérdezem. Szimering csere volt vagy csak a sonkát kell levenni és pasztával körbenyomni?
Lassan jönnek a hidegek és már tavaly is olyan gondom volt, hogy nehezen indult 0 fok körül, pedig 150es akksi van benne. Tavaly ősszel lett az egyik hengernél talptömítés cserélve és azóta indul nehezen. Van valakinek valami ötlete hogy mitől lehet ez?
Sziasztok. Most olvastam hogy a a T-25 re az oroszok gyártottak forgó rakodót, a PG-02 est. Ha valaki találkozott ilyen dologgal, dobjon fel róla valami infót, mert a net nem hoz semmit.
Üdv Sanyi!
Gondolom nem az zavar hogy olcsóbb lesz a benzin (állítólag). Viccet félretéve remélem sikerül megoldani, vagy megoldódik magától, bármiről is van szó.
Tényleg jól néz ki az ikerkerék, meg az ablak....bírja egyáltalán a gép ezeket a kerekeket, meg amit húz vele(gondolom valami talajművelőt)?
Nem hagyna olyan mély nyomot a földben.
Válasz #11414. hozzászólásra
Jó az ikerkerék az tuti én is agyaltam már ezen...
Válasz #11414. hozzászólásra
Hali! A fülke nagyon jól meg van csinálva! Már én is agyaltam rajta,hogyan lehetne kivágni a tűzfalat és üveget rakni bele,sokszor jó lenne látni a gumit " de te látod a 30-AS bol" ez neked nem gond.A 25-ös nél nem látni a gumi tetejét
Érdekességként:
Válasz #11403. hozzászólásra
Szia!
Tapasztalatból beszélek, persze minden a földtől függ.
Általában az a baj, hogy meglátszik a kerék nyoma a talajmunka után. Nagyon megsüllyed ugye mert keskeny a gumi, jól betapossa a földet maga után,(pl 1,8 as kombival forgolódsz a földön kb. 2 méterenként lesz egy 20centi széles betaposott nyomod ami ráadásul 5 centivel mélyebben van mint a föld síkja, ha vetsz bele mondjuk búzát ott tuti a föld tetején lesz az egész, ha szerencséd van lehet eltakarja a magtakaró, de pl napraforgónál ha ott lesz épp a sor akkor abból egy sem fog kijönni...) dimbes-dombos földön meg fölfelé ugye könnyen elkapar difivel is. Szántáshoz is keskeny elkapar, ha kocsizol vele és kis sár van megint csak megkapar... tavasszal szántott földön is elég szar a munkája sztem.
Dolgoztam 12,4 es t25 el is, 50 essel (13,6x38) 82 el (15,4x38)
16245 ös zetorral is na azon nem tudom milyen gumi van de jó széles az tuti
Ezért mondom, hogy elcserélném szélesre, mondjuk annyi előnye van, hogy állományban sem tapos sokat meg valamivel gyorsabb a kicsike :).
Válasz #11411. hozzászólásra
Szia. Hát nem de itt nem akarok írni róla.
Üdv Sanyi!
Köszönöm!
Minden oké Felétek?
Válasz #11401. hozzászólásra
Tiszteletem Sanyibátyám.
Van 1 érzés benne mi?
Hogy Jancsikát idézzem," csak a 2 literes ásványvizes flakonnak van melletted hely".
Válasz #11407. hozzászólásra
Szia. Meg van már a géped?
Gáborász nézd meg az e-mailt.
Válasz #11404. hozzászólásra
Szia.
Első körben nézd meg,hogy az irányváltó kart tögzítő csavar nincs e lelazulva.
13-as krovafejjel,hosszú toldóval oldalról hozzá lehet férni,nem kell megbontani mást.
Válasz #11404. hozzászólásra
Szia.Elég a taposó lemezt ki szerelni nem kell a fülkét le szedni.
Szép estét!
Ide is megírom, hátha tudtok segíteni:
Az lenne az egyik kérdésem, hogy T30 hátsó lehajtásnál mi a két kúpgörgős csapágyazás típusszáma? A másik, hogy ezeknél a kúpgörgős csapágyaknál mekkora csapágyhézagot kell beállítani? Mielőtt szétszedtem a lehajtást, a tengelynek volt némi lógása, amit a koronás anya meghúzásával lehetne korrigálni. Ehhez azonban tudni kellene, hogy milyen vastag hézagmérővel állítsam be a csapágyhézagot.
Köszönöm, ha válaszoltok.
üdv, tudna vki segíteni,
az irányváltó lötyög és nem lehet hátra menetbe rakni? Mi lehet a gond? Hogy lehet hozzáférni (a fülkéből leszedem alul a lemezt vagy az egész kabint le kell kapni? Elnézést az amatőr kérdésért, de az újszülőtnek minden ...
Köszönöm
Szia nww!
Írtad hogy a 9.5 es hátsó gumi talajmunkára nem jó.Milyen talajmunkára gondolsz, és mit jelent a nem jó? Csak azért kérdezem (nem kötekvésből) mert nekem is ilyen hátsó van.Írtad hogy nem is talajmunkázol csak vegyszerezel. Azért nem talajművelsz mert próbáltad de nem ment a gumival, vagy meg se próbáltad, mondván hogy az a gumi nem jó?(szóval tapasztalat hogy nem megy ezzel a gumival, vagy csak gondolod hogy nem menne?)
Köszi a választ
Válasz #11401. hozzászólásra
Szia!
T25-el?
Tegnap ilyen géppel hordtam a vetőmagot, csak a ki és beszállás volt problémás.
Nem tudtok bontott T-25 -takit (váltó) valahol????
Vagy alkatrész Nagykert a Habin és a Traktor-keren
kívül?
Válasz #11398. hozzászólásra
Szia!
Imádkozunk :)
Válasz #11397. hozzászólásra
Szia. Hát ez nem sokáig bírja.
Válasz #11396. hozzászólásra
Szia!
Mi csak kocsizunk egyenlőr, vegyesen aszfalt, föld út.
Örülök ha jövőre engedik a gumi vételt, cserét.
Válasz #11395. hozzászólásra
Na hello, olvaslak titeket mindíg, de csak akkor irok ha tudok újat mondani,
Nekem is 9,5x32 gumi van a t25 ön talajmunkára nem jó csak vegyszerezek meg műtrágyát szórok vele.
Ennél rosszabban nézet ki az enyém amikor lecseréltem 2éve webshopból rendeltem 40ezer volt + felmentem érte Bp re. tyrex agrot vettem én is aránylag meg vagyok vele elégedve de a bordák szélei kicsit meghasadnak aztán letöredeznek, sztem. önjáró permetezőre való lehet.
Egyébként ha újra kezdhetném a vásárlást vennék egy 12,4x28 as gumit felnivel együtt...
A mérete 9,5 x 32
Szia!
Persze igazad van!
Csak találtam a linket :)
Holnap töltök fel képet, már ha tudok akkora repedéseket fotózni
Válasz #11392. hozzászólásra
Szia.Pakesz. Traktorhoz van két fajta körmös gumi. Aszfaltra és homokra.Csak az a baj,hogy a jelölésüket nem tudom.Nekem a gépem Front Special Taurus van, én úgy tudom,hogy ez aszfaltgumi. Erre csak a figyelmedet akarom felhívni,hogy nem mindig az olcsó a jó.
Orosz DN-104, TYREX_AGRO I112 9.5R32/ 65 000 Ft
Válasz #11390. hozzászólásra
Ha időm engedi holnap fotózok :)